VYBERTE SI REGION

Velká cena cestovního ruchu z Regiontouru 2013 putuje do Českého Švýcarska

Ve dnech 17. až 20. ledna přivítalo brněnské výstaviště české i zahraniční aktéry cestovního ruchu, aby představili svou nabídku na tradičním veletrhu GO a Regiontour 2013. Ústecký kraj se prostřednictvím projektu Brána do Čech představil s novinkami na letošní turistickou sezonu.

24.1.2013
SDÍLEJ:

Pravčická brána, skvost a dominanta Českého Švýcarska, se dostala mezi 77 semifinalistů klání o sedm „přírodních divů světa“.Foto: Deník

Veletržní stánek navštívil i hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček, který ocenil nejenom výtvarnou podobu stánku, ale i pestrou nabídku turistických informací, kterou zcela profesionálně prezentovala města a destinace Ústeckého kraje.

SUB a Mazel

Kromě propagačních materiálů byly mezi návštěvníky oblíbené ochutnávky regionálních produktů. Letos kralovalo pivo SUB z minipivovaru Kocour z Varnsdorfu, pivo Mazel z minipivovaru Na rychtě z Ústí nad Labem, pivo z Žateckého pivovaru a pivovaru Velké Březno.

V roce 2013 již naplno pracují všechny čtyři destinační agentury Ústeckého kraje: České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří. Kromě Destinační agentury České Švýcarsko, která je v povědomí veřejnosti více než deset let, se etablovali na poli cestovního ruchu i tři výše zmínění nováčci. Právě jim byl letos na veletrhu věnován prostor, aby představili přednosti turistických destinací a portfolio produktů a služeb, které destinace nabízejí.

Kralovalo České Švýcarsko

„Ústecký kraj během minulých ročníků posbíral v soutěži Velká cena cestovního ruchu ta nejvyšší ocenění za projekt Brána do Čech. Letos představily výstupy své práce destinační agentury.

V kategorii Nejlepší turistický produkt vyhrála první místo destinační agentura České Švýcarsko hned s pěti produkty, které spojuje jeden z nejdůležitějších podpůrných prvků rozvoje cestovního ruchu - doprava, aneb Česko – Saské Švýcarsko – to jede… Jde o produkty Autobusem za výhledy ze stolových hor, Výletní jízdní řády národních parků, Tramvají do skal, Parníkem ze skal a Parním vlakem do skalního hradu," vyjádřil potěšení z výhry Jan Szántó, radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj, cestovní ruch a zahraniční vztahy.

Cykloturistika

Zájem návštěvníků je již po několik let zaměřený na cykloturistiku. Vzhledem k blížící se dostavbě Labské stezky na území Ústeckého kraje, která je součástí evropských cyklotras Eurovelo, byla propagace vedena tímto směrem. V nabídce byly letáky se základními informacemi o Labské stezce a Tipy na cyklovýlety do všech čtyř turistických destinací Ústeckého kraje. Vzhledem k blížícímu se 200. výročí památné bitvy u Chlumce a Přestanova, která byla důležitým vítězstvím spojenců v rámci bitev 6. protinapoleonské koalice, proběhla kampaň lákající turisty a milovníky zašlých časů na doprovodné akce, rekonstrukci slavné bitvy a oslavy vítězství do Chlumce u Ústí nad Labem.

Autor: Redakce

24.1.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Bugatti už prodalo 220 nových Chironů. Kupci na auto mohou čekat i tři roky

Od představení modelu Chiron v březnu letošního roku už automobilka Bugatti našla kupce pro 220 exemplářů tohoto nástupce legendárního Veyronu. Z auta se však zatím raduje jediný zákazník, všichni ostatní ještě musejí čekat.

Michaláková využívala média na úkor dětí, uvedl soud v usnesení

Praha - Medializace případu a neschopnost postarat se o děti, které si navíc u pěstounů zvykly. Tyto argumenty zopakoval Krajský soud v Oslo v usnesení, v němž se odmítl zabývat odvoláním Evy Michalákové. Česká matka se bránila proti tomu, že ztrácí rodičovská práva na oba syny. Uvedl to zpravodajský web Českého rozhlasu, jehož redakce má sedmistránkového usnesení k dispozici.

EET padá na zákazníky, restaurace zdražují

Berounsko - V jaké míře zasahuje nová povinnost elektronické evidence tržeb hospodským do provozu restaurací? Je jim na obtíž, nebo se s ní po sedmi dnech už sžili? Na Berounsku převažují zastánci prvního názoru.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies