Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Trenky, internet a univerzita

Den Ivana Hoffmana: Trenky, internet a univerzita

Se zjevnou nelibostí včera soudkyně Šárka Šantorová odsoudila trojici, která na Pražském hradě rozměrnými trenýrkami nahradila prezidentskou standardu. Dva její osvobozující rozsudky totiž odmítl odvolací soud, dle kterého lze stěží považovat za čistý demokratický projev svobodného názoru zásah proti symbolům české státnosti a svrchovanosti. Zda se umělci dopustili hrdinství či vandalismu ale i nadále zůstává věcí názoru na to, co je svoboda.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 70 PŘÍSPĚVKŮ

Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Miloš Rudek (18671) 6.4.2017 reagovat
Trenýrky: nápad výborný, provedení dostatečné. Kdyby tu standartu (ne standardu, pane H.!) na podatelně (nejlépe Ústavnímu soudu) pěkně v balíčku odevzdali, to by bylo! Ale i tak - vážnost symbolům státu dávají jeho představitelé, Zemane! Soros je klasický případ, kdy se někdo pohybuje tzv. v mezích zákona. Soros je geniální spekulant a spekulace není ve svobodné zemi zakazována, přestože je nemorální. Ale do politiky, kde platí přísnější pravidla, by se dostat neměl - když na to nejsou zákony, měla by ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Miloš Rudek (18671) 6.4.2017 reagovat
...fungovat politická vyspělost občanů. Její absenci projevilo masově volbou A.B. naše voličstvo, takže bylo nutno spíchnout zákon - jako každý zákon ovšem obejitelný./ Pokud Soros ve své univerzitě neučí jak obcházet zákony, dal bych mu za aktivitu medaili (jako všem miliardářům-donátorům bohulibých věcí)./ S cenzurou internetu jsem na vážkách. Pokud jde o ostrou, ale kultivovanou a názorem podloženou kritiku, bylo by to zlé. Nadávky bych ale já asi mazal. I když, když se dnes stal publicista z každého,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Miloš Rudek (18671) 6.4.2017 reagovat
kdo má díru do z..., tak je to těžké. Ale námitka může být, že je to dobrý ventil pro občany, kudy může neškodně upouštět přetlak - vztek (často nad svým životem), internet tedy plní funkci klasických hospod či fandění na fotbale. Takže i nadávky bych na internetu toleroval, ale důsledněji zavedl adresnost příspěvků: ne přímo zveřejněnou, ale policií v odůvodněných případech dohledatelnou. // Mrzí mne, že osobní názor pan IH nám jako obvykle tají. Dobrý den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Babičková Jana (18811) 6.4.2017 reagovat
Pane Rudku, po přečtení Vašich DVOU úvodních komentářů komentáře, dovolím si Vám napsat, že mne moc mrzí moje současná zaneprázdněnost. Povinnosti volají. Věcnou polemiku by si Vaše slova zasloužila. Takže jen stručně. Osvícenost, politická vyspělost či schopnost pochopit možnost obejít spíchnuté zákony, se s jistotou neprojevuje traktáty na internetu. Pokud poléháte pocitu, že jste ostrý, ale kultivovaný, obávám se, že lze s úspěchem o Vašich slovech pochybovat. S pou:-) Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Babičková Jana (18811) 6.4.2017 reagovat
PS.: Pane Rudku, než jsem dopsala a odklikla, naskočil ten Váš třetí komentář a prvoplánově (pracovně) byl mnou nazván : ""Paskvil na lásku... "" Pardon, na vztek. Neb neovládáte ani jedno, ano druhé. Samozřejmě podsouvám. I to, že jste chorobně květnatý mluvka. (Pokus o jemné rýpnutí).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Miloš Rudek (18671) 6.4.2017 reagovat
Paní JB, obdivuji vás, jak vždy dokážete všechno ovládat, a jak jste ve svém vyjádření vždy věcná, vždy přemýšlivá a tak krásně stručná :-D. (Ještěže máme tu Wikinu!) Jen jedno prosím: když nesouhlasíte, napište svůj názor, svoje řešení. (Pozn.: na internetu jsou nejen limitované blogy, ale i autorské stránky a třeba celá nauční díla a romány.)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Pane R. Jak se má paní Babičková vyjadřovat a co má psát nechte laskavě na ní. Dnes je rok 2017 a ne 1970!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Miloš Rudek (18671) 6.4.2017 reagovat
Ano. A opačně!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
Je to věru pěkná nabubřelost, tady vytvářet falešnou představu, že jediný kdo je oprávněn diktovat význam svobody názoru je potměšil a přicmrnda místních “dam“ PNX! Spíše to vypadá, že sám zamrznul nostalgicky v tom roce 1970 a projevu G.H.“nech odpadně, čo je shnilé a oportunistické.“
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Potměšilý hlupák Parych se nezapře a snaží se neustále zakrývat svoji komunistickou minulost házením komunistické špíny na druhé,bohužel byl už většinou prokouknut,no co chcete od super potměšila!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Doslovné citace účastníka P.R. ze školení VUML!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
Já sice nevím PNX v čem vidíte tu mou "komunistickou minulost“ a přehazování špíny na druhé, ale z toho vašeho příspěvku trčí jen frustrace, zloba a všemi viditelná porce nevychovanosti ve snaze přehodit, vám tak přiléhavý titul "potměšila“ na jiného. Umíte taky něco jiného, než nadávky, nebo házet svoje negativa na někoho jiného? Já tady přece nezatáhl rok 1970, tak nenadávejte zrcadlu, že máte křivou hubu. Zřejmě máte osobní zkušenosti s VUMLem, když víte co se tam přednášelo! :-DDD
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Jak se do lesa volá,tak se z něho ozývá,s tím potměšilem jste začal na mě vy R.,vynechávám i potměšila enigmu,tak se nedivte,že to vracím stejným dílem. Z vašich příspěvků opravdu trčí jen pošklibování a sprosté zhovadilosti,od vás parychu si to líbit nenechám budu vám to neustále vracet, bolševíčku!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Mluvte R. za sebe a ne za všechny,děláte ze sebe jen potměšilého kašpara,ten potměšil se k vám hodí!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definmice svobody, aneb Trenýrky, Soros a internet.
Jan Falcon (19507) 6.4.2017 reagovat
Jediné přicmrndlo je tady Pavka - Kunert, od Zelenkova kameramana Náprstka. Nyní má nick Rychlý jak běhavka. Hihi ..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Svoboda ?
Babičková Jana (18811) 6.4.2017 reagovat
Hranice mojí svobody je tam, kde svoboda začíná svoboda jiného. Vlastními slovy jsem říkávala v době reálsc. Asi jsem někde slyšela neb četla a teprve ode dnes vím z wikiny autora: "" Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.""
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Svoboda ?
Babičková Jana (18811) 6.4.2017 reagovat
NAPRSTKOVI předvedu, jak z wikiny "umím" MODIFIKOVAT (u včerejšího komentáře je vysvětlení) i já : Citát je připisován J.S.Millovi a důležité je sdělení, že žil a věnoval se filozofii, empirickým vědám, byl politický ekonom a liberální politik. V devatenáctém století... Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Svoboda ?
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Svoboda vaší pěsti končí u mého nosu (pravil klasik), svoboda vašeho psíka ochranáře končí u mé nohavice (dodám k tomu já). Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Tohle bylo už za Shakespeareho.
Jiří Sapík (18672) 6.4.2017 reagovat
Vymknuta ze svých kloubů doba šílí: že jsem se zrodil abych napravil ji! (•◡•)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tohle bylo už za Shakespeareho.
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
Tak s chutí do toho pane Sapík a půl už máte hotovo! V dobách dřívějších uměl napravovat vymknuté klouby kdejaký místní kovář. Někdy i zuby trhal, maje na to dostatek vhodného vercajku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tohle bylo už za Shakespeareho.
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Jo, a vám ten zub vytrhl i s mozkem, co?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tohle bylo už za Shakespeareho.
Jiří Sapík (18672) 6.4.2017 reagovat
(•◡•)(•◡•)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
antihavel antihavel (19100) 6.4.2017 reagovat
Jsou to umělci, ( ti toto můžou ). Z toho vyplývá, že být to někdo jiný, obyčejný člověk, tak už je dávno v teplákách na Borech.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
antihavel antihavel (19100) 6.4.2017 reagovat
Orbán to dělá dobře.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Antihavle (jež se za své jméno po rodičích máte důvod stydět) a jakou výši trestu by jste chtěl pro ,,politika" který urazil vězně koncentráku, nedodrřel slib že se omluví a že kancléř bez povinné prověrky na Hradě nezůstane? jak dlouhou dobu by ten ubožák měl trávit ve vězeňských teplákách? Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
Jan Falcon (19507) 6.4.2017 reagovat
Slovo umělci pane Antihavel bych dal do uvozovek. Nebo před slovo umělci bych předřadil slovo takzvaní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
V hospodě U lopaty na Kavčích Horách říkali inteligent každému kdo uměl psát a umělec každému kdo neměl za nechty špínu a dokázal nakreslit kosočtverec na zeď. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
Pane Náprstku, tak teď jste mi připravil těžké dilema, zda mám nazývat F.R.Čecha umělcem, když jeho obraz, jak zvířátka obdivují kosočtverec i s čárkou, dokonce bývalý šéf Národní galerie Knížák zakoupil jako hodnotné dílo za milion do galerie. Tak opravdu nevím, zatím pro mě byl FRČ a je, jen tím zasloužilým obrazem kosočtverce pod socanskými křídly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Již jsem tu zmínil. Kosočtverec na zdi jsem viděl v Kutné Hoře a fotily se u toho Čínské turistky. Když viděly ze je chci fotit ja se smíchem utekly. Ptal jsem se kamaráda co to v Číně.znamená a on řekl že nevi to co se tim myslí u nás oni kreslí jako trojúhelník špičkou dolů. Ale Čína je veliká a pn je námořník a zná jen přístavy. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
miroslav costmen (18648) 6.4.2017 reagovat
nÁPRSTKU místo focení jsi to mohl obléznout
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hoffman zapomněl na citát obhájce delikventů.
antihavel antihavel (19100) 6.4.2017 reagovat
Ano, mělo to tak být psáno. Ale to oni nepochopí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Rudek má pravdu, ta fangle měla být odevzdána celá (třeba do ZTRÁT A NÁLEZŮ)
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
a já dodám že rudé trenýrky s nápisem PANDA NAD PRAVDOU ZVÍTĚZILA by Hradu v současném obsazení slušely víc. Pokud Sorosova univerzita PORUŠILA PLATNÝ ZÁKON a neuposlechla výzvu k nápravě má nést odpovědnost. Provozovatelé vebů MUSÍ NÉST odpovědnost za to co zveřejní či zveřejnit dovolí. Na šíření LŽÍ, POMLUV a FALEŠNÝCH OBVINĚNÍ pamatuje již současný Trestní zákon dostatečně. Pomohlo by i kdyby vydavatel MUSEL ZNÁT (a na vyžádání zveřejnit) SKUTEČNOU IDENTITU autorů příspěvků. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nemohu si pomoci, páně Hoffmanovy příspěvky mi někdy připadají jako dort od kočičky a pejska.
Jiří Reddlich (18696) 6.4.2017 reagovat
Naštěstí mě z nich břicho ani hlava nebolí. A navíc jsem po přečtení vpisků páně Rudkových jejich autorovi v duchu (a nyní i písemně) poděkoval, že námitky, které jsem vnitřně při čtení pana Hoffmanova pociťoval, velmi dobře a kultivovaně a v podstatě daleko líp a přesněji formuloval, nežli bych to dokázal já. Přeji všem pěkný den, nikoho nevyjímaje. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Malé postscriptum:
Jiří Reddlich (18696) 6.4.2017 reagovat
Při vší úctě k paní Babičkové oceňuji prozatímní zdrženlivost pana Náprstka a ještě víc oceňuji vtipnost jeho hlášky o pěsti, psíkovi, nose a nohavicích... Zeman a jeho od jiných vesměs obšlehnuté bonmoty jsou jen vyšisovanými druholigovými plagiáty... :-D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Já jsem si včera říkala, že zase budete vykupovat svůj pokus o objektivitu servilností, jen jsem nečekala, že to bude tak brzo. Co napsala J.B. tak závadného, že je třeba naprstkovy zdrženlivosti? Rychlý psík tu ňafá po nohavicích už dávno, hláška o pěsti u nosu je obšlehnutá, jako ostatně všechno, co tihle agresoři napíší. Té vaší předkládané snaze o kultivované psaní by mělo odpovídat i kultivované myšlení pane Reddlichu, jinak je to jen šaškárna, kdy platí "pod sladkým medem, tráví lidi jedem".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Paní černogramotná, když už nevíte že se vlastní jména píší s velkým počátečním písmenem, zkuste se někoho vzdělanějšího zeptat co je to citát. Uvedl jsem že tak ,,PRAVIL KLASIK" ANO každý citát je ,,obšlehnut" Pokud to nevíte, zůstaňte u kynutí fuseklí a látání knedlů. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
Jako byste nevěděl pane Náprstku, že pí Č. je zde jen za účelem vědomého trollení, zda placeného, nebo jen z nezištné výpomoci ÚV IFH ponechávám stranou. Každý její vstup začíná rozebíráním diskutéra a nikoliv tématem, který je nastolen. Hlavně pak praktikuje styl, který odsuzuje u jiných viz, zmiňování osob které se na diskuzi nevyskytují, poukazuje na gr.chyby a neumí napsat správně vlastní jména. Zrovna tak se musím smát, jak dlouho nevydržela včerejší pochvalu panu Reddlichovi za objektivnost,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady
Pavel Rychlý (18702) 6.4.2017 reagovat
aby byla okamžitě korigována na servilnost a jak pan J.R. správně vyhodnotil v duchu Švejka.“Zabili jste mně strejčka, tak tady máte přes držku.“
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady, naprstku
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Vysvětlovat vám naprstku, že právě to, že to vaše "obšlehnuté" JR pochválil, zatímco Zemanovi "obšlehnuté" vytkl, je asi marné. A abychom zůstali u těch vašich kuchyňských prací, tak vy si ten váš mozek zalátaný vyšisovanými "fuseklemi" nechte klidně vykynout, možná pak předčíte i Reddlichovy duchaplnosti, kdy v první větě obdivuje, co v další nazývá "vyšisovanými druholigovými plagiáty". Už jsem tu psala, že existují kurzy pro chápání textu, tak NAPRDI do toho, pak se můžem bavit. Howgh!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A je to tady
Jiří Reddlich (18696) 6.4.2017 reagovat
Dobrý den, paní Černá. Právě proto, že paní J.B. nenapsala nic závadného a pan Náprstek byl zdrženlivý (obojí nebývá zvykem) jsem se vyjádřil, jak jsem se vyjádřil. Není třeba za tím hledat nic jiného, kterýmžto konstatováním považuji kádrovací koutek pro sebe na dlouho za uzavřený. Koledoval jsem si o "přeshubu" a dostal jsem ji - dobře mi tak. Pěkný den vinšuji i vám.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý den
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Tak to tedy sorry pane Reddlichu, ale on je naprstek malý kluk, kterého musíte chválit za to, že se nepokakal a nekopnul někoho do nohy? Takhle jsem opravdu nepřemýšlela. Myslím, že od batolecího věku má nějakých 70 let. To nemělo být "přeshubu", jen mě překvapil u vás takový rozpor, kdy naprstka chválíte za to, co vzápětí vytknete Zemanovi. Ale je fakt, že Zemanovi by se jako naprstkovi blahem hlavička neroztřásla. Tam bych to tipla spíš na kontraproduktivitu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Lepší citát o svobodě
jiří český (22298) 6.4.2017 reagovat
Svoboda slova je pěkná věc; míň pěkné je, že přitom je - mimochodem ovšem - také svoboda žvanění a drzostí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Lepší citát o svobodě
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Pane Český, četl jsem že se J.Masaryk s K.Čapkem vraceli z ryb kde nic nechytili a Masaryk pochválil to krásné ranní ticho u vody. Krásné ticho by bylo všude a stále, kdyby lidé říkali jen to co opravdu vědí, řekl K.Čapek. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Lepší citát o svobodě
jiří český (22298) 6.4.2017 reagovat
Pane Náprstku, myslíte, že by to babičková pochopila?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Lepší citát o svobodě
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
To pochybuji. Jedna ze zdejších Gráií tvrdila že zná jeho dílo ale pak označila citát K. Čapka z ,,Proč nejsem komunistou" za práci pražské kavárny. Knihy má asi v lednici hned za domácím sádlem a zná jen povinnou školní četbu. (sic! my jsme na SVVŠ měli (asi 1963) mezi povinou četbou i Solženicinův Jeden den Ivana Denisoviče. Myslím že i díky tomu snad nikdo ze třídy nevstoupil do KSČ). Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Lepší citát o svobodě
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Knihu Jeden den Ivana Denisoviče mám doma - a tehdy jsem si na ni vystála frontu v Knize. A neholedbejte se I. Denisovičem, ani K. Čapkem, nevěříme ve vaši "upřímnost". Jste zlomyslný člověk, zrovna jako Rychlík... K. Čapek byl člověk laskavý, zrovna jako jeho bratr Josef. Znáte jeho verše verše Kulhavý poutník? A neohánějte se Čapkovými slovy o komunismu, jsou všeobecně známé - a nevšimla jsem si, že by zde někdo komunismus obhajoval. A teď vyskočí z poza buku Rychlík a rafne - raf..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
ústavní zákon čnr č.67/1990 sb. - státní symboly české republiky
miroslav costmen (18648) 6.4.2017 reagovat
státní znak velký a malý,trikolora,státní vlajka,hymna, vlajka prezidenta republiky(prezidentská standarta) a nyní vydat nový ústavní zákon o tom,že státní symboly se mohou hanobit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ústavní zákon čnr č.67/1990 sb. - státní symboly české republiky
miroslav costmen (18648) 6.4.2017 reagovat
doplním zákon č.3/1993 sb. o státních symbolech. Ale ve většině zemí je hanobení státních symbolů trestným činem a u nás pouze přestupkem.Ale zde se přece jen toho činu dopustila organizovaná skupina a na to náš trestní řád pamatuje odnětím svobody na tři roky.Máme velký vzor v usa kde se pálí vlajky a trump nyní požaduje aby to byl trestný čin.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ústavní zákon čnr č.67/1990 sb. - státní symboly české republiky
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Já bych to spláchla Costmene z jedné vody načisto zákonem - "určitá skupina smí absolutně všechno. Seznam vyvolených bude průběžně upravován v příloze".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
sorosovy peníze a univerzita v maďarsku
miroslav costmen (18648) 6.4.2017 reagovat
velká skupina maďarů protestuje za to aby univerita byla nezrušena.Za sorosovy peníze se i manifestuje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: sorosovy peníze a univerzita v maďarsku
miroslav costmen (18648) 6.4.2017 reagovat
40 let nám strana a vláda nařizovala jak máme myslet. Dnes to budou konat na sorosově univerzitě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ja si myslím že když může pod
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
fangli s textem PRAVDA VÍTĚZÍ úřadovat někdo kdo ke i soudy uznany lhář pak je v naší zemičce možné všechno. Nemělo by tam viset nic a na nádvoří by měli být lidé informováni ze se standarta vrátí až se Zeman omluví a splní veřejné dane sliby. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ja si myslím že když může pod
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Náprstek na Hrad!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ja si myslím že když může pod
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Zdravím Mirko, naprstek není ani soudně uznaný lhář, tak podle něj na Hrad nemůže. Jemu soud přiznal jen "Narrenfreiheit" , t.j. tzv. "papíry na hlavu". Tím je nepostižitelný a troufá si v každém příspěvku útočit na všechny, i na prezidenta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Náprstek je na hlavu a Černá má vždycky pravdu.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Veronika Černá (18719) 3.4.2016 Víte vůbec, co je "transformace"? Co s tím měla Čalfova vláda (6timěsíční)? Veronika Černá (29345) 27.8. 2016 Nic ve zlém,ale znalosti máte tak na úrovni naprstka. Nejde o žádné chránění, ani o třetí pilíř hloupého Kalouska.Jde o to, že Kalousek zrušil věkovou hranici odchodu do důchodu Veronika Černá (18719) Jako první jste se hlavně vy neštítil jim to podepsat, naprstku. © Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Definice "umělec" před sto lety a dále do historie a dnes
Rudolf Zachoval (18668) 6.4.2017 reagovat
Umělec byl vždy v historii člověk, terý vytvořil dílo, které bylo nad možnosti jiných lidí kolem něj a pozitivně obohatil takovýmto uměním lidstvo. Je jedno, jestli to byla architektura, socha, obraz, kniha, nebo hudba. Umělcem v současnosti v ČR se stává kdokoliv, kdo jakékoliv dílo těchto opravdových umělců zničí a jakkoliv pitomě, ale ideologicky správně toto zdůvodní. Masaryk by je hnal, kdyby znesvětili standartu země, vytvořenou jako umělecké dílo. Cokoliv zničit umí každý vůl. Na to nemusí nic umět.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definice "umělec" před sto lety a dále do historie a dnes
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Ti "umělci - kominíci", odrostlí recesisté a provokatéři kazí pověst všem poctivým umělcům - skutečným tvůrcům... Blbosti, co si vymýšlí, se hodí k věku sedmnácti - až dvacetiletým týnejdžrům, ale ne k málem čtyřicetiletým dospělým mužským. Volby rozhodnou, výběr kandidátů na Hrad je zatím nevalný. A legrace něco stojí, milí "umělci" ze Ztoho.ven. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Definice "umělec" před sto lety a dále do historie a dnes
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Tedy "každá legrace něco stojí..." :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
"umělec" jste u byl u mě byl Zachovale vy.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Tři veverky to začaly, upalování policistů čínskými studenty, hromadné hroby na Ukrajině a sestřelení MH17 kulometem do završilo. Ale musíte přidat, Černá tu píše ještě větší nesmysly a o hlouposti Ovčáčka už se na Moravě hrají (vyprodané) komediální kusy. Ať nedopadnete jako čínské investice v ČR nebo Aerolinie po hospodaření Tvrdíka. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "umělec" jste u byl u mě byl Zachovale vy.
Zdenek Nový (18693) 6.4.2017 reagovat
Nebo ať nedopadne jak pravice v Česku za přispění Náprstka, Rychlého a jiných přepólovaných bolševických exotů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "umělec" jste u byl u mě byl Zachovale vy.
Rudolf Zachoval (18668) 7.4.2017 reagovat
Milý Palečku. Napřed sem přineseš hospodu u Tří veverek a pak začneš tvrdit, že jsem to byl já. Jsi typický provokatér. Vůbec se nedivím, že ti dali soudruzi od StB krycí jméno. Takoví jako ty tvořili páteř systému a říkalo se o tom "dle informací z místa bydliště". Třeba ti to, milý Náprstku ještě nedošlo, ale tvé časy už jsou pryč. Takže už jen poštěkáváš a snažíš se dále škodit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
Někoho mohlo napadnout že prolhaný oopilec nemá na tak důstojnem místě a pod vlajkou pravdy co dělat a mohl rozřezat a vrátit voličům Zemana i s Ovcáčkem Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Pavel Novák X (18634) 6.4.2017 reagovat
Bohudíky,o tom kdo bude prezidentem nerozhoduje jedinec,ale všichni voliči ve volbách!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Ať žijí svobodné volby - i na prezidenta. nebo prezidentku! Vůle lidu - vůle Boží... :-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Jan Falcon (19507) 6.4.2017 reagovat
Paní Danko dobře že jste napsala citát v češtině a ne v originální latině, i když mají gymnasium, někteří vojenské. Totiž někteří polointeligenti by latině nerozuměli, hihi .. Že ano Pavko?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Černá Veronika (29345) 6.4.2017 reagovat
Asi se mýlíte pane Falcone. Pavka je jediný, kdo by latině rozuměl. Onehda o sobě napsal, že je lingvista:-) Ostatně cizí slova poslední dobou nepoužívá určitě jen proto, že si ty "cizí výrazy" po sobě ani neuměl přeložit :-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
jiří český (22298) 6.4.2017 reagovat
falcone, v češtině se to psalo pro tebe, abys to pochopil, ty celej ynteligente
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ztohoven se zachovaly ještě slušně.
Danka Pavelková (20335) 6.4.2017 reagovat
Anebo -"Hlas lidu . hlas Boží". Dobrou noc. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jsem zvědav co na Hradě vyvěsí Ztohoven až Zeman
Viktor Náprstek (18674) 6.4.2017 reagovat
přenechá svůj (kdysi dávno ctihodný) úřad Kájínkovi (i s Ovčáčkem a Mynářem). Statisíce českých žen které už několik let žijí vzpomínkou na Kájínka, ležícího při zatýkání na břiše nahého a spoutaného, mají jistě jasno. Po Tondovi Novotném, přezdívaném Antonín Sličný bude na Hradě KONEČNĚ CHLAP. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jsem zvědav co na Hradě vyvěsí Ztohoven až Zeman
Miroslav Valach (18838) 6.4.2017 reagovat
Je to teda maličkost pro rozlišovací schopnost giganta, ale ten chlap se jmenuje Jiří Kajínek.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení