Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Globální zmatek

Den Ivana Hoffmana: Globální zmatek

Kdo v globalizaci světa spatřoval příslib vzájemnosti a stability, je událostmi poslední doby usvědčován z naivity. Místo porcování světa na sféry vlivu se rýsuje pouze rvačka o vliv nad globalizovaným světem.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 110 PŘÍSPĚVKŮ

Trump je a bude Američan.
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Ti kdo čekali že se pojede (v hlubokém predklonu) poklonit. Putinovi a schválí mu okupaci části Ukrajiny budou pochopitelně zklamáni. Z prezidentkou Tchaj-wanu si volal dřív než se Sin Tin-pchingem a až se k němu dostane Komonicek možná mu vysvětlí že se s nim chce vyfotit nějaké tlusté jelito kterému se líbí jedna z jeho bývalých žen. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
Chabé. Chucpe. Chybné. Poněkud nesourodé. S. * * * A opět trapné opakování Naprstkova tlustého (případně tenkého) jelita. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
PS.: Naprstek neustále zhodnocuje (někoho) a nutí bab oponovat zhodnocováním, že. Na bl*bost jedině bl*bostí. Momentálně mi NAPRSTEK evokoval PROFESIONÁLNÍHO muže ... Neočekávám, že jemnou a půvabnou a VŠE říkající ironii Naprstek či zrychlená kulička pochopí ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan - a naprstek od něj čekal, že nebude :-)
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Hezké ráno Bab. Jen to naprstek ještě zapomněl uvést tím jeho .... jak jsem už tehdy a tehdy napsal.... Opakuje pořád to samé v přesvědčení, že i u něj platí "opakování matka moudrosti" a ani v duchu ho nenapadne, že v jeho případě hloupost dávno zvítězila a tudíž jen potvrzuje vlastní neznalost. Kvantitou nahrazuje kvalitu, je jen otázkou času, kdy ho to množství jeho bludů zavalí. Přeji Vám povedený den Jano :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan - a naprstek od něj čekal, že nebude :-)
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
Dobrý den, Veru, bude. Povedený. S opakujícím se pou:-). No řekněte, není opakování pousmání pěknější, než "plačky" (naší Kačky...) Naprstka? * * * V případě Naprstka si nejsem jista skoro ničím, ALE jeho NESCHOPNOSTÍ chápat text si jista jsem. Neb se mi jeví, že reaguje vždy jen na JEDNO slovo. Význam toto slova se mu zařadí dle ranního stereotypu.:-) POSTUP : Z jakéhokoliv textu Naprstek vybere SLOVO, SLOVO u Naprstka "nakopne" "asociaci" a jede. Naprstek. Furt dokolečka dokola. Zdravím Vás, Veru. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan - a naprstek
Petr Harabaska (18865) 12.4.2017 reagovat
Náprstek (původní jméno rodiny Fingerhut) se projevuje. možná úmyslně, možná mimoděk, jako primitivní i diot. Za minulého režimu v předklonu za TV kamerou sloužil bolševikům, které dnes zatracuje. Považuje se za vrchol vzdělanosti a filozofického pohledu na svět. Ke všemu má co říct.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan - a naprstek
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
Pane Harabasko, u Naprstka o úmysl zřejmě nejde. ÚMYSL znamená myšlenka (Rudek promine, ale sahám k odborníkům, nikoliv do wikiny). Myšlenky napadají myslícího člověka. Naprstek je nemyslící. Je jen "nápaditý". :-) Píše, co ho napadne. Bláboly či nesmysly. Nebo opisuje (s vlastními chybami). Kopíruje z wikiny či z "jiných" zdrojů se snahou urážet druhé. A svoji snahu umocňuje VYSVĚTLOVÁNÍM. A vysvětluje i hloupě. NAPŘÍKLAD : PLETE si určení ČASU (např. 07:04) s DATEM (např. 12.4.2017). Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan - a naprstek
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
PS.: A že se vyjadřuje NAPRSTEK ke všemu? Ano. To máte pravdu. Naprstek je zaplaven pocity, že má a musí NĚCO říci. Jak vidno z jeho příspěvků. Chová se tak NORMÁLNÍ člověk? Neměl by, že. NAPRSTEK trpí poruchou osobnosti. Musíme ho jen politovat. Neb o své nedokonalosti neví...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Pane Náprstku z dnešního pojednání IFH je až moc cítit to zklamání i když zabalené do vzletných slovíček globalizační lásky a nenávisti o cupování světa. To nadšení, kterého se naši nostalgici těšili, že konečně bude vzat car Putin do rodiny mocností a bác, domeček z karet se zhroutil.(možná i Putinovi) Žádné pocely a objímání Brežněvovského stylu se nekonají a je jen otázkou času, kdy vyrazí po starých kolejích s nadávkami na proradnost USA. Dnes tomu zatím říkají nevyzpytatelnost.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Pavel Šimon (18722) 12.4.2017 reagovat
A ještě je možno dodat, že pokud se Zemanovi nepodaří vetřít se alespoň do předsíně (být vidět jako v Pelíškách) páně Trumpovi, bude ho uraženecky celovat do svého posledního dne. Oba s panem Reddlichem jste rozpoznali povahové rysy tohoto namyšleného Čecha. Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Pane Šimone v době prezidenta Reagana stál na trávníku před Bílým Domem stolek s vlajkou USA a prezidentskou pečetí. Nafukovací figury Reagana stojícího, sedícího i ruku podávajícího měl fotograf v dodávce a za 9.90 $ jste měl Polaroidovou fotku s prezidentem v kapse. Třeba Komoníček něco takového Zemanovi zařídí (šlo by to i v ateliérech NOVY když to Nejedlý zaplatí Trumpa tam udělají i z Bohdalové). Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan. Tvrdí to NÁPRVZTEK, tak to MUSÍ být pravda!!!!!
Vávra aleš (18868) 12.4.2017 reagovat
To je nenávisti, to je zloby, ale nejvíce blbosti, které se někteří do smrti nezbaví.♣♣♣☻
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
šimone prezident Zeman je ve svých názorech konzistentní ,oproti trumpovi a jeho mišpoche. Prezident Zeman nesouhlasil s unáhleným máváním tomahavkem a lze se důvodně obávat,že jej ,tedy prezidenta Zeman nepřijme.Prezident Zeman si za tímco vyřkl vždy stojí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Také mimo jiné PAPR prohlásil Kostíku, že jenom blb nemění své názory. Tim možno říci, že jedině ve svém buranství je stopro konzistentní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
miroslav costmen (18648) 13.4.2017 reagovat
DODO
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
costmene prezident Zeman si opravdu stojí za tím co řekne. Třeba trvá na tom že četl v Přítomnosti článek pana Peroutky o kterém všichni vědí že neexistuje. Zda trvá na svém slibu že se do června 2015 za svoji lež omluví nevím. Nevím ani jestli trvá i na tom že Putin neměl vojáky na Ukrajině v době kdy Lavrov jednal s Porošenkewm o těch zajatých. Zeman je OPRAVDU CHARAKTER. Stydím se za HRADNÍHO LHÁŘE Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
Naprstku, zda si opravdu prezident Zeman stojí za tím co řekne, nevím. Co opravdu vím, že nějakej NAPŮL uráží svoji paní matku místním sdělením, že přivedla na svět BEZCHARAKTERNÍ stv*ůru NAPŮL. Což je prohřešek opravdu, ale opravdu daleko větší... Neb matky přivádějí na svět děti... Vaše paní matka se musí v hrobě obracet. Takže by se momentálně HRADNÍ pomýlený musel stydět i za LHÁŘE, který je napůl Naprstek a napůl Fingerhut. Jste si kvit. Tedy, pardon, Zeman sedí na hradě, Napůl sedí u počítače a ťuká.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
Pavel Novák X (18634) 12.4.2017 reagovat
Stále stejné hatla-patlaniny!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
miroslav costmen (18648) 13.4.2017 reagovat
to je ale slátanina
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
IBA IDIOT SA MÔŽE ČUDOVAŤ "NEPREDVÍDATEĽNOSTI" A "ZMÄTEČNOSTI" GĽOBALIZOVANÉHO SVETA, KEĎ DETERMINOVANÝ CHÁOZ JE NUTNÝM DEFINIČNÝM ZNAKOM METÓDY OVLÁDANIA SVETA GĽOBAĽNÚ DIKTATÚRÚ
Martin Procházka (18802) 12.4.2017 reagovat
Ľebo iba uzavreté systémy spejú neodvrátno ku chaotizácii a entrópii a systémy otvorené sa tomu bránia vnútornú diverzitú aj interaktívnosťú. § Hofmáň a podobní dosiaĺ nepochopili, že GĽOBALIZÁCIA je NEREFORMOVATEĽNÝ RÉŽIM PRINCIPIÁĽNO TŔPIACI PROGRAMOVÝM, A PRETO AJ NUTNÝM, ZAMERANÍM KU ZGLAJCHŠALTOVANÍ PRIRODZENEJ DIVERZITY, OPROTI TRADIČNÉMU REŽIMU GEOPOLITICKEJ INTERAKCIE SUVERÉNNYCH AKTÉROV, KTORÍ VZÁJEMNÚ KONKURENCIÚ UDRŽUJÚ DYNAMICKÚ ROVNOVÁHU SÍL
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT SA MÔŽE ČUDOVAŤ "NEPREDVÍDATEĽNOSTI" A "ZMÄTEČNOSTI" GĽOBALIZOVANÉHO SVETA, KEĎ DETERMINOVANÝ CHÁOZ JE NUTNÝM DEFINIČNÝM ZNAKOM METÓDY OVLÁDANIA SVETA GĽOBAĽNÚ DIKTATÚRÚ
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Čo bolo, to bolo, terazky som majorom HPS Procházkou z Martina. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT SA MÔŽE ČUDOVAŤ "NEPREDVÍDATEĽNOSTI" A "ZMÄTEČNOSTI" GĽOBALIZOVANÉHO SVETA, KEĎ DETERMINOVANÝ CHÁOZ JE NUTNÝM DEFINIČNÝM ZNAKOM METÓDY OVLÁDANIA SVETA GĽOBAĽNÚ DIKTATÚRÚ
Martin Procházka (18802) 12.4.2017 reagovat
Nepripomína ti ten Hofmáň tých zväzáčikov z 50. rokov, čo v 68. naráz prezreli, čo je tén komunízmus za ptákovina? Ľebo ten Hofmáń tež naráz, z ničoho nič robí, ako by on ako pŕvy objavil Ameriku, čo že je ta gľobalizácia za zmätok, ĺebo to muselo byť hneď jasné každému, čo to je za <!>vinu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT SA MÔŽE ČUDOVAŤ "NEPREDVÍDATEĽNOSTI" A "ZMÄTEČNOSTI" GĽOBALIZOVANÉHO SVETA, KEĎ DETERMINOVANÝ CHÁOZ JE NUTNÝM DEFINIČNÝM ZNAKOM METÓDY OVLÁDANIA SVETA GĽOBAĽNÚ DIKTATÚRÚ
Otto Jakubec (18683) 12.4.2017 reagovat
To bohužial nie pán Náprstok,lebo ste len namyšleným bývalým kameramanom a utiečencom a terazky len dóchdcom a trepeťe piaté pres deviaté. Česť Vašmu prácovi. Prajem vela zdraví.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
Vávra aleš (18868) 12.4.2017 reagovat
Hlavně je radost pozorovat zlobou prskajícího palečka a jeho soudruha baziliška, který se tváří slušně a přitom darebák. pokrytecký. Howgh!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Důležitější je, že jste si mé sdělení přečtl, dřív než byl vzdor jeho nezávadnosti a díky dnešní zřetelné psychické rozkolísanosti pana administrátora, jehož oku se mohla zmínka o ládování koblih rajským protlakem jeviti nestoudnou, smazán, :-))) Odcházeje za příjemnějšími záležitostmi, přeji vám pěkný zbytek dne, vy milý výstředníku. ;)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Samozřejmě i vám je nutno pane Reddlichu popřát příjemný a rozesmátý den a to i za přispění "výplodů výstředníků." Snad vás neznechutil a nepřekvapil počin admina, který tak dokázal, že i se slušností můžete někdy narazit. Mě by spíše zajímalo, co vás přimělo změnit osobní názor nad výroky, které jsou zřejmé v úrovni rozlišovací schopnosti a věnoval jim byť jen minutu předem ztraceného času. Ještě jednou hezký, ale chladnější den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
reddliš se třepe na babišovy koblihy a ulintal si klávesnici
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Dobrý podvečer, pane Rychlý. Moje malá utilitka, která mi pomáhá zneviditelňovat vpisky vybraných přispěvatelů, se dnes porouchala a tak jsem měl dnes to potěšení investovat několik zábavných chvilek komunikaci s přispěvateli jindy sítem nevýznamnosti propadlými. A navíc bych pro srandu šel světa kraj... :-) Teď už mi utilitku zprovoznil vnuk, takže se to tady proředilo a tak vám už jen popřeji příjemný večer.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: IBA IDIOT ze slovenska chodí sem
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Děkuji pane Reddlichu za odpověď s vysvětlujícím uvedením mne do patřičného "obrazu" v duchu Parkinsonových zákonů a vědomím, že co se má po*srat, to se po*sere, hlavně v době nejméně očekávatelné. Ale máte pravdu, že humor je koření života a není ho nikdy dost.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Trump je a bude Američan.
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
číňam je podruhé ženatý a nÁPRSTEK třikrát
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vždy bychom se měli ptát, komu to má prospět, či spíše
antihavel antihavel (19100) 12.4.2017 reagovat
- kdo z toho bude mít prospěch.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Globalizace (panem Hoffmanem tak nenáviděná) u nás začala když Svatopluk ukázal sílu tří spojených prutů.kdy
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
(Mussolini jich na vyztužení topůrka sekery pro sichr použil víc). Že ve spojení je síla věděli i ,,tvůrci" Říše Římské i císař Římský, Německý a král Český, otec vlasti Karel IV. Dnes jsou symbolem globalizace LIDL, stejné nabíjecí konektory u Samsungu, LG i Huawei a stejný motor v Golfu i Octavii. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Globalizace (panem Hoffmanem tak nenáviděná) u nás začala když Svatopluk ukázal sílu tří spojených prutů.kdy
Babičková Jana (18811) 12.4.2017 reagovat
Naprstku, Nevyčetla jsem ve slovech pana Hoffmana nenávist ke GLOBALIZACI. Za to jsem jsem ve vašich slovech objevila jediný nástroj v boji za GLOBALIZACI i proti globalizaci. Jsou nákupy v LIDLu. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
... je náš president té naší malé české vesničky střediskové pan inženýr Zeman velmi čitelný, ještě více předvídatelný a jeho státnické počiny naprosto neturbulentní, neboť konsistentní. Vždy se můžeme spolehnout dopředu, koho urazí, o kom zalže a jeho státnické počiny vzhledem k muší váze, kterou na světové politické scéně díky jeho jasnozřivé prognostické praxi vážnost jím zastávaného úřadu zaujala, v žádném případě světovou stabilitu nikterak neohrozí. Máme býti na koho hrdi a navrhuji, ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
... aby druhá letadlová loď, kterou naše drahá vlast postaví, nesl hrdé jméno tohoto muže z lidu a světem respektovaného bijce muslimů - CRUISER ZEMAN. Přeji všem pěkný den, vrchnímu velitelství česko branné moci na pražském Hradě zvláště. .-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
Pavel Šimon (18722) 12.4.2017 reagovat
se bohužel I.H. řadí mezi drtivou většinu novinářské sebranky, která se drží předepsané linie a rezignuje na svůj novinářský čich. U I.H. věřím, že je to jen v tomto případě. Jako občan vůbec nepotřebuji komentáře většiny novinářů, abych si sám udělal obrázek o tom, co je skutečnost a co ne. O Zemanovi jste to napsal přesně. Navíc, ten vařbuřta si tady dělá permanentní volební kampaň za peníze svých hloupých voličů, ale i našich normálně uvažujících lidí. Pavel Śimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
šimone doufám,že ode dneška nebudeš číst hoffamana. Tu sebranku.Bude se mi po tobě stýskat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
prezident Zeman má výtka k hlupákům.Ona to vlastně je jen výtka ale hlupáci to berou jako urážku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S tím, jak pan Hoffman vykreslil presidenta USA pana Trumpa, ...
Eduard Jankovski (18642) 13.4.2017 reagovat
Čuj Kostěj, ty sy v blbosti už skorem předběch Vavru. Ten něovlada pismenko ď a hafo inšich gryfu, ale ty hef něumiš načmrkať ani jediny normalni přyspěvek. Vavru sy syce ešče nepředběch, ale maš fest našlapnute. Mueheheeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
To už tak bývá
Miloš Rudek (18671) 12.4.2017 reagovat
Zažili jsme to i ve svých životech snad všichni: léta se nic zvláštního neděje, vše je víceméně dle očekávání. A pak přijde den (třeba jen hodina!) a jsme na výhybce, život se nám změní. Podobně i v politice (dějinách). Kdo předpokládal v červnu 1914 tak velkou válku, která určila celé další století? V Jugošce 90. let se dosud dobří sousedi začali vzájemně vraždit. Ex post se obvykle nějaké důvody vždy najdou. Tak i minulý týden se holt karty osudu světa znovu zamíchaly. Takto vzato - nic nového.Dobrý den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pan Hoffman vykreslil svět jako turbulentní (krásný výraz) záležitost plnou nebezpečných úskalí.
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Jisté je, že do turbulencí se dostala americká letecká společnost United, když svět oblétlo video, kterak ochranka z paluby jednoho jejího letounu násilně vyvádí lékaře asijského původu ve starším věku, který odmítl podrobit se praktice "overbookingu", chtěje se včas dopravit ke svým pacientům v Louisville, kam spoj mířil. Že v důsledku sdílení videa z celé té nechutné akce internetovými sítěmi spadla společnosti její hodnota o 22 miliard korun či že vyhozen bude možná i její ředitel ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman vykreslil svět jako turbulentní (krásný výraz) záležitost plnou nebezpečných úskalí.
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
... je jen sekundární třešnička na dortu. Primární by mělo býti - a tady bude se mnou pan Hoffman zcela jistě a vřele souhlasit, umírnit svou chamtivost, nespoléhat na overbooking a mít pro zaměstnance své letecké společnosti ta dvě, tři, či kolik míst na palubě reservována předem. Ale nechci být jako hradní brouk Pytlík a po zemanovsku se presenthovat jako bájná Pýthie...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman vykreslil svět jako turbulentní (krásný výraz) záležitost plnou nebezpečných úskalí.
Rudolf Zachoval (18668) 12.4.2017 reagovat
Krásný den pane Reddlichu. Nejen po shlédnutí toho videa, ale hlavně po přečtení dopisu, co ředitel United rozeslal po incidentu svým zaměstnancům je jedna jistota. Touto společností už nikdy nepoletím. To, jakou míru vulgarity a agresivity projevili vůči řádně platícímu klientovi, o kterého měli pečovat, to se dá srovnat jen s některými útoky retardovaných jedinců tady na chatu na jiný, než oficiální názor a jejich nositele.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman vykreslil svět jako turbulentní (krásný výraz) záležitost plnou nebezpečných úskalí.
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Dobrý den, pane Zachovale, sdílím vaše rozhořčení a dovolím si zpřesnit a rasantně zvýraznit své pocity: útok na pasažéra této společnosti, při němž byl zmíněný klient krvavě zraněn, je ve stejné rovině, jako kterýkoliv teroristický akt. To i ono zavedená pravidla ruší a vrací nás někam do éry brontosaurů a tyranosaurů. Tady na fóru žádná krev neteče, tak to ještě není tak hrozné a navíc každý může použíti již osvědčeného způsobu řešení: kdo uteče, ten vyhraje. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman vykreslil svět jako turbulentní (krásný výraz) záležitost plnou nebezpečných úskalí.
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
ani mravence nesmíš redlišu zašlápnout
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Dobré ráno
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Ano pane Hoffmane, přesně shrnuto. Dnes se k Trumpově zásluze o ten chaos vyjadřuje i prof. Zelený na svém Blogu na A.cz a varuje: "V dnešním světě už nemůže platit to české „Někomu přece věřit musíme“. Ne, nevěřte nikomu: důvěřujte, ale prověřujte – obzvláště v politice. Slova dnes nemají váhu; jen důkazy, fakta a logika jsou nutné k přežití, ne to „hurá za ním“ (nebo za nimi) ve slepé víře".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
Jiří Sapík (18672) 12.4.2017 reagovat
Důkazy, fakta a logika jsou k ničemu. Vyhrává silnější, a tomu stačí důkazy falešné. Putin byl silnější na Krymu, Trump bude v Sýrii. (•ˆ•)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Máte pravdu pane Sapíku, ale já jsem to od prof. Zeleného pochopila jen jako radu k tomu, jak se v dnešním světě lépe orientovat a pak nás ani takové věci o nichž píšete, nepřekvapí. Určitě jste k nim došel podobným způsobem. a ne např. uvažováním P.Koláře :-) Pěkný den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
krym má svoji cenu.To věděl i hitler když dobývání krymu dal přednost před moskvou
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Jakou cenu mohou mít názory (možná nevědomého) prznitele českého jazyka! Co vy na to pane regulovčíku? Co taky čekat od Dronte mauricijského, neníliž pravda?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Dobrý den, paní Černá, děkuji za váš vstup a citaci jistého prof. Zeleného: "Ne, nevěřte nikomu: důvěřujte, ale prověřujte – obzvláště v politice. Slova dnes nemají váhu; jen důkazy, fakta a logika jsou nutné k přežití, ne to „hurá za ním“ (nebo za nimi) ve slepé víře." Tak píše pan Zelený. "A ohlédnout se po důkazech, faktech a hlavně činech v minulosti je pro přežití ještě důležitější. Zvlášť před volbami". Tak píši já. Přeji vám pěkný den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zdravím
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
pane Reddlichu. To by bylo na diskuzi, jen mít čas. Krátce - důkazy nejsou pro nás dosažitelné, za fakta je vydáváno leccos, snad ty činy se dají hodnotit, ovšem nezapomenout odložit ideologické brýle. Já už dávno doporučuji - sbírat informace, sám si vyhodnocovat a srovnávat a nebát se měnit názor na jednotlivá dění. Každá pravda je platná jen dočasně a dialogem lze ty dočasné pravdy hledat. Ovšem musí být vůle. Hezký den i Vám
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobré ráno
Danka Pavelková (20335) 12.4.2017 reagovat
Veroniko, a další, v dnešním chaosu světa se těžko orientují i ti, kteří by tomu měli rozumět - politici, , ekonomové, novináři - jak tomu pak má rozumět obyčejný občan, žijící svými osobními problémy? Dennodenně nás děsí teroristické útoky, které se staly pravidlem už i v Evropě. Nejsilnéjší světoví vůdci spolu hrají v zákulisí šachy bez pravidel, a pohybuji figurkami jak se jim zlíbí. Jak to bude dál pokračovat je ve hvězdách. Obavy a NEJISTOTA. Klidné Velikonoce vám přeji. (A bez ironie). Mirka.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nesmírně zajímavý vývoj
Rudolf Zachoval (18668) 12.4.2017 reagovat
Zdá se na základě reálných kroků nové americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem, že skončila doba tuhého amaterismu předchozích prezidentů a nastoupil někdo, kdo dobře rozumí globální politice a umí velmi dobře využít okamžité situace a i z tlaku na sebe dokáže učinit výhodu. Zdá se, že tato dvě volební období budou všechno jiné, jen na nudná. Ale chápu, že pražští sluníčkáři z toho nemají dobré spaní, protože jim pan prezident Trump bourá jejich zažité stereotypy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Pavel Šimon (18722) 12.4.2017 reagovat
Když hovoříte pane Zachovale o případném druhém volebním období pana Trumpa, musím vyjádřit zase váš velký optimismus a možná i předvídaný realismus. Bude muset "rozehnat" tu tlupu novinářských tlučhubů, doufat v rozum většiny senátorů a pochopení věci běžného Američana. Odvážné. Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Dobrý den, pane Zachovale. Jakožto mimopražský příznivec lumpenkavárenských povalečů a sluníčkář bych vás rád informoval, že president USA pan Trump mé spaní nikterak nenarušuje, jelikož jsem byl a stále jsem jeho tichým příznivcem (neb hlasité projevy mých sympathií nic neuspíší a ničemu neprospějí). Zdá se ovšem, že neklidným, jak figura dnešního komentáře ukazuje, se stává vyhlášený pacifista a květinkář pan Hoffman. Sdílím s ním jeho pocit a obavu, že svět ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Rudolf Zachoval (18668) 12.4.2017 reagovat
Krásný den pane Reddlichu. U pana Hoffmana bych neměl strach, že se neumí orientovat. Je to člověk s velkým přehledem a velmi chytrý. A Vás bych také neřadil mezi typické sluníčkáře, jelikož Vaše příspěvky na rozdíl od různých stále se opakujících tlučhubů mají vždy logiku a myšlenku. Naopak, být kavárenským povalečem ve stylu Saturnina a jeho mísy koblihů může být pro svět obohacením. Moc Vás zdravím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
je sice krásné, leč nebezpečné místo k pobytu, ale tak už to je a je to paradoxně přirozené. Jediným problémem je, že jsme se sami jistých obranných reflexů zbavili. Malé postscriptum: ano - schází mi mísa koblih. První z nich by zřejmě mířila na Pražský Hrad. Vzdor tomu, že by její malinová náplň mohla býti panem Ovčáčkem označena za rajčatový protlak a její průlet mezi věžemi katedrály za akt, urážející majestát presidenta a symboly státu. Pěkný den vám přeji! :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý výboj
Vávra aleš (18868) 12.4.2017 reagovat
Možná by se daly ty koblihy nacpat do tvé baziliščí pusinky. To by byla šmakovačka, konečně by jsi se napapal a z hladu nesmolil pitominy. ♣♣♣☻☻
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý výboj
Jiří Reddlich (18696) 12.4.2017 reagovat
Dobrý den, pane Vávro. Na váš vpisek se výtečně hodí úsloví Hladový o chlebu. Nu - jste trochu víc nóbl, neb ve ve vašem případě o koblihách. Mějte ještě hezčí den, než jste jej právě udělal vy mně :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Zdravím Vás pane Zachovale. Můj čas sice není nafukovací (ev. odpovím později), ale zkusím se Vás zeptat - i po tom bombardování den po " "použití plynu" věříte, že jde o "bourání steeotypů"? Neudělal Trump náhodou to samé, co dělali ti před ním? Nesliboval, že se bude starat o Ameriku a nebude se plést do cizích věcí? Stačí se zeptat sám sebe - jak by se zachovala v té věci H.Clintonová? Já si odpovídám - naprosto stejně. Takže... ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jiří Sapík (18672) 12.4.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Normálně logický vývoj který se dal čekat - Trump, zájmy USA a globalizace.
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Trump řekl že zájmy USA jsou pro něj prioritou. ANO ALE. Chemické zbraně v rukou Bašára al-Asada, jaderné zbraně a rakety Kim Čong-una, imperiální choutky Číny v MEZINÁRODNÍCH vodách Jihočínského moře či Ruska na Ukrajině (a možná i v Polsku, Skandinávii a Pobaltí) JSOU OHROŽENÍM zájmů USA a jejich SPOJENCŮ. USA hájí svou BEZPEČNOST a své spojence NEOPOUŠTÍ. NATO není Malá Dohoda. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Tak to mne mrzí, že si to nepřečtu pane Sapíku. A víte, že si ani nedovedu představit, že Vy byste napsal něco nepatřičného? Zřejmě vyfasovali novou zásobu gum :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Rudolf Zachoval (18668) 12.4.2017 reagovat
Krásný den paní Veroniko. Tam jde o řadu kroků přesně časově sladěných s gestem pro přijíždějícího prezidenta Číny, odbouráním opozice v USA, nominováním jeho soudce do nejvyššího soudu USA a s pozicí pro tahájení dialogu s Ruskem. Zároveň potěšil americké zbrojařské a burzu, takže odpadla další opozice v USA a to všechno jednou salvou, která způsobila minimální škody v Sýrii.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Zdravím pane Zachovale. Já nevím, mě to nepřesvědčuje o přesně sladěných krocích.Třeba povel k útoku v době večeře s čínským prezidentem je pro mne otazník. A omlouvám se, ale "odbourávat opozici" útokem, který jen zvýší napětí ve světě a pro ty zbrojaře je jen zrnkem písku, mi přijde dost jednoduché a nevěřím v nějaký reálný pozitivní výsledek. Podle mě se D.T. spíš ukázal jako opravdu neřízená střela a to doufám, že řeči o motivaci jeho dcerou jsou jen novinářské výmysly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nesmírně zajímavý vývoj
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Ale Vy se určitě vyznáte líp, asi máte víc informací. Pro mne padla malá naděje na klidnější svět a kdyby nešlo o všechno, vůbec bych se o to nezajímala - nemám ráda zbraně, nemám ráda konflikty, o válkách nemluvě. :-( Přeji Vám krásný den až do konce :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavkovi
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Vidím Pavko, že jsi na to "vlítl". Nečtu to, ale osm, deset plivanců za pár minut? Všimni si, ani v jednom případě se s tebou nikdo nebavil, nebaví a pokud bavit bude, tak jen v rauši. Vystačíš si sám, dokonce si umíš i sám odpovídat. Řekni si panu doktorovi o prášeček, to tě z té beznaděje vyléčí. Howgh!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavkovi
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Vidím Pavko, že jsi na to "vlítl". Nečtu to, ale osm, deset plivanců za pár minut? Všimni si, ani v jednom případě se s tebou nikdo nebavil, nebaví a pokud bavit bude, tak jen v jakémsi rauši. Vystačíš si sám, dokonce si umíš i sám odpovídat. Řekni si panu doktorovi o prášeček, to tě z té beznaděje vyléčí. Howgh!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavkovi
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Omlouvám se ostatním za duplicitu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Reddlichu, Zeman je zárukou míru v Evropě (tedy alespoň v té střední). S naší zemí by nikdo neválčil.
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Ve Welsu na konferenci NATO řekl že nejsou důkazy o Ruké přítomnosti na Ukrajině v době kdy delegáti sledovali zprávy o výměně těch zajatých. Švédský ministr věří že máme hlavu státu která neumí číst. V OSN zase světu poradil aby s IS v Syrii bojoval (s pomocí dronů) v době kdy se tam už dva roky (s pomocí dronů) bojovalo. Prezident Mikronésie se s ním vyfotil protože ho považoval za mimozemšťana a věřil že s tou fotkou doma vyhraje i příští volby. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Viktor Náprstek (18674) dnes 07:40
Ladislav Dycka (18728) 12.4.2017 reagovat
Pane Náprstek že globalizace má i své stinné stránky je známá věc a už déle se o tom zmiňují i ekonomové i politici. Vřele doporučuji číst různá média a přemýšlet (už se to opravdu smí). Že jste Hoffmanovi opět něco podhodil a poté ho za to vypeskoval není překvapení je to nejen Vaše metoda diskuze. Ale nepřestávejte byla by tu nuda :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:40
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Pane Dycko až trochu omládnete a vrátí se vám paměť tak si vzpomenete že I. Hoffman vidí největší nebezpečí lidstva v globalizaci, kapitalismu, ekonomech, lobistech, politicích a bankách. Ne dnes, ne včera ale celá ta léta co jsem na této diskusi. Nejsem zdaleka sám kdo si toho všiml. Ve většině případů jde u IH o xenofobii čili strach z něčeho o čem ,,NEMÁ PÁRU" On je takovým křížencem Dubčeka a Havla kteří snili o socialismu či kapitalismu s lidským ksichtem. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:40
Ladislav Dycka (18728) 12.4.2017 reagovat
Tak to by bylo stále dokola. Plést si upozornění na rizika se strachem nebo nenávisti je metoda kříženců Vasila Mohority s angažovaným pravičákem. Potká li Vás štěstí a s věkem se dostaví rozum ten rozdíl pochopíte Vy a možná i ti na které se odvoláváte
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:40
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Pane Dycka je směšné a trapné zdůrazňovat známé věci, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly, nebo náhle prozřít, že medikament, který vám má zachránit život má i vedlejší účinky. Vaše doporučení číst různá media má pak stejnou vypovídající hodnotu s jakou přišel Zeman doporučující američanům využívat více dronů ve válce s ISIS, jak napsal pan Náprstek. Chtělo by to znát i tu doplňující část příběhu ze zpráv Radia Jerevan se kterou se stále prezentujete.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:40
Ladislav Dycka (18728) 12.4.2017 reagovat
Klasika jak něco nechcete nebo nesmíte chápat je to Pavkovo rádio Jerevan. Máte skvělý vzor gratuluji.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Je to počátek...
Otto Jakubec (18683) 12.4.2017 reagovat
...asi velmi dlouhého očenichávání Putina Trumpem a Trumpa Putinem. Je logické,že americky vychovaný Trump považuje Putina za pouhého ruského mužika. Je otázkou jak rychle pochopí,že ten Putin má taky mozek v hlavě a že Ruskou je pro Ameriku taky velmocí se kterou je třeba jednat a vycházet v dobrém. Podle toho se bude odvíjet vše další i v Evropě. Doufejme v to lepší.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je to počátek...
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Pane Jakubec, s mužikem JAKO PRVNÍ po skončení druhé války zabral v Evropě cizí území a který dokáže vyjít z největší pozlacené brány světa a prohlásit že nemá na Ukrajině své Freikorps v době kdy jeho ministr Lavrov jedná o výměně těch zajatých, je jednání těžké. Věří mu snad jen Kim Čong-un, Si Ťin-pching, Zeman a Zachoval. Trump musí dát jasně najevo že prfoblémy se řeší u jednacího stolu a ned vyhlašováním ,,REFEREND" v cizí zemi.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Byl to to počátek...nebo konec???
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Jakubec Otto (18683) 17.1.2016 No a pokud Vám.BRICKS nic neříká tak se informujte. Mimo Rusko je tam Indie,Čína,Brazilie,Jihoafrická republika a další a obchodují všichni již jen ve zlatě. Chce to víc číst. Ty platby ve zlatě mohou zlikvidovat daleko víc než harašením zbraněmi. Přijde to nenadále a Amerika bude sama a zarýglovaná za oceánem, protože už nebude mít na žádný zahraniční obchod. © Líbí se mi jak si věříte. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Byl to to počátek...nebo konec???
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
fingerhute američané už staví plot a za ním se schovají
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je to počátek...
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Zdravím pane Jakubče. Kolikrát budeme ještě doufat, než to všechny naděje pohřbí? A už to pokračuje ve stejném duchu, už se zase válečné lodě blíží ke Koreji, provokuje se a plete do toho, do čeho jim nic není. Důvěru si zatím nezasloužili a naděje není bezedná. Pan Hoffman se ptá - "jaký je s námi plán?". Odpověděla bych - žádný - pro ně "lidi" neexistují, jsou jen ambice těch šílenců.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je to počátek...
Otto Jakubec (18683) 13.4.2017 reagovat
Děkuji a rovněž zdravím paní Veroniko(mohu-li takto familiérně). Jen bych snad řekl,že se domnívám o panu Náprstkovi jako nositeli v Čechách velmi významného jména, neboť mluvíme o jednom z národních buditelů,že tomu jménu nedělá příliš velkou čest, neboť je spíše zpátečník než buditel. Ale už můj otec říkával, "chce-li někdo umřít blbej,tak ať po jeho vůli".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Tak jsem si v klidu přečetla článek i reakce a je to smutné. Pan I.H. z příkladného nadhledu hodnotí naši dobu, nepíše nic kontroverzního, jen se ukazuje jeho schopnost povznést se a vidět. To vůbec nevadí, aby jeden napsal, že komentáře novinářů nepotřebuje a nazve je sebrankou, další kopne tu Hoffmana, tu Zemana, příp. jiného s tématem nesouvisícího politika, o naprstkových mimocancech ani nemluvě, to je u něj norma.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Názorně jste někteří ukázali vaši "úroveň" z výše tak vašeho podpatku. Přízemní přízemně, jinak to neumíte. Přitom takovýhle článek nabízí možnost se smysluplně zamyslet, jaké to s tím naším světem vlastně je a jestli je na místě naděje, skepse nebo dokonce strach. Ale to byste napřed museli umět číst a chápat psané slovo :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Musím vám poděkovat pí Č. za tento váš doplňkový příspěvek, když jste prokázala, že jsem s ve vás naprosto nemýlil. A to na základě dosavadních dnešních vstupů, kdy kromě nezbytných floskulí a chválou na své soukmenovce jste se nijak nevymezovala osobními invektivami na adresu jiných(vám nesympatický) diskutérů a já doufal v začátek nového stylu, bohužel! Nepochybně jste dobrou žačkou Ctihodné (špíny duše), když ve vašich očích jdete, cituji: „Na bl*bost jedině bl*bostí.“S klasicky úžasně nesmyslným
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
argumentem „Neb se mi jeví.“ „PS.: Naprstek neustále zhodnocuje (někoho) a nutí bab oponovat zhodnocováním, že.“ Pak i vám ale patří to její hodnocení „Chabé. Chucpe. Chybné. Poněkud nesourodé.“ Tady bych využil citát jiného tragéda diskuze. "Ale nepřestávejte byla by tu nuda :-)"
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Teď jsem si uvědomila, že to je vlastně nefér psát neadresně. A tak vysvětlím. Ráno při zjištění, že tu neopruzuje Rychlý a Divín a bez nich je naprstek jak slepýš, jsem při tomhle tématu zadoufala, že Vy, pánové Reddlichu a Šimone se "odvážete" a zamyslíte se bez invektiv a ideologie. Vím, že to umíte. Takže právě vám dvěma patří mé zklamání. Zřejmě jste ty dva museli nahradit v jejich okopávkách. Ale není to poprvé a jistě ne naposledy, tak co - nic nového pod sluncem :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
Ano, nuda nebude, když už opět ve starých kolejích se pí Č. potřebujete vymezit spíše nenávistně vyprázdnit na adresu neadorujících na "blbosti" vámi sdělené. A nepochybně slepější, když.... "Pavel Rychlý (18702) dnes 08:12" se tradičně bez opruzování vyjadřuje na rozdíl od vás k tématu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Danka Pavelková (20335) 12.4.2017 reagovat
Tak to tady chodí, Veroniko... Oni si vystači s těmi camcy sami... Ivan Hoffman je ignoruje - a dělá dobře... Ignorujme je i my... Na popeleční středu, Zelený čvrtek, Velký pátek, na Bílou sobotu, další sváteční dny - apak dále. Dobrý den k večeru. Mirka. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Danka Pavelková (20335) 12.4.2017 reagovat
Ta p "popeleční" tzv. "škaredá" byla letos už 1. března - ale dnes není o nic hezčí... Až na to jarní ovzduší... A zítra budou u nás na Slovácku chodit s řehtačkamí tzv. "klepači"... To současné globální dusno tím rámusem bohužel nazaženou... :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Hezké (ještě odpoledne) Mirko a pěkné velikonoční svátky přeji. Ostatní bez komentáře, můj názor viz výše. Dnešní komentář I.H. se mi moc líbí, i jsem si na odpoledne vyšetřila nějaký čas, no přešla mne chuť :-( Mějte se hezky. V.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Konec závorky patří za (ještě) :-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
jiří český (22298) 12.4.2017 reagovat
takže zamyslet se, u černé neplatí, nemá čím
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Vávra aleš (18868) 12.4.2017 reagovat
Odprejskni, halamo!!!☻
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Černá Veronika (29345) 12.4.2017 reagovat
Aleši zdravím. Nechte ho být. Jak bzučící moucha ukázal, že on ten mozek větší mušího nemá :-) Hezký den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
jiří český (22298) 12.4.2017 reagovat
vávro -9:09 , 9:14 - odprejskni
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zklamání
Danka Pavelková (20335) 13.4.2017 reagovat
Aspoń si neříkejte "český", přicmrdávači NAPRDů a pomlouvačů pana Hoffmana. Nesdělil jste zatím nic, co by stálo za přečtení, natož za zamyšlení. :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Co nového se asi přihodilo, že Nejvyšší soud vydal příkaz
Pavel Rychlý (18702) 12.4.2017 reagovat
k bezodkladnému propuštění lobbisty Marka Dalíka z vězení v případu braní úplatků ve věci Pandurů za který byl pravomocně odsouzen ke čtyřem létům nepodmíněně, jak právě slyším ze zpráv na čtyřiadvacítce. To jsou ale kotrmelce té naší slavné JUSTICE. Skoro abych se bál pomyslet, zda v tom také není nějaký úplatek, nebo chatička na Lipně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
v globalizovaném světě je mnoho chlívků a každý má svého pantátu
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
a američané silou ,opravdu silou ivanko,chtějí hospodařit na všech chlívcích.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
to je pod úroveň sokola
miroslav costmen (18648) 12.4.2017 reagovat
dalík ve vězení a Mudr Rath na svobodě
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: to je pod úroveň sokola
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
costmene JUDr. Sokol není soudce a nemůže o vině či nevině, trestu či netrestu rozodovat. Pokud máte v rodině někoho kdo umí číst ať vám vysvětlí rozdíl mezi soudcem a obhájcem. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Regan ♣ (27626) 12.4.2017 reagovat
Změna je život. Nemám zájem žít v nalinkované společnosti, jako byla například ta normalizační. Vědět dopředu jaký bude život za deset patnáct let??? Tfuj.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Viktor Náprstek (18674) 12.4.2017 reagovat
Regane odbočím. Ta jména a čísla diskutujících se ukáží když je na spodní liště navoledn počítač (desktop). Pokud je tam mobil jsou příspěvky bez hlavičky. Ta lišta je normálně skrytá a omylem se na ni snadno klepne. Našla mi to mladá a příjemná slečna od Vodafone. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Regan ♣ (27626) 12.4.2017 reagovat
Zdravim. Tak hlavně že se problém povedlo vyřešit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Babičková Jana (18811) 13.4.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Regane, také si dovolím ODBOČIT. Jak vidno z Vaší laskavě smířlivé konverzace s úslužně se vyjadřujícím Náprstkem, máte mezi sebou opravdu vřelý vztah. Moje následná prosba není, předpokládám, opovážlivá. Ale v případě, že budete považovat za opovážlivost, předem se omlouvám. Mohl byste z "moci přátelské" Naprstkovi domluvit ? On by potřeboval domluvit od někoho blízkého.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Babičková Jana (18811) 13.4.2017 reagovat
Viz konkrétně jeho příspěvek (odpověď panu Costmenovi) začínající informací : "" costmene JUDr. Sokol není soudce a nemůže o vině či nevině, trestu či netrestu rozodovat. ... "" Pan Costmen o tom, že by byl JUDr. Sokol soudcem, nepsal. Naprstka jsem častokrát SLUŠNĚ oslovila, požádala o myšlenkovou spolupráci, dala příklady jeho nedokonalého myšlení, a nic naplat. Děkuji předem za případnou projevenou snahu. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Babičková Jana (18811) 13.4.2017 reagovat
PS.: Pane Regane, HLASITĚ "vyslovuji " souhlas s Vaší úvahou o (ne)zájmu žít v nalinkované společnosti. Jen nemám, po včerejším i dnešním přečtení slov pana Hoffmana dojem, že by chtěl vědět, jaký bude život za 15 let... Například mi pan Hoffman položil svým komentářem otázku, zda se s celosvětovým chaosem (na poblinkání) jen smířím a nebo udělám něco proto, abych žila ve světě, který dává smysl. Nic, pane Regane, neudělám nic. Pokud jste přesvědčen, že Vy ano, tak Vám přeji, a ze srdce, úspěšnost.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
miroslav costmen (18648) 13.4.2017 reagovat
fingerhut je opruz,se,te na něj
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proč potřebuje Hoffman mít vše naplánované?
Babičková Jana (18811) 13.4.2017 reagovat
Ano, pane Costmene... To máte jak v tom dětském ftipu a doufám, že ho "nezvojtím". :-) Pan učitel slyší od malého rošťáka Pepíčka při matematické písemce povzdechnutí : "S*ru na to, hlavně zdraví." Míra trpělivosti s Pepíčkem přetekla a pančitel se vydal za rodiči Pepíčka. Zazvoní. Otevřou se dveře, pančitel se podívá otci do očí, otočí se a řkouc "S*ru na to, hlavně zdraví", odchází. Takže... Pointa ? Zatím Naprstek moje zdraví neohrožuje. .-))) Když von se bere tak strašně vážně. Zdravím. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení