VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Stávkující lidé

Den Ivana Hoffmana: Stávkující lidé

Řidiči autobusů vstoupili do stávky v daleko menším počtu, než sami čekali. Důvod je zřejmý. Nakonec si každý z nich musel odpovědět na otázku, zda špatně placená práce není lepší než žádná.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 120 PŘÍSPĚVKŮ

Ano, občas bývá lepší nějaká práce, než žádná.
antihavel antihavel (19100) 7.4.2017 reagovat
Ale zde se projevuje pokrytectví společnosti k tomuto povolání. Řidič autobusu, patří mezi 10psychicky nejnáročnějších zaměstnání ( na prvním místě jsou letečtí dispečeři, potom piloti ) a podle toho by měli být oceňováni placeni. A na rozdíl od mnoha klidných zaměstnání bez luxusu zázemí ( toalety, teplo kanceláře, atd. ) Aby v tomto povolání pracovali doopravdy mistři volantu.
Re: Ano, občas bývá lepší nějaká práce, než žádná.
antihavel antihavel (19100) 7.4.2017 reagovat
Asi budou muset odboráři na praxi do Francie, Německa, naučit se, jak stávkovat ( držet při sobě ). Tam stávkokaze netrpí !
Co nám říká IH? Nestávkujte, brzy přijděte o práci!
Miloš Rudek (18671) 7.4.2017 reagovat
Názory na masový příchod robotů se různí. Jedno je ale jisté: pokud výhody převáží, bude lidská práce vytlačena. Pragmatické otázky zní: kolik stojí robot, jaké náklady má živý člověk? Jak vypadá srovnání efektivity? Stát se bude muset ptát: máme čekat na vynoření nových pracovních příležitostí pro člověka? Jak uživit člověka, než se tak (možná!) stane? Co dělají lidské emoce? Jedna věc je však jistá - s otázkami pro stát mu roboty nepomohou. Dobrý den.
Re: Co nám říká IH? Nestávkujte, brzy přijděte o práci!
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
Rudku někdy v době světové výstavy v Montrealu jsem ve 100+1 četl že se v USA na výrobě žárovek podílí 17 (slovy sedmnáct) lidí. Na otázku co dělají ti kteří díky automatizaci přišli o práci tam odpověděli že vymýšlí, vyrábějí, instalují, programují a udržují ty roboty. Jinak věřím že v ČR dřív Hoffman vyplní díry v silnicích SOFTWAREM než vyjede první autobus bez řidiče. Náprstek Viktor
Re: Co nám říká IH? Nestávkujte, brzy přijděte o práci!
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
Vážně jste četl, Naprdku ? A umíte vůbec číst? To není jen přelouskat písmenka, ale jde především o to, CHÁPAT a ROZEBÍRAT i po svém. NIKDO vám to právo NEBERE !!! ALE co je nechutné? Vaše snaha urážet dnes a denně okolostojící. Z očí do očí byste mlčel. Tak jako jste MLČEL v reálsoc a SLOUŽIL reálsocismu a BUDOVAL reálsocismus. Všichni, kdo v reálsoc PRACOVALIi, tak činili, že. To není z mojí hlavy. Jistě si pamatujete, kdo ta slova zde "zapísmenkoval". Tudíž : Někdo BUDOVAL dokonce v státních médiích.
Re: Co nám říká IH? Nestávkujte, brzy přijděte o práci!
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
A někdo si rád bral "práci" v sobotu a v neděli. Neb byl bezdětný a tak obětavě pomáhal "spolubojovníkům" za PRAVDU, kteří nebyli o otcovství ošizeni. Na "pracovišti" byly (v tyto dny) ledničky plné "erárního" jídla... Tak se furt nevytahujte jak malej kluk. Nemáte čím. Vaš pseudoironické žvatlání je směšné i těch zbývajícím. Jen VÁS tady potřebují.:-))) Bab.
Re: Co nám říká IH? Nestávkujte, brzy přijděte o práci!
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
Rudku, Vám už pan Hoffman neříká dlouho nic. A pan Hoffman za to nemůže.:-) Proč se se svou neschopností naslouchat slovům druhých tak okatě vyznáváte ? O co se to zase snažíte? Bab
Trump - střelec
Miloš Rudek (18671) 7.4.2017 reagovat
Zatímco se Asad a Putin vymlouvali, že "oni ne", USA rakety zlikvidovaly základnu s chemickými zbraněmi. Tipoval bych si, že toto "izraelské" řešení byla rada Trumpova zetě. Vydrží i nadále přátelství Putina s Asadem, kdy Kreml už o Trumpovi týdny mlčí? A vydrží přátelství Zemana s Putinem, Trumpem i Izraelem? Zdá se, že si bude holt muset vybrat. Vsadil bych si v orientaci našeho Papra na kremelskou "vedoucí roli", stejně, stejně tak naše proputinovská parta, velebící dosud Trumpa.
Re: Trump - střelec
Miloš Rudek (18671) 7.4.2017 reagovat
Ale bude to tóčo!: první na řadě je Kim. Trump má teď na chalupě Sia, mám pocit, že se už domluvili a po krku si nepůjdou. Putin zůstane stranou. Co to udělá s jeho zbytnělým egem, potažmo pověstnou Ruskou hrdostí? Postačí jim klasická vodka? Radši nevěštím.
Re: Trump - střelec
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
Rudku to se dalo čekat. Naivní prozemanovští pisálci a troll - Zachovalové si mysleli že se Trump pojede s plyšovou figurkou Pepka námořníka klanět do Pekingu, klíče od oválné pracovny předá jeho vysokoblahorodímu Putinovi a s Ivankou převlečenou za jitrnici vyzná obdiv a úctu českému Hradnímu jelitu. Když jsem napsal že Trump je (a bude) především hrdý američan dal mi za pravdu jen ten, kdo v USA již dlouho žije - Satori. Náprstek Viktor
Re: Trump - střelec
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
Naprdku, závěry Rudka jsou opravdu velmi objevné, a vy jako renomovaný komentátor, opět ucvrkáváte blahem a doplňuje opět o fantazmagorie. * * * Jste se svými úlevnými povzdechy směšně-tragická postava. Pan Satori vám za nic nedával. Pan Satori by se s TVOREM, který píše o PŘEVLEČENÉ jitrnici, nebavil... Pan Satori je, na rozdíl od vás, Naprstku, velmi inteligentní člověk... Bab.
Re: Trump - střelec
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Je to opravdu groteska, když pomatená bubenice Ctihodná (špína duše) vybubnovává a hodnotí inteligenci. Něco takového by ani Troška nevymyslel a nespraví to ani dva páry facek. To je holt, ze života.
Stávka řidičů je pro pana Hoffmana oříšek spíš přímo OŘECH
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
Volby do krajů (pod které to spadá) vyhrálo ANO (21), ČSSD (15) a KSČM (10%). Kraje chtějí peníze po vládě kterou vedou Sobotka s Babišem. Pro odboráře i levicové ,,novináře" zapeklitá situace. Když vládla ODS a TOP 09 stačilo odborovým BOSSŮM sundat náhubek a zavelet TRHEJ KALOUSKA. Teď jsou odboráři na vážkách a Hoffman si vymýšlí fantasmagorie o autobusech bez řidičů, řízených a asi i poháněných a opravovaných SOFTWAREM. Smí se proti ČSSD, ANO a KSČM stávkovat? Náprstek Viktor
Pan Hoffman promine
Pavel Šimon (18722) 7.4.2017 reagovat
Ke "stávkujícím" řidičům snad jen tolik, že nejsou srabaři jen oni, je promarňována doba na stávku za vyšší mzdy to v době, kdy zaměstnavatelé nemohou sehnat nové zaměstnance. Týpek Středula, třesaje se na politickou funkci je kamarád socialistů, takže není divu proč tomu tak je. To Trump je jiných chlapík. Už se nemohl dívat na to barbarství a injektážním způsobem zničil místo, odkud patrně (Trump má jistě přesná info) přišlo to utrpení na nevinné lidi. Osobně jsem tomu velmi rád. Pavel Šimon
Re: Pan Hoffman promine
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
Pane Šimone BINGO. Středula šel do vedení odborových svazů se stejným cílem jako ostatní ODBOROVÍ BOSSOVÉ (Falbr, Štěch, Zavadil) - získat trafiku v podobě předního místa na kandidátce do senátu. Jejich jedinou kvalifikací je ŠPINĚNÍ a ČERNĚNÍ Kalouska a Nečase. Stávky PROTI ČSSD a ANO jsou pro ně nestravitelným soustem. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman promine
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
šimone ,trump nelikvidoval sklady chemických zbraní,ty v syrii na území ovládanem nejsou.Byly zlikvidovány usa ne jejich lodi a potvrzeno osn.Prostě zničil či porouchal
Re: Pan Hoffman promine
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
zničil či porouchal 15 letadel a na štěstí nezabil žádného rusa i kydž na té zádkladně byli.Civilní oběti se sčítají zatím je tam velký pohyb sanitek.Chemické zbraně na ůzemí isisu jsou nedotknuty.Budou se amíkúm ještě hodit
Re: Pan Hoffman promine
Rudolf Zachoval (18668) 7.4.2017 reagovat
Zdravím Vás pane Costemene. Pojďme projít fakta. Na začátku týdne bylo islamisty uneseno cca 250 civilistů, včetně dětí. Svět to nezajímá. Pak se najednou objevily informace o chemickém útoku. Zajímavé je, že tito unesení jsou ty oběti, což už se potvrzuje. Takže nainscenovaná vražda unesených křesťanských civilistů slouží k tomu, aby se posílila útokem pozice ISIS a aby banda fanatiků po celém světě jásala nad bombardováním Assadovi armády, která brání svět před ISIS. A balí se to do keců o demokracii.
Re: Pan Hoffman promine
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
likvidace zastaralých tomahawků stojí více než je vypálit na cíl.Ten cíl je vojensky pochybný!! Jedna arma a pár civilistů a vojáků. 60 raket vystřeleno a 23 doletělo,tedy ostatní je šunt a asi je tam divezou náklaďáky
Čím větší podnik, tím víc větší obrat i dotace.
Jiří Reddlich (18696) 7.4.2017 reagovat
S počítačovým nahrazováním lidské práce už je jedna obrovská zkušenost za námi v oblasti byrokracie a to nejen státní. Stačí jen zajít na poštu poslat jednouchý doporučený dopis. Průvodní lístek musíte vyplnit na přepážce stejně ručně, zaplatíte 34 korun, počítač, který měl šetřit lesy stejně vytiskne ještě jednu bumážku a pak můžete už jen doufat, že do týdne jej adresát obdrží. Pokud neskončí někde na hromadě v kanále pod železniční tratí. Někde v matrixu je chyba - nejen co se týká šoférských platů.
Re: Čím větší podnik, tím víc větší obrat i dotace.
Jiří Reddlich (18696) 7.4.2017 reagovat
Jednouchý ani dvou- či víceuchý dopis jsem ještě neviděl :-), omlouvám se za vypadnutí písmenka - má být jednoduchý. Přeji pěkný den i víkend.
i kdyby stávkoval jen jeden autobus
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
tak to mělo výsledek.Sobotka se pokakal a okamžitě poslal peníze všem i těm co nestávkovali.
Re: i kdyby stávkoval jen jeden autobus
Anna Tvarůžková (20979) 7.4.2017 reagovat
Ty peníze už tam měly dávno být. Když si ti lumpi zvedají platy, tak na to je peněz dost. Ty kreatury by neměly dostat přidáno, ale platy všem těm úředníkům, kteří se množí jako potkni, řádně ubrat.
Pro nick jiří český znalce latiny od Falcona.
Jan Falcon (19507) 7.4.2017 reagovat
Včera jste se vycajchnoval, hihi .. Proto určitě sdělíte, protože pro Vás je to snadné co je česky: VOX POPULI, VOX DEI. nebo VULNERA VERBORUM PLUS LAEDUNT QUAM GLADIORUM. Tak Jiřiku do toho.
hoffmane NELŽI
jiří český (22298) 7.4.2017 reagovat
Sice ne vláda, ale sám "šéf" - Premiér a odboráři se konečně shodli na podmínkách ohledně platů pro řidiče autobusů. Sobotka se tématu ujal v posledních dnech, kdy se osobně zapojil do vyjednávání vyšších mezd pro zaměstnance v supermarketech Albert.
Re: hoffmane NELŽI
Jan Falcon (19507) 7.4.2017 reagovat
Jiřiku český nějak Vám došla pára, že ano?
Re: hoffmane NELŽI
jiří český (22298) 7.4.2017 reagovat
Jane falkone, proč myslíš?
Re: hoffmane NELŽI
Jan Falcon (19507) 7.4.2017 reagovat
Proč? protože jestli jsi latiník a znalec antiky tak ty dva klasické citáty pro Tebe nebude problém přetlumočit do češtiny. Nebo ano?
Re: hoffmane NELŽI
jiří český (22298) 7.4.2017 reagovat
Tobě hrabe, citáte.
Re: hoffmane NELŽI
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
Pane jiří český a lepší už to nebude! Již ta předchozí otázka "jane falcone, proč myslíš?" byla zbytečná. Troll Sokolík myslí jen na jedno, jako ta správná mucha (masařka) bzučilka, obsadit pokud možno, ještě za tepla, nejbližší nostalgické lejno k bužírování. Už se pomalu a jistě slétají na raut. Za chvíli tu bude zeleno-černo.
Re: hoffmane NELŽI
Jan Falcon (19507) 7.4.2017 reagovat
Pavka rychlý jak běhavka se ve výkalech vyzná. Bodejť by ne, vždyť jich má plnou hlavu místo mozku. Různého hmyzu má plná ústa kde se mu na výkalech množí.
Re: hoffmane NELŽI
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
No vidíte, jak jsem to trefil? Bzukot už nabírá na síle.
Jsou autobusové společnosti státní nebo ne?
Jan Falcon (19507) 7.4.2017 reagovat
je nepochybné, že většinou majitelé autobusových společností své řidiče mizerně platí a řidiči si zaslouží přidat. Není důvod proč by stát měl sponzorovat a tím zvýhodňovat majitele autobusových společností. No jo, je před volbami tak ČSSD loví hlasy kde se dá.
Re: Jsou autobusové společnosti státní nebo ne?
antihavel antihavel (19100) 7.4.2017 reagovat
Měly zůstat státní, byl v tom pořádek a spoje navazovaly na ČSD.
Costmene doufám že vaše zaručené informace ze Sýrie
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
pocházejí ze stejného zdroje kde Zachoval vyčetl že MH17 byl sestřelen kulometem a Kursk vybuchl poté co se srazil s ponorkou US NAVY. Zlínkremelská tisková agentura R.Z. (v USA známá pod zkratkou BELLY UP) dokonce uvedla že Malajsijský letoun byl nad Ukrajinu (pomocí praporků aby to nezjistilo ATC) TAJNĚ ODKLONĚN v domění že je to Putinův vládní speciál letící (přes Černé Moře) z Londýna do Moskvy. Na Zachovala nemá ani Černá. Náprstek Viktor
Re: Costmene doufám že vaše zaručené informace ze Sýrie
Rudolf Zachoval (18668) 7.4.2017 reagovat
Soudruhu Náprstku, dolož linkem ty pitomosti, co uvádíš. A dej se léčit.
Re: Costmene doufám že vaše zaručené informace ze Sýrie
Vávra aleš (18868) 8.4.2017 reagovat
Kdepak pane, na něj nemá ani třídenní pes☻♣
Re: Costmene doufám že vaše zaručené informace ze Sýrie
Rudolf Zachoval (18668) 8.4.2017 reagovat
Krásný den pane Vávro. Je s ním úžasná sranda, jak se ve své nevědomosti snaží házet pitomostmi, aby zakryl naprostou neschopnost zjistit, pochopit a analyzovat data. A když je ještě ideologicky zabedněný a není schopen překročit tento stín, tak je schopen stvořit jen takovéto paskvily místo relevantního textu.
Re: Costmene doufám že vaše zaručené informace ze Sýrie
Vávra aleš (18868) 8.4.2017 reagovat
Domnívám se pane, že podle názorů které tady předvádí, se nejedná o člověka, ale o zrůdu s lidským jménem. Samozřejmě zdravím a dobrý den přeji.☺☺
Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
“Vláda do vyjednávání mezi zaměstnavateli a odbory z principu nevstupuje a i když na autobusy krajům přispívá, činí tak především s ohledem na občany, využívající veřejnou dopravu.“ Když jsem si přečetl tuto větu, tak mám velkou pochybnost, zda IFH má vůbec představu co je základní úlohou vlády ke svým občanům. IFH se nám ironickou formou snaží zpochybnit základního práva zaměstnance na stávku, ale hlavně pro dobu nehodící se příznivcům a určité nelibosti levičáka Zdendy N. Tentokráte musím kvitovat,
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
že odboráři vystupují v té správné roli ochrany zaměstnance, která jim ze zákona náleží a bez politického vřískotu vuvuzel. V tom ostatním se IFH snažil vpasovat do role Julese Verna se snahou vědeckofantastické literatury, která mu moc ovšem nejde.
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Jiří Reddlich (18696) 7.4.2017 reagovat
Dobrý den, pane Rychlý, nesoudil bych pana Hoffmana příliš příkře za jeho pokus o vhled do softwarově řízené společnosti, jelikož předpokládám, že stejně jako já či řada jiných lidí nezná dokonale zákony páně Parkinsonovy, i když bych i u něj předpokládal jistou dávku intuice, velící vyvážiti nezdravou míru optimismu zdravou dávkou scepticismu.
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Miloš Rudek (18671) 7.4.2017 reagovat
Pane JR, IH se na internetu přiznal, že jeho vzdělání je zanedbatelné a zároveň sdělil, že svoje krédo našel na posledních 5 stranách brožurečky L. Karlíka Nejen o monetarismu (kterou jsem si nato taky přečetl). Bude to asi jediná tištěná publikace kterou za posledních několik desetiletí přelouskal, která jej ale svojí ostrou kritikou "hrabivého, nehumánního kapitalismu" namotivovala na celý zbytek života. Osobně se bojím lidí, kteří našli v několika větách vše. Jak se jim říká, víme.
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Jiří Sapík (18672) 7.4.2017 reagovat
Zbytečně, řekl bych soustavně, si ubližujete a kazíte reputaci. Pan Hoffman to se svým "nicotným" vzděláním dotáhl tam, kam to dotáhl. O jeho texty a publikace má zájem nezanedbatelný počet lidí. Nezanedbatelnému počtu z nich to přináší radost a uspokojení. Navíc. Jestli je někdo pevný či stálý ve svých názorech, svědčí to o jeho charakteru. Začasté totiž pregnantně vyjádřená myšlenka je cennější než vagón (přečtených) knih. Osobnost, resp inteligenci, nelze měřit roky studia nebo četby. (•◡•)
Re: Přesné
Černá Veronika (29345) 7.4.2017 reagovat
pane Sapíku! A zajímalo by mě, kde tihle týpkové berou svůj neuvěřitelný pocit nadřazenosti, jak se mohou cítit povoláni k vynášení kritiky a dehonestování, navíc aniž by sami dosáhli úroveň toho kritizovaného člověka. Přitom právě u Rudka je už známý jeho černobílý pohled na svět a nepřipouštění jiného názoru. Vím, že u něj je v tom osobní zášť, ale stejně je k podivu, že se neumí ovládnout a vždyť je o to i o sebeúctě, ne? A nedá si pokoj a nedá...v jeho věku (?). Dobrou noc.
Re: Přesné
Jiří Sapík (18672) 7.4.2017 reagovat
Dobrou. Co jiného dodat. (˚◡˚)
Re: Přesné
Miloš Rudek (18671) 8.4.2017 reagovat
Veroniko, píšu jen to, co o sobě řekl sám IH. Není pravda, že se vyjadřuje pregnantně, z 98% svůj názor nesděluje, zato slyšíme od něj buď jen dávno známé banality, nebo kritiku západního kapitalismu - Východ je pro něj tabu. Popularitu si získal jako zpěvák a disident - oboje dnes odvrhl. A kde jsou jeho vtipné komentáře z 90. let?: vzdálená minulost. (I já byl dlouhá léta jeho velký fanoušek!) A osobně nemám žádné ambice (nikdy neměl!), jen čisté svědomí.
Re: Přesné
Miroslav Valach (18838) 8.4.2017 reagovat
Vůbec se nemusí potkat vzdělání a vystudovaný obor s kvalifikací. Co kdo říká, píše … sděluje – myslí si – a jak si publikum vyloží. Pojmy banalita, pregnantnost, kamenování (dokonce rituální), nebo adorace (dokonce nekritická). Pokora, jeden Pokorný dělal panu Hoffmanovi šéfa, dnes šéfuje Zpravodajství ČRo. „V nadsázce říká, že ho na jeho práci baví hlavně to, že nic jiného neumí a že ho má stále čím překvapit.“ Ale Fakultu žurnalistiky vystudoval, v roce 1984 nastoupil do bolševického rozhlasu. 1984 :-)
Re: Přesné
Danka Pavelková (20335) 8.4.2017 reagovat
Pane Valachu, neuvědomuje si ten člověk M. K. (Rudek), že to, co I. Hoffman možná pronesl o svém vzdělání, svědčí o jeho moudrosti a pokoře - která je mu vlastní, zrovna tak, jako je vlastní všem moudrým a skromným lidem. ("Vím, že nic nevím "- Sokrates). Proto si I.Hoffmana váží spousta lidí - a to je fakt. Zato o neobjektivním hodnocení I.H. tímto pánem svědčí o jeho vlastním pocitu nadřazenosti - a nabubřelosti jeho EGA. Z čeho tento jeho pocit pramení, nevím - možná i z pocitu méněcennosti.
Re: Přesné
Miroslav Valach (18838) 8.4.2017 reagovat
Jo, pronesl a svědčí.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 8.4.2017 reagovat
Stokrát vymáčený pytlík čaje, Miloši a navíc pokrytecké jako Divínovo o "mnoha společně vypitých skleničkách". Nikdo vám nebere právo myslet si cokoliv, ale skutečné přemýšlení přináší víc otázek než odpovědí. Zřejmě málo myslíte, když to tu opakovaně zahlcujete jen vašimi odpověďmi, navíc znehodnocenými mnoha lžemi. Ale hlavně zapomínáte, že "největší moc je moc nad sebou samým".
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 8.4.2017 reagovat
Jak napsal výše pan Sapík - nejvíc ubližujete sám sobě a to tím, že ukazujete, jak jste sám nad sebou bezmocný. "Nafintit" člověka z venku je snadné a zvládnou to i ti druzí, ale uvnitř to musíte udělat sám. Přeji Vám hezký, panem I.Hoffmanem nezastíněný víkend, Miloši :-)
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Danka Pavelková (20335) 8.4.2017 reagovat
Velmi kulantní odpověď, Veroniko... :-)) Zasloužíte si pochvalu.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Miroslav Valach (18838) 8.4.2017 reagovat
Ok, jen dodám, že fintění lze přehnat, a pak nesluší, nebo při přiblížení zjistíte jak mizerný je podklad...
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Pavel Rychlý (18702) 8.4.2017 reagovat
Bože to je zase úroveň! Tak se nám pí Č. zase vycintala ze svého bezmocného vzteku, který si dnes potřebovala ukojit svými prázdnými “nafintěnými“ floskulemi k poučování charakteru a mentality se kterou tady Miloš věcně a výstižně popisuje Hoffmanův úpadek z poslední doby. Nakolik je to pravdivé lze vycítit mimo jiné i z reakce ublíženého adoranta IFH, Sapíka, který se zde vyjadřuje silně jednostranně a snaží se viditelně o to pokažení Milošovy reputace. Viz nejapné narážky na “vagony knih.“ No a z trolla
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Pavel Rychlý (18702) 8.4.2017 reagovat
pí Č. už jen ta “bezmocná“ neschopnost zvládnout nastolené téma přímo sálá. Při tom jsou to členové ÚF IFH, kteří ubližují reputaci mistra, svou ignorací tématu a poštěkáváním na diskutéry.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Vávra aleš (18868) 8.4.2017 reagovat
Více už ze sebe ubožáček nevymáčkne, ani kdyby se potento. Běž si podepsat petici.♣♣♣♣♣
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Miloš Rudek (18671) 8.4.2017 reagovat
Pavle, děkuji za za empatii, ale já se za formálně velmi slušné psaní na Veroniku nezlobím. Jen mě mrzí, že to co jsem napsal nevyvrací věcně, ale že (jako i ostatní) hodnotí pouze mne, ačkoli se vůbec neznáme. Jako by bylo všechno co jsem napsal lež. Ale je to jednoduché: stačí tu moji lež nějak vyvrátit, rozhodně nevařím z vody. A ty nekonečné úvahy nad mým údajným povyšováním? Celý život jsem se pohyboval hodně "dole", nikdy jsem neměl a nemám ambici jít společensky nahoru.To mohu lehce dokázat. Zdravím.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Pavel Rychlý (18702) 8.4.2017 reagovat
Také zdravím a není zač Miloši. Pohybuji se tady již dost dlouho, abych rozeznal "kdo je kdo“ a právě v tom “formálně“ slušném “věcném nevyvracení“ se snahou zásadně deklasovat diskutéra, je ten zakopaný pes. Všechny dnešní přízpěvky pí Č., nebo ty zítřejší už se budou jen odvíjet v tomto duchu. Snad někdy pochopím komu a čemu to slouží, nebo mají pravdu odborníci, že je to jedna z možností anonyma s nízkým seběvědomím se realizovat.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 8.4.2017 reagovat
K tomuhle se musím vyjádřit - Miloši, vy tomuhle neskutečně hloupému kompilátu Rychlým evidentně nepochopených slov a matlanině z urážek, říkáte empatie? No, potěš koště! Našel jste tam alespoň jedno empatické slovo? Na to Pavka v tom zanícení nějak zapomněl. ... K ostatnímu - nechci sem tahat všechny ty Vaše bolístky, stokrát omleté, je to únavné. Myslete si co chcete, ale stejné právo myslet máme i my ostatní, smiřte se s tím, Miloši.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
Nečekal jsem to, ale našel jsem ji. Pan Rychlý nějakou haluzí použil cizí slovo a neminul. A že on míjet umí. Třeba takový řidič autobusu , který míjí zastávky a trefuje sloupy by to schytal od cestujících i od zaměstnavatele. Imunita nebo ignorance, obojí. Podle V. Justa: „Je to o tom. Tzv. otomismus je asi nejpoužívanější klišé přelomu tisíciletí. A je to taky nekorunovaný král floskulí, tedy květnatých, ale prázdných slov, která zaplevelují náš jazyk.“ http://zkraceno.cz/xq7v
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
Našel jsem floskuli o panu Rudkovi a o jeho „o sebeúctě“. Vyvracet tvrzení pana Rudka (např. ze soboty 06:30) není „snadné“ (píše v 10:38). A že nejsou komentáře IH tak vtipné jako bývaly, svědčí …o tom. :-)
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
Ano, děkuji pane Valachu za upozornění na slova p. Justa. Neznala jsem a pojmenování "otomismus" je trefné. Ovšem v tomto sama nemám čisté svědomí, píši tu strašnou češtinou, navíc věty často zkracuji a upravuji, aby se text "vešel" a výsledek je občas žalostný a hůř srozumitelný. To by ale bylo dlouhé povídání na jiné téma. Tady by mi stačilo, kdyby lidé reagovali věcně a slušně. Všechno ostatní se dá omluvit.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
U Pavky však nejde jen o nějaký zlozvyk a zjednodušení si řeči (naopak - spoustu nakupených slov bez toho, aby něco řekla používá jen jako jakýsi obal na urážky).A v domnění, že bude působit inteligentně, bezhlavě přebírá všechna jemu nová v diskuzi zmíněná slova, jimž vůbec nerozumí a nezná vhodnost použití a výsledkem je nesrozumitelný kompilát, propojený urážkami diskutujících. Primitiv, předstírající znalost něčeho, o čem nemá ani páru.
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
K tomu Rudkem zmiňovanému oponování - jak se dá věcně oponovat např. na tvrzení - "východ je pro něj tabu", nebo "odvrhl kariéru zpěváka a disidenta"? To jsou dost hloupé závěry. Jakoby on sám byl stejný, jako před 30-40 lety? I.H. si našel jinou parketu a je v ní dobrý, bez ohledu na to, co si myslí Rudek a jemu podobní. Je to už taky starší pán, zúročuje víc své osobní vlastnosti a znalosti a mimoděk laskavý pohled na svět. Krásný den pane Valachu :-)
Re: Hezké ráno Vám Miloši i všem slušným diskutérům
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
:-) Děkuji, chtěl jsem Vás i trochu naštvat, ale nepovelo se . Já píšu mizerně, netřeba rozebírat. Justa jsem si oblíbil když se s Rejžkem moderovali. Na odkazované stránce jsou další nabídky, ale zahrada mne volá.
Černá chcete li slušnou diskusi, poraďte mi jak
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
reagovat na to ze pišete me jméno s malym pismenem a napsala jste ze jsem se ,,nestyděl jim to pdepsat" Dá se na takové hulvátstí vůbec slušně reagovat? Náprstek Viktor
Re: naprstku, já vím
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
že od vás, Pavky a Enigmy slušnou diskuzi čekat nemůžu. Proto si vás všímám málokdy. Dvakrát jsem vám slušně vysvětlila, proč pro mne oslovení naprstek odpovídá vašim kvalitám. Zapátrejte ve zbytcích paměti či archivu a splňte to, já to udělám taky. A jinak, nestojím o diskuzi s vámi, proto mne vynechte, jak jsem vás už taky několikrát vyzvala. Pokud radši žijete ze sto let starých, dávno vyčichlých nesmyslů, útoků na lidi a placáků jako "100x váženější náprstkovy lži", jste pro mne ztráta času.
Rudek samozřejmě lže...
Zdenek Nový (18693) 8.4.2017 reagovat
... a nebo fakt neumí číst. O nějakém osobním krédu spočívajícím v odmítání demokracie a kapitalizmu jako takového nemůže být v žádném vyjádření pana Hoffmana řeč. V případě Rudka se přikláním spíš k tomu prvnímu, jedná se o lháře, ne obyčejného, to by se mohl ješitný Rudek urazit, jde o exota. Ideologických zaslepenců, nepřijímající jakoukoliv kritiku režimu, obracejících ji proti autorovi, po těch loajálních vyžadujících jasný postoj a KRÉDO tu už opravdu tolik není. A bude to čím dál lepší.
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
Nejubožejší stránka vašeho PŘIZNÁNÍ, Rudku, pro mne tkví v tom, že POMLOUVÁTE a haníte pana Hoffmana za slova na internetu. Závažné "obvinění" (z klávesnice pana Hoffmana) o jeho vlastní vzdělanosti svědčí o laskavém nadhledu. Váš OBJEV by si žádal tvrdé a nelidské odsouzení, nejlépe doplněné odpisy "dělníků i pracující inteligence". . . Rudku, škola života je, školou nejvyšší kvality. Co s ní kdo dokáže či jak ji promarní, je na OSOBNOSTI. Bab.
Re: Vize postarší máničky a moderní nafukovací pana s umělou inteligencí.
Babičková Jana (18811) 10.4.2017 reagovat
PS.: Rudku: A vy na to máte, že. Tu OSOBNOST. Dle mého máte i dostatek dotčenosti. A NABÍZÍ SE dostatek nechutné CHUTI soudit a posuzovat. Ten pach je odporný... Asi vás nějakým způsobem pan Hoffman zklamal. Že by odmítl 9A4 ? Domnívat se nelaskavě ironicky mohu, že.
nÁPRSTKU
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
-*/
nÁPRSTKU let z londýna do moskvy
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
se nevede přes černé moře.
jančura dostane dotace od sobotky
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
budou použity na dehonestující plakáty.
loď bláznů
miroslav costmen (18648) 7.4.2017 reagovat
americký senát nazval administrativu trumpa po útoku na syrii.
Re: loď bláznů
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
Nevím jestli sedí pan Jankovski v nějakém senátu, ale také tě trefně nazval: "Čuj, ty kokot - kostěj něsmrtelny, přestaň alibistycky škitať....."
Re: loď bláznů
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
dodo
Costmene že se z Londýna do Moskvy nelétá přes Černé moře vím, stejně jako
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
že let na pravidelné mezinárodní lince NELZE BEZ VĚDOMÍ ATC odkolonit. Ale agentura R.Z. (v ČR Rudý Zlín v USA BELLY UP) to opsala ze svých ,,zaručených zdrojů" obvykle Sputniknews.com či Aeronet odkud pocházely i zprávy že Putin nemá v Luhansku vojáky a MH17 byl sestřelen kulometem Ukrajinské stíhačky. Vrcholem bylo svědectví o tom že čínští studenti upalovali ZAŽIVA pekingské policisty. Jak jsem od RZ koupil prodávám. Náprstek Viktor
Re: Costmene že se z Londýna do Moskvy nelétá přes Černé moře vím, stejně jako
Pavel Rychlý (18702) 7.4.2017 reagovat
Pane Náprstku, ani ta dnešní konspirativní teorie Rudolfka o "unesených" není k zahození. "Takže nainscenovaná vražda unesených křesťanských civilistů slouží k tomu, aby se posílila útokem pozice ISIS a aby banda fanatiků po celém světě jásala nad bombardováním Assadovi armády," Taková hromadná vražda by zamotala hlavu i hlavnímu hrdinovi H.Poirotovi od Agáthy Christie.
Re: Costmene že se z Londýna do Moskvy nelétá přes Černé moře vím, stejně jako
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
DODO
Re: Costmene že se z Londýna do Moskvy nelétá přes Černé moře vím, stejně jako
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
nÁPRSTKU když víš že se přes černé moře neléce tak tu nepiš že se léce
Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
věří všemu co pochází z Ruska a Číny. Hoax Kremlu že nema na Ukrajině vojáky tu šířil ještě v době kdy Lavrov užjednal o výměně těch zajatých. Telefonát mezi Trumpem a Zemanem (o kterém Trump dosud neví) vzal jako hotovou věc. Ono létat každý den a každou noc třikrát do Číny a zpět dá zabrat. Náprstek Viktor
Re: Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
Rudolf Zachoval (18668) 8.4.2017 reagovat
Chápu, Náprstku, že tě musí strašně štvát, že nemůžeš ničit životy lidí kolem sebe tak, jako když jsi to dělal s přiděleným krycím jménem Paleček od StB, ale zkus to brát jako fakt. Vaše doba minula a tvé kecy už jsou jen tvými kecy. Už to opravdu zajímá jen takové pohrobky socialismu, jako je Rychlý a Kudera, cudně vystupující pod krycím jménem Rudek. Prostě, co jste se v mládí pod vedením StB naučili, na stáří jste to oprášili a zase fabulujete, bonzujete a udáváte. Třeba dostanete na lampárně metál.
Re: Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
Viktor Náprstek (18674) 8.4.2017 reagovat
Zachovale můj spis nebyl (na rozdíl od spisu Hoffmana - Folka) startován a narazite li na někoho kdo umi číst požádejte ať vám ho přečte. Vaše kecy jsou tak na úrovni Černé která věří že Kalousek zrušil věk odchodu do duchodu nebo Zemana který popřel přítomnost Ruských Freikorps v Luhansku (v době kdy ceky svět sledoval vynenu těch zajatych). Náprstek Viktor
Re: Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
není žádného rozdíl v tom zda byl spis skartován či nikolivěk .Prostě máš spis.
Re: Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
Pavel Rychlý (18702) 8.4.2017 reagovat
Když už jste měl to nutkání zbožného přání se o mě špinavě otřít Rudolfku, pak to je jen důkaz o vaši “strašné naštvanosti,“ z naší přítomnosti v Hospodě u IFH, se kterou tady musíte lhát a vymýšlet si osud lidí o kterých jednoduše víte houno. Je to jen kvičení podsvinčátek tlápající kejdou skupiny PassyQuik. To vše mě jen utvrzuje, že s takovou lůzou se nemusím vůbec zaobírat, abych se také náhodou neumazal!
Re: Pane Rychlý ja už beru Zachovala jako inventář. On prostě
Rudolf Zachoval (18668) 8.4.2017 reagovat
Nefandi si rychlíku, něco tak hloupého, jako ty a Náprstek ve mě jen vzbuzuje úžas, kam až může klesnout něco, co se v případě vás dvou nepatřičně hrdě nazývá homo sapiens. A když vy se oba tak krásně rozčilujete, jako prvoplánový čertík vyskakující z papírové krabičky, je opravdu komické vás dva sledovat, jak se smrtelně vážně snažíte se svým rozsahem znalostí něco komukoliv vysvětlovat.
60 střel Tomahawk
Regan ♣ (27626) 7.4.2017 reagovat
Ukázalo světu, kdo je pánem Zeměkoule. Very well american friends. Skřet z říše zla se zmohl jen na nesrozumitelný prskot.
Re: 60 střel Tomahawk
Viktor Náprstek (18674) 7.4.2017 reagovat
Horší to bude ted mít Zeman. Jako veliký přítel a vzor Putina i Trumpa se bude muset rozhodnout kam se přiklonit. Hrozí že dopadne jako ten bájný oslik který prošel hlady mezi dvěma voňavými kupkami sena. Usnadnit by mohlo spřáteleni USA a ČLR. Přízeň a obdiv k hladovému a upadajicimu Rusku pak může přenechat Filipovi a Zachvalovi. Costmen je rád podpoří. Náprstek Viktor
Re: 60 střel Tomahawk
Jaroslav Ježek (23648) 7.4.2017 reagovat
očividné nadšení Zemana, když mu Trump poděkoval za podporu ve volbách, spojené s představou, že má Trumpovi nového spojence, evidentně vzala za své. Utekl leden, únor, březen, duben a pořád žádné pozvání...............dokonce nevydrželi ve svých oslavných tancích ani zdejší obdivovatelé a příznivci obou. Už jsou tady zase jejich oblíbení vrazi z US a jestřábi z Pentagonu..............
Re: 60 střel Trumpa
Viktor Náprstek (18674) 8.4.2017 reagovat
Pane Ježku to poděkování Trumpa je věrohodne asi jako hoaxy Černé a Zachovala. Kdo si vzpomene jak se Hradni kecka Ovčáček neshodl ani s Hradním mluvkou Ovčáčkem kdo komu volal, tomu došlo že Zeman po stakanu slivovice mluvil sám se sebou do lampičky vedle nočníku a ostatní si vymyslel. Náš vyslanec v USA se pokouší návštěvu dojednat. Náprstek Viktor
Re: 60 střel Trumpa
Rudolf Zachoval (18668) 8.4.2017 reagovat
https://m.youtube.com/watch?v=3um8NUnN4tE Není nic jednoduššího, než se podívat na rozhovor s úžasným člověkem a v současné době s velvyslancem České republiky v USA, Hynkem Kmoníčkem. S humorem jemu vlastním vysvětluje diplomatický protokol přijímání návštěv do Bílého domu a po shlédnutí tohoto 25 minutového rozhovoru vám všem inteligentním čtenářům přijdou Náprstkoviny opravdu jako vzteklé dítě na pískovišti, kopající do báboviček.
Re: 60 střel Trumpa
Černá Veronika (29345) 8.4.2017 reagovat
Hezké ráno a poté krásný den pane Zachovale. Děkuji, H.K. nikdy nezklame :-)
Re: 60 střel Trumpa
Danka Pavelková (20335) 8.4.2017 reagovat
Také zdravím, p. Zachovale... Pan Kmoníček nejen znalý a fundovaný člověk, ale i perfektní, stoprocentní diplomat.
Re: 60 střel Trumpa
Pavel Rychlý (18702) 8.4.2017 reagovat
Pane Náprstku, až se D.T. dozví, že Miloš tak rád serfuje na internetu na porno stránkách s malými dětmi, tak ani vychvalovaný diplomatický talent Kmoníčka nemůže neodvrátit doživotně zabouchnuté dveře do Bílého domu.
Re: 60 střel Tomahawk
Pavel Novák X (18634) 8.4.2017 reagovat
Dejte si studený obklad,blouzníte!
Re: 60 střel Trumpa
Viktor Náprstek (18674) 8.4.2017 reagovat
Komonička jsem jsem četl. Ale na rozdíl od Zachovala si pamatuji co z Hradu kojzarovali Zeman, Ovčáček a Mynář o návštěvě Zemana v USA. Měl být prvním z prvních koho Trump v uctívem předklonu přijme. Žvanilo se o lednu, březnu a ted Komoniček doufá že to stihne v dubnu (rok raději neuvedl). A co teprve vyslankyně USA v ČR Trumpová! Náprstek Viktor
Re: 60 střel Trumpa
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
prezident zeman tam vůbec nebude přijat za to jak vlažně přijal salvu tomahawků
trump má schůzku s číňanem
miroslav costmen (18648) 8.4.2017 reagovat
a trump než máchal tomahawky tak to slepičil kde komu. Nikde není ani zmínka o tom,že to řekl i číňanovi. Ten se bude divit až trump bude házet rakety na kima, jen aby se nesplet,a hodil to na jih.V usa na jihu staví plot.
Re: trump má schůzku s číňanem
Regan ♣ (27626) 8.4.2017 reagovat
Trump už číňanům řekl, že pokud Kima nesrovnají oni, udělají to Spojené státy samy.
Re: trump má schůzku s číňanem
Ladislav Dycka (18728) 8.4.2017 reagovat
Tak Regane držme palce aby to nebylo rovnání jako v Afganistánu, Iráku nebo Libyi. Dobrou noc.
Re: trump má schůzku s číňanem
Regan ♣ (27626) 9.4.2017 reagovat
Bohužel psychopatický diktátor Kim by do případného konfliktu zatáhl státy, které s tím nemají nic společného. A USA na to musí brát na rozdíl od říše zla ohled. Pokud by to mohla vzít do rukou pouze US Army, bez ohledu na světové a domácí mínění, bez ohledu na názory Kongresu Spojených států a prezidenta, byl by to krátký proces.
Re: trump má schůzku s číňanem
miroslav costmen (18648) 9.4.2017 reagovat
ano ,bylo by po USA
Re: trump má schůzku s číňanem
Regan ♣ (27626) 9.4.2017 reagovat
To tě není hodno costmene. Hoď sem něco inteligentního.
O Zachovalovi hodně vypovídá že napsal
Viktor Náprstek (18674) 8.4.2017 reagovat
(šlo o demonstrace v Číně) že vláda nechce aby se do čela města dostal člověk bez nejmenšího vzdělání jako u nás Topolánek. I Černá psala o ,,hloupém Kalouskovi. Topolánek byl absolventem VUT Brno a Kalousek VŠ Chemicko technologické (stejně jako Si Tin-pching).Co mají za vzdělání ti dva zamindrákovaní chudáci nevim ale vyšší než ti dva jimi vysmívaní asi těžko. Náprstek Viktor
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Černá Veronika (29345) 8.4.2017 reagovat
Černá psala o (hloupém) Kalouskovi snad jednou, dvakrát za celé roky, zato vy píšete o (hloupém) Kalouskovi pomalu denně. Ale já to klidně znovu vyhodnotím a napíšu, že (nejhloupější) není Kalousek, ale naprstek. Ten sice v měřítku toho svého přízemního pinožení se na Kalouska nemá, ovšem tady je (hlupáků) král.
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
Černá ty urážky si nechte pro své rodiče kteří vás nedokazali vychovat. Lžete, na rozdíl od vas nikoho neurážím pokud někoho kritizuji pak uvedu PROČ. To co vy jste napsala o Kalouskovi svědči jen o vaši malosti. Ještě NIKDY jste nic neuvedla k tomu co piši vždy se zmůžete jen na urážky. Náprstek Viktor
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
Pane Náprstku, krom jiného jste mne urazil tvrzením, že jsem práskal. Sem s tím „…uvedu PROČ“!
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
Paní Veroniku a šechny prosím o nezatahování soukromí do diskuse. Vidíte pana Náprstka, zatáhl sem své, a ještě provokuje druhé.
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
Pane Valachu, nikdy sem soukromí "nezatahuji". Proto si naprstek vymýšlí alespoň to, co jsem nenapsala. Jinak vám prozradím, proč on je sám sebou tak "vážený". Tohle napsal pod jiným článkem: "...názor podepsaný skutečným jménem má vždy 100x větší váhu než plk anonyma". Náprstek Viktor*** Je přesvědčený, že když tu hanobí své "jméno" urážkami, kterým říká "názory", mají jeho lži 100x větší váhu a to by bylo, aby jim někdo neuvěřil. naprstek 100krát vážený :-)))
Re: Nojo naprstku nemáte to vůbec snadné
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
U kopií příspěvků Černé vždy uvedu datum a pokud nejde o diskusi u Hoffmana uvedu i příslušný článek aby si každý mohl najít originál. Ta chorobná lhářka tu často popírá i vlastni slova. Náprstek Viktor
Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
Už ani nespočítám kolikrát jsem vás požádal o slušnou diskusi. Vám i panu Šimnovi jsem slíbil že s osobními invektivami jako první NIKDY NEZAČNU. Není dne aby někdo z Vašich přátel nezaútočil, nezačal urážet a komolit jména. Když lhářka Černá zalhala že jsem se ,,nestyděl jim to podepsat" stala se pro Vás z Černé hned Veronikou. Chápu že nemáte možnost ty ubožáky umravnit ale distancovat by jste se od nich mohl. Můj spis skartován (na rozdíl od Hoffmanova) NEBYL Náprstek Viktor
Re: Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
Když Vám pane Valachu nevadí tohle: Rudolf Zachoval (18668) včera 01:57 Chápu, Náprstku, že tě musí strašně štvát, že nemůžeš ničit životy lidí kolem sebe tak, jako když jsi to dělal s přiděleným krycím jménem Paleček od StB, © Tak by Vám nemělo vadit NIC. Vy dobře víte co ten spis (na rozdíl od spisu Hoffmanova neskartovaný) obsahuje a k té špíně mlčíte. Mám věřit že NÁHODOU? Náprstek Viktor
Re: Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Černá Veronika (29345) 9.4.2017 reagovat
Pane Valachu, prosím, udržte se a řekněte se mnou prolhanému naprstkovi howgh! (i bez mluvení) :-))) Už tu zase rozjíždí téma jeho fantomových bebíček. Chtít od oponenta, aby podpořil jeho lži, to už je od něj opravdu zoufalost. Fńukal!.
Re: Pane Valachu, máte to snadné.
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
Proto u kopií příspěvků Černé vždy uvedu datum a pokud nejde o diskusi u Hoffmana uvedu i příslušný článek aby si každý mohl najít nekrácený originál. Ta chorobná lhářka tu často popírá i vlastni slova. Náprstek Viktor
Re: Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Pavel Rychlý (18702) 9.4.2017 reagovat
To je přesně ta správná reakce pane Náprstku, takové nevěryhodné osobě regulovčíka, která je schopena bez sebemenšího zaváhání a uzardění prohlásit, že jste, jako pracovník Čstv si musel zadat s bolševickou mašinérií. Ano takovému člověku nevadí nic a ještě má tu drzost se pasovat do role arbitra, který by chtěl hodnotit morálku jiných. Tak jak jsem uvedl v předchozím vstupu, už to budou v dalším, jen třesky plesky adorantů IFH v předhánění se, kdo vycintá více špíny. Je to obehraná vesta.
Re: Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Miroslav Valach (18838) 9.4.2017 reagovat
Jste mne poněkud předehnal v procesu pane Rychlý, nestihl jsem čin spáchat, ani se k němu alespoň přiznat. Poradce pan Náprstek sice dobře střídá roli hodného a zlého vyšetřovatele, ale jak píšete, je obehraný. Dát Vám moc, tak už zase likvidujete.
Re: Pane Valachu, nemáte to vůbec snadné.
Pavel Rychlý (18702) 10.4.2017 reagovat
Pane Valachu nevím sice, jaké se vám hlavou honí procesy a je mi to vcelku jedno. Jen jste potvrdil, svou obehranou nouzi v převracení smyslu napsaného a přidal to známé nekonkretní "však to známe, my víme.“ Je otázkou komu přisuzujete to nekonkretní "dát vám moc.“ Za sebe mohu říci, že pro vás to žádnou změnu nepřináší, vy zůstanete jen u toho "práskání,“ kdo a jak, nebo který FOLK si zadal.
Re: Nojo naprstku černá nikdy nelže
Viktor Náprstek (18674) 9.4.2017 reagovat
Tohle jsem napsal: Viktor Náprstek (18674) včera 08:51 Pan Šulc se - na rozdíl od vás - nestydí svůj podepsat. S názory jiných mohu či nemusím souhlasit ale názor podepsaný skutečným jménem má vždy 100x větší váhu než plk anonyma. © Co z toho udělala Černá dnes 12:03 si najděte. Ta lže ještě než ústa otevře. Náprstek Viktor
Re: O Zachovalovi hodně vypovídá že napsal
miroslav costmen (18648) 9.4.2017 reagovat
nÁPRSTEK má maturitu je hlópé jako bleirovo letadlo

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies