71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj
regionální Deník

Diskuse: Držte si klobouky

Ivan Hoffman

Držte si klobouky

Snad aby se zapomnělo, o čem že bylo poslední dějství permanentní vládní krize, vyzvali koaliční představitelé občany: Držte si klobouky, pojede se z kopce! Slibují vyšší daně,…

DISKUSE OBSAHUJE 237 PŘÍSPĚVKŮ

Staronová trojkoala v akci
Rudolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
Tak toto nemá chybu. Když jsem před dvěma lety psal, že zrušení 5 ambasád a zrušení exportních možností země do Venezuely, Konga a Indie je pitomost, která má prý ušetřit 150 mil Kč, ale poškodí export za několik miliard, tak se mě někteří smáli. Také jsem uvedl, že se za půl miliardy plánuje nová ambasáda ve Washingtonu. Prý tam nemáme dostatečně repre prostory. To bylo řevu, abych si prý nevymýšlel. No a je to tady. Podcenil jsem ale rozpočtově zodpovědnou škrtvládu, která šetří, kde může. Včera odsouhlasila tu obrovskou prosklenou ambasádu, ale ne za 500 milionů, ale předběžný rozpočet je 600 milionů. Ono pár desítek milionů sem tam asi není podstatné. Vždyť je to vláda rozpočtové odpovědnosti a musíme šetřit. Tato cena ale prý není konečná. Ostatně, když jsem viděl projekt, nedivím se. Pokud to bude pod miliardu, budu se dost divit. Zvláště, když to bude spolu s knížetem řídit Vondra, který to celé spískal. A aby nebylo dobrých zpráv od zodpovědné vlády málo, tak Škarka, ano, ten Škarka, který stojí před soudem a který už předvedl křivé svědectví a manipulaci s fakty, tak ten byl pověřen vedením komise pro kontrolu hospodaření NKU. Tak toto je prostě fantazie. Banda gaunerů pověřila jinou bandu gaunerů, aby kontrolovala jedinou instituci, která by mohla ze zákona říct, že banda gaunerů krade. Praha je opravdu světově unikátní. A někteří pražáci budou zase urážet a kopat kolem sebe. Asi jim to hodně nese. Ale faktem je, že toto už je doslova výsměch. Hlasuji pro pořádnou pražskou defenestraci, ale pořádnou. Pokud by dopadli jak se jednou stalo jen na hromadu hnoje, tak by se tam cítili zase jako mezi svými.
Re: Staronová trojkoala v akci
karel 12.4.2012 85.160.46.* reagovat
Jo Saša lze amíkům tak do zadní části těla,že bych se nedivil kdyby doma neměl na stolku bustu Baracka a v lednici to skvělé americké Budwaiser.Jinak vyznamenávání hrdinů-nehrdinů,vystavba honosných paláců,megalomanské choutky-no né nadarmo se jmenuje Saša-když to nejde vlevo máme tu vpravo néé :-))
Re: Re: PromoPro a agent cia Vondra spoluvinen..!
Pepi 12.4.2012 93.91.50.* reagovat
A co agentCIA S.A.Vondra, který umožnil krádeže těch miliónů..??..!§ Spolu.pomahač a spolu-zloděj musí jít taky sedět za spolu-účast za LOUPEŽI..!! __Spolu-pachatel a spolu-pomahač musí jít také za zloději do BÁNĚ..!!
Re: Staronová trojkoala v akci
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Rudolfe, Vaši kritiku si velmi dobře pamatuji. Nešlo vždy o rušení ale slučování jednak s našimi ale i např, se Slovenskými zastoupeními. Napsal jsem Vám tehdy, že oprávněnost (či nesmyslnost) těchto kroků můžeme za nějaký rok zhodnotit porovnáním výsledků našeho obchodu v těch destinacích. Nechcete se k tomu dnes vyjádřit? Náprstek Viktor
Re: Musíme u kámošů USAmíků investovat, vždyť
Pepi 12.4.2012 93.91.50.* reagovat
Musíme u kámošů USAmíků investovat, vždyť tam je vyslán "kvalifikovaný" velvyslanec (býv.min.zemědělství-žid) Petr Gandalovič a ti si musí pomáhat..!!
Re: Re: Musíme u kámošů USAmíků investovat, vždyť
Karel 13.4.2012 90.176.43.* reagovat
Tak to jsem se nasmál,když jsem si četl na stránkách ODS Opava - Nebát se a (ne)krást... Pro českou pravici a zejména Občanskou demokratickou stranu to nejsou lehké časy. Takřka každým dnem se na nás valí zprávy o nečestném jednání toho a onoho člena, podezření na korupční jednání nebo zprávy o tom, že nějaký gentleman významně ovlivňoval voleného zástupce, aniž by byl sám kýmkoliv zvolen. Ve výsledku pak ODS vypadá jako strana chronických kleptomanů, jejiž hlavním mottem je mírně obměněné Masarykovské heslo "nebát se a nakrást". Občané jsou ze současných poměrů frustrováni, stejně tak jako jsou frustrováni slušní a poctiví členové ODS, kterých je drtivá většina. http://www.odsopava.cz/blog/nebat-se-a-nekrast
Re: Staronová trojkoala v akci
Karel 12.4.2012 90.176.43.* reagovat
Tak to hezky až dojemně začalo s takovým citem a šarmem. Václav Klaus na setkání s voliči - květen 1992 ( budoucnost a dnešní realita ) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=j88CsGqwheg zakladatel tržního kapitalizmu potmě http://www.youtube.com/watch?v=hk1cCLXBGP8 My zato nemůžeme http://blisty.cz/art/52565.html Jak daleko máme do Řecka a kdo nás tam kvalifikovaně vede ? http://www.outsidermedia.cz/Cesky-statni-dluh-1989-2011-1.aspx Dnes musí škrtat a škrtat,ale sobě samozřejmě né!
Proč by si ONI měli držet klobouky?
Hadí oči 12.4.2012 94.113.28.* reagovat
Jakápak jízda z kopce? Z oken bychom je měli vyházet! Nejprve se ale, poučeni historií, musíme podívat, jestli dole nezůstal nějaký jejich hnůj, aby pád nebyl příliš měkký a nezbylo mnoho těch, kteří náhodou přežijí. Bývalým i novým politikům bychom od samého začátku měli ze zákona spočítat veškerý majetek, vč. rodinných příslušníků, nabytý za posledních dvacet let, záhadné zbohatlíky když už rovnou nepozavírat, tak alespoň dodanit (týká se i nepolitiků). To proto, aby mezi nimi nebyl náhodou úplně nemajetný bezdomovec, jako je např. jistý lobbista-alkoholik R.J., který má ale pohádkově bohatou ženu. Dále odposlouchávat všechny pracovní telefony, otevírat všechny dopisy, zveřejňovat všechna rozhodnutí. Při stranických jednáních a všelijakých těch záhadných „kádevítkách“ nechat otevřené dveře, protože pokud se nepletu, za zavřenými dveřmi jednají za naše peníze a o nás bez nás. Zrušit jim jejich feudální práva, odebrat záhadné prebendy, jako třeba příspěvek na dopravu, když je všude vozí osobní řidič, zkrátka rozbít to jejich akvárium. Ono by hned bylo vidět, kdo jde do politiky skutečně s úmysly sloužit veřejnosti a kdo se zase chystá na roli pijavice. A věřte mi, zejména v té nejnižší politice na úrovni obcí je nejlépe vidět, že máme dost schopných, obětavých a hlavně poctivých občanů, kteří by dokázali vést i celý stát. Komu by se to nelíbilo, ať nedělá politiku. ZÁVĚR: Změnou Ústavy zakázat do politiky vstup vychcánkům-členům politických stran, neboť ti potom, obdařeni pouze členstvím, mávají celým národem. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem viděl, že VV mají 929 členů (devět set dvacet devět) !!!!! a jaký tyátr je kolem asi dvacítky z nich. Jenomže i těch pár elementárních požadavků na politika, to je utopie, protože o budoucích politicích budou rozhodovat dnešní politici a Janouškové. Otázka pro idioty, co tam předloni naházeli kandidáty VV: jste si vůbec vědomi toho, jaká verbež kvůli vám dnes tvoří dějiny jednoho středoevropského národa? P.S. : Zpráva z tisku: Bránil rodinu a nožem zabil tři zloděje . . .
Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Velice pěkně a úderně napsáno. Až na to idiotské VYVRCHOLENÍ v ZÁVĚRU... Jako by byl pisatel úplně mimo.
Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Netřeba 12.4.2012 194.213.41.* reagovat
Možná je to myšleno tak, že zloděj k vám nemusí přijít jenom oknem nebo přes rozlomenou FABKU :-)
Re: Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
:-) Co s FABKOU? Idiotským VYVRCHOLENÍM jsem myslel pasáž Hadích Ok s idioty. A na tom trvám.
Re: Re: Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Hadí oči 13.4.2012 94.113.28.* reagovat
Já zase trvám na tom, že to byli idioti. Vrána k vráně sedá.
Re: Re: Re: Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Má spolužačka, pane Hadí oko, není idiot, má spolužačka je kouzelně naivní a lehce ovlivnitelná každým, kdo se staví čestným, odbojným a ostře odhodlaně tepajícím nešvary. Notabene když předvádí svou odhodlanost a neochvějnost na TV obrazovce. Rozčarování a zanevření bylo pro její duši poměrně zásadní. Takže, pane Hadí oko, voliči nemusí být idioti, jsou to jen LIDé stejně n*a*s*r*a*n*í jako my dva, jen poslední řešení ZATÍM odmítají. Co je poslední řešení? Tak to víme nejlépe každý sám za sebe. Bab.
Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Hadí oči 13.4.2012 94.113.28.* reagovat
Dobře, chápu. Ale jste si jista, že ta naivní dívenka je opradu vaše spolužačka? Kdybyste napsala, že je to vaše vnučka, přece jenom bych měl to chápání značně usnadněné. Přeji příjemný víkend.
Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
bab 14.4.2012 85.71.70.* reagovat
Promiňte, pane Hadí oči, že jsem Vás uvedla do stavu pochybností. :-) Vysvětlení jednoduché. Scházíme se - spolužačky a spolužáci - 50 roků. Intenzita setkání roste adekvátně s věkem. Délka výletů se adekvátně věku krátí. A "politika" na našich setkáních ? Napříč politickým spektrem. Za jiný názor si nenadáváme. V řešení se neshodneme, což nám nebrání v komentářích. Na čem se shodneme, je pojmenování současné politické scény. Do nebe volající b*o*r*d*e*l. Toto autor scénáře z roku 1989, dle mého, nemohl chtít. Byl stejně naivní (jako má "spolužačka"), nebo podvedený, nebo plnil funkci užitečného idiota ? Kdo zosnoval vraždu Kenedyho se svět taky nedoví. Archivy budou mlčet. Smotáno páté přes deváté. Omlouvám se. Píšu pod tíhou včerejších Událostí a komentářů. Ta osoba ze Žďáru je aspirantka na funkci presidenta ČR. Bab. P.S.: Vnučka bude mít právo volit za dva roky. :-) Má úplně jiné starosti. A to je dobře.
Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Ivan Hoffman to napsal hezky od plic a vyjádřil to, co většina z nás cítí. "Oni" budou tak dlouho sejřit, až míra občanské trpělivosti dosáhne vrcholu a naštvaný národ (LID) vyrazí do ulic a udělá pořádek. A při té slotě, kterou nám Nečas sděluje, se ještě usmívá jako měsíček na hnůj... Kdyby byla tato vládnoucí garnitůra odejita už včera, bylo by pozdě. Není totiž jisté, co za ptákoviny si ještě vymyslí. Dva roky do voleb jsou strašně dlouhá doba... A jak se říká, "nikdy ještě nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůř." Všechny občany, mladé staré, děti, zdravé, nemocné, okradou, ale 20 miliard na jakýsi pofiderní třetí pilíř za státního důchodového systému klidně vyvedou, a stovky milionů na repre-velvyslanecký palác v Americe v rozpočtu najdou. Kdo jim má potom věřit? Už vidím, jak nám tu zdejší klaka kejvalů v čele s V.N. vysvětluje, že je toto další ožebračování občanů nutné, a že ve středověku bylo hůř... :-((Aby je husa kopla).
Re: Re: Re: Proč by si ONI měli držet klobouky?
jens 12.4.2012 95.143.133.* reagovat
zapoměla jste na prohranou arbitráž s Diag Human.Tam se ještě bude solit ostošest.....
Předpověď počasí
Rudolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
Jen taková drobnost, kterou mi sdělili kamarádi ze Slovenska. Nečas se dá taky přeložit do slovenčiny jako Slota. A oni už se Sloty konečně zbavili. Měli bychom se také zbavit toho hnusného počasí v ČR. Nečas v ČR se prohlubuje a stává se neřízeným uragánem, který už bere na co přijde.
Re: Předpověď počasí
bartolom 12.4.2012 46.29.228.* reagovat
Značkování, že vláda s předsedou Nečasem v čele jsou gauneři, nebo že my, daňoví poplatníci jsme ti okradení chudáci, nikomu nepomůže. Je to pouhopouhá projekce a zbavování se vlastní zodpovědnosti. Všichni jsme součástí celku a v jeho rámci se nutně potřebujeme domluvit na slušném soužití. Od státu se spravedlnosti nedočkáme, protože je ve stavu naprosté ztuhlosti. Všimněte si, jak se ti námi zvolení papaláši toporně pohybují a vyjadřují. Ona podoba s komunistickými pohlaváry v poslední fázi totality není asi náhodná. Jsem přesvědčen, že vůbec nedokáží reagovat na měnící se společenskou situaci a veškerou svojí energii investují výhradně do udržení svých výnosných koryt.
Re: Re: Předpověď počasí
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
To jsem už někde četla... Ale nevadí, je to pravda. :-)
Re: Re: Předpověď počasí
jens 12.4.2012 95.143.133.* reagovat
Navrhněte východisko.....Výstřel z Aurory ? Útok na Zimní palác ? Zajistěte zbraně, a jdem na to....
Re: Re: Re: Předpověď počasí
CITIZEN 12.4.2012 109.71.213.* reagovat
Stačí jít všichni 21.4. na Václavák a všude v ČR na náměstí a ne sedět u pc A NADÁVAT !!
Re: Re: Předpověď počasí
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
pane B. já Vám rozumím asi takto : jsem součástí celku a musím se smířit s rolí kterou mám.Jsem - li socka musím strpět,že mi vrchnost sere na hlavu ?
Re: Re: Předpověď počasí
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Mi připadá, že plní nějaký neznámý důležitý a zásadní úkol. Ta vláda plní. Bez ohledu na život v naší zemi. Začínám věřit myšlence, že jsme pokusným národním králíkem. Bab.
Re: Re: Re: Předpověď počasí
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Nebo nadnárodním. Bab.
Nemáme si Náprstku dát ty klobouky na gumu?
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Nebudeme si je muset držet a budeme mít volné ruce na práci. Držet si klobouky a makat jenon na čtvrtinu nebo z polovičky, tak z toho by kakali hovínka do hranata Kalousek i s Nečasem.
Prý si žijeme jako prasata v žitě
karel 12.4.2012 85.160.46.* reagovat
onehdá prohlásil Kalousek a kývači halasně mu dávali za pravdu a argumentovali plnýmy nákupními vozíky.No jak tak dumám napadla mě jedna myšlenka-oni nám vlastně chtějí zdělit že mít na potraviny je vlastně v kapitalismu nadstandart :-)))
Re: Prý si žijeme jako prasata v žitě
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Toto může Karle prohlásit jenom mentál, který má místo mozku v makovici obsah střev v plném rozkvětu střevní chřipky. To by potom vrcholem blahobytu byl nepracující cigán s dvěma nákupními vozíky po výplatě sociálních dávek na desetičlennou rodinu.
Re: Re: Prý si žijeme jako prasata v žitě
jens 12.4.2012 95.143.133.* reagovat
Určitě tím míníte Kalouska....Pak máte +
NEPTEJTE SE...
Kenedy 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Neptejte se, co pro Vás udělá český stát, uvažujte, co uděláte vy pro český stát! Kolik dáte daní navíc tím, že víc vyděláte, kolika potřebným pomůžete dobrovolně, bez nucení státem přes daně! Přestaňte s výmluvami, že to budete možná dělat, až ONI vymýtí korupci - začněte hned! Vypněte počítače, vstaňte a mazejte něco dělat!!
Re: NEPTEJTE SE... Kromě ranní stolice, máš
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
už něco užitečného za sebou?
Re:ottošu - nedělej ostudu!
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Ottošu, většina účastníků diskuse ví, že jsi z Moravy, a tím děláš Moravě ostudu! Čecháčci si budou myslet, že všichni Moraváci jsou stejní primitivní burani, jako ty, nech už toho!
Re: Re:ottošu - nedělej ostudu!
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Pepo na rozdíl od jiných, se za tu Moravu nestydím. Dokonce se píšu plným jménem a pokud se to některým čecháčkům nelíbí, můžou mě kdykoliv políbit prdel. Já je mám také na salámu. A dokonce i jednoho od Přerova.
Re: Re: Re:ottošu - nedělej ostudu!
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Nestydím se za Moravu, stydím se za tebe! Prdel se neříká Bohušu!
Re: Re: Re: Re:ottošu - nedělej ostudu!
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
A moc se červenáš u toho stydění se?
Re: Re: Re: Re:ottošu - nedělej ostudu! Oprava pro Pepu.
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Pokud se prdel neříká, tak místo jejího políbení mě můžou skočit na cara.
Re: Re: Re: Re:ottošu - nedělej ostudu!
ID 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
A já se stydím za Vás a za další kejvaly a podrazníky. A topan Otto není...
V tomto týdnu byl hostem …
Eddan 12.4.2012 109.81.245.* reagovat
… ranního pořadu Jak to vidí…, vysílaného na Českém rozhlasu 2 – stanici Praha prof. Tomáš Halík. Nejsem tapetář, tak zde nebudu rozebírat jeho naprosto přesnou analysu současného politického, ekonomického dění. Přesto si dovolím zdůraznit jednu jeho myšlenku: ze společnosti se vytratil pojem hřích. To, že něco není nezákonné, ještě neznamená, že to není hřích. P.S.: Jsem nucen parafrázovat, jelikož Český rozhlas obecně má tak mizernou navigaci na svých stránkách, že jsem nebyl schopen najít přepis (který tam obvykle již hodinu po vysílání bývá umístěn), bych mohl citovat pana profesora doslovně. Tak nabízím alespoň odkaz na záznam v mp3: http://media.rozhlas.cz/_audio/2602661.mp3
jízda s kopce nebude
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
Vláda nám namydlila schody .
Re: Vláda pojede ze chodů...
Pepi 12.4.2012 93.91.50.* reagovat
A což jestli si tato škrt-vláda nenamydlila schody pro SEBE, -- už by bylo NEČASE vyměnit tlupu hňupa Nečase: Kalouska, DRÁBka, Vondru, i trantenberka!!
Kolovrátek.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pan Hoffman kritizuje politiku škrtů (úspor) ve výdajích státu. Kritizuje však i dluhy, které se mají těmi škrty snížit. B.Sobotka ve včerejší MfD (str.2), připouští, že šetřit (škrtat) budou muset i oni. Jak a kde zatím prý přesně nespočítali ale pracují na tom. Na TV obraovkách můžeme vidět protesty proti úsporám téměř v celé Evropě. Jak šetřit a přitom víc utrácet neví nikdo. Co odborník to jiný názor, co blbec to obecnější čísla. Za dva roky to může volič vládě spočítat a dát příležitost (a hlavně čtyři roky čas) dnešní opozici či někomu úplně novému. Rozhodují budou výsledky. Zatím mohu jen konstatovat, že zemi v Evropě která se bez reforem (úspor) obešla neznám. Vy snad ano? Náprstek Viktor
Re: Kolovrátek. Náprstek
mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Už je to tady - podle p. Náprstka. V celé Evropě je to prý stejné, za krále Holce byla za groš ovce a v Africe řádí mračna kobylek... A u nás zase modrá trojkoala s ekvipáží roztleskávačů... :-
Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Mirko, tak je to v celé Evropě stejné nebo není?? Nerozumím, jaký svůj názor jste chtěla v tomto příspěvku vyjevit. Je to stejné ve všech zemích, nebo není?? Kde je to jiné??
Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Já si to, pane Pepi, nemyslím. Byla to reakce na předchozí příspěvek, napsala jsem: "podle p. Náprstka je to" prý "v celé Evropě stejné." Já si to nemyslím, to by byla samozřejmě lež... Ale, jak známo, POLOPRAVDA = CELÁ LEŽ"... Aktuální šablona pro roztleskávače. :-(
Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Paní Mirko, čekat od Vás seznam evropských zemí které se obešly bez reforem (škrtů) by bylo zbytečné. Zato zesměšňování těch, kdo mají jiný názor je u Vás běžné. I Váš kolovrátek se dá odhadnout dopředu. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Za pravdu se každý nejvíc zlobí, pane V.N., a úsměv je nejúčinnější zbrań, před 22 lety - i dnes. :-))
Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
soudruhu VN,nejde o to kolik států škrtá,ale jak řeší své problémy !Před čtyřmi měsíci vláda svými daňovými zákony stanovila snižování schodku.A ejhle, opět se spletla a zákon nezákon bude se ŠKRTAT!Co je to za odborníky,kterým jejich prognozy nevydrží ani jeden qartál?NEKOMPETENTNOST!Osobo VN,tím seznamem si můžete tak akorát vytrzit arsch.
Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Pane Náprstek, je to jako v té reklamě: Matematice moc nerozuměla, hry jí taky moc nešly, než přišla na to kde je její umění, umění popostrčit. Bohužel při popostrčení paní Mirkou si nikdo láskyplně do náručí nepadá.
Re: Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
ID 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Na Vás a Vaši tlupu, při vší skromnosti, ještě stačí...
Re: Re: Re: Re: Kolovrátek. Náprstek
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Pane Pavko, sledovat reklamy a ještě je citovat, tak to je fakt duševní obzor neskutečného omezení. Pardon. Bez omezení... Bab.
Re: Kolovrátek.
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Vtip je v tom, že dluh (států i celé Evropy) je tak velký, že i když by se na rok zastavily výplaty všech sociálních dávek včetně důchodů a nemocenské a přitom se na ně dále vybíralo, tak zadlužení bude pokračovat. Důvodem je to, že peníze jsou zbožím a politici na prodej. To ale i idioti dobře vědí.
Re: Re: Kolovrátek.
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Zase jeden, co státní rozpočet vůbec neviděl a "zasvěceně" o něm diskutuje. Kdyby se zastavily výplaty všech sociálních dávek a důchodů (např. na úroveň, jaká je v Číně), oddlužily by se všechny státy do 5 let na nulu - u nás by to trvaly 2 až 3 roky. My ale nechceme žít jako v Číně, furt hledáme někoho, kdo nám to zaplatí.
Re: Re: Re: Kolovrátek.
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Víš kulový, co jsem viděl a zároveň píšeš to sámé. Ujasni si to!
Re: Kolovrátek.
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Pane Náprstek, pan Hoffman zde již delší dobu, kritizuje nejen škrty, ale kde co.(ne však z pohledu kritiky věcné, ale za každou cenu) Zřejmě přebral Sobotkovu strategii, všechno špatně, za svou a občas to vyšperkuje svými obecnými frázemi.(kdepak obecnými čísly)Když se však začne odvolávat na hodnoty a morálku se svým tendenčním viděním a nabádá k praktikám hrobařů slova morálka, kterou zakopali někde v roce 1948, tak se to nedá nazvat jinak, než vystihujícím slovem "chucpe".
Re: Re: Kolovrátek.
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Ano, kritizuje. A dlouho. Vy jste byl tenkrát ještě zalezlej. A panu Hoffmanovi nechybí myšlenky a přesvědčivá slova. A hledá a nabízí. Prej kde co. No jistě. To Vy se zmůžete akorát na kritiku autora. Dovolte mi se zasmát. Děkuju. Bab.
Re: Re: Re: Kolovrátek.
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Předchozí doplním ukázkou, pane Pavko. ""Zásadním problémem, kvůli kterému mimochodem budeme agonii politiky přihlížet i nadále a nejspíše až do nějakého hořkého konce, je ta alternativa. Jestliže má politika věčný sklon raději společnost manipulovat a ovládat, nežli jí sloužit a společné záležitosti občanů spravovat, je to dáno preferencí materiální agendy. A alternativou politiky coby bezohledného kšeftu je nepolitická politika, opřená o ideály. Z pozic nepolitické politiky se občas podaří demaskovat politiku politickou jako zločinné protispolečenské spiknutí. Pak ale nadejde okamžik, kdy si idealisté, kteří zametli s proradnými politiky, řeknou: „Kdo, když ne my, a kdy, když ne teď?" S předsevzetím rehabilitovat politiku vykročí po cestě, na které se rychle stávají stejně arogantními manipulátory, intrikány a kšeftaři, jaké před tím kritizovali.""
Re: Kolovrátek.
TOm 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
Šetřit na správném místě, aby nebyla dále ohrožena ekonomika státu, a zajistit hosp.růst,včetně HDP. Když chceme více rozhazovat - utrácet, tak by stačilo zajistit lidem dobře placenou práci a nové pracovní příležitosti. Jak jednoduché pane Náprstek! No, jak pro koho že? Včera jsem byl v Německu v Zitavě na nákupu a v přepočtu ušetřil více jak 800 ka na jednom nákupu. K tomu není co dodat pane Náprstek. Myslím, že ne demonstrovat, ale přímo vyhlásit generální stávku a ustanovit vybraný tým lidí, který bude stát řídit do nových voleb. To je fer řešení pane Náprstek. Tom
Re: Re: Kolovrátek.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Tome, z té směsky vyberu jedno podstatné. Píšete, že vláda by měla zajistit lidem práci a víc pracovních příležitostí. Porovnáme li nezaměstnanost u nás a ve zbytku Evropy, jsme asi pátí až sedmí nejlepší, práci u nás nachází i mnoho lidí z Polska a Slovenska. (co se týče mladých absolventů je to ještě lepší, tam jsme na tom lépe než třeba Švédové). Mohu tedy tímto (Vámi předloženým) kritériem hodnotit naši vládu? Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Kolovrátek.
Tom 12.4.2012 90.180.142.* reagovat
Akce vlády a reakce společnosti : na zvýšení poplatků a daní může být jen a jen kontraproduktivní. To je snížením konkurenceschopnosti, tržní síly obyvatel, odbytu, zdražováním a nakonec podstatném snížení veškerých odvodů a výběru daní pro stát. V návaznosti i nárůst nezaměstnanosti v důsledku upadku firem. A jsme v ještě větších sračkách než dříve, proto je lepší volba, když vláda nebude dělat nic a vše přenechá trhu. Než takovou vládu, tak radějí žádnou vládu ! Nemám pravdu pane Pavko a Náprstku? Tom
Re: Re: Kolovrátek.
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Vy jste ale nemorální vychcánek pane Tom. Jezdíte nakupovat a dělat tržbu k těm zasraným kapitalistickým řetězcům vedle a nepodporujete domácí obchodníky a spotřebu. A kdyby vám to nebylo trapné, tak si podáte žádost o příspěvek na bydlení co?
Re: Re: Re:Pane Pavka
Tom 12.4.2012 90.180.142.* reagovat
Mám vlastní dům a myslím, že nejsem jako vy pane Pavka. V Německu nakuji zdravé a kvalitní potraviny u stejných obchodních řetězců jako u nás. No a to je ten paradox, kdy u nás např. v LIDLU je máslo za 40 Kč a v Německu za 25 Kč. O mase a dalších výrobcích, které zaručeně nejsou vyráběny u nás je rozdíl ještě větší . Kde je chyba a proč v Německu je kvalita potravin a hlavně masných a mléčných výrobků zcela jinde a cena rovněž pane Pavka. Proč pořád tak blbě kecáte, dejte na čas pauzu, třeba to pomůže. S pozdravem Tom
Re: Re: Re: Re:Pane Pavka
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Tome, odpovědi na tu míru nezaměstnanosti jsem se (pochopitelně) nedočkal, tak k tomu máslu. V pondělí jsem ho viděl u LIDLa za 22Kč. V Globusu bylo za 20Kč. Nebojíte se, že bývalí NDRáci vyrazí do ulic až to zjistí? Doufám, že mi neodpovíte, že Turecký sultán je moc hodný člověk. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka
Tom 12.4.2012 90.180.142.* reagovat
Víte dobře, jak to u nás s nezaměstnaností je aže statistika je (záměrně) snůška nepřesných udajů. Ale někdo zde uvedl, že se jedná až o 1 mil.lidí bez práce u nás, tak to přepočtem a vyjde mi cca min.12% nezaměstnaných u nás. To je opravdu usměvné, když operujete tím, že jsme stát s min. nezaměstnaností. A máso asi myslíte čtvrtku za dvacku, kterou také prodávají pro malou domácnost. Vy jeden filuto ! Jinak velké máslo z Ceských Budějic stoji až 45 Kč, tak nelžete pane Náprstek. A máslo z Islandu 70Kčs jen pro doplnění. Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka: Tome Pavka je cep
Vaďura Otto 12.4.2012 85.160.207.* reagovat
a plete si kilo s tunou. To jste už tady mohl dávno zjistit. Bez Náprstka si tady nevrzne a chytrý je jak komunisti na Velehradě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka: Tome Pavka je cep
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No Pavka pane Otto coby komunistický pohrobek atavista, kráčí v jejich stopách a nic mu není cizí. Drží se hesla, koho chleba jíš, toho píseň zapěj. Když chybí argument,pomůže si urážkou a lží, prostě estebacké moresy se nedají jen tak rychle zapomenout. Stačí kapánek navnadit a víme s kým máme tu čest. Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka: Tome Pavka je cep
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No Pavka pane Otto coby komunistický pohrobek atavista, kráčí v jejich stopách a nic mu není cizí. Drží se hesla, koho chleba jíš, toho píseň zapěj. Když chybí argument,pomůže si urážkou a lží, prostě estebacké moresy se nedají jen tak rychle zapomenout. Stačí kapánek navnadit a víme s kým máme tu čest. Tom
Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
soudruhu VN, máslo za 22 není máslo.Je to tuk !
Re: Re: Re: Re: Re: Re:Pane Pavka
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Ten je tak zamilovanej (zblblej), že by pro Nečase udělal v Lidlu speciální akci. Evidentně si plete cenu zboží, kterému konči doba minimální trvanlivosti se standardními cenami. Vývrtka, zřejmě nedělá nic jiného, než brousí po krámech a zapisuje si (vymyšlené) ceny pro použití v téhle diskusi. Nepochybuji, že když by potřeboval, tak by viděl i vejce za devadesátník. To už je normální patologická demence.
P.Pavko,
vera 12.4.2012 90.180.186.* reagovat
do Žitavy to mám stejně daleko, jako do nejbližšího okresního města, a jelikož nemám dost peněz - jsem v důchodu - jezdím tam taky nakupovat a jsem silně nemorální. A je nás opravdu mnoho, u nákupního střediska je většina aut z Česka.. A bude to tak nadále, jezdím tam už pět let a ceny jsou s t á l e stejné, a zrovna tak i kvalita, nesrovnatelně lepší než u nás.. Myslím, že se lidem velmi brzo vyplatí jezdit tam i z větší dálky.
Nejspíš se blíží nová revoluce
jens 12.4.2012 95.143.133.* reagovat
Tahle bude tvrdší.Vůdcové jsou mladší, ti se nenechají ukecat....Cítím, že asi poteče i něco jiného, nežli voda a víno...
Miláčkové, co vlastně chcete?
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Socialismus se vám nelíbil, kapitalismus se vám nelíbí, Kalouska, Nečase a Johna jsme si s nadšením zvolili, teď si na ně stěžujete. Když jste troubové, tak si to užijte. Kdo hledá klid duše, ať si Vezme příklad z flagelantů Náprstka a z hlubin odcházení se stále vracejícího Šimona. To jsou šťastní lidé, kteří nalezli naplnění svých životů. Takoví novodobí poustevníci, čím míň budou mít, tím jsou šťastnější. Čím bohatší budou jejich svatí, tím větší obdiv k nim budou cítit, vedomi si vlastní malosti. Jen opravdu přející lidé se totiž umí hřát obdivem k těm uspěšnějším, kteří dokázali, že život zvládají obratněji než oni. Vždyť nakonec se všichni sejdeme za jednou zdí či plotem a tam na tom boháči budou hůře, protože na zemi zanechají velké majetky, které si sebou nebudou moci vzít. Ti, co po vzoru výše jmenovaných odevzdají těch pár drobných na oltář vlády a jejích hybatelů, nakonec umřou spokojeně protože ze světa odejdou tak jak na něj přišli. A možná to pro ně bude i vysvobození, když už nebudou mít nic, čím by panstvo potěšili.
Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Nevolila jsem je, takže svědomí mám čisté. A máte pravdu blaze tomu , ůkdo nic nemá, nestará se kam to schová" atd... Jenže pocit křivdy je sviňa (řekli by strýček Pagáč) - a jak se zakoření v duších milionů lidí, tak nevím... :-( Pár spokojených důchodců z Prahy nebo z moravského podhůří to nezachrání...
Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Opr.: Nevolila jsem je, takže svědomí mám čisté. Ale máte pravdu, "blaze tomu , kdo nic nemá, nestará se kam to schová" atd... Jenže pocit křivdy je sviňa (řekli by strýček Pagáč) - a jak se zakoření v duších milionů lidí, tak nevím... :-( Pár spokojených důchodců z Prahy nebo z moravského podhůří to nezachrání...
Žádná křivda - závist je to!!
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Pocitem křivdy jste myslela obyčejnou závist, sžíravou, zlou a nepřejícnou. Ta na tomto diskusním fóru kvete. ONI mají, ONI si nakradli, ONI se o nás nestarají, rychle hledejme jiné ONI, kteří nám slíbí, že se o nás postarají, a na které budem moct nadávat příště, že si ONI nakradli, .......
Re: KŘIVDA jak Brno...
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
A vyvraťte to, že si nenakradou, a nemudrujte zbytečně, provokatére...
Re: Žádná křivda - závist je to!!
tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No a on je blb !!! Takže když zlodějna, tak se jedná o pouhou závist, že jsem nebyl při tom a taky si nenakradl. Tak tomu mám rozumět. Tom
Re: Žádná křivda - závist je to!!
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Aby ses z té nenávisti neposral.
Re: Re: Žádná křivda - závist je to!!
ID 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Osle ušatý...
Re: Re: Re: Žádná křivda - závist je to!!
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Vidím, že vás ta závist fakt strašně žere. Když se budete užírat, nikdy se nezmůžete na lepší život a pořídíte si žaludeční vředy. Zkuste to jinak!
Re: Re: Re: Re: Žádná křivda - závist je to!!
ID 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Doufám, že je PEPO - řepo, máš, hádavče...
Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Pane Rajský, zřejmě jste velmi nešťastný člověk a vpravdě také nepřejícný, protože se ukájíte představou, že do hrobu si ty hmotné statky nikdo nevezme, ale jak je to s těmi duševními? Ve vašem případě však pochybuji, že se té nepřejícnosti zbavíte i na pravdě boží.
Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
BVem si Pavko do hrobu diplomku. Ať tam máš hodně duševna.
Re: Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Vidíte pane Vaďura v tom je ta naše rozdílnost vidění pohledu na věc. Já vám přeji ještě mnoho dní prožitých ve zdraví s vaším možná i červeným diplomem na tomto světě.
Re: Re: Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
A já jsem Ti snad Pavko napsal, že máš umřít? To že každému přeji zdraví a dlouhá léta je snad samozřejmost, o které nepovažuji za nutné se ani zmiňovat. Pouze jsem reagoval na to Tvoje duševno, že si hmotné statky nikdo nevezme do hrobu. Kdo je však připraven, není překvapen. Proto Ti radím, aby o tom příbuzenstvo vědělo, že Ti do toho dřevěného pižama mají přibalit i tu diplomku. Abys tam nešel duševně neobohacený.
Re: Re: Re: Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Mirka 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Jeho omezenost nezná mezí, s tím nic nenaděláš. Ani s červeným diplomem. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Opravdu Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pane 185, co to? Vy jste Mirka? Ale nic se nestalo, díky za vzpomínku. Mirka. :-)
Re: Miláčkové, co vlastně chcete?
Student 12.4.2012 77.240.176.* reagovat
důstojný život
Kompetence
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Dneska nám IH předvedl schizma MY (lid) vesrus ONI (vláda) v krystalicky čisté podobě. Ani v nejmenším si nepřipustil potřebu šetření a reforem, když, tak jinde, u nepřátel, ztělesnými vládou. Podle mne je věc složitější. Každý objektivnější audit potřebu šetření a reforem u nás nezpochybní. Je to prostě nezbytnost, ať se nám to líbí či ne. Kdyby se nešetřilo, byl by v budoucnu účet pro občany mnohem vyšší. Ostatně, přiznejme si, je to ve srovnání s některými zeměmi EU pořád jen čajíček, který občané ve velké většině vypijí bez problémů. Problém je jinde, a sice v komtentnosti vlády ono šetření vyhlašovat a po lidech požadovat. Politika tu naráží na etiku. Byli jsme už svědky tolika nehospodárností, zavánějícími přinejmenším šlendriánem, pokud ne přímo nepravostí, že si lidé jako IH říkají - NE: Nic, co říkáte, není pravda, šetřete napřed tam nahoře a na sobě. Ale ona to pravda je, a sice na obou stranách. Šetřit se bude muset, aby vláda měla aspoň minimální věrohodnost, jak nahoře, tedy sama na sobě a celé té administrativě, tak dole, protože jde o nezbytnost. Věrohodnost se získává novými volbami. Ale na naší politické scéně lepší alternativu prostě nevidět. Proto jsem rád, že vláda pokračuje. A její Véčkaři pošramocená důvěryhodnost? Nezbude nám, než zkusit rozlišovat. Premiér ani řada ministrů zatím svůj kredit zcela neztratili. Mám jmenovat? Prosím: Pospíšil, Schwarzenberg, Pavel Dobeš, Heger, ale vlastně ani Peak(ová), Drábek, Kuba, Vondra (causa ProMoPro se konečně řeší), Hanáková. Neviditelní jsou Jankovský, Chalupa. Krajně podezřelý je mi Bendl, který asi nedokáže překročit svůj stín (účetní šťára v Budvaru je průhledně mocensky účelová). Školství je zatím prázdné a kdyby tam zasedl Wilhelm, myslím, že by nikdo proti nebyl. No a zbývá nám Kalousek, figura nejdůležitější, protože o peníze jde vždycky až ..., však to znáte. Mám k němu řadu výhrad, už z dob jeho působení na obraně. Typově mi není sympatický, ale o to tu nejde. Je organizačně schopný, mediálně efektivní, bez něj by TOPka nebyla tím čím je. Ale jeho ekonomické myšlení se ukazuje nejviditelněji na naproto nesystémovém trvání na výši spotřební daně z tekutých paliv. Když mluvil o úsporách a dostal otázku, jestli se zamýšlí nad možností ušetření účinnými kroky proti korupci a klinetelismu, tak prohlásil, že tady žádnou cestu nevidí (sic!). Prostě myslím, že Kalousek klame národ svým sebejistým vystupováním, přitom jeho myšlení a potažmo praktické kroky jistě nejsou nejlepší možné, o čemž svědčí i dost chaotické a časté změny v jeho návrzích. A se svojí pověstí (Háva se nad ním bude vznášet už navždy) by měl (spolu s Petrem Bendlem) z politiky prostě odejít. "Jeho" reformy by měl dotáhnout a prosazovat někdo nejen kompetentnější, ale i morálně bez nejmenšího podezření. Neodsuzujme však vládu jako celek, nechejme jí ještě ty dva roky a až pak bilancujme. Je to vláda naše, jako jsou naše i vlastní děti. Někdy zlobí, ale když nechybí pevný, ale zároveň i empatický dohled, nakonec to jde. Dobrý den.
Re: Kompetence
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Rudku, to je moc dlouhé, takovou trpělivost přečíst to do konce nikdo nemá. Zkuste napsat stručný výtah, co jste chtěl říct! Když se na chvilku soustředíte, možná to půjde - do toho!
Re: Re: Kompetence
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Grafomanské texty nečtu. Redakce by měla omezit počet slov - tak jak je tu u jiných nternetových diskuzí... Na čtení podobných příspěvků má málokdo čas - a náladu. Na to máme knihy. :-))
Re: Re: Re: Kompetence
ID 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Kdo moc mluví, lže, nebo se chlubí...
Re: Re: Re: Kompetence
Pavka 12.4.2012 90.183.103.* reagovat
Zajisté máte na mysli knihy od Karlíka Marxů, co se nechal vydržovat otcem Bédi Englse, nebo Leninovy sebrané spisy.
Re: Re: Re: Re: Kompetence: Nerad se to toho
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
seru druhým ale číst dlouhé spisy Marxů, Engelsů a Leninů je ztáta času. Nám co nemáme rozum v řiti ( sleduješ Pepo ten můj pokrok? )stačí selský rozum a vědět, že 1 + 1 = 2. Mnohým tady to viditelně chybí.
Re: Ottošu nedělej ostudu
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Budeš se divit, ale jsou lidi, kteří se umí srozumitelně vyjádřit bez použití prdelí, sraní, řití, skákání na cara, atd. Ty se ale evidentně bez toho neobejdeš. Lidé jsou různí, chytří, vzdělaní, ale i hlupáci a primitivní burani, co nepotřebujou číst, protože jim je vše v zásadě jasné, a kdo s nimi nesouhlasí, ať jim skočí na cara.
Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
To tady vidím jak se vyjadřují. Sice bez toho mého slovníku, litáne jak sviňa, odkazy na Wilhelmy, Švédsko a další známé či neznámé brundimbáry, filozofie na 10 diplomek, ale skutek utek už i v tom, že člověk ani neví co tím chtěli mnozí zdejší akademici říci. Není nad stručnost, jasnost, názornost přirovnání a hned každý ví o čem je řeč. Než bych napsal, že dotyčný není moudrý, možná se špatně vyjádřil, či nepochopil myšlenku tak mu raději sdělím hned, že je vůl jak dělo a je to jasné třemi slovy.
Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Pepa 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Souhlasím, stačí pár tvých slov, a hned je každému jasné, s kým má tu čest.
Re: Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
Podle toho tykání opravdu každý pozná s kým má tu čest.Tykejte si svým známým.
Re: Re: Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Jsem rád, že jste oba dva tak chápaví. Na to tykání Ti nezbyde nic jiného jak si na to u mě zvyknout.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
To tykání nebylo na Vás.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Potom nemám problém pane Pavle Vám vykat.
Re: Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Správně. Teď mi vyšlo v křížovce Týdeníku Rozhlas: "Zrnko vtipu vydá víc nez mnohá kniha moudrostí." A to je tedy fakt.:-(
Re: Re: Ottošu nedělej ostudu
:-( 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pepo řepo, nepruď...
Re: Re: Re: Re: Kompetence
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
ěmi jste, Pavko Morozove, zdáse, prošpikovaný... :-(
Re: Re: Kompetence
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Omlouvám se, tak tedy příště.
Re: Kompetence
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Věřte, nevěřte, přečetl jsem prvních 5 řádků a končím. Nemám zájem.
Re: Kompetence
Zdeněk 12.4.2012 93.89.107.* reagovat
Jak jinak. ŠKRTY, LEZENÍ DO KAPES. To se musí volat: uráááá. Že ty "reformy" realizují "slizcí polozločinci a celozločinci, jak se mezi sebou s gustem častují", jak (a o čem) píše I. Hoffman? NEVADÍ!!!! A plivneme si na něj. A do něěěj! --- Přečetl jsem jenom první dvě věty, jednak nemám čas a taky proto, že tam, si myslím, jste často schopen ještě udržet a vyjádřit svou myšlenku.
Re: Kompetence
čtenářka 12.4.2012 93.99.128.* reagovat
Pane Rudku, souhlasím s Vámi. Odejít určitě HNED by měl alespoň ten ministr financí Kalousek i ministr zemědělství Bendl, který zemědělství vůbec nerozumí! A ministrem školství by mohl být býv. rektor UK Wilhelm.
Re: Re: Kompetence
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Paní Čtenářko, děkuji. Aspoň někdo tu dokáže přečíst víc než 20 řádků. Nečíst a nadávat, jak snadné.
Re: Re: Re: Kompetence
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Pane Rudku, s tím úvodem jste mne nadzvedl pořádně. Napíšete : „Ani v nejmenším si (IH) nepřipustil potřebu šetření a reforem, když, tak jinde, u nepřátel, ztělesněnými vládou.“ a při tom se dále dostáváte svými slovy, svým způsobem a názorem (a to mi už vůbec nevadí, o to jde) ke stejnému problému, o kterém IH píše. To jsem si ale opravdu přečetl až teď. Omlouvám se za tu druhou část mé reakce, tak, jak jsem to napsal, jsem to nakonec ani nemyslel, (šlo mi spíš o to, že se vaše úvahy v těch dlouhých příspěvcích často rozejdou, sportovně řečeno – nemají tah na branku, je to spíš takové bloumání, což může být váš záměr a styl, který netřeba zpochybňovat.) Takže, ještě jednou – omluva. --- P.S. Jestli ale slouží ty vaše příkré úvody, často postavené na vodě, k upozornění na sebe, tak, si pište, budu vás číst od zadu.
Re: Kompetence
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
V tomto systému se můžete ušetřit k smrti a stále dluhy porostou. To je ale jen nepochopení toho systému, který musí jít pryč. Kdyby to bylo jen čistě matematický problém, klidně by se mohlo jít až do záporné nuly. Dokonce až do nekonečna, kde se podle pana Náprstka nuly protnou. A to on ví. Minule jste byl smutný z malé účasti diskutujících na vašem projektu elitní demokracie. Měl bych tedy dotaz, jaký způsob byste navrhl k vybřednutí z této dluhové smyčky ? Zda-li byste ještě více posílil uzákoněnou autoritu a moc všemocných nebo byste například přistoupil k vyvlastňování k nim odkolněných majetků. Tak či onak to bude znamenat změny z minulosti sice známé, ale pozapomenuté.
Re: Re: Kompetence
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Ale proč bořit celý systém? Náš demokratický zastupitelský systém má ustaveny všechny orgány docela obdobně jako např. ve Švédsku. Pokud u nás také obdobně nefungují, ptejme se proč, nalezněme důvody a chyby napravme. Jestliže náprava není ve stávajícím systémovém a personálním složení možná, tak je možno v krajním případě ten který orgán rozpustit a založit zgruntu nový, na nových základech a s novými lidmi. Takto lze postupně kultivovat celý demokratický mechanismus. Je to sice paradoxní, ale v dobách potíží, neřku-li krizí, je pro uvedené změny velice vhodná doba. Berme tedy současnost jako šanci ke změnám, ke kultivaci systému. Napřed ale, opakuji, je zapotřebí co nejlépe zjistit a pojmenovat funkční nedostatky a stanovit testu k nápravě.
Re: Re: Re: Kompetence
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Pane Rudku, vy chcete hrdlořezský systém předělat na záchrannou službu. Já jdu proti hrdlořezskému systému a míním ho odstranit a nahradit přirozeným systémem rozhodování LIDem.
Re: Re: Re: Re: Kompetence
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Přemýšlel jste někdy, proč v jedné zemi zastupitelská demokracie funguje a lidé ji berou za svoji, a jinde mají pochyby?
Re: Re: Re: Re: Re: Kompetence
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Pane Rudku, je naprostá většina států se zastupitelským systémem škodlivě zadlužena ?!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Kompetence
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Pane Rudku, vy se totiž domníváte, že výměna totalitní jedné strany za více totalitních stran je ta demokracie. Tohle ale demokracie není. My jsme si mysleli, že to nemůže být dražší než totáč a už se tady leckomu protáčejí panenky. A to je pořád jenom začátek.
Vybírání budoucnosti
Pavel Šimon 12.4.2012 95.173.218.* reagovat
Autor jako často dělí lidi na "my" a "oni" a učinil tak bohužel i dnes. Přesto jsem nalezl podstatnou větu o krizi hodnot, morálky a mravů. Nová společnost se chopila mj. možnosti rychle dohnat, co se jim dříve nedařilo a naplno se rozjely půjčky na všechno. S tím úzce souvisí výroba a honba za ziskem a v případě státu, být neustále v růstu. Jeden z diskutujících zde správně a opakovaně na tuto past upozorňuje již delší dobu a já budu rád, když se k tomu "přizná". Řekl bych, že velká většina obyvatel díky půjčkám na všechno narazila na svůj strop a nejinak tomu je pochopitelně i se státem. Např. velmi početná střední vrstva, která má hypotéky, půjčky na dražší auto, jezdí do ciziny je na tom přibližně stejně jako velmi početná chudší vrstva bez těch hypoték apod., protože na to neměli. Později bylo a je půjčováno i těm zcela nemajetným. Proto ta nahromaděná frustrace. Vím, musím být stručný. Až toto lidi pochopí a vrátí se k morálce o které píše autor, je šance na lepší, jinak hodnotový život. Bude to ovšem bolet. Pavel Šimon
Re: Vybírání budoucnosti
Vaďura Otto 12.4.2012 85.161.19.* reagovat
Takže pane Šimone, MY VŠICHNI. To už říkal i myslitel Vasil Bilak.
Re: Vybírání budoucnosti
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Ale kdo je na druhé straně? Když roste počet lidí, co se zadlužujou (a chudnou), musí zároveň růst počet lidí, kteří půjčujou a tím bohatnou!! Přestaňte se zadlužovat, začněte jiným půjčovat a máte to vyřešeno.
Re: Vybírání budoucnosti
Eddan 12.4.2012 109.81.245.* reagovat
Půjčka na dovolenou, na vánoční dárky je spotřeba. Půjčka na na vlastní bydlení či na byt s podnájemníkem je investice. Je to jako s živly - každá půjčka je dobrý sluha, ale zlý pán.
Já mám takové tušení, jako kdyby
jens 12.4.2012 95.143.133.* reagovat
Kalousek vybíral peníze od nevinných na prohranou arbitráž s Diag Human (má to být přes 8 miliard Kč k dnešnímu dni).
Škrty a úspory - ano.
Eddan 12.4.2012 109.81.245.* reagovat
Především ale utažení kohoutků stranicko-podnikatelským privatisátorům státní moci. Ale to už tady nepochybně zaznělo tisíckrát. Volil jsem Věci veřejné, jelikož mne nenapadlo, že pro mne do té doby důvěryhodný redaktor propůjčí svou tvář tomuto podniku a bez mučení přiznám, že i vystupování, názory a metody, jak řešit otázky čerpání evropských fondů i korupci v systému Kristýny Kočí měly na mé rozhodování vliv. Že u kapučínka už bylo všechno jinak je věc druhá. Že bych ale kvůli tomu měl zpytovati svědomí, nebo míti pocit, že jsem spáchal volbou VV hřích, či snad se dokonce svým kolegům voličům omlouvati za své rozhodnutí, mě nenapadne ani v nejmenším. Byl jsem napálen, což mi došlo v okamžiku, kdy véčkaři vstoupili do vlády. Po bitvě je každý generálem. Já jím nejsem. Jsem poražený, protože podvedený. To ale není důvod stahovati ocas a voliti v příštích volbách nějakou partaj z opačného tábora. V úvahu nepřicházejí ani modrá či duhová partaj z tábora pravičáckého. Mohu jen chovati naději, že se objeví nový, autenticky pravicový subjekt. Promiňte tuto dlouhou esej, děkuji těm, kteří ji dočtli až sem.
Re: Voliči VV
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Jako volič VV byste se omluvit měl - jste spoluodpovědný za to, že ti šašci se dostali do vysoké politiky. Měl byste veřejně slíbit, že aspoň dvoje příští volby zůstanete doma, ať se zase neseknete (kdyby došlo na referendum, tak proboha nechoďte hlasovat - když se tak snadno necháte ošulit, je nebezpečí, že to zopakujete).
Pane Fero, nebudu se omlouvat, ...
Eddan 12.4.2012 109.81.245.* reagovat
Je to prosté, milý Watsone. Sám totiž po nikom nepožaduji omluvu za to, že tu devastačně vládla ODS, poté stejně devastačně ČSSD a defacto během celých dvaceti let podivné koaliční slepence. Tehdy se nechalo ošulit daleko větší procento voličů (možná včetně vás, pane Fero), nežli je moje jedna šestimilióntina. :-)
Re: Pane Fero, nebudu se omlouvat, ...
Zdeněk 12.4.2012 93.89.107.* reagovat
Pane Eddane, co se týče parlamentních stran, u mne se nic nezměnilo. V mém 100 stupňovém hodnocení důvěryhodnosti nezískává TOP-09 ani bod a zůstává na posledním místě. ODS, která byla z ČSSD předposlední, se díky voličům, kteří ji vykroužkovali jejich největší hvězdy (Langr a pod.) "vyšvihla" se svými 3 body na 3. místo od konce. Pak není dlouho, dlouho nic (komunisti jsou mimo hodnocení)až na cca 75. potenciálním místě volitelnosti s 25 body jsou u mne VV. Co z toho vyplývá? Že z tohoto pohledu se u mne nemáte vůbec zač stydět a omlouvat se už vůbec ne, a toho si važte. :-). Vyplývá z toho také to, že na názory oběti masmediálních kampaní (typu Fera) neberte zřetel. Co se týče mé účasti v příštích volbách, představuji si důvěryhodnost volitelného uskupení tak na 95 procentních bodech. Nenominování jakéhokoliv "dinosaura" na kandidátku považuji za samozřejmost.
Dotaz na voliče VV
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Vážení voliči VV - je to fakt tak těžké si přiznat: naletěl jsem, čekal jsem na mesiáše a přišel superguru, slečna kapučínko,bojovný John a chaot Dobeš?? Uznávám to, příště radši volit nepůjdu, abych zas nenaletěl dalším mesiášům a zachráncům a když bude referendum, tak taky nepůjdu, abych se nespletl? Není to jednodušší, než se trapně vymlouvat, že všichni jsou špatní, že ONI nahoře, atd. atd.??
Re: Dotaz na voliče VV
Zdeněk 12.4.2012 93.89.107.* reagovat
:-) Poslechněte, vy provokatére. Nikdo z inteligentních lidí, tedy ne těch, kteří zdvihali prapory levičáků a pravičáků a mlátili si s nimi tak dlouho po palicích, že si tu dvacet roků dvě největší strany předávaly moc, tak přesto že by si to tito hoši, co spolu hovoří, za podpory médií dál takto představovali, tak nikdo z inteligentních lidí se s vámi právě pro to hádat nebude. Je vám to už jasné?
Re: Re: Dotaz na voliče VV
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Je mi zcela jasné, že přiznat si, že jako volič mám odpovědnost je pro někoho těžké. Je mi jasné, že přiznat si, že jsem volil chybně, že jsem naletěl, je pro někoho taky těžké. Že je jednodušší kecat o to, že všichni nahoře blabla, že pravičáci a levičáci blablabla, politici, dinosauři, korupce, blablablabla.
Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Přiznat si, že házením lístků do volebních automatů nemá s odpovědností příliš společného je těžké. Nezodpovědné třepání se na tři stejné vokurky a nebo tři stejné banány a bingo znají tvůrci těchto mašinek velice dobře. Se povede kolikrát chytnout i tři stejné pravičáky nebo tři stejné levičáky a pak když je závěrečná, přijde vrchní, nastaví pytel a spočítá tržbu. Něco pošle majitelům automatů a něco si nechá sám.
Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Dostal jste mně, pane Sasín, kecy o třech banánech, třech pravičácích, bingu a hospodském jsem fakt ještě neslyšel. Jestli tomu ale dobře rozumím, i vy jste volič VV (to jsou ti se superguru, kapučínkem, těžkým francouzským vínem, obálkama a sponzorama s anonymníma akciema), nebo se pletu??
Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Zdeněk 12.4.2012 93.89.107.* reagovat
Teda Fero, když máte takový čuch, jak jste nás tu včechny odhalil, tak povězte, podle čeho vybíráte volební lístky vy. Jedete ne billboardy? Nebo na bednu TV (to bych odhadoval)? Nebo se oríentujete podle schodů rozpočtu? Nejsou ty schody zdaleko všechno, ale už tady ten výběr nebude tak jednoduchý. Nebo jo?Nestyďte se, zamachrujte.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Fero 12.4.2012 84.42.221.* reagovat
VV jsem nevolil z následjících důvodů: 1) byla založena soukromou detektivní agenturou 2) neměla žádný ucelený program, pouze populistické kecy o korupci a dinosaurech, 3) tváří strany byl kontroverzní problematický novináč, vyhozený kvůli etice z televize, 4) programovou ředitelkou byla nezkušená nevzdělaná blondýnka, která měla vytvořit program (následně kapučinková špionka). Zas tak složité to nebylo, jen trochu střízlivé úvahy a nepodlehnout populismu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Už jsem se z těchto automatů poučil. Teď posledně jsem to ještě zkusil ( asi absťák )a trefoval jsem Cibulku. No a je tam ? Není. Tož vidíte.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Z toho se dá usuzovat, že dáváte přednost stranám 1) rochnícím si za státní, 2) mají vymakanější populistický program (který později neplní), 3) tvář strany je mi šuma fuk, tu si vybírejte jak chcete, 4) programovým ředitelem je nejlépe rutinér, co má za sebou co nejtěsnější spoluúčast na jeden a půl miliónovém dluhu (souvisí s bodem 2). Sodoma Gomora.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Oprava!!! Biliónovém dluhu (1500000000000). Hlavně pro pana Náprstka, že vím.
Re: Re: Re: Dotaz na voliče VV
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
A vy neustále bla,bla,bla,provokatére
Re: Škrty a úspory - ano.
Pavel Šimon 12.4.2012 95.173.218.* reagovat
Pane Eddane, osobně si vážím každého, kdo je tady otevřený (v tomto smyslu třeba i pana Vaďury až na ten jeho slovník, což je spíše póza a exhibicionismus .... snad mně nenapíše něco sprostého a správně to pochopí)a to jste dnes udělal s těmi VV. Také já jako volič jsem zahnán do kouta, neboť žádná strana do 5% volitelnosti tady nesplňuje můj požadavek na spolehlivý stát do dalších let. Dokonce takovou vidím nyní jen jednu,která asi zůstane nevolitelná. Program tady ventilovat nebudu, ale Svobodní mladého pana Macha by byli dobří hospodáři státu i svých voličů. Jen ještě doplním "úžas", kolik lidí na tomto webu je ochotno sobecky dále se zadlužovat a nebrat ohled třeba na jejich potomky, když už ne na spoluobčany. Zdraví Pavel Šimon
Re: Re: Škrty a úspory - ano.
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Strana pana Macha má výborný program, ale budou to zase úplní začátečníci - to je jejich největší hendikep. Mám obavu, že dopadnou jako VV, že nemají lidi s manažerskými zkušenostmi na řízení ministerstev, že zkrátka mají ušlechtilé pohnutky, ale mizernou vyhlídku na reálnou realizaci. I VV měli spoustu ušlechtilých cílů a spousta lidí jim na to skočila. Realita je, že dneska je vidět, že jsou to vyčúrání diletanti, kteří neprosadí nic.
Re: Re: Re: Škrty a úspory - ano.
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Vy nevíte, že Machova tlupa je Klausova juniorka ?!!!
Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
hrozná 12.4.2012 109.80.70.* reagovat
Umět vědět je kumšt, umět nevědět lze.
Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Slovo "umět" je ve Vaší větě dvakrát nepatřičně nadbytečné:-).
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Já se taky hlásím. Nevídím konflikt mezi "je kumšt" a "lze". Možná je to ale tím, že nejsem nešikovný.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Navrhuji tedy úpravu na: Vědět je kumšt, nevědět taky!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
A doplnit varováním: "Co jednou budeš vědět, už nikdy nebudeš nevědět". :-) Dobrou noc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Tahle noc nebude krátká !!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
hrozná 13.4.2012 109.80.70.* reagovat
V téhle noci se bude relaxovat spánkem a vzbudíte se ve fázi, kdy se vám zdají sny.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Umět nevědět je ale drsný a souhlasím proti tomu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škrty a úspory - proč ne?
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Šak píše, že je akorát hrozná. Blbá není. :-)))
Držte si klobouky
Student 12.4.2012 77.240.176.* reagovat
Ten nadpis se hodí, protože to co se děje je jen začátek. Když má nyní stát problém „ušetřit“ nějakých 30 miliard jak chce potom za dva roky ušetřit 150! Naše situace nevznikla dnes, ale je výsledkem posledních 22 let a samozřejmě i těch let předtím.Jde tady o matení pojmů. Dnes když někdo je proti plošnému škrtání, je označován za nepřítele státu, jako před lety kdy se jednalo o privatizaci.. Než šetření bych volil slovo efektivnější hospodaření , protože jen přiléváni peněz do systému nic neřeší.Další co s předešlým souvisí je tolik diskutované veřejné zakázky, které se týkají všech resortů.. Ročně se podle odhadů investuje takřka 600 miliard korun. Transparentnost zakázek je žalostná viz jen uveřejněné skandýly. Dalším aspektem musí být mnohem konkrétnější odpovědnost těch, kteří zakázku připravují a uzavírají smlouvu.. Protože podmínkou hospodářské prosperity státu je nabídka zboží a služeb vyvážená poptávkou.. Poptávku ovlivňují především mzdy, příjmy zaměstnanců, důchodců,..Když si uvědomíme, že peníze přestaly být jen univerzálním prostředkem k výměně hodnot, ale staly se prostředkem k získávání dalších peněz. S dalšími penězi roste i moc jejich vlastníků a jejich možnosti korumpovat a dále tak akumulovat bohatství. To co nás čeká, bude pěkná mela. Nakonec kdo seje vítr , sklidí bouři.
Re: Držte si klobouky -oprava
Student 12.4.2012 77.240.176.* reagovat
Překlep - skandály.. Krátce šetření = efektivněji a transparentně hospodařit. Bez poptávky (peněz) nebude nabídka a vzroste nezaměstnanost a bída. Reforma je něco změnit a stát není schopen ani zrušit školu bez akreditace. Bohatí lidé mají dnes moc a řečněním na netu se jí nevdají. Politici místo řešení problémů se ho snaží odsunout do budoucnosti a snaží se zajistit sebe a známé.
Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Kecy - šetření pro stát znamená míň utrácet, daně jsou u nás vysoké, navyšovat je už moc nejde. Míň utrácet znamená nižší úroveň sociálního zajištění nepracujících občanů - vše ostatní jsou populistické kecy, korupce je ohraná výmluva. Korupce tu bude, dokud budou státní zakázky, jsme už hold takový národ - ne tak špatný, jako Rusáci, Ukrajinci, ale zdaleka ne tak dobří jako Švédové, Němci.
Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Vařila vládní myšička banksterskou kašičku na zastupitelském rendlíčku. Tomu dala hodně, tomu ještě víc, tomu málo, tomu nic. A na ty nejmenší myšičky se nedostalo, a tak až jim kručelo v bříšku mocinky mocinky, běžely do komůrečky, vymlátily vládní myšičky, vylily banksterskou kašičku a dosyta se tam všechny myšky napapaly až se za břucha popudaly. Muheeee
Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Student 12.4.2012 77.240.176.* reagovat
Kecy - státní zakázky budou stejně jako jsou daně a poplatky . Jako budou ve společnosti vraždy a podvody , záleží na jejich výši a schopnosti státu je eliminovat.. Ohraná písnička - nepracující občané co s nimi? Pracovní tábory nebo je nechat a potom budou krást a podobně si zajišťovat živobytí . Potom policie, soudy advokáti a nakonec žijí opět z daní ve vězení. Taky se mi to nelíbí, protože páchají trestnou činnost na lidech co se nemohou bránit. Víte jak to s tím šetřením u nás je , koupí se drahé vozidlo (letadlo,..) a na provoz a údržbu už nejsou peníze, sníží se plat řidiči a ten buď odejde a nebo krade pohonné hmoty , které tam dodává soukromá firma 2x dráž než normálně na benzínce. Národ do toho netahejte otrok nikdy nemůže být svobodný .
Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Fero 12.4.2012 93.185.5.* reagovat
Teď jste studente jasně formuloval svoje názory, teď je to jasné jako facka, líp by to těžko kdo uměl vysvětlit. Možná je vás tu škoda, možná byste patřil na nějaké ministerstvo, kde byste zařizoval hospodárný nákup aut - to by asi byla vaše parketa.
Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Myslíte tím ROZBITÍ našeho ještě jakž-takž jekéhosi sociálního státu? Ty statisíce zdlužených občanů a tisíce bezdomovců Vám nestačí? To je ten pravý kapitalismus?
Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
Paní Mirko,dobrý podvečer.Nereagujte na tohoto provokatéra který zde vystupuje pod několika jmény a IP.93.185.5,IP 84 42.221 je to stále stejná osoba, že by to byl starý známý měnič jmen? Zdravím Vás a nenechte se vyprovokovat. P.N.
Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
Malý dodatek.Fr..Zahradník,Fero,Pepa je stále stejná osoba.Je možné,že tento provokatér vystupuje ještě pod jinými jmény.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Pepa 12.4.2012 84.42.221.* reagovat
Souhlas, ať na mně už Mirka nereaguje, začíná to být na ni moc složité, ať se nezaplete
Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
ID 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Buďte klidný, Pavle, to já jen, že si paní Mirka dnes vypůjčila jeden z mých "registrovaných" nicků, čehož jste si možná nevšimnul. Tak mě napadlo, že jí pomohu ten nápad rozvinout a půjčím si ten její. Jestli se Vás moje nevinná zábava nějak dotýká, tak mě to mrzí a prosím za prominutí. Obávám se však, že kdybyste si přál, abych s tím skončil, tak Vám nevyhovím. Děkuji a přeji dobrý večer.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
O můj klid nemějte pane starost,vy jste si vypůjčil nejen nick paní Mirky,ale vystupujete zde nejméně pod pěti jmény a několika IP.Tímto způsobem bohužel vystupují provokatéři.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Pavel 12.4.2012 83.208.186.* reagovat
Předešlý příspěvek je určen Pepovi,Ferovi,Zahradníkovi,Kennedymu a dalším pojmenováním jediné osoby.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Držte si klobouky -oprava
Mirka 13.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pokud jsem si všimla, jeden z Vašich nicků byl IL a ne ID. Nebuďte trapný a neurážejte. Pokud někdo používá 10 nicků, těžko je se v tom vyznat. "Chytrý pane (Kosíři?).
Kalouskovo "rovná daň" tuneluje a destabilizuje ČR..!!
Pepi 12.4.2012 93.91.50.* reagovat
Stručně k reformám M.Kalouska (údajně nej.min.fin. – podle těch, kterým slouží) Od r.2007 zde rozvrátil daňový systém “rovnou daní”, kterou snížil daně hlavně cizákům, kteří snáze vyvádějí méně zdaněný zisk do ciziny.. méně reinvestují v ČR. Demagogie “rovné daně” je tunelování ČR rozpočtu na straně příjmů. A kde existuje “rovná daň v EU ve “vyspělých státech”: Bulharsko, Rumunsko, Lit, Lot, Estonsko - a mimo EU také na Ukrajině...!! __Takže horních 5% se pakuje snížením přímých daní a všichni v ČR to musí doplatit růstem DPH a dalších nákladů. M.Kalousek s pravicí Topolánka i Nečase rozvrátil nejen daně ale také zdravotnictví, školství, sociální systém, policii atd.... M.Kalousek už postupně ruší jím zavedené zdanění SuperHrubéMzdy, stropy na pojistném ZP a SP a částečně i “rovnou daň, ale zatím odsypává církvím 150mld.Kč a obírá současné (i budoucí) důchodce o 50mld.Kč /3-roky – každého o 7,5% důchodu/3-roky
Re: Kalouskovo "rovná daň" tuneluje a destabilizuje ČR..!!
čtenářka 12.4.2012 93.99.128.* reagovat
Rovná daň a státy, kde ji mají. Od roku 2008 je stanovena daň z příjmů fyzických osob pro všechny bez ohledu na výši příjmů na 15 % a od roku 2009 dokonce na 12,5 %. Vzhledem ke změně základu daně je ovšem reálné zdanění 20,5 %. Státy s rovnou daní z příjmu: stát: fyzických osob: právnických osob: Ukrajina 13 % (od r. 2004) 25 % Rusko 13 % (od r. 2001) 24 % Slovensko 19 % (od r. 2004) 19 % Estonsko 22 % (od r. 2007) 24 % Litva 24 % (od r. 2005) 15 % Albánie 10 % (od r. 2008) 10 % Lotyšsko 25 % 15 % Rumunsko 16 % 16 % Srbsko a Černá Hora 14 % 10 % Gruzie 12 % 20 % Hongkong 15 % V Polsku zamýšlí zavést rovnou daň opoziční strany Platforma Obywatelska (15 % sazbu) a Partia Demokratyczna (19 % sazbu). Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Rovn%C3%A1_da%C5%88
Re: Kvíz::
Fr. Zahradník 12.4.2012 84.42.221.* reagovat
Odpovězte na dvě jednoduché otázky: 1) jste pro zvýšení daní pro bohaté? 2) umíte spočítat 15% z 20, 40, 100 tisíc Kč?
Re: Re: Kvíz::
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Počet procent vypočítáme, když procentovou část dělíme 1% základu. Kontrolní otázka: Platí výraz 1% = 1*1/100, kde "*" značí "krát" ?!!!
Re: Re: Kvíz::
čtenářka 12.4.2012 93.99.128.* reagovat
Uvádíte chybně 15 %, pane Zahradníku. Vláda navrhuje pro bohaté vyšší daň z příjmu 7 % z částky nad 100 tisíc Kč, ne 15 %! Takže z částky 20 tisíc (nad 100 tisícový příjem měsíčně) je 7 % 1400 Kč, to není moc.
Kasm jsem došli za 22-let kdo to ví, kdo si popravdě odpoví...
Pepi 12.4.2012 93.91.50.* reagovat
A nyní ještě podrobně (a s křivým úsměvem).... Kam jsem došli za 22-let, kdo to ví, kdo si po pravdě odpoví?, vše zadluženo: obce, měts, kraje, stát, podnikatelé i občané... A komu v ČR-stánu se stále daří?, demoKRADcii, bankoKRADcii, tunelářům, spekulantům, odkláněčům, lichvářům a EXEKUTORŮM..!! ----------- A něco pro všechny - K současnosti ZLODĚJ vlády která vládne díky hradnímu dědkovi, kdysi roz-privatizátorovi ČR-majetků cizákům, V.Klaus principál vlády národní pohromy. Áno vládne a škodí nám tu nedemokraticky vzniklá loutková vláda V.Klause!! M.Kalousek jehož výsledky tunelování ČR rozpočtu na straně příjmů: demagogickou "rovnou daní", superHrubou mzdou a stropy ZP a SP jako "nej.min.fin." ČR od r.2007 ... kdo ho ocenil, tomu také slouží! A kde mají ještě v EU “rovnou daň”? ve “vyspělých státech”: Bulharsko, Rumunsko, Lit, Lot, Estonsko S M.Kalouskem – kraďouskem vzhůru za blahobatem" té 5% horní menšiny..! My ostatní jim na to musíme povinně jako VOLIči i neVOLIči vládní škrt-pravice přispívat... Podrobně o demagogii "rovné dani" na: http://www.youtube.com/watch?v=vnMcyEAqayk Kalousek na papeženské církve bude mít cca 150mld.Kč, ale důchodce okrade za 3-roky o 50mil.Kč..!! __Papeženské církve, které jen a stále vymývají mozky, těm co tomu ještě věří v "život věčný", když tomu nevěří ani vyslanec boha na zemi PAPEŽ, protože jezdí v obrněném PapaMobilu, proč nevěří, že ho Bůh ochrání a kdyby n´é, tak proč nevěří v život věčný... / a proč byl ten “svatý” papeženec v HitlerJungen..??..!! Zdroje o důchodcích: http://www.denik.cz/z_domova/vlada-zmenila-valorizaci-duchodci-by-si-mohli-prilepsit-o-156-korun-20120411.html Z toho vyplývá, že důchodci současní (i budoucí) budou za 3-roky okradeni na svých důchodech průměrně o 400,-Kč/měs. to je, že se sníží reálné důchody z absolutní hodnoty důchodu o 7,5%...!! Ale už i M.Kalousek couvá a bude rušit jeho: SuperHrubouMzdu, zastropování ZP a SP a částečně i “rovnou daň”.. Ale občanům ČR zatím stačil zvýšit DPH nad průměr EU..!! A na závěr si vzpomínám na název jednoho filmu: Je třeba zabít Sekala! Ano, Je třeba zbavit se: Kalouska!! - národního škůdce a tuneláře, Drábka, který zavedl veřejné práce zdarma, jako ÁdaHitler nucené práce, Vondry, jako agentaCIA a zloděje z ODS, Trautenberka a hňupa NEČASE... už je skoro pozdě, už je NAČASE...!! A hňup Nečas, kdo je to? “Včera rudý synek rudého papaláše a modrý dnes, předseda mafiánské strany ODS..!! Ale už se našli nový písničkáři za Karla Kryla, který zpíval píseň: Důchodce: http://www.youtube.com/watch?v=fxYUeYcruzY DemoKRADcie: http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8 Tomáš Klus, který zpívá: ZacoPaneBože, za co?.. "za 4-roky v prdeli", teď abychom trpěli..!! Pánu bohu do oken: http://www.youtube.com/watch?v=BwieFqPbLao http://www.youtube.com/watch?v=CqKTRfIm-3w (originál z ČTv): http://www.youtube.com/watch?v=gYsLeNW0jI4 Daně: http://www.youtube.com/watch?v=AR-QPE9h7jc http://www.youtube.com/watch?v=QF3EXb6GfHk Iniciativní (new): http://www.youtube.com/watch?v=zScZ2TPt2rc A jak ZtohoVen?... už jen volbou KSČM a ČSSD.... žádné jiné podstrčené strany pravicí a mas-médii..!! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je třeba zbavit se škůdce Kalouska, který "rovnou daní" od r. 2007 rozvrátil ekonomiku ČR a umožnil tunelování méně zdaněných zisků do ciziny, zatímco občanům ČR umí jen zvyšovat DPH, zdražovat a snižovat životní úroveň..!! Jak zpívá T.Klus... “za 4-roky v prdeli” teď abychom trpěli..!! Za 5-let deficit vyrostl z (r.2006)= cca 700mld.Kč na 2012 = cca 1600bil.Kč..!! S M.Klouskem za 5-let v dluzích..!! Zdroje: pokles přímých daní a růst dluhů http://euroekonom.cz/grafy.php deficity ČR 1990-2011: http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky Míra inflace 1990-2012: http://www.estav.cz/finance/inflace.html (letos bude inflace 4-5%) --- Reálná hodnota důchodu k reálné prům.mzdě klesá o (41,5 - 38,4 = 3,1%) ale absolutní pokles hodnoty důchodu k současnému o (3,1% / 41,5% * 100) = -7,47%..!! Poděkujme škrt-vládě pravice s M.Kalouskovo "rovnou daní"..!!
Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
čtenářka 12.4.2012 93.99.128.* reagovat
Pane Rudolfe, velmi dobře si na Vaše tehdejší upozornění a varování pamatuji. Napsal jste tenkrát: "Když jsem před dvěma léty psal, že zrušení 5 ambasád a zrušení exportních možností země do Venezuely, Konga a Indie je pitomost, která má prý ušetřit 150 mil Kč, ale poškodí export za několik miliard, tak se mě někteří smáli." Ministr zahraničí Schwarzenberg to tehdy odůvodnil potřebou šetřit na "svém" ministerstvu a způsobenou budoucí škodu pro export ČR nijak nekomentoval. Teď už rok omílá, že náš export je orientován hlavně na Evropu. Takticky při tom mlčí, že je to JEHO VINA. A obrací pozornost na Jižní Ameriku, kde chce hledat nové možnosti pro export ČR. To si myslí, že od tamtud vytlačí USA a Kanadu? (V Africe se mezitím už zřejmě uchytila Čína).
Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Rudolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
Krásný den paní Čtenářko. Ono je to doslova tragikomické. Například v Keni byla ambasáda rok před zrušením zrekonstruovaná za cca 50 milionů korun a bylo to logicky odůvodněno tak, že když zastupitelství v Keni dělá zastoupení dohromady v pěti zemích kolem a když se ročně zvyšuje vývoz do Keni, je třeba tam mít zázemí a to jak ambasádní, tak obchodní komorou. Stejně tak v Jižní Americe. Venezuela byla také spádovou oblastí s obchodním zastoupením už od první republiky. To, že po vyklizení těchto trhů byly tyto trhy konkurencí, hlavně z Německa, ihned obsazeny, je jasné. Bavil jsem se před rokem s jedním obchodníkem, který prodával původně české technologické výrobky v Kolumbii a ten to vidí následovně. Země, která není schopna ani na několik let dopředu deklarovat stabilitu obchodních zájmů nemá šanci vůbec uspět. Žádný obchodník nebude budovat drahý distribuční řetězec, aby pak pitomým politickým rozhodnutím přišel o náklady a mnohaletou práci. Takže můžete vyjít z faktu, že zpět na jednou vyklizené trhy se dostává daleko hůře, než na trhy nové. Ta negativní zkušenost mezi obchodními partnery bude roky. V roce 1990 byl prvý veletoč, když se likvidovala obchodní zastoupení a v roce 1992 pracně obnovovala. Ale toto je definitivní. Tady se to u obchodních partnerů nedá svést na revoluci. A argumentace, že máme ve vládě bandu diletantů, je sice pravdivá, ale to je to poslední, co obchodní partnery zajímá. Oni potřebují stabilitu podmínek a podporu exportu.
Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Paní čtenářko, Rudolfovi jsem dnes v 8:28 položil otázku, jak se změnila naše obchodní bilance v oněch destinacích. Na odpověď stále čekám. Pominu li i to, že v mnoha případech nešlo o rušení ale sloučení s podobnými zastoupeními se Slovenskem či spojení kanceláří které vykonávaly (či nevykonávaly) stejnou činnost.. Náprstek Viktor
Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Rudolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
To jsou doslova kecy. Ambasáda jiné země poskytuje v případě dohody jen konzulární zastoupení. Vždy bude jako obchodní propagovat jen svou zemi.
Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Doslova kecy jsou to většinou, ale irafinovaně zakroucené. Taková už je Vývrtka.
Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pane 185, už zas? je to omylem, nebo úmyslem? Vy jste také Mirka?
Re: Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Já jsem Vladimír, ale většinou IP a někdy taky ID, kterýžto nick je dnes obsazen. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Beru to, Vladimíre, s úsměvem, dohoda možná... Navrhuji Mirka2 :-))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka+ 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
No, dvojkou bych byl nerad, ale alespoň jsme trochu zamotali Zahradníkovi, Ferovi, Pepovi, Viktorovi a Pavlovi trochu kebule. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka 13.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pane Kosíříi, buďte té lásky a nechte toho... Nerada se dohaduji - ani doma, natož s cizími lidmi. Vřelé díky a hezký večer. Mirka.
Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Rdolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
A vám jsem pane Náprstku včera položil tuto otázku. Napsal jste toto, což je nehoráznost: "Pane Rudolfe, ruka by Vám jistě (ani v Číně) neupadla, kdyby jste se jednou zachoval čestně.". Takže kde v mém příspěvku jsem se nezachoval čestně? A kdy jindy jsem se podle vás nezachoval čestně? A konkrétně bez keců prosím.
Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Včera, Pane Rudolfe, jsem odpověděl. Šlo mi jen o to, proč jste vynechal KDO tu smlouvu (kterou prakticky nelze bez sankcí vypovědět) na mýtné brány podepsal. I dnes (po dvou letech opakovaná) otázka byla poměrně jednoduchá. Jak se změnila naše obchodní bilance tam, kde došlo k omezení úředníků na obchodních zastupitelstvích. Já ta čísla neznám, chtěl jsem je od Vás. Vaše nenávist k současné (a často celé polistopadové) situaci u nás je známa, v tom se čestně chováte a své názory říkáte otevřeně. Tak mě zajímalo jestli to má nějaký racionální základ. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Rdolf 12.4.2012 89.103.145.* reagovat
??? Neodpovídáte někomu jinému na něco jiného? Vy jste u někoho detekoval nějakou nenávist? Poukázání na reálné problémy je nenávist? To už je doslova na bednu. A pokud chcete čísla od pramene, zajděte do Černínského palápe, vstup je normálně zepředu první vstupní portál a na vstupních informacích se můžete poinformovat. Máte to kousek. Nevím, proč bych měl stále házet hrách na naprosto hluchou zeď.
Re: legrace: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Student 12.4.2012 77.240.176.* reagovat
Na druhou stranu polovinu vývozu je automobilový průmysl a koncern W nebo Německo tam zastoupení má stejně jako další automobilky. Některé další firmy mají zastoupení na různých ostrovech a neznám českou firmu, která sídlí a platí daně ČR co vyváží mimo Evropu. ČR potřebuje jen zastoupení v Bruselu a USA abychom věděli co dělat a jinde jen pro turisty.
Re: Re: legrace: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
čtenářka 12.4.2012 93.99.128.* reagovat
No, jako legrace je to pane studente dobré.
Re: Re: Ministr Schwarzenberg zrušil 5 ambasád v roce 2010, aby ušetřil 150 milionů Kč.
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pane Náprstku, nenamáhejte se, na pana Rudolfa nemáte a těch 5 zrušených ambasád neobhájíte. Zase se sám zesměšňujete... :-))
Viktore hilfe
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
potřebuji vysvětlit,jak je možné,že když Irán zastavil dodávky ropy do Německa,tak ta ropa přestala téci u nás
proč to nejde u nás ?
costmen 12.4.2012 85.71.159.* reagovat
Německý antimonopolní úřad volal k zodpovědnosti distributory pohonných hnot,poté,co cena naturalu je na 1,70 EU.Kartelová ujednání jsou postihována,jen u nás to nejde ?
Jiří Štický na MfDnes
Mirka 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Očití svědkové tvrdí, že při představování "úspor" ve státním hospodaření neměl premiér Nečas zkřížené nohy. Na ruce mu bylo vidět a zkřížených prstů jsem si nevšiml. Za mých dětských let jsme podobnou hru hráli. Když jsme vědomě lhali nebo slibovali něco, o čem dopředu víme, že nejsme schopni splnit, zkřížili jsme pod stolem nohy. Nebo prsty na rukou a za zády. Sliby neplatily a my nelhali, protože jsme to stejně nemysleli vážně. Měli jsme přece zkřížené prsty. Když premiér v úterý a ministr financí o den později vyprávěli, že úspory se projeví "především na výdajích", instinktivně jsem hledal jejich zkřížené ruce a nohy. Přece jenom v jejich seznamu, který obsahuje zvýšení daně z přidané hodnoty, zvýšení daně z příjmů, zvýšení daně z převodu nemovitostí, zvýšení daně z tabáku, zrušení stropů na zdravotní pojištění, zrušení slevy na dani pro pracující důchodce, zrušení nové slevy na dani pro zaměstnance, zavedení uhlíkové daně, novou daň z vína, zdanění nafty pro zemědělce (a tak dále), se úspory hledají těžko.
Re: Jiří Štický na MfDnes
Mirka 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Jako účetního mě napadlo, zda se výjimečně nevcítili do role svých voličů, které napálili před necelými dvěma lety svými sliby o úsporném, štíhlém státu a nezvyšování daní, a účetní strany "má dáti - dal" neprohodili. Tedy výrok, že úspory se projeví "především na výdajích", není myšlen jako ve "vašich výdajích". Přišlo mi to upřímné, a proto jsem to zavrhl. Ve středu jsem pochopil, že to myslí vážně. Ministr financí zveřejnil tabulku. Na korunu, kterou od vás vybere navíc v letech 2010 až 2014, dvě ušetří. Například letos, říká tabulka, zaplatíme o 37 miliard víc a rozpočtově odpovědná vláda sto miliard ušetří! Chystáme nejvyšší růst daní v historii? Dvakrát tolik ušetříme. Druhá zveřejněná tabulka, ještě prolhanější než ta první, například odhaduje, že takzvaná složená daňová kvóta (zlomek: daňové a podobné příjmy státu děleno výkon ekonomiky) přes růst daní v čitateli a stagnaci ekonomiky ve jmenovateli v příštích letech klesne. V obou případech jde z významné části o kouzlení s čísly. Například úspora ze snížení výdajů na státní platy a jejich tříleté zmrazení se počítá stylem "kolik bychom bývali letos vyplatili na mzdách, kdybychom před třemi lety bývali nesnížili platy?". Do daní se v příštím roce zase "metodicky" přestanou počítat tři povinná procenta na sociální pojištění přesměrovaná do penzijních fondů. Rétorika premiéra i ministra financí je zcela pochopitelná. V jejich volebních programech není o takovém zvyšování daní ani zmínka. Zato se hemží sliby o úsporách, efektivním a štíhlém státu.
Re: Re: Jiří Štický na MfDnes
Mirka 12.4.2012 85.71.148.* reagovat
Pane 185, né že bych s Vaším příspěvkem nesouhlasila, ale že používáte logo Mirka, asi náhoda nebude. Ale z jakého důvodu? To je to, co mi uniká. Prosím o vysvětlení. Mirka. :-)
Ponechme teď stranou lidi
karel 12.4.2012 85.160.40.* reagovat
ale co se po vládních škrtech stane s nemovitostmi a infrastrukturou v rukou státu?Již dnes silničáři spočítali že nebudou mít na opravy dvou třetin silnic.No při dalších škrtech to vidím že za dva roky budou silnice sjízdné pouze pro traktory a SUV.Školy a různé instituce nám spadnou na hlavu,no nevadí sice oddluženi ale v dezolátním stavu....tak to nechá vláda naším potomkům...
Re: Ponechme teď stranou lidi
karel 12.4.2012 85.160.40.* reagovat
Prostě každý kompetentní člen vlády by si měl uvědomit že i šetření má své hranice.....takle se nám ty škrty a úspory jen a jen prodraží
Re: Re: Ponechme teď stranou lidi
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Každý kompetentní člen vlády? Vy tam nějakého vidíte? A čenky? To je taky tragédie.
Re: Re: Re: Ponechme teď stranou lidi
karel 12.4.2012 85.160.40.* reagovat
Rád bych ale nevidím...buď jsou nekompetentní nebo se tak jen chovají :-))
Re: Ponechme teď stranou lidi
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Pane Karle, správně píšete. Schody státního rozpočtu, které tak hýbou politikou, nejsou zdaleka vše, čím se dá tato země pro příští generace vysát a zdevastovat.
Re: Re: Ponechme teď stranou lidi
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Pane Zdeňku, vy ještě věříte, že někdo tady počítá s další generací ? Já už je škrtnul včera.
Re: Re: Re: Ponechme teď stranou lidi
Zdeněk 12.4.2012 212.111.8.* reagovat
Ve státním nikdo, pane Sasine. A nemůže to být pouze nešikovnost. Z předpokládaných schodků důchodového systému (40 mld.), o ničem jiném se nemele, nemůžou být "naši" zastupitelé tak předposraní, že zařídili, že platíme 90 mld. jenom za úroky našeho dluhu. Ale jednu dobrou na konec. Doma to přece jde.
Tome teď Náprstkovi a Pavkovi neodpovídá Ottoš,
Vaďura Otto 12.4.2012 85.160.207.* reagovat
ale jeho 25 cigánů ze 2. čety, 1. Výcvikové roty, u VÚ 99 75 v Levicích. Ti by na ta jejich moudra ( každé, která tady za 2 roky zpátky prezentují) jim odpověděli přesně toto: "Čo si chorý, lebo sa Ti rozum trtká? Ty kokot zasratý. Chodz do riti alebo Ti taků prijebem, že skončíš v matěrinej piči". Ó díky vojno, že jsi mě naučila rozponat po pár větách člověka vychcaného, mluvku, nikdoša, zbytečného od lidí pracovitých a čestných. Náprstkovi ta vojna chybí jako koze drbání.
Re: Tome teď Náprstkovi a Pavkovi neodpovídá Ottoš,
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
Ano je to tak, až vojna z tebe chlapa udělá, že pane Náprstku a pivko. Za co jste tu modrou knížku dostali, není sice záhadou, ale stejně se ze slušnosti ptám. Tom
Svržení mafií !!!
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
V ČR a ostatních zastupitelských podvodech realizují mafie svou občanskou válku prostřednictvím zastupitelů proti zbylé většině občanů !!! Tato znásilňovaná, podváděná a okrádaná většina občanů má jedinou možnost: Svrhnout proti lidu válčící systém. To se dá dvěma způsoby: Všelidovým povstáním, například formou generální stávky nebo vítězstvím s ústavní většinou ve volbách strany, která bude mít jediný program a to je zavést přímou rozhodovací demokracii LIDu. Proto půjdu v příštích volbách volit jen takovoutu stranu, nebude-li kandidivat, půjdu se účastnit všelidového povstání ke svržení zastupitelského mafijního podvodu !!! Jinak lépe nebude !!!
Re: Svržení mafií !!!
Pepa 12.4.2012 84.42.221.* reagovat
Neblbni Kájo, víš kolik voličů volilo v posledních volbách VV (superguru, kapučínku, chaota Dobeše, pracovistého Johna)? Stačilo pár populistických keců, bilboard s kočkama v plavkách, a LID volil!! Nechtěl bych to vidět, kdyby LID rozhodovola ještě o více věcech v referendech - většinou by zvolil blbě - a na koho by pak socky nadávaly, když by nebyli ONI nahoře?? Nech to tak jak to je!
Re: Re: Svržení mafií !!!
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Jó ? Nechat to tak jak to je ?
Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Mirky jsem se seznam zemí které nemusí dělat reformy (škrtat) nedověděl. Jak se dva roky po zrušení či sloučení našich obchodních kanceláří v některých zemích změnila naše obchodní bilance od pana Rudolfa taky ne. Zato jsem se od pana Toma dověděl, že čísla o nezaměstnanosti která uvádějí statistiky i odboráři jsou lží, on prý má údaje jiné (pochopitelně přesnější). Perlička na konec. Máslo OLMA, 82% tuku, výrobek Olma Olomouc, prý není máslo. Co dodat? Účel světí prostředky. Náprstek Viktor
Re: Od paní
karel 12.4.2012 85.160.40.* reagovat
No pane Náprstek odpověděl jste si sám....82% tuku v másle...tak to ani nechci říci máslo kolem mléka jen proběhlo :-))))
Re: Re: Od paní
karel 12.4.2012 85.160.40.* reagovat
Omlouvám se ale zaměnil jsem rostliný tuk za živočišný...je to máslo
Re: Re: Re: Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Karle, děkuji. Mýlit se můžeme každý. Ne každý však umí svoji chybu uznat. Patříte k té slušnější části dikutujících. Přiznám, že jako důchodce si slevy hlídám. Sleduji i různé spotřebitelské testy, šmejd bych kvůli nízké ceně nikdy nekoupil (nemluvím jen o potravinách). Naučil jsem se to již před více než čtyřiceti lety v Bavorsku. Bylas to dobrá škola života. P.S máslo za dvacku měla minulý týden i BILLA. Kdo tvrdí, že co neviděl neexistuje, nestojí za reakci. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Od paní
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Pane Náprstku, informuji Vás, že na regálech běžně vedle sebe leží dva druhy kostek, které nebudí dojem množstevního rozdílu obsahu, nicméně některá má hmotnost klasických 250g, ta druhá jen 200g. Velké množství občanů si nevědomky nosí "levnější" máslo a netuší, že koupili dražší máslo v kilogramové ceně. Také Vás napálili
Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Karle-i, děkuji za radu. Na oplátku Vám prozradím, že boty se čtyřmi proužky za třista korun asi nejsou Adidas. Máte mě opravdu za takového vola? Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Pane Náprstku, poznáte podle balení máslo, které bylo skladováno před prodejem dva roky v mrazírně?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Karle-i, pokud se chuťově ani barvou neliší, nepoznám. Nemám důvod nevěřit solidním výrobcům, distributorům a obchodníkům. Stejně jako zboží si vybírám i obchody, spletu se málokdy (stát se může, stávat se nesmí). Fotoaparát či netbook jsem konzultoval s přáteli, počítač mám postavený na zakázku, kvalitní šunku či máslo si najdu sám. Mindráky netrpím. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Pane Náprstku, omlouvám se Vám za špatně napsaný dotaz. Mou chybou se stalo, že se nezobrazil na konci otazník. Správně se mělo podle mého úmyslu zobrazit "Také Vás Napálili?".
Re: Re: Od paní
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Máslo jako od kulaků nebo komunistů to sice není, ale norma praví, že za máslo se skutečně považuje to, co má minimálně 82 % mléčného tuku. Dnešní doba ovšem kvapem opouští "ČSN" normy a připouští rozsáhlou paletu náhražek. Když jsme ale u toho másla, tak je to podobné jako s vajíčky. Obchodníci drží tak dlouho vysoké ceny, až komodita začne zasmrádat a musí ji prodat ve velkém - pak jdou s cenami na úroveň Němců.
Re: Re: Re: Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane I- D,P,L atd. víte jak se (mimo jiné) pozná lhář? Uvádí podrobnosti které nemůže znát. V Globusu za mnou u pokladny stála mladá paní s dítětem. Ani ta si k tomu máslu z Olmy nečuchala a nedívala se na dobu trvanlivosti. Vy jste obojí zvládl na velkou vzdálenost, což o Vás něco vypovídá. Řetězce často zlevní některý druh zboží aby přetahly zákazníka konkurenci, což Vám asi uniklo. No nic, uniká Vám toho víc. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Od paní
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No a Vám uniká pane Náprstek, že doba životnosti např. kvalitně pasterizovaného másla je pouhých 30 až 50 dní, proto ty akce obchodních řetězců. Prostě, se u nás prodává v akcích totální šunt s prošlou zárukou, kterou některé řetězce svévolně prodlužují. Mám i kapánek jiné informace než vy pane Náprstek. Rovněž, pokud jde o statistiku a přehled lidí bez práce, se uvádí i zaměstnanec, který je zaměstnán kratší dobu jak jeden rok. A těch u nás je statisíce pane Náprstek. V sociální síti a službách je krátkodobě zaměstnáno dalších statisíce lidí, které rovněž patří do statistik, ale učelově se nekoná pane Náprstek. Dle naších podkladů se jedná pomalu o milion a možná i více lidí, bez trvalého zaměstnání pane Náprstek.. Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Diskuse, pane Tome, s někým kdo je schopen popřít úplně všechno, jednoduchá není. Píšete, cituji - dle našich podkladů - nechcete to nějak upřesnit? Čích podkladů? To odborové svazy ani politici ČSSD, kteří (stejně jako Eurostat či ČSÚ)) hovoří o asi půl milionech lidí bez práce, mají jiné podklady? Proč své podklady před nimi tajíte? Nebo je opravdu máte všechny za blbce? Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
ton 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
nevytrhujte věci Vám se hodící a reagujte postupně pane Náprstek, třeba na ty akce, kdy se vyprodává šmejd s většinou prošlou a následně nastavenou záruční dobou. Mohu jmenovat pane Náprstek. Jsou to balené náhražky kvalitních sýrů, balené maso a masné výrobky, konzervy, tropické balené ovoce a další. Tu statistiku o stavu nezaměstnaných u nás ověřím a prokáži, že mám opět oproti Vám jako vždy pravdu pane Náprstek.. Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Od paní
Sasin 12.4.2012 178.72.229.* reagovat
Diskutovat o tom s pražákem, který tyje z výhod statusu hlavního města ( 5x víc na kebuli než ve Lhotě ) a ještě k tomu důchodcem z daného základu je marný boj. To by mu paštěka jinak cvakala, kdyby zůstal v Bavorsku nebo tady u nás " pro ostatní " na venkově.
Re: Re: Re: Re: Od paní
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Vyhlášeným lhářem pane VN jste tady především vy, já jsem mluvil o principu, vy si naopak vymyslíte sousedku ve frontě a uděláte z toho (vadný) obecný závěr. Samozřejmě jsem v Globusu nebyl, zato jsem byl v Intersparu (v nedávné době), kde měli máslo za 15 (maximálně 5 ks, po dobu tří dnů). Kdybyste byl takový znalec poměrů, tak byste si naopak všiml, že některé komodity ve stejném období zlevňují všechny řetězce. Už vidím jak Globus v Praze přetahuje zákazníky Billy z Brna. Přetahovat zákazníky z jednoho konce města na druhý kvůli máslu je logika žáka ze základní školy.
Promiň cenzore.
Budějičák 12.4.2012 85.71.109.* reagovat
Ve ca.12.35 hod.jsem napsal svůj názor a byť byl absolutně slušný,tak zřejmě proto, že jsem se dotkl všemi milovaného zesnulého prezidenta Havla a současného prezidenta Klause,nebyl vytištěn,tedy asi byl uznán ze protistátní(tenhle výraz už tu kdysi byl?)nebyl otištěn.Tekže druhý pokus,jen zkrátka.USA kdysi nazvaly tehdejší SSSR říší zla.Já bych rád nazval Evropskou unii v současností též Říší zla,za kterou někde v šeru se lehounce mihotá taková ta červená vlajka s bílým terčem a v něm je zalomená černá svastika. No prostě se do čela postavili bok po boku někdejší nepřátelé-Němci-Francouzi-Britové s cílem si společně podrobit Evropu.Všechny předpoklady tu byly,lidi chtěli ven a blbí komunisti je nepouštěli a tak se sami svrhli aby ukázali lidem co je kapitalismus s lidskou tváří a jak se politici umí prodávat. Na to jim většina lidí skočila a teď když většina má co chtěla, tak je ouvej. No a teď jsme konečně tím,čím asi většina chtěla být. Levnou pracovní silou, dovozcem téměř všeho,výrobcem jaderné elektřiny,kterou si ti co jsou proti ní rádi kupují za levný peníz anebo směňují za smradlavé maso a jiné neřádstvo,protože přece Čech to rád koupí,hlavně že je to ze západu. Nebo se mýlím a jsem úplně vedle? Než tohle vše, všem lidem opravdu pořádně dojde,že naší vlastní říší zla jsou především politické strany,které ač zastupují pouze hrstku svých členů,dělají si nárok na zastupování národa ! Ty je třeba absolutně eliminovat jednou pro vždy a nadělat z nich zájmové organizace třeba na pěstování bělásků. Takže teď jsem snad cit cenzora neurazil.Jen otázku, jak se měli řekové,italové,španělé,portugalci do vstupu EU, dobře a nám taky.Kdepak jsou dneska,když měli daleko vyšší tak zvané dotace než my? Za jakých vynikajících podmínek vstupovaly tzv staré eu země a za jakých podmínek my? V čem jsou dneska? V pr.ůšvihu. Kde jsme my? Rovněž v pr.ůšvihu.
Re: Promiň cenzore.
Karel-i 12.4.2012 84.42.231.* reagovat
Co proti tomu navrhujete občanům účinně dělat ?!!!
Re: Promiň cenzore.
Rudek 12.4.2012 83.240.16.* reagovat
Pane B., zajeďte si asoň jednou do Osvětimi a přečtěte si aspoň jednu knihu o sovětských gulazích. Vaše psaní a uvažování je naprosto chorobné
Re: Re: Promiň cenzore.
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No pane Rudku, ovšem ty Vaše bezzubé i nic neříkající obsáhlé a opsané slátaniny, jsou pro přítomné rovněž nepřijatelné a nikdo Vás neposílá do Dachau, či Terezína. Nechte si, ty své plky a zamyslete se sám nad sebou. tom
Re: Re: Promiň cenzore.
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
No pane Rudku, ovšem ty Vaše bezzubé i nic neříkající obsáhlé a opsané slátaniny, jsou pro přítomné rovněž nepřijatelné a nikdo Vás neposílá do Dachau, či Terezína. Nechte si, ty své plky a zamyslete se sám nad sebou. tom
Re: Re: Promiň cenzore.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Pane Rudku, možná jste se měl pane Budějičáka zeptat, jak je možné, že náš zahraniční obchod má kladnou bilanci. Ale možná by jste se dověděl, že on má jiné podklady (než zbytek Evropy). Nedávno mi někdo poslal mail, že ač jsem nevychovával děti, mám s odpovídáním na blbě otázky dost trpělivost. No, někdy se musím dost držet. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Promiň cenzore.
IL 12.4.2012 85.70.185.* reagovat
Tak se nedrž a vysvětli kam jdou ty přebytky zahraničního obchodu a dej při tom pozor, aby ses při tom nenarovnal.
Re: Re: Re: Re: Promiň cenzore.
Náprstek Viktor 12.4.2012 89.102.255.* reagovat
Neslušné a anonymní příspěvky (i jejich autoři) se mají splachovat tam, kam patří, tak dnes naposledy. Zisk ze (nejen) zahraničního obchodu jde těm kdo vyrábějí či vyvážejí, daně dostane stát. Je tomu tak v celém civilizovaném světě. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re: Promiň cenzore.
Tom 12.4.2012 109.80.107.* reagovat
Hovoříte pane Náprstek že v civilizovaném světě, ale mi jsme u nás v Cesku, tak nepište blbosti, ale fakta. To znamená, že daně a přebytky z exportu nejdou do naší kasy a do daňových rájů . Mohu uvést příklady pane Náprstek! Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Promiň cenzore.
IL 13.4.2012 85.70.185.* reagovat
Promiňte VN, někdy ujedu. Nemělo by se to stávat, ale je to tak, že se snažím reagovat na příspěvky druhých s jistou formální slušností, když ale po ixté vidím reakci žáka ze základní školy, tak zapomenu, že jde o dospělého člověka. Na dětinskost prostě zareaguji jako na dítě. Vy často svoji infantilní argumentaci považujete za takovou, že ťala do živého a svojí hlubokou pravdou odrovnala oponenta. Je to ale tak, že ty mínusy dostáváte za hloupé konstrukce a ne za to, že oponent by byl zdrcen vašimi znalostmi.
Re: Re: Re: Promiň cenzore.
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku, celej Vy... Soukromými majly se chlubit. Jak Vás někdo chválí a plácá Vás po ramenou. Takže moje otázka nebyla hloupá. Když se mi nedostalo odpovědi. KTERÁ ? Pro přehlednost umístím dospodu.
Re: Re: Re: Re: Promiň cenzore.
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Takže ta neblbá (nehloupá) otázka : ""... Máte informace o důležité skutečnosti, zda NĚMCI, ŠVÝCAŘI,POLÁCI i jiní, mají ve svých zákonech o VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH jednoznačně uvedeno, které firmy se mohou o VEŘEJNÉ zakázky ucházet? ..."". Bab.
Re: Re: Promiň cenzore.
Budějičák 13.4.2012 193.85.172.* reagovat
Promiňte pane Rudku ale jste absolutně mimo,kromě toho jen pro informaci,v Osvětimi šlo 12 členů mé rodiny do plynu,takže nejen Osvětim ale většinu koncentráků jako Dachau,Mauthausen,Březinku a jiné jsem navštívil.Nevím jak to ale z Vašeho pohledu souvisí s daným tématem.Dneska jsme snad už mimo koncentráky a gulagy.To bychom se tedy podle Vaší logiky mohli vrátit do dob Žižky a řídit se jeho heslem:Bohatým brát a chudým dávat.Jsem pro.
Panu Rudkovi
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Pane Rudku, neomlouvejte se a není nutno slibovat příště. Jen si dovolím připodotknout, že Vaše obsažné myšlenky píšeme jinými slovy mnozí z nás. Takže v podstatě nic nového, protože cestu jak Z TOHO VEN nenabízíte, jen nabízíte neustálým opakováním téhož OBMĚNU (asi radikální, to Vám věřím) a spoléháte na schopnost LIDu nechat se opít rohlíkem. Jenže, pane Rudku, tak dlouho se chodí se džbánem ... . Bab.
Pro pana Náprstka
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku, začínáte mě unavovat a podléhám syndromu vyhoření. A navíc mi "lezete do zelí" (panu Zdeňkovi též :-)) na poli, kde jsem suvereně vedla. Nevyhlášená ale respektovaná soutěž o titul blb(ka) webu. Což se mně osobně dotýká. Přestanu Vás mít tady ráda. Bab.
PROTEST !
Zdeněk 14.4.2012 212.111.8.* reagovat
Paní Bab, sranda může být, ale toto snáď né!!! Extraliga, do které jsme se my dva tak těžce probojovali, se přece hraje o titul „blb-ka (nejen webu) za každého režimu a politické situace“. Pan Náprstek, který všemu tak rozumí, ví kde se má správně zařadit, se pro tuto disciplínu absolutně nehodí, je to antitalent, co by se nekvalifikoval ani do toho "blbého" pouličního přeboru. S ním se já prostě měřit nebudu! Proto do budoucna ŽÁDÁM: o Vaše neunáhlování se v rozšiřování soutěže, o nesnižování její stávající kvality. Děkuji předem za kladné vyřízení, takže přepojuji i přání krásných jarních dnů. --- P.S.: Jsem tak vynervovaný, že jsem zapomněl i na to, jak se dělají smajlíci.
Re: PROTEST !
bab 15.4.2012 85.71.70.* reagovat
Tak teď se na to můžu vybodnout já. Já se tak snažím, ale opravdu se snažím, a Vy takhle, pane Zdeňku. Okopávat mi kotníky. Dobře, výtku přijímám. Fňukat nebudu, jen se mi nelíbí, že pana Náprstka míníme ..., no vidíte a ještě jsem zapomněla to cizí slovo. Suveréně vedu. Ha, že Vy se bojíte a konkurenceschopnost je Vám cizí ?!? Bab. P.S.: Pane Zdeňku, dobré nejen dnešní nedělní ráno. :-)))
Totální znechucení
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Ano, pane Rudolfe. Stavba NOVÉ ČESKÉ AMBASÁDY v USA za 600 000;- Kč odsouhlasena vládou dne 12.4.2012. PARADOKS(x). V roce 2008 byla v USA dokončena rekonstrukce ČESKÉ NÁRODNÍ BUDOVY za 730 0000;- Kč.
Re: Totální znechucení
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
Ano, pane Rudolfe. "" Srpen 2009 : Největší investiční akcí bude letos OPRAVA velvyslanectví v BRAZÍLII, která vyjde na 100 milionů korun. Areál postavený v šedesátých letech minulého století projde celkovou rekonstrukcí."" ""12.12.2011. Diplomaté prodávají sídla bývalých českých ambasád například ve Venezuele, Keni, Jemenu či BRAZÍLII a Německu. Nejdražší položkou seznamu je bytový komplex v Berlíně. ... "" Bab.
Re: paní bab
Tom 13.4.2012 90.180.142.* reagovat
nějak se Vám pletou ty nuly. Ale to člověk chápe, neboť cifra je pro něj astronomická. Tom
Re: Re: paní bab
bab 13.4.2012 85.71.70.* reagovat
:-) Na vině je pátek, 13-tého a paní zubařka, co má ze mě větší obavy než jsou mé všeliké fobie. Bab.

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005 - 2014, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Unie vydavatelů.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz