VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Počítání obětí

Den Ivana Hoffmana: Počítání obětí

Zatímco se v Evropě příznivci Islámského státu nejčastěji snaží zviditelnit zabíjením nakupujících, cestujících či bavících se civilistů, v Egyptě se zaměřují na menšinové křesťany. Bilance nynějších útoků na kostely činí čtyři desítky mrtvých a stovku zraněných. Těžko říct, co radikálům vadí víc, zda odlišná víra, anebo převažující tolerance mezi jinak věřícími.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 72 PŘÍSPĚVKŮ

Křesťani sou vovce.
Jan Novák (18692) 10.4.2017 reagovat
Na ty si fšude troufnou.Učení dobrý ták pro církef.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
LEBO UŽ AJ. VOŠINKTÓŇ TÁJMZ ZVERERJNIL PRIDZNANIE KÉRYHO NA SETKANÍ Z PREDSTAVITEĽMI SÝRSKEJ tzv. "UMIERNENEJ OPOZÍCIE", ŽE AMERICKÁ ZÁHRANIČNÁ POLITIKA VYUŽÍVA ISLAMSKÝ ŠTÁT apod. KU PRESADZOVANÍ U.S. ZAHRANIČNOPOLITICKÝCH CIEĽOV: https://www.youtube.com/watch?v=6mR2mA5-Te0
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
VŠAK UŽ AJ TAKÝ PÉNTAGÓŇ PRIDZNÁL, ŽE ZA PÔL MLD. U.S. DOLÁROV V TURECKU VYCVIČENÍ BOJOVNÍCI tzv. "UMIERNENEJ OPOZÍCIE" PRECHÁDZAJÚ PLYNULE KU ISLAMSKÉMU ŠTÁTU: https://www.youtube.com/watch?v=6UAN_x4SzwE U.S. Gen Čárlz Klívlént tiež pridznál, že zbrane dodávané "umiernenej opozícii" končia v rukách ISIL, An Nusry apod.: https://www.youtube.com/watch?v=j_wZ7ISMsVo Aj Kéry pridznál, že USA vytvorená tzv. "demokratická opozícia" v Syrii je napojená na ISIL: https://www.youtube.com/watch?v=SnHRaVx0FHo
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
HOFMÁŇ SA TVÁRI, ŽE NEVIE, ŽE V SÝRII VRAŽDIA ŠTÁTY EU-NATO DODÁVAJÚCE tzv. "UMIERNENEJ OPOZÍCII" A ISIL TECHNNOLÓGIU AJ KOMPONÉNTY KU KOMPLETOVANÍ NERVOVOVOPARALYTICKÝCH ZBRANÍ AKO SÁRIN KU PROTIASADOVSKÝM PROVOKÁCIAM Tieto informácie prevalili opozíčni poslanci tureckého Párlamenta aj investigatívni novinári, ktorých hodnovernosť potvŕdzuje aj skutočnosť, že boli za tento informačný prieval perzekuóvaní Erdogáňovým réžimom: https://www.youtube.com/watch?v=MoQPtub9eLs&t=120s
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
HÓFMÁŇ NECHCE VIDIEŤ, ŽE TERÓRISTOM ISLAMSKÉMU ŠTÁTU NAROSTLY KRÍDĽA, KEĎ USA BOMBARDUJÚ JEHO HĽAVNÉHO PROTIVNÍKA SYRIU BEZ DÔKADZOV, AKO KÓLIN PÓVEĽ TREPAL V RB OSN O "SADÁMOVÝH BILÓGÍCKYCH ZBRANIACH" Tie zbrane sa nigdy v Iráke nenášli, no v dôsledku "Operácie púštna búrka" zahynulo 1 milión iráčaňov a z preživších urobila C.I.A. Islamský štát. Tak aj teraz USA radšej provedli "preventívny úder" bez dôkadzov, aby sa náhodú nezistilo, že ak dákdo užil otravné látky, tak to nebol Asad. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
Ľebo ak by skutočne dáaké také chemické zbrane dáagde na území kontroľovanom Asádom egzistovali, musela by o tom vedieť špecializovaná agentúra OSN, ktorá od r. 2013 vykonáva dozór nad všetkými aj potenciáľnymi miestami, gde by sa mohli v Sýrii chemické zbrane skladova aľebo vyrábať a bola aj za túto činnosť vydznamenaná Nobeĺovú cenú. § Každá slušná tajná slúžba musí byť schopná doložiť napr. drúžicivými ai. prostriedkami tránsport chemických zbraní z výrobní do úložísk aj identifikovať presne objekty -
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: AĽEBO JE HOFMÁŇ TAKÝ SPROSTÝ AĽEBO SA PROSTITUUJE Z REŽIMOM, ŽE LACNO KĹŽE PO POVRCHU TERÓRIZMA BEZ ZÁUJMU O JEHO PRÍČINU
Martin Procházka (18802) 10.4.2017 reagovat
napr. ľetiskové búnkre, gdě sa presne nachádzajú, ako vždy dokladal napr. izraeľský MOSÁD, keď zdôvodňoval svoje letecké útoky na reľevantné zariadenia v Iráke, Syrii ai. v minuľosti. No všetko toto niesú schopné americké tajné slúžby poskytnúť, ČO JE JASNÝ DÔKADZ, ŽE SA JEDNÁ O AMERICKÚ PROVOKÁCIU NEPODLOŽENÚ AKÝMIKOĽVEK DÔKADZMI, ktorá neobstojí pred kritickým zkúmaním inteligéntnych pozorovateľov, no pre manipuláciu mínením milióňov debiľov redaktórami DENIK.CZ typu Hofmáňa je to postačujúce.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Politici! Evropo!
Jiří Fogel (18673) 10.4.2017 reagovat
Není na čase říci rozhodné DOST?! Nechci slyšet, že jsem solidární s Nory, Švédy, Rusy, Egypťany a dalšími. Že s nimi cítíme, že společně jsme silnější, že ani tyto tragédie nás neodradí od politiky propřistěhovalectví. Je třeba rázně jednat nebo půjdete. Jsou totiž jen dvě alternativy. Buďto to zastavíte za každou cenu nebo půjdete od válu. Když totiž n e, postupně nás vyvraždí všechny. A stačilo by tak málo. Stačilo by zahodit pseudohumanismus. Islám postavit mimo zákon,není vírou,je zvrácenou ideologií.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pokr. Politici! Evropo!
Jiří Fogel (18673) 10.4.2017 reagovat
A je tedy třeba přistoupit ke konkrétním činům. Tvrdě a nekompromisně. Mořské cesty zaminovat, nechat průjezdy pro obchodní a turistické lodě a vše ostatní vracet. Ne jako teď, když EU působí jak pobřežní hlídka a problémy si loví v moři. Rovněž je třeba zakázat a okamžitě přestat financovat všechny neziskové organizace a fondy,mající v programu pomoc migrantům. A argument, že k nám žádní muslimové nechtějí je k ničemu.I na nemoc je lepší prevence než léčba.I smrtelná nemoc se dá porazit.Ale musí se chtít.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokr. Politici! Evropo!
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
Pane Fogle, váš přístup je bohužel povýšený a konfrontační. Já bych věc postavil na superúctě jedné civilizace (náboženství) k druhé, ale na důsledném oddělení, pokud se týče trvalého pobytu. To jen zcela výjimečně a formou asimilace, nejen formální integrace.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokr. Politici! Evropo!
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
rudek nezklamal,zřídit gheta,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokr. Politici! Evropo!
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
Pane Costmane, na gheta: buď asimilace, nebo přestěhování do toho civilizačního okruhu, která je tomu kterému člověku vlastní a kde může být šťastný. A to oběma (resp. všemi) směry. Opakuji a zdůrazňuji: při vzájemné největší možné úctě a bez násilí, ovšem při nemožnosti asimilace se sametovým přinucením. Kdo nechce pochopit, přisuzuje mi ghetta: ta ale vznikají právě při nemožnosti asimilace!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokr. Politici! Evropo!
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
gheto je gheto a krásné slovíčka z toho rajskou zahradu r neudělají.Rudek je inspirován géblsovým propagfilmem o rodinném táboře terezín.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokr. Politici! Evropo!
Jiří Fogel (18673) 10.4.2017 reagovat
Takže můj přístup je konfrontační a povýšenecký, zatímco přístup vyznavačů islámu je podle vás asi mírumilovný a empatický. Bravo. To jste vystihl. Já jsem žádný teroristický čin neprovedl..... A co oni? Proberte se.....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Jste si opravdu jist že za ůtoky fanatiků nad Lockerbie, v USA a UK, Francii, Španělsku, SRN v Rusku, Indii, Egyptě, Pákistánu, Alžíru na Bali či v Alžíru mohou Evropští politici a jejich (hloupá!!) otevřenost přistěhovalcům? Současná uprchlická vlna vyvolaná tzv. Arabským jarem začala v r 2010. Arabský terorismus má kořeny a příčiny daleko starší, Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Pane Fogle, zastavit uprchlickou vlnu a hloupé plošné přijímání běženců je nutné ALE kolika teroristickým útokům by to zabránilo? Většinu těch zločinů mají na svědomí lidé kteří v Evropě (Rusku, USA, Egyptě atd) již dávno žijí, narodili se tu a mají tu občanství. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Pane Náprstku od pana Fogela je to klasická jednoduchá hraběcí rada v duchu hospodských keců Švejka. Něco podobného nám předvedl i pan Hoffman, když v té prázdnotě marně hledám něco inspirativního. Jen od místních adorantů se možná dozvíme, jak je to mezi řádky "sqělé a sqostné."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Pane Rychlý myslím že se dá snadno rozeznat komu jde o řešení problému s terorismem a kdo chce jen nadávat na EU či Merkelovou. Hollanda a Löfvena. Proto má otázka v 07:45. ANO plošné přijímání běženců je NESMYSL ale s muslimský terorismus má kořeny jinde a mnohem starší. Komunisti vyzbrojili (nejen) Kaddáfího semtexem v době kdy Merkelovou nikdo neznal. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
Otto Jakubec (18683) 10.4.2017 reagovat
Oni taky Američané pomáhali na počátku vyzbrojovat Rusy, tanky a dalšími zbraněmi na začátku Velké vlastenecké války. Ten Váš příměr pane Náprstku, promiňte pokulhává.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Politici! Evropo! Pane Fogle!
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
rusoví si to museli koupit tak jako britové - smlouvy o půjčce a pronájmu.Daeš vyzbrojují amíci zadarmiko.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Velikonoční komentář
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
IH dnes píše pěkně, velikonočně. Dovolím si jen doplnit, že poslední kapka, která v noci na pátek překresluje globální geopolitickou mapu, je užití zbraně hromadného ničení v Sýrii, použité vládou proti nespokojeným občanům. Atom, chemie a biologie jsou hranice, jejichž překročení prostě není tolerovatelné. Kdo si s nimi začne, dočká se tvrdé odpovědi kdekoli. Může to vést k eskalaci, ale to by vedla tolerance taky. Dobrý den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
antihavel antihavel (19100) 10.4.2017 reagovat
Ano, ale stále nevíme, kdo za tím stojí, komu to má přinést prospěch.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Ale jen se nedělejte antichytrollíne, vy to dobře víte a jen nás tak zkoušíte, viďte!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Jiří Reddlich (18696) 10.4.2017 reagovat
Dobrý den, pane Rychlý, vaše nepříznivá reakce se mi jeví býti poněkud unáhlenou. Faktem je, že o chemickém útoku se opravdu stále neví, kdo za tím stojí, komu to má přinést prospěch, jak byl napsal pan antihavel.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
V čem vidíte pane Reddlichu tu unáhlenost a hlavně nepříznivost mojí reakce? I mluvčí BIS hodně věděl, jen nám to nemohl říci a primárně to se sarinovým útokem nemá co dělat. Dodnes také nevíme proč byl sestřelen let MH-17 a dle Rudolfka Z., ti mrtví po plynovém útoku, byli přesně ti samí, které teroristé ISIS unesli týden před tím. Kdo potvrdí, že za útokem v Petrohradu byl jen vyšinutý a pomatený ruský občan narozený v Kyrgystánu. Prostě antichytrollíni mají lepší kanály, než já. Nic víc v tom nebylo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Pane Reddlichu, jistě si vzpomenete (nejen) na havárii Černobylu, sestřelení KAL007 či výbuchu na palubě Kursku. Nebo (z poslední doby) tvrzení Putina že nemá na východě Ukrajiny vojáky v době kdy Lavrov jednal s Ukrajinou a OBSE o výměně těch zajatých. Životní zkušenost mi říká že informace USA bývají pravdivé asi z 90 % a ty Ruské (Sovětské) tak z 10 - 15 %. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
kam patří to tvrzení,že v iráku jsou zbraně hromadného ničení.Powel ztratil zkumavky a pak se válčlio a pak se zjistilo,že američané jsou proradní skunkové
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Rudku, velikonoční komentář pana Hoffmana trochu zamotal několik věcí dohromady.
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Záměrné útoky na civilisty jsou terorismus nebo genocida, tedy zločiny z nejhorších. Trochu jiné je to u civilistů kteří se (jak píše i pan Hoffman) ocitli ve špatnou chvíli na špatném místě. Tam je viníkem ten kdo konflikt vyvolal či ozbrojenec ktrý se mezi civilisty ukryl. Použití zakázaných bojových prostředků proti ozbrojencům i civilistům je zločinem v každém případě. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rudku, velikonoční komentář pana Hoffmana trochu zamotal několik věcí dohromady.
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
obětí v sarajevu srebrenici napočítali naši spojenci v nato 8000.Zajímavý počet když mužů nesoucí zbraň bylo sotva 3000.Raději počítat dvakrát!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Jiří Sapík (18672) 10.4.2017 reagovat
Jistě si vzpomenete, protože to není tak dlouho, že po zbraních hromadného ničení se začalo taky pátrat v Iráku v roce 2003 a věděl o nich nejen Bush, ale třeba i Blair. No, pátrá se dosud, ale za těch třináct let se jaksi ještě nepodařilo... (•ˆ•)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
Pane Sapíku, tehdy v Iráku vedla k válce mylná informace. Nyní ale chemická zbraň (sarin) opravdu zabíjela. Nepřipouštím si, že byste ten rozdíl nevnímal, takže nerozumím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Jiří Sapík (18672) 10.4.2017 reagovat
Mylná informace může mít povahu záměrně mylné, která se přesněji nazývá lež. Používá se jako záminka. To je celkem běžný nástroj pro zahájení konfliktu, nemusíme jít tak daleko do historie (Majdan, Libye), nicméně asi nejmarkantnější příkladem, je druhá světová válka, která začala fingovaným přepadením vysílačky v Gliwicích. Že byl použit toxický plyn, se zatím zdá být jedinou jistotou. Zbytek je víra a je na vás pane Sapíku jestli chcete promptně věřit již dříve se "mýlícím". (˚Θ˚)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Jiří Sapík (18672) 10.4.2017 reagovat
Už je to se mnou na pováženou - pane RUDKU, že píši sám sobě. Omlouvám se. (˚Θ˚)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Jestli to nějak nesouvisí s tím masochismem o kterém tady tak ráda píše panička M.P. pane Sapíku. Možná je i nějaká souvislost s prohlášením "Zbytečně, řekl bych soustavně, si ubližujete a kazíte reputaci." :-DDD
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Otto Jakubec (18683) 10.4.2017 reagovat
Pane Sapíku souhlasím s Vámi, vždy na počátku téměř všech konfliktů bývá dezinformace na kterou se naváže pokračování a to nejen v závažných konfliktech. Počíná to tím " jedna paní povídala... " no a pak se už jen přidává to či ono a je z toho většinou prů.....er velkých rozměrů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
je to pěkná úvaha,ale sarin to nebyl!Viz zkušenosti naší jednotky z pouštní války
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Opravdu mylná zpráva Miloši? „Miluji to, když slyším, jak lidé říkají, že v Iráku nebyly žádné chemické zbraně. Byla jich tam spousta,“ doplnil seržant Jarrod L. Taylor, který vtipkoval o „zraněních, jež se nikdy nestala, od materiálu, který neexistoval“.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
https://search.seznam.cz/?q=chemick%C3%A9+zbran%C4%9B+v+ir%C3%A1ku&url=https%3A%2F%2Fwww.novinky.cz%2Fzahranicni%2Fblizky-a-stredni-vychod%2F350599-chemicke-zbrane-v-iraku-americti-vojaci-je-nasli-ale-museli-mlcet.html&data=lgLEEKNr9Taa864mXQ_O_uyQ0BvEQBAR-1j6irxG9pdxLbhrfxGfnLWxgiWYAL9x4cw2YJ2NuzJhGdvOQSIULDjZ_p8E0dAPKxtlV8xbL4UxAYiWAgXOWOtzD8QCg5-SxAJPCMQCILY%3D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
"Irácká armáda v 80. letech chemické zbraně dokonce použila, a to proti iráckým Kurdům, aby je potrestala za jejich proíránský postoj. Zabila tak desítky tisíc lidí. Nejznámější je útok na vesnici Halabdža, kde plyn roku 1988 zabil na 5000 lidí."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
http://search.seznam.cz/?q=chemick%C3%A9+zbran%C4%9B+v+ir%C3%A1ku&url=http%3A%2F%2Ftn.nova.cz%2Fclanek%2Fzpravy%2Fzahranici%2Fv-iraku-byly-chemicke-zbrane-ale-pentagon-to-tajil-proc.html&data=lgLEEDTFWFBwd4YTT8mQYMmZ1rTEQEN49MA_7RbAUippsfUTEN-TtNWbr5mgc3BaAkZasgkN7h7-q0OKxlT0ozp2LAzzT9MGDKvpYoYjdTVUgTPwq_fOWOtzD8QCeKCSxAJPCMQCAeo%3D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Pane Sapiku ty chemické zbraně tam použity byly a kromě rozvědek USA a UK to tvrdili i emigranti z Iráku. Obecně se ma za to ze je Husajn stacil odvézt do Sýrie. Ovšem duvod k útoku na Irák byl jiný. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Ladislav Dycka (18728) 10.4.2017 reagovat
No nazdar myslel jsem že taková s prominutím echtblbost se najde jen na sputniku. Obecně se má za to že s takovýmto nesmyslem nemůže přijít soudný člověk a ejhle nepřišel.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Miroslav Valach (18838) 10.4.2017 reagovat
Pan Rychlý je do sebe zahleněný, a často míří do vlastní branky, masochista.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Velikonoční komentář
Babičková Jana (18811) 11.4.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Valachu. Je nejen zahleděný, ale i s vymytým mozkem... * * * Čtení rádoby zasvěcených informací o příčinách zabíjení a vraždění, či o tom se má OBECNĚ za to, hádky vyvolávané obhájci vraždění (i s opětovnou nesmyslnou argumentací, kdo a co a kdy ZALHAL), mi evokovaly fotografii z roku 1972. Napalm je také chemická zbraň... A nesmyslně připomenu "malého chlapce". Jediné stisknutí tlačítka má na svědomí ... Shrnuto : ODSUZUJI hromadná vraždění všeho druhu a je mi to NIC platné... Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
přílišný optimismus
Petr Pruner (18670) 10.4.2017 reagovat
Civilistů se lze zbavit a to vyháněním a vražděním. Důkazem je situace v Iráku, kde za přítomnosti západních okupačních jednotek se počet křesťanů snížil o statisíce a nevadilo to ani Západu, ani papeži, prostě politicky neužitečné ovce nikoho nezajímají.... I ti zavraždění chemickou látkou nyní v Sýrii by byli pouze malinkou zprávičkouv médiích kdyby se to nedalo zužitkovat proti Asadovi, zatím bez důkazů že to skutečně nařídil. Proto i americká odveta byla slušná, aby nezahynuli lidé ani letadla.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Smrt je pro ty, které zastihne, stejná, ať už násilná v mladém věku či pokojná ve věku pokročilejším.
Jiří Reddlich (18696) 10.4.2017 reagovat
Na přeživších zbývá, aby se s následky násilných smrtí vyrovnali. Neodolám však pokušení slova pana Hoffmana s jistou mírou cynismu relativizovat; počty lidí, usmrcených následky dopravních nehod i bez nehod na bicyklech či hřbetech velbloudů počty usmrcených ve válečných konfliktech ne-li překonávají, pak jim zdatně konkurují. Nelze přitom říci, že při dopravních nehodách umírají troubové, kteří se do spárů smrti dostali vlastní chybou při řízení dopravních prostředků či jejich neuváženým rozhodnutím ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Smrt je pro ty, které zastihne, stejná, ať už násilná v mladém věku či pokojná ve věku pokročilejším.
Jiří Reddlich (18696) 10.4.2017 reagovat
... do nějakého dopravního prostředku vůbec nastoupit. Bývá totiž nepříjemným a nespravedlivým pravidlem, že začasté hynou lidé, kteří se žádné chyby nedopustili. Stejné je to i s civilními oběťmi válek, či válečnými oběťmi oběťmi vůbec. Oběti válek, dopravních nehod i nehod velbloudů stejně jako poškození v důsledku třeba pracovního úrazu, ti všichni „byli ve špatnou chvíli na špatném místě, čili na tomto světě, kde stále častěji rutinně počítáme oběti“. Nezbývá, než panu IH poděkovat za upozornění, ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Smrt je pro ty, které zastihne, stejná, ať už násilná v mladém věku či pokojná ve věku pokročilejším.
Jiří Reddlich (18696) 10.4.2017 reagovat
... že na tomto světě jsme vlastně všichni ve špatnou chvíli na špatném místě. Pane Hoffmane, současně ale oceňuji, že jste si dal tu práci s gúglem a před chvílí jste v rozhlase zmírnil svá slova z minulé středy 5. 4., že teror v Petrohradu už ani nestál Berlínu za nasvícení Braniborské brány vlajkou země, kde teroristé vraždili, neb Berlín tak činí v případě partnerských měst. Řekl jste to sice slovy zajíkavými, ale i za to díky. Přeji všem pěkný den i celý týden, který pro křesťany nese přívlastek Svatý.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Smrt je pro ty, které zastihne, stejná, ať už násilná v mladém věku či pokojná ve věku pokročilejším.
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
aby rusům nebylo líto tak mutti nessvítila ani švédům ani egypťanům.Prostě budeme čekat až ji někdo klepne pořádně a rozsvítí se jí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nejde mi to pod nos ☻☻♠♠
Vávra aleš (18868) 10.4.2017 reagovat
Nevím, někdy mně to připadá, že někteří se těší na válku, která v těchto končinách už dlouho nebyla. Potom by se oběti asi těžko počítaly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Druhá světová válka měla asi padesát milionů obětí.
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Jejím počátkem byl zbabělý ústupek ,,mírotvůrců" Mussoliniho, Daladiera a Chamberlaina, kteří v ,,zájmu míru" ustoupili Hitlerovi v otázce Sudet a Rakouska. Následovalo spojení států Malé dohody a Slovenska s Hitlerem a ponechání zbytku ČSR na pospas třetí Říši. Dnes Evropa (i svět) ustupují Ruské agresi na Ukrajině a muslimským fanatikům kteří chtějí diktovat svou vůli Evropě. To nás těch PADESÁT MILIONŮ obětí nepoučilo? Nebo čekáme že to za nás bude řešit Trump? Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Druhá světová válka měla asi padesát milionů obětí.
Vávra aleš (18868) 10.4.2017 reagovat
U tvého baráku v Bohnicích, buduje Putin základnu. Dobře ho palečku pozoruj a poznatky hlaš doktorům!!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Druhá světová válka měla asi padesát milionů obětí.
Pavel Novák X (18634) 10.4.2017 reagovat
Především mluvte sám za sebe!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Chalífát v Evropě
Pavel Šimon (18722) 10.4.2017 reagovat
Líbí se mně přímočarost a otevřenost názoru pana Jiřího Fogela, přičemž musel vědět, že si to schytá. To já samozřejmě dobře znám. Tady už nejde ani o přistěhovatelskou politiku, ani nepřípustný multikulturalismus, nýbrž o samotnou Evropu. První to pocítí právě státy, které se nyní tak diví, co se to děje. Je velmi pravděpodobné, že budou vytvořeny nové hranice. Tentokrát státy jako Polsko, Česko, Rakousko, budou chránit ty západní hranice před islámskou kulturou, prožranou do té původní demokratické.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Chalífát v Evropě
Pavel Šimon (18722) 10.4.2017 reagovat
Islamista už stál vícekrát na evropské půdě (nejen před Vídní), tentokrát na to jde z opačné strany. Pavel Śimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Chalífát v Evropě
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Pane Šimone já se také pokusím o přímočarost a při všem tom strašení a "nastávající muslimizaci" Evropy mi naskočilo. "Když něco vypadá jako kachna, chodí jako kachna, a kejhá jako kachna, bude to kachna." Nebo, že by tygr? Ještě že všichni ti muslimové nejsou blonďatí s modrýma očima.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Chalífát v Evropě
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
když něco vypadá jako dodo tak je to rychlý
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Chalífát v Evropě
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
šimone to byla historie,naši přdkové bojovali.Dnes se hranice přílivu hordy militantů posouvají přes nás na východ.Souhlasím s tebou,že hráz tomu řádění bude na hranicích s ruskou federací.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ivan Hoffman, Tereza Spencerová a Petr Kolář
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
Dnes v Jak to vidí IH jako obvykle prodával již jednou prodané zboží v týdenních komentářích, když tu dostal zřejmě předem nepřipravenou otázku, která by zjistila prezentovaný názor trochu zevrubněji. Odpovědí bylo "neporozumění", trapné koktání, banální fráze o škodlivosti každé války... No děs. Za půl hodinky byli v pořadu Pro a proti (R Plus) T. Spencerová a P. Kolář. Když jsem se naučil rozlišovat oba shodné basbarytony (:-D), bylo vše jasné: T.S. je věrozvěst pochybností bez břehů a postpravdy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ivan Hoffman, Tereza Spencerová a Petr Kolář
Miloš Rudek (18671) 10.4.2017 reagovat
Výborně se prezentoval naopak Petr Kolář. Se znalostí věci, stručně, přesně. Kdybych si dnes měl hrát na pana učitele Zdeňka, tak by dostali : P.K. 1, I.H. 4, T.S. 5.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ivan Hoffman, Tereza Spencerová a Petr Kolář
Černá Veronika (29345) 10.4.2017 reagovat
Ano, výborně se prezentoval ... "myslím, že jsme oprávněni si myslet"....tam už chybělo jen ... že si myslíme správně ...Ale myslím Miloši, že nezklamal nikoho, přesně tenhle způsob "dokládání faktů" je pro něj charakteristický :-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Kdyby nebylo.....
Otto Jakubec (18683) 10.4.2017 reagovat
na konci let osmdesátých a začátku let devadesátých, nadšeného strhávání hraničních plotů( které se v současnosti opět staví), byla by celá situace pod kontrolou. Jak praví přísloví," Čistému, vše čisté.", nevím proč někdo musí chodit pěšinkami namísto otevřeně přes kontrolovanou hranici. Ale zase je to opakované " kdyby" což pokračuje těmi rybami a ....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Na počátku celé této šlamastyky....
Otto Jakubec (18683) 10.4.2017 reagovat
..a jejího pokračování byly hlavně pobřežní stráže Řecka,Italie a Turecka. Jak zabezpečovaly pohraniční vody svých států. Proč tahaly lodě "taky uprchlíků" ke břehům svých států a ne zpět odkud přišli ? Nikdo mne nepřesvědčí o tom,že celá akce nebyla naplánovaná. Otázka je kým a proč ???
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Na počátku celé této šlamastyky....
Otto Jakubec (18683) 10.4.2017 reagovat
Je mi jasné,že pánové jako Viktor a jeho milci už teď křičí ! No přeci Putin a naplánoval to taky aby nás pak až dojdou na Ruské hranice, mohl s velkou slávou osvobodit.... jenže ona je tam ještě Ukrajina......
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Jakubec nedělejte ze sebe zbytečně
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
hloupého. Najděte si (třeba v počítači) hranici mezi Řeckem a Tureckem, to prostě uhlídat nelze, Putina z vlny emigrace nikdo neviní to je vaše fantasmagorie. Po vypuknutí tzv. Arabského jara začaly gangy převaděčů slibovat lidem ze severní Afriky a blízkého východu bohatý život v Evropě. Merkelová ve snaze osídlit vymírající východní části Německa pak nabídla asyl uprchlíkům z občanskou válkou zužované Syrie. Podle AfD nedomyslela co s těmi kdo se v Německu (či Evropě) nedokáží integrovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Jakubec nedělejte ze sebe zbytečně
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Já Němce trochu chápu. V době kdy jsem žil v Mnichově (1969) byl v SRN asi MILION Turků a byl s nimi menší problém než třeba s Jugoslávci. Bylo možné tam vidět i Tunisany, Alžířany a Egypťany. U nás v práci (Max Sussman Bahnhoffbuchhandlung München) byl Turek účetní a stěžoval si že jeho děti (které se narodily v Rosenheimu) turecky mluvit nechtějí a cítí se být víc Němci než Turky. Syrii Merkelová považovala za dost civilizovanou a vyspělou zemi (já taky). Putina do toho nemotejte. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Jakubec nedělejte ze sebe zbytečně...
Viktor Náprstek (18674) 10.4.2017 reagovat
Naprostou většinu terorisrtických činů nemají na svědomí současní běženci ale zradikalizovaní muslimové kteří v Evropě již dlouho žijí, často se tu už narodili a mají tu občanství. V Londýně si zvolili starostou syna přistěhovalců z Pákistánu a slovenského premiéra Fica operovali na klinice kterou vede Tunisan. Přesto souhlasím že ISLÁM do EVROPY NEPATŘÍ ale proti těm kteří se tu dokáží integrovat a dodržovat naše zvyky a kulturu nic nemám. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Díky Miloši za upozornění
Černá Veronika (29345) 10.4.2017 reagovat
A všem vám teď doporučím poslechnout si to, co si pro sebe hodnotil M.R. - "Pro a proti" Kolář versus Spencerová. Udělejte si názor sami, je to fakt zajímavé. Nejlepší je Kolářův závěr (když už nevěděl jak dál) ve smyslu - máme prostě spojence a o něm nemůžeme pochybovat, zatímco o Asadovi a Putinovi pochybujeme oprávněně. Basta! :-) *** http://www.rozhlas.cz/plus/proaproti/_zprava/rozhodl-se-asad-pouzit-chemicke-zbrane-a-tak-spachat-sebevrazdu-trumpem--1716975
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Díky Miloši za upozornění
Jiří Sapík (18672) 10.4.2017 reagovat
Škoda času, dovedu si je představit (oba). Kolář je samozřejmě víc provařený, to co jste napsala koresponduje s tím, jak si dnes M. Macek na Viditelném dělá šoufky z neochvějné logiky ministra obrany Stropnického, který prohlásil: "Důkazem, že Assád použil chemické zbraně pro mne je to, že na něj Američané zaútočili!" S tím se nedá diskutovat! Hezký zbytek dne a sladké sny. (˚◡˚)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Díky Miloši za upozornění
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
já tu paní redaktorku nemohl tak jsem to nedoposlouchal.Terezka to určitě dá fejsbůk a tam si v klidu zanalyzuji.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jen krátce
Černá Veronika (29345) 11.4.2017 reagovat
Dobrý den pane Sapíku a pane Costmene. Má poznámka byla vyprovokována Rudkovým hodnocením aktérů, proto mé "udělejte si názor sami". Žasla jsem nad Rudkem :-) Ale uznávám, že jako prioritu jsem to nezdůraznila a do hlavy mi nevidíte :-). Vašim závěrům se nedivím, většinou jsem na tom stejně a vzdávám to často před koncem. POdle hlasu to byla V.Sedláčková Costmene a z té servilita jen teče, taky ji nemusím. Děkuji vám za reakce pánové a přeji hezký den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
dnes večer začal první seder
miroslav costmen (18648) 10.4.2017 reagovat
rituál beránka.Osmidenní svátek pesach
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies