Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Přátelský nesoulad

Den Ivana Hoffmana: Přátelský nesoulad

Náš prezident a prezident německý si pochvalovali dnešní česko-německé vztahy a širokou škálu společných zájmů. Přátelský charakter první návštěvy Franka-Waltera Steinmeiera coby prezidenta pak zjevně nenarušil nesoulad ohledně přijímání migrantů a protiruských sankcí.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 104 PŘÍSPĚVKŮ

Loutka Zeman
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
První reakcí Zemana na anexi Krymu bylo - vyslání vojsk NATO. Už druhý den mu ale někdo (nejspíš Putinův emisar Martin Nejedlý) umyl hlavu, Zeman otočil o 18O stupňů a žádné ruské vojáky už od té doby na Ukrajině "neviděl". U kvót už byl Nejedlý ve střehu. Co se týče uprchlíků, tak Fico je realista. Utopie nikdy nikam nevedly. W.S. respektuje svoji vládu, M.Z. ne, což je protiústavní. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
O kolik Zeman otočil, když dostal po pár dnech víc informací, už si nepamatuji, ale cením si schopnosti změnit názor, když se zmýlil. Vy zaujmete při prvních "zprávách" svůj postoj a toho se držíte zuby nehty, přestože fakta Vás fackují. Vy si můžete dovolit trvat si na ideologickém nesmyslu, prezident republiky má víc informací a musí se držet prokazatelných skutečností. To dělá a právě proto bude nejspíš znovu prezidentem. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Rudolf Zachoval (18668) 13.9.2017 reagovat
Krásný den paní Veroniko. Napsala jste to velice přesně a výstižně. K tomu není co dodat. I vám dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá má vždycky pravdu. Takto reagovala na mé upozornění že Čalfa nevládl šest měsíců:
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Veronika Černá (18719) 6.4.2016 naprstek napsal: Čalfa vedl vlády od 7.12.89 do 2.7.92. Podle Černé od prosince 1989 do července 1992 uplynulo 6 měsíců.* JÁ: A kdy vládl Petr Pithart, naprstku? (Čalfa 12/89-06/90, Pithart 06/90-07/92)..© To není omyl to je projev chorobné lhářky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: NAPRDi snad nemají pravdu nikdy☼☼
Vávra aleš (18868) 13.9.2017 reagovat
Paní Veroniko, připojuji se a oceňuji Miloušovu dobře umytou hlavu. Tomu nade mnou to udělat nejde, žádnou nemá
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá má vždycky pravdu.
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Data příspěvků Černé uvádím proto aby si každý, kdo umí číst a PŘESTO Černé věří, mohl najít originál. Lidé trpící podobnou diagnózou (pseudologia phantastica) totiž většinou svá slova popírají a ze lži obviňují ostatní. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá má vždycky pravdu.
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
uvnitř zeměkoule je ještě jedna a ta je mnohem větší
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Zeman !!
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Bývalý ministr, sponzor a Zemanův přítel Grégr (alias atomový dědek) poskytl MfD (11.7.2017) rozhovor ,,Zemana sráží jeho blízké okolí" kde řekl že prezident žije, díky lidem kterými se obklopil, úplně mimo realitu. I on (Grégr) už prý má problém se s ním sejít, lidé kteří zemana izolovali od okolního světa to znemožňují. Nemám nejmenší důvod Grégrovi nevěřit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud si Černá a Zachoval myslí že znají Zemana lépe než
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Miroslav Grégr v roce 1990 krátce český ministr bez portfeje, posléze ministr strojírenství a elektrotechniky, v 90.letech poslanec Poslanecké sněmovny za ČSSD, v letech 1998 až 2002 ministr průmyslu a obchodu a místopředseda vlády Miloše Zemana ©, pak nemám co dodat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud si Černá a Zachoval myslí že znají Zemana lépe než
Ahoj ! (38452) 13.9.2017 reagovat
já bych dodal..je třeba nasadit cyklus maximálně 2x4 roky a dost..jinak tu bude konzervárna a neustále řeč ve smyslu Mrtvých duší..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Danka Pavelková (20335) 13.9.2017 reagovat
Veroniko díky za moudrá slova. Být zásadový je chvályhodné, ale být za každou cenu umíněný, neústupný ( ješitný a paličatý) je věc jiná... :-( Tato vlastnost se připisuje stáří... (Neplést si to s oportunismem). Hezký den i Vám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Dobré ráno Mirko. On Zeman má bohužel občas i tu druhou tvář a tu by si mohl odpustit. Na druhé straně je to o to zajímavější, mít tam spící číro K.S. tak bychom vždycky předem věděli, co z něj ve chvilkách probuzení vypadne :-). Pěkný den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Danka Pavelková (20335) 13.9.2017 reagovat
Samozřejmě, má svoje "muchy," za které pochvalu si žádnou pochvalu nezaslouží - a škodí si tím sám.. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Danka Pavelková (20335) 13.9.2017 reagovat
... Samozřejmě, má svoje "muchy," za které si žádnou pochvalu nezaslouží - a škodí si tím sám.. :-( Ď.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Černá zapomněla jste na Kalouska! Vy, která musíte denně URAZIT někoho kdo nepoklonkuje vašim lžím, se snad nespokojíte jen s URÁŽKOU pana knížete, který (na rozdíl od hradního šaška) nikoho NEURÁŽÍ, nelže a nezesměšňuje naši vlast před celým (civilizovaným) světem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Veroniko, jestliže mi vytýkáte, že "fakta mne fackují", jste bohužel v jiném světě. Jestliže říkáte "a" (Rusové na Krymu a v Podněstří se svobodně rozhodují, kam chtějí patřit), musíte říct i "b", a sice, že stejně se rozhodovali naši Němci v roce 1938. Pokud chcete ctít aspoň triviální logiku, tak tu veřejně napište, že schvalujete anšlus Sudet a mnichovskou dohodu. Hranice jdou změnit, ale se souhlasem (smlouvou) zemí, jichž se to týká. A ČR sankce podporuje! Zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Rudku teď jste mě předběhl. Když Putin anektoval Krym a Zachoval napsal že jen vyhověl přání tamních obyvatel, položil jsem otázku zda měli mít podobné právo Sudetští Němci, nebo zda by se v referendu mohli o odtržení vyjádřit obyvatelé Tibetu, Honkongu nebo Čečny. Odpovědi jsem se pochopitelně nedočkal. Dogmatici nediskutují, dogmatici znají jen tu svou ,,pravdu". Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
sudetští němci chtěli : ainrajch a také tam byli odesláni
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Loutka Rudek
Zdenek Nový (18693) 13.9.2017 reagovat
Takové a podobné "triviální logiky" měli, a jak vidím i mají a snad i budou mít ideologičtí vůdci (a jejich angažovaní roznašeči) vždy plné huby. Čím jednodušší, tím účinnější. Jsem si myslel, že je to za námi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Díky za slušnou reakci
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
MIloši, já dnes asi moc čas mít nebudu, ale pokusím se krátce:-)). Nic Vám nevytýkám, je to Váš svět, já mám svůj. Proč bych měla schvalovat anšlus? Ty dvě události se odehrávaly každá v jiné světové situaci a dobovém prostředí. Víte, je to jako s tím Čapkem, jak jsem psala včera. Porozumět něčemu je pouze první krok, pak teprve můžeme soudit. A k porozumnění jsou třeba informace, co nejvíc. Mě zaujalo to Vaše "žádné ruské vojáky na UK neviděl". Vypadá to, že nikdo vidět nemohl, protože před pár měsíci
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
i ukrajinský náměstek pro dočas.okup. území G.Tuka potvrdil ukraj.deníku Apostrof, že „Nemůžeme zatím, přes veškeré úsilí, právně prokázat přítomnost pravidelné ruské armády v Donbasu“. Bohuž. jsem si neuložila zdroj (Sputnik nečtu), tak jsem si to nechala pro sebe. Můžete tomu věřit nebo nemusíte, pro mě je to věrohodnější, než výkřiky našich nenávistníků. Logika se vždycky ubírá směrem, jaký jí nastavíme a můžeme si ji poměřovat jen pokud vycházíme ze skutečných faktů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Přizpůsobování událostí své "logice" už nemá mít u myslícího člověka místo. Ale jak jste správně zmínil je to Váš svět a pokud chcete jen přejímat šablony, podle kterých máte myslet, i to je Vaše věc. Dávno jsem vzala za své - "jen informace a myšlení nás činí imunními proti blbosti". Proto se málokdy vyjadřuji k souč. dění a čekám na další puzzle do skládačky. Překřikování mě stejně nebaví.*Krátce se nepodařilo, omluva :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017 reagovat
Jak jinak, než květnaté floskule s demagogickou náplní (už si nepamatuje) od pí Č. očekávat ani nemůžeme. Hlavně dát vyhýbku faktům, nejlépe v osobní úrovni, daleko od tématu putinovského lokaje a loutky voděné na provázku M.N.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Pane Rychlý Zdeněk Nový už nereaguje na komentář ani příspěvky. Nic k věci. Vidí jméno, zvedne nožičku a koná. To co dnes (10:28) napsal by strčil i pod starší část Hoffmanova komentáře, nebo úryvek z receptu na polévku cibulačku (kterou by označil za vynález Bilaka podstrčený Náprstkovi). On už nemyslí ale jen touží po pochvale někoho, kdo se podepisuje ženským jménem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá vy jste opravdu génius (Nový vám to potvrdí).
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Ruské vojáky které Zeman neviděl a kteří padli na Ukrajině do zajetí označil Putin za zbloudilé vojáky kteří omylem (v plné zbroji) zabloudili o dovolené na Ukrajinu. Dva vysoké důstojníky dokonce před zraky celého světa Putin vyměnil za Savčenkovou. Zeman, Zachoval a Černá věří že na Ukrajině nebyli. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jak chceš Náprstku - Palečku
Rudolf Zachoval (18668) 13.9.2017 reagovat
Archiv bezpečnostních složek České republiky http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky Stačí zadat Viktor Náprstek a krycí jméno Paleček http://www.abscr.cz/data/pdf/knihy/AP1/AP1_23.pdf Strana 54 v pdf, na stránce knihy StB je číslo stránky 52, tady je to jasné. 753065 pořadové číslo archivu a 28670 číslo svazku. Takže toto stvoření denně uráží pana Hoffmana, pana Prezidenta a spoustu diskutujících.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Zachovalova reakce na Putinovy a Zemanovy lži o nepřítomnosti Rusů na Ukrajině je pro partu kolem bývalého agenta Hoffmana - Folka a jeho ordonance Valacha, příznačná. Lhát a křivě obviňovat jste se naučili za minulého režimu a nic jiného už nedokážete. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku ♣☻♣
Vávra aleš (18868) 13.9.2017 reagovat
Ano, darebáci se často takto brání, ale pan Zachoval má pravdu. Jseš tam zapsán a můžeš se ufolkovět, nebožáku palečku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017 reagovat
Pane Náprstku je to už obehraná vesta a nic nového, když bolševický propagátor Rudolfek Z., neví kudy kam, vytáhne estébácké metody. Zapomíná však na jednu zásadní věc, kterou jsou ty vysvětlivky o spisech uložených přímo STB do archivu, že zájmové osoby vůbec nemusely o svém prověřování vědět a to nejdůležitější, že nebyly získány ke spolupráci a spisy tak odloženy do archivu. Všichni z okruhu FOLKA, který měl spis skartován a byl tak "logicky“ získán pro spolupráci si museli s minulým režimem zadat,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017 reagovat
jak to rád používá valašský nosič cibule, co by argument k podpoře svých pavlačových drbů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Rudolf Enigma (18699) 13.9.2017 reagovat
!"Kandidát na tajného spolupracovníka byl člověk, kterého chtěla StB získat jako tajného spolupracovníka, ale ještě jím nebyl a ke spolupráci se nijak nezavázal. Byl na něj veden osobní spis s krycím jménem a kandidát o tom většinou nevěděl." To je jasné Zkrachovale! Zítra bude ústavní soud s agentem Burešem. 12 stran má ÚPN: Bude to stačit, nebo to položí Julius Šuman, řídící důstojník Babiše?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Pánové Zachoval to asi ví. Tak nevzdělaný ten elektrikář zase není. Že EZO ani KTS nejsou kategorie spolupracovníků jistě ví i Valach. Ale co mají dělat? Hoffmanův spis byl skartován a lži Zemana by snad nedokázal popřít ani úplný D-ment. Tak prostě útočí a doufají že jim alespoň Černá a BAB uvěři. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak chceš Náprstku - Palečku
Rudolf Enigma (18699) 13.9.2017 reagovat
Viktore, ta hra má i jiná pravidla. Ti hoffmanovi bolševici jsou geneticky upravení virem LEŽ. oNI PŘESNĚ VĚDÍ, ŽE TVRDÍ NESMYSL, ALE TO JIM NEMŮŽE BRÁNIT V TOM, ABY TAHALI ZA JEDEN ŠPAGÁT.čERNÁ JEŠTĚ DODÁ, ŽE NÁS FACKUJÍ FAKTA. aLE NIKDY SE NEDOZVÍME KTERÁ FAKTA MÁ MOMENTÁLNĚ NA MYSLI.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá vy jste opravdu génius (Nový vám to potvrdí).
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
fingerhut nevěří,že savčenková vraždila na území ruské federace
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Veroniko, logika v základních věcech je obecně přijímaná racionální metoda, doplňující nedílně např. indukci a dedukci. Známe matematickou logiku, logiku právního jazyka (myšlení), no a taky logiku obecnou, která doporučuje srovnávat analogické děje v minulosti se současnými. Říkat, že snad já mám nějakou svoji logiku je chybné, je to totéž jako říkat, že každý máme svoji pravdu. Druhou stranou téže mince pak je, že žádná pravda (či logika) vlastně neexistuje, výborná to pozice pro demagogy a manipulátory.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Miloši, myslím, že to řekl A.E. - "Logika Vás dostane z bodu A do bodu B. Fantazie kamkoliv". Fantazii jste zřejmě použil, když mi vytýkáte, co jsem nenapsala. Má slova o logice: "Logika se vždycky ubírá směrem, jaký jí nastavíme a můžeme si ji POMĚŘOVAT JEN pokud vycházíme ze SKUTEČNÝCH FAKTů". PŘIZPůSOBOVÁNÍ událostí své "logice" už nemá mít u myslícího člověka místo." Je to tak nesrozumitelné?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Proto jsem tam dala ty uvozovky, že musíme-li přizpůsobovat události, už se o žádnou logiku nejedná. Ani "svou". Ta by měla být jen jedna, ale jen za podmínky, že s fakty nemanipulujeme. To by však bylo na jinou diskuzi, takhle skončíme jako kdysi s elitami. Mějte se :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Veroniko, jestliže mi vyčítáte, že vycházím ze špatných východisek a moje logika je tudíž čirá fantazie, chtělo by to nějaký ten důkaz. Tedy pokud opravdu existuje. Když jsem psal, že vaše myšlení je z jiného světa, tak právě narážím na totéž: vaše argumenty vypadají jako z dílny proputinovskcých Přátel Ruska, kterým vůbec nevadí tamní vážné deficity demokracie (tak jak tomuto pojmu u nás rozumíme. U nás = na Západě.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Podle bývalého amerického prezidenta Jimmyho Cartera jsou Spojené státy „více oligarchií než demokracií.“ Současného amerického prezidenta Donalda Trumpa označil na úterním výročním projevu ve svém institutu Carter Center v Atlantě za zklamání na světové politické scéně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Díky za slušnou reakci
Happy Pepi (25021) 13.9.2017 reagovat
Ani za vlády ÁDY.H. nám VelkéNěmecko nevnucovalo svojí DM, zůstali jsme u Bohmem und Mohrem KORUNY..!! __To novoSamo zvaní páni německej EU si dovolují stále větší DIKTÁT...!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měla jsem čekat,
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
že zase skončíte u bolševického newspeaku. Už jsem napsala MIloši, že Vám nic nevyčítám, max. vyselektované "informace". Váš problém, když vám takové stačí. Fantazii jsem zmínila v souvislosti s podsunováním mi "popírání logiky". Co má s tímhle tématem i naší rozpravou společného deficit demokracie v Rusku nevím.Vaše nálepkování a neporozumnění napsanému, zase mně připomíná Rychlého či naprstka a tak sorry,s takovými výkřiky se diskutovat nedá.Ten závěr jste si měl odpustit a bylo by to bez ztráty kytičky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdo nic neumí, tak se zmůže jen na kpání pod kotníky. M.Zeman dovede mluvit z hlavy kapišto.!
Happy Pepi (25021) 13.9.2017 reagovat
M.Rudek (18671) dnes 06:46 ... kopej si do svýho dědečka..!! ___Pan přímo zvolený prezident M.Zeman opět hájí zájmy ČR občanů. _Máme tady už dost těch nepřizpůsobivejchNemakačenek, tak: -1-žádný další NEZVANÝ příchozí, -2-S RUSkem je třeba obchodovat, to ví i G.Schröder, bejvalej německej kancléř, -3-na to €uro nechvátat.. času je dost.! Ani ta RVHP nám žádnou společnou měnu nevnucovala!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdo nic neumí, tak se zmůže jen na kpání pod kotníky. M.Zeman dovede mluvit z hlavy kapišto.!
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Tak pravil soudruh H. P.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co si měl, během své nejkratší zahraniční cesty, prezident nejbohatší země Evropy vyprávět s někým kdo byl superabitrován tak,
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
že za svá slova ani činy není odpovědný? Zeman ve Walesu (kde účastníci summitu NATO 2014 sledovali v Tv výměnu Ruských a Ukrajinských zajatců) přečetl předem připravený projev že o přítomnosti Rusů na Ukrajině nejsou důkazy *. Na setkání hlav států V4 v Blavě (2014) podepsal závěrečné komuniké označující Ruské chování na Ukrajině za agresi a sankce za nutnost aby po pár měsících otočil a v Kremlu řekl že sankce nemají opodstanění. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co si měl, během své nejkratší zahraniční cesty, prezident nejbohatší země Evropy vyprávět s někým kdo byl superabitrován tak,
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
* ministr obrany neutrálního Švédska (které se jednání účastnilo jako pozorovatel za OBSE, které výměnu zajatců pomáhalo uskutečnit) po Zemanově projevu řekl novinářům - proboha oni mají prezidenta který nesmí číst noviny a dívat se na televizi? Možná netušil jak blízko byl pravdy. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co si měl, během své nejkratší zahraniční cesty, prezident nejbohatší země Evropy vyprávět s někým kdo byl superabitrován tak,
Happy Pepi (25021) 13.9.2017 reagovat
Říkalo se tomu za ÁDA německej diktát, když nám sem přišli nezvaní.!! Toto je stejná DIKTÁT=špína.! _Co si Němci do Němec pustili, tak ať si také zvládají a ne ty nejhorší jinam posílat..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman dnes u mně dobrý.
Jiří Reddlich (18696) 13.9.2017 reagovat
Pan Rudek taktéž, zvlášť co se týká vyjádření záležitosti umytí Zemanovy hlavy Putinovým emisarem Nejedlým, což je eufemisticky oceňováno jako Zemanova schopnost změnit názor, ba dokonce jako neješitnost a nepaličatost. :-))) A protože dnes pan Hoffman napsal velmi moudrou větu Co je neřešitelné, je nejlépe neřešit, neřeším to. Mějte všichni pěkný den ať už s hlavami umytými, či nemytými, nashledanou. :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Naše vlast přišla v r 1938 o Sudety a byla (tedy její zbytek po té co se Hoffmanovo rodné Slovensko přidalo k Hitlerovi) v r 1939 okupována nacistickým Německem a v r 1968 komunistickým SSSR. Sankce jsou zatím jedinou reakcí světa na Ruskou okupaci Krymu a agresi vůči Ukrajině. Zeman by měl říct zda s imperiální politikou Ruska souhlasí či nesouhlasí (pokud je ještě vůbec schopen něco sám za sebe vyjádřit). Pokud má Rudek pravdu a náš prezident je jen loutkou Nejedlého je to víc než smutné. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Náprstku, byl byste rači, kdyby druhou světovou vyhráli Němci nad Ruskem ?!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Karle, protože jste zatím nesehnal ty Lidovky z konce srpna (abyste mne mohl veřejně rozmetat), mohu vás ušetřit námahy s jednou malou kontrolní otázečkou: Jakou nečekanou věc koreanistka N.Š. zjistila při návštěvě nových mrakodrapů v Pchong-jangu? - Pokud nevíte, tak nevíte vše. (Co sdělovala jinde ale bohužel nevím.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Miloši, co bylo pro mladou v mrakodrapu nečekané, by mne, starého kozáka, nepřekvapilo !!! Vy chcete srovnávat její a mé životní zkušenosti ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017 reagovat
Kadlíku-iá,iá,iá, tak se s námi podělte o tu velkou zkušenost dělat pomocníka mongolskému bačovi, při pasení a stříhání ovcí někde na zapadlé vartě v Kazachstánu. Já se přinám, že takovou životní zkušenost jsem v ČR nikdy nevyužil. Že vy ste ty ouce učil taky varit! :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Pavel Rychlý (18702) 13.9.2017 reagovat
..."přiznám"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Karle, rozuměl jsem tomu tak, že jste svoje informace o N.Š. zjišťoval na webu, načež jste mi napsal, že víte vše (předtím jste ovšem tvrdil, že v Lidovkách žádné reportáže nejsou, jen jakési inzeráty - zřejmě info opět z webu, čímž jste asi chtěl dokázat, že jsem si vše sám vymyslel). Já říkám, že na webu je obrovské množství manipulací, omylů i lží. Tištěná média, pokud otiskují vzdělané a moudré lidi, jsou mnohem důvěryhodnější (Echo, Respekt), jen těžko zastupitelná. ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
...Mám vám ten postřeh z LN sdělit? Ale jaksi se v tom všem zcela ztratil předmět "sporu" - situace v KLDR. Co si o ní myslíte? je to jeden z nejhorších režimů na Zemi, nebo znáte i některé ještě horší?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Miloši, víte až v kterém roce předběhla hospodářsky Jižní Korea Koreu Severní ?!!! Které státy nejvíce huntují zeměkouli? Které státy válčí na cizích územích? Které státy mají nejvíce ZHN a použily je? Které státy nejvíce zhuntovaly původní obyvatelstvo? Atd. Záleží na úhlu pohledu. Z pohledu lidských práv na tom Severní Korea zřejmě je móóóóc špatně, možná ne nejvíc .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
Rudolf Enigma (18699) 13.9.2017 reagovat
Plačkovi zase vychází ta dynastie Kimečků kladně. On to samozřejmě zapře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Reddlichu, nejen Zeman (a Hoffman) by se měl k sankcím vyjádřit jasně.
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
v německu,tedy západní části,je dosud americká okupační armáda
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zeman byl svůj, občansky zodpovědný, pohotový a pohodový.
siroky molik (30238) 13.9.2017 reagovat
Zeman opět projevil státnickou prozíravost, zatímco jeho německý kolega jen kontroval jalovými frázemi v intencích merkelovské politické korektnosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zeman byl svůj, občansky zodpovědný, pohotový a pohodový.
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Moliku Zeman projevil státntickou proziravost když dokázal přečíst nikdy nenapsaný Peroutkuv článek, telefonicky se pozval k Trumpovi do Bílého Domu (na březen 2017) aniž o tom Trump tušil s tvrdil že Putin vyměnil Savčenkovou za vojáky kteří nebyli na Ukrajině. Něco tak proziraveho jsme na Hradě ještě neměli. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zeman byl svůj, občansky zodpovědný, pohotový a pohodový.
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
prezident miloš zeman se k perotkově článku vyjádřil při návštěve hlučína a celé náměstí mu zatleskalo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na Pražském hradě naštěstí nechrápe stále chrápající pivní knížecí žok ......
občan ČR (18715) 13.9.2017 reagovat
Němci a jejich prezident si pletou pojmy a dojmy a chtěli by nám v ČR diktovat, koho si vezmeme na své území. Jen ať si svoje muslimské vetřelce nechají v Německu, pozvali si je, tak ať se s nimi teď nechají vyfotit. Němec se tvářil neutrálně, ale muselo mu být kyselo, když jej Zeman vypoklonkoval s jeho německými bláboly o muslimských vetřelcích z Německa do ČR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na Pražském hradě naštěstí nechrápe stále chrápající pivní knížecí žok ......
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Rusové nám sem proti naší vůli vnutili na byt a stravu 73500 hladových stepních mužíků, jejich 39000 rodných příslušníků v plné zbroji což kolaboranti z řad KSČ za pár stakanů vodky na večercích družby uvítali. Dnes řvou že nám sem chce EU někoho nutit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na Pražském hradě naštěstí nechrápe stále chrápající pivní knížecí žok ......
občan ČR (18715) 13.9.2017 reagovat
Vítač z TOP09 Náprstek by sem do ČR nalifroval muslimské vetřelce jako Kalousek a Schwarzenberg, kteří své vítačství nikde neskrývají. Nebo by chtěl Náprstek do ČR rovnou německý Wehrmacht? Při jeho kladném vztahu k Sudeťákům a členům NSDAP se není čemu divit. Náprstek se prý nediví členům NSDAP do roku 1939, kdy už jely 6 let naplno vyhlazovací koncentráky v Německu a na německých ulicích byli veřejně vražděni němečtí Židé.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A je to !!!
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Co nemůže přinést nápravu, je politika vedená kapitálem. — Karel Čapek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A je to !!!
Miloš Rudek (18671) 13.9.2017 reagovat
Souhlasím. Není možno prodat svoje hodnoty za ruský plyn nebo čínský kanál Dunaj-Odra (který naštěstí nebude).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to !!!
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Dobrý den Karle. Možná by Vás od K.Čapka mohlo zajímat : ..http://dusan.pc-slany.cz/archiv/capek_strany.htm..."Ponižuje nás, že volíme poslance, kteří nejsou našimi poslanci; že svěřujeme všechnu moc ve státě parlamentu, jenž není již parlamentem; že naším jménem jsou dělány zákony a reformy, jež nejsou dobrými zákony a reformami.Pro nás, kdo nejsme politiky,je demokracie jistý systém kreditu; volíce tu nebo onu stranu, svěřujeme jí svůj morální souhlas; ponižuje nás, je-li ho zneužito k věcem nedobrým.":-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A je to !!!
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Děkuji Veroniko. Pěkné, ale já jsem lenivý číst. Celý život mne formovala práce ve fabrice na tři směny mezi ženami, co dřely, aby s manželem uživili své děti. V okrajích díla bylo vetkáno MADE IN ENGLAND a angláni to prodávali zištně drze jako své zboží. Takže přímá konfrontace se světem. Nic mne nepřekvapí, jen se chechtám tomu, kdo se vyvyšuje !!! A chudoba cti netratí !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A je to !!!
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Ono s tím vyvyšováním je to pane Karle tak,že jen člověk zakomplexovaný má takovou potřebu.Když si tady čtu, jak ti tři důchodci se snaží předstírat, jak jsou spokojení (a tráví celé dny na webu), jak jsou za vodou (a potřebují si přivydělávat trolením), jak mají starost o naši vlast (a podle nich je plná lůzy - já zatím znám jen ty tři lůzáky), jak je naplňuje naděje prý v "jejich mladé" (když oni děti nemají), tak se nedá nic jiného, než se chechtat. Děkuji za milou odpověď a přeji hezký zbytek dne :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A je to ? Černá o tom že Náprstek nečetl Čapka
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Čalfa vládl jen šest měsíců, nemocnice Motol se nestavěla za komunistů a TOP 09 občanům lže dnes nic nebude? Pana knížete už jste dnes urazila tak ještě něco přidejte ať se pohraničník z hlásky Nová Ves Zachoval může v klidu vyspat (když už nemůže zatykat a střílet). Kdyby byl Folk čistý, nepotřeboval by Valach takovou špínu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Vávra aleš (18868) 13.9.2017 reagovat
Jaký to musel být pocit, když jsi palečku udával své kamarády. Jó, ty jsi žádné neměl, ani se nedivím.♣♣♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Rudolf Enigma (18699) 13.9.2017 reagovat
Fragment-K: Milan Šimečka ml. (akcia „Chemik“), Oleg Pastier (akcia „Oponent“),Ľudmila Piatkova (akcia „Kobra“), Ivan Hoffman (akcia „Folk“) a Jan Langoš (akcia „Lukeš“)Skupina mladych, protikomunisticky orientovanych osob sa združovala okolo samizdatu Fragment-K. V priebehu roku 1988 vyšli tri čisla, v ktorych sa objavili kriticke članky z oblasti kultury, ale aj portrety predstaviteľov opozicie. Operativnymi prostriedkami sa ŠtB podarilo odhaliť rozmnožovacie zariadenie, ktore na pracovisku využival
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Rudolf Enigma (18699) 13.9.2017 reagovat
Oleg Pastier". Všichni jmenovaní se dostali na seznam nebezpečných osob, jenom Hoffman Folk nikoliv. U všech byly provedeny domovní prohlífdky, s výjimkou Hoffmana FOLKA. Skupina byla odhalena, jejich činnost utlumena. Podařilo se nalákat Jozefa Jablonického, který předal článek s tematikou SNP. Jozef Jablonický byl zatčen. "ŠtB zaroveň zaevidovala poznatok, že ulohu vazneneho Miroslava Kuseho ako hovorcu pre RSE prevzal Ivan Hoffman" Opět beztrestně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
Publikace Securitas imperii http://zkraceno.cz/cbyg5z str. 121 4) Fragment-k: Milan Šimečka ml. (akcia „chemik“), oleg Pastier (akcia „opo-nent“), Ľudmila Piatková (akcia „kobra“), Ivan Hoffman (akcia „Folk“) a Ján Langoš (akcia „Lukeš“) skupina mladých, protikomunisticky orientovaných osôb sa združovala okolo samizdatu Fragment-K. V priebehu roku 1988 vyšli tri čísla, v ktorých sa objavili kri-tické články z oblasti kultúry, ale aj portréty predstaviteľov opozície.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
Operatívnymi prostriedkami sa ŠtB podarilo odhaliť rozmnožovacie zariadenie, ktoré na pracovis-ku využíval oleg Pastier. Skupinu kontrolovala ŠtB prostredníctvom spravodajskej techniky a od druhej polovice roka 1988 aj prostredníctvom agentov s krycími me-nami „Hrivňák“ (Ján Ďurík) a „Jirko“ (radek Galac). Vďaka nim získala jednotlivé čísla samizdatov, ktoré následne procesne zabezpečila pri domových prehliadkach. rozsiahle preventívno-výchovné opatrenia s tvorcami a autormi samizdatu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
…viedli k utlmeniu skupiny okolo olega Pastiera. ŠtB konzultovala ďalší postup na Generálnej prokuratúre ssr. čoskoro však zistila, že štvrté číslo pripravuje Ivan Hoffman a Milan Šimečka ml. ŠtB sa zameriavala najmä na zabránenie ďalšej tvorby autorov a rozširovania samizdatu. V priebehu januára mali pracovníci 6. oddelenia spoločne s vyšetrovateľom ŠtB na základe spracovaných odborných posudkov preskúmať možnosť udelenia prokurátorskej výstrahy. do februára 1989 sa mali realizovať
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
... ďalšie preventívno-roz-kladné opatrenia a tajná prehliadka v rodinnom dome Milana Šimečku ml. Podobné utajené prehliadky sa mali postupne uskutočniť v bytoch všetkých členov skupiny. Ich kontrola sa mala realizovať aj prostredníctvom inštalácie odpočúvacích zariadení a previerky korešpondencie. V prípade Ivana Hoffmana sa mal do októbra 1989 získať jeden tajný spolupracovník a jeho folkové vystúpenia dokumentovať
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
...procesne využiteľnými prostriedkami (svedkovia, zvukové nahrávky) s cieľom ich využitia na tlmenie a znemož nenie jeho ďalšej činnosti. KONEC CITACE!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Jo ták, von ten Enigma je vlastně špina, co dopisuje na lidi do materiálů STB !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
Citace dal do uvozovek, to jo. Ukončil citaci když nevyhovovala, ne když se přestala týkat problému.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zameťte si před vlastním prahem Valachu, toto napsal Novák a teď si vzpomeňte co tu o mě píše Černá, Zachoval, Nový a Plaček
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Pavel Novák X (18634) 9.1.2016. Dobrý den pane Náprstku,nikdy jsem Vás nepovažoval a nepovažuji za agenta ani spolupracovníka Stb. Moje okopírování vašeho spisu bylo okopírováno bez dodatečných vysvětlivek a poučení za což se Vám pane Náprstku omlouvám.Pavel Novák © JEŠTĚ NIKDY JSTE NIKOHO KE SLUŠNOSTI NEVYZVAL!! PROČ ?? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zameťte si před vlastním prahem Valachu, toto napsal Novák a teď si vzpomeňte co tu o mě píše Černá, Zachoval, Nový a Plaček
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
Cituji Securitas Imperii. A on prej: " Zameťte si před vlastním prahem Valachu, toto napsal Novák a teď si vzpomeňte co tu o mě píše Černá, Zachoval, Nový a Plaček". Další Náprstkův vlastní gól.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zameťte si před vlastním prahem Valachu, toto napsal Novák a teď si vzpomeňte co tu o mě píše Černá, Zachoval, Nový a Plaček
Pavel Novák X (18634) 13.9.2017 reagovat
Pane Valachu dobrý večer ,ta omluva kterou zde kopíruje Náprstek je neplatná,nemůže platit to,co bylo odvoláno. Zdravím Vás. P.N.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Vávra aleš (18868) 13.9.2017 reagovat
Co čekat jiného od gaunera? Zase jenom gauneřinu. Však ho v Roštíně moc dobře znají. ♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Danka Pavelková (20335) 14.9.2017 reagovat
To je tedy povaha... Jste odporný, naprstku, až do morku kostí. Už se nedivím, že jste tomu , jak jste v životě dopadl. Patří vám to. :-( A jeho roštínský guru a rýmařovský fracek Parych jsou to samé "modrém." :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Pane Enigma, snažíte se myslím zbytečně. Dávno před tím než sem někdo přinesl informaci že na Hoffmana byl veden svazek Folk, byl vydán příkaz pomlouvat a dehonestovat každého kdo Hofmanovi a zastáncům ,,přímě demokracie" oponuje. Když mě zajímalo jak si tu ,,přímodemo" představují následovaly urážky a pomluvy. Costmen obvinil moji mámu z braní úplatků na byťáku (kde nikdy nedělala) a hned se přidala M.P. a Zdeněk. Pak přišel Novák s falzem Petry a kopií spisu Paleček BEZ VYSVĚTLENÍ.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Účastníci školení u Hoffmana už se postarali aby celý podraz žil vlastním životem i po Novákově omluvě. Jindy dobře informovaný a gramotný Valach se tváří že neví jaký je rozdíl mezi EZO, KTS a agentem či náčelníkem správy SNB. Když ,,černosvízel pravdomluvná" napsala že jsem jim to podepsal, byla okamžitě přijata do party. Když kdokoli z Folkových lidí o mě napsal jakýkoli nesmysl, Valach měl péči o zahradu a nic neviděl. Když něco napíšu já, je rychlejší než kočka u otvírání ledničky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Kdo si vzpomene jak minulý režim postupoval proti svým kritikům a oponentům chápe že nejde jistě o podobnost jen náhodnou. Výroba kompra, nepodložené pomluvy a obvinění .. je ta tupá neprofesionalita ty chudáky odlišuje. StB si dávala větší pozor aby o chartistech ani dalších odpůrcích režimu nepsala úplné hlouposti (viz dnes 12:26 Zachoval). Primitivní urážky prolhané Veroniky ?? Kláry ?? Černé která píše mé jméno vždy s malým n je jen důkazem pavlačové ,,úrovně" Valachova týmu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Enigmova výroba kompra, nepodložené pomluvy a obvinění .. je ta tupá neprofesionalita ty chudáky odlišuje. To se vám Palečku povidlo !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek nečetl Čapka
Karel - i (23017) 13.9.2017 reagovat
Náprstku, ten příkaz máte od Rudka ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A je to ? Černá o tom že Náprstek nečetl Čapka
Danka Pavelková (20335) 14.9.2017 reagovat
To je tedy povaha... Jste odporný, naprstku, až do morku kostí. O Už se nedivím, že jste tomu , jak jste v životě dopadl. Patří vám to. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
já pán ty pán
miroslav costmen (18648) 13.9.2017 reagovat
dva prezidenti se na tom shodli.A to je ta demokracie. Říká to masaryk jak píše čapek v hovorech
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dobrou noc všem vyjma NAPRDů :-)
Černá Veronika (29345) 13.9.2017 reagovat
Až teď jsem se prokousala přes tu hlušinu. Soudruzi, školení o STB a KTS, duševně zpozdilé invektivy, lži a nálepky. Kdybych měla dodatečně napsat co mi NAPRDI podsunuli, byla bych tu do půlnoci. Děkuji pánům Zachovalovi a Alešovi za souznění. Mrzí mne, že jsem si nevšimla hned ráno, mohla jsem se vyvarovat "boty", způsobené nízkou sebedůvěrou, kterou jsem dnes udělala :-).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrou noc všem vyjma NAPRDů :-)
Miroslav Valach (18838) 13.9.2017 reagovat
Pokoušel jsem se o porovnání citací ze Securitas Imperii, ten dokument jste také připomínala. Botu jsem našel tuto http://www.czechtarahumara.cz/, poslouchám audioknihu Zrozeni k běhu, čte Dušek, jestli vydržíte. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrou noc všem vyjma NAPRDů :-)
Černá Veronika (29345) 14.9.2017 reagovat
I Vy vtipálku :-))) Podobným sandálům se kdysi říkalo "žabky", ty už nenosím. Pokud jde o "dělání boty", tak ta včerejší byla mnohem větší, vypadalo to na rybářskou holinku (takovou tu až k z.adku-broďáky?). Ale už je napraveno, jen to dalo víc práce, než bylo nutné. Hezký den pane Valachu :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Reakce Černé na mé upozornění že Čalfa nevládl šest měsíců:
Viktor Náprstek (18674) 13.9.2017 reagovat
Veronika Černá (18719) 6.4.2016 naprstek napsal: Čalfa vedl vlády od 7.12.89 do 2.7.92. Podle Černé od prosince 1989 do července 1992 uplynulo 6 měsíců.* JÁ: A kdy vládl Petr Pithart, naprstku? (Čalfa 12/89-06/90, Pithart 06/90-07/92)....dodnes mi neodpověděl © Data originálů uvádím proto že chorobní lháři (i lhářky) popírají i svá vlastní slova. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na Enigmovu špínu jsem tu upozorňoval před rokem a půl.
Zdenek Nový (18693) 13.9.2017 reagovat
Viz: http://www.denik.cz/diskuse/bili-dravci.html --- Fakt nevím, proč se mi nevěří. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rekapitulace "pracovně" zvaná prstíček
Babičková Jana (18811) 14.9.2017 reagovat
prstíčkova plodnost u komentáře : 21 příspěvků. V PŘÍSPĚVCÍCH si neodpustil si BAB 1x. V nich dohledatelná fakta : 1
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rekapitulace "pracovně" zvaná prstíček
Babičková Jana (18811) 14.9.2017 reagovat
Napíši znovu, neb i zrychlený přib*blý prostředníček může být. Odkliknul. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Začínám znovu : Rekapitulace zvaná prstíček
Babičková Jana (18811) 14.9.2017 reagovat
Prstíčkova PLODNOST u tohoto komentáře : 21 PŘÍSPĚVKŮ. V příspěvcích si neodpustil napadnout BAB 1x. V příspěvcích dohledatelná FAKTA (data) 1x. Souhrnně naprstkův ČALFA 7x. KALOUSek 1x. Konkrétní DRBY 3x. O SUDETech 2x. DOMEJŠLOVÁNÍ 7x. S MALÝM 1x. MIMO téma 4x. LŽI skoro ve všech příspěvcích. * * * napstkův obdiv ke svému NAPŮL je ovšem znatelný...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Začínám znovu : Rekapitulace zvaná prstíček
Babičková Jana (18811) 14.9.2017 reagovat
Výrok tohoto komentáře budiž TITULEK naprstkova příspěvku + počáteční VĚTA příspěvku : "" Co si měl, během své nejkratší zahraniční cesty, prezident nejbohatší země Evropy vyprávět s někým kdo byl superabitrován tak, že za svá slova ani činy není odpovědný? "". naprstek tímto potvrzuje, že NAPRSTKOVA superarbitrace byla z důvodů duševní nedostatečnosti.:-)))) Dobrý den fšem. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Začínám znovu : Rekapitulace zvaná prstíček
Babičková Jana (18811) 14.9.2017 reagovat
PS.: Neposmívám se. Jsem přiměřeně jedovatá. Ten napůl zlo*syn na pravici je z*r*ůdný duševní výkvět matky přírody.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Začínám znovu : Rekapitulace zvaná prstíček
Danka Pavelková (20335) 14.9.2017 reagovat
On, naprstek, Je vlastně závislák, (na táto diskuzi), vyžívá se v tom. Vlastně chudák, politujme ho... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení