71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj
regionální Deník

Diskuse: Komunistický web: Je zapotřebí strana gottwaldovského typu

Jiří Dolejš

Komunistický web: Je zapotřebí strana gottwaldovského typu

Praha – „Vítězný únor byl aktem nejvyšší demokracie." Takové hodnocení pětašedesát let staré události přináší článek s názvem Nejvýznamnější událost v naší novodobé historii na…

DISKUSE OBSAHUJE 100 PŘÍSPĚVKŮ

6.3.2013 08:52 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
nn 6.3.2013 08:56 77.242.80.* reagovat
a dodejte ,že nikým nevolené strany ,které neprošly demokratickými volbami viz Lidem , udržují tuto protičeskou vládu u moci
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
VlaM 6.3.2013 09:10 217.64.0.* reagovat
A ještě dodejte, že zvolení poslanci vykonávají svůj mandát z ústavy osobně a ne za nějakou stranu.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
nn 6.3.2013 09:38 77.242.80.* reagovat
opravdu? a jaký volební program měla poslankyně Peake? jaké měla vylosované číslo strany ? žádné jednotlivé poslance nikdo nevolil ,neměli své volební programy a neměli své volební klipy volí se strany , podvedla národ s volebním programem VV a ukradla sprostě volební mandát voličům ,je to dokonalá ukázka zločinecké podstaty tohoto režimu
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
VlaM 6.3.2013 09:43 217.64.0.* reagovat
Tak si přečtěte ústavu. Tam se o takových věcech, cou tu uvádíte, nic nepíše. Poslanci mohou z ústavy vykonávat svoůj mandát bez volebních programů, bez klipů, dokonce i bez jakýhkoliv povolebních smluv a hlavně bez ohledu na to, pod jakým číslem byli na které kandidátce. A že jste nevolil jména, ale stranu, je ústavě naprosto lhostejné. Uvědomte si to.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
nn 6.3.2013 09:49 77.242.80.* reagovat
vy nemáte mozek? vy jste nikdy nevolil? vy netušíte ,že se do parlamentu volí politické strany? a ne poslanci? vy nevíte ,že aby se do parlamentu dostala politická strana musí přesáhnout 5% volebních hlasů? vy nevíte ,že hlasy se přepočítávají pro strany které šly do voleb? jen tak ukazujete svou velmi nízkou inteligenci
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
VlaM 6.3.2013 09:56 217.64.0.* reagovat
Můj mozek nechte na pokoji a podívejte se raději na ten svůj. Tvrdím já snad, že se nevolí strany? Samozřejmě, že se volí strany. Ale pak vykonávají zvolení poslanci mandát osobně, jestli chápete, co to znamená. Vy jste tu ústavu asi nikdy neměl v ruce. Ty tanečky jako kampaň, klipy, program, dohody atd. jsou jen technikálie, které nejsou pro nikoho právně závazné a mohou se kdykoliv začít dělat jinak.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
nn 6.3.2013 09:59 77.242.80.* reagovat
aha takže chápu dobře ,že poslanec slibuje lživě plnit obsah volebního programu své strany ,a může hlasovat pro toho kdo ho zkorumpuje a tohle zkorumpování a podvod nazýváte demokracie ? to myslíte vážně?
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
VlaM 6.3.2013 10:09 217.64.0.* reagovat
Žádný zákon neurčuje, že má poslanec povinnost slibovat plnění programu své strany. Zákon dokonce ani žádný program nevyžaduje. Pořád si uvědomujte, že mluvíte o zvycích a koloritu, což je něco neuchopitelného a může se kdykoliv měnit. Já se držím zákonů, jkteré tak snadno měnit nelze.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
Alois 6.3.2013 11:48 85.207.218.* reagovat
Ty jsi opravdu s logikou mimo mísu. Když lidé volí politické strany, volí je podle volebního programu, nevolí jednotlivce, to znamená, že si přejí směr vývoje, který strana předložila. Jestliže poslanec zvolený za politickou stranu začne prosazovat jinou politiku než při volbách slíbila politická strana, dopouští se zrady na svých voličích a pak to nejsou svobodné demokratické volby. Nemůžeš se pouze separátně odvolávat co je a není v zákonech, ale brát věci v souvislostech, v zákonech nemůže být všechno.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
Joe 6.3.2013 09:38 81.201.48.* reagovat
Vondrouši vrať se do halo novin.
Re: demokracie = vláda lidu , v čr vládnou mafie oligarchie a vše ZLO prosazují proti vůli obyvatel
nn 6.3.2013 09:52 77.242.80.* reagovat
jo pro vás spojence alkajdy v sýrii, kosovu,čečensku,číně jsou tu jungenoviny německý prodiktaturní tisk ?
6.3.2013 08:55 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
nn 6.3.2013 08:59 77.242.80.* reagovat
všichni to víme ,jenže oficiálně mediálně tento režim předstírá náznaky demokracie
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
VlaM 6.3.2013 09:11 217.64.0.* reagovat
A teď si ještě představte, že ta pravicová vlády má podporu většiny sněmovny.
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
nn 6.3.2013 09:40 77.242.80.* reagovat
no podporu občanů asi 10% ,po těch podvodech a lžích ve volebních programech , přeběhlíci nejsou politická strana a nešli do voleb jako politická strana, to je nedemokratický paskvil ,který nemá ve světě obdoby a obhajují to morálně narušení lidé a totalitní struktury
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
VlaM 6.3.2013 09:45 217.64.0.* reagovat
Jenže milý/á zlatý/á, vláda se neodpovídá přímo občanům, ale sněmovně. A procento důvěry je vycucané z prstu na základě výzkumů, kterým věří jen ten, který si je osobně zfalšoval.
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
nn 6.3.2013 09:56 77.242.80.* reagovat
takže se vláda odpovídá odsouzenému zločinci pekárkovi z ods kteý jí prohlasoval co potřebovala a desítkám poslanců kteří jsou namočeni v beztrestných korupčních kauzách ,mimochodem víte ,že na západě politik končí když je namočen v korupční kauze ?a je vyšetřován a souzen? je vám jasné,že tohle není v pořádku ?
Re: to není demokracie když pravice diktaturně ovládá justici ,masmedia ,policii ,i cenzuru
VlaM 6.3.2013 10:13 217.64.0.* reagovat
Co je v pořádku a co není jeváš osobní dojem. Podle ústavy této země se skutečně vláda odpovídá poslanecké sněmovně, bez ohledu na to, je-li v ní nějaký poslanec odsouzený nebo ne. Ten odsouzený Pekárek by vládě už ovšem nebyl schopen dát svůj hlas podpory, protože nemá jak. Až se většina zákonodárců dohodne, že se to změní a pravomocně odsouzený poslanec přijde o mandát, nastoupí po Pekárkovi jiný, který vládu třeba taky podpoří.
Vláda se odpovídá
Mungo 6.3.2013 13:18 193.84.175.* reagovat
poslanecké sněmovně - to je pěkné, ovšem když je členem vlády ministr, který je zároveň poslancem parlamentu, tak se odpovídá sám sobě, není-liž pravda?
Všichni
Bruter 6.3.2013 08:58 89.24.11.* reagovat
Všichni ti nynější šmejdi musí od válu a je nutné překopat ústavu,která by sloužila českým obyčejným lidem a ne těm gaunerům nahoře jako to udělali lidé na Islandu.
Re: Všichni
Zeb 6.3.2013 11:16 147.231.19.* reagovat
kdo je obyčejný člověk, odkud kam až sahá?
Re: Všichni
stanik 6.3.2013 12:48 93.153.25.* reagovat
Souhlasim s Vami.Jak se pozna šmejd od slušneho občana.Pokud se Bruter oslovuje slušnym člověkem tak to silně zavani samochvalou.A pokud slušnym člověkem označuje sve rodiče tak to by mělo posoudit okoli.Komuniste pokud chtěji uspět měli by přijit s něčim novym a nekopirovat chyby minulosti at svoje nebo cizi.Lenin i Hitler nachytali občany na nesplnitelno.Dnešni občan neni nevzdělany mužik,a ten by měl porovnavat- mezi dr.Horakovou a dr.Levitem.Obě minule ideologie byly poznamenane zvěrstvy na člověku.NEKOPIRUJME.- Proti všem druhum anarchie a extremismu at levicovemu nebo pravicovemu by měl stat člověk moudry.
Praha-západ
Jan Vospratek-přihřátý čokolád 6.3.2013 09:01 89.203.198.* reagovat
65 let od Vítězného února Ne, nepřeháníme, v únoru 1948 se skutečně odehrál přelom, který právem můžeme charakterizovat jako nejvýznamnější mezník v našich novodobých národních dějinách. S mimořádným mezinárodním významem. Pracující lid této země – tehdy ještě Československa – odvěky vykořisťovaný a utiskovaný, se pod vedením gottwaldovské komunistické strany stal pánem v lidově demokratickém státě, který se zrodil z národní a demokratické revoluce v květnu 1945 díky našemu osvobození Rudou armádou. Byl zmařen puč reakce, jež se uhnízdila ve vedení Čs. strany socialistické, Čs. strany lidové, v pravicovém křídle Čs. strany sociálně demokratické a v Demokratické straně Slovenska, dědičce hlinkovsko-tisovských luďáků – agentur anglo-amerických imperialistů. Plán na obnovu kapitalistické republiky a jejího začlenění do mocenské sféry velkokapitálu ztroskotal. Naopak: otevřela se cesta k dovršení národní a demokratické revoluci, k důslednému uskutečnění Košického vládního programu a k pokojnému přechodu k revoluci socialistické, k zahájení výstavby socialismu. A co bylo přitom zvlášť důležité: jak později konstatoval na IX. sjezdu KSČ (1949) Palmiro Togliatti, Vítězným únorem v Československé republice se imperialisté, kteří v březnu 1947 vyhlásili Sovětskému svazu a všem osvobozeneckým hnutím „studenou válku“, dočkali první velké porážky. Československo se nejen nestalo nástupištěm nové agrese proti revolučním, demokratickým a mírumilovným silám, ale drtivou porážkou reakcionářů, působících ve službách Západu, významně přispělo k formování světové socialistické soustavy. Ta, semknuta kolem SSSR, byla schopná nejen zkřížit snahy imperialistů o obnovu své světovlády, ale také stát se pevnou a spolehlivou oporou nově se tvořící protiimperialistické fronty ve všech světadílech Země. V tom tkví jedinečný mezinárodní význam Vítězného února. A právem můžeme být na to hrdí. Však také všechny příští proklamace o „návratu do Evropy“, tj. do sféry totalitárního panství velkokapitálu, byly vždy spojeny s „anti-Únorem“, se špiněním a znevažováním této nejvýznamnější události naši novodobé historie. Také ideologové Pražského jara již na samém začátku „obrodného procesu“ v tomto směru odhalili své ledví: jejich „demokratizace“ byla ve skutečnosti pokryteckým pláštíkem, podvodem, kamuflujícím restauraci kapitalismu a „integrování“ do Evropy ovládané velkokapitálem s dominantní pozicí Spolkové republiky Německa. Ti, kdo se tak rádi unášejí odsuzováním „sovětské okupace“ v srpnu 1968, by si měli udělat v hlavě pořádek: nešlo o žádnou okupaci, ale o to, zabránit nejhoršímu: kontrarevoluci. Zabezpečit, aby vymoženosti socialistických revolučních přeměn, jež jsme za cenu nemalých obětí vydobyli zásluhou Vítězného února, nebyly zmařeny. Co se výsměšně dnes nazývá obdobím „normalizace“, nebylo ničím jiným než pokračováním cesty zahájené Vítězným únorem, cesty po všech stránkách společenského života úspěšné. Jen kdyby ti, co to popírají, našli odvahu konfrontovat fakta s fakty! Ale vraťme se na chvíli k našemu (vnitropolitickému) významu Vítězného února. Co bylo v základě této mimořádně významné události? Šlo o pouhou bitvu mezi reakcí a pokrokovými, revolučními silami oné doby? Šlo o to, zda zvítězí Zenkl nebo Majer nad Gottwaldem? Zda bude muset komunistický ministr vnitra nakonec odvolat svá rozhodnutí o personálních změnách ve Sboru národní bezpečnosti? O prestiž, mocenské tahanice? Je jasné, že nikoli. Jednalo se o mnohem více, o to, zda se poučíme nebo nepoučíme z našich dějin od Lipan a Bílé hory, zejména však z toho, co se odehrálo po vzniku ČSR; z toho, jak v ní vládli političtí představitelé velkoprůmyslu a statkářů, do jaké závislosti na Západu, který vypěstoval hitlerovské Německo k napadení první země socialismu, SSSR, nás zavedli ti, kdo způsobili Mnichov. Zda z toho všeho vyvodíme náležité závěry, zvláště z nacistické okupace, proti níž se jako celek postavila jediná strana – strana komunistů. Vítězným únorem KSČ prokázala, že z historické zkušenosti našich národů, českého a slovenského národa, tyto závěry ve své politické praxi vyvodila. Byla a zůstala věrná pracujícímu lidu, nezpronevěřila se národu. To je také důvod, proč se za KSČ, gottwaldovskou stranu, stranu vlasteneckou a internacionalistickou, postavila většina lidu. Vítězný únor byl aktem nejvyšší demokracie. Pokud ovšem tím pojmem míníme moc lidu. A nikoli parlamentní čachrování v rámci systému „stranického pluralismu“, v jehož pozadí jsou lobbisté velkokapitálu. My, kdo jsme ty vzrušující dny prožívali, si dobře pamatujeme: před dělnickou třídou, zaktivizovanou nezapomenutelným vystoupením Klementa Gottwalda na Staroměstském náměstí 20. února 1948, pochodující po dlažbách Prahy, se reakce zbaběle vytratila, zalezla. Marně velvyslanec USA volal, aby neutíkala. Věřme, že přijde čas, kdy se lid, zbavený všech možností důstojného života, opět pozvedne a připomene si Vítězný únor, který zavazuje nikdy nepodlehnout zoufalství a beznaději, sjednotit se, semknout do rozhodného boje za konečné skoncování se všemi podobami útisku a vykořisťování, sociální spravedlnosti a sociální nesvobody! Co to ovšem předpokládá? Že se do čela krajně nespokojených postaví ti, kdo je skutečně povedou do revolučního zápasu. KSČM už musí konečně odhodit břemeno, které na ni navalila tzv. perestrojka, zbavit se iluze 90. let minulého století. Pokud tak neučiní, bude se muset zformovat místo ní jiná politická síla schopná inspirovat a vést do boje třídu námezdně vykořisťovaných, všech těch, kteří nemají ke své existenci nic jiného než své ruce a své mozky. Ano, nemýlíte se: v nové podobě odpovídající dnešní situaci, je zapotřebí znovu vytvořit stranu marxisticko-leninskou, stranu gottwaldovského typu. Takový je odkaz Vítězného února, taková je jeho naléhavá výzva! Jan Kůrka
Re: Praha-západ
tapkin 6.3.2013 09:09 109.80.227.* reagovat
strč si ty svoje romány do prdle nNikdo to nemá chuť číst.Je to ztráta času.
Re: Praha-západ
Jan Fuchs 6.3.2013 10:43 193.85.174.* reagovat
Nechejte ho prosím. ignorovat. Je to placený provokatér. Nečíst jeho žvásty!
Re: Praha-západ
Jan Vospratek-přihřátý čokolád 6.3.2013 14:29 89.203.198.* reagovat
Je to přesná citace uvedeného webového článku. To samozřejmě největším tupcům nedojde nikdy...
ti komouši
tapkin 6.3.2013 09:05 109.80.227.* reagovat
obhajují zločince...DO BASY !!!!!
Pryč s bolševikem, nechceme tady tolik mrtvých jako za Stalina
? 6.3.2013 09:12 89.102.167.* reagovat
5. Komunismus nevznikl v Rusku. Ačkoli je Rusko, respektive Sovětský svaz, symbolem komunismu, počátky tohoto krajně levicového hnutí podobně zločinného jako fašismus sahají do Francie a Anglie, kde byly během průmyslové revoluce zakládány ortodoxní "sekty" dělníků. Šlo o jakousi bojovnou alternativu církvím.
Re: Pryč s bolševikem, nechceme tady tolik mrtvých jako za Stalina
Jan Fuchs 6.3.2013 10:42 193.85.174.* reagovat
Máš pravdu, ale zapomněl jsi na USA, které, její CIA a sionistická lobby vyslala židosionistické agitátory do švýcarska, kde se učili rusky a kde stojí obrovský pomník leninovi, tam je židosionističtí bankéři z Německa a švýcarska napakovali dolarmi a poslali dělat zmámením mas revoluci. Rusko ji nedělalo, nechalo se, tak jako český lid nyní zmásti. Částečně se pomstil Stalin a dokonáno bylo po perestrojce - kdy většina utekla z Ruska-100 000 k nám!!! Jim se to v Rusku vrátilo.!!! Tak to zkouší v Česku a jinde. Jako mstu za to, že v 11 století byli ukrajinskými a ruskými knížaty drtivě poraženi a téměř vyhubeni. Proto obkličují Rusko k jeho konečnému zničení.
keci,
lea 6.3.2013 09:24 194.228.11.* reagovat
taky hrabe,nevěřím,že komunistům jde o nějakou spravedlnost a vůbec ne o lidi.žádný kecal ve vládě není chudák. A jak by chtěly zajistit lepší zítřky,když je kasa rozkradená????? to platí i o čssd a jiné strany
6.3.2013 09:27 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: masoví vrazi z USA opět zavraždili demokraticky zvolené prezidenty rakovina u Fidela Castra ....
Joe 6.3.2013 09:28 81.201.48.* reagovat
ty jsi dítě nebo jen blbeček?
6.3.2013 09:42 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
6.3.2013 09:48 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Lidi neblázněte, chcete zase zažít tyhle věci?
. 6.3.2013 09:55 89.102.167.* reagovat
StB představovala od počátku komunistický útvar, který již v letech 1945-1948 prováděl protizákonné operace ve prospěch KSČ, jako bylo sledování a odposlouchávání významných členů ostatních stran či vytváření falešných důkazů, které měly očernit a zlikvidovat odpůrce KSČ. Známy jsou takovéto dehonestační akce okolo Sergeje Ingra, Vladimíra Krajiny, Prokopa Drtiny a Petra Zenkla (neúspěšné) a představitelů Demokratické strany (Jozef Kempný, Miloš Bugár), které uspěly a oba poslanci, kteří se nechali vydat trestnímu stíhání, aby se před soudem očistili, byli na základě podvržených důkazů odsouzeni do vězení.
Re: Lidi neblázněte, chcete zase zažít tyhle věci?
Jan Fuchs 6.3.2013 10:45 193.85.174.* reagovat
Ano! A i dnes operují podobní tajní agenti-oni zařídili tunely a likvidaci státu. Můžeme se ještě postavit proti tomu, kdo ukradnul-je přece známé.
Re: Lidi neblázněte, chcete zase zažít tyhle věci?
XXL 6.3.2013 11:57 217.112.174.* reagovat
Souhlasim s Vami.
Re: Lidi neblázněte, chcete zase zažít tyhle věci?
Petr 7.3.2013 12:20 90.176.43.* reagovat
Tajná služba chce dokonalý přehled o všech hovorech a SMS Civilní kontrarozvědka (BIS) se podle všeho nehodlá smířit s tím, že jí politici nechtějí prozatím kývnout na rozšíření jejích pravomocí. Vedení tajné služby se podle informací Práva v uplynulých měsících již poněkolikáté pokusilo prosadit návrh změny zákona o BIS. 14.3.2009 - PRAHA Podle ní by tajná služba mohla získávat od telefonních operátorů tzv. provozní a lokalizační údaje o hovorech i SMS a také elektronický telefonní seznam, obsahující i čísla účastníků, kteří si nepřejí jejich zveřejnění. Kontrarozvědka k prosazení svého záměru tentokrát využila chystaného zákona o Generální inspekci ozbrojených sborů, kterou vypracovalo Langrovo ministerstvo vnitra. Jenže ani teď tajná služba neuspěla, byť Langer přiznává, že jeho úřad snahu BIS dlouhodobě podporuje. Definitivně proto bude muset příští týden rozhodnout vláda a pak i parlament. Když se různá čísla propojí, vytvoří se obrázek o kontaktech lidíJiří Růžek, bývalý šéf BIS Proti rozšíření pravomocí tajné služby se postavilo v průběhu přípravy návrhu zákona o Generální inspekci Římanovo ministerstvo průmyslu a obchodu a také Český telekomunikační úřad. Nejde o odposlechy Přístup k provozním a lokalizačním údajům není drobnost. Umožňuje až rok zpátky zjistit, kdo komu telefonoval, jak dlouho hovor probíhal a také kde se účastníci hovoru právě nacházeli. Totéž platí také o textových zprávách přes telefon i o neúspěšných pokusech o volání. V tomto případě by však zpravodajci neměli přístup k obsahu hovoru či zpráv, neboť nejde o odposlech. Proč zvýšení pravomocí tajná služba žádá? „Tyto údaje jsou potřebné pro bližší konkretizaci subjektu. Bez možnosti získávat provozní a lokalizační údaje má BIS velmi ztíženou pozici při plnění svých zákonných povinností, a to zejména s ohledem na možnost získávání informací z oblasti terorismu a organizovaného zločinu,“ napsali představitelé BIS vládě. Podle dřívějších slov mluvčího kontrarozvědky Jana Šuberta Právu musí kontrarozvědka volit jiné způsoby k získávání informací. Neupřesnil, o jaké způsoby jde, pouze uvedl, že jsou lidsky, časově i finančně velmi náročné. Politici naopak tvrdí, že v případě zvýšení pravomocí je na místě i zvýšená kontrola. Pro laika totiž nejsou provozní a lokalizační údaje zajímavou informací, pro schopného zpravodajce ale mohou být klíčovým údajem. „Když se různá čísla propojí, vytvoří se obrázek o kontaktech lidí,“ řekl bývalý šéf BIS Jiří Růžek.To má podle něj dvě polohy – bezpečnostní a společenskou. „A ta může být kompromitačně zajímavá, protože v záznamech se objeví i řada kontaktů, které vůbec nesouvisejí s případem,“ tvrdí Růžek.
Komunistický web: Je zapotřebí strana gottwaldovského typu - Pán Bůh s náma a zlé pryč !
MUDr. Antonín Janák 6.3.2013 09:56 88.101.42.* reagovat
„Vítězný únor byl aktem nejvyšší demokracie." - toť výplod mozku, opracovaného nejsprostší demagogií minuloého století! Tzv. "Vítězný únor" byl pučem, kdy se zbraní zmocnily bojůvky tzv. LM - ne nepodobné SA fašistického Německa. A přesně podle scénáře uchopení moci NSDaP v Německu se odehrál puč v Československu! Za osvobození jsme zaplatili ztrátou Podkarpatské Rusi. Čili - vůči Ivanům jsme žádný dluh neměli! Na rozdíl od Poláků, okradených o Bílou Rus, jsme nedostali žádnou územní kompenzaci - třeba Lužické Srbsko, jehož obyvatelé by se v Československu mohli rozvíjet lépe než v Německu. A okradení živnostníků, ke kterému ten "Vítězný únor" směřoval především? To nebylo žádné "vítězství pracujícího lidu", ale bandy ožralů, flákačů a bývalých přisluhovačů Gestapa!
Re: Komunistický web: Je zapotřebí strana gottwaldovského typu - Pán Bůh s náma a zlé pryč !
hugo 6.3.2013 10:38 78.80.202.* reagovat
jaký puč proboha! páni ministři hodili Benešovi na stůl demisi a odjeli na své venkovské vily se odreagovat,Gottwald trefně poznamenal ."nechť je pánbíček v té blbosti ponechati ráčí i nadále..!" a nešťastný Beneš :" jest tragédií tohoto národa,že jedině koumunistům záleží na jeho osudu..."....dal si velký koňak a podepsal a poslal pro Gottwalda.....
Re: Komunistický web: Je zapotřebí strana gottwaldovského typu - Pán Bůh s náma a zlé pryč !
Zeb 6.3.2013 11:15 147.231.19.* reagovat
za komoušema stal Stalin a ruské tanky, jinak to bylo legální
?
Jarkan 6.3.2013 09:57 83.208.202.* reagovat
to se chtějí komunisti navzájem pozavírat do kriminálů ?
Tpohle přeci už nikdo nechce zažít
. 6.3.2013 09:57 89.102.167.* reagovat
Státní bezpečnost (zkratka StB, hovorově estébáci, slovensky Štátna bezpečnosť, ŠtB) byla politická policie, která byla ihned od svého vzniku v roce 1945 pod kontrolou KSČ, a sloužila k ovládnutí mocenských pozic a likvidaci protivníků režimu. Vznikla 30. června 1945 jako jedna z neuniformovaných složek Sboru národní bezpečnosti. Po roce 1948 byla jedním z hlavních nástrojů komunistického teroru. Zanikla rozkazem ministra vnitra Richarda Sachera 15. února 1990 a některé její úlohy převzal nově vzniklý Úřad pro ochranu ústavy a demokracie FMV.[
FBI nezanikla a špicluje lidi dodnes
nn 6.3.2013 10:33 77.242.80.* reagovat
a špiclovala je vždy ,jak dokazují odtajněné archivy USA viz dokument USA vs John Lennon
Re: FBI nezanikla a špicluje lidi dodnes
Jan Fuchs 6.3.2013 10:50 193.85.174.* reagovat
To není pravda! není to FBI, ale CIA, její tajná oddělení! Ta zavraždila Johna Lennona, Michaela Jacksona, Whistney Houston, Karla Kryla, nyní pana Huga Chaveze a pokud to my lidé nestopneme, vyvraždí 2/3 obyvatel, protože to mají v plánu! Zakrátko kvůli tomu vypukne III.světová válka v arabském světě, proti sionismu a zepočně ono vyhlazování lidstva!!! Oddělení CIA sídlí od jeho časů jeho agenta havla v Praze.
Je to hnus
. 6.3.2013 10:01 89.102.167.* reagovat
StB také odpovídala za zřizování pracovních a koncentračních táborů, vedla je a sledovala (či přímo řídila) zacházení s politickými vězni. Její příslušníci se v těchto pozicích dopouštěli mimořádně krutých vražd, zejména v padesátých letech.
koncentrační tábory zřizuje USA dodnes to máš nějak pomýlené inforkmace
nn 6.3.2013 10:31 77.242.80.* reagovat
i v Polsku USA zřídily koncentrační tábor a mučírnu důkazy:blisty.cz/art/42598.html
Re: Je to hnus
Jan Fuchs 6.3.2013 10:53 193.85.174.* reagovat
Ano, a proto jsou nyní estébáci u všech vesel!!! I na vesnicích! ne komunisté byli zlí, mnozí pracovali poctivě-StB byla vražedná pro národ a stát-protože to vraždění organizovala a organizuje. Proto bylo důležité po 89émroce pozavírat estébáky-ale co není, může býýt!! Jejich dětičky vše zdědili. Myslím výchovu a konexe a praktiky.
komouši
morgoši 6.3.2013 10:07 78.102.32.* reagovat
demokracie s puškama lidových milicí
asi myslíte vládou usa postřílené studenty 4. 5 1970
nn 6.3.2013 10:29 77.242.80.* reagovat
jo taková je skutečná tvář demokracie . youtube.com/watch?v=EFwDtTeeg9M je divné ,že takový zrůdný režim podporujete
Komunisté by se měli překřtít na socialisty.
Mo 6.3.2013 10:15 88.102.214.* reagovat
V jejich programu už toho moc z původní komunistické myšlenky nezůstalo. Ale z toho mají strach. V podstatě jim stačí ten počet korýtek, které jim skalní voliči nadělí a nějaké vládnutí by jim jen narušilo jejich pohodlný život.
6.3.2013 10:23 85.17.222.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: kdo dohlíží v USa na zřizování koncentračních lágrů ?
nn 6.3.2013 10:25 77.242.80.* reagovat
všiml jste si jak vás neustále mažou? pravda se říkat nesmí...
Re: kdo dohlíží v USa na zřizování koncentračních lágrů ?
Jan Fuchs 6.3.2013 10:54 193.85.174.* reagovat
No-vždyť mnoho nacistů dostalo po válce v USA bohatě placené pracovní umístění-jako po komunismu estébáci..
KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
Tonda 6.3.2013 10:24 77.48.51.* reagovat
proč se stále vracíte do minulosti?Katolická církev má na svém kontě statisíce mrtvých a jak se chová dnes ?Až bude mít majetek uvidíte co se bude dít.Pravice musí dělat politiku pro lidi a ne ,aby se politici obohacovali.A ještě pokrytecky brnkají na strunu primitivního a vyčpělého komunismu prostřednictvím nedovzdělaných studentů.Řekněte rovnou ,že jste proti soutěži politických stran a najděte si nějakého Pinočeta ,který uděla práci za vás.Jsem zvědavý jak to se socdem dopadne když budou kvůli sloupovi nové krajské volby.
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
______________________________ 6.3.2013 10:33 89.102.167.* reagovat
Milí pane, tyhle kecy si můžete nechat pro strýčka příhodu. Komunisti byli,jsou a budou myšlenkově pořád stejní. A to že si ve svém názvu místo KSČ dali KSČM, tak tím se určitě nezměnili. Já zažil rok 1968 když k nám do Čech přijeli naši soudruzi se Sovětského svazu s tankama, tak mě nemusíte vyprávět jaký koumouši jsou...A co se týče církve, tak to je taky jedna a ta samá banda konfidentů, kteří udávali lidi gestapu. Holt každá doba má sví.......
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
nn 6.3.2013 10:34 77.242.80.* reagovat
a nejhorší na tom je ,že kapitalisti jsou mnohem horší ,k tomu všemu zlu ještě navíc ekonomicky ožebračili občany
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
Kabrhelová 6.3.2013 10:47 81.91.213.* reagovat
Nesouhlasím. Miloš Zeman není stejný a má čisté ruce.
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
Jan Fuchs 6.3.2013 10:59 193.85.174.* reagovat
Kabrhelová, kabrhelová: opoziční smlouva zemanova zničila česko! A nyní byl vytáhnut z brlohu-aby dokončil dílo-hloupí češi ho pokládají za cosi, jako vy. Ale co ti češi, kteří jsou nevinní? A nezaslouží si osud, který jim chystá. Jak to, kabrhelová, že vám není divné, jak ho takl od slivovice vytáhli.
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
Jan Fuchs 6.3.2013 11:01 193.85.174.* reagovat
Dnešní církev u nás už není ta, co byla. opravdu se do dnešní církve, kvůli penězům inflirtovala většina estébálů.
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
ajtak 6.3.2013 11:07 213.192.3.* reagovat
Udavači,konfidenti, práskači existovali,existují a existovat budou v každém politickém systému. Komunisté dovedli hajzly trestat i pokud byli z jejich řad, zatímco pravdaláskaři své hajzly uklízejí, hájí a bagatelizují jejich trestnou činnost. Tak kde je více spravedlnosti komunistickej strašáku ?
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
______________________________ 6.3.2013 11:49 89.102.167.* reagovat
Když tak obhajuješ komouše tak máš možnost se odstěhovat do dnešních komoušských zemí,kde je opravdu moc krásně. KLDR, Čína, Kuba atd. Máš možnost když se ti tady tak nelíbí, já komouše zažil tak mi nevyprávěj jaký jsou, a nikoho nestraším pouze říkám fakta co jsem prožil. V dnešní době tady tanky ještě nebyli jako v roce 1968. A lidi jako si ty, tak ty budou nadávat na každej režim a budou věčně nespokojený.
Re: KSČM je přinejmenším stejně demokratická jako ostatní politické strany
Jan Fuchs 6.3.2013 10:56 193.85.174.* reagovat
Katolická církev nemá na svědomí žádné vraždy, ne tak statisíce. to je propaganda bolševismu a sionismu, ke zničení křesťanské, katolické církve. Je o tom mnoho knih!
"Vítězný únor" nebyl aktem nejvyšší demokracie, byl to obyčejný puč.
pav. 6.3.2013 10:32 88.102.132.* reagovat
Demokracie není všemocná, dá se zneužít, svým způsobem je křehká, a proto je ji zapotřebí chránit proti zneužití i proti dalšímu "Vítěznému únoru". To dobře vědí i protagonisté vládní bakalovské trojkolky, proto bezostyšně a s impertinencí sobě vlastní zdeformovali tuzemskou demokracii k obrazu svému a s jednoduchými hesly (jako bolševici) manipulují s veřejným míněním - např. nyní je aktuální heslo "Co bylo ukradeno, musí být vráceno", které mimořádně hrubě až neurvale zneužívají propagandističtí agitátoři horující pro realizaci krádeže století, resp. církevního tunelu. Demokracie není dokonalým systémem, jak říkal W. Churchill, je ze všech špatných systémů tím nejméně špatným. A nedostatků v tomto systému dokonale zneužili apologetové současného mafiánského kapitalismu pod vedením vládní trojkolky výlučně ke svému mocenskému a hmotnému prospěchu. Proto u nás drtivé většině občanů klesá životní úroveň, prostě mají se stále hůře, neboť vládně-bakalovské pijavice je vysávají.
Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
viliš mi 6.3.2013 10:32 37.188.231.* reagovat
BIS sleduje kažého pomocí mobiů,jen hlupák jako byl Langr nevěděl,že i když vyměnil simku,tak spolu s jejím číslem odesílá i ip adresa jako od pc.Dále jsou všudypřítomné kamery,které vás usvědčí,ale natáčení trestného činu politika či jiného papalaše co bere porušení osobních údajů bez jeho souhlasu.Zlatí komunisti mysleli na všechy lidi,trestali z vlastních řad gaunery a nekryli jako dnešní demokraté coby elita beztrestých.Každý měl právo na důstojný život a důchodci nežili v bídě nebo pod mostem.Lidé k sobě nechovali jako chamtivé zrůdy,co po vzoru amerických fimů jen pro zábavu umlátí nebo upáli bezdomovce.
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
Rosťa 6.3.2013 11:03 194.228.223.* reagovat
Tak proč bylo víc sebevražd než dnes? A proč třeba existovaly Tuzexy pro lepší lidi, kam se normální člověk legálně nedostal? A proč nemohl nikdo z tohoto ráje odejít, aniž by riskoval kulku do zad? A proč HDP na hlavu oproti před rokem 1948 zaostávajícímu Rakousku klesl skoro na polovinu jejich produktu v roce 1989?
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
viliš mi 6.3.2013 14:50 37.188.230.* reagovat
Odkud máš informace o sebevrazích?Tuzex pro cizince a ty,co měli důchod nebo výživné na děti ze zahraničí,případně neutratili aby nakoupili zboží z těchto zemí.Nebyl zahraniční dluh 2biliony co udělali sametoví chemici.
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
hugo 6.3.2013 15:17 78.80.202.* reagovat
česká závist že každý nemůže nakupovat v tůzu je nekonečnámale tuzexy nebyly zřízeny pro laždého,ty byly zřízeny nejdříve pro cizince žijící dlouhodobě tady ,aby měli svůj standard,stejně jako pro naše firmy ke kterým cizinci přijížděli,byli taky lidi co dostávali renty ve tvrdých (za umělecká díla,antikvariáty,vynálezy,patenty vyznamenání, apod.)ale potom v 70. letech nastal velký rozmach tuzexu v souvislosti s prací lidí v cizině,takže ti "lepší lidi" byli montéři,kterým se část platu (diet)přaváděla z tvrdých na bony,nebo platili ušetřenýma tvrdýma,všechny prachy z venku se tak převáděly bylo jedno jestli z mexika,ruska nebo egypta...
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
hugo 6.3.2013 15:29 78.80.202.* reagovat
upřímně řečeno nebylo tam nic,bez čeho by se nedalo žít,já jsem koupil v tuzu akorat japonský kazeťák,staršímu klukovi nějaké ty ryfle a malýmu angličáky a žvejkačky,,manželka si koupila nějaký hadry ale stejně je kvůli závistivým kolegyním nemohla nosit no a jinak se utrácelo za pitomosti jako čaj,čokolády,kafe a občas nějaká ta nóbl flaška.....
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
Anellus 8.3.2013 18:23 85.193.28.* reagovat
Odkud máte ten údaj o počtu sebevražd za socíku, bylo jich rozhodně méně než dnes. A k současným sebevraždám směle připočtěte razantní zkrácení život u bezdomovců, Průměrný bezdomovec od okamžiku, kdy nastoupil tuto cestu má před sebou průměrně 4 roky života. A bezdomovců je cca 60 tisíc, takže to máme dalších 15 tisíc předčasných úmrtí ročně. To je slušná porce. Nevím jaké bylo HDP Rakouska, zda bylo dvojnásobné a je to irelevantní. Srovnáváte totiž nesrovnatelné za socializmu se nevykazovalo HDP, kam se započítávají i zisky finančních spekulací a jiných čachrů s penězi. Vykazoval se hrubý domácí důchod, který zahrnoval jen nadprodukt ze zbožové výroby a služeb. nikoliv z finančních čachrů. Takže číslo HDP v ČSSR si někdo vycucal z prstu a nebo provedl tzv."kvalifikovaný odhad". A naše životní úroveň byla na konci socíku zcela srovnatelná s Rakouskem. Oniměli větší výběr průmyslového zboží, aut a my zase dokonalé bezplatné sociální a důchodové zabezpečení a život bez stresů a strachu z nezaměstnanosti. Který rakušák kromě hrstky nejbohatších kdy měl chalupu nebo chatu ? V ČSSR to měla každá druhá nebo třetí rodina. To nemělo nilkde ve světě obdobu, trochu se k nám v tomhle blížilo Finsko. Takže nelhat a seznámit se s fakty.
Re: Jen duševně chorý tady straší kounisty a stbáky
Rosťa 8.3.2013 22:11 194.228.223.* reagovat
Oficiální statistiky. Pokud tvrdíte, že jich bylo méně tak buď vědomě lžete nebo tvrdíte něco, co nemáte podloženo. Ono je to i celkem známo, že v 70. letech bylo hodně sebevražd. HDP na hlavu je zcela irelevantní, to vám řekne každý odborník, je celkem lehce spočítatelné. Pokud si myslíte, že naše ekonomika držela krok s rakouskou, tak jste jste asi bývalý papaláš, vždyď nešlo sehnat ani blbé kolo. Mám z vás pocit, že jen píšete, ale znalosti nemáte žádné, bohužel. A pokus si nejste schopen zjistit ani blbou statistiku sebevražd, pak už se ptám, jestli to neděláte schválně, abyste nemusel uznat, že to za komára tady stálo za prd. A bezdomovci? Běžte někomu z nich nabídnout práci a uvidíte, kam vás pošle. Jste jen teoretik bez přehledu.
Až většina pochopí, že dnes existuje pouze
Občan007 6.3.2013 11:00 89.177.161.* reagovat
řešení komunismus nebo peklo, potom bude jasno. Na rozdíl od dnešních takékomunistů Gottwald dělal to, co říkal. A to je fakt a nezáleží na tom, zda s tím někdo souhlasil nebo nesouhlasil. A vyčítaný počet mrtvých a zavřených není dán charakterem komunismu, ale velikostí a ostrostí postupu jeho odpůrců. Při "puči" v roce 1948 zemřelo nebo bylo internováno kolik lidí. Vyděšení odpůrci komunistů zalezli a nekladli odpor. Ten přišel až později a s tím přišly i t.zv. represe. A jak to bylo při puči v roce 1989. Komunisti zalezli a nekladli odpor a proto byl "samet". Kolik lidí od té doby "předčasně zemřelo" nebo se dostalo na pokraj společnosti? Po roce 1948 byl potlačován skutečný odpor proti komunistům, po roce 1989 i potenciální odpor. Obě období jsem prožil a názor si dělám nikoliv ze škrábání nějakých pisálků, ale z osobních zkušeností.
Re: Až většina pochopí, že dnes existuje pouze
historik 6.3.2013 11:21 80.251.252.* reagovat
Co je to "t.zv. represe"? Represe buď je nebo není.
Re: Až většina pochopí, že dnes existuje pouze
Zeb 6.3.2013 12:05 147.231.19.* reagovat
komunismus nebo peklo..............to raději peklo
je to hra
Zeb 6.3.2013 11:06 147.231.19.* reagovat
komouši zkouší, co ještě lidi vydrží, kdyby to stalinovci přeťápli, tak to umírnění odsoudí a budou blábolit ještě o demokratické diskuzi uvnitř strany.............jejich hajzlovské metody jsou provařený
Jak to dopadne?
historik 6.3.2013 11:15 80.251.252.* reagovat
Co udělají strážci Ústavy, pánové Dientsbier a Uhl? Budou žalovat pana Fojtíka a paní Semelovou za propagaci zločinné komunistické ideologie a jejího hlavního představitele, Klementa Gottwalda?
Re: Jak to dopadne?
viliš mi 6.3.2013 11:39 37.188.224.* reagovat
Co budou dělat historici s projevem Havla,když lidu sametově lhal,že bude dál socialismus,lidi mít práci,nebudou bezdomovci.Toto je velezrada a není stejná,jako Klaus co osvobodil zloděje a tuneláře z 90let.Jenže k tomu nikdo nemá,protože národ nechá dál kálet na hlavu a politickým gaunerům to vyhovuje.Jen ne těm slušným co nadávají do komunistů.I Karel kryl,když viděl,kam tato země kráčí prohlásil,že mu nezbývá než volit volit komunisty.Toto jeho vyjádření uloženo v archivu České televize, dnes možná v trezoru nebo zničeno.
Zásadní rozdíl
ajtak 6.3.2013 11:26 213.192.3.* reagovat
Něco na tý straně gottwaldovského typu je, protože pravdaláskařské podrazácké zákony zakonzervovaly beztrestnost vládnoucí smetánky před spravedlností a demokratickou cestou je nelze od koryt vyhnat. Sametová mafie dobře ví, že tohle demokratické svinstvo dokážou potrestat jedině komunisté svým stylem vládnutí a proto se uchyluje ke strašení minulostí Stalina,Gottwalda a gulagů. Přitom je zásadní rozdíl mezi řešením problémů Stalinem v "balšom savětskom sojuze" a kšeftařením v K.Varech.
Re: Zásadní rozdíl
______________________________ 6.3.2013 11:57 89.102.167.* reagovat
O jakém staršení to tady furt meleš. To jsou fakta které se stali. Kdo tě platí bolševická strana, vedená pane,m Grebeníčkem. Však jeho otec bachař, to byl taky pěknej grázl.Kterej uměl jenom mlátit lidi...
Re: Zásadní rozdíl
ajtak 6.3.2013 12:39 213.192.3.* reagovat
Mluvím tady o strašení komunistama z minulého století, kteří jsou pro mne pouze historickým pojmem jako třeba Napoleon. Že rodiče odpovídají za vychovanost svých dětí je zřejmé, už ale neplatí, že by děti měly nést odpovědnost za chování svých rodičů. Tak se dívám i na poslední výroky Grebeníčka kolem doby Jana Palacha, které považuji za pravdivé, protože tu dobu znám. Nikdo mě neplatí, jsem celý život nestraník a v diskusích pouze ventiluji své názory na okolní svět. Proto taky dělim lidi na bezúhonné a kriminálníky v base, které bachaři mají donutit respektovat pravidla chování a proto taky utržená facka asi byla opodstatněná.
Re: Zásadní rozdíl
. 6.3.2013 12:59 89.102.167.* reagovat
Takhle si to přesně hajili i Stbáci. Ono je bití a bití, milej pane...
Re: Zásadní rozdíl
. 6.3.2013 13:05 89.102.167.* reagovat
Alois Grebeníček (5. ledna 1922 – 27. července 2003) byl otec bývalého předsedy Komunistické strany Čech a Moravy Miroslava Grebeníčka. Je obviňován z aktivního podílu na mučení vězňů v řadách Státní bezpečnosti na přelomu čtyřicátých a padesátých let.
Re: Zásadní rozdíl
ajtak 6.3.2013 17:01 213.192.3.* reagovat
No a co ? Odpověď je uvedena v čase 12.39. Havel, jako spoluautor pojmu "humanistické bombardování" má svůj podíl na nevinných obětech v Jugoslavii a přesto se našli mezi náma pokrytci, kteří prosadili přejmenování letiště po něm. Stačí, nebo ne?
Fandim komunistum, budu je volit
Lis 6.3.2013 11:55 217.112.174.* reagovat
Jedina strana, ktere se da jeste verit.Zlocinci broji dnes, a dennne proti komunistum, nevim ceho se tahle zlocinecka partaj boji.
Re: Fandim komunistum, budu je volit
______________________________ 6.3.2013 12:28 89.102.167.* reagovat
Tohle jsou tipicky bolševický kecy. Mě taky komouši učili na škole jakej byl Stalin a Gottwald dobrák. To samé o Fučíkovi a hlavně říkali jak se maji na západě (kapitalisti) lidi špatně, třeba v Němcku. A když otevřeli hranice, tak tam Češi jezdili a jezději tam do dnes a koukaj s otevřenou pusou. Jak se opravdu ty Němci maji tak strašně špatně chudáci...
Re: Fandim komunistum, budu je volit
Zeb 6.3.2013 13:13 147.231.19.* reagovat
kdo fandí komoušům je buď osel, který o nich nic neví, kromě nějakých báchorek nebo komouš, který vzpomíná na zlaté rudé časy
Re: Fandim komunistum, budu je volit
Zeb 6.3.2013 13:21 147.231.19.* reagovat
asi, že narazila ještě na větší zločince, 5000 mrtvých jenom proto, že nesouhlasili s komunisty ..............
Re: Fandim komunistum, budu je volit
ajtak 7.3.2013 06:34 213.192.3.* reagovat
Kam na ty tisíce obětí chodíš ?
Re: Fandim komunistum, budu je volit
Jj 6.3.2013 17:23 89.102.11.* reagovat
Taky je budu volit . Kam jsme došli pod vedením polistopadových zlodějů , nemá v našich dějinách obdoby .
nic nového pod sluncem
Pavel 6.3.2013 12:23 195.113.180.* reagovat
PhDr. Jan Fojtík, CSc. (* 1. března 1928 Milotice nad Bečvou) byl český a československý novinář, pedagog a politik Komunistické strany Československa, poslanec Sněmovny lidu a Sněmovny národů Federálního shromáždění v období normalizace, dlouholetý člen Ústředního výboru Komunistické strany Československa a šéfredaktor Rudého práva. V 70. a 80. letech vůdčí ideolog KSČ zodpovědný za řízení propagandy, kultury, vědy a sdělovacích prostředků. Zastánce ortodoxní, dogmatické marxisticko-leninské linie. Z těchto pozic ve 2. polovině 80. let zastřeně vystupoval proti sovětské politice "perestrojky" (česky přestavby) a jejím ohlasům v Československu. -------------------------------------------------------------------------- Významnou půdu pro působení stalinského proudu představovala především Pražská rada, ve které se nakonec prosadila velmi militantní stalinská politička Marta Semelová s podporou V.Exnera. Zde se stalinský proud vyžíval ani ne tak při formulaci programových proklamací, ale spíše v zákulisních jednáních o kádrových otázkách, zejména při tvorbě kandidátek pro různé typy voleb, a dále při formulování různých kritických připomínek na adresu vedení strany a především reformně orientovaných osobností. Jako další ohnisko se postupně zformoval OV Praha - východ, zejména díky aktivitám kdysi předsedy OV, majitele nakladatelství Orego orientovaného na vydávání stalinské literatury, RSDr. Milana Havlíčka. I když tato osobnost vlivná i v krajském měřítku ustoupila z řady oficiálních funkcí, převzala po dlouhých letech vydávání časopisu Dialog, v jehož pozadí obsahově stojí neblaze proslulý předlistopadový papaláš Jan Fojtík, pseudonymem Jan Kůrka
Proč
starouš 6.3.2013 12:44 90.181.108.* reagovat
se sičák, když chce vraždit, musí schovávat za jmémo Boha nebo za lid? Proč každá kreatura špiní název demokracie? A proč se všichni co tady píšete snažíte těmto gaunerům vyjít vstříc a ochotně se rozdělujete a drobíte na menší skupinky. V jednotě je síla pitomci.
co bylo se vrátit nedá
hugo 6.3.2013 15:39 78.80.202.* reagovat
ať někdo chce nebo nechce,je proto zbytečné o tom plkat,důležité je co nás čeká a to vypadá na mnohem větší průser než bylo cokoliv od doby 2. světové války,globální korporativní kapitalismus je v krizi a nikdo neví jak dál,tak se imituje aby to co je teď vydrželo co nejdéle,je to takové "letadlo" dluhů a fiktivního kapitálu ,která jednoho dne spadne a bude to špatný....
Návrat
Jj 6.3.2013 20:58 89.102.11.* reagovat
Už aby byli komunisti zpátky a udělali pořádek , snad se toho dožiju .
Kydá se tu jen hnůj na komunisty.
viliš mi 7.3.2013 08:45 37.188.224.* reagovat
Nebýt nich,tak nelze porovnávat dobu.Ne co se dnes píše.Lidé nebyli chamtiví a záviství.Sousedé se zdravili a ne povyšovali že jsou někdo bo mají víc.Byla to doba slušných občanů,co samet nadělal sobce a chamtivce.Ruku na srdce pokud nějaké máte,chtěli by jste návrat ne totality,ale socialismus,kde máte jistoty na důstojný život bez Elity beztrestných a právní stát bez papalášů?Navrátit,co bylo rozkradeno?
Re: Kydá se tu jen hnůj na komunisty.
Petr 7.3.2013 12:24 90.176.43.* reagovat
měly by se všechny stavby, které tu zbyly po komunistech zbourat, včeraně dálnice, bytů atd.
Re: Kydá se tu jen hnůj na komunisty.
ajtak 8.3.2013 06:08 213.192.3.* reagovat
Jo, každej nezdědil Lucernu, jako blekota-mekota, kterej se první včele pravdaláskařů začal trefovat do paneláků co by králíkáren. Přitom jeho éra nic lepšího nevymyslela, ani nepostavila pro bydlení obyčejných lidí a tak si dnes říkáme zaplať pán Bůh za ně. Těch jeho fantasmagorií bylo povícero, třeba ježdění na koloběžce v historických útrobách Hradu nebo oblečení vojenské hudby do mundůru cirkusáků. A takoví lidé hledající pokrytecky mouchy na komunistech chtějí kázat o morálce v době, kdy tu zavedli duševní svrab a neštovice, krachujícím manažerrům posílají zlaté padáky a důchodce po zaplacení předražené elektřiny i nájmů posílají k popelnicím.
To dokazuje jediné.
Srb 8.3.2013 11:57 85.193.2.* reagovat
Dobrý komunista = mrtvý komunista.
Je nejvyšší čas začít řešit budoucnost.
Mo 10.3.2013 08:07 88.102.214.* reagovat
Za nedlouho to bude už čtvrt století od převratu a tu se nestále řeší události pomalu mrtvých generací. Je třeba už minulost nechat historikům a hledat ten správný model společnosti pro budoucnost. A tu se ukazuje, že ty tržní liberalizované stejně jako centrálně plánované také krachují a přivádějí čím dál tím více lidí do chudoby. Mix a zdá se že nejoptimálnější model přinášejí komunisté, kteří už odvrhli klasický socialismus a nahražují jej smíšenou společností se státním kapitalismem ve strategických a monopolních podnicích, částečně i v bankovnictví a pojišťovnictví. Ovšem je pravdou, že komunisté už svůj název používají neoprávněně, už to dávno žádní revoluční komunisté nejsou a proto by se měli přejmenovat.
Knihy-komunismus versus kapitalismus
Ladislav 2.6.2013 21:26 194.213.44.* reagovat
http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=167 http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=168 Chcete vědět, jak to s komunisty a antikomunisty bylo, kdo vraždil, kdo byl obětí, kdo bojoval za lidi a kdo zrazoval národ a kolaboroval s nacisty? Co je opravdu zač katolická církev, NATO a EU? Přečtěte si tyto dvě knihy...!!!!! To, co se v nich dozvíte, Vám v televizi neřeknou a v novinách nenapíšou. Média, která jsou poplatná svým bohatým pánům a úplatným pravicovým politikům, tají a záměrně překrucují informace, aby ovlivnili Vaše mínění a Váš úsudek a světu dále mohla vládnout hrstka mocných jednotlivců žijících z Vaší práce a krve...!!!!!

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005 - 2014, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz