VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Děti na lovu

Den Ivana Hoffmana: Děti na lovu

Hynek Kmoníček míří do politickyi klimaticky rozbouřené Ameriky poté, co si poradil s misí vnitropolitickou. Coby šéf prezidentského zahraničního odboru zklidnil vztahy mezi prezidentem a ministerstvem zahraničí.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 209 PŘÍSPĚVKŮ

Usměvavý Hynek Kmoníček
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
je fenomén naší politické scény, která se utápí v tragedikomicnu. Kultivovaná čeština páně Kmoníčka, s nádechem jemné a lehké ironie a podtržena věčným úsměvem i při oslovení (např. paní redaktorko, pane redaktor), je vyjádřením umu diplomacie a obdivuhodného sebeovládání. Klobouk smekám, ač nenosím.:-) Člověčina mi milá. Pokud budou moje slova opět hodnocena některým ze tří místních "fenoménů", dopředu píši, že nikoho a nic nehodnotím. Svěřuji se s pocity. :-) Bab.
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
PS.: (""nediplomaticky nepoví"") je mi milé z jiných (známých) důvodů. S :-) přeji slunce v duši.
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Pavel Šimon (18722) 16.3.2017 reagovat
Už jsem o panu Kmoníčkovi psal před drahnou dobou. Aniž bych cokoliv vyhledával ve wiki apod., což mnozí činí a poté se pyšní "znalostí", soustřeďuji se více na vlastní poznání a rozpoznání. Pan Kmoníček nejen písemně, ale výrazně ve slovním vyjadřování mílově převyšuje své oponenty, což oni nelibě nesou. Obvykle je až trapné, kterak dlouholetý politik působí vedle pana K. jako žák. Svým způsobem je vlastně škoda, že tento zajímavý člověk je "uklizen" do USA. Možná to ale bude do budoucna jeho odrazový
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Pavel Šimon (18722) 16.3.2017 reagovat
můstek do vyšších pater naší společnosti. Zdraví Pavel Šimon
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček a malá poznámka
Pavel Šimon (18722) 16.3.2017 reagovat
Ještě poznámku k panu Hoffmanovi. Ještě z doby, kdy jste pobýval na ČRo a i krátce poté zde jsem osobně velice kvitoval to vaše prolínání témat v jednom dni. Nyní vidím, že se k této literární formě opět vracíte a to je podle mne dobře. V minulých letech jsem se o to taktéž pokoušel, ale bez úspěchu. No, není divu, že? Pavel Śimon
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pokud se ptáte, kdo jediný by mohl nahradit Zemana v prezidentské funkci, je to právě Hynek Kmoníček. Myslím, že si Miloš Zeman z tohoto důvodu zcela účelově ponechá svůj status "jedovatého jazyka", aby mu připravil cestu k inauguraci. Velmi předvídavé...
Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Zemanovu návštěvu v USA. Zeman to sice s Trumpem už probral ale protože místo do telefonu mluvil do stolní lampy, v Bílém domě o tom nevědí. Trumpa je třeba připravit na to že mu Zeman poradí aby USA nepřijímaly podezřelé imigranty a zapojily se (po boku Zemana na člunu) do boje proti IS. Povolí li mu vstup do Bílého Domu bude jim (v záklonu na lyžích) vysvětlovat že někdo vidí sklenici poloplnou a jiný poloprázdnou což v USA vyvolá větší šok než bankovní krize. Náprstek Viktor
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pane Hoffmane, tak já se tedy za uvedené přirovnání omlouvám. Takové ptákoviny vtěsnat do pár řádků umí pouze jeden člověk a sice pan Náprstek. Pane Náprstku, díky, že jste mne přesvědčil o mém omylu...
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pane Vojto, smekám i před Vámi. Bab.
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Zdůrazňuji (v kopírování) a předesílám: HLOUPÍ. Kopíruji : "" Inteligentní lidé se snaží motivovat a pomáhat druhým. Dělají to proto, že se nebojí být ve stínu. Mají zdravou úroveň důvěry a jsou dost chytří na to, aby přesně posoudili své vlastní kompetence. HLOUPÍ lidé na druhé straně mají tendenci pomlouvat ostatní, aby sami vypadali lépe. Předsudky podle vědců prostě nejsou známkou inteligence."" Bab.
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
PS.: Náprstku Viktore, vy nejste napůl, vy jste celý. Zajímalo mne, proč píšete bez interpunkčních znamének.
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Slíbil jsem na slušné otázky slušně odpovídat. Až napíšete kde jste četla o mé práci hlídače v obchodě a Zdeněk vysvětlí kde vzal mé členství v KSČ vysyvětlím problém s interpunkcí u staršího tabletu SAMSUNG. Já tu otázku pokládám již dlouho a NIKDY jsem odpověď nedostal. Náprstek Viktor
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Zdenek Nový (18693) 16.3.2017 reagovat
Tehdy jste (v titulku) opravdu nasmolil: "Mě ta situace připomíná r 1968 kdy se staří soudruzi..." A protože tady píšete jak negramota, interpunkce, v. písmena vás nezajímají, takže člověk si musí v těch vašich slátaninách čárky, tečky, konec vět, jak jste to vlastně mínil, často domyslet, tak jsem tak učinil. A vyšlo mi sice trochu krkolomné, ale s o to větším potěšením od vás zvolání a vyznání: Mě (Náprstka ještě Tv) ta situace připomíná! R.1968 kdy se staří soudruzi..." Nebo neovládáte ani: mě - mně???
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
A teď si představte páně Náprstka milostný dopis...
Re: Prvním úkolem usměvavého Kmoníčka bude dojednat
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Kdybyste měl vysvětlit všechny své hámoty byť za jediný týden, nestačily by Vám na to ani čtyři šestileté pětiletky politbyra EU...
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Babičková Jana (18811) 18.3.2017 reagovat
Pane Šimone, předevčírem jste mne neoslovil, tak jsem váha, zda Vás doplnit. A váhám i teď.:-) ALE osmělím se. Od předvčerejšího dne přemýšlím o PODNĚTU Pavla Rychlého. Já a wiki. Vaše POZNÁMKA, Šimone Pavle, ohledně WIKI apod. se týkala mě? Pokud ano, pak prosím o shovívavost a polehčující okolností mi budiž, že do WIKI chodím velmi málo (např. kolik států má EU musím zkontrolovat) a odborník jsem v oblasti, jejíž podstatu zde uplatnit nelze.:-) Bab.
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Babičková Jana (18811) 18.3.2017 reagovat
PS.: S Vaší úvahou k panu Kmoníčkovi problém nemám, dokonce bych mu přála role ještě důstojnější... Proti formátu " témata 3x a dost "- na tak malém prostoru mám námitky zásadní, ale počkám až rozčarování přejde a, snad, se popasuju.:-)
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Pavel Šimon (18722) 18.3.2017 reagovat
Paní Babičková, netřeba vztahovati na sebe. Všude kolem nás vidíte, že se více diskutuje s "chytrými" mobily, hledá se ve wiky a já nevím kde ještě. V praxi se ovšem setkáváme s lidmi, kteří bez těchto pomůcek jsou úplně vedle. Vím, že s tímto nic nejde dělat. Povím (nejen) vám, kterak "bojuji" s virtualitami já např. u dlouholetých kamarádů s nimiž jezdíme na dovolenou. Dříve jsme se dlouhé hodiny bavili o všem možném, historii nevyjímaje. Já jsem k tomu žádné wiky apod. nikdy nepotřeboval. Tito moji
Re: Usměvavý Hynek Kmoníček
Pavel Šimon (18722) 18.3.2017 reagovat
tedy jen někteří už běžně mají na kolenou své "přístroje" a takto mě kontrolují. Jaké haló poté, co se v něčem mýlím, nebo jen okrajově liším. No, už mě to dělá i můj syn. Zatím vedu, ale jak půjdou roky, zcela určitě podlehnu. Tak to jen Sovákovsky, aby bylo něco pro zasmání. Už méně úsměvné jsou každodenní řežby, kterých se účastníte i vy. Chápu vaše zdůvodněné důvody, ale pro nově příchozího to musí být na kroucení hlavou. Nu, tady máme na kopcích zase sníh, takže jaro zatím ne. Zdraví Pavel Šimon
No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Tak nevím. Dnes mi tento nesourodý příspěvek připomíná plácání pana Náprstka. Dát do souvislosti politické dění v USA a utlučení plameňáka cikáňaty, to je fakt galimatyáš...
Re: No pane Hoffmane ?
Zdenek Nový (18693) 16.3.2017 reagovat
Ano, IH se dotkl několika věc (ke kterým není povinné se písemně vyjadřovat), ale že by popisoval politické dění v Americe? A srovnávat s místním Náprstkem, to nemyslíte vážně.
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Zdeňku, nebyl jste tu.:-) Byla jsem tady a přijdu zas.:-) Zdravím do velkých Kotárů... Bab.
Re: No pane Hoffmane ?
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Zdenek Nový (18693) 20.6.2016 Výborně, Náprstku! Ta situace připomíná vás. Když slušní a naivní v r. 68 vystoupili, předpokládám, že vy jste v KSČ zůstal. A sloužil © Jste Zdenku postižen a nejste v tom sám. Vaďura mě viděl utíkat se služebním pasem přes dráty, Babičková hlídat v obchodě a Černá ,,jim to podepsat" Nevím zda se to dá léčit. Náprstek Viktor
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
""Pro lidi, kteří jsou méně inteligentní, je obtížnější si představit, že by lidé mohli myslet jinak než oni, a proto s nimi nesouhlasí. Také koncept udělat něco pro druhého, aniž by očekávali laskavost na oplátku, je jim cizí.""
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Co se týká NÁPRSTKA zdůrazňuji : MÉNĚ INTELIGENTNÍ
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pokračování kopírování : "" Inteligentní lidé se snaží motivovat a pomáhat druhým. Dělají to proto, že se nebojí být ve stínu. Mají zdravou úroveň důvěry a jsou dost chytří na to, aby přesně posoudili své vlastní kompetence. Hloupí lidé na druhé straně mají tendenci pomlouvat ostatní, aby sami vypadali lépe. Předsudky podle vědců prostě nejsou známkou inteligence.""
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Co se týká NÁPRSTKA ? Nenaplňuje : vyjádření o snahách INTELIGENTNÍCH LIDÍ. Co NV naplňuje? A naplňuje vydatně? To o lidech HLOUPÝCH a o předsudcích... Bab.
Re: No pane Hoffmane ?
Zdenek Nový (18693) 16.3.2017 reagovat
To jsem určitě reagoval na vaší negramotnost a určitě jsem to už tady několikrát vysvětloval. A léčit se to dá. Opakovat základku.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, ještě bych prosil ty plameňáky a můžete nám připomenou vaše společné chvilky s StB...
Re: No pane Hoffmane ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Babišokomanč nedá bez STB, ani ránu. Frustrace a trauma převeliké.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Proto jsem k Vám zavítal. Kde bych sehnal tolik StBáku na jedné hromádce, že ?
Re: No pane Hoffmane ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
A že vás neznám nicko Pepku, jak se tak derete k nám do kuchyně. Možná pak "mezi vás", by mohlo být správně, když "si myslíte," ale i tak jste na dobré adrese ÚV IFH, tam jste všichni pěkně na hromádce a FOLK tomu šéfuje.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Já jsem občas něco do Vašeho septiku přihodil, jinak jsem tu mnoho let. Najdete mne v historii snadno pod jedním jediným registračním číslem, ale to už se opět opakuji. Když jsem viděl, co sem tapetujete roky za nesmysly, tak jsem se rozhodl, že budu Váš Otto Vaďura, o kterém nezavřete kušnu, i když sem z neznámých důvodů nechodí. Asi tak milý Watsone...
Re: No pane Hoffmane ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, jste nebetyčný lhář a prostitut, když jste ještě nedávno tvrdil, že jste tady teprve čtrnáct dní i s cestama a já vás upozornil, že s takovým nízkým registračním číslem asi sotva, tak jste klasicky dělal mrtvého brouka. To pí Č. to své staré registrační číslo raději přeregistrovala, aby náhodou nikdo nepřišel na to, že je to vlastně jeden a tentýž Howard. Je mi to egal a na šmírování je tady Chápan středoamerický.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Že jste lhář, o tom žádná, že hloupý lhář, to mne překvapuje. Napsal jsem Vám, že jsem tu léta, pouze do komentářů chodím krátce. A zde máte důkaz : http://www.denik.cz/diskuse/kiska-stredoevropske-zeme-nesmi-spojovat-sobecka-kritika-vuci-eu.html
Re: No pane Hoffmane ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
:-))))))) Bingo! pane Vojto.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Je to můj názor na článek, který je dle mne velmi nepovedený a obsahově naprosto nesourodý. Jak jsem avizoval, jsem neutrání ve vztahu jak k panu Hoffmanovi, tak k jakékoliv proletařině...
Re: No pane Hoffmane ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Dobré ráno pane Vojto. Ale tohohle stylu jsem si všimla snad ode dne, kdy se z Deníku I.H. stal Den I.H. Podle mne to panu Hoffmanovi dává menší prostor k jeho jemné ironii, či i skrytým legráckám a tak si myslím, že ta změna z jeho hlavy nebude. Je možné že i každý den řeší, jak co nejlépe tři zadaná témata na těch pár řádcích propojit. Co my víme.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Možná jsem si mohl přirovnání k Náprstkovi ponechat, ale já tímto pouze deklaruji, že necítím nenávist k nikomu na tomto DF. A když se mi něco nelíbí, tak nemlčím pouze proto, abych se zalíbil...
Re: No pane Hoffmane ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Já jsem se zase jen pokusila Vám naznačit, že ten připusťme, že "naprstkův formát" nemusí být z autorovy hlavy :-) Nic ve zlém.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ano, nemusíme spolu ve všem souhlasit, důležité je diskutovat věcně a slušně. Přesně tak, jak to zde "nastavil" pan Rychlý s panem Náprstkem...
Re: No pane Hoffmane ?
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
Napadá mne kontrast jako od Suchého tulipán a bitva u Lipan, o plameňákovi to taky není.
Re: No pane Hoffmane ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Pak by do toho mohl zapadat pane Valachu, známý to Fanfán Tulipán, nebo-li v originále Fanfan la Tulip s nezapomenutelným Gérardem Philipem.
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Nebo-li v originále ""Fanfan la Tulipe"".
Re: No pane Hoffmane ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Děkuji za upozornění a ještě, že vás tu máme Ctihodná (špíno duše), jinak bychom "někteří" totálně písmácky zvlčili. Jen není-li tomu tak, jak dnes napsal pan Šimon, že už umíte "vyhledávat ve wiki apod., což mnozí činí a poté se pyšní "znalostí"" Ale řešit to, je pod mou rozlišovací schopnost.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ani kopírovat neumíte. Nakonec z toho uděláte Faltýnka la Tulipe...
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobrý večer, pane Vojto, von za to nemůže von SI o jen sobě MYSLÍ.:-))) A ono je rozdílné MYSLET a SI MYSLET, že. Jako POVĚDOMÍ a PODVĚDOMÍ jsou pro něj jedn. Jemu je vše rovno. Ví ... . :-))) Jemu je totiž pod jeho "rozlišovací schopnost" vše. :-) Víte, ale svým způsobem je pro mne zoufale statečný, neb o sobě neví. A nevědomost hříchu nečiní. Bab.
Re: No pane Hoffmane ?
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
Nevědomost hřhu nečiní, ale zákona neomlouvá. Vrátil jsem se, a hledám to ovoce. Strom se pozná. :-)
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Vojto, než opět opustím "ring volný", dovolím si s Vámi nesouhlasit. :-) Vypovídám se, snad, později. Zatím Vás poprosím o specifikaci souvislostí pana Hoffmana a politického dění v USA. Děkuji a fakt se mi nejeví.:-) Bab.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pan Hoffman vcelku reálně popsal změnu politiky administrativy USA, která umožnila jednak schválení pana Kmoníčka do funkce, se kterým se, jak jistě dobře víte, čekalo na vítěze voleb v USA a tím i na pozvání Miloše zemana do Bílého domu. Ani jedno by bez změny politického klimatu neprošlo. Následné tápání o "vyzbrojených" domácnostech, brutální generaci dětí vraždících na potkání plameňáky, završil nesrovnatelným přirovnáním ptáka a ženy s ptákem...
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
A odpusťte mi, prosím, mou nedokonalost. Nejsem vhodným typem angažovaného straníka, který má hned ve všem jasno, například jako pan Náprstek a jeho věrná družina. Jsem naprosto nedokonalý a na své nedokonalosti si dokonce zakládám. Jen tak se totiž může člověk dále vyvíjet k o malinko menší nedokonalosti. A člověk dokonalý ? Však víte, s volem se nedomluvíte...a pana Hoffmana si vážím...
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pane Vojto, fše odpuštěno.:-) A teď vážně pouštím.Bab.
Re: No pane Hoffmane ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Děkuji, paní Babičková. Ale jako velmi nedokonalý jedinec si myslím, že není co...omylem jsem napsal paní "Babišková", to by se asi pan Rychlý zvencnul...
Re: No pane Hoffmane ?
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
:-) Jak pana Rychlého zde místopisně znám, jisto jistě by se zvencnul a navíc by mne "popasoval" na matku Babišových dětí. :-) Bab. PS.: Opouštěla jsem. :-)
Vyzbrojování
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
českých domácností a krutý příběh plameňáka, který byls nevídanou brutalitou ubit třemi dětmi, má spojení. Agresivitu. Jen se mi nejeví pravděpodobné, že byl čin v Jihlavské ZOO vyvolán za účelem likvidace krásy plameňáka. V případě činů dětí nemohu být ironická. * * * O něčem jiném: Ano, každý má právo vnímat krásu po svém. Ale nakládat s ní po svém? To nevím... Zakončím laskavě a krásou...
Re: Vyzbrojování
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Ze života: Pošmourno, mlhavo a koryto řeky. Tok deroucí se vody a kry a holé křoví a na druhém břehu chaty. Na kře kačer a kačena. Mobilem bez filtrů foceno. Spolužáci a já, neb spolužačky (Čas malin nezralých) odjely vlakem. Spolužáky jsem focením zdržovala. Jeden z účastníků "výletu" vyjádřil pochybnost, zda a jak dopadnou. Fotky. Výsledek sqostný... Tu krásu nelze popsat slovy... :-) Po pravdě vylíčím jeho reakci. Až v mailu shlédne. :-) Bab.
Re: Vyzbrojování
Zdenek Nový (18693) 16.3.2017 reagovat
Paní Bab, to znám! "Už (cosi, nás) zas fotí." "Kde zas je." "Nejsem učesaná." "My nikam nedojdem." --- A kdyby se našel mejlík i pro mne... :-) Pěkně zdravím! (Já teď bojuji s nedopaly, přepaly, na svět hledím s hledáčkem bez brýlí, přes (na) display s brýlemi nakrátko, na objekty se zas lépe podívám s brýlemi na dálku...)
Re: Vyzbrojování
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
:-) Také sqostné a sqělé !!!! Nezapomenu. :-) A připomenul jste mi, Pane Zdeňku, že návštěvu "očlek" nelze odkládat. :-) Bab.
Re: Vyzbrojování
Miroslav Valach (18838) 16.3.2017 reagovat
A do toho nedopalky.
Re: Vyzbrojování
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pane Valachu, jsem chápavá. :-) Zdravím. Bab.
Re: Vyzbrojování
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše) a to je tedy objev století, což může znamenat obrat v Darwinově teorii druhu a možná patříte k nálezům toho chybějícího mezičlánku mezi archaickými vyššími primáty a homo sapiens, sapiens. Není váš nejbližší příbuzný, Chápan středoamerický?
Re: Vyzbrojování
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Darwinova teorie již platí ve velmi omezeném rozsahu. Ale vy opět víte kulové s přehazovačkou...
Re: Vyzbrojování
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ho.no viděl a šlápnul do něj. Viděno intelektem pana Náprstka, "udělal to schválně"...
Re: Vyzbrojování
miroslav costmen (18648) 16.3.2017 reagovat
byl slepý,takže ho... viděl..
Re: Vyzbrojování
Ladislav Dycka (18728) 16.3.2017 reagovat
Pane Nový gratuluji k nové zrcadlovce. Nevzdávejte korigujte expozici, foťte do rawu, změňte měření expozice nefoťte na ostrém slunci a ono se to poddá. A hlavně se tu nenechte naštvat škodí to soustředění :-)
Re: Vyzbrojování
Zdenek Nový (18693) 16.3.2017 reagovat
Pane Dycka, inspiroval jste mne! Jinak bych se nerozhoupal! Děkuju!
Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Ovšem o ZP i zbraň by měl okamžitě přijít každý kdo se chová agresivně (i doma, za volantem či na sportovním utkání), vytahne zbraň na veřejnosti pokud není ohroženo něčí zdraví či život, dopustí se rvačky či výtržnictví, použije proti někomu fyzické násilí nebo násilím vyhrožuje. Mít u sebe zbraň znamená nesmět požít alkohol ani drogy. Psychotesty držitelů ZP musí být časté a povinné. Náprstek Viktor
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Kontrolovat každého, zda plní podmínky vaše podmínky, Naprstku, bude lze býti možné až při sledování fšech i všech. Až bude naplnění hesla "pomáhat a chránit" úkolem centrálního mozku světa, a čipy pod kůží LIDí... Bab.
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Lidi kteří mě viděli hlídat v obchodě, setrvat v KSČ či ,,jim to podepsat" (ani jedno není pravda) by myslím bez doprovodu neměli ani chodit po ulici, natož vlastnit řidičský či zbrojní průkaz. Někdo tak vážně postižený by si mohl splést maminku s kočárkem na přechodu se stínem kandelábru a způsobit tragédii. Náprstek Viktor
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Asi Vám nikdy nedojde, že jsme si zde na DF všichni rovni, že ? Zde si můžete navymýšlet, což ostatně prokazatelně děláte, například různé neexistující soudní verdikty, nebo například vlastní protikomunistickou činnost. Jde Vám to velmi dobře, pane Náprstku, nikdo Vám už neuvěří ani pozdrav...
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pane Vojto. Naprstek za "to" nemůže. Je tak nastaven. Nikdo ho za člena KSČ neoznačil, jen připomněl, že... A že jim to ""dvakrát podepsal "" jsou JEHO slova.:-) Ano, vím, že OPAKOVÁNÍ v případě NAPRSTKA nikdy (pro něj) nebude zdrojem moudrosti, ale je nutné.:-))) :-) Bab.
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Na druhou stranu, co by byla diskuse bez Náprstků ? Však víte, i jim jsme museli Vaďuru reinkarnovat...
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Pane Vojto, nevím v(f)šechno, ale s Vašimi slovy souhlas. Zdravím i Vás. Bab.
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
"" ...Hloupí lidé na druhé straně mají tendenci POMLOUVAT ostatní, aby sami vypadali lépe. Předsudky podle vědců prostě nejsou známkou inteligence.""
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Pavel Novák X (18634) 16.3.2017 reagovat
Paní Jano dobré dopoledne. Já má na držení zbraní svůj názor. Odebrat zbrojní průkaz agresivním jedincům nic nevyřeší,oni si opatří zbraň ilegálně.Nejlepší by bylo takové jedince izolovat. Zdravím Vás.Pavel.
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobré odpoledne, pane Pavle. Pokud máte na mysli (izolovat) na základě psychotestů, vyslovuji opět souhlas. Zdravím k vám domů i Vaši paní. Bab.
Re: Myslím že prfávo vlastnit krátkou střelnou zbraň by měl mít každý starší 21. let kdo složil zkoušky, prošel psyhotestem a má čistý trestní rejstřík.
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ano, pane Náprstku. Přesně z tohoto důvodu si zde i chráním své soukromí. Aby mi kdejaký fanatický magor nad 21 let nešel vystřílet rodinu, čímž by se pravděpodobně zjistilo, že mu zbraň nepatřila do ruky...
Pan Kmoníček - u mně dobrý.
Jiří Reddlich (18696) 16.3.2017 reagovat
Pan Hoffman - dnes dort od kočičky s pejskem. :-) Ale co - není vždycky jaro... Přeji všem pěkný jarní den.
Re: Pan Kmoníček - u mně dobrý.
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Také jsem si dovolil...
Cinklej magor.
Karel - i (23017) 16.3.2017 reagovat
Jeden zdejší cinklej magor zde začal uvádět adresy diskutujících proč asi, že !!!
Re: Cinklej magor.
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Musím vás poopravit Kadlíku-i, nebyl jeden, ale dva. Začal to Sapík se svým prográmkem na vyhledávání poskytovatelů IP adres a OV, který to rozpitvával a roznášel. A co řepka, nezmrzla?
Re: Cinklej magor.
Karel - i (23017) 16.3.2017 reagovat
Blaženě s tím začal Enigma !!!
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
Dobré odpoledne, pane Karle, dlouho jsem Vás nepozdravila, dnes mám příležitost si "zabonzovat" fakta. Ode dne 10.2.2010 tak Enigma činí. Do "wordlu" si archivoval i z předchozích diskuzí, kterých se neúčastnil. PŘED 10.2.2010. Tak Vám nevím a jsem na váž(š)kách, jak to s tou jeho místní přítomností je. :-) Zdravím. Bab.
Re: Cinklej magor.
Karel - i (23017) 16.3.2017 reagovat
No jak? Je cinknutej !!!
Re: Cinklej magor.
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
Vivat Enigma I !!! Karel-i 25.01.2011 13:44 89.176.186.* reagovat Pane Enigmo, i přes můj odlišný diskutabilní názor k některým tezím uveřejněným v příspěvcích dnes 12:47,12:49, 12:50, Vám uděluji rád dvě jedničky dvakrát podtržené. Jednu za hodněobsažnou věcnou a hutnou obsažnost a druhou za nezaplevelení současným všeobecným politickým marasmem. Zajímal by mne Váš názor, jaký politický systém podle Vás by těmto uvedeným tezím co nejvíce vyhovoval. Já toužím po takovém, co by umožňoval v čím dál víc dynam
Re: Cinklej magor.
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
bab, alias Muréno, jste opravdu duševně postižená osoba. Ten stbácký postup, zašmodrchat sdělení do nečitelna a na tom základě obvinit pachatele, je ve vás. Rád znovu vysvětlím o co jde. Přečtu si článek, nebo mně zaujme nějaká myšlenka, nebo také přetisknu si do Wordu nějaká data a pod. Přetisknu si do Wordu i některé vlastní myšlenky z mých příspěvků. A když se otevře nějaké téma, mohu použít příslušné materiály. Třeba jen výtažky, které se hodí. To je to co jsem Muréně tehdy, před sedmi lety sdělil.
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Nikolivěk duševně postižený Enigmo, vaše oslovení MURÉNO svědčí o zásahu na komoru. :-))) Před sedmi léty jste mi 27.1.2010 nesděloval nic. Na web jste přišel dne 10.2.2010. Bab.
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
PS.: Dovolím si ZNOVU vysvětlit a kopírovat až se naobědváme. :-))) Budete-li mít zájem.
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
PS.II: Abych nebyla zákeřná, upozorňuji vás na komentář IH "Nedůvěra v média". Pokud jste tedy cíleně nezapomněl. :-))) Vaše domácí muréna se má dobře ?
Re: Cinklej magor.
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
Tak to by mě opravdu zajímalo, co může pomatená Ctihodná Janička vysvětlovat. Ještě nedávno jste se tady rozplývala nad označením, které libě znělo vašim uším "Furie," ale dokázáno, jak si pletete furii s murénou, vás vedlo ke zvýšenému chrstání žluče. Zrovna tak bych si dovolil upozornit na stálé pomatení mysli s komisařkou, když to byla bachařka.(což jsou přesně ty synonyma, odpovídající realitě) Stále více omylů v tom vyjadřování "dle mého"!
Re: Cinklej magor.
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Další iá, iá, iá, co neumí nic jiného než lhát.
Re: Cinklej magor.
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Njn, za chvilku Vám to zůstane !!! Příroda je mocná čarodějka...
Re: Cinklej magor.
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Kadilku-i jednou jsem tu mailové adresy napsal i já. Přišla mi na soukromy mail neuvěřitelna slatanina od Vadury. Jenže ten blb to posilal asi na 5 adres které zapoměl vymazat. Tak jsem je tu s radostí zveřejnil aby ti kdo Vaduru podporuji věděli s kym maji tu čest. Vaduru jsem dal automaticky do koše tak se někdy podivam jestli ty cizí adresy pořád posílá. Náprstek Viktor
Re: Cinklej magor.
Karel - i (23017) 16.3.2017 reagovat
Náprstku, Enigma zde uváděl adresy ve formě Jméno(ne nick)/ město, ulice/číslo domu !!!
Re: Cinklej magor.
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
Pouze v případě Vaďury, který vítězoslabvně napřed zveřejnil moji přesnou adresu. A břuline, adresu s číslem domu nelze určit, na tom jsme se několikrát shodli. Vaše přesná adresa je volně přístupná na internetu v rejstříku, pod vámi vytunelovanými firmani.
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Pane Enigmo, nepamatuji se kdo z vás dvou (pan Vaďura a vy) UVEŘEJNIL první, ale co si pamatuji, že PROVALENÍ se vašeho JMÉNA proběhlo dříve. Ano. Po vašem neurvalém a odporném psaní o (a k) autorovi komentářů. Vůbec mi nepřišlo s podivem, že jste byl hrubě označen za prasnici. Neb jste svým bonzáctvím plně naplňoval obsah hanlivé "přizdívky". * * * A doplním: VAŠE jméno bylo potvrzeno i mým PŘEKLEPEM !!!! Něco ve smyslu " Já se vám divín " jsem tenkrát napsala. Místo "divín" patřilo divím !!!
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Písmenka "m" a "n" jsou na klávesnici vedle sebe, že. Naštvání mne tenkrát navedlo.:-) * * * Zpět : V ŽR jste zapsán od kterého roku? :-) Takže i kdyby pan VAĎURA byl býval vaši přesnou adresu uveřejnil i s počtem "bojových" psů, které jste na něj mínil poslat i s výhrůžkou kamerového systému, který máte, jak jste se zde chlubil, nainstalován, bylo vše v pořádku. Neb VAŠE ADRESA se dala v té době zjistit v ŽR. že. Svým podnikatelským umem jste se zde také chlubil. Malotraktůrek tenkrát byl na scéně.:-)
Re: Cinklej magor.
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
* * * Jděte si s VAŠÍM výkladem historie, a míním ČEHOKOLIV, do čtyř. Ze vzpomínání a z napsaného plyne akorát to, že jste oba, vy a pan Vaďura stejného jadrného kadlubu.:-) Jediný rozdíl, který jsem na vás shledávala byl ten, že na mne pan Vaďura NEŘVAL všeobecně, nenadával mi a nevymýšlel si o mně, neřval na mě, že jsem KOMUNISTICKÁ komisařka a netituloval mne MURÉNO. :-) PROTO jsem občas měla důvod si s panem Vaďurou slušně popovídat.:-) Divíne, se vám fakt divím. :-))) Bab.
Re: Cinklej magor.
Danka Pavelková (20335) 17.3.2017 reagovat
Nevidíme věci takové, jaké jsou, vidíme je takové, jací jsme my. Eckhart Tolle
Doposud
Jan Polák (18804) 16.3.2017 reagovat
Dobry den pani Cerna doposud jste s pseudodiskusi na kterou jste poukazovala neprestala jak vidim z 50 prispevku je 39 vasich p Cerna sorry pisu z phatabletu a dodavam pan Naprstek je vam gumovym panakem.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Dobrý den pane Poláku. Doposud jste se nenaučil počítat do tří, jak byste chtěl zvládnout třicítku? :-)))
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ne že bych byl kdoví jak výtečný matematik, ale vidět namísto čtyřech příspěvků 39, to už snad ani nelze komentovat. Ovšem lépe tím chápeme příklon k panu Náprstkovi. Možná v jeho článcích rovněž vidí jiné texty, než ostatní. Pane Poláku, vyzývám Vás, abyste nám sdělil věštbu na nejbližší volební období, vyhraje Kalousek, nebo Gazdík ?
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
:-)))) Díky, že jste podpořil "mé počty". Podle mne je to provokatér, jestli budu mít čas, pokusím se ho - než si to přepočítá a zjistí, že do té doby jsem si jeho gumového panáka naprstka nevšímala - přesvědčit, že na mne nemá :-)
Re: Doposud
Pavel Novák X (18634) 16.3.2017 reagovat
Jestli používáte ruské počítadlo Sčot ta se vašemu výsledku nedivím,kupte si kalkulačku!
Re: Doposud
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Černá (Kláro? Veroniko?) zameťte si před vlastním prahem!! Od doby kdy jste napsala že za Čalfovy ŠESTIMĚSÍČNÍ vlády se NIC NETRANSFORMOVALO a mé jméno píšete s malým písmenem lze o vaší gramotnosti dost pochybovat. Chovejte se k ostatním tak jak chcete aby se oni chovali k vám. Náprstek Viktor
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
naprstku (Palečku) vaše pochyby o mé gramotnosti mi asi urvou srdce, když jste jeden ze tří, kteří ignorujete pravidla pravopisu, neznáte interpunkci, čárky ani před ale, když (3. třída ZŠ), neznáte základy slušnosti - že se v diskuzi na text reaguje přímo a ne pavlačovými kecy mezi drbaly, že se nelže a nepodvádí. Jo, to mě fakt zničí. ALe hlavně si to pravidlo "nečiň druhým, co.." opakujte denně sobě. Máte na rozdíl ode mě proč. Howgh!
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, pokud se dle Vás 3 = 39, tak Vám ihned přestanu odporovat. Nechci mít na svědomí Vás, případně ani nikoho z vašeho okolí, kdo by se na Vás při cestě z bufáče podíval tak nějak nesouhlasně...
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
pan Pavel x neoblomně plní roli uvítacího výboru, který setře kazisvěta pretoriánské sekty.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Pane Pavle, i Vám musím poděkovat, že jste ve škole dával pozor. A nevšímejte si Enigmy, to je jen bledá závist, že on počítat dodnes neumí. Přeji Vám hezký den.
Re: Doposud
Pavel Novák X (18634) 16.3.2017 reagovat
Zdravím Vás Veroniko. Těchto provokačních napadačů nemá opravdu cenu si všímat,ať si hrají a plácají se po ramenou.
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
pane X já jsem byl po půl hodině mého vstupu na tento web vámi uvítán ještě ostřeji. Je to vaše praxe.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
:-))) Pane Enigmo, promiňte, ale na tento web jste dnes vstoupil jako "první" velmi OSTŘE vy a sám a za sebe. Přilepil jste se nemístným, ostrým a přihlouplým vyjádřením. Pak se nepozastavujte nad tím, že je vám po půl hodině (paní VERONIKOU, NIKOLIV panem PAVLEM) odpovězeno stejným kalibrem. Tedy, slušnějším stejným !!! :-) Bab.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 16.3.2017 reagovat
PS.: A vážně si dovolám vás požádat o vysvětlení, co je to, ten panem Polákem užívaný phatablet.:-))) Že píše taky bez interpunkčních znamének. Ten phatablet.
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Telefon a tablet v jednom. Lidé, kteří se neumějí vymačkout na PC a v telefonu si jej kupují, aby měli výmluvu pro svou omezenost. Psát na něm totiž lze zcela stejně se všemi znaménky...
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
On pan Enigma není i pan Polák ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Doposud
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Tak to bylo opravdu bleskové, když jsem napsal jen, že nicku Pepka nefackuje haňba, ale jen pitomioza, ke které se sám přizpnal. A ta motolice je už jen důsledek B, příčiny A.
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Taky mne někdy smáznou bez zjevné příčiny...ale kraviny píšete neskutečné...
Re: Doposud
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, jen nechte na hlavě. Já možná píšu někdy kraviny, ale z vaší strany jsou to, už jen ty kravince k potěše kovově zeleným masařkám a Janičce k válení kuliček.
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Ale mám sakra úspěch, co ? Když se budete snažit, taky jednou dostanete hlas od někoho jiného, než od svaté trojice. Váš palec samozřejmě nepočítám...
Re: Doposud
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, snad si nezakládáš na šklíbcích, které tu O.V. rozdává na počkání. I režisér Valach to tady zhodnotil, že je to hra pro blbečky. Jen se tím úspěchem smajlíků pěkně ukájej dál. Já ti u toho budu držet i ty palce. :-DDD
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
NIC(ku) Rychlý, zakládal si tady"živnost" na nerovnosti počtu šklíbů a smajlíků, opět JAKO první, jistý NIC(k) Enigma. Proč furt kopete, fakt připit*oměle, do svých dvou zbývajících nešťastníků ? Jinak souhlas. Ten výron je vidět v každém vašem příspěvku. Jen nechápu, proč se tak sebemrskačně musíte projevovat. Co na vás , klůně nebohé, ten váš stvořitel ví? Bab.
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
ano paní bab, při jakési příležitosti, když se Vaďura chlubí, jak nám to přes šklíby a sobě smajly natřel jsem provedl jednu ze svých demonstrací. Dnes je paqní černá pečlivá sledovatelka, v situaci, když ty šklíby u nás a smajly u vás nejsou dle jejího a Vaďurova gusta. 10 smajlů u Enigmy a spol ji přivádí do extáze. 30smajlů u ní a pretoriánů ji nechává v blaqženosti. Taky počítá, když někdo vystoupí víc jak Vaďurovy varianty.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Ano, pane enigmo, byl jste PRVNÍ, kdo začal. Vaše demonstrace jsou mi lhostejné. O paní Černé a panu Vaďurovi jsem nepsala a když ji zmiňujete, tak vězte, že na vás vždy jen reaguje. Tak čtu já, bab. Vaše extáze mi jsou také lhostejné. Bab.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Troufám si tvrdit, že v žádném případě! Ani Enigma, ani Rychlý, ani naprstek. Dovedete si představit, že by některý z těch tří uměl při lhaní alespoň zachovat dekorum?
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Máte na mysli čtvrtý rozměr ?
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Dobrý! Ale já jsem myslela pátou dimenzi :-)))
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
Naprosto nechápavá bab, já jsem panu X připoměl, že i mně on osobně uvítal při mém prvním vstupu v roce 2010 na tento web, těmi Únory 48 a označením sprostý anonyme, doporučením, ať se nechám vyšetřit atd. I to jsem si schoval do wordu, jelokož jsem tušil, že vy a další s tím vylezete.
Re: Doposud
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Divínova slušnost,hlavně,že poukazuje na druhé! Enigma včera 21:58 46.13.113.* reagovat Na diskuzi tvrdí i Vaďura spousty nesmyslů. A aby ti ty grázle potměšilý bylo jasno, u Náprstka není nikde napsáno, že byl důvěrník!!!! KTS = kandidtát. O kandidátovi rozhodoval Stbák. Pokud neuspěje, kandidát je dán do archivu. Přečti si to desetkrát!!. A věř mi, že pokud s tím ještě jednou vylezeš, zařídím ti rozbití držky. S tím máš svoje zkušenosti.
Re: Doposud
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
Rudo opět si jen milosrdně označil Ctihodnou (špínu duše) "nechápavou,“když je už dávno zcela zřejmé, že se potýká s pomateností vyššího stádia. A tak nelze ani poznamenat, že soustavně někoho napadá, lže aby si toho byla vlastně vědoma. Velmi ráda se snaží napodobovat výrazy jiných, které by pak vydávala za své nápady, jako nyní s NIC(ky). Nebo se snahou vždy vystoupit se svým neuchopitelným textem, Chápana středoamerického, jako je věta „Proč furt kopete, fakt připit*oměle, do svých dvou zbývajících
Re: Doposud
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
zbývajících nešťastníků ?“ Tomu snad může rozumět jen cimrmanovsky naložený regulovčík Valach, který se s ní přetahuje o tu flaksu většího blábolu. Je vždy zábavné sledovat pretoriánské reakce na zkopírování starších příspěvků, které je usvědčují minimálně z farizejství, když ne přímo z fanatické tuposti.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Naprosto nechápavý ENIGMO, nevím kdy jste co panu Pavlovi připomínal, ale VČERA (15:02) jste napsal : "" pane X já jsem byl po půl hodině mého vstupu na tento web vámi uvítán ještě ostřeji. Je to vaše praxe."" Na tento příspěvek jsem VČERA odpovídala. CHÁPETE? :-) Bab.
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
Pane Polák, tímto příspěvkem jste se dopustil na pí černé neodpustitelného zločinu. Pí černou můžete pouze chválit a musíte s ní souhlasit. To jste neudělal a proto budete prohlášen za toho, co neumí počítat, následně, že neumíte číst, nechápete text, (ten její) a prostě , že jste úplně blbej. Pokud pí černou uspokojíte, dostane se vám odměny ve formě tykačky, budte Honzík, po vzoru bolševických aparátčíků.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Já to mimořádně Enigmo upřesním. Ten pán mi tu přiřknul 39 příspěvků, měla jsem do té doby tři. A vy se mýlíte taky - nikdy nikoho jsem nenařknula z blbosti, (jak to děláte vy dvaceti lidem) vyjma vás tří. Dokonce tvrdím, že před nasazením sem jste všichni dělali zkoušku z blbosti. A to potvrzujete denně. S nikým si netykám. Tykám občas Pavkovi, když je extrémně blbý a to proto, že mi ještě jako "Pavka" na mé "že jsem s ním husy nepásla"- odpověděl "já si tykám komu chci". Tak já v jeho případě i kdy chci.
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
Tak jste to pí černá vyplkla a je to nesmysl a lež. Aparátčická tykačka s pretoriány je u vás běžná.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Za dobrotu na žebrotu. Za to, že jsem vám polopaticky odpověděla, vyplknete takovou hovadinu. Zkuste sem dát jediný můj text, kde někomu tykám, kromě Pavky, dřív se tak tvrzení dokazovala - ovšem předtím, než jste sem zanesli vaše pravidla lží. Jen na okraj, já jsem zapřisáhlý odpůrce tykání si s lidmi, které neznám osobně. Pavka je mým jediným rozmarem, měl by být pyšný, že jsem ho poslechla. P.S. A netyká tu nikdo nikomu, kromě těch, kteří vás v jedné diskuzi oslovovali Rudlo i pane Enigmo.
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
pí černá, vaše drzé lži jsou pro vaši skupinu typické.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
:-)))) zapomněl jste "pretoriánskou sektu" Enigmo. Takže link na "tykačku" nebude? Jak taky jinak že? - lži se píší, voda teče.... před tou už lhář neuteče. Bacha!
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
aparátčická tykačka s Honzou.(Jan Novák) Alešem(Vavra Aleš) a dalšími. A pí černá, se mnou si nehrajte. Mohla byste vědět, že když mně budete stát za to, tak ty odkazy tady klidně vytapetuji. Zatím se tady objevuji, pokud mně schne barva na brankách. A opravdu pro mně nejste středobodem světa.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Já se na ty odkazy těším Enigmo. Opakuji - nikdy jsem si tu s nikým netykala, netykám a nebudu, protože je to proti mým zásadám. Mé tvrzení může potvrdit nějakých dvacet diskutérů, vaše tvrzení jen link. Tak makejte a hledejte! Pokud nenajdete, jen potvrdíte opakovaně to, co já dávno vím, že jste lhář stejně, jako celá vaše trojka. Domluvila jsem!
Re: Doposud
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
pí černá, povyšuji vás do funkce generála žabomyších válek. Už jste dvě na tomto webu.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Ač oslovena paní Černá, dovolím si za sebe, neb jsem ta druhá, že. :-) Žabomyší války sem přivlekl jistý ENIGMA. Takže. Funkce "nejvyšší velitel žabomyších válek" přináleží Enigmovi. Jste král a první řady vstávají. :-))) Bab.
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Co si myslet o Enigmovu myšlení? - napřed lže, že pěstuji "Soudružskou tykačku" s Honzou a Alešem - když to popřu a požádám o odkaz - vyhrožuje, že to tu zavalí odkazy - když souhlasím, nazve to žabomyší válkou. Takže dneska mne nenapadá nic moudřejšího, než "bez komentáře". Děkuji Jani za podporu a přeji hezký zbytek dne.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 18.3.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru. Děkovat není třeba, neb "" každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán"". :-) O enigmově myšlení nelze nic "si myslet", o enigmově myšlení lze vzít opět v potaz slova ODBORNÍKA : " "V okamžiku, kdy začnete na ostatní ukazovat prstem, vás lidé začnou vnímat jako někoho, kdo postrádá odpovědnost za své činy." "" Zdravím. Bab.
Re: Doposud
Babičková Jana (18811) 18.3.2017 reagovat
PS.: Veru, dohledat, jak nahlížet mám na sebe, když slušně i neslušně OPLÁCÍM, se mi nepodařilo. Mi osobně se oplácení jeví velmi produktivní, neb postižený "oplátkou" na sebe prozradí i to, co by mělo zůstat skryto.:-)
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Tak já už Vám začínám lépe rozumět. Komára s velbloudem spářit se hned tak každému nepodaří. Gratuluji, drahý Mičurine nového milénia...
Re: Doposud
miroslav costmen (18648) 16.3.2017 reagovat
jan polák je maturant z mathematiky.Splet se jen o 8
Re: Doposud
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
V dané chvíli o 36...
Re: Doposud
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Snažím se pánové. Za chvíli už bude rozdíl minimální. A pak bude mít p. Polák čas, pane Vojto, na Vaši žádost o předpověď Kalouskova vítězství :-)
Hoffmanův gulášek
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
Pan Kmoníček neudělá šrám na jedinečnosti soudruha Babiše a tak lze pana Kmoníčka zmínit. Ti plameňáci pak poslouží ku zvýšení agresivity. Zatím nikdo nerozvinul teorii na téma " v dnešní době......" A pan Babiš může v tichosti zametat stopy až do konce dubna. Tím se téma výhybky neplacení daní odsune na jiná, pozoruhodná témata a kobliháři mohou klidně očekávat příchod jara.
Re: Hoffmanův gulášek
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Hlídací pes demokracie, pan Kalousek, to nedopustí. Však víte...
Re: Hoffmanův gulášek
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
I kdyby si musel ve sněmovně chlast i sám vypálit...
Re: Hoffmanův gulášek - divínovy hlouposti
Vávra aleš (18868) 16.3.2017 reagovat
»kobliháři mohou klidně očekávat příchod jara,« zatímco NAPRDi neklidně příchod podzimních voleb.
Re: Hoffmanův gulášek
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Zdravím Rudo, pan Kmoníček velmi dobře rozumí svému chlebodárci Zemanovi a tak nebude přece kazit jeho předivo s případným a dobře zapadajícím budoucím premierem, do lokajského klanu páté kolony. A na to zase mají své prodejné FOLKy, k bagatelizaci nepředstavitelné aféry, kdy hlídač státní kasy, ji ojebává, jako ti rádcové ve filmu Pyšná princezna. Musím opět připomenout, kolik křiku tady vyvolalo "odklonění“ vlastních peněz, při rozvodovém řízení ministra Kocourka, nebo prodej vlastní firmy VIAMONT
Re: Hoffmanův gulášek
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
ministra Řebíčka. A největší mafián Bureš a nebojím se to znovu napsat, pod svícnem křičí, Všitkí kradnů, chyťte je a dovolává se zveřejnění majetkových poměrů Sobotky a Kalouska. Do věci se vložili i komunisté. „Pan vicepremiér později tvrdil, že jde o rozdíl spočívající v hrubém a čistém příjmu, ale když jsem to spočítal, tak ani to nesedí,“ zdůvodnil svůj krok Koníček, když se“Podle něj čísla rozcházejí.“ Situaci Sobotkovi nezávidím, ale co sis nadrobil hochu, to si musíš vyžrat, až do dna.
Re: Hoffmanův gulášek
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
PS. Dnešní platforma se mi líbí. Asi se, už opravdu začíná probouzet jaro, jehož neklamnou předzvěstí je místní rojení milců a roztleskávaček, co by kovově zelených bzučilek a masařek nad FOLKovým úklidem kozích bobků.
Re: Hoffmanův majstrštyk♣♣♣♣♣
Vávra aleš (18868) 16.3.2017 reagovat
Přečetli jste chorobné myšlenky z Rýmařova, pokud mu je netelefonoval roštínský zametač kuřinců a mušinců.
Re: Hoffmanův majstrštyk♣♣♣♣♣
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
A tady to máte Kadlíku-i přímo černé na bílém.
Re: Hoffmanův majstrštyk♣♣♣♣♣
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
pane Vaďuro bylo by roztomilé, jak pořád připomínáte ten můj sběr virtuálních kuřinců. Chápu, že jako vystudovaný zemědělec se rád pohybujete ve svém světě a snažíte se jakési kuřince vidět na mém pozemku v místech, kde jsou okrasné stromy ve stylu anglické zahrady. Slepice možná někde v dědině, vzdálené 2,5 km od mého bungalovu. Konečně ty kuřince jste si přinesl z dob, kdy jste ještě psal pod jménem Vaďura z Poštorné a velice jste pohrdal těmi anonymy.
Re: Hoffmanův gulášek
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
Možná si Pavle vzpomínáš na můj příspěvek, ve kterém uvádím podezřelé počátky Agrofertu. Policie to přijala a Babiše vyšetřuje. Záhadný nákup Agrofertu je promlčený, bude použit pouze na dokreslení Babišových transakcí. BABIŠ PATŘÍ MEZI TY ŠÍBRY, KTEŘÍ ZÁSADNĚ NIC NEPLATÍ ZE SVÉHO. TO JE POD JEHO ÚROVEŃ. Ukáže se, jestli bude mít policie odvahu a nebudel úkolována to přelévání finančních toků mezi Agrofertem a soukromým účtem Babiše.
Re: Hoffmanův gulášek
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
komunistický poslanec navrhuje zasedání imunitního výboru a Bureš už je na poradě u Zemana. Je třeba docílit, aby se uplatnila teorie naťuknutého vejce a tím by se Babiš stal pro loutkovodiče přítěží. Jako svého času Rath.
Re: Hoffmanův gulášek
miroslav costmen (18648) 16.3.2017 reagovat
na sněmovnu platí co řekl starý rebe,V domě oběšence se nemluví o provaz
Re: Hoffmanův gulášek
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Mušíte vyrazit do podniků sbírat podpisy za trest smrti pro Babiše. Případně nasaďte pásky LM a obsaďte Agrofert. To jste tedy dopadli, soudruzí, opět v jedné Národní frontě...
Re: Hoffmanův gulášek
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Jak krásně nám tu ten Babišokomanč, tak hezky DoDo trollí. Pane Valachu, co na to říká Orwell? Hezky se nám ta černá podsvinčata roztahují na farmě, co?
Re: Hoffmanův gulášek
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Přesně, havlokomunisté se rvou s babišokomunisty o kus flaksy. Věděl jsem, že se to jednou stane a nám se konečně uleví...
Re: Hoffmanův gulášek
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Nicko Pepku alias Babišokomanči, jen se rvěte o flaksu, já mám pěknou křupavou pečínku. :-DDD
Re: Hoffmanův gulášek
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Dříve jsem byl "Babišův Agent Houska z Alberta". Chytrému složení nicku napoví, jak na tom jsem ve vztahu k panu Babišovi, hloupý se dále zesměšní sám...
Re: Hoffmanův gulášek
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
Bureš na poradě u Temana prý se o dluhopisech bavil ješn okrajově. Přesto pan president, jako vždycky, dělá svému parťákovi z jedné lodi advokáta. Prý je to od poslanců drzost, úkolovat Finanční správu. A kdo tedy by ji měl úkolovat, když Babiš to Janečkovi zakazuje. Zatím si nikdo nevšiml, že také speciální finanční Kobra je hluchá, slepá a ochromená.
Pani Cerna
Jan Polák (18804) 16.3.2017 reagovat
39 prispevku a vsechny jsou vase proc je jen u tri z nich vase jmeno si zdravym usudkem nelze vysvetlit ale vezte ze pan Naprstek je zdravejsi nez vy. Text z phatabl sorry
Re: Ani Polák snad tak .............
Vávra aleš (18868) 16.3.2017 reagovat
Co v těch pomocných školách dělají, když je opouštějí podobní matlalové? Metematika bude asi jenom pro vybrané, zrovna jako psaní.
Re: Pani Cerna
miroslav costmen (18648) 16.3.2017 reagovat
to nebude mathematikou,polák s velkým pé je spolužák nÁPRSTKA
Re: Tak odtud vítr fouká....
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
... zřejmě jsem Vás přecenila. Zatím jsem si myslela, že za tím Vaším dublováním nebyly zlé úmysly, jen snaha se pobavit. Mě na tom mj. vadilo to, že jste už byl pomalu jediný, kdo se bavil. Nic se nemá přehánět, zkuste na to myslet, až budete příště psát. ...a ke lhaní je třeba fištrónu. Nesnažte se tu dokazovat, že umíte lhát i bez něj. Zatím je to na úrovni naprstka aspol.
Re: Tak odtud vítr fouká....
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Kdybych byl Otíkem, nestal bych se Verunkou...tak já už vůbec nevím, kdo jsem...
Re: Nevím
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
??? Asi mi něco uniklo. Ale když jsme u toho jména, mohl byste mne oslovovat jménem i bez paní? Záleží však na Vaší odvaze, protože NAPRDy z toho jistě trefí šlak a byl byste možná šikanován :-) Podle nich jménem kupodivu oslovují bodyguardi své chráněnce. Tomu jejich "Rudlo" se to sice nevyrovná, mě to ale udělá radost a budu se cítit a možná i psát jako " mladá holka" :-))) P.S. Kdybyste s tím měl problém, prostě zapomeňte, nic se neděje.
Re: Nevím
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Jsem pro, Veroniko...
Re: Nevím
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pan Polák Vám přisoudil všechny nicky, které nesouhlasí s Náprstkem, tudíž jsem Verunka...
Re: Nevím
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Děkuji :-) Teď mne to ťuklo, že už to tu bylo. No archiv nemám a tak mi to někdy chvíli trvá. Prosím o shovívavost :-)
Re: Pani Cerna
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Zkusím podobný úsudek..."proč se montujete mezi Čechy, když jste Polák ?!"
Smutný Hoffman
Rudolf Enigma (18699) 16.3.2017 reagovat
musí opět přihlížet, jak jeho příspěvek nenadchl místní klaku a jak se dětinsky opět vrhá na svého Náprstka, Někteří zkušeně palečkují a celé osazenstvo se pak věnuje svým frustracím. Hoffman je zbytečný.
Re: Smutný Hoffman
miroslav costmen (18648) 16.3.2017 reagovat
hoffman není zytečný,nÁPRSTKOVA klaka je zděšena. Hoffman jim nedal thema a sami nic nevymyslí.Bueňos deňos
Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Viktor Náprstek (18674) 07:25 Pane Reddlichu tzv švarcsystém by bylo třeba zlegalizovat. Na Hradě sedí (a vládními speciály s diplomatickým pasem létá) nějaký Martin Lukoil Nepoživatelný a ani ten není v pracovním poměru. Vojta Josef (18649) dnes 08:05 Pan Nejedlý není v žádném poměru. Funkci poradce vykonává zcela zdarma, za kancelář platí. Než zase něco začnete plácat, proveřte si to © Náprstek Viktor
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Viktor Náprstek (18674) 16.3.2017 reagovat
Viktor Náprstek (18674) První čtvrtinu života se člověk připravuje na život - učí či studuje. Polovinu života pracuje a spoří si na stáří. Poslední čtvrtinu si pak uživdůchod. Černá Veronika (29345) 28.8.2016 .. naprstek napsal tuhle hlubokomyslnost: ...člověk se v dětství připravuje na život, pak pracuje, spoří si na stáří a pak je v důchodu.. ještě jedna podobná moudrost a pak plivanec © Šlo o citát Potůčka. Náprstek Viktor
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Proč ne rovnou Hovvnan, že ? Pane Náprstku, je s Vámi čím dál větší legrace...
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Pane Vojto, INTELIGENČNÍ porucha NAPRSTKOVA začíná přecházet v další STUPEŇ legrace. * * * Ten opětovný "podvod", který Naprstek "zplodil" v předcházejícím příspěvku, nutno NAROVNAT. Naprstek NEOZNAČIL, že kopíruje. NEJMENOVAL autora údajného CITÁTU. A k místní diskuzi PŘETÁHL z jiné diskuze. Bez vyznačení, že PŘETAHUJE.:-))) To aby popletl a zamotal. Tedy, je možné, že NV i přeceňuji a on jen PLNÍ.:-) Bab.
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
je příznačné, že pokud někdo nevyznačí, tak bab zapne kontrolní ověřovací systém a nevyznačený text se pro ni stává nesrozumitelným a zbytečným. Pro bab je důležité to VYZNAČIL.
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
Enigmo, já vás chápu. :-))) Bab.
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
PS.: A co mi povíte k datu 27.1.2010 a k datu 10.2.2010, ha ?
Re: Smutný musí být Hoffnan z takových ,,posil"
Babičková Jana (18811) 17.3.2017 reagovat
PSI.: ENIGMO, moc ráda bych vám byla dovysvětlila skutečnost, že JSTE MI dne 27.1.2010 nicNEVYSVĚTLOVAL, ale to vaše zrychlené klůně se zase přilepilo s jakousi svojí (nebo vaší) domácí furií.
Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
chatrč bílá (29025) 16.3.2017 reagovat
náprstek neoponuje , rychlý nekontruje ,takový vyhaslý mi to přijde ,hezký večer přeji ,vaše cha.bí.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Pan Náprstek je celkově dezorientovaný a sekretářka už není žádná dvacítka...
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
Hele, hele... nechte mne žít, jo? Právě jsem se odhodlala napsat jednomu "pánovi" výzvu:-)Tak tedy nebudu, abych opravdu nezačala kralovat. Je Vám líto, že nejste králem Vy? Zítra můžete excelovat, ale určitě Vám budu chybět :-) Dobrou noc.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
SOrry Chatrči bílá, přehlédla jsem "zaslouženou" a viděla v tom pichlavost. Za svou uštěpačnost se tedy omlouvám :-)
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
To nic pí Č. to se stává, že občas nevíte, která bije! To u rudé chajdičky není pichlavost, ale stopro bl*bost a na výsost Cha.bé i s ozvěnou.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
To je zase vejřez, co ?
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Pavel Rychlý (18702) 16.3.2017 reagovat
Kdepak nicko Pepku, to není vejřez, ale pěkný a zasloužený nářez! A co motolice, hezky se ti motá palice, viď ! jen přitlač, soběstačnost na plynu z Ruska je potřebná převelice.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Klidně si plyn dovážejte z Kyjeva na žebřiňáku, máme demokracii...
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 16.3.2017 reagovat
To si povídáte s Rychlým? :-) Přesvědčovat jeho o tom, že píše (blbosti) je marné. Proto ho pro jistotu většinou nečtu. Není čas, ztrácet čas. Musím končit. Dobrou noc :-)
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Vojta Josef (18649) 16.3.2017 reagovat
Kočka s myší...
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Danka Pavelková (20335) 17.3.2017 reagovat
Kde je dnes Ivan Hoffman? :-) Zdravím vás, vážená sešlosti...
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Hezký podvečer Mirko, asi jste už zjistila, že nově musíte rozkliknout vpravo nahoře "komentáře". Zřejmě, aby se četly i další články tam zařazené. No, vlastně si nejsem jista, jestli jsem otázku správně pochopila, když tak promiňte. :-) Mějte se hezky.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Danka Pavelková (20335) 17.3.2017 reagovat
Asi ne, chybí dnešní Hoffmanův komentář, tato diskuze je pod tím včerejším... :-(
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Nechybí Mirko, už od rána se tam diskutuje. Já tedy až teď večer. Jmenuje se myslím "Vyjasňuje se". Hezké jarní dny :-)
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Rudolf Enigma (18699) 17.3.2017 reagovat
pí černá je připravena zaútočit kdykoliv.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
To už je Rudo nekonečný příběh stádečka Passy Quik, výhradně útočit na diskutéra, než polemizovat nad tématem. U pí Č. je změna jedině v tom, že útočí výhradně ze zálohy skrze nějakého spřízněného nostalgika.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
J. Šich (37343) 17.3.2017 reagovat
U pí Čierné Veronikykláry lze vzhledem k okolnostem pseudodiskuze s úspěchem tvrdit že větší pí tu není a nebylo
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
Však byla také pretoriány pasována na "královnu", všech královen.
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
" U pí Č. je změna jedině v tom, že útočí výhradně ze zálohy skrze nějakého spřízněného nostalgika"...
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Já jsem zase nviděl většího kok.ta jako jste vy!
Re: Veroniko ,koukám ,že dnes jste zaslouženou královnou diskuse co ?
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Pavle, děkuji. Víte, jak musí být nepříčetný, když tohle napíše? Je to chudák s vygumovaným mozkem, který se na nic jiného nezmůže. Poslintal se, nechte ho příště být, nestojí za povšimnutí :-)

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies