VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Zpět do práce

Den Ivana Hoffmana: Zpět do práce

ČSSD a krátce před ní i ANO si vrchovatě užily všeobecné pozornosti upřené na jejich sjezdy. Semknuti za staronovými vůdci, povzbuzeni a plni vítězného odhodlání se nyní z mediálního výsluní zvolna vracejí ke každodenní drobné práci pro občana.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 107 PŘÍSPĚVKŮ

Dojem...
Babičková Jana (18811) 14.3.2017 reagovat
Hm. Řekla bych, že "odvaha" premiéra Sobotky zasáhne stranu ČSSD při klesání daleko více, než rest 1.místopředsedy vlády Babiše zahýbe hnutím ANO při stoupání. Mohu se mýlit, ale to jen v případě průzkumu (z) účelových databází.:-) Další případ: Hnutí ANO je i v případě stagnace či klesání výhledově stabilnější, protože myslící voliči mají stran a vlád plné zuby. Velmi se těším na osměleného premiéra Sobotku. "Ananas" se ... . Útlocitní nechť prominou. Bab.
Re: Dojem...
Babičková Jana (18811) 14.3.2017 reagovat
PS.: Výraz mobilující veřejnost čtu poprvé.:-) Nečtu vše, že. Barbarka jsem. Stále zastarale telefonuji i s mobilem u ucha. :-)
Vojta Josef (18649) 14.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Dojem...
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Ještě mne napadl plemenný vůl...
Re: Dojem...
Jiří Jiřík (18676) 14.3.2017 reagovat
Omlouvám se hluboce ,nechtěl jsem vás napadnout tak ,že mne proto porovnáváte s volem,přijměte prosím mou omluvu anžto.
Re: Dojem...
Rudolf Enigma (30170) 14.3.2017 reagovat
Pane Reddlichu ,zajděte za Dam Di Damem ,dá vám meducínu a přejde vás to.
Re: Dojem...
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Nerozumím, píši o Bohuslavu Sobotkovi a příměru k jeho změně mimikry...
Ze života dnes samostatně
Babičková Jana (18811) 14.3.2017 reagovat
A není povinností čísti.:-) Od podzimu máme, z mi nepochopitelných důvodů, odhlášenu pevnou linku. Změnou operátora že ušetříme. Možná ano, nevím. Jak jsem "netypická", tak je mi ušetření jedno, čímž některé své blízké ničím. :-) Rozdíl mezi operátory zatím vidím jediný. (Je pravda, že účty nesleduji.) Ten rozdíl? Občasné zmatené informace. Na příkl. - po DOBITÍ bylo poděkování za dobití a ZAPNUTÍ (výhody). Během chvíle následovala informace o VYPNUTÍ (výhody) a o případném zapnutí (výhody) po DOBYTÍ. Bab.
Re: Ze života dnes samostatně
Babičková Jana (18811) 14.3.2017 reagovat
PS.: Svět chce být klamán... A ti NAHOŘE si hrají. Prachy především, že. Ale štěstí si za ně koupit nedá...
Re: Ze života dnes samostatně
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Ano, za štěstí si peníze nekoupíte...
Vojta Josef (18649) 14.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
Co totiž (nejen) současným koaličním stranám chybí je nějaký smyslplný a hlavně splnitelný program. V devadesátých letech stačilo nadácat na své předchůdce (OF na komunisty, ODS na OF a ČSSD na ODS) a lidu to stačilo. Dnes už lidé (až na vyjímky které věří že Klausová byla dcerou Šalgoviče, Kellner Klause a Kalousek si nakradl miliardy, založil třetí pilíř a zrušil věk odchodu do důchodu) nechtějí jen pomlouvat konkurenci ale chtějí splnitelný program který má nějaký smysl.
Re: Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
Ten žádný program nepotřebuje, stačí vyhlásit že je třeba dělat NĚCO PRO LIDI. Fico měl na Slovensku vyšší nezaměstnanost, nižší platy a důchody ale DĚLAL TO PRO LIDI. Stalin stavěl gulagy a Hitler koncentráky a plynové komory PRO LIDI. Ve jménu LIDU nechali Lenin, Mao Ce-tung Pol Pot i Castro vyvraždit miliony lidí. Vše pod jednoduchým heslem že to dělají PRO LIDI. Náprstek Viktor
Re: Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Zapomněl jste na vyhlazení indiánů a mamutů, pravděpodobně rovněž rudogvardějci...
Re: Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
Rudolf Enigma (30170) 14.3.2017 reagovat
To máte pravdu pane Náprstku ,že stačí vyhlásit ,že se dělá něco pro lidi .Dam Di Dam vyhlásil ,že všechny lidi bude léčit a teď se u něj ,když chodíme pro meducínu potkáváme pořád pane Náprstku ,v tom máte pravdu.
Re: Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Když to píšete Vy, tak to jistě bude mít ohromnou odezvu mezi nejširší veřejností v nádražních bufetech. A ten materiál, který jste vyjmenoval, ten lze zkrátit do jednoho výrazu. Havlokomunisté...
Re: Ještě že nějakou stranu či hnutí nezaložil pan Hoffman.
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
použiji vaše oblíbené náprstku : a k tématu nic ?
Kolektivní šílenství začíná: 1.ve stranách, 2.v ulicích, 3.u volebníchBeden... to pak bude zas v álejích....
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
"Albert Einstein o ohromné síle oligarchie" _To zas budou sliby, SlIbY, SLIBY a také chyby+CHYBY.! VOLIči myslete, než někoho nahoru pošlete.! Kolektivní šílenství začíná: kdo.. s kým.. o čem.. pro koho.?? _Nóó. hlavně pro ty ze svý strany.. tak je to správný, tak to má být... VOLIči jděte VOLIt, ať se nemusíte z toho pak po-blít. _A zase pojedeme dál, k rozvojovejm zemičkám "Privatizací ZISKŮ do kapes tunelKámošů a socializací nákladů a ZTRÁT z kapes tý volební většiny" - ať tu nezůstane chloupek jediný
Re: "Tento způsob volby, zdá se mi poněkud nešťastným... Zsese se spojí šmejdi se ŠMEJDY..!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
"SLIBY se slibují"... "Že prej omezí ty církevní restituce, (rozuměj vykrádašky ČR) a kde nic, tu NIC.... takže se "bláznivý VOLIči se zatím radují".! Ale všeho dočasuBohůšu..!! __"Šílenství Albert Einstein definoval slovy „dělat stejnou věc stále znovu a znovu a očekávat jiné výsledky“" __ANO volby vyhraje A.Babiš, ten co má selskej rozum, protože má i mozek normálního člověka. Gumový SóbotkovoMedvídci, ti co jsou, kam vítr, tam plášť, ti se propadnou obzvlášť...
Re: "Tento způsob volby, zdá se mi poněkud nešťastným... Zsese se spojí šmejdi se ŠMEJDY..!!
Jaroslav Ježek (23648) 14.3.2017 reagovat
je to guláš, ale komunistické volby byla daleko větší šaškárna, kdo nezvolil kandidáty na jednotné kandidátce, mohl počítat s větším či menším postihem podle toho, jak komunista určil ..............
Re: "Tento způsob volby, zdá se mi poněkud nešťastným... Zsese se spojí šmejdi se ŠMEJDY..!!
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Volby byly povinné, stejně jako tomu bylo a dnes je i v některých západních zemích.Hrozilo pouze to, že za Vámi přijdou s urnou až domů, nebo pouze pořádková pokuta, která se udělovala zcela výjimečně, stejně jako dnes v některých západních zemích. Já s povinností volit souhlasím. Proč píšete nepravdu ?
Re: "Tento způsob volby, zdá se mi poněkud nešťastným... Zsese se spojí šmejdi se ŠMEJDY..!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Sliby se slibují.... VOLIči si volí... a mafie kolem odklání... viz. dnes další pan "čistej" J. Zimola a jeho odklánění miliónků přez kámoše ředitele JČNemocnice.... novinky.cz ... a je tu rekreační domeček hned... jen se správně zapojit a na mafii, co odklání napojit..... "Jihočeský hejtman vysvětloval domek na Lipně"... za pár melounků... co jdou přes nemocničního kámoše k těm správnejm lidem... A to se do ČBletiště letos nasype 450melounů, kde nikdy nic nepřistane, páč i v K.V a Pardubicích krachujou..!!
Re: "Tento způsob volby, zdá se mi poněkud nešťastným... Zsese se spojí šmejdi se ŠMEJDY..!!
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
Dobrá demagogická snaha nicko Pepku ty naše povinné volby bagatelizovat v porovnání demokratických západních zemí. Zapomínáte ale na jedno podstatné, že ač ta menšina zemí Evropy má povinné volby a pomalu od toho odstupuje, tak se tam vždy mohli voliči svobodně rozhodnout na základě nabídky programů mezi kandidujícími politickými subjekty, kdežto tady to byla čtyřicet let jediná kandidátka KSČ a nikdy jinak. Jen bolševickému nostalgikovi se může stýskat po takových časech.
Vojta Josef (18649) 14.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
Ale trochu vám musím dát za pravdu. O slibech Gottwalda a Zápotockého jsem četl, ty Novotného, Husáka, Havla, Klause a Zemana už pamatuji. Škoda že lid vždy víc věřil než počítal. Lenin slibival vítězství komunismu hned po revoluci 1918 a Novotný DOHNAT A PŘEDEHNAT vyspělé západní státy do r 1966. Je r 2017 a ŽÁDNÁ země kde vládli komunisti se západu ani nepřiblížila. SLIBOVAT, SLIBOVAT a SLIBOVAT jim šlo. Náprstek Viktor
Re: Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Když už Německo okupací zničilo hospodářství ČSR, proč by se dnes zbavovalo montovny a smetiště ? Vstup do politického oligarchátu EU je obyčejný podvod...
Re: Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Jaroslav Ježek (23648) 14.3.2017 reagovat
to, co nás šouplo o 40 let dozadu nebyl nacista, ale komunista, nebýt toho, žádný 89 by nebyl. Jako obvykle pláčeš dobře, ale na blbém hrobě, soudruhu.............
Re: Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Kecičky. Přišli jsme o všechny trhy a železná opona je dílem především Německa. V každé případě lepší, než vyhlazení a to co dnes předvádí EK a předseda EP...
Re: Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Já sice pamětník jako vy soudruhu Ježku nejsem, ale nebylo to spíš tak. že nebýt nacisty, nevyhrál by volby komunista?
Re: Pane PEPI Šťastný je dobře že jste se vrátil.. to bude zas v álejích....
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Na to V ÚSTR rádi zapomínají...
Re: Mě nezajímá, co bylo včéra, třeba 15.3.1939 v Prágru vítali kolaboranti okupanty a HITLERA už 2.den na hradě..!! __Ale kdo krade dnes tak s ním do KRYMU.!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
pane V.N... mě už nezajímá ta pro-sraná minulost... (I když socializmus byl pro tu slušnou většinu a kapiztálizmus je pro zlodějMenšinu)... Ale oni stále slibujou a odklánějí ČSSD stejně jako ODS.. Takže na ty platí jedině pořádnej PES a ANO Babiš, co ví kde a jaká KORUPCE se vaří.. tak jí může aspoň trochu, doufám, že s SPD-Okamury HASIT.. jinak už jsme tam mezi rozvojovejma státama..!! Tam jsme nebyli ani za těch hodnejch komunistů..!! Měli jsme I. kosmonauta, co nebyl ani ze SSSR ani z USA.. PRVNÍHO..!!
Re: Život na dluh je prevít... další krize je za dveřmi.. za 2-3 roky.... Nebo, že by zase válka, tak vždy pomohla US$.!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Dodatek: nó ono jsme těžko mohli dohánět západ, když komunisti budovali socializmus bez dluhů. To ten kapitalizmus včera i dnes jede na dluhy svejch dětí. V ČR zadluženo 1.občané 1+bil.Kč, podnikatelé 1+b.Kč, stát cca 1,5+b.Kč a 50%živoří, 10% pod hranicích chudoby, 200tis. bezdomovců a žebráků a.. nó samá kapitálistická pozitiva pro tu horní 5% menšinu, co to tady vykradla a stále ještě dokrádá. (Tak OKD=prodáno Sobotkou+Kalousem za 1/2,vykradeno a zadluženo, místo dotací na kotle na černé uhlí LIKVIDACE.!
Pane Šťastný, nejvíc si po 1989 ,,odklonil" miliardář Babiš když pomocí akcií
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
na doručitele (anonymních) odkláněl Čapí hnízdo. Tunely z let devadesátých nechal prošetřit Zeman v akci Čisté ruce a kromě svého ministra Svobody nikomu nic nedokázal. Další (prokázaný!!) povod spáchal Zemanův krotitel Nejedlý ale tam to spláchla pokuta 32 milionů kterou za něj zaplatil ruský Lukoil. Senátoři za ODS (Novák) a ČSSD (Rath) na kriminál čekají a zloděje Ransdorfa si odnesl čert který se nemohl dívat jak komunista krade u zesnulého vězně komunistického lágru. Náprstek Viktor
Re: ODKLÁNĚLI straky z ODS a odklánějí také oranžové straky z ČSSD... i Zimole v tom jede...tradá.. to bude. zase sranda....
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Zato ten "svatej" z e zlodějský strany ODS ..Novák se jmenoval si i občanství na Němce nechal změnit, aby nemusel odkloněnejch korupčních 30melounů vracet... ani do toho KRYMU se mu spátky nechce... ta doufá, že ho Němci nevydají... Tak uvidíme jaká je tá německáEU jestli padni komu padni, nebo některejm ty zlodějny projdou jako šmejdům, co tady chodí, a stále škodí..!! Hlevně v Prágru mejí ty nedobytný hnízda, jak vidíme v Černejch ovcích....!!
Re: Pane Šťastný, nejvíc si po 1989 ,,odklonil" miliardář Babiš když pomocí akcií
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, už jsem Vám to jednou psal. Nejedlý žádný podvod nespáchal, šlo o smluvní pokutu za stavu, kdy nevznikla žádná škoda. K pokutě byl odsouzen LUKOIL, protože byl pan Nejedlý pouze statutárním zástupcem firmy. Píšete bludy, stejně jako o všem. Lži snad ne, protože Vy těm bludům asi věříte...rozsudek i s omáčkou je na webu...
Ještě malinko mám co říci
Pavel Šimon (18722) 14.3.2017 reagovat
Občané mohli v médiích sledovati, kterak si vedou "jejich" favorité. Pan Babiš si zcela podmanil své hnutí a nikdo z jeho podřízených na sněmu proti tomu ani prstem nehnul. Je tedy samovládce, což je snem každého uzurpátora. Pan Zeman se konečně "prozradil" a sdělil národu, že zase bude jezdit po ČR za peníze občanů a bude rozdávat přehršle svých mouder. Prý nebude v televizi, nebude se hádati s jinými kandidáty a nebude je ani komentovat. No, kdo tomu věří, ať tam běží. Na "obyčejné" lidi ale nezapomene.
Re: Ještě malinko mám co říci
Pavel Šimon (18722) 14.3.2017 reagovat
V "lidovém" Blesku se bude jistě velmi vyjímati. To pan Sobotka se držel demokracie jako klíště a alespoň u těch svých se dočkal slušné podpory. Pravděpodobně šlo v jeho případě o poslední pokus udělat něco, jak sám říká, pro lidi. Zbývá otázka, zda to lidi přijmou. Kdo ví. Zdraví Pavel Šimon
Re: Ještě malinko mám co říci
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Pan Sobotka, ale nejen, měli 27 let na to, aby se ukázali. To se v každém případě stalo. Ve chvíli, kdy mainstreamová média ztratila veškerý vliv svým lhaním, jako za dob Husákova Rudého Práva, již se dala společnost do pohybu. Ano, internet se vetknul svým strůjcům do zádě. Zbývá jim pouze svobodně-demokratický krach, nebo cenzura...
Re: Ještě malinko mám co říci
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Snad si nemyslíte, že pár vyvolených vládne Evropě na základě demokratických voleb k tomu určených ? Je to stejná zástěrka, jako byly sjezdy komunistické strany KSSS...
Re: Samozvanci v EU jsou neodvolatelní...
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Áno.. třeba ten samozvanec Donal TUSK, co ho tam už Poláci nechtějí.. ale páč slouží tej němce do roztrhání těla, tak ta by ho tam proti vůli většiny chtěla... Jó demokradcie...pro plebs se dělá nahóře pro tu menšinu.. co nám škodí... Já byl proti vstupu do f.NATA a také proti vstupu do německéEU..!!
Re: Samozvanci v EU jsou neodvolatelní...
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Já také. Dobře si vzpomínám, jak jsem byl označován za zrádce národa. Ti samí dnes pořádají referenda za vystoupení...
Re: Samozvanci v EU jsou neodvolatelní...
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
A předtím odhodili rudé knížky a vstoupili do OF...
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Pane P.Š.. Vždy je lepší schopnej vůdce a vládce, než všeho-schopní neschopní-šmejdi, co tady od hadráku 89.. rejdí... a okrádají tu makající většinu..!!
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Já chodím volit už jen "menší ZLO".. snad ANO Babiše nebo a SPD Okamury.... ((Stranu zlodějů ODS-ku ani oranžovou ČSSD-ku, ani škodnou TOPku NEvolím... A KSČM, až vyměněj předsedu...
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
Pane Pepi Happy, přesto se máme (ne všichni ale většina) mnohem lépe než před rokem 1989 a taky mnohem lépe než lidé v ostatních postkomunistických zemích. Jestli mi nevěříte zkuste malý výlet na Kubu, do Maďarska nebo do Ruska a uvidíte sám. Lišíme se i tím že tady můžete bez obav nadávat ale v rusku miliardáře Putina nikdo kritizovat nesmí. Tak buďte rád že žijete HAPPY v ČR. Náprstek Viktor
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
NÁM je hej, MY se máme... žereme odpad z Německa, platy máme 1/3, ale nájmy a energie - vodu, elektřinu a hlavně PLYN i větší, než němec, co na něj v montovnách makáme.... Ták to tu máme už zase "Drang nach Osten"! se to jmenovalo....
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
Pepi až se probudíte tak ať vám ošetřovatel přečte noviny. Prezidentem je Zeman, vládu vedou Sobotka a Babiš, zákonodárce Hamáček a Štěch. Jestli vás někdo nutí žrát odpadky tak víte kam si stěžovat. Ale v r 2013 jste nám tu radil volit ČSSD tak opatrně s tím nadáváním, já je nevolil a odpadky z Polska ani Německa nejím. Náprstek Viktor
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
tak to vidíte Happy ...jste tu chvíli a už jste zařazen mezi nemocné....až budete těžší případ tak vám náprstek může napsat to co mě : až se vrátíte z vycházky do klec lůžka podívejte se pod postel jestli tam nenajdete zbytek svého mozku...ale to píše jen těžkým případům....
Re: Už jsme tam.. mezi těma rozvojovejma zeměma a stčilo jen 28-kapitálistickejch-LET... a je to HNED..!!
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
ale taky chytrák paleček dokázal napsat ,že žádná dohoda o pobytu voj lodí v čer moři není a americké lodě tam mohou být jak dlouho chtějí ...inu náprstek...bez klece ,bez lůžka a s mozkem.....a zcela zdráv....(•‿•)
Všeci kradnů !!!
Karel - i (23017) 14.3.2017 reagovat
Všeci kradnů !!! Proto je zase nepůjdu volit !!!
Re: Všeci kradnů !!!
Happy Pepi (25021) 14.3.2017 reagovat
Všeci kradnů... někteří si i eml-kódují, když švindulí....: https://www.youtube.com/watch?v=W8Ick-owYX0
Je pravda ,že volič by neměl volit žádnou ze současných stran ,které jsou u moci
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
ale vidíte ,že je značná nejednota v názorech zde a natož v širším měřítku ve volbách.Už se na nás vytváří další voličská lízatka jako rozporuplný robejšek atd....
víte ,že u nás existuje asi 204 - 209 politických stran ? já to nevěděl...
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
některým z nich jsem napsal proč se svým programem nespojí do voleb, odepsali my :zkoušeli jsme to ale každý chce být generál ....odepsal jsem ....je to ku škodě voliče ...
koukám vojto že včera šel admin po mě
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
a dnes jde po tobě ...co na to říci ....že leckdy vadí méně než více....
Re: koukám vojto že včera šel admin po mě
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Může mi vlézt na hrb, občanskou neposlušnost už nezastaví...
Re: koukám vojto že včera šel admin po mě
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Možná spíš nemá rád pana Hoffmana, protože podporuje ty, kteří jej zde pravidelně dehonestují a bez důkazů označují za vědomého spolupracovníka StB. To ovšem není na výmaz, ale na žalobu...
Jaký zaujmout názor na dnešní téma?
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
Aktuálnost a priority dnešního tématu předloženého IFH, možná nejlépe charakterizuje vyjádření Ctihodné(šp.duše) dávno již poznaným: "PS.: Svět chce být klamán... A ti NAHOŘE si hrají.(možná inspirace Chléb a hry) Prachy především, že. Ale štěstí si za ně koupit nedá... " Já bych ještě přidal. Co je to štěstí? Můůůška, jenom zlatá. Jistí to pak nicka Pepek k osobě premiera Sobotky: "Ještě mne napadl plemenný vůl..., když plešatého frigidu mu smazali. U nicky Pepka se mi líbí ta jeho kouzelná sebereflexe,
Re: Jaký zaujmout názor na dnešní téma?
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
když také včera napsal: "Vyniká ve tvorbě příspěvků, které nemají žádný relevantní obsah. Asi to píše před zrcadlem a čte to sám sobě...“ Dnes ten "relevantní obsah“ a tvorbu svých příspěvků věru ukázkově věcně potvrdil. :-DDD
Re: Jaký zaujmout názor na dnešní téma?
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Byla to "nadržená frigida" což je na zdejší poměry slušný výraz. Dnes mi súdruh smazal i texty bez vulgarit. Chápu ho, korýtko je potřeba si zasloužit. A ohledně diskuse, žádná tu neprobíhá, pouze dostáváte pohlavky za své bobečky...
Dobrá zpráva.
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
Troll, vstupující sprostě do diskuze (nejsem si jistý, zda se to dá tady nazvat ještě diskuzí), při zneužití skutečných jmen účastníků, ODHALEN! Nejen dle jiného přihlašovacího čísla, ale i hrubou neznalostí č.j. při psaní "my“ a "mi.“ Ukázka: Viktor Náprstek (30618) včera 10:44, Co my to vytýkáte Rychlý ? Dnešní vstup usvědčeného: chatrč bílá (29025) dnes 10:58 "některým z nich jsem napsal proč se svým programem nespojí do voleb, odepsali my :zkoušeli jsme to..“
Re: Dobrá zpráva.
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
PS. Pro mnohé nostalgiky včetně regulovčíka to samozřejmě není žádné novum, když smysl takového počínání, zde tak hezky prostoduše ozřejmila panička M.P. :-DDD
Re: Dobrá zpráva.
Miloš Rudek (35912) 14.3.2017 reagovat
Pane Rychlý nezlobte se ale už jste stejný jako oni , už jste klesl na jejich úroveň,opravdu se přejmenujte na Pavel Blboun Rychlý Nejapný ,zklamal jste mne ,takto osočovat zcela bez důkazů ,ty vaše pocity ,ach Rychlý co s vámi, nejapný bblboune.
Re: Dobrá zpráva.
Miloš Rudek (35912) 14.3.2017 reagovat
to dvojité bb není chybou je to označení ,které vám dojde když řeknete opak chytrý .
Re: Dobrá zpráva.
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
jen ho nechte rudku ,rychlýho ,ať si dělá ty svoje eeé když na víc nemá ,poukazuje na chybu jež pustí oprava chyb ve windows a tak ji může mít kdekdo kdo nekontroluje text nevidí li v něm červené podtržížko....takže je nahranej stejně jako s tou diakritikou včera vaďurovec rychlý eeé....to jste vojto dobře včera vymyslil ...to eeé ....padne rychlýmu jak ulitý.
Re: Dobrá zpráva.
Jiří Jiřík (18676) 14.3.2017 reagovat
Pane Rudku ,kolega Rychlý zcela jistě ví co činí a proč tak činí ,bylo by -li tomu jinak pak platí vaše Rychlý,pták blboun nejapný .
Re: Dobrá zpráva.
Rudolf Enigma (30170) 14.3.2017 reagovat
Já bych si nebyl tak jistý pane Reddlichu potkal mne Dam Di Dam a říkal ,že Rychlý k němu přestal docházet pro meducínu a že to s ním půjde do kopce a začne mít rozum skopce.
Re: Dobrá zpráva.
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Mohu Vás ujistit, že zde nikdy žádná diskuse neprobíhala. Roky tu plantáte o archivech StB, zřejmě ze strachu, že se Havlem skartované archívy někde objeví...
budíček
miroslav costmen (18648) 14.3.2017 reagovat
náprstkova lůza se málo činí
Re: budíček
Viktor Náprstek (30618) 14.3.2017 reagovat
A kde já tady mám nějakou náprstkovu lůzu ? A ještě píšete malé n .Mám zde jen přátelé a na jednu stranu se vám nedivím ,že ji nazýváte lůzou,to ostatní mne nezajímá ,to je práce a já se zajímal o jiné lidi pracovně dosti dlouho abych nyní zaslouženě odpočíval ,tu a tam ještě něco nahlásím ale to je zkouška zda jsem nevyšel ze cviku.
Zajimalo by mě jestli je to
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
falšování jmen a podpisů na rozkaz nebo jen s tichým souhlasem Valacha který tu dbá na ,,čistotu" diskuse. Byly doby kdy tu každý měl své jméno a nějaký názor. Dnes už je každá špína dobrá. To i promoskevský fanatik Zachoval měl tolik cti že se nestyděl podepsat. Ted už je to smetiště ubožáku. Náprstek Viktor
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Jiří Jiřík (18676) 14.3.2017 reagovat
Dobrého dne přeji pane Náprstku ,však vězte ,že filosofie naše zůstane zachována všem navzdory .Jsem rád ,že mohu číst váš vpisek s tím vaším procítěným ubožáku ,nikdy jsem nepochyboval o vašem úsudku a citu ,přeji vám pěkné předvečeří .
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Rudolf Enigma (30170) 14.3.2017 reagovat
Jsou to chudí ubožáci pane Náprstku jak jste správně řekl ale mám radost ,že máme dvojníky a někdo chce být námi .Rychlý včera psal ,že je to depresí ale já si spíš myslím ,že si z nás dělají štamprlata .
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Rudolf Enigma (30170) 14.3.2017 reagovat
místo štamprlata tam mají být šprťouchlata.
Re: Zajimalo by mě jestli je to
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
náprstku ,dokaž to - nekaž to, nedivím se vašemu údivu i mě se třese bříško od smíchu ,zdá se ,že vás nakonec damdidam vyléčí ,vaše příspěvky tomu nasvědčují to se teda povedlo ,to až uvidí bábovidlo rychlý tak potěšhavel ať ho urna netlačí.
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Ladislav Dycka (18728) 14.3.2017 reagovat
Falšování jmen je stejně hloupé jako dovolávání se regulovčíků a marťanů. Netušil jsem že přijde doba kdy budu muset v zájmu udržení duševního zdraví naprostou většinu příspěvkú ignorovat :-(
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
Pane Dycka, už to tady jeden váš soukmenovec napsal. "Chtěli jste Vaďuru, tak tady máte Vaďuru!" Jinak si jako známý redaktor RJ prostudujte něco o kauzalitě. "bez výskytu příčiny A nemůže nastat účinek B; z výskytu B tedy plyne výskyt A."
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Pavel Rychlý (18702) 14.3.2017 reagovat
Pane Náprsku nedávno jsem tu psal, že místní nostalgici a pretoriáni jsou těžce frustrováni nezdarem nás vytlačit z diskuze u FOLKA. Dnes se to nejen potvrzuje, ale prohlubuje v zoufalství a jak známo ZOUFALCI, dělají zoufalé věci. Jak můžete spatřit pod vaším příspěvkem, zoufalost roste s přibývajícími falešnými jmény, skutečných diskutérů. Chudáček Hoffman musí už mít ze svých adorantů a milců, hlavu jako škopek. Škoda, že už upustili od pozvánek na další srazy. Rád bych si "pokecal"!
Re: Zajimalo by mě jestli je to
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Vytlačit z diskuse ? A z koho bychom si asi tak dělali legraci ? Právě naopak, vždy jsem si dělal šoufky z hloupých PSVB, pyšných udavačů a komunistických pacholků. Na nich totiž vždy nejlépe vynikne, že už je opět čas...
Stran voleb mohu čtenáře ujistiti ,že každá
Jiří Jiřík (18676) 14.3.2017 reagovat
politická strana znamenati bude zlo.Dovolte bych vám popřál hezčí den než mám já ,latinou zpitomělý .
Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Použiji dřívější nápad pana Sapíka (omlouvám se) a pokusím se něco sdělit (nevím komu) pomocí přísloví: "Veselá mysl je sice půl zdraví", ale "čeho je moc, toho je příliš" a "v nejlepším je třeba přestat". V každém případě "stokrát nic umořilo osla" a pokud chcete umořit účast na téhle diskuzi, jste na nejlepší cestě. Takový osel mi připadá odolnější než já :-))) Sorry!
Re: Vzkaz
Pavel Rychlý (19628) 14.3.2017 reagovat
Vždy jsem doufal ,že ve vás musí být zbytky rozumu pí Černá .
Re: Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Samozřejmě jsem reakci čekala. Uvědomte si, že základní orientace v diskuzi (i pseudodiskuzi) je první předpoklad účasti. Pokud tohle znemožníte, pak dosáhnete toho, o co se tu snaží dlouhodobě NAPRDI. Sice budete vítěz nad nimi, ale brzy nebudete mít diváky, kteří by vám mohli zatleskat.
Re: Vzkaz
chatrč bílá (29025) 14.3.2017 reagovat
Pí Černá ,doufám ,že si svá slova vezmete za své a omezíte svou pseudodiskuzi,dobrý nápad .
Re: Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
SIce jsem nic takového nepsala, ale zvážím přenechat vám volné pole v "plodné diskuzi" pod pseudonicky. Vypadá to, že to vadí jen mě, tak si užijte "popularity". Rozhodnutí o tom co udělám, však nechte prosím na mě.
Re: Vzkaz
Danka Pavelková (20335) 14.3.2017 reagovat
Veroniko, na tom, přece není nic špatného... I náš slovutný komik Vlasta Burian, míval ve filmech často své dvojníky - a lid se bavil... :-)
Re: Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Musím říct, že vás moc nechápu. Udělat to jednou, dvakrát, může být vtip. Ale když je tu většina příspěvků známých nicků pod různými IP, už to vtipem není. Jak se Vám bude Danko líbit, když tu bude pod Vaším jménem 20 textů, aniž byste i něco napsala? A to není o jménech, tím se nezastávám nikoho, ale považuji to za stejnou křivárnu jako naprstkovo 100x Černá. Možná jsem proto citlivější, ale nesouhlasím s tím a to od kohokoliv, nejsem holt Burian. Ať se tedy lid baví, ale beze mě. Omlouvám se.
Re: Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Oprava - pod různými "registračními čísly", ne IP
Re: Vzkaz
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Souhlasím. Já to tak i cítím. Kdo to necítí, těžko u něj hledat rovná záda...možná to někomu přijde vtipné, mě nikoliv. Nepotřebuji dva nicky, abych vytřel podlahu s Rychlou trojkou...
Re: Vzkaz
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Děkuji pane Vojto. Až teď jsem si všimla, že pan Dycka mě o pár minut předběhl. Potěšilo mne, že nejsem sama. Já nevím, každý by si měl představit, že příště se stane obětí on. Jaká je to bezmoc zažívám v naprstkových příspěvcích. Konkrétně u něj by mělo platit špinavému špinavé, ale snad máme na víc než on, ne? Napsal jste to přesně. Díky.
Re: Ppoznámka
Danka Pavelková (20335) 14.3.2017 reagovat
pro rozhořčené... Můj příspěvek o V. Burianovi byl ironický, doufala jsem, že to pochopíte. :-/ Ale na druhou stranu - diskuze bez pravidel, diskuze, kde se diskutující neustále osobně napadají, také není nic vtipného... Prostě není v pořádku. Chtělo by to změnu - inovaci, nebo aspoň renovaci, vážená redakce Deníku. :-))
Re: Ppoznámka
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Stačilo by omezit možnost souběhu nicků. Technicky je to snadno proveditelné. Ostatní je na nás, už ne na novinářích...
Černá, pokud považujete MÉ kopírování VAŠICH příspěvků
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
za stejně ubohé jako vydávání se za někoho jiného, pak je to s vámi horší než špatné. NIKDY jsem se nesnížil k tomu aby se vydával za někoho jiného a NIKDY jsem si ničí příspěvek NEVYMYSLEL. Od prvního dne tu vystupuji pod svým SKUTEČNÝM jménem. Nemám důvod se za své jméno stydět, nic jsem neukradl, nebyl jsem členem žádné strany, nepodepsal jsem žádnou spolupráci a dokonce jsem ani nešmelil s lihem. Chápu že tu někomu vadím a to je dobře. Náprstek Viktor
Re: Černá, pokud považujete MÉ kopírování VAŠICH příspěvků
Viktor Náprstek (18674) 14.3.2017 reagovat
P.S. vaše LŽI tu budu kopírovat (i s datem originálu) dokud neuznáte že jste LHALA. Na rozdíl od vás netrpím mindrákem abych psal vlastní jména s malým písmenem. Náprstek Viktor
Re: „... zuřil a křičel a slinou si bradu třísnil ....naprstek-Paleček
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Prý "...nikdy jsem se nesnížil.." - vy se snižujete pořád. Ať už napadáním, lhaním, komolením jmen, či absolutní neznalostí reálií a zaměňováním současnosti za minulost. Připomínáním vašich kiksů. Možné je, že už se třeba nemáte kam snížit, jste prostě dno. Taky jsem nepoznala nikoho, kdo by své jméno tak špinil a proto jste pro mne anonym. Člověk, který si váží sám sebe (a svého jména) se takhle nechová. S určitostí však vím, že jste zbabělý fňukal.
Re: Černá, pokud považujete MÉ kopírování VAŠICH příspěvků
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
To je pouze kapka v moři. Za ubožáka Vás považuje drtivá většina diskutujících a to nejen v komentářích Hoffmana. Já Vás považuji spíš za nebožáka, protože sesmolit takovou snůšku nesmyslů dá jistě práci a naučit se je kopírovat, to také každý kmet nezvládne. Jisté je, že bez Vás bychom zapomněli, jak se chovali komouši v padesátých...Tak s chutí do toho, ať práší za kočárem, barone Prášile...
Re: Černá, pokud považujete MÉ kopírování VAŠICH příspěvků
Jan Polák (18804) 14.3.2017 reagovat
pane Náprstku ,chápu Vás ,také jsem přišel z ciziny domů ,měl jsem také spis u STB aniž bych se o to jakýmkoliv způsobem zasloužil, to prosím zdůrazňuji ,zkrátka stačí když se vrátíte . Je mi úplně jedno co si o mne kdo myslí , já měl vždy svědomí čisté i proto jsem s Vámi vždy soucítil a zastal se Vás.
Re: Černá, pokud považujete MÉ kopírování VAŠICH příspěvků
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Pan Náprstek ale z žádné ciziny nepřišel. Teplý flek měl před rokem 1968, stejně tak po roce 1970. V tomto meziobdobí údajně pobýval v Bavorsku. Na rozdíl od nás, kteří jsme složitě zdrhali přes kopečky, pan Náprstek se vrátil, aby zde s Ivanem volil Husáka. Kdo musel skutečně utéct, ví dobře, co to znamená...
„... zuřil a křičel a slinou si bradu třísnil .....
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
ne naprstku pro mne jste anonym. Vím že si Vás nemám všímat právě proto, co jste teď o sobě prozradil a většinou to dodržuji. Lidé zakomplexovaní jako vy mi nevadí, pro mne neexistují, dokud nezačnou zbaběle útočit. A to je jediné, čím vy vynikáte - zbabělost. Howgh!
Paní Černá často sem na diskusi nechodím , diskutuji jinde v kultivovanějším ovzduší
Jan Polák (18804) 14.3.2017 reagovat
a chci Vám říci , že jsem se několikrát zastal pana Náprstka a ten kdo má největší přehled a podle mne nebude hloupý je pan Rychlý , zvláště když naprosto přesně jmenuje podoby pana -í Chatrče bílé ale i Vaše paní Černá a máte jich máku ,oba. Komu čest tomu čest a panu Rychlému za jasný úsudek patří mé uznání po právu .Hezký večer.
Re: Paní Černá často sem na diskusi nechodím , diskutuji jinde v kultivovanějším ovzduší
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Pane Poláku, něco z Vaší "kultivované" diskuse bych si dovolil dát k dobrému, aby každý věděl jak se věci mají...Re: Zákony tu jsou pro všechny Jan Polák (18804) 17.4.2016 reagovat skoč do zdi ať se ti rozsvítí a postavíš se ze čtyř na dvě
Re: Paní Černá často sem na diskusi nechodím , diskutuji jinde v kultivovanějším ovzduší
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
A koukám, že máte chybně diakritiku. Naprosto stejně jako naši "multinickové"...
Re: Tak!
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Nejen multinick, ale provokatér. Myslíte ,že by někdo mohl zcela vážně dát do souvislosti Rychlý-jasný úsudek? A pokud snad ano, pak se jeho jasný úsudek evidentně přesunul k Rychlému. Výsledek tu čteme :-) Dobrou noc.
Re: Tak!
Vojta Josef (18649) 14.3.2017 reagovat
Rychlý hloupý není. Spíš nezvládá komunikaci, což nebude problém pouze zde. Chybí mu prostá lidská empatie. A umí pracovat (vyhledávat) s internetem, Náprstek už nám senilní, na což má právo a míchá do sebe bulvární zprávy a realitu...
Re: Docela jste mne překvapil s Rychlým
Černá Veronika (29345) 14.3.2017 reagovat
Četl jste tu,co napsal o zneužitém Putinovi? Teď se mi to nechce hledat. Stejně tak i člověk průměrně inteligentní bez vzdělání ví, že pokud chce od někoho opisovat, měl by aspoň pár dní počkat, až to zavadne, on ne, hned v dalším jeho textu použije klidně celé Vaše věty. Nemluvě o tom, že jeho styl je lepenice z jeho oblíbených "cizích" slov a pak mu vychází úplné nesmysly. Pokud je v tom náznak myšlenky, je to opsané z jiných diskuzí. Ale na to si asi musíte přijít sám. Hodně trpělivosti přeji :-)
Re: Paní Černá často sem na diskusi nechodím , diskutuji jinde v kultivovanějším ovzduší
Danka Pavelková (20335) 15.3.2017 reagovat
Vás také, pane Poláku, není možné brát vážně.... Už ta jednostrannost ve vašem úsudku o něčem svědčí... :-/
Ještě k naprstkovu příspěvku včera ve 20:04
Černá Veronika (29345) 15.3.2017 reagovat
Ne, naprstku, to co provádíte vy, je mnohem horší, protože podsouváte jiným agresivně zmanipulovaná slova. Nic na tom nemění to, že tvrdíte, že pod vaším jménem. Pro mne jste anonym jako každý jiný. Ten, kdo tu dubluje známé nicky tak dělá s vtipem, není v tom nenávist a zákeřnost, často je to humorné. Tak jsem si představila, vytknout něco podobného vám, Divínovi nebo Rychlému, zbylo by tu jen smazané vlákno po vašich 15ti sprostých reakcích.
Re: Ještě k naprstkovu příspěvku včera ve 20:04
Černá Veronika (29345) 15.3.2017 reagovat
A v tom je mezi vámi ten největší rozdíl - on použil váš princip, ale není sprosťák jako vy, baví se. Nic to nemění na mém nesouhlasném názoru, ale že se vymezujete právě vy, považuji za eckelhaft.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies