Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Klausova válka

Den Ivana Hoffmana: Klausova válka

Je skutečně Evropa ve válce, jak tvrdí Václav Klaus? Anebo je pouze Klaus ve válce s Evropou, kterou ovládli jeho oponenti a nepřátelé, tedy multikulturalisté, lidskoprávníci, feministky, homosexuálové a hlavně političtí korektníci podporující masovou migraci?


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 182 PŘÍSPĚVKŮ

Co Klaus neřekne nahlas
Miloš Rudek (18671) 1.9.2017 reagovat
"Jeho" AfD už je za zenitem. Jako ekonom dobře ví, že v globalizovaném světě je už suverénní národní stát jen iluzí. Pokud chce usilovně pomoci rozbít Evropu, pak se musíme podívat trochu z nadhledu: uvidíme, že za tyto snahy bude vždy vítán v Kremlu, jehož zájem je stejný. Tam se možná setká s Milošem Zemanem a Martinem Nejedlým. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Eduard Jankovski (18642) 1.9.2017 reagovat
Čuj Rudek, co sem čital od Tomskeho: "Strana AfD měla ve vedení rozumnou a inteligentní Frauke Petry a mohla omezení imigrace úspěchem ve volbách prosadit, stačilo by 20 procent. Ale strana do sebe nasála idioty, kteří začali hajlovat" ... No a hajlung lidi němaju radi. Dycky se najdě zparu cypu, keřy cosyk pokaza. A tak to pokazyli frau Frauke z AfD. Akurat Klaus z ODS se to pokazyl sam, bo se iksrazy zachoval jako křyvak, kery učelovo zaviral oči nad tym, co měl z odees vyvaliť jak špinave pradlo. Servus!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Jiří Sapík (18672) 1.9.2017 reagovat
_(•◡•))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Ahoj ! (38452) 1.9.2017 reagovat
('‿')
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
ANO budeš volit i kdyby Babiš zabil vlastní děti a novomanželku. Aspoň by nemohly vypovídat na polici proti Andrejovi. Dost na tom, co ten chudák vyžbleptá i s tím faltýnkem sám na sebe.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Enigmo, nemluvte o zabíjení vlastních dětí ani dětí jiných !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
To byl břuline Babiš, kdo falešně přísahal na život a zdraví svých dětí a vnuků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
ENIGMO, vy "charismatický muži", když všechny soudní instance shledají A.Babiše vinným ve všech případech, ve kterých chce policie, aby byl obviněn a právoplatně ODSOUZEN, tak ANI tehdy se nemáte ROUHAT tak hlou*pou vztek*linou. Aby vás nečekal další trest. Dle VLASTNÍHO přiznání jste utečenec, který své vlastní děti OPUSTIL a nechal je v reálsoc jen s jejich matkou. Lásku svých dětí jste si po návratu vykupoval "milionovými" dary.... Psal jste tady... A BOŽÍ mlýny vás už dostihly.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Miroslav Valach (18838) 2.9.2017 reagovat
Že je charismatický jsem buď napsal, nebo potvrdil kdysi dávno, a mohl bych to obhajovat. K diskusi pozoruhodný je třeba příspěvek-Rudolf Enigma 30.8.2017 pane Nový, vy přece s Náprstkem v podstatě souhlasíte. Tak proč se zase musíte blbě hádat? Většina z nás je schopna rozpoznat, jestli auto řídí pojašená blondýna, nebo jestli kličkuje zkušený gauner.* No oslovení „břuline“ stírá všechnu eleganci a atraktivitu, umanutě trvat na nedoloženém je obvyklé, někdy i zábavné. Mám řemýšlet o Kimově logice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Dobré předpolední, pane Valachu, příspěvek, který mám na mysli, jste nepotvrdil. Veřejně jste se tenkrát nevyjádřil. To už se to tady "mlelo", takže pocitově si dovolím připustit, že jste si ani nepomyslel. Dříve možná. S pou:-). * * * Jsem velmi všímavá a zaznamenala jsem. Obé mi připadá éblb. A umanutost lze dohledat také. Mi přemýšlet o Kimově logice nelze, neb mi dostupnou logiku mocipáni nenaplňují... Zdravý selský rozum a jednoduchost světu nevládne... Zdravím i k vám do zahrad... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
pane Valachu, dovoluji si vám připomenout, že nestíháte a přešel jste Plačkův výkřik v 16,15, "Bl°e°ku, nejsem na straně Lumpa Kima.." Předtím byl dvakrát smazán. Proto ten břuýlin ode mně večer.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
Rudo u tak nedůvěryhodného regulovčíka se to dá předpokládat, že selektivně nestíhá. Od něj je to sice taková nepěkná věc, ale ještě vezme a rád soukmenovce Kadlíka-i pod ochranná křídla. Přece nedá za pravdu "protistraně.“ To by mu FOLK určitě neodpustil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
„Já můžu tady veřejně prohlásit na zdraví mojich čtyř dětí a dvou vnuček, že já v žádném případě nebudu nikdy zasahovat do práce redaktorů v Mafře,“ pronesl majitel Agrofertu a šéf hnutí ANO na archivním záznamu České televize 27. června 2013." To za prvé. Muréno nějak vám vypadla moje informace před 6 lety, ve kterém jsem vám na váš vfýpad o mých dětech vysvětlil, že v době mojí emigrace a předtím jsem byl rozvedený a svoje děti, dokud měly 15, respektive 13 let jsem měl povoleno navštěvovat 2x měsíčně!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
v den emigrace byl můj syn vojnák a dcera studentka VŠ Palackého univerzity. Po roce 1990 mně moje ekonomická situace dovolila přivážet do domácnosti dcery věcné a užitečné dary, syn se mnou pracoval ve firmě. Moje děti vůči mně zdaleka nesdílely vaši nenávist, nýbrž naopak. To vy, všemi opuštěná, uchylující se k toulkám přírodou, nemůžete pochopit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Enigmo, nechoďte na mne se zdravím dětí a vnuček Andreje Babiše. Zda zasahoval či nezasahoval (do práce redaktorů) by bylo nutné VYŠETŘIT. * * * Vaše INFORMACE jsou soustavnou snůškou vysvětlovacích manévrů. Opustil jste své děti? OPUSTIL. * * * Co mohu či nemohu pochopit, nechte na mně. :-) Na rozdíl od vás nemám (ani velkou ani malou) potřebu vám cokoliv OZŘEJMOVAT.:-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus, ale ...
Vávra aleš (18868) 3.9.2017 reagovat
Jak jste si mohla paní Jano dovolit, nechat vypadnout šest let starou informaci od tvora kterému se nedá věřit. Jako oslík zná jenom to svoje hýkání, prokládané urážkami. Přeji zalévací deštík, který dělá přírodě dobře.☺☺☺
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus, ale ...
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
""A trochu Vaďurových přemetů. """Vaďura Otto 19.7.2012 09:41 85.160.164reagovat Nemám problém s Enigmovýma myšlenkama. Jsou jeho a nepapouškuje nic, čím by se chtěl někomu zavděčit. A to je všechno z mého pohledu k Enigmovi. Zatímco vy jste tady lezli bolševikům do análu, Enigma zdrhnul. Dneska byste se chtěli schovávat za Enigmovy myšlenky""
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Co Klaus, ale ...
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Opakování a úprava závadného slova. ""A trochu Vaďurových přemetů. """Vaďura Otto 19.7.2012 09:41 85.160.1 Nemám problém s Enigmovýma myšlenkama. Jsou jeho a nepapouškuje nic, čím by se chtěl někomu zavděčit. A to je všechno z mého pohledu k Enigmovi. Zatímco vy jste tady lezli bolševikům do a*nálu, Enigma zdrhnul. Dneska byste se chtěli schovávat za Enigmovy myšlenky
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus, ale ...
Miroslav Valach (18838) 3.9.2017 reagovat
Citace Vaďurových přemetů končí slovem "myšlenky"?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus, ale ...
Černá Veronika (29345) 3.9.2017 reagovat
Enigmo a celých dlouhých pět let nikdo nic, nikdo jiný vás nepochválil? Jestli si tu Otto čte, tak musí být na větvi z toho, jak je nezapomenutelný. Že vy tím "rozdáváním" Vaďurova jména pořád čekáte na opakování? Pět let, tý vogo! To je přímo sloní paměť a ještě "slonější" je vaše potřeba to připomínat i když Otto to napsal nejspíš omylem (nebo to byla ironie?) :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Já na vás s ničím nechodím, vy jste se musela zavěsit a já na vás reaguji. A kam to až dohrajeme záleží jenom na vás.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
enigmo, v nadsázce "jste chodil". Ano, výtka je na místě. * * * Nezavěsila jsem se na vás, ale na vaše dva příspěvky. ZA 1. : "" ANO budeš volit i kdyby Babiš zabil vlastní děti a novomanželku. Aspoň by nemohly vypovídat na polici proti Andrejovi. Dost na tom, co ten chudák vyžbleptá i s tím faltýnkem sám na sebe. ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co Klaus neřekne nahlas
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
ZA 2 : "" To byl břuline Babiš, kdo falešně přísahal na život a zdraví svých dětí a vnuků."" * * * DĚTI pro mne zůstávají dětmi, i když je jim přes padesát... Pokud nerozumíte, máte nastaveno jinak. Možná by stačilo se zeptat. Bab. PS.: Na "" A kam až to dohrajeme... . "" zvědavá nejsem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tuž to zopakuji inak, bo cencor jako dycki vystřyzlivi až kajsyk po obědě ...
Eduard Jankovski (18642) 1.9.2017 reagovat
Čuj, Rudek, co se napisal Tomsky: "Strana AfD měla ve vedení rozumnou a inteligentní Frauke Petry. Mohla omezení imigrace úspěchem ve volbách prosadit, stačilo by 20 procent, ale strana do sebe nasála idioty, kteří začali hajlovat." ... A hajluňg lidi němaju radi. Dycky se najdě zparu cypu, keřy dobru věc pokaza. Kdyby se Klauz nězachoval jako křyvak, učelovo nězaviral oči nad šmejdami v odeesce a zavčasu jich stamtuď vyvalil jak špinave pradlo, něbyli byzme dněska v takem loju, jak zme.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
antihavel antihavel (19100) 1.9.2017 reagovat
A to, že jeho oponenti a nepřátelé, si to nechtějí přiznat, ještě neznamená, že válka není a nebude. Horší na tom je, že to nebude jen válka s islámem, ale i občanská, až se konečně probudí spící většina. Protože ti, kteří dnes vládnou a okupují politiku, média, veřejný prostor, se nebudou chtít vzdát dobrovolně svých dnešních pozic, výhod. Pokud však chceme přežít a to jsme povinováni svým předkům ( i jako ČR, národy zemí Koruny české ), musí zvítězit zdravý selský rozum, poctivá práce. Už včera bylo pozdě
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Eduard Jankovski (18642) 1.9.2017 reagovat
Čuj, antyhanty, maš recht.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Antihavle tu občanskou válku si představujete tak že ti co nedokáží získat ve volbách dost hlasů vyrazí do ulic a pověsí na kandelábry ty zvolené? Nebo vám bude stačit Zemana, Sobotku, Babiše, Filipa, Fialu, Kalouska a Okamuru vyhodit do hradního příkopu a nechat Ovčáčka ať na ně vyklopí obsah Zemanova nočníku? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Eduard Jankovski (18642) 1.9.2017 reagovat
Servus Naprstek! Viš jak začina obchčaňska valka? "Padla facka, padla na sále..." A potem už "kdo měl ruce, ten se pral". Z hospody se to přeněse na ulicu, z ulice do Parlemontu, bo se něrobme iluzy, že poslaňcy su bodlinate kfitka, žadně voňavě fijalki, potem zparu gveru, semtam kerysyk zařve "Alahu do baru!" a už je střilanina ... A maš recht, bo Obchčaček budě prvni na raně, bo naňho ma spadene kajkery a nakoněc nad Hradem zavlaju rude trencle s hnědu dalnicu vprostředku. Tak to asy proběhně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Jankovski, v r. 1989 národ skandoval ,,konec vlády jedné strany, chceme svobodné volby" Po dvaceti šesti letech ti co nedokáží přesvědčit ani pět procent voličů křičí ,,konec svobodných voleb, chceme vládnout my" Moc jich zatím není ale kdo viděl co dokáže pár set odborářů u Strakovky nebo pár desítek Sparťanů u stadionu Slavie....Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
antihavel antihavel (19100) 1.9.2017 reagovat
Když to zpětně probereme, tak nám vládnou stále komunisti, jen rozlezlí v různých stranách ( jen většině z nich začíná životopis 18.11.1989 ). Při tom čísle členů KSČ v r. 1989, měl každý někoho z nich v příbuzenstvu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Antihavle, v zemích kde bez členství v nějaké vládnoucí straně (KSČ, NSDAP atd) byl člověk občanem druhé kategorie, se to tak nemůže posuzovat. Vyprávěl se tu vtip jak se farář ptal předsedy OV KSČ jak to udělat aby ho do strany přijali. Na otázku proč to chce, odpověděl že mu jinak nevezmou syna na theologii. Nacisti a komunisti dokazali zničit charakter. Znal jsem v Tv člověka který vstoupil do LM aby dostal doložku a mohl emigrovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Skutečný komunista je ten kdo tam vstoupi před r 1947 a po r 1990. Ti ostatní tam mohli vstoupit z kariérismu, snaze pomoci dětem na studia, touze po moci nebo sehnat pro rodiče nedostatkové léky. Za nacistů to bylo podobné s členstvím v NSDAP nebo SS. Ty dva režimy se lišily jen velmi málo. Také proto si až do r 1941 Stalin a Hitler dobře rozuměli. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
naprstku - vy bezedná studnice planých řečí. Jednou komunista - navždy komunista. Kdo to řekl ? A přitom že existoval skutečný komunista? A že se nelišily ty dva režimy? KRUTÉ byly k "nepříteli" oba režimy. Ano, k NEPŘÍTELI. Čím se provinilo a proč bylo NEPŘÍTEL malé černooké děvčátko? S vytetovaným číslem na ruce? A za ostnatým drátem koncentračního tábora? Našly se hory dětských botiček v gulazích na Sibiři? Po plynových komorách v Polsku ano. Vy NAPŮL stv*ůrko. NAPŮL je i "jednou vepř". Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím o té válce mluví nahlas jen V. Klaus.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PS.: Posté OPAKUJI : nevím, jak bych se zachovala v případě ohrožení našich dětí či vnuků... NAPRSTEK děti, dle vlastního přiznání, nemá. Hn*usně píši, že si tudíž může NAPRSTEK dovolit schvalovat ploty, o kterých SI MYSLÍ, že jsou patřičné...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A pol.strany podvádějí s eurem !
Jaroslav Mrázek (27440) 1.9.2017 reagovat
z vedavec.org/prispevky/2017/09/7362-euro-bude-se-nas-nekdo-vubec-ptat.htm
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A pol.strany podvádějí s eurem !
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Pane Mrázku, zvedavec.org je na seznamu několika desítek anonymních PRORUSKÝCH webů které zveřejnila SIS (Slovenská informačná službá). Cílem těchto webů je působit rozkol mezi starými a novými zeměmi EU a NATO. Seznam je volně přístupný na internetu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Václav Klaus bohužel podlehl stejnému pokušení mocných, které k dokonalosti u nás dovedl Zeman.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Obklopen našeptávači a intrikáři získal pocit že je generálním zástupcem Boha na planetě Zemi. Jako ekonom a ministr byl doma i ve světě oceněn za nejúspěšnější (nikoli bezchybnou!!) transformaci ve střední a východní Evropě. Jako předseda vlády začal (pomalu ale jistě) ztrácet schopnost komunikovat a přiznávat vlastní omyly. Jako prezident totálně podlehl vlastní iluzi o své genialitě a ani důchod ho z ní nevyléčil. Na úroveň čtenáře neexistujících knih ještě nespadl ale dost na tom pracuje. Náprstek Vikt
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Václav Klaus bohužel podlehl stejnému pokušení mocných, které k dokonalosti u nás dovedl Zeman.
Jiří Sapík (18672) 1.9.2017 reagovat
(•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Václav Klaus bohužel podlehl stejnému pokušení mocných, které k dokonalosti u nás dovedl Zeman.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Omlouvám se za chybu, Chtěl jsem napsat čtenáře neexistujících článků a telefonistu který volá sám sobě do USA a zkrátil jsem to na čtenáře neexistujících knih. TAK OMLUVA. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Klausova účast na konferenci Alternative für Deutschland
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
je něco jako kdyby prezident přijel hasičům radit ať hasí požáry nebo rybářům ať chytají ryby. AfD nevyčítá spolkové vládě či Merkelové že chce dosídlit vylidněné východní části SRN ani pomoc uprchlíkům. Podle Bystroně (AfD - BY) se nesmí dovolit nekontrolovaný příliv běženců kteří na statut uprchlíků nemají nárok a najít způsob jak a kam vyhostit ty kteří se nedokáží integrovat a zařadit do naší (Evropské) kultury a civilizace a ctít naše (křesťanské) tradice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klausova účast na konferenci Alternative für Deutschland
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Já Němcům trochu rozumím. V době mého pobytu tam žil milion Turků a statísíce dalších muslimů (třeba z Indonésie a Malajsie) a byl s nimi menší problém než s imigranty z Jugoslávie či Polska. Na diskotéce Blow-up pařily mladé Turkyně v minisukních whisky z kelímků a měly srandu z mé němčiny a v restaurantu Bali tekl alkohol proudem. Jenže tehdy jsme všichni (tedy i já) věděli že stačí málo a pošlou nás šupem domů. Dnes se Tunisan který nedostal v Itálii asyl courá po Evropě a pak spáchá atentát. Náprstek Vi
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klausova účast na konferenci Alternative für Deutschland
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Zavádějící a navíc neověřitelné. NEOVĚŘITELNÉ je kategorické tvrzení : ""Já Němcům trochu rozumím."" Čímž jsou znehodnoceny i další plnohodnotné myšlenky NV.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Klaus válčí, tak leda malováním čertů na zeď a Zeman s Barbuchou.
Pavel Rychlý (18702) 1.9.2017 reagovat
Ale skutečný konflikt nemusí být, až tak daleko."Zvyšování tlaku na severokorejský režim Kim Čong-una nikam nepovede, pravil Putín. Mezinárodní společenství by namísto výhrůžek mělo jednat a vyřešit korejskou krizi diplomatickou cestou. Problémy regionu by měly být vyřešeny prostřednictvím přímého dialogu všech zúčastněných stran, a to bez kladení předběžných podmínek. Provokace, tlak, militarismus a urážlivá rétorika vedou do slepé ulice,“ varoval dále Putin. Ano je to ukázka farizejství Putina,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klaus válčí, tak leda malováním čertů na zeď a Zeman s Barbuchou.
Pavel Rychlý (18702) 1.9.2017 reagovat
který jakýkoliv dialog diplomatickou cestou odmítá a bez kladení podmínek už nejedná vůbec. Správně to napsal Miloš, že jeho prioritou je rozbití evropy za pomocí LOKAJŮ z páté kolony, do které zapadá i FOLK.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klaus válčí, tak leda malováním čertů na zeď a Zeman s Barbuchou.
Jaroslav Ježek (23648) 1.9.2017 reagovat
z pochopitelných důvodů je sjednocená Evropa pro Rusko jako zlý sen a tak dělá vše, aby se ta nepevná jednota tříštila. I český politický trpaslík je k tomu dobrý.............
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klaus válčí, tak leda malováním čertů na zeď a Zeman s Barbuchou.
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Pánové Rychlý a Ježku, Putin to hraje pro domácí publikum. Vedeni SSSR a nyní Ruska musí svým mužikům nějak zdůvodnit úpadek. Velmoc která po válce měla nějakou váhu je dnes (ve srovnání s poraženym Německem a Japonskem) chudou zemi která neumí nic než prodávat suroviny a které utíká i Čína hledá vinika za hranicemi a mysli že šíleny Kim jim pomůže růst USA na nějakou dobu zpomalit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klaus a rychlouš ☻☻
Vávra aleš (18868) 1.9.2017 reagovat
Správně, jen do něj!! Pozdravuj bratránka Kojzara, ten taky měl hodně lokajů. Asi to máte v postiženém rodě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Klaus a rychlouš ☻☻
Vávra aleš (18868) 1.9.2017 reagovat
Ježek byl rychlejší a špiní vyčtenými »rozumy«. Do první línie s tebou, to by byly slzičky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
KLDR nechce být napadena !!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Je to smutné, ale vidím to takto: Kim nechce být napaden !!! Až bude mít Kim ZHN schopné hodit na hlavy papalášů ve fašingtonu, netroufne si ho Forest Lump napadnout !!! Proto Forest s tím napadením tak spěchá. Začne to podvodem fašingtonu ala tonkinský incident nebo lží o ZHN v Iráku !!! Forest vypálí jako první a Paleček zaostřeně oznámí, že Kim zahájil válku !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Miloš Rudek (18671) 1.9.2017 reagovat
Karle, minulý týden napsala (ve 3 pokračováních) naše mladá studentka-koreanistka svoje zážitky z dvouletého pobytu KLDR. Kdybyste si toto autentické svědectví o stavu společnosti za současné vlády mladého Kima přečetl, psal byste určitě zasvěceněji. Takhle je to ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Miloši, mně nic vaše mladá studentka-koreanistka z dvouletého pobytu v KLDR nenapsala a tak mám jen informace z youtube a českých serverů. A ze života za totáče zde a co jsem viděl na vlastní oči ve městech a na venkově v Rusku, Ukrajině , Kazachstánu, Azerbajdžánu, Uzbekistánu, Alžíru. No a v KLDR je vojenská diktatura, kde se bojí mluvit jeden před ruhým, že je zaslechne Paleček. Bída, svrab, neštovice, kde si LIDé váží zrníčka rýže a rodiče se bojí o své děti, že jim je chunta ukradne !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Miroslav Valach (18838) 1.9.2017 reagovat
A komu tím Karle prospějete, co? Protistraně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Jo, to jak za normalizace, co si ji tak Paleček užíval, se otec se synkem drželi na hranicích u Mikulova plotu a koukali do Rakouska na políčka. A synek se ptá táty: "A kdo je za tím plotem, tati?" A otec mu říká: "No přece my !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
A ty jsi tady trpěl? Mašini byli u tebe soudruhu sprostí vrazi a předlistopadový disident z Přerova Vladimír Hučín, který získal nedávno osvědčení účastníka odboje a odporu proti komunismu je u tebe bombometčík a potížista. Ani se tě chameleone nebudu ptát, co tě k tomu vede. A tak ti to ve tvém ochablém mozku klokotá ostřičem v TV. Drzost tuneláře 4 firem je nebetyčná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Kadliku-i Putin potřebuje válkou oslabit USA a jejich spojence v Asii, tak hecuje Kima aby provokoval Japonsko a Jižní Koreu. Až Japonci vypálí střelu na Kimovu raketu napíše Folk (na příkaz svého říNáprstek rgána Valacha) že Japonci zahájili třetí světovou válku. To vám na školení u Hoffmana uniklo? Naprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
myslím Plačku, že to by pan Náprstek v hrůze před vaší drtivou pomstou nikdy neřekl. A když už jste se Plačku rozhodl stát na straně KIMA, pak vězte, že by pro svět bylo lepší, nečekat až KIM stiskne spoušť a napálit to přímo do něho. Byla by to eliminace zla.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Karel - i (23017) 1.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Karel - i (23017) 1.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Bl°e°ku, nejsem na straně Lumpa Kima a vy jako mašínbunza to do kima napalte, Paleček vám k tomu bude svítit a ostře propagandisticky barevně kamerovat !!! Lid vám bude vděčen a postaví vám sochu ve výběhu psů v centralparku vedle padlého feš(ť)áka, co utekl před vietkongem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Jiří Sapík (18672) 1.9.2017 reagovat
(˚◡˚)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: KLDR nechce být napadena !!!
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
Boubelíčku, ty už nevíš co činíš, Celý příspěveček o Kimovi který to těm papalášům ve fašingtonu hodí na hlavu, tituly Forest Lump a pod. se prostě břuline nedají jinak pochopit, než, že kladný je KIMEČEK a záporný je Forest Lump. Aler s tebou nemá cenu ztrácet čas. Ještě se do toho vloží lektorka bolševických věd.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
občan ČR (18715) 1.9.2017 reagovat
.... z 30 dosavadních dnešních příspěvků je 10 příspěvků Náprstkových blábolů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
Jako pokus o umlčení Náprstka to není špatné. To se má pan Náprstek stydět, nebo korigovat příspěvky, aby se vám zavděčil? Sorry jako!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
Pavel Rychlý (18702) 1.9.2017 reagovat
Tady je vidět Rudo jak soudruhu ovčanovi chybí ta cenzura, zavírání do lágrů, nebo blázinců. Jak rád by zase rozjel tu estébáckou akci "Asanace." Škoda, že jsem nedostal odpověď, zda veškeré štvanice na VN jsou z pověření FOLKA, nebo jen nejapná iniciativa jeho sekty.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Pane Enigma, to jen chtěl soudruh ,,občan ČR" dokázat že i když se za své jméno a rodiče musí stydět, do deseti počítat umí. Nejde tedy o bývalého řadového příslušníka ale o něco ,,lepšího" Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Jeho soudržka ve zbrani (tmavší než tmavá) sice myslí že rok a půl má šest měsíců ale příspěvků mi napočítala šestnáct. Půjde tedy asi o občanův nadřízeny orgán. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
občan ČR (18715) 1.9.2017 reagovat
Náprstku, jste vtipný jak osina v zadnici. To je ten váš jemný anglický humor, o kterém tady neustále blábolí k.rypel?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
Pavel Rychlý (18702) 1.9.2017 reagovat
Ovčane ČR tu kritiku a počty, kolik kdo má mít příspěvků máte ze svodky ÚV IFH? Na rozdíl od příspěvků pana Náprstka k tématu, mě by sčítat ty vaše štěky, kterými tady oblažujete, nikdy nenapadlo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A Náprstek tady u IH zase blábolí a blábolí svoje diskusní bláboly ....
občan ČR (18715) 1.9.2017 reagovat
k.rypel aby se neozval, jako jorkšíráček na obranu svého páníčka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
StB
Dušan Masár (26714) 1.9.2017 reagovat
Co říci na závěrem? Paleček je práskač.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
Tos řekl Masár na závěrem hezky od srdce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Původně nepůvodně, ale Boží mlýny byly, naprstku, ve vašem případě velmi prozřetelné... BOHUŽEL nebohužel. Bohu se vás nezželí, neb Bůh je spravedlivý. Jak říkala moje babička. O vás Bůh rozhodl, a věděl proč, že k vám přináleží kmán... "" kmán - podřízený člověk "" vzniklo asi z německého slova Gemein sprostý (kráceno ) Sqělý tah matky přírody V KONCOVCE nedovolil, aby vás ku stáru zaopatřili blízcí. I vaše vlastní děti nebo vnoučata. Pomáhat vám budou cizí a za prachy... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PS.: A nerouhejte se. Je ve vašich silách zastavit. Tu šanci máte danou ROZUMEM. Paní manželka pana Pavla NENÍ pro vás nevinná či vinná. NEMOC paní manželky pana Pavla má pro VÁS, naprstku, být TABU !!! Na její nemoci zde pan Pavel příkladem DEMONSTROVAL nedostatkové zdravotnictví. Jak v REÁLSOC tak následně v počátcích REÁLKAP. Za to VY, zr*ůdo naprstkova, jste zde NASTAVIL (údajnou ?) nemoc vaší paní matky, jako záštitu MRAVNOSTI svého návratu, Vy od(p)orná "" SNAHO "".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Pan Pavel nic nedemonstroval, nýbrž zneužil nemoci manželky k podpoře svých remcalských diskuzí. Mohl použít spoustu jiných argumentů pro svoje všechnošpatně. Na druhé straně, kdyby místo toho planého tlachání s partou pretoriánů udělal něco konstruktivního, pomohlo by to jeho manželce a celé rodině. Vy jste se tehdy držela v uctivém odstupu, vám stačilo to remcání a vaše dnešní věrolomná lítost nad stavem Novákovy manželky je pouze prázdné pokrytectví.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
Pane Enigmo, držela jsem se v uctivém ODSTUPU od mnohého. Moje úcta před lidským žalem se VÁS, zřejmě, nikdy týkat neměla. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Ta vaše pokrytecká úcta před žalem se samozžejmě netýkká vašich oponentů. Tam nastupuje patologická nenávist. Každou osobní informaci neustále zneužíváte. To je váš cynismus, bezohlednost, pomstychtivost , vedená žlučovitou a chorobnou pomstychtivostí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Miroslav Valach (18838) 3.9.2017 reagovat
Osobní poznatky čtu v diskusi rád, všeobecností nekonečně kopírovaných je přetlak, a málokdo je vnímá. Zároveň je nebezpečné vyzradit své soukromí komukoli. Sice se ukáže ubohost toho, kdo zneužije nepřehlednosti v tolika textech, ale šikanu zde prakticky nelze zastavit. Korejský Kim za krutou cenu bojuje s nepřítelem, škoda že si jenom nevybájil Vaďuru z kaluže. Mohli se obhazovat rajčatama.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Pavel Novák X (18634) 2.9.2017 reagovat
Paní Jano dobré odpoledne.Nevšímejte si vyjádření domovního důvěrníka.o tom co dělám je jen moje věc a nenechám si radit od rozzuřeného Enigmy. Já mu taktéž nic nedoporučuji tak by si měl odpustit ty kreace o demonstraci a zavlečení do této diskuze. Jsou to jen jeho ubohé výmysly a lži.Zdravím Vás Pavel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Pavle. Je mezi nebem a zemí místo, které když někdo překročí, tak mi jinak, než napsat, nelze. Z očí do očí by mi šlo lépe. Neb krátce, poprvé, naposledy a navždy. Zdravím i k vám domů. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Pavle Novákuxxxx ty by sis měl velmi pečlivě přečíst a
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: StB - práskač Paleček je špína z dílny Pavla Nováka (X).
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
pochopit moje předcházející sdělení. Tím, jak se vynořuješ na obranu bab potvrzuješ to, co už je mi dávno jasné. Tehdy jsi měl velké dileme, s kterým jsi se trápil odmlčením 3 měsíce. Jak se vypořádat s polibkem smrti od Enigmy a nerozházet si to u svých spolupretoriánů. Nakonec jsi to vyřešil a paní Jana a spol. návrat ztraceného syna ocenili. Proto tebou pohrdám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ze 40 dosavadních příspěvků nablábolila svatá trojice k.rypel Rychlý, Enigma, Náprstek celkem 21 příspěkových blábolů .....
občan ČR (18715) 1.9.2017 reagovat
.... tato trojice tady blábolí svoje bláboly každý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
"Na podzim 2014 zaznamenaly měřící stanice v Přerově nebývale vysoké hodnoty jedovatého oxidu siřičitého v ovzduší. Jeho koncentrace kvůli inverzi až 36násobně překročila povolené limity.V pohotovosti byla policie i hasiči, svolána byla bezpečnostní rada. Podle České inspekce životního prostředí byl viník jednoznačný: tamní chemička Precheza, která při rozjezdu odstavené linky nedodržela vlastní provozní řád, kvůli čemuž se do ovzduší dostal zmíněné oxid siřičitý. Inspekce následně udělila chemičce pokutu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
ve výši sedmi milionů korun. Jenže pak se do případu vložilo olomoucké pracoviště ministerstva životního prostředí, k němuž se Precheza odvolala, a snížilo sankci na 500 tisíc korun. V písemném rozhodnutí to zdůvodnilo mimo jiné tím, že Precheza sice měla krajským úřadem schválené provozní předpisy, to ovšem neznamená, že se jimi musí chemička rovněž řídit. "Není zde vyslovena povinnost jejich dodržování a nelze přijmout názor, že slovní výraz ‚schvaluje' v sobě automaticky zahrnuje i výraz ‚povinnost jeho
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
dodržování'," stojí doslova v rozhodnutí, kterým Brabcův úřad změnil sedmimilionovou pokutu na půlmilionovou."" To je typické Brabčáctví. Problém s únikem se odkloní na jakýsi směšný estrádní výklad. Podobný příklad je firma Navos, které byla udělena směšná pokuta za to, že neměla podle České inspekce životního prostředí speciální povolení k provozu zdroje znečišťujícího ovzduší. Toto povolení vydávají krajské úřady firmám v okamžiku, pokud jejich zdroj přesáhne stanovenou kapacitu. V případě firmy Kmotr
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
se ministerstvo vložilo do řízení ještě před vyměřením sankce. Známý výrobce salámů a dalších uzenin má sedmnáct udíren a každá samostatný komín. V součtu až třináctinásobně přesahují stanovený limit. Přesto Kmotr žádné povolení pro velké zdroje znečištění nemá, ačkoli by ho podle inspekce už několik let mělo mít - a za to hrozí pokuta nebo dokonce uzavření provozu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
To je po Pelikánovi další malá ukázka jak funguje sekta ANO ve vládě. Je to trojský kůň, který místo aby hájil záujmy státu a dodržoval zákony, pracuje výhradně pro Babišův Agrofert! Po volbách budou mít všechno! Sklady zemědělských produktů ZZN, výrobu hnojiv a celou chemii, pekárny, masokombináty a po vyhodnocení trhu přes EET zaplní "výpadky na trhu a převezmou výrobu a činnost v těchto odvětvích. Všechno bude kryto z vládních pozic. To je totalita, která nemá obdoby. Za komunistů měli aspoň ÚV
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
a jednotlivé odbory, generální ředitelství a moc byla rozprostřena na mnoho účastníků. Po volbách bude všechno Babišovo! Ještě že zatím máme cizí obchodní řetězce, které nás paradoxně CHRÁNÍ před tím slovenským predátorem. Otázka je, kdy budou i ty odstraněny babišovskými vyhláškami. Česko nemá ani elementární obranné instinkty. Na Slovensku už by byl.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
"Nakupování dominantních staveb zemědělského zásobování vypadá u Babiše jako nezvladatelná posedlost.Co vypadá jako iracionální nákupní třeštění, má velmi úděsný důvod. Podniky ZZN byly opravdu páteří socialistického zemědělství. Obilná sila obvykle označovala klíčové strategické body, kde vedle gigantických budov na skladování obilí vyrostly také výrobny krmných směsí, právě tady se skladovala a prodávala osiva, průmyslová hnojiva, pesticidy. Agrofert tak ovládl logistickou síť vybudovanou za minulého
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
a jejím prostřednictvím kolonizuje celý zemědělský sektor. „Sila jsou strategické stavby, které umožňují ovládat většinu produkce obilovin. Zemědělci prodávají obilí od kombajnu, protože nemají sklady, a jeho cenu tak může určovat majitel velkých sil v okolí,“ vysvětluje základní pravidlo obchodu s obilím analytik Havel.Nákupem dalších a dalších zemědělských společností Babišovi manažeři vytvářejí a zvětšují regionální dominia. Jeho hospodářský rozvoj je propojen s politickým vlivem, který je třeba
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
neustále hájit a posilovat. Průběžné nakupování relativně malých podniků, ze kterých každý zvětšuje portfolio koncernu jen o pár promile, nemá valný hospodářský význam. Posiluje však vliv v regionech, kde se Agrofert stává dominantním zaměstnavatelem. Může pak přinutit politiky na místní, regionální i celostátní úrovni, aby státními prostředky podporovali jeho hospodářské záměry. Proč stát toleruje neomezeného vládce zemědělství?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lepší Brabec v hrsti.
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
O tom, jak a zda to bude pokračovat rozhodnou podzimní volby. Žádné Čapí hnízdo a Dluhopisy. To je jenom ukázka bezmocnosti státu, drceného Babišem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
občan ČR (18715) 1.9.2017 reagovat
.... Enigmo, myslíte si, že ty vaše dlouhosáhlé okopírované tapety někdo čte?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
Vávra aleš (18868) 1.9.2017 reagovat
Nevím kdo by tohle mohl číst. Snad jedině paní enigmová, kdyby nějaká existovala. Jo, a možná rychlouš k.pavka, jinak nikdo. ☻♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
Černá Veronika (29345) 1.9.2017 reagovat
Vypadá to, že tohle Čapí hnízdo je postavené na Enigmově hlavě a on ho nemůže unést. Už několik týdnů bez ohledu na zdejší téma, sbírá po netu cizí texty, vystřihuje a lepí sem, z ran mu přitom kape hnis a pachem zamořuje virtuální prostor. Úspěšně by se daly uzavírat sázky, s čím se každý den objeví. Ale není jediný, nejspíš mají všichni tři NAPRDI přesný popis práce daný. Zdravím vás pánové.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
Černá, Enigma uvádí nějaká fakta. Kdyby napsal že hloupý Babiš zrušil věk odchodu do důchodu, zavedl třetí důchodový pilíř a jeho děda za Slovenského státu postavil v roce 1943 nemocnici Motol byl by k smíchu. Ale nic tak nesmyslného naštěstí nenapsal - od toho jsou tu jini. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Sice trochu stranou, ale pro mne poslední kapkou byla
Černá Veronika (29345) 1.9.2017 reagovat
naprstku na jiném fóru vaše perla století : "...ten zákon měla navrhnout hned vláda Adamce nebo (nejpozději) Čalfy?Pak už vládli Klaus a Zeman ale to už byly privatizace a transformace skoro hotové... " S člověkem, který po letech známosti faktů o privatizaci je přesvědčený, že ji většinou provedla vláda Adamce nebo Čalfy, fakt ztrácet čas nebudu", trhněte si. To už bych se nemohla ptát "panebože za co mě trestáš"?, ale musela bych si rovnou odpovědět ...za to že jsi b*bá a bavíš se s i*gnor*ntem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Sice trochu stranou, ale pro mne poslední kapkou byla
Viktor Náprstek (18674) 1.9.2017 reagovat
To je Černá pravda. Čalfa toho za šest měsíců tolik stihnout nemohl a kvalitní Motolskou nemocnici měl postavenou už za Hitlera. Čalfa by za své vlády nikdy nedopustil kuponovou privatizaci. S vámi to tu fakt vyhráli. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Sice trochu stranou, ale pro mne poslední kapkou byla
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PS.: Snaživý sveřepý šakal (naprstek) zavile vyje ... Ani do hospody už nechodí...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
Nikdo vám Čwerná nebgrání, abyste dál onanovala nad Hofmanovými udičkami o ničem. A obávám se, že jste dosud nepochopila, že to hnízdo tíží hlavu stbáka Babiše a papaláše Faltýnka. Já si pouze dávám práci, rozšířit vaše bolševické obzory, která zakrněly četbou a obhajobou skartovaného a blokovaného důvěrníka. Fundované informace nelze načíst z autocenzurovaných medií. Každopádně vaše zuřivá reakce mně utvrzuje v tom, že v tom budu dále pokračovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář-amatér Rudolf Enigma, tapetování ho baví .....
Rudolf Enigma (18699) 1.9.2017 reagovat
Vavroďuro, chápu, že ti ten text, který jsi samozřejmě nečetl, není po chuti. Já zasae nemám zapotřebí naskakovat na Folkovy udičky, kterými se vyhýbá podstatnému tématu těchto dnů, kdy se rozhoduje, jakým směrem se bude náš stát ubírat. To moje dnešní téma je reakce na včerejší rozhodnutí sekty ANO, že stojí za svým GURU. Hlavní protagonisté Brabec a Pelikán stojí za pozornost a je jasné, že nikdo z tohoto zločineckého spolku není hoden dál zamořovat ovzduší v parlamentu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co by bylo s KLDR ?!!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
A co by bylo s KLDR, kdyby neměla vůbec žádné zbraně a nastolila tržní hospodářství a otevřela hranice a zavedla přímou demokracii ?!!! Dopustil by to fašington ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co by bylo s KLDR ?!!!
Miloš Rudek (18671) 1.9.2017 reagovat
Co by se stalo? Jen by se sloučila s Koreu jižní a ekonomický tygr JV Asie by byl ještě silnější, životní úroveň Severokorejců asi 1000x vyšší a svět stabilnější. (Karle, uvědomujete si vůbec, co o vás vypovídá váš pubertální autorský novotvar "Fašington"? Pochybuji, protože jinak byste to nikdy nenapsal.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co by bylo s KLDR ?!!!
Karel - i (23017) 1.9.2017 reagovat
Povedzte Rudek, čo vy si predstavujete pod takým slovom fašington ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co by bylo s KLDR ?!!!
Viktor Náprstek (18674) 2.9.2017 reagovat
Když čtu slovo Fašington uvědomím si kolik pologramotu neví co byl fašismus, čím se lišil od nacismu. Kolik primitivů asi netuší že po roce 1939 spojily s Hitlerem SSSR, Itálie, Japonsko, Madarsko, Slovensko, Rumunsko, část Jugoslavie atd. USA od nacistů a fašistů osvobodily velkou část naší planety. Ale v zemi kde prezident uráží vězně koncentráku je asi možné všechno. ?. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Klausova vyjádření mívají občas racionální jádro.
siroky molik (30238) 1.9.2017 reagovat
Kritika eurohujerismu, merkelismu a merkelovského migračně-musulmanského šílenství je žádoucí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Viktor Náprstek (18674) 2.9.2017 reagovat
Tedy alespoň dějin této doskuse. Pan Valach napomenul Plačka (Karla-i) a slušnou formou ho upozornil aby diskutoval bez hloupých urážek. Pokud nešlo o nějaký omyl musím tu snahu opravdu ocenit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Karel - i (23017) 2.9.2017 reagovat
A teď je na vás, Náprstku, napomenout Enigmu za Folka !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
Pane Náprstku dovolím si podotknout, že jste si tu větu vrchního nosiče cibule a regulovčíka hodně zidealizoval. Z kontextu věty “A komu tím Karle prospějete, co? Protistraně.“, nevyplývá, že by plísnil Kadlíka-i za hloupé osobní urážky, ale obava z dalšího odhalovaní vlastní hlouposti K-i, které pak staví nostalgiky do špatného světla u “protistrany“ a to Valach přece nemůže dopustit. Zřejmě se zhlídl v hlášce nedávno vysílaného filmu Pelíšky, kdy po rozbití NEROZBITNÝCH sklenic z NDR,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
politruk socialistické armády (Donutil) nas*raně říká "a komu to prospělo, co?“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Viktor Náprstek (18674) 2.9.2017 reagovat
Pane Rychlý, uvidíme, jsem nenapravitelnym optimistou. Na druhé straně vím jak dopadla omluva Novaka X. On se omuvil ale partička od Hoffmana tu špínu šířila a šíři dál a Novák X mlčel. On dobře vi co ten archiv obsahuje a co dokazuje. I mlčení může znamenat hodně. Valachovu upřímnost prověři doba. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
"Zatímco oběti Stb jsou "v seznamech" a v neustálé permanenci, jména těch skutečných gaunerů si na soupiskách nepřečteme. Sloužili režimu dobrovolně a často rádi. Mnozí z nich mají dnes dobré pozice a žádnou minulost."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Karel - i (23017) 2.9.2017 reagovat
Náprstku, tak kde jste s vaším napomenutím Enigmy za Folka ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Plačku pro vás platí "jména těch skutečných gaunerů si na soupiskách nepřečteme. Sloužili režimu dobrovolně a často rádi. Mnozí z nich mají dnes dobré pozice a žádnou minulost." U Folka je problém v tom, že byl osoba blokovaná cizí rozvědkou a že byl jeho spis dne 4.12.1989 spolu s ostatními důvěrníky na příkaz Lorence skartován. Nebyl mu zkřiven ani vlas jako vydavateli Fragmentů, ani jako mluvčímu RFE! Po sametu dostal trafiku Radio Alfa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Co vy ještě VŠECHNO nebudete, Naprstku, vy nenapravitelný OPTIMISTO.:-))) Pan Pavel vzal svoji OMLUVU zpět a zda pan Pavel ví, co ten archiv obsahuje netuším, a vy to víte ODKUD ? Ze nějakého šuplíku vaší pošahané mysli? ? A tomu mám věřit ? :-)))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PS.: VSTUP do dějin této diskuze se vám podařil úletem.:-))) Vy CHÁPETE slova pana Valacha - ""A komu tím Karle prospějete, co? Protistraně." - jako napomenutí Karla-i a jako slušná forma upozornění pana Valacha, aby Karel diskutoval bez hloupých urážek ?!?! Tak to se opravdu, ale opravdu mýlíte a nemusíte opravdu, ale opravdu oceňovat NIC.:-))) Nechte si NĚKÝM s těch VAŠICH vysvětlit slovo PALEČEK v kontextu PŘÍSPĚVKŮ. PALEČEK jako SYMBOL, Náprstku. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PALEČEK je symbol... Pan Valach nemá proč někoho NAPOMÍNAT. Pan Valach NIKOHO NENAPOMÍNAL a neustále deklaruje, že každý je osoba svéprávná za své výroky odpovědná a následky nese sama a za sebe... Tak to vidím já, bab. Samozřejmě se mohu mýlit a DOUFÁM, že se nedočkám PŘITAKÁNÍ ani vysvětlování. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera, (1.9.2017) se v 18:21 stalo něco co možná vstoupí do dějin.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
PSI.: U vás, naprstku, mne už nic nepřekvapuje... PROFESIONÁLNÍ manipulátore. Potěmkinovy vesnice jak vymalované tvoříte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
Kde jste vy slídilové a počtáři příspěvků pana Náprstka, aby jste nám sdělili, kolik toho tady se svou pomateností a hlavně mimo mísu, nakydala Ctihodná (špína duše) od 5:16 do 8:06. Nebo jen dokazujete, jak selektivně sekta IFH vnímá "tryskání“ žluče na "protistranu“?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Babičková Jana (18811) 2.9.2017 reagovat
Co a kolik nakydala vaše Ctihodná (špína duše) ve vaší kuchyni nevím. Příspěvků Babičkové Jany dnes OD 05:16 DO 08:06 je 7 (slovy sedm). Máte výjimečně pravdu. Kvantitativně se srovnávat z NAPRSTKEM, v době "od do ", nemohu. :-))) Milounký opičkopudlíkový, jste k smíchu. Jak vždy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
Ct.(šp.duše), moje poznámka patřila počtářským slídilům
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
a pokud se však pasujete na šmí*ráka, tak tedy i vám, jinak by vám žačka pí Č., jistě sdělila „neřeš, nepřepínej, nerozumíš“!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
A sdělení, že nic nevíte je známo dávno. Dovedete se jen opičit a převracet smysl napsaného, což potvrzuje, že víte kulový.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
A sdělení, že nic nevíte je známo dávno. Dovedete se jen opičit a převracet smysl napsaného, což potvrzuje, že sice víte, ale tak kul*ový
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
A pokud byste „se chtěla srovnávat (z) NÁPRSTKEM“ obsahově a k věci, nejen od/do, tak to máte naprostou pravdu, NEMŮŽETE! Dokonce to není ani pro zasmání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 2.9.2017 reagovat
Tak jsem zvědav co administrátor prověří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Vávra aleš (18868) 2.9.2017 reagovat
Já ani tak zvědavý nejsem, neb jsi znám jak falešná pětka, nic plechého z tebe nevypadne. Co čekat od hulváta. ♣♣♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
:-)))) Ano, VAŠE ctihodná KUCHYŇ se špí*nou má výjimečně 2 x pravdu. Opravdu bych NEMOHLA. :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
Aha, tak VAŠE poznámka patřila VAŠÍ Ct.(šp.duše), která s VÁMI sdílí VAŠI kuchyň. Zajímavé. Tak proč ta vaše KUCHYŇ táhá ŠMÍRÁCKY do vašich příspěvků časy PŘÍSPĚVKŮ Babičkové Jany, ha ? :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Pavel Rychlý (18702) 3.9.2017 reagovat
A to si prý Ctihodná (špína duše) říká přemýšlivá! Ha,ha, ha. :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dva dělají totéž, není to totéž.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
:-)))) Vaše Ctihodná (špína duše) ve vaší kuchyni si říká přemýšlivá ? A ví vůbec, ta vaše Ctihodná (špína duše) ve vaší kuchyni, co znamená PŘEMÝŠLET ??? V tom případě svá ku svému. :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
O údajném dotačním podvodu, který vyšetřuje policie, přímo věděla i Jana Mayerová (dříve Nagyová), Babišova poradkyně v oblasti dotací a zároveň i astrologie. Právě ona podepsala žádost o dotaci za Farmu Čapí hnízdo a všechny její přílohy. Přesně před dvěma lety Mayerová sama potvrdila v rozhovoru pro týdeník Euro, že majetkové přesuny v rámci Agrofertu byly účelové právě kvůli zisku dotace (V textu tehdy redakce její citace uvedla jako sdělení anonymního zdroje kvůli tehdejšímu profesnímu působení Mayerové
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
která v té době pracovala přímo jako Babišova podřízená na pozici poradkyně na ministerstvu financí.). „Je to od začátku projekt Andreje Babiše. Nejprve chtěl Čapí hnízdo jen jako svoji soukromou rezidenci,“ popsala nynější náměstkyně jihlavského primátora za ANO v textu, který vyšel 10. srpna 2015. Jako první přiznala, že Babiš zakryl své vlastnictví farmy anonymními akciemi. „Dotaci ve výši 50 milionů bylo možné udělit jen malé či střední firmě. Tyto podmínky samozřejmě Agrofert ani Imoba (Babišova
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
(Babišova realitní společnost – pozn. red.) nesplňuje. Proto byla vytvořena zcela samostatná společnost, která peníze mohla legálně získat,“ uvedla Mayerová, která v rozhodné době zastávala post místopředsedkyně představenstva Farmy Čapí hnízdo. Bude Mayerová v nadcházejících volbách ještě kandidovat za ANO na Vysočině, stejně jako řada dalších lidí vzešlých z firemního lůna Agrofertu? Momentálně je těžce nemocná. ,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Faltýnek neví, co má předstírat. Média si však uvědomila, že tehdejší majitele znát musel, protože jim jako člen vedení Agrofertu schvaloval ručení za bankovní úvěr ve výši 350 milionů korun. Když byl tedy v březnu 2016 na ČT24 překvapen dotazem, komu Čapí hnízdo patřilo, prohlásil, že už si to nepamatuje. Omlouval to tím, že už mu je 53 let a tak má mizernou paměť s takhle velkými výpadky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
30. srpna 2017 se totiž na tiskové konferenci ANO nechtěně prořekl, že znal anonymní majitele Čapího hnízda od samého počátku. Prý jim dokonce osobně předával anonymní akcie. Tvrdí, že má jako důkaz smlouvu i předací protokoly.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Důvod, proč se rozpovídal o předacích protokolech? Chtěl tím obhájit, že prodej Farmy Čapí hnízdo (která se tehdy ještě jmenovala jinak, ale to není důležité) nebyl pouze fiktivní, jak tvrdí policie. Tím se však usvědčil ze lži, kterou rok a půl balamutil veřejnost. Stejně nic neprokázal. Předání akcií ani smlouva totiž neprokazují, že se nejednalo o fiktivní, dočasný prodej a že si tedy Babiš se svými blízkými dopředu nedohodl pozdější opětovný odkup Farmy (ke kterému skutečně došlo).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Jenže tím to nekončí. Ještě 30. srpna večer Faltýnek dokázal svá odpolední slova znovu popřít. Bez omluvy a dokonce asi nevědomky. Když byl na ČT24 dotázán, jestli jeho stranický „nadřízený“ a kamarád Babiš lhal, když dlouho předstíral, že vůbec netuší, komu patřilo Čapí hnízdo, nechal se slyšet, že to nemůže vědět. O Čapím hnízdě prý neví nic."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šavlový podvod.
Vávra aleš (18868) 2.9.2017 reagovat
To jsi zase předhodil pořádnou šavli, vášo! Ovšem, že by se v ní někdo šťoural, natož četl, to skutečně pochybuji. K.pavkovi jsi to doufám telefonoval.♣♦♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 2.9.2017 reagovat
Ale ani tím to nekončí. Babiš i Faltýnek jako lháři se stále více zaplétají do svých lží stylem vytloukání klínu klínem. Babiš arogantně sdělí národu, že pro něho jakýchsi 50 milionů nic neznamená a nemá potřebu o takovou prkotinu podvádět. To má být důkaz že on s Čapím hnízdem nená nic společného. Jenže druhým dechem přizná, že těm neznýmým majitelům hnízda půjčil 400 mil a nakonec se celá investice vyšplhala na miliardu. To je na malou, nemajetnou firmu docela pecka, že ANO? No a pak to hnízdečko
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
na kterém prý hospodařily a učily se podnikat jeho děti a pan švagr-kandidát, jim tu hračku zase sebral a zařadil si ji zpátky do svého Agrofertu. Tím taťulda zároveň ukazuje, že těm dětem a švárovi moc nedůvěřuje. ŠVÁRA JE VŮBEC ŠIKOVNEJ. PRO ANDREJE NAKUPUJE JAKO BÍLÝ KŮŇ POZEMKY, NA KTERÉ BY ANDREJ-AGROFERT ZE ZÁKONA NEDOSÁHL.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dotační podvod.
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
A největší perlička na té frašce je, že ty děti si na policii nemohly vzpomenout jak ty akcie vypadaly a kde a kdy je převzaly. Jenom prý u Faltýnka podepsaly jakési formuláře. Je zajímavé jak jsou u babišů všichni střídavě zachváceni ztrátou paměti, jak mění svoje výpovědi a jak si umí hrát na schovávanou. To postihlo i paní Mayerovou která o ty dotace za ty děti požádala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dalších 7 diskusních blábolů Rudolfa Enigmy s brabcem v hrsti .....
občan ČR (18715) 2.9.2017 reagovat
.... s brabcem v hrsti, když Enigma vykonává malou potřebu. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Stači už to že Babiš převedl ten majetek na příbuzné pomocí
Viktor Náprstek (18674) 2.9.2017 reagovat
akcií na doručitele, tedy anonymnich. Tim dal jasně nejevozže chtěl celou záležitost utajit. V parlamentu nejprve uvedl že netuší kdo to koupil, pak přiznal že šlo o příbuzné a že lhát nechtěl ale musel chránit rodinu. Člověk který by byl přesvědčen že konal poctivě by nikdy nemusel takhle mlžit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kim Čong-un prý rád sleduje americké filmy.
Viktor Náprstek (18674) 2.9.2017 reagovat
Je tedy možné že si někdo z vedení korejských komunistů pustil výbornou starší komedii Myš která řvala. Jedna z mála možností jak postavit hladovou Severní Koreu na nohy je zaútočit na USA, prohrát a nechat se okupovat. Všichni vědí jak v Evropě dopalo Německo a v Asii Japonsko a Jižní Korea a že se Sovětským svazem přišla na zem. Najít v rodu Kimů psychopata který je schopen takovou válku vyvolat se podařilo a jak to dopadne uvidíme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zatím 40 mušinců
Vávra aleš (18868) 3.9.2017 reagovat
Jako lebeda tady prorůstá plevel z roštína. Tak je si zřejmě vědom svoji ,,důlžitosti". Písmenko chybí schválně. ♣♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím 40 mušinců
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Ještě, že tu máme pro vyváženost soudruha Vavroďuru, který svými brilantními příspěvky obohacuje tuto nudnou a zaplevelenou diskuzi na velmi podnětná témata soudruha Ivana Folkoviče Hoffmana.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím 40 mušinců
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
Pane Aleši, zdravím. V poledne jsem si jen na chvíli odběhla ke "zprávě" pro plodného, Vámi zmíněného, "kopírovatele" cizích myšlenek. Oběd se vydařil, následovala (jen tak) návštěva syna a nyní v klidu domova Vám píši - ano, souhlas. Za Vaše ranní připodotknutí o zalévajícím deštíku dík, bylo příhodné a milé. Jen mám obavy, zda vítr poněkud nezastaví růst mých oblíbených praváků ... . Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím 40 mušinců
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
PS.: Je hlavně pro enigmu. Že píšu mimo téma Klausova válka? Jistě. Rozhodně jsou přípodotky pana Aleši i moje slova smysluplnější, než to, co zde plodí to vaše"obehratrio", enigmo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Černá Veronika (29345) 3.9.2017 reagovat
Zdravím Bab. "Obehratrio" se mi líbí, trefné :-) A na růst hříbků má vliv vítr? Vidím, že se musím ještě hodně učit... Chystáme se do týdne, či do dvou na Šumavu na houby. Snad nebude foukat :-))) Přeji Vám dobrou noc, můj čas je vyčerpán.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru, dokládám svědecky, ač doloženo vědecky nemám. :-) Dlouhodobý sběr (přes šedesát let) a vnímavost mne naučily s lesem souznít. Například vysledováno, že když je pár nocí po sobě vítr, tak na mých osvědčených místech mne potom žádný nový pravák nepozdraví. :-) Houby mají velmi rády teplou mlhu... Houby jsou v podstatě plíseň a likvidovat plíseň se "chodí" i průvanem. S pou:-). . :-) Fakt mne učil tati sbírat od mala... Do pěkna svět přeju. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
PS.: Vysvětlení, že o houbách je platno jen v houbařské sezoně, prodloužené podzimní sezoně či v sezoně nepravidelné jarní... , je určeno méně chápavým.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky Jano
Černá Veronika (29345) 4.9.2017 reagovat
Dobře, budu sledovat "povětrnostní situaci", než vyrazíme :-) Vůbec nepochybuji, že víte, co píšete a já se vždycky ráda přiučím. Sama sobě říkám "houbař" (jsem hlavní iniciátor v rodině) a teď budu navíc "nejchytřejší" :-) . Děkuji a přeji hezký den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky Jano
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
Veru, zítra po návratu povím. Zatím po telefonu odpověď na "Mám si vzít košík ?" jen ujištění - že jistě, že není jich moc, ale na mých místech určitě najdu.:-) Zdravím. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rodinná pohoda.
Karel - i (23017) 3.9.2017 reagovat
Přijede brněnský syn s družkou a jejich dvěma syny půl a skoro tři roky a tak manželka vaří bramborové knedle s domácíma masovýma škvarkama, osmaženou cibulkou a kysaným zelím, vepřový guláš se šroubkama, rizoto s nakrájeným vepřovým jazykem a srdíčkem, no a navrch horké kynuté buchty s jablíčkovým džemem. Každej dostane, na co si ukáže. No a ledovej Kozel k tomu !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Miroslav Valach (18838) 3.9.2017 reagovat
Já teho Karla stejně jednou napomenu!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Miroslav Valach (18838) 3.9.2017 reagovat
Nemínil jsem to jako citát z filmu, "někdo by si to mohl špatně vykládat". Což už sice zase je hláška z Harryho Pottera, ale to nic :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
:-))) Mínil nemínil, pane Valachu, to není žádná polehčující okolnost.:-))) Žádné, ale to nic. Máte předvídat a vyznačit. :-)))) Von není každý přemýšlivý, víme ? Zdravím. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
Vašim prostřednictví, pane Valachu, píši několik slov Karlovi. "Karle, závidím /ty škvarky a zelí a ...:-) / a přeji Vám i k vám ... "" . Zdravím fšechny a místní slušné ze všech. Bab
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Karel - i (23017) 3.9.2017 reagovat
Jano, všechno se povedlo a knedlíkama se škvarkama a zelím se ládoval i ten ještě ne tříletý. Po dědovi ví, jak se s jídlem nakládá !!! I toho Kozla si cucl !!! Ale fakt máličko, jen se olízl labužník a udělal áááááá !!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Černá Veronika (29345) 3.9.2017 reagovat
:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
Karle, doufám, a zase vám všem přeji, že maminka vnoučka trnula beze slov. :-) Životní zkušenosti jsou nepřenosné, jak tvrdím, ale je nutné jimi cestu chystat... Zdravím od srdce. Jana
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Miroslav Valach (18838) 3.9.2017 reagovat
Mám dost cibule :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
:-))) I já ráda cibuli. Dobré ráno, Mirku. Bab
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
Je chvályhodné, jak milovaný dědulka dopřeje svým malým vnukům u příležitosti rodinných dožínek ty výborné bramborové knedle s domácíma masovýma škvarkama, osmaženou cibulkou a kysaným zelím, vepřový guláš se šroubkama, snacha čekatelka, jinak pomocná dělnice na latifundiích Plačka se obslouží rýží s jazykem. Dědulka Kája ocení kvality svojí kuchařky Plačkové a ochutná z každého. Horké kynuté buchty s jablíčkovým džemem pak všichní dohromady zapijí ledovým Kozlem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 3.9.2017 reagovat
enigmo, vy jistě víte, jako licenční FBK, kde pan Karel žije. A každý soudný člověk (i díky vám) pochopí, že každodenní doprava z velkého města (brněnský syn je syn bydlící a žijící v Brně) na venkov je poněkud složitější. Takže maminka vnoučat pana Karla bude s vnuky těžko přetěžko za dědou a babi každý den za prací pomocné dělnice na statek..., že. Vaše zbytečná slova ztrácí tudíž smysl a jsou opět velmi nevhodná a velmi závistivá. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Rudolf Enigma (18699) 4.9.2017 reagovat
Ta vaše selektivní zapomětlivost. Syn pracuje u sedláka a po pracovní době+ pracuje na své.... Snacha se stará o zeleninu, drůbež..... Plaček nás tady mnohokrát nutil zírat v úžasu, jak se jim vede v jejich hospodářství, jak levně získávají portraviny. Je to silně soukromé, ale budiž, Pak musí počítat s reakcí na diskuzním fóru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodinná pohoda.
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
Proč hnedle zapomnětlivá paměť a moje.:-) A ano, enigmo. Je to velmi soukromé, a proto se vás neptám, zda víte, kolik synů nebo dcer má pan Karel. S pou:-). Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Andrej má už program!
Rudolf Enigma (18699) 3.9.2017 reagovat
„Nebudeme lhát, nebudeme krást, budeme bojovat proti korupci a nehospodárnosti a budeme pracovat pro lidi a naši zemi,“ No tak to jsme si všicni oddychli, když už nebude lhát a krást! "Stát budeme řídit jako rodinou firmu. "(Agroczek) Jak už minule sliboval, "centrálními nákupy ušetříme miliardy!" Takže proč ty miliardy už neušetřil v tomto období? A kde je těch 200 mld, o kterých v roce 2013 věděl jenom on?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babiš hlavně předvedl hloupý populismus.
Viktor Náprstek (18674) 3.9.2017 reagovat
Žvanil že chce v ČR vymýtit korupcí prolezlou politiku. Problém je v tom že Babiš byl od 29 ledna 2014 místopředsedou vlády a ministrem financí, jeho hnutí ANO má i další vysoké posty ve vládě, ministerstvo spravedlnosti vede Pelikán a soudce jmenuje Zeman. Proč za ty více než TŘI ROKY neodhalil ANI JEDEN případ korupce ve vysoké politice neuvedl. O boji proti korupci žvanili i Bárta, Bobošíková a Rath. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Neptejme se politiků co udělají AŽ VYHRAJÍ VOLBY,
Viktor Náprstek (18674) 3.9.2017 reagovat
ptejme se co už udělali, co v politice či v životě dokázali. Nevěřme slibům, chtějme vidět činy. A hlavně nenaleťme lživé propagandě novinářů (Schwarzenberg zneužíval vězně) ani webových trotlic (hloupý Kalousek zrušil věk odchodu do důchodu) či trotlů (Topolánek bez jakéhokoli vzdělání). Jinak se nějaké lepší politiky nedočkáme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neptejme se politiků co udělají AŽ VYHRAJÍ VOLBY,
Karel - i (23017) 3.9.2017 reagovat
No Náprstku, takže co jste v životě dokázal ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neptejme se politiků co udělají AŽ VYHRAJÍ VOLBY,
Viktor Náprstek (18674) 3.9.2017 reagovat
Můj příspěvek je o politicích. Nejsem, a nikdy jsem nebyl a ani nebudu politikem. Co jsem dělal víte, počet pořadů které se prodaly do celého světa byl velký, těch které měly divácký úspěch doma bych ani nespočítal. Ale vy to víte a otázku pokládáte s určitým úmyslem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Prosím vás NAPRDI,
Černá Veronika (29345) 3.9.2017 reagovat
vysvětlete už někdo z té vaší "party hic" Pavkovi, že příspěvky na prstech počítat nemusí, že stačí kliknout. Sedm let zdejší praxe a dodnes to neví? Právě tak Enigma - zveřejnění počtu příspěvků je prý "pokus o umlčení naprstka". Holt, kdo umí, umí... Tak budu taky "umlčovat" :-) - Enigma 52, naprstek 23, Rychlý 17 = 92 odstavců ze 160 = 57%.. To dokázali tři lidi z nějakých dvaceti. Představte si, kdyby každý z nás byl tak plodný (30x20= ?),tak jsme přes 600 odstavců.No, Deníku by se to asi líbilo :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jeden příspěvek Černé často vydá za padesát příspěvků jiných.
Viktor Náprstek (18674) 3.9.2017 reagovat
Černá Veronika (29345) 12.8.2017 14:48 Duel Deníku Bourat či nebourat .. naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti © To se opravdu povedlo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jeden příspěvek Černé často vydá za padesát příspěvků jiných.
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
naprstku, vy nepodařený tvore, vy musíte mít obsáhlý "archiv". :-))) Okopírovaný ČAS je svědek.:)) A jinak si dovolím vám ozřejmit, že celý areál MOTOLSKÉ nemocnice komunisté fakt nestavěli. Z článku k 70 výročí MOTOLA lze vyčíst a jednoznačně. Tak v čem je problém? Nemůžete být tak důvěřivý a věřit všemu bez OVĚŘENÍ. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstek ví, co činí - jeho pancíř proti vyvracení jeho lží je 50 příspěvků denně, kdo by se v tom babral
Černá Veronika (29345) 4.9.2017 reagovat
Zdravím Jani. On ten b.l.b. ví, že jsem tam vysvětlila, jak k omylu došlo a jak to bylo míněno (proto odkaz nedá). Jenže individuum, které si po 20ti letech myslí, že u nás proběhla Adamcova a Čalfova privatizace (fakta zná i dítě na nižším stupni ZŠ), prostě musí mít v hlavě slámu. A ta, jak je známo už jen zahnívá. Nemá smysl se jím zabývat. Krásný den :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstek ví, co činí - jeho pancíř proti vyvracení jeho lží je 50 příspěvků denně, kdo by se v tom babral
Babičková Jana (18811) 4.9.2017 reagovat
Veru, já vím taky, ale ... . :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení