Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Černá práce

Den Ivana Hoffmana: Černá práce

Středně staří jeleni touto dobou shazují paroží. Činí tak v ústraní, málokdo se může pochlubit, že to viděl na vlastní oči. Nemáme nicméně důvod pochybovat, že se tak děje, neboť za tuto informaci ručí myslivci, a ti nemají žádný důvod nás uvádět v omyl.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 113 PŘÍSPĚVKŮ

Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
... je přestat potírat tzv. švarcsystém, s nimiž započal (pan Enigma nechť promine) za éry nepravicových pravičáckých vlád V. Klause, zjednodušit vydávání pracovních povolení nebo je zrovnoprávnit s živnostenskými listy a zjednodušit placení daní. Přibylo by daní, ubylo státu, úředníků na pracovních úřadech i mafiánských pracovních agentur a koneckonců by ubylo i parasitických odborářů. Dobrý den přeji všem, pokud možno stejně tak hezký, jaký jej mám já. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Pane Reddlichu tzv švarcsystém by bylo třeba zlegalizovat. Většina zvukařů, kameramanů, střihačů atd v televizi jede na vlastní živnostňák a věřím že ani pan Hoffman není zaměstnancem Deníku. Na Hradě sedí (a vládními speciály s diplomatickým pasem létá) nějaký Martin Lukoil Nepoživatelný a ani ten není v pracovním poměru. Ať si každý platí daňě, zdravotní a sociální pojištění sám a jeho výše důchodu a spoluúčast u lékaře ať tomu pak odpovídá. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Excellent!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pane Redlichu, už jsme se tu dohadovali o tom, co je schwarzsystém. Je to situace, kdy běžný zaměstnanecký poměr vykonáváte na smlouvu na základě živnostenského a jiného oprávnění, nikoliv na HPP. Mícháte hrušky z jablky. Pokud je jediným důvodem spolupráce ojebávání státu na daních a odvodech, legalizaci žádá pouze zloděj, nebo trouba...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Pavel Novák X (18634) 15.3.2017 reagovat
"Švarc systém"? Něco takového vůbec neznáme, říkají Němci Státy Evropské unie se s problematickým "zaměstnáváním" živnostníků téměř nepotýkají. Pravidla pro běžné pracovníky i drobnější podnikatele ani jednu skupinu výrazně nezvýhodňují. Například v Německu tak praktiky podobné "Švarc systému" vůbec neznají. "Je zcela běžné, že si firma na nějaký úkol najme živnostníka. Ten ale pak odvádí všechny daně. Že by na tom
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Pavel Novák X (18634) 15.3.2017 reagovat
stát tratil, se zatím neukázalo," říká Norma Frentzelová z ministerstva financí německé spolkové země Severní Porýní-Vestfálsko. Spor vzdáleně připomínající český "Švarc systém" řešily tamní soudy jen jednou: Mladí právníci pracovali u advokátních kanceláří na živnostenská oprávnění. Proti tomu se ale vzbouřili. Chtěli status zaměstnance se všemi výhodami, jako je například dovolená. Soud jim nakonec vyhověl."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Nezapomeňte na nízké výdělky mnoha živnostníků. Ceny jsou například v Německu naprosto nesrovnatelné, řekl bych mnohanásobné. Naproti tomu stojí vybavení stejně, nebo více...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Pavel Novák X (18634) 15.3.2017 reagovat
Pane Vojto,máte pravdu.O situaci v Německu něco málo vím,dcera tam žije 30 roků a švagr od roku 1946.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A mnoha Němcům se nechce živnost provozovat ani za násobek průměrné německé mzdy...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Děkuji, pane Nováku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Pavel Novák X (18634) 15.3.2017 reagovat
Pane Reddlichu,neděkujte,já jsem reagoval všeobecně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Dobrý den, pane Vojto. Nechci relativisovati pracovně-právní vztahy, čili zaměstnanecký poměr, zvaný závislá činnost. Přesto se domnívám se, že vztah státu k tzv. švarcu je podobný, jak jeho vztah k prostituci - stát ví, že to i ono existuje, stát se to i ono se snaží potírat a přitom pošilhává po tom, jak to i ono legalizovat. V prvním případě jej pod krkem drží odbory, v druhém morálka, to prvé jako historické reminiscence k ničemu (vzpomeňme zaměstnance hypermarketů), to druhé jako pokrytectví k témuž.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Co je to zaměstnanecký poměr je nějak specifikováno, nejsem ovšem toho názoru, že jakákoliv specifikace, coby vesměs pouhá teorie, zahrne všechny odstíny praxe. Jak řešit prostituci nevím, neb nejsem k tomu povolán a v podstatě jsem její nabídky nemusil nikdy využívati, o tom, jak řešit vztah mezi člověkem, co práci poptává a člověkem, který práci (svou pracovní či odbornou sílu, um, dovednost, nadání a další atributy) nabízí na pracovním trhu, jistou představu mám. A do toho, jestli poptávající strana ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
... druhé, práci nabízející straně umožní tuto práci vykonat či provést na svých strojích, či svém zařízení (což je tuším jedna ze základních specifikací zaměstnaneckého poměru), či bude požadovat aby třeba mzdová účetní podniku prováděla výpočty na svém vlastním počítači a třeba kopáč do práce nosil vlastní krumpáč, by mělo býti výsostným právem těch dvou. Stát by do toho neměl co kafrat a především by si měl jen ohlídat, aby účetní i kopáč odvedli daně ze svého výdělku. Co se týká zahraničních dělníků ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
... u nich by možná stačilo při udělení kupř. jednoročního pracovního povolení předložit pracovní smlouvu či potvrzení o kontraktu mezi osobou či firmou, pro kterou bude u nás pracovat, zinkasovat zálohu na daň, kvartálně na finanční správě předložit mzdové lístky, jimiž doloží, že pracuje a po roce ze mzdy cvaknout doplatek daně. Tak nahlížím snad i naivně tuto věc ve velmi zjednodušeném výkladu, který jistě nemusí odpovídat vašemu náhledu na tuto problematiku a možná svou jednoduchostí atakuje ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
... hranici primitivnosti, u dobře fungujících věcí to už tak ale většinou bývá. Ze strany státu by to ovšem předpokládalo dodržování principu, že informace, které jednotlivec státu prostřednictvím kteréhokoliv jeho úřadu o sobě sdělí, budou státní úřady sdílet a mít k disposici již i všechny ostatní. Ano, jsem naiva a promiňte, že jsem se zahleděl do světa, kde veškery zákony pánů Parkinsona i Murphyho pozbývají platnosti. Proto prosím o omluvu za tento svůj dlouhý ponor do státu s názvem Utopie. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Možná zbytečná debata. Nízké mzdy zaměstnanců = nízké ceny za služby atd. Pokud stát podojí živnostníky, podojí tím i zaměstnance. Jde o reálný výdělek a ten v drtivé většině pokulhává u zaměstnance i u OSVČ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Čtvrtá možnost státu, jak se k věci postavit ...
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pan Nejedlý není v žádném poměru. Funkci poradce vykonává zcela zdarma, za kancelář platí. Než zase něco začnete plácat, proveřte si to...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
že vyslance navrhuje váda a jmenuje prezident (nějaký Zeman). Ti za chod vyslanectví nesou ODPOVĚDNOST. A VYKOŘISŤOVÁNÍ ? Vládu vedou Sobotka s Babišem, zákonodárce Hamáček a Štěch, MPSV Marksová a vnitro Chovanec. Ti nesou ODPOVĚDNOST !! Svůj díl viny ale mají i Falbr, Štěch, Zavadil a dnes Středula kteří hecovali opilé davy proti pravicovým vládám ale vykořisťování ani porušování ZP jim asi nevadilo. NA TY JSTE NĚJAK ZAPOMĚL! Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, když jste vzpoměl ty kšefty s pracovními vízy na Ukrajině, tak největší mafián byl PAPRův slouha Bašta. Ale to už je národní klasika, Babiše(ojebavače) si hýčkáme a v zásilkové službě "Rohlík" si těžkooděnci vybíjejí svou agresivitu. Pak vystoupí šéf celní správy a prohlásí, že díky kontrole EET a hazardních her, nemají dost lidí na práci, kterou mají dělat a to kontrolovat dovoz padělků. Nevadí, však socani tak vytvořili nová pracovní místa státních zaměstnanců, ve jménu, děláme to pro LIDi.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Pane Rychlý, v ČR chybí jen v průmyslu (kde musí firmy odmítat zakázky) a obchodě 150000 lidí. Další tisíce chybí ve zdravotnictví a službách. Naše byrokracie to řeší přesně opačným způsobem než se to řešit má. Mě v r 1969 v SRN stačilo POTVRZENÍ zaměstnavatele že u něj pracuji a pracák mi dal glejt pro cizineckou policii která mi (vždy na tři měsíce) prodloužila povolení k pobytu. Zároveň jsem věděl že po spáchání trestného činu či opakovaném přestupku mohu být okamžitě vyhoštěn. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Ano, chybí. Při brutálně nízkých mzdách není možné ani jinak. Zaměstnat lid v montovnách za nízké mzdy, nese po 27. letech mrvení hospodářství své ovoce. Koupěschopnost, jako před rokem 1989 ? Slušný výsledek...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Máte pravdu, pane Vojto. Promiňte mi jistou dávku kousavosti, nikoliv proti vám, vzpomenu-li na velkou slávu otevírání jedná z prvních obřích megamontoven koncernu Phillips na již tehdy zastaralé CRT obrazovky v Hranicích u Přerova. Zmírním-li svou kousavost, pak jen nepatrně tím, že jméno tehdejšího premiéra, který v té době ještě alkohol zvládali i bez korunovační šavle, úmyslně pominu. A že to tehdy byl mejdan! Aleje v Hranicích by mohly vyprávět ... :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A na co vlastně čekáme, až budeme součástí Bavorska ? Nikdy nebudeme součástí Bavorska. Stejně jako někteří jezdí na levnou dovolenou do Rumunska, stejně se k nám bude chovat i Německo ve vztahu k vysávání přidané hodnoty výrobků v montovnách. Německo ovládá ČR a EU je pouze nástroj, přiznejme si to...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Možná je starost o náš pracovní trh chválihodný, ale pro větší konkurence schopnost na trhu práce a zjednodušení odvodů, se nic nedělá. Hlavně to platí pro socany. Ti jen vymýšlejí, jak zdanit bohaté, ale tak aby to nedopadlo na oranžové zbohatlíky včetně poslaneckých prebend a trafik. Škoda také, že si nikdo nevzpoměl na 78 výročí okupace Československa. I když takové nebezpečí už znovu číhá za rohem a poradci KGB se stále střídají na Hradě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Skutečně excelentní blábol. Hospodářství, které naráz prodáte do zahraničí, nemůžete nikdy ovlivňovat zevnitř. Pouze nastavovat odvody, minimální mzdu a podporu v nezaměstnanosti. A tímto se mzdová politika skutečně netvoří, ta se tvoří výstupní cenou výrobku, tedy z ČR nenávratně odcházející přidanou hodnotou, kterou potřebuje ke svému prospěchu nadnárodní společnost. Hitler i Stalin byli břídilové..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, experte na vyskakování, nebude to náhodou tím, že jste někde na nejmenovaném hospodářství utrpěl náraz podkovou při sběru koblížků? Že vy jste předvojem burešokomančů!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Řekl bych, že Vám vždy při dotazu na relevantní fakta dojde, že nic nevíte. Wiki nestačí, maximálně na plky, kterými si vynahrazujete vlastní nedostatečnost...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Jiří Reddlich (18696) 15.3.2017 reagovat
Dobrý den, pane Rychlý, domnívám se, že pan Vojta nebude se zmínkou o odcházejícím kapitálu z ČR daleko od pravdy. To, že v Česku ale kapitálu pro restrukturalisaci, či transformaci průmyslu do soukromých rukou bylo málo je příčinou, proč přicházeli zahraniční investoři. A dodám, že je mi ale při dravé chuti k vykrádání patentů čínskými podniky přitom stokrát milejší Škodovka v rodině Volskwagenu, nežli Škoda Plzeň v čínských rukou. Pletu se? Nebo je to jen pocitová záležitost? ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Globalizace v zájmu nadnárodních společností, tedy de facto několika málo majitelů, není v zájmu drtivé většiny lidí. V USA už na to možná přišli, nebo je to jen další zástěrka...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Pane Reddlichu odcházející kapitál z výnosů a dividend do zahraničí je samostatnou kapitolou k úvaze pozměnit podmínky, aby se tak nedělo, na dnes nikým neřízeném MPO. Zatím to vypadá, že toky výpalného od velkých hráčů na našem trhu do stranických pokladen, jsou přednější nad zájmy stav řešit a zlepšit tak služby občanům. Viz momentálně u nejdražších plateb operátorům mobilních sítí. Ty dlouhodobé tahanice zjednodušit a hlavně nastavit jednotná, dlouhodobě neměnná pravidla
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
(vyjímkou je fotovoltaický tunel), aby mohli své zisky reinvestovat do svých podniků, spíše vedly k tomu, že ryze český Jelínek přesídlil firmu raději do Holandska. Nakolik odrazuje příliv cizího kapitálu stabilní korupční prostředí, které Burešové s velkou pompou mýtí narovnáním podnikatelského prostředí zavedením EET, nedovedu dost dobře posoudit. Pak jsou ty nenaplněné ambice velkolepých "čínských investic“ při koupi jednoho fotbalového klubu a pivovaru Lobkowitz, řízené LuftJardou, úsměvné.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Změnit podmínky ? Můžete je maximálně více zdanit. Seberou to zaměstnancům. Snad bude lepší, když zůstanete u tapetování nesmyslů o pí Černé, Vaďurovi a Hoffmanovi. Jinak jste prázdná nádoba...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Lžete, jako obvykle. Dle soudního rozhodnutí poplatky vybral stát a musel 70 000,- vrátit 161 Ukrajincům. Je vidět jak hltáte zprávy z Kyjeva, pan Bašta byl totiž nařčení Janukovyčovy administrativy zbaven již protikorupční policií, takže neexistuje žaloba, ani rozsudek, pouze prolhaní bolševici. Navíc jde o výtvor našeho dobrého známého, Porošenka, který byl ve vládě Juščenka a podle WikiLeaks v letech 2006-2009 byl popsán americkými diplomaty, jako oligarcha zdiskreditovaný nařčeními z korupce...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A to co popisujete, tedy vybírání poplatku 340 Kč při objednání přes call centrum, se dělo kdy ? No přece v roce 2008 - 2009...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Mafií je zde bezpočet. Mimo ukrajinskou ruská, čínská, čečenská, kosovská, albánská, vietnamská, italská, atd. Toto jsou výdobytky kapitalismu, kde je dovoleno i to, co je lehce přes čáru. O všem v jungli paragrafů rozhodují právníci. A navíc, všichni zločinci mají více práv, než povinností. To však už nejsme u kapitalismu, ale u sluníčkové demagogie...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Novák X (18634) 15.3.2017 reagovat
Pane Vojto oni mají dobré právníky,především Sokola.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Ano, Sokol byl skutečně první, kdo příchodem z vysoké politiky naprosto odstranil rovnost před zákonem pomocí peněz a zkažené morálky...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, opravdu dovedete rozesmát. Ještě jste zapomněl na japonskou jakuzu a agenta OO7. Ovšem největším "vý-dobytkem kapitalizmu“ je tovarišč Capo di Tutti Capi, váš milovaný taťka Puťka. Ještě, že vás tady máme nicko, jinak by tady byla sranda, jak v márnici.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Dnes jste s panem Náprstkem co příspěvek, to lež. Vlastně v tom jedete neustále. Proto jste na okraji této diskusní společnosti, stejně jako celé společnosti. Nějaká fakta například k osočení Bašty ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Že byste nám předložil článeček z kyjevského Korrespondentu ? Ó, jaká náhodička, prezident Petro Porošenko vlastní i server Korrespondent.net.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Nicko Pepku podkud se chcete ohánět deklarovanými fakty typu "A tímto se mzdová politika skutečně netvoří, ta se tvoří výstupní cenou výrobku,“ což je opravdu o totální neznalosti obchodní strategie a cenotvorby, pak se nedivte, že nehodlám na to reagovat. A ze znalosti místního prostředí a každý soudný si přebere sám, tak největším osočovatelem bez důkazů a kydání kejdy, jste tady vy a to vaše černé stádečko Pasy Quik.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Tomu byste musel ekonomii rozumět a ne lovit ve wikipedii, já jsem se Vám to snažil podat tak nějak uchopitelně, protože jste nedouk. Máte zde konkrétní dotaz, tedy "jakého trestného činu se byť ve stádiu pokusu dopustil pan Bašta". Pokud nic nebudete mít, měl byste se omluvit za pomluvu na hraně trestně-právní......
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Díky, konstruktivní odpověď jsme stejně nečekali...ale můžete se závistí přejít diskusi, ve které spolu vychází i oponenti. Tedy prozatím až na dvě výjimky, pan Enigma totiž ještě chybí. Je velký rozdíl oponovat a tapetovat lži a nesmysly bez toho, abyste je uměli i doplnit fakty a slušný člověk se potom umí omluvit, což zde mnoho lidí, opět až na Vás, předvedlo se ctí...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Trošku Vám poradím, zkuste nastudovat poměr hrubého domácí produktu na osobu a průměrnou unijní mzdu. HDP 85% a proti pouze 62% unijního průměru mzdového. Největší rozdíl EU. A to se bavíme o průměru, který tvoří i Rumunsko, Bulharsko, atd. Skutečnost je taková, že do zahraničí odcházejí stovky miliard, které mohou jít na platy zaměstnanců. Ale proč, když sem následně vyšlou Ukrajince a černochy, že ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Pane Rychlý, diskutovat s někým kdo nebere v úvahu že v ČR od r 1990 vládnou ti koho si LID NAŠÍ ZEMĚ svobodně volí, že už nemáme výjezdní doložky ani zadrátované hranice, o tom kde budeme studovat, pracovat a žít rozhodujeme jen my sami, nemá smysl. Až takoví začnou utíkat do Ruska, Číny či na Kubu budeme vědět že je tu něco opravdu špatně. Zatím se tu drží a plivou po naší zemi špínu. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
P.S. A kdo chce žvanit o nízkých platech v ČR ať je srovná s platy v zemích kde (stejně jako u nás) vládli komunisti. Tedy na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, na Kubě, v Rusku nebo v Číně. Nebo ať porovná platy (kupní sílu) v ČSSR a třeba v Rakousku před r 1989. Bez toho jde jen o hloupé KECY. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, vaše srovnání pouze mají odvést pozornost od vašich totálních neznalostí, ale když už, například Slovensko mělo ještě před nedávnem o 14% nižší průměrnou nominální mzdu, nyní je vyšší o 2% a Polsko má reálnou mzdu vyšší o téměř 25%. Nějak jste se zadrhl v minulém století a to i v otázce ideologického plantání...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Hlavu do písku vnořiti a dále fanaticky tapetovati ? Pokud neumíte odpovědět na zde deklarovaná jasná, stručná a dohledatelná fakta, vlastně ani odpovědět nemůžete. Protože lžete, takže chápu, že to nemá smysl. I pozice mrtvého brouka Vás velmi jasně charakterizuje, jako lháře a pomlouvače. Jestli i udavače a konfidenta StB, to vědí zřejmě ti, které zde nejvíce dehonestujete...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Pane Náprstku musíme vzít v úvahu, že nicka Pepek je trotltroll a živí se demagogickými hoaxy pocházející z Ruska.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Dnes jste jediný, kdo použil hoax. Z Kyjeva. To prostě neukecáte, lhal jste a děláte mrtvého brouka. Stejně jako pan Náprstek. Vaše svědomí bych tedy chtěl mít, to by se to životem proplouvalo... Díky, nechci, lidé jako vy zmrví každou dobrou myšlenku...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Nicko Pepku vaše nejfrekventovanější výrazivo a vždy bez důkazů je, "lžete." Pak následují osobní invektivy,(protože vás zřejmě takto naprogramovali) které jsou tím vaším poukazem na "relevantnost" argumentu. Vždy, když jsem se vás dotázal na doložení konkretních lží a činím tak i nyní, zalezl jste v pozici mrtvého brouka a předvádíte jen naprogramovanou virtuální nicku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pokud chcete zakecat i jasný fakt, že jste použil jakýsi štěk z Ukrajiny, tak jste obyčejný lhář, což není žádný invektiv, ale konstatování skutečnosti...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Další adolescentní pokus nicko Pepku, jak se vyhnout přímé odpovědi na můj dotaz. Tak ještě jednou, uveďte konkretně kde lžu a pak prosím citujte alespoň jednu mou větu shodnou z jakéhosi vámi vymyšleného Porošenkova hoaxu, včetně adresy. Rád si to přečtu, ale spíše se ničeho nedočkám. Jen potvrzení, že je to jen jeden z dalších cákanců kejdy, černých podsvinčat stádečka Passy Quik.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Nedělejte, že nerozumíte, i pan Náprstek jsa nachytán na švestkách se omluvil..." když jste vzpoměl ty kšefty s pracovními vízy na Ukrajině, tak největší mafián byl PAPRův slouha Bašta"...Toto doložte jakýmkoliv oficiálním obviněním, stačil by mi i nepravomocný rozsudek. Jinak se omluvte...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Kulové s přehazovačkou, že ? Prostě jste lhal a tím pomlouval...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
No vidíte nicko Pepku, už se v tom zase motáte, jako Maďar v kukuřici a kroutíte se jako ta vytlačená hlísta na světle, když máte odpovědět kde lžu a okecávám hoaxy z Kyjeva, kterým jste mě lživě osočil: "Dnes jste jediný, kdo použil hoax. Z Kyjeva. To prostě neukecáte, lhal jste a děláte mrtvého brouka.“ Nejste schopen, jak jsem předpokládal věcně a relevantními fakty reagovat na potvrzení něčeho z těch vašich Babišokomančských lží a máte se omluvít vy mně, než já mafiánovi Baštovi, který byl do kšeftů
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
s vízy namočen a řešen. A tak je to se všemi prdy, které tady vypustíte.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pošlete konečně odkaz na to, jak byl řešen a přestaňte lhát, jako Jakeš. Protikorupční policie to odložila, jako "kyjevské šílenství" a 161 občanů UA se následně soudilo s ČR každý o cca 400,- . O Baštovi ani čárka. Takže konečně dejte odkaz, nebo se omluvte, nic mezi. Pokud nesplníte, dám návrh Vás titulovat "lhářem"...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Nicko Pepku te je jen další krok činnosti Babišokomanče. A tady platí dvojnásob, co krok, to prd. Vaše příkazy jsou k popukání a důsledkem zjevně pokračující babirozy a pitomiozy, která s vámi cloumá jako tajfun. A ten návrh k podání "titulu" dejte na Lampárnu, nezapomeňte okolkovat a předat i s ověřeným podpisem, aby to mělo větší váhu, než sušené kozí bobky od IFH. :-DDD PS. Nepravomocné soudní rozhodnutí dodám, až mi obratem pošlete vyšetřovací spis protikorupční policie. Co ten odkaz na hoax?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Ladislav Dycka (18728) 15.3.2017 reagovat
Ano místo faktů po kterých volá u druhých kozí bobky, pitomióza, prdy, IFH a podobné pubertální trapárny. Pokud si ještě někdo myslí že z Vás vypadne něco kloudného je těžký naiva nebo trouba jako teď já. Tak čím se blýsknete teď. Přitvrdíte Pavlíku?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Pane Dycka není proč přitvrzovat, stačí vědět, že už jste dostatečně natvrdlý zpochybňovač. A tak vám znovu zopakuji, jako malýmu Jardovi: Jinak si jako známý redaktor RJ prostudujte něco o kauzalitě. "bez výskytu příčiny A nemůže nastat účinek B; z výskytu B tedy plyne výskyt A." Možná je to těžké pro vás pochopit, že nic se neděje bez příčiny.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
Pane Rychlý, citát zde připomenutý panem Vojtou, je sice připisován Hitlerovi, ale stará klasika. A tak vám znovu zopakuji, jako malýmu Jardovi: „Říkej lež dostatečně hlasitě a dostatečně dlouho a lidé tomu uvěří.“ Určitě má Vaše zdejší trollení nějakou příčinu A. Účinek B nemohu kloudně odhadnout, protože píšete dostatečně množstvím i maskováním.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Pane Valachu, tak teď jste dostatečně jasně vysvětlil smysl vašeho konání, abych se necítil jako ten malý Jarda. Proto tady tak dostatečně hlasitě stále lžete, se zbožným přáním, že vám někdo uvěří. To je opravdu velmi lstivé! Pak také musíte vzít v potaz, že stokrát nic umořilo osla.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
Dokažte to!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
„Nedělejte, že nerozumíte, kulové s přehazovačkou, že ?“ Prostě lžete a pomlouváte... A přes to nejede vlak!! Ještě vám mohu doporučit, slovy pí Č. "s takovým dokazováním běžte na Lampárnu!“ Možná se vám to zlomyslné "trollení" bude zdát povědomé pane Valachu!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, pokud se na našem konzulátě na Ukrajině přiživuje mafie pak vězte
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
Fakt nic? Jen pavlačový blábol.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zdravím
Černá Veronika (29345) 15.3.2017 reagovat
pane Vojto k tomu svědomí - Rychlého bezzubé svědomí nehryže, jen žužlá :-) A slovo "žužlá" se vnucuje i při čtení jeho příspěvků.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zdravím
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pečínka bude dnes upečena dozlatova a rozdána toulavým psům...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, dnes dobrý.☺☺☺☺☺☺☺
Vávra aleš (18868) 15.3.2017 reagovat
Ovšem diskutovat s někým kdo byl před 50.lety v Německu a žije z toho dodnes a stále dokola opakuje blbosti o Hradu, je nemožné. Zvláště když jeho miláčci nebyli zvoleni a dnes to s nimi vypadá víc než bledě. Nezbývá ti palečku nic jiného než fňukání, což ti jde skvěle, ale hodí se to tak do školky, nebo k NAPRDům.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, dnes dobrý.☺☺☺☺☺☺☺
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Pane Vávro, musím konstatovat, že já se na takto jednoduché a rázné přiklopení klozetu nadřu, dost možná zbytečně. Komu čest, tomu čest...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, dnes dobrý.☺☺☺☺☺☺☺
Vávra aleš (18868) 15.3.2017 reagovat
Pane, za ty roky už ty zmetky mám prokouknuté. Nic plechého z nich nevypadne, děj se co děj. Neztrácejte s nimi tolik času, nezaslouží si jej.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Hoffmane, dnes dobrý.☺☺☺☺☺☺☺
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Jsem doživotní optimista. Zatím mne dokázal okrást a podvést každý, kdo si to zamanul a já to nemíním měnit ani zde. Jsem s tím vyrovnán a stačí mi vědět , že vím...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Souhlasím s Alešem
Černá Veronika (29345) 15.3.2017 reagovat
- když jsem si přečetla vlákno výše, tak to jen dokazuje, že ALeš má pravdu. Už brzy se Rychlý dopracuje k tomu, že to, co jste napsal vy, napsal on a jeho bludy vnutí Vám. No, to je ten "jasný úsudek". Za povšimnutí stojí, jak má každý "názor" zpečetěn slovy "nicko pepku". Kde nejsou argumenty, jistí to urážkou. Dnes se Vám podařilo pořádně je "namastit", jen si s Alešem říkám - není zbytečné ztrácet s nimi čas?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Souhlasím s Alešem
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Nemějte strach, já jsme v životě blbců poznal bezpočet, takže jsem imunní a baví mne je "pohlavkovat"...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Souhlasím s Alešem
Černá Veronika (29345) 15.3.2017 reagovat
Já to znám. Taky občas, když mám čas a jsem v dobrém rozmaru, vydržím až do "nového" zjištění, že marnost nad marnost pořád platí. V ž d y c k y, když neví kudy kam,končí to jako dnes. Mluvil tu naprstek o křížení - já bych je tipovala tak na rychlou bakterii v naprstku. Bakteriální infekce jak vyšitá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
by byl zásah do práv podnikatelů co je používají k pracovní činnosti.Oni jsou přece úspěšní,mají zisky.Přisli by o nemalý peníz a snižovat jejich navyklý standard je opravdu jen závist.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
policie u nás provádí razie na ubytovnách a za účasti tv se naplní hlavní pořad zpráv.Je to velmi prosté a mám dojem,že už to tady bylo.Nelegálně se pracuje převážně na stavbách.Policie je může?ne musí! je na stavbě zkontrolovat.Ale přesto si myslím,že když se dělá ordnung přes eet tak bude následovat i tato kontrola.Když začínaly soutěže,zadávání veřejných zakázek,tak jedním z bodů bylo také prohlášení o tom,že práce budou provedeny kmenovými zaměstnanci.Postupné novelizace,spíše lidová tvořivost
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
zmršila tento zákon na jeden jediný požadavek a to nejnižší cenu.Učil jsem se od starých stavitelů a ti měli pravidlo nejnižší a nejvyšší cenová zakázka se vylučuje. Totéž platí v rakousku .Tam se také zohlední budoucí náklady na provoz.,,Dražší materiály,, po dobu iks let nepotřebují údržbu.Ale to není k tématu takže požehnaný den,bueňos deňos
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
Miroslav Valach (18838) 15.3.2017 reagovat
Pane Costmene témata jsou komplikovaná, a "Lacená-dvakrát placená" je staré moudro. Třeba takové laciné žvásty v této diskusi, vymahatelnost práva. Dík za osobní poznatky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
dnes se problém řeší .. SANKCE .. ale stačil by řádný postih ne nelegála,ale toho co zaměstnává.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Já vidím hlavní problém v zaměstnávání cizinců za směšné mzdy. Na černo kvůli tomu pracuje více Čechů, než si vůbec umíme představit...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zlegalizovat 1000000 ilegálně pracujících
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
ano,proto tady používám slůvko nelegál.Jsou to i češi,ale ten dopad v budoucnu na důchod. Tajmismany žijeme teď hned.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Kandidátem na cenu BLBROKU se může stát každý kdo přesvědčí zdejší publikum že sem ti lidé jezdí za nižšími výdělky než mohou mít ve svých zemích. První cenou je dort upečený v ČERNÉ kuchyni z HOFFMANOVA kozího sýra. P.S. včera vyšla zpráva že v automobilkách na Slovensku pracuje na černo několik tisíc Slovinských dělníků kteří tam vydělají několikanásobek toho co doma. Kdo bude tvrdit že si Slovinci vydělají víc než Češi dostane cenu ještě cennější. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Vy jste krásně zmatený. Ze zahraničí k nám samozřejmě přichází i lékaři a jiní vzdělanci, řádově stovky až několik tisíc ročně a to za účelem se zde usadit. Naproti tomu drtivá většina Ukrajinců a Poláků pracují ve stavebnictví, "kvalita" jejich práce a morálka je vyhlášená. Mají nízké vzdělání a své příjmy vyvážejí do zahraničí, kam se opět vracejí. Porovnávat v bývalém ČSSR důvody, proč Slovák pracuje v ČR, to je na Chocholouška. Slováků zde ještě před rozdělením pracovaly stovky tisíc...,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
i
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A pokud jste nikdy nebyl ve Slovinsku, tak Vaše bludy chápu. Takový nesmysl snad ani nestojí za reakci. Nemyslíte Estonce ? Průměrná přepočtená hodinová mzda je tam 190,- Kč, u nás 120,- Kč, nezaměstnanost 8%...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
nÁPRSTKU v sobě kdyžs budoval v německu kapitálismus tak tady bylo ervéhápé a to tady pracovalo národností.Tak já jsem si jednou počítal a kromě mongolů byli u nás v podniku komplet všichni.Zmatení jazyků nebylo protože cihla je na celém světě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Vrchní kandidát na BLBA roku udělal ze Slovinska rozvojovou zemi...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Costmene sídliště Prosek stavěli hlavně Slováci ale viděl jdem i Rusíny a Poláky. Zpráva o nelegálně zaměstnaných Srbech (nikoli Slovincich za což se omlouvám) je převzata z TASR a otiskla ji minuly týden MfD. Nemám důvod tomu nevěřit. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Já bych řekl, že Čechoslováci, nebo ne ? A navíc mnoho Rusínů pocházelo ze Slovenska. Poláci zde pracovali v rámci RVHP běžně, například na stavbách Plavby Labsko Oderské...Ale omluvu velmi kvituji, může to přispět k lepší diskusi nás všech. Snad...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A jak je to tedy se hradní mzdou pana Nejedlého a s rozsudkem o zaplacení pokuty LUKOILEM ? Byl bych rád, pokud byste to uvedl na pravou míru...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Zda ja Martin Lukoil Nejedlý placen pražským Hradem nevím. Volal jsem Ovčáčkovi a ten mi řekl že není, tedy je, tedy po vzájemné dohodě je i není placen Hradem ale protože jeho (Ovčáčkovou) povinností je chránit Zemana tak mi nemůže prozradit kdo Nejedlému ty Ruble posílá. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Nejenže lžete, jste ještě svým lhaním směšný. Hrad prohlášení stran poradců zveřejnil již dávno, zatímco Vy své tapety aktualizujete, asi jako člověk s pokročilým Alzheimerem. Takže Vám to rovněž zopakuji, doložte svá tvrzení, nebo jste obyčejný bolševický lhář...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V ČR LEGÁLNĚ pracuje mmj. asi 90000 Slováků a 9500 Poláků (údaj MPSV 2016).
miroslav costmen (18648) 15.3.2017 reagovat
za císaře pána stavěli vídeň slováci,tedy moravští slováci
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Co se stane když zkřížíte
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Novou babičku s Černou babičkou? Vznikne Josefovojta! Viktor Náprstek (18674) dnes 07:25 Pane Reddlichu tzv švarcsystém by bylo třeba zlegalizovat. Věřím že Hoffman není zaměstnancem Deníku. Na Hradě sedí (a vládními speciály s diplomatickým pasem létá) nějaký Martin Lukoil Nepoživatelný a ani ten není v pracovním poměru. Vojta Josef (18649) dnes 08:05 Pan Nejedlý není v žádném poměru. Funkci poradce vykonává zcela zdarma, za kancelář platí. Než zase něco začnete plácat, proveřte si to © Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Martin Nejedlý s Kanceláři Pražského Hradu žádný právní vztah nemá tudíž se jeho činnosti Kanceláře Prezidenta Republiky netýká, tudíž ani nepobírá žádný plat...Pane Náprstku, já nemohu za to, že sem píšete hámoty a potom se s úšklebky musíte za svou vlastní hloupost omlouvat...nicméně, zde máte článek s fakty o rozsudku nad LUKOIL, nikoliv nad Nejedlým, jak lžete. Oficiální odůvodnění neposílám, nerozuměl byste mu...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
http://zpravy.idnes.cz/soud-pokuta-pro-lukoil-07j-/domaci.aspx?c=A160427_094110_domaci_pku
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Pane Náprstku to je taková známá metoda J.Kellera. Nadhodit nějaký nesmysl a pak ho cupovat a cupovat. Zrovna tak nicka Pepek se vlamuje do otevřených dveří, když na vaše sdělení, "Na Hradě sedí (a vládními speciály s diplomatickým pasem létá) nějaký Martin Lukoil Nepoživatelný a ani ten není v pracovním poměru.“ Na to zareagovala naše nicka slovy, "Pan Nejedlý není v žádném poměru. Funkci poradce vykonává zcela zdarma, za kancelář platí.“ Že by to svoje plácání měl ověřené na Lampárně?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
S tím rozdílem, že tyto nahozené nesmysly zde tapetujete s Náprstkem už roky, takže byl čas Vás chytit za zmijí jazyk. A hle, nemáme důkazy o svých lžích ? To je jednoduché, lež má totiž krátké nohy...„Říkej lež dostatečně hlasitě a dostatečně dlouho a lidé tomu uvěří.“ – Adolf Hitler
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
"„Někteří prezidentovi či premiérovi poradci jsou bohužel ochotní spolupracovat s Rusy,“ citoval New York Times bývalého šéfa civilní rozvědky (ÚZSI) Karla Randáka. Dodal, že to z nich nečiní automaticky ruské agenty, ale peníze jsou pro ně větší motivací než bezpečnost České republiky." Nicka Pepek by se měl spíše chytit za svůj demagogický nos.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Já to považuji za správný krok, spolupracovat se všemi mocnostmi, zvláště pokud jsme bytostně závislí na jejich nerostných zdrojích...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
Asi nejste schopen vnímat vyjádření Randáka, jinak je ta vaše reakce jen dalším nepodstatným prdem, který si plete lokajství a pozici pacholka s rovnocennou spoluprací s mocnostmi. Po dnešku se přibližuje doba soběstačnosti ve výrobě bioplynu z vaší kejdy a tím pádem nezávislosti na dodávkách z Ruska. Jen přitlačte nicko Pepku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Vojto, já tedy také považuji za správný krok spolupracovat se všemi mocnosti, ale s některými je nutno obezřetně. Lépe řečeno se všemi. Nejen mocnostmi. Pokud je Vám naznačeno, že ""asi nejste schopen vnímat vyjádření Randáka, ... "", tak sedí od tvora, jehož vnímavost je do velké míry tak omezena, že je nucen užívat příměry, které vymyslila BAB o (lokaji a slouhovi) NV. Tedy, pardon. Ta pozice pacholka bude, s velkou pravděpodobností, autorova.:-))) Dobrý dnešní den v(f)šem. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Skoro bych i uvěřil Ctihodná (špíno duše), že velký naučný Ottův slovník, je vaše dílko a vy jste se zařadila mezi velikány rozvoje českého jazyka. A kterou nohou jste dnes vstala?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Mimochodem, diplomatický pas nikdo nerozporuje, ba ani poradenství na základě ústní dohody. Otázky jsou jasné, další odklánění Vás pouze usvědčuje ze lhaní...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Pavel Rychlý (18702) 15.3.2017 reagovat
"NEW YORK / PRAHA Je prezident Miloš Zeman placenou loutkou Kremlu? Americký deník New York Times v rozsáhlém článku rozebral, jestli má ruský prezident Putin se Zemanovými sympatiemi pouze štěstí, nebo jej podporuje finančně. Proruské postoje české hlavy státu označil za příklad úspěšného uplatňování ruského vlivu. Prostředníkem Rusů na Hradě je podle listu prezidentův ekonomický poradce Martin Nejedlý."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Sorry a co jako ? Já jsem se Vás ptal na něco jiného. Připomínáte mi Jakeše na Hrádečku s jeho bojlery a brojlery...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co se stane když zkřížíte
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
A placená loutka Kremlu jede na pozváni prezidenta do Bílého domu. Udělejte si jasno, zda jej platí Rusko, Čína, nebo USA. Já Vám poradím, svou jachtu (pramici), si koupil z důchodu ČR, takže je loutkou ČR...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Reddlichu, dnes 10:07 jste se vyjádřil přesně.
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Asi v r 1986 se většina zemí RVHP začala potápět do krize a dluhů. ČSSR sice zadlužená nebyla ale orientace na východní trhy které nám nemohly platit nás tahly ke dnu. Po ekonomickém zhroucení socialistických zemí jsme neměli kam a co vyvážet. Štrougal požádal o uvolnění ze všech funkcí a Adamec v prosinci 1989 řekl že jsme přišli o 85% exportu. Po pádu komunistů potřebovaly naše továrny kapitál na restrukturalizaci který v ČSSR nebyl.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlichu, dnes 10:07 jste se vyjádřil přesně.
Viktor Náprstek (18674) 15.3.2017 reagovat
Továrny stály, vyrobené zboží nikdo neplatil a nebylo na výplaty. Hrozilo propouštění a likvidace. Jediným možným řešením bylo hledat zahraniční společníky kteří ovšem za svůj kapitál chtěli (pochopitelně) většinový podíl. Byly toho plné noviny, rozlas i televize. Do otepí a zemlianek východních stepí se to asi nedoneslo a tak tu dnes čteme že se to prodávalo zbytečně. Tenkrát to chápali všichni včetně Zemana a Svobody z KSČ(M). Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlichu, dnes 10:07 jste se vyjádřil přesně.
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Plky plky. Základem každého státu je spokojená rodina. A každá spokojená rodina by měla mít děti a vlastní bydlení. Děti se dnes mít hrubě nevyplácí a získat bydlení je de facto smlouva s ďáblem. Toto jsou hlavní kriteria slušného života, s papírky si můžete vytřít leda zadek...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlichu, dnes 10:07 jste se vyjádřil přesně.
Vojta Josef (18649) 15.3.2017 reagovat
Ano, západ nepochybně ekonmicky předběhl východ a zaplať Pánbůh za to. Nevím, jak bych dnes vysvětloval dětem, že ten nelidsky příšernej řev z minaretů je demokratickým hlasem a teroristické útoky projevem svobody vyznání. Už dnes nám mnoho západních soudruhů závidí. Jak prezidenta, tak bezpečno v ulicích. Já mám vybráno...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení