71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj
regionální Deník

Diskuse: Nebezpečný soucit

Ivan Hoffman

Nebezpečný soucit

Viceprezidentovi Exekutorské komory se pranic nelíbí, že se mobilní operátor ustrnul nad rodinou, kterou se pokusili upálit nacisté, a zaplatil za ni dluh, aby opět nepřišla o…

DISKUSE OBSAHUJE 185 PŘÍSPĚVKŮ

Pryč, vládo!
IQ 16.3.2012 00:43 67.159.44.* reagovat
http://www.novinky.cz/domaci/262041-pryc-vlado-vyzyvali-demonstranti-dobyvali-se-do-ceske-televize.html?ref=zpravy-dne
Re: Pryč, vládo!
Hadí oči 16.3.2012 03:33 89.176.146.* reagovat
Snad jste nečekal, že televize, kterou ovládá byznysmen z Novy, bude informovat o takové pitomosti, jako jsou požadavky nějakých vzbouřenců? Budíček, už není Velký Listopád, ulice přece nebude rozhodovat. Víte, oni lidi stejně neví co chtějí. :-)
Re: Re: Pryč, vládo!
Náprstek Viktor 16.3.2012 07:53 89.102.255.* reagovat
Česká televize i rozhlas o demonstraci průběžně infomovaly a Čt 24 dokonce přerušila vysílání Hydeparku, a zařadila živé vstupy, kde dala slovo i protestujícím. Na rozdíl od Moskvy kde proti desetitisícům lidí protestujícím proti zvolení zloděje Putina (jak stálo na jejich transparentech) policie nikoho nezbila ani nezatkla. Demokracii (sice v plenkách) tu už máme. Jen je třeba se trochu dívat kolem sebe. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Mirka 16.3.2012 08:00 85.71.148.* reagovat
Velmi krátce, velmi krátce.:-( A večer v Událostech-komentářích jen mžikem oka. Jsme přece DEMO-kratický stát... Nebo ne?
Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Náprstek Viktor 16.3.2012 08:45 89.102.255.* reagovat
Paní Mirko, tento stát má asi deset milionů obyvatel. Těch demonstrujících bylo (v celé zemi) asi deset tisíc. Kolik procent to činí a kolik procent vysílacího času by jim měla veřejnoprávní média věnovat? V práci Tv sledovat nemohu, ale rozlas o demonstracích informoval ve zprávách každou půlhodinu. Dnes jsou zprávy a fotky ve všech novinách které čtu. Žijeme v (zatím se teprve rodícím) demokratickém státě. To že jedním z autorů Holešovské iniciativy bojující proti výsledkům voleb, korupci a zlodějnám je i taxikář Z.Ponert, známý svým předražováním a okrádáním zákazníků svědčí o jednom, nejen politické strany si neumí ve svých řadách udělat pořádek. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
costmen 16.3.2012 11:10 85.71.159.* reagovat
být 22 let těhotný to musí být hrůza zejména že už byl 2x potrat
Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Enigma 16.3.2012 12:58 85.71.138.* reagovat
Pane Náprstek zdravím. Já se vždycky bavím, jak pořadatelé a organizátoři manifestací vždycky vyhodnocují úspěšnost manifestace, podle počtu lidí. O smyslu a logice se nebaví nikdo. Takže" nějaká skupiny "pohoršených" se Holešovsky rozhodne, že by měla padnout vláda. Klackama. Vláda dělá dál svoji práci, protože ti pohoršení umí jenom řvát. No a tak se jde řvát do ulic. O čem by měla ta televize pět minut diskutovat? Dát tam ve vstupech pár idiotských, předem vygbraných buřičů, od kterých bychom se nedozvěděli nic o tom, co se zlepší po pádu vlády? Mimo toho, že se dostane k lízu natěšená Levice.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč:Enigmův cipe, ti lidé
Vaďura Otto 16.3.2012 14:22 85.162.42.* reagovat
by chápali nutnost reforem. Ale to by jim tato vláda a jednotliví ministři na statisícových odměnách lidí kolem nich, nesměli předvádět,že nějaké úspory mají u prdele a jejich představa je asi taková jako Tvoje. Za peníze daňových poplatníků si válet gule jak svině ve rži a "zbytku obavatestva" tlápat takoví pičoviny jak sucholozan Gazdík, který by mohl být Tvoje vzdálená rodina. Taky cip jak sviňa.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Pavka 16.3.2012 15:48 90.183.103.* reagovat
Pane Enigma a ještě je potřeba si povšimnout té náhody, když B.Socbotka dnes prohlásil, že podali návrh na vyslovení nedůvěry vládě a vedle nich, jak svatí za dědinou stáli táta Falbr a jeden z odborářských bossů. To jsou paradoxy co?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Enigma 16.3.2012 17:56 85.71.138.* reagovat
pane Pavka, necítíte ten smrad? Jako by se tady někdo posral. No to je jedno. Tu anarchistickou LIDovou masu vedl ten Zdenek Ponert, jehož blogy tady vylepuje naše IP 185. Prý nesmí chybět na žádné demonstraci a řve z okýnka svého sprostě pomalovaného taxíku různá anarchistická hesla. To jsou ti budoucí vůdcové přímé demokracie. ProAlťácká putovní hesla tam byla zase. Spousta demonstrantů prý vůbec netušila. do jaké party se to dostala. Hlavně, že jsou naši vstávající bojovníci šťastní. Mirečka už zase vyhrožuje ve stylu nás miliony.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Zdeněk 16.3.2012 18:17 212.111.8.* reagovat
Já zas cítím to Enigmovo nutkání mezi ty demonstrující vlítnout. Že by jako zformoval antiakci a dojel by do Prahy svým traktůrkem s hydraulikou se svou sestavou. On za volantem v maskáčích, a jeho jednotka ve svých ministrantských hábitech, ze kterých by čouhaly jenom teplé papuče, by na vlečce hřímala, jak inkvizitoři v Kladivu na čarodějnice. Pan Náprstek by před očima lidí, včetně nechápavých turistů, mával výstřižky z komunistických novin, Pavka by pohrdavě vystrkával svůj zadek a Rudka, fascinovaného svými vlastními projevy by museli sem tam otočit, protože by se mohlo stát, že v tom zaujetí hovoří k nezbedným davům zády. A jak by se bojovně laděný Enigma v té Praze vrhal od jedné jemu podezřelé skupinky ke druhé (už ta citlivost nohou ani té spojky není co bývala), všichni by na té vlečce při těch rozjezdech a brzdění plápolali a sutany by jim rychlostí vlály………
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Enigma 16.3.2012 18:22 85.71.138.* reagovat
A zdendo co vy? No pochlubte se. Nebuďte tak upejpavej. Už jste ten Kájův traktor spravili?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Zdeněk 16.3.2012 18:27 212.111.8.* reagovat
Váš trakturek má v mém (reprízovaném) příběhu jediný kladnou roli.
Pryč, vládo!
Mirka 16.3.2012 18:53 85.71.148.* reagovat
Pane Zdeňku, kam Vás vede slepá vášeň? Vždyť toto papučové kavarteto jsou ve skutečnosti s...botkové. Dovedu si představit, jak se pan Náprstek vylekaně plouží kolem zdí Václaváku a mlčí jako ryba. Proč to těm naštvaným demonstrantům nevytmaví? Jo, dělat hrdinu a mít za securité dovede každý. :-))
Re: Pryč, vládo!
Pavka 16.3.2012 20:44 90.183.103.* reagovat
Vy jste se snad dozvěděla paní Mirko, že Horáčkovic si berou další hypotéku. Nebo se už rozvedli? "Nechte toho, zamotáváte se čím dál víc do vlastních sítí. Je to hrůza."
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Mirka 16.3.2012 18:54 85.71.148.* reagovat
Bla bla , haf, haf...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
bab 20.3.2012 04:56 85.71.70.* reagovat
Je třeba si všimnout, že Pavka stále ještě není instruován, jak se vyjadřovat k demonstracím na náměstích. Přisluhovač zůstává přisluhovačem navždy.
Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
bab 17.3.2012 05:07 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku Viktore, svými slovy o Z.Ponertovi jste naplnil "že se tady někdo POSRAL a že cítí smrad". Taxikář Z.Ponert předražováním a okrádáním demonstroval v malém v praxi to, co ZASTUPITELSKY-DEMOKRATICKY umožňují a podporují všichni podnikatelé v politice. Je paradoxem, že byl vždy soudy ČR osvobozen. JENŽE, pane Náprstku, taxikář Z.Ponert je osoba soukromá, CTĚJÍCÍ žít dle volné ruky trhu, KDEŽTO naši politici jsou placeni z našich daní a TRVAJÍ na tom, že volná ruka trhu vyřeší vše. Jak jste mi byl tůdle vysvětlil, že i já, přiživující se důchodce, daně nepřímé platím. JSTE SCHOPEN vnímat ten PARADOX ?!?!? Trochu té pokory by to chtělo. Vaší. Není třeba lézt někam tak okatě. Ani zparchantělému režimu. Bab. P.S. Nemínila jsem, ale kopnu Vás: Známého spisovatele L.Fuxu neznám. Znám L.Fuksu. Ukázka toho, že kopat se dá i "intelektuálně".
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
bab 17.3.2012 05:12 85.71.70.* reagovat
A pokud bude mít někdo obavy, odkud mám sebrané informace, tak z wikiny. Když se řešily kauzy taxikáře Ponerta v reálu, nepřipadalo mi důležité. Volnou ruku trhu nemám ráda. LID ale má právo rozhodnout, v jakém rozsahu nechá VOLNOU roku trhu volně na svobodě. A já budu muset LID respektovat. Bab.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
IP 17.3.2012 08:00 85.70.185.* reagovat
Musíte chápat, paní bab, že náprstek je obhájce politiků a ne podnikajících živnostníků. Jemu nejde o systém, jemu jde o jeho momentální představitele.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
bab 18.3.2012 04:55 85.71.70.* reagovat
Snažím se chápat ze fšech sil. Můžu za to, že jsem přemýšlivá ? :-)Bab.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Mirka 17.3.2012 09:46 85.71.148.* reagovat
Mně natom bylo, paní Bab, hned cosi divné, ale pořád jsem nevěděla co. No jo, spisovatel Ladislav Fuks - jeho palovač mrtvol byl z filmován, nedávno byl promítán na tuším na ČT2 v televizi. Výbotrný Rudolf rušínský v hkavní roli toho bídáka... Zdravím, máe tu skoro jaro, sněženky kveto pod oknem... : -)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pryč, vládo!
Mirka 17.3.2012 10:27 85.71.148.* reagovat
Opravuji překlepy a nedoklepy: "Mně na tom bylo, paní Bab, hned cosi divné, ale pořád jsem nevěděla co. No jo, spisovatel Ladislav Fuks - jeho Spalovač mrtvol byl z filmován, nedávno byl promítán tuším na ČT2 v televizi. Výborný Rudolf Hrušínský v hlavní roli toho ubožáka... Zdravím, máme tu skoro jaro, sněženky kvetou pod oknem..." : -)Díky.
Re: Re: Re: Pryč, vládo!
costmen 16.3.2012 08:39 85.71.159.* reagovat
Moskva má 9 mil lidí,na Arbatu bylo 10.000 lidí,Praha má 1,3 mil lidí na demonstraci bylo 2.500 lidí.V Moskvě je to 0,1% a v Praze je to 0,2%.Statisticky byla demonstrace v Praze o 100% větší.
Ministr zbavený rozumu?
Hadí oči 16.3.2012 02:39 89.176.146.* reagovat
a exekuce utržené z řetězu. Vše prakticky začalo již dávno, když banda osob účelově napsaná na kusu papíru (kandidátní listiny politických stran) byla díky momentálnímu rozmaru jiných náhodně přítomných osob (voličů) nazvána parlamentem a to se všemi katastrofickými důsledky. Kde se vzali, tu se vzali, náhle tu byli poslanci zatím bez feudálního práva první noci, ale to je, myslím, to jediné, co nesmí. Tím okamžikem začali rozumět např. jak ochraně ovzduší, tak rostlinolékařské péči, veřejným sbírkám, problematice vojáků z povolání, školství, zdravotnictví, daním, trestnímu i občanskému právu, no zkrátka jak já říkám – Brouk Pytlík hadra. Nejtvrdší jádro poslanců se nazývá vláda, která je tím pádem odpovědná sama sobě a také to tak vypadá. Vlády se sice střídají, ale chovatelé mi dají za pravdu, že máte úplně jedno, jakou barvou natřete kterou svini, když se ke korytu ženou všechny. Tolik nepovedený úvod. Nicméně v důsledku výše popsaného se stalo, že jistá skupina živnostníků byla nazvána „Soudními (!!!) exekutory“ a náhle asi došlo k promíchání genů, čímž vznikl nový živočišný druh, něco mezi žralokem, krokodýlem, supem a Harpagonem. Oproti nim soudní vykonavatelé ( kterým se také říká exekutoři a jsou zaměstnanci soudu) jsou skuteční beránci v rouše vlčím. Zvláštní, hm. Před lety občas vznikl paradox, kdy za jednu pohledávku vymáhanou Soudním exekutorem (rozuměj – chudákem živnostníkem) naběhly desetinásobné náklady oproti jiné pohledávce naprosto totožného typu, vymáhané soudním vykonavatelem. Typické byly jízdy černých pasažérů, kdy u soukromého činila vymáhaná částka jízdné plus cca 12.000,- Kč a u soudního vykonavatele činila jízdné plus cca 1.200,- Kč. Jelikož to bylo nespravedlivé, všechny pohledávky dopravních podniků shrábli Soudní exekutoři a nyní činí vymáhaná částka jízdné plus cca 20.000,- Kč a víc. To už máme za sebou a nyní přejdu k tomu, co nás – vás čeká.
(Nejen) Ministr zbavený rozumu?
Hadí oči 16.3.2012 02:51 89.176.146.* reagovat
Právnická obec s údivem hledí na novelizaci občanského zákoníku ( o.z.), která prý vznikla proto, že přece verze o.z. z roku 1964 je totalitní a zastaralá a proto novelizace pojala prvky o.z. z roku 1811 - to není překlep, přimíchali něco vápna, něco sazí a hle! máme tu prý přehledný, srozumitelný, moderní kodex pro nejširší vrstvy obyvatel, který nemá víc než asi tři nebo čtyři tisíce paragrafů. Chystá se také novelizace občanského soudního řádu (o.s.ř.), která m.j. zruší exekuci u soudu a rozpráší soudní vykonavatele. O exekucích nebude rozhodovat soud, ale sám Soudní exekutor. Dle nového o.z. pro uznání dluhu bude stačit jako důkaz ústní tvrzení dvou osob. A kruh se uzavírá. MODELOVÁ SITUACE: je podvečer, na zahradě svého rodinného domu (na balkoně bytu) sledujete západ slunce a najednou někdo zvoní. Mezi dveřmi nikdo jiný než sám Soudní exekutor (resp. jeho pohůnek) a s ním dvě individua, z nichž každé prohlásí, že vám půjčilo dejme tomu milion. Na katastru nemovitostí, aniž to tušíte, máte dům (byt) „obstavený“ a nyní vlastně jde již jen o to dohodnout detaily, jako kdy se vystěhujete, aby mohla být provedena dražba. Pro začátek se ke dveřím blíží stěhováci, aby odnesli veškeré zařízení, které také bude za směšné částky vydraženo. V podstatě máte tři možnosti: 1) domáhat se práva u soudu (chá! chá! chá! ) 2) jít bydlet k příbuzným nebo pod most 3) vzít nějakou zbraň a ty osoby stojící mezi dveřmi zabít. V třetím případě je reálná šance, že příští exekutor nesežene další dvě individua, potvrzující váš dluh a vaše děti zde budou moci dožít. ZÁVĚR: vzhledem k mému věku 50+ tak než zbytek života strávit pod mostem, raději ať se o mně zbytek života stará stát, který toto cíleně způsobil. Volím variantu č. 3). Kdo si myslí, že přeháním, ať si můj příspěvek někam dobře uloží a za takové dva, maximálně tři roky si to znovu přečte. Přeji příjemný den.
Re: (Nejen) Ministr zbavený rozumu?
costmen 16.3.2012 07:12 85.71.159.* reagovat
pane HO,předběhl jste mne,ale já bych to lépe nenapsal. Z vlastní zkušenosti vím,že existuje ve světě úzus,že ,, i ústní dohoda je dohoda a ta se musí plnit ,,.Ale nikdy sem neslyšel,že by se to tak zneužilo.V tom dávám za pravdu Vám,že u nás se to stane !
Holubi a poštolky
Rudek 16.3.2012 06:55 83.240.16.* reagovat
Loni na jaře nám, nikým nezpozorována, na lodžii u společného schodiště zahnízdila rodina poštolek. Objevil je soused-invalida, až už měla kuřátka 10 až 14 dnů. Celkem tam bylo těch mladých 5 a stravu měli dost jednotvárnou. Denně jim rodiče předložili 1-2 mrtvé holuby. Asi za měsíc už byly mladé poštolky zdatné a na parapetu si cvilily křídla. V jednom dni náhle všichni ptáci zmizeli, uletěli. Všichni najedou, i to trochu zakrslé. Bylo nám se sousedem líto: 1) spartánského studeného hnízda poštolek na betoně 2) boje mladých o kus žvance - tuhého masa pokrytého peřím 3) ulovených asi 50 holubů. Od března do června každoročně vyháníme holuby ze své lodžie, kde chtějí mermo mocí zahnízdit. Marně přesvědčuji manželku, že jejich exkrementy jsou výborné hnojivo. Co je (taxonomicky) člověk jako takový? Většina se shodne na jeho zařazení mezi predátory: konzumujeme vajíčka, která jsme předtím odňali slepicím, med, kterým jsme předtím ukradli včelám, maso z prasat, telat, drůbeže a ryb, které jsme předtím... A žijeme nakonec z důchodů, které jsme předtím odňali svým dětem. Jediná výjimka jsou naši Romové. To jsou nejspíš holubi. Smutné. Dobrý den.
Re: Holubi a poštolky
Dnes 16.3.2012 07:28 90.179.100.* reagovat
Smutné, pokřivené a nepřesné je vaše dnesšní vidění i psaní. O poštolkách toho asi mnoho nevíte. Nebo si myslíte, že v závětří balkónu je jim hůře než na pahýlu stromu či ve výklenku kostelní věže? A s těmi holuby, no nevím. Poštolky loví především hlodavce a zejména myši jsou pokrmem mladých poštolek (tedy kuřaty bych je rozhodně nenazval :-)) ). A městští holubi? Nositelé nejvíce nemocí a parazitů. A to získávání potravy? Docela směšný příměr. Pokud jste chtěl poukázat na parazitování nepřízpusobivých, měl jste to napsat napřímo a ne hloupými příklady o kradení medu a konzumaci vepřového. A důchody kradené dětem? Neuvěřitelný blábol. Vy jste se jako pracující cítil být okrádán rodič? Vždyť je to naopak. Z almužen za celoživotní práci penzisté přilepšují svým vnoučatům a spíše jsou známy příklady, kdy děti okrádají rodiče o důchody (nejen v LDN) než naopak. Dnes se vám to tedy vůbec nepovedlo.
Re: Re: Holubi a poštolky
Rudek 16.3.2012 07:44 83.240.16.* reagovat
Ano, máte pravdu. Co to tedy bylo za dravce, kteří požírali holuby? Všechno ostatní je literární licence, která jen upozorňuje na svět, že je složitý. Nic víc. Nemám dnes ambice něco přesně pojmenovávat či dokonce řešit. Omlouvám se za sebe a mrzí mne vaše nepochopení.
Re: Re: Re: Holubi a poštolky
Dnes 16.3.2012 08:37 90.179.100.* reagovat
Do městských aglomerací se za účelem redukce holubů, kteří šíří nemoce a svým agresivním trusem ničí stavby, nasazují většinou sokoli stěhovaví. A neporozumění? Tomu odnímání důchodu dětem porozumět nelze. "Literární licence" přece neznamená, že musíte mít pod Hoffmanem reakci každý den.
Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
IP 16.3.2012 10:21 85.70.185.* reagovat
Náležitý postřeh, pán je, bohužel, hluboce zahleděn do svého grafomanství.
Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
abc 16.3.2012 10:57 77.240.180.* reagovat
Ano, pan Rudek je opravdu občas zahleděn do svého grafomanství. Ale tato jeho vášeň je maximálně desetina grafomanství jistého IP 185, největšího nickového chameleona na tomto glogu. K těm důchodům. Je to v posledním století takový stále se rozšiřující úzus, že staří žijí z daní svých dětí. Fungovalo to, dokud těch pracujících dětí bylo podstatně více než těch parazitujících důchodců. Protože dětí, a tedy později taky pracujících co odvádějí daně, stále ubývá, systém zákonitě kolabuje. (Pojem "parazitující" berte, prosím, bez emocí. Děti napřed "parazitují" na rodičích, postupně se role v lidské společnosti v rámci sociálního státu otočí. Zatímco ten první "parazitizmus" je pro uchování druhu nezbytný, druhý ne. Nebo jste už někdo viděl, že by mladí ptáci krmili staré?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
IP 16.3.2012 15:30 85.70.185.* reagovat
S těmi důchodci to má logiku asi takovou, jakože vajíček je málo. Dost jich bylo, když se víc snášelo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
bab 17.3.2012 05:43 85.71.70.* reagovat
Vajec je dostatek. Jenže, slevněna nebudou dřív než po Velikonocích... Snášení nemá s realitou nic společného. Teda má. S virtuální. Realitou. Něco jako imaginární veverka na zácloně. (Šimek s Grosmannem? :-) )Bab.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
IP 17.3.2012 08:10 85.70.185.* reagovat
Asi jste nepochopila, o zlevňování nebo zdražování vajec nejde, tady šlo o to, právě pitomostí naznačit abecedovi, že řekl pitomost. (Ve vší slušnosti.)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
Ferda 16.3.2012 20:51 90.177.62.* reagovat
Na státu parazitují jiní. Důchodci ti jsou jen záminkou která se pořád přežvykuje. Je málo dětí, ale bude-li jich více bude více nezaměstnaných. A co vězni, ti neparazitují a nedostižní podnikatelé, překupníci atd. Za to můžou politici, kteří se starají o sebe a vymlouvají se, že stát je špatný hospodář! Hospodaří při tom samy, pro stát špatně. Není divu, že voliče, o něž nemají zájem proti sobě poštvávají a zároveň je urážejí označováním, že to jsou komunisti. Národ chce od politiků poctivost, spravedlnost a slušnost což jedině může vést k prosperitě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holubi a poštolky
Mirka 18.3.2012 10:47 85.71.148.* reagovat
To slovo PARAZITUJÍCÍ nemůže, pane abc, slušný člověk chápat bez emocí... Kam jsme se to až dostali? Vždyť dřív lidé chápali zrození zdravého dítěte za velké štěstí, dar od Boha. (Bůh jim to dítě svěřil do jejich péče). Kdo děti neměl, považoval to za Boží trest. Bylo povinností dospělých dětí rodičům později jejich péči oplácet starostí a péčí o ně. To, že děti parazitují na rodičích - a naopak, může dnes vyslovit leda cynik, , dřív to nebylo možné. Podle mne Je to hnusné - pokřivená morálka. :-(
Re: Holubi a poštolky
bab 17.3.2012 05:21 85.71.70.* reagovat
Pane Rudku, tak to já, já bych těm intelektuální hnědejm "poštolkám" ukazovala video s popálenou Natálkou do konce jejich dnů. Každou operaci a každý kousek rostoucí kůže bych v detailu jim poskytovala k pastvě pro oči. Když malá Natálie poskytla pastvu pro ducha... Poránu či před spaním bych poskytovala. A co VY, jak VY se díváte emočně na popálenou Natálii... Bab.
součást života
costmen 16.3.2012 07:23 85.71.159.* reagovat
exekuce a exekutoři nejsou zrovna veselejší stránkou našeho života,ale patří tady a budou sem patřit.Nářky nad tvrdostí nezmění podstatu nesplácení dluhu.Je to v hloupém a nezodpovědném jednání lidí.
Re: součást života
Ferda 16.3.2012 21:06 90.177.62.* reagovat
Exekutoři je dobrý bisnis. Škoda jen, že fungují jenom tam kde se vymáhají malé častky. Tam kde unikají milióny a miliardy, tak na ty nemají.
Slepice a vejce.
Náprstek Viktor 16.3.2012 07:43 89.102.255.* reagovat
Co bylo dříve? Nesplácené a často lehkovážně nasekané dluhy, nebo jejich vymahači? Soucit s lidmi kteří jezdí načerno, neplatí nájem či přemostí elektroměr na místě není. Přemrštěné nároky exekutorů ministerstvo řeší (a pan Hoffman jeho snahu ignoruje)novými předpisy které možnosti exekutorů silně omezují. Zbavit lidi povonosti své závazky platit však nemůže. Dnes však připouštím, že i stát má svůj podíl viny (stát, nikoli jen TATO vláda). Finanční gramotnost občanů je u nás minimální, napálit někoho je příliš snadné. Podvod (i lichva) však trestným činem je a bude. Pokud si však podmínky smlouvy někdo nepřečta, je řešení těžké. Náprstek Viktor
Re: Slepice a vejce.
Dycka 16.3.2012 10:25 62.84.152.* reagovat
Pane Náprstek osobně si myslím že problém je v privatizaci exekutorské činnosti (údajně je to poněkud neobvyklé i v cizině). To samosebou vede k snaze vydělat za každou cenu. Jako příklad bych uvedl privatizaci vězeňství v USA která vedla k prudkému nárůstu lidí ve vězení a zavírání i za věci které jsou jinde pokládány za banality. Procentuelně už mají nejvíce vězňů na světě.
Re: Re: Slepice a vejce.
Náprstek Viktor 16.3.2012 10:43 89.102.255.* reagovat
Pane Dycko, dosud jsem se domníval, že do vězení posílají lidi v USA soudy, nikoli majitelé věznic. Promiňte mi moji nevědomost. I v mém věku se člověk musí pořád něčemu učit. I u nás (jak jsem si bláhově myslel) o exekucích musí rozhodovat soud a exekutor to jen vykoná. No nic, příště budu chytřejší. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Slepice a vejce.
Dycka 16.3.2012 11:30 62.84.152.* reagovat
Ano to je bohužel hodně rozšířená iluze ale jak do této nebo podobné oblasti pustíte peníze tak přijde vystřízlivění. Viz naši exekutoři ochotní Vás vystěhovat z bytu za nezaplacení 30 korun v nemocnici. Není problém vygůglit si potřebné informace. Pokud tedy budete chtít.
Re: Re: Slepice a vejce.
Enigma 16.3.2012 13:24 85.71.138.* reagovat
V Německu je to stejné, jenom exekutoři se tam nechovají jako zločinci. První návštěva u dlužníka za účelem dohody splátkového kalendáře. Až potom se zabaví část majetku, který se dá do depa, přičemž základní potřeby musí být zachovány. (Např. televize nebo radio jako zdroj informací) Dlužník má přednostní právo zpětného odkupu zabaveného majetku. Jinak proběhne dražba. O střechu nad hlavou nemůže přijít vůbec snadno.
Re: Re: Re: Slepice a vejce.
Dycka 16.3.2012 14:13 62.84.152.* reagovat
Ono v tom Německu by bylo více věcí k inspiraci jenže naši zákonodární kutilové raději zkouší co ještě sneseme.
Re: Re: Re: Re: Slepice a vejce.
Enigma 16.3.2012 18:02 85.71.138.* reagovat
A to jsem vynechal ten první krok, kterým se řeší dluhy. Jde o tzv. Mahnbescheid. To je tiskopis o pěti kopiích, který dostanete v trafice a na ten se napíší nacionále dlužníka, objednávka, faktura a písemné upomínky. Přesně se vyčíslí výše dluhu a případné výlohy na advokáta. (tabulkově). To se hodí na samosoudce, ten dá štempl a pošle to dlužníkovi. Ten většinou ví, že njení východisko a platí. Pokud nezasplatí, po třech týdnech dostanu soudní Titul a nastupuje exekutor.
Vymahači dluhů
Mirka 16.3.2012 07:58 85.71.148.* reagovat
Pane Rudku, napsal jste celkem pěkné povídání o ptactvu nebeském, ale nechápu, co to má společného s dnešním tématem. Dnešní exekutoři, i ti, co vymáhají drobné bagatelní dluhy, které se často záměrnou nedbalostí úředníků vyšplhají až na enormní částky, se často chovají jako středověci biřicové a vymahači daní, kteří bez varování vtrhnou do domu, začnou řádit jako větrná smršť a berou vše, co jim přijde pod ruku. Jenom ti holohlaví pochopové s důtkami jim chybí... Znám to z vyprávění. Žena, která začala bránit svůj majetek, byla hrubě atakována policistou takovým způsobem, že se ocitla až v nemocnici. A byla v tom celkem nevinně, její manžel si k podnikání zapůjčil nějaký finanční obnos, před jeho splacením bohužel tragicky zahynul a ona nebyla schopna dostát závazkům... Ve včerejším pořadu "Máte slovo" nám to bylo řádně vysvětlenošéfem exekutorské komory. Grafický koláč, na kterém bylo znázorněno kolik za vymáhaný dluh shrábne exekutor, kolik právníci, kolik stát - a co z něho nakonec dostane věřitel, hovořil za vše. Naprostý úžas, na věřitele zbyl docela nepatrný díleček koláče. Pan ministr J.Pospíšil se sice hájil, že náprava je již zjednána, právníci prý po nových úpravách zákona dostanou jen polovinu toho co dostávali dosud, ale postačí to? Kdo k takové lumpárně (aby se mohl třicetikorunový dluh vyšplhat za rok až k 8 000 Kč) nechal dojít? A bývalá ministr spravedlnosti, advokát bohatých, JUDr. Tomáš Sokol hájil vymahačskou stranu jako lev. No jo, "peníze až na prvním místě". (Jděte někam se soucitem...) Je to bída, vážení - jak pravil kdysi jeden starý moudrý Uherskohradišťan: "Chudobný člověk - hotová opíca". A měl pravdu...
Re: Vymahači dluhů
abc 16.3.2012 11:11 77.240.180.* reagovat
Paní Mirko, Rudek naspal, že člověk je řazen mezi dravce. Neplatí to snad jen pro vegetariány, ale i ti jsou ve svém úsilí neškodit hodně nedůslední a nakonec spíš legrační. Problém tedy nastává až v momentě, kdy se ve své podstatě dravý člověk vrhne nikoli na prasátka, ale na své bližní. V cause exekutorů pak dokonce pod krytím zákona. Odezva je ovšem bouřlivá a situace se jistě brzy napraví. Ale ptejme se, kdy se obrací v přírodě agrese proti vlastnímu druhu. Kupodivu dost často (třeba lvi pravidelně zabíjí dřívější mláďata své družky). Nejčastěji ale v případě přemnožení, kdy hustota populace převyšuje zdroje. Že bychom se tu už ocitli? Exekutoři toto svým chováním moc nedokazují. Jsou to jen hyeny, které využily mezery v zákoně a pod pláštíkem bohulibé aktivity se vymkli morálce.
Re: Re: Vymahači dluhů
bab 17.3.2012 05:53 85.71.70.* reagovat
Poslední dvě věty Vašeho příspěvku, pane abc, by si měli VŠICHNI ctitelé pravých či levých pořádků zapsat a opakovat. Nejsouce ctitel ani milovnice pravých či levých pořádků, mohu se otázat parafrází frází pana Náprstka : Kdo za to může ? Kdo tvoří zákony ? Kdo je schvaluje ? Tudíž : KDO ty bohunelibé, vymknuté aktivity umožňuje ? Bab.
Jestřáb kontra hrdlička
Mirka 16.3.2012 08:07 85.71.148.* reagovat
Vzpomínáte na film "Jestřáb kontra hrdlička?" Ústřední postavu si v něm zahrál i pan herec Ladislav Smolík. Děj se odehrával na konci 19. století, víc jak před sto lety. :-(
Bezpečné parametry
hrozná 16.3.2012 08:07 109.80.70.* reagovat
Rodina se čtyřmi dětmi zařizující domácnost se vším všudy bude vždycky novinářsky vděčné téma. Soucitní jednotlivci prý posílají plyšáky.
:-(
Mirka 16.3.2012 08:09 85.71.148.* reagovat
Snad fikce...
:-(
Mirka 16.3.2012 08:13 85.71.148.* reagovat
No a?
Demonstrace...
Mirka 16.3.2012 09:22 85.71.148.* reagovat
A kolik je Vás, p. Náprstku, na tomto webu, kteří hájíte dnešní nepořádky, a také si nedáte si pokoj... :-( Těch demonstrantů nebylo málo, a nebojte se, bude jich víc. Na nějaké očividné blbosti, jako jsou výstřelky "celebrit" nebo na ukradené fáro nějakému maníkovi mají místa ve vysílacím čase dost, ale když demonstruje v republice na 7 000 lidí ,(tedy celkově) jim ho nezbývá. Je to podle mne záměr, který se jim nehodí do krámu. :-(
Re: Demonstrace...
Náprstek Viktor 16.3.2012 09:36 89.102.255.* reagovat
Neřaďte mě paní Mirko, mezi ty kdo hájí nepořádky. Pokud něco hájím, jsou to lidé (i politici), kteří jsou z těch nepořádků nepravdivě obviňováni. Když odboráři vytahli na Nečase kauzu Diag Human, začal jsem pochybovat o jejich gramotnosti (ta má své, dvacet let staré, kořeny za vlády Čalfy). V této zemi má každý právo volit a být (jako kandidát nějaké strany či nezávislý) volen. Chodit řvát na náměstí proti těm které si zvolili jiní, k demokracii patří. Logiku to ale moc nemá. Náprstek Viktor
Re: Re: Demonstrace...
bab 17.3.2012 06:37 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku, jak víte, že na těch náměstích jsou jen ti, KTEŘÍ strany vládní koalice NEVOLILI ?!?!?! Vaše tvrzení se opírá LOGICKY o co ? O to jak klesají či stoupají VOLEBNÍ preference dle výzkumů? Či o Vaši SOUKROMOU otázku pokládanou demonstrujícím ? Horšíte si statut quo. Bab.
Re: Demonstrace...
Enigma 16.3.2012 13:16 85.71.138.* reagovat
V podstatě se tady střetávají dva světonázory, ten menšinový, který upřednostňuje samostatně uvažujícího svobodného člověka a ten druhý, který se vydává za empatické a soucitné, stojí odhodlaně na straně neposkvrněných, chudých. Ať jsou to nevinní gambleři, notoričtí hráči, alkoholici, nefachčenka, ctnostné svobodné matky, které jako uklizečky nejsou schopny uživit svých pět skotačících dětí od pěti otců. K tomu skupina důchodců, kteří jako OSVČ byli posledních deset let v minusu, celý život si lebedili v paneláčku v bytě na degret a ignorovali, odkoupit si tyto byty za hubičku a různé další vynalézavé skupiny sociálně slabých. (Nikoliv duševně slabých) Všichni ti jsou "nespokojeni" s vládou. Vláda musí pryč. Skromně podotýkám, že nepatřím do žádné z těchto skupin ač bych klidně mohl. Jenom nechci patřit. Mnohdy nad těmi zadluženými, kterým pomáhají ti krotitelé dluhů, kroutím hlavou.
Re: Re: Demo: 2 světonázory Enigmo? A kam patří
Vaďura Otto 16.3.2012 14:26 85.162.42.* reagovat
Tvoje trenýrkové názory? Ty jsi v tomto případě úplně plonkovní.
Re: Re: Re: Demo: 2 světonázory Enigmo? A kam patří
Enigma 16.3.2012 18:05 85.71.138.* reagovat
Ottošu, nenusíš tlačit, když tam nic nemáš. Přivodíš si kýlu. Ty jsi rozuměl o čem jsem psal? Ottošu, že ty ani nepotřebuješ číst. Ty už tam něco vpálíš. Jenom si hrej chlapče.
Re: Re: Re: Re: Demo: 2 světonázory Enigmo? A kam patří
Vaďura Otto 16.3.2012 21:32 85.163.42.* reagovat
Já a kýlu? O tom mě ještě chvíli povídej Ty, který už má dnes plný pytel vody.
Re: Re: Demonstrace...
bab 18.3.2012 05:27 85.71.70.* reagovat
Jsem ráda tomu, že neupřednostňuji žádný ze dvou vámi prezentovaných, upředňostňovaných světonázorů. Jsem tady tedy zástupkyně samostatně uvažujícího svobodného člověka. Zda je můj výklad, dejme tomu, dojmu SAMOSTATNĚ UVAŽUJÍCÍHO Člověka, rozhodne až budoucnost. Ano, mnohdy kroutím hlavou i já. Už i Einsteinova teorie relativity byla na několik týdnů veřejně zpochybněna. Nic nemá být za definitivní...
Re: Re: Re: Demonstrace...
bab 18.3.2012 06:48 85.71.70.* reagovat
Mít tak tiskového psacího mluvčího. Chybí mi už i celé části vět. Takže: Tisková oprava:
Re: Re: Re: Re: Demonstrace...
bab 18.3.2012 06:54 85.71.70.* reagovat
O výkladu dojmu SAMOSTATNĚ UVAŽUJÍCÍHO Člověka, rozhodne až budoucnost. Nebo eventuálně : Zda je můj výklad SPRÁVNÝ, dejme tomu, dojmu SAMOSTATNĚ UVAŽUJÍCÍHO Člověka, rozhodne až budoucnost. I jinak lze napsat.
Re: Re: Re: Re: Re: Demonstrace...
bab 18.3.2012 06:59 85.71.70.* reagovat
Pravopisné, stylistické i logické chyby vytvářím za účelem oklamání. Neb se mi bude hůře spílat. :-) Napřeskáčku je těžší.
Ale, ale...
Mirka 16.3.2012 09:47 85.71.148.* reagovat
Ale, ale... Jenom abyste nešel protestovat i Vy, pane Náprstku. Jen co Vám z důchodu "prdůcha" odkrojí váš milovaný Kalousek 24 000 Kč. Ale Vy mu za to ještě půjdete poděkovat, viďte, disciplinovaný pane? :-))
Re: Ale, ale...
Náprstek Viktor 16.3.2012 09:59 89.102.255.* reagovat
Důchod, paní Mirko, ze kterého lze odkrojit 24 000Kč byl můj (nikdy nesplněný) sen. Přečtěte si co ten (zatím neschválený) návrh obsahuje ať víte o čem je řeč. To, že Kalousek chce sebrat lidem z důchodu 24 000Kč si nechte na příští demonstraci Pro Altu tam tomu (po pár panácích Hanácké), možná někdo uvěří. Budou li šetřit všichni, proč bych neměl i já? Náprstek Viktor
Re: Re: Ale, ale...
costmen 16.3.2012 11:08 85.71.159.* reagovat
pane VN,jedná se odpočitatelnou položku při danˇovém přiznáni.Ale to Vy dobře víte,tak proč ta potˇouchlost ?
Re: Re: Re: Ale, ale...
Enigma 16.3.2012 18:13 85.71.138.* reagovat
costmene, zase poťouchlost Náprstka? Ten skučivý příspěvek vaší kolegyně je co? Já rozumím, té dámě nejde o věc, její jádro výpovědi je poznámka, že se Náprstžek a někteří ztastávají vrchnosti a zlodějů. Když je v ráži, vypadá to, že ty dluhy jsme zavinili my a že je chceme zachovat.
K dnešnímu tématu.
Náprstek Viktor 16.3.2012 09:50 89.102.255.* reagovat
Na špatnou vymahatelnost práva si tu (často právem) stěžuje skoro každý. Nedostane li někdo zaplaceno za svojí práci, služby či zboží stěžuje si (právem). Stačí však uvést příklad, kdy někdo začne dlužné peníze vymáhat a z národa i novinářů se stanou Jánošíci. Chudí prý právo okrádat (neplatit za zboží a služby) bohaté mají. Tím se nechci zastávat přemrštěných požadavků exekutorů či případů kdy dluh není urgován (ne ovšem, když si člověk hlášený na nějaké adrese nepřebírá upomínky). Tam je potřeba pořádek udělat a ta snaha tu je. Dořešit by bylo třeba i případy kdy se do existenčních problémů dostanou lidé ne svoji vinou (děti za dluhy rodičů či naopak). Možná by bylo dobré to okopírovat někde v cizině, kde to funguje lépe. Náprstek Viktor
Re: K dnešnímu tématu.
Rudek 16.3.2012 21:12 83.240.16.* reagovat
Pane Náprstku, souhlas. Paní Siváková a její druh, se kterým má některé děti, po té ohnivé tragédii dostali občanskou sbírkou dost peněz, aby si koupili jiný domek a vybavení do něho. Pana Kudrika (jmenuje se tak?) propustili na prezidentskou milost z kriminálu, aby mohl paní Sivákové vybudovat novou domácnost. Většinová společnost tím demonstrovala svůj odpor proti rasismu. Ptejme se, proč se rodinka v novém bydlišti nepřihlásila k pobytu, proč si ponechala formální bydliště na obecním úřadě? Tito lidé jsou formálně nedosažitelní, tedy neupomínatelní a jejich drobné dluhy mohou narůst do velkých výšek. Dnes na ni visí tři exekuce. První je opět díky soukromému sponzorovi zažehnána. Přes hroznou tragédii, která tuto rodinu potkala, tak to snad neznamená, že mohou až do smrti neplatit dluhy, resp. nerespektovat zákony a předem spoléhat na dobročinnost a sériové milosti? Myslím, že ne.
Re: Re: K dnešnímu tématu.
Zdeněk 16.3.2012 21:49 212.111.8.* reagovat
„Ptejme se, proč se rodinka v novém bydlišti nepřihlásila k pobytu, proč si ponechala formální bydliště na obecním úřadě? Tito lidé jsou formálně nedosažitelní, tedy neupomínatelní a jejich drobné dluhy mohou narůst do velkých výšek. Dnes na ni visí tři exekuce. První je opět díky soukromému sponzorovi zažehnána. Přes hroznou tragédii, která tuto rodinu potkala, tak to snad neznamená, že mohou až do smrti neplatit dluhy, resp. nerespektovat zákony a předem spoléhat na dobročinnost a sériové milosti? Myslím, že ne." --- Tak toto je vývod údajně sečtělého, múzou políbeného, přemýšlívého Rudka. --- Ne, to může napsat jenom cynik a ideologický fanatik, neschopen jakékoliv empatie. --- Je tak těžké pochopit, proč touto hroznou tragédii postižená rodina, na které se nažrala média, rádoby ochránci lidských práv, kdy soud vynesl exemplární rozsudek, že tato rodina oficiálně nepřizná své bydliště? Není chyba v těch, kteří je měli chránit a výzvy před exekucí jim předat? Rudku, Rudku.
Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
Rudek 17.3.2012 18:56 83.240.16.* reagovat
Zdeňku a bab, chcete sand říct, že právo neplatí pro každého? Každý právník vám řekne, že skutečnost, že byl na někom spáchán zločin, neopravňuje takto postiženého nedbat zákonů. Znám okolo dost lidí, kteří se nehlásí k pobytu, většinou jde o lidi, kteří nechtějí být z nějakého důvodu dosažitelní. Není to dnes povinnost, ale má to v sobě skrytá určitá rizika, která je dobré si uvědomit. Ty exekuce na paní Sivákovou jsou prý tři. Jedna je sanována, zač jsou ty další dvě? Mám dojem, že paní Siváková si prostě zvykla, že lítost většinové společnosti vždy vše pokryje. Ovšem např.já nemám s těmi teroristickými nácky nic společného a zmrzačení Natálky je mi taky líto. Ale to je přece úplně něco jiného. Jak vidím, ne pro Zdeňka a bab, kteří hledáte křečovitě zlo i tam, kde není ani náznakem. Snad aby mne za každou cenu nespravedlivě ponížili a mohli se tím postavit na pochybný piedestal. Je to dost hnusná vlastnost.
Re: Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
bab 18.3.2012 17:42 85.71.70.* reagovat
Ne, nechtěla bych říct nic jiného, než říkají právníci. Jenže, pane Rudku, se zase říká, že co právník, to právní názor. A panem profesorem Ceplem ctěný duch zákona jde do kytek... Jste přesvědčen, že se paní Sivákové dostalo práva ? Já nevím. Já si jen dovolím pochybovat. Při morální pověsti exekutorů, právníků, zákonodárců se mi nemůžete divit. Paní Siváková statečně bojuje o svou dceru. Třeba opomenula. I advokát Sokol MUSEL u Michaely Jílkové uznat, že ano, že i opomenutí jsou... Neřekla jsem, že máte konkrétně a jmenovitě s těmi teroristickými nácky něco společného. S všeobecnými poštolkami ale určitě. A s právem silnějšího. A už tady říkám za sebe postéprvé. Člověk se nemůže nechat ponížit. Člověk se ponižuje sám. O hnusných vlastnostech by měl každý začít taky u sebe. Bab.
Re: Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
Zdeněk 19.3.2012 07:54 212.111.8.* reagovat
Nikdy bych si u takto postižené rodiny nevybíral v posuzování jejich motivu (např.) k nehlášení se k pobytu tu horší variantu. Ještě k tomu na základě „PRÝ.“ To, že s těmi teroristickými nácky nemáte nic společného a zmrzačení Natálky je vám taky líto, to tady mezi normálními lidmi píšete zbytečně. Nakonec, jinak byste přece seděl v kriminále nebo v blázinci, když už jsme u práva.
Re: Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
m.valach 19.3.2012 09:34 92.61.85.* reagovat
Pane Rudku neberte hned výhrady za křečovité, zlé ponižující a hnusné. Vždyť je to pěkné, když si lidé nejsou vzájemně lhostejní.
Re: Re: K dnešnímu tématu.
bab 17.3.2012 05:38 85.71.70.* reagovat
Kdysi dávno jsem tady na webu napsala, že Vaše 9A4 obsahuje pro mě nepřijatelnou tézi - vládu vrchnostenských elit. Odvolala jsem. Možná přeháním, jsem si tenkrát řekla. Ve Vašich včerejších slovech je vyjádřena (skrytě ?) pro mě opět nepřijatelná téze. Pane Rudku, s plným vědomím, že se mnou nemusí NIKDO souhlasit, píši: Ve Vašich slovech vidím občas záblesk hnědého moru. Právo silnějšího?!? Bab.
Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
Rudek 18.3.2012 20:32 83.240.16.* reagovat
Paní bab, pokud vidíte (chcete vidět) v mých slovech najaký hnědý mor, tak tedy asi nevíte co to hnědý mor je. Je to tu takový nepěkný zlozvyk, že když někdo s něčím nesouhlasí, hned oponenta označkuje jako "hnědého". Za prvé: je to vnímáno jako podstatně razentnější nálepka než označení někoho za "rudého" (O. Vaďura se tu chlubí že volí rudochy a těší se značné oblibě, zvláště pak u dam, které i v jeho vulgaritách vidí ryzí povahu (sic!).) Za druhé: je to docela jednoduchá facka, která má dotyčného diskvalifikovat. Jenže opak je pravdou. Diskvelifikuje se ten, který takto lehkovážně zachází s pojmy, se kterými by se jen tak žonglovat prostě nemělo. Jestli to ovšem, bab, myslíte vážně, tak, moc prosím, definujte nacismus a laskavě mi sdělte, čím se mu podobám. Jsem totiž stejně antikomunista jako antinacista, takže by mě to moc zajimalo. Jestli to nedokážete, očekávám omluvu.
Re: Re: Re: Re: K dnešnímu tématu.
bab 18.3.2012 21:13 85.71.70.* reagovat
Pane Rudku, ano, je tady nepěkný zlozvyk nálepkovat. Barevně i jinak. Jen soudím, že ZÁBLESK není nálepkování. Ano, pan Vaďura byl nálepkován velmi. Jak vidí pana Vaďuru dámy, nebylo předmětem mého příspěvku. Ryzí povahu mi tady hodnotit nelze. Vy si troufnete ? Hm. Která jednoduchá facka má diskvalifikovat ? Nechápu a proto nevidím ani diskvalifikaci. Vy se cítíte být diskvalifikován ? Potom pozor na příklady, příměry. Holuby a poštolky v souvislosti s (nebezpečným) soucitem vidím scestnými. Zrovna jako hnědý mor. Stačí ? Omlouvat se mohu pouze při provinění. Přečtěte si ještě jednou má slova (5:38). Bab.
Demokracie?
Pavlína Štěpánková 16.3.2012 09:51 78.136.136.* reagovat
My žijeme v zatím se teprve rodícím demokratickém státě? Tak to je pro mě ohromná novinka. Jak dlouho se ta demokracie ještě bude rodit?
Re: Demokracie?
Náprstek Viktor 16.3.2012 10:02 89.102.255.* reagovat
Dokud lidé, milá paní Pavlínko, nepochopí, co to demokracie je a to, že musí platit pro všechny stejně. Myslím, že je to generační záležitost. Náprstek Viktor
Re: Re: Demokracie?
bab 17.3.2012 06:12 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku, až Vy pochopíte, že Vaše selhání nejsou selháním všech, bude demokracie, ta přímá, zase o kousek blíž... Jen mám vážné obavy, že odejdete nezasažen. Prozříte zkrátka až nakonec. Bab.
Re: Demokracie?
IP 16.3.2012 10:13 85.70.185.* reagovat
Je to debil, toho si nevšímejte...
"Lichváři a exekutoři všech zemí" se spojili
Pepi 16.3.2012 10:06 93.91.50.* reagovat
"Lichváři a exekutoři všech zemí" se spojili, aby okrádali slabé, díky nenažranému kapitálizmu ZISKU za každou cenu..!! ___A lidé už včera konečně vyšli na náměstí a demonstrují proti loutkové vládě V.Klause, která tady škodí stejně jako lichváři a exekutoři, také těm 90% dolním občanům..!!
Víte, nedělejte se...
Mirka 16.3.2012 10:22 85.71.148.* reagovat
Nevyjádřila jsem se přesně, ale Vy dobře víte, p. Náprstku, o čem je řeč. Chtějí odebrat pracujícím důchodcům nárok na sbníženou daň. (Návrh ministra Kalouska). Doufám, že to blbost neprojde... :-(
Starý vtip
Mirka 16.3.2012 10:35 85.71.148.* reagovat
Pane Náprstku, připomněl jste mi vtip, který se vyprávěl za totality. Byla schůze JZD a jeden komunistický činovník z okresu tam dělal politickou přednášku. A prý, "dnes jsme, soudruzi družstevníci, jednou nohou v socialismu , ale nebude to dlouho trvat budeme oběma nohama v komunismu..." "A tož, súdruhu," na to jedna družstevnice, "jak ešče dlúho budu muset tak rozčápená?" Takže podle Vás, pane N... demokracie ještě né... A tož kde jsme teď? :-(
Za rok
Mirka 16.3.2012 10:37 85.71.148.* reagovat
Za rok 24 000Kč....
Re: Za rok
costmen 16.3.2012 11:05 85.71.159.* reagovat
při danˇovém vyúčtování neuplatníte odpočitatelnou položku 24.000 Kč.
Re: Za rok
Náprstek Viktor 16.3.2012 11:06 89.102.255.* reagovat
Až paní Mirko, přijdou děti nebo vnoučata domů, nechte si vysvětlit, co je odečitatelná částka ze základu daně. Tu chce Kalousek pracujícím důchoidcům zrušit. Nikoli důchod ale daňovou úlevu z výdělku k důchodu by ten (zatím neschválený) návrh měl krátit. Proti některým zdejším diskutérům, kteří by důchodcům práci zakázali úplně (vzpomínáte?), je Kalousek hotový lidumil (důchodcomil) Nípsretk Viktor
Re: Re: Za rok
Tom 16.3.2012 11:25 90.180.142.* reagovat
No třeba Kalousek lidumil a vyučený chemik (profesionální odborník na finance a ministr - mistr na vše) ze známosti, vyšel Vám vstříc pane Náprstek, nebo již nejste prac.prduch. V Praze je blaze, ale také draho. Tom
Re: Re: Re: Za rok
Náprstek Viktor 16.3.2012 11:30 89.102.255.* reagovat
Pane Tome, Kalosek vystudoval vysokou školu chemicko technologickou a za socialismu pracoval jako vedoucí investičního!! odboru v Mitasu Praha. Opravdu musíte stále někoho urážet? Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: Za rok
Tom 16.3.2012 11:43 90.180.142.* reagovat
To není urážení, ale pouhé konstatování faktů pane Náprstek. Kalousek svým nekompetentním jednáním a rozhodováním (rozkradením) přivedl tuto zemi na pokraj krachu. A důvod : no přeci za vše může demokratická vláda, která nenašetřila před 20ti.lety dost financí a způsobila tento masakr. Včera v posl. sněmovně to opět vysvětlil pan předeseda vlády Petr Nečas pane Náprstek. Jak ještě dlouho tyto kecy a fráze budou používat gauneři! Tom
Re: Re: Re: Re: Re: Za rok
Enigma 16.3.2012 12:48 85.71.138.* reagovat
Copak Kalousek, ale co se na každém blogu vynoří expertů na "Všechnošpatně". Ti vám udělají audit, který by trval odborníkům měsíc, za dvě minuty.
Re: Re: Re: Re: Za rok
Mirka 17.3.2012 09:59 85.71.148.* reagovat
Pane Náprstku, vystudovanou VŠ má dnes kdekdo, to ještě není patent na schopnost, ani na moudrost. A Kalousek je názorný příklad, nejsem ekonomka - tvrdil to nedávné na HydeParku jeden skutečně erudovaný a uznávaný ekonom. Vaše hodnocení oblíbence M.K. je tudíž irelevantní... :-(
Re: Re: Za rok
Mirka 16.3.2012 11:45 85.71.148.* reagovat
Vyjádřila jsem se nepřesně, nejsem cifršpiónka - ale nakonec - výsledek je stejný. Odečte se ročně 24 000 Kč, což není málo...
Pro uklidnění :
Tom 16.3.2012 11:01 90.180.142.* reagovat
Dispečer profi hasičů přiběhne do místnosti nejvyšší pohotovosti, kde hasiči tráví čas mezi výjezdy. Rozhlédne se, zastaví a usměje a dá si v pohodě kávu z automatu. Ostatní kolegové se dotazují, co pak se děje. On v klidu a pomalu dopije kávu a říká: Pánové prosím p o m a l i n k u se zvedejte, hoří Strakovka a vláda tam má právě sezení. Tom
Demonstrace...
costmen 16.3.2012 11:18 85.71.159.* reagovat
jo to byly časy když jsme rozbíjeli výlohu u Aeroflotu. I to nastane,žádné strachy,jen ten Aeroflot to nebude
Vážení soukmenovci
Tom 16.3.2012 11:18 90.180.142.* reagovat
i vy s pravicovým cejchem na čele. Stále si kladem otázky, kam že to vlastně mizí naše finance ze státního rozpočtu. Veřejnoprávní televize např. odvysílala pořad ATLET ROKU, kdy se cena pořadu vyšplhala na cca 40 mil. Kč.!! ,, Moderátoři v prům. 85 tis."? ,,Umělci až 300 tis.za výstup " ? ,,Sportovci 200 tis. a více."? POTUD VŠE DOBRÉ ! Ovšem se opět jako jeden ze sponzorů, zde objevila VZP, která se potácí na pokraji krachu a není schopna proplácet nemocnicím finance za ukony. Tato VZP dala ve prospěch tohoto pořadu více jak 5 mil. Kč. Co s tím vážení ? Tom
Re: Vážení soukmenovci
bab 18.3.2012 06:36 85.71.70.* reagovat
Ano, pane Tome. A nic s tím. Příklad jiný. Chovatel koní, herec Vydra, co si plní svůj sen, je podporován státem. Na plnění snu dostal od nás, prostřednictví ministra zemědělství, 5 000 000,- Kč. Kolik lidí by si nechtělo plnit své sny za dotaci pět melounou, že. Jen nemají to štěstí být kamarády ministrů... Přála bych všem koním na všech farmách a všem ošetřovatelů. Dotaci. A už jsme zase u selekce. Kdybych měla tu moc, rozhodoval by o jakývkoliv dotacích los. Bab.
Prý 10 000...
Mirka 16.3.2012 11:38 85.71.148.* reagovat
Myslila jsem 7 000 a teďkoukám, že 10 000. Omlouvám se - těm demonstrujícím. :-)
:-)
Mirka 16.3.2012 11:41 85.71.148.* reagovat
Ještě přesněji. Díky pane Costmene...
:-)
Mirka 16.3.2012 12:01 85.71.148.* reagovat
Pan Náprstek se raduje, že mně jednou dostal. :-( Věděla jsem přesně o co jde, jen jsem se špatně vyjádřila. Nechte mu tu radost... A pokud tolik uznává našeho věhlasného "ekonoma" Kalouska, co je to pro něj obětovat mu 24 000 za rok?
:-)
Mirka 16.3.2012 12:06 85.71.148.* reagovat
Bavili jsme se o tom s manželem osvč včera, žádný problém, prdůchu Náprstku.
Re: :-)
Enigma 16.3.2012 18:20 85.71.138.* reagovat
Zapoměla jste nám sdělit, co vám váš prdůch vysvětlil.
Re: Re: :-)
Mirka 16.3.2012 19:10 85.71.148.* reagovat
Prdůch jste Vy oslen z Roštína.
Re: Re: Re: :-)
Enigma 18.3.2012 20:02 85.71.138.* reagovat
Ano paní Miruše. Vy jste musela drápem po Náprstkovi, že je prdůch. Váš muž je taky prdůch, i já jsem býval taky prdůch. Ano bydlím za Roštínem. V lesíčku drahoušku. Jak jste ráčila chválit, moje bydlení se vám líbí. Poslužte si.
Re: Re: Re: Re: :-)
Mirka 19.3.2012 07:55 85.71.148.* reagovat
Ano bodygárde, Divíne. A domeček u lesa má kdekdo, nejen Vy, nic vláštního pod sluncem. Jen si hezky spokojeně vegetujte a neotravujte bližní...
To: Hadí oči
IQ 16.3.2012 12:13 67.159.44.* reagovat
Vykradený stát možná lidem tolik nevadí, dnes si už ani nemyslí že jim patří (patři), ale když jim vykradou domovy, přestanou mít s tímto státem soucit. To zjistí na beton.
Že by náprava
Tom 16.3.2012 14:25 109.80.107.* reagovat
Enigmy ? Tom
Re: Že by náprava: Náprava Tome určitě ne, ale
Vaďura Otto 16.3.2012 14:31 85.162.42.* reagovat
nedivil bych se, že z Enigmy přejde na svůj nový nick a aby to dobře zašifroval tak použije jméno Vietnamce: Pi Ču Vim.
Re: Re: Že by náprava: Náprava Tome určitě ne, ale
Enigma 16.3.2012 18:18 85.71.138.* reagovat
Ottošu, kdy ty zase přeskočíš na svoje záložní nicky "Alergie" a "Ale"?
Re: Re: Re: Že by náprava: Náprava Tome určitě ne, ale
Vaďura Otto 16.3.2012 21:36 85.163.42.* reagovat
Až takový práskač jako jsi Ty, přijde na to, aniž by mu Pavka či Rudek poradili, že mezi slušnýma lidima nemá na této diskusi co dělat.
Exekutoři jsou prasata beze cti
Rudolf 16.3.2012 15:10 188.95.127.* reagovat
Došla mi exekuce na věc, která překvapivě vznikla, i když jsem v zahraničí. O to nejde. To jsem si vyřídil. Ale nikdo mi nic neposlal do datové schránky, i když je to jejich povinnost a místo toho přepadli a pokusili se vykrást moji starou maminku, bydlící ve vlastním bytě na úplně jiné adrese. Myslím, že jediné, komu budou rozumět, je soudruh Kalašnikov. Jsou to nenažraná a z řetězu vypuštěná prasata. Mamince způsobili šok a zhoršení zdraví. A odpovědnost za toto není žádná. Haj.lové a taky ku.evská vláda, co takové hyeny pouští na nevinné lidi.
Re: Exekutoři jsou prasata beze cti
Ferda 18.3.2012 19:12 90.177.62.* reagovat
Nedivte se, žijeme ve státě, kde všechno je naruby.
Uložení dokladu o zaplacení
čtenářka 16.3.2012 15:47 93.99.128.* reagovat
Prosím, víte někdo, kolik let je třeba skladovat podací lístek za platbu zálohy za elektřinu? V prosinci syn zaplatil opožděně složenku na zálohu za elektřinu a v lednu mu přišla upomínka o nezaplacení. Po dotazu u ČEZu a odfaxování podacího lístku s platbou nám bylo vysvětleno, že platba byla přiřazena k jinému zákaznickému číslu vinou čtecího zařízení, keré platbu špatně vyhodnotilo. Omluva žádná. Upomínku v lednu pochopitelně nezaplatil, když zaplatil už v prosinci. Kolik let se má obávat exekuce?
Re: Uložení dokladu o zaplacení
čtenářka 16.3.2012 22:41 93.99.128.* reagovat
oprava: které
Vznikl, byť nedopatřením, dluh?
Dnes 16.3.2012 15:50 90.179.100.* reagovat
Ž může vzniknpout dluh i když je člověk v zahraničí je překvapivé? Exekutorů se zásadně nezastávám, dlužníků ovšem také ne. Proto je základní otázka pouze jedna: vznikl dluh?
Nic jim nedám, ať chcípnou !!!
Karel-i 16.3.2012 18:55 93.99.142.* reagovat
Dnes syn zdiskoval 8ha, zítra je usmykuje, v pondělí zaseje jarní ječmen.
Re: Nic jim nedám, ať chcípnou !!!
Zdeněk 16.3.2012 19:57 212.111.8.* reagovat
Samé dobré rozhodnutí, pane Karle. A vypadá to, že kup byl dobrý, když jste to takhle rychle rozjeli.
Re: Re: Nic jim nedám, ať chcípnou !!!
Karel-i 16.3.2012 20:30 93.99.142.* reagovat
No na 23 let starým traktoru na co člověk šáhne, tak je v kelu. Ale zatím jezdí. Fantasticky se zachovali ostatní zemědělci v místě. Půjčují nářadí, radí se seřízením strojů, to jsem nečekal.
Re: Re: Re: Nic jim nedám, ať chcípnou !!!
bab 17.3.2012 06:57 85.71.70.* reagovat
Nedávám Vám, pane Karle-i pošklebného smajlíka, neb bych potřebovala snutného smajlíka. Jak můžete nečekat... Hm. Tak to jsem o kousek dál než Vy, že? Přes veškeré blahé i neblahé životní zkušenosti věřím. Musíme si pomáhat. :-) Zdravím. Bab.
:-(
Mirka 16.3.2012 19:04 85.71.148.* reagovat
Jste trapný Divíne, když tu není paní bab, navážíte se do mě, Náprstkův bodygárde... Odpalte a bavte se s se svojí panímámou... Už Vás máme přečteného.:-(
Re: :-(
bab 17.3.2012 06:47 85.71.70.* reagovat
Dobré ráno, paní Mirko, doporučuji Vám ignorovat, ať se vycintá, když ho to baví. Nebo založit své odpovědi na nadhledu. :-) To on totiž velmi jasně cítí a považuje za újmu na své pověsti. :-) Pověst DVA v JEDNOM ho sejří víc, než punc fízla, bonzáka, donašeče a kádrováka. To se nemůže utěšovat tím, že se týká mnohých. Tady je jen jeden... Zdravím. Bab. Už se těším na zvracení. Samozřejmě ne na Vaše !!!!:-)))
:-(
Mirka 16.3.2012 19:06 85.71.148.* reagovat
Tedy - Dělat hrdinu a mít za zadkem securité dovede každý...
Re: :-( OP:on Enigma má za sebou akorát ..rité.
Vaďura Otto 16.3.2012 21:51 85.163.42.* reagovat
paní Mirko. Toto je produkt zasmrádlého a přeleženého ejakulátu, potkaného se s vajíčkem, které zapomělo sestoupit z vaječníku do vejcovodu, přes dělohu a pochvu tehdy do kusu vaty, vyrobené firmou Rico. Tato nekolika měsíční zastávka způsobila, že RNK ve vajíčku zakvasila a spojením s RNK přeleženého spermoše nemohla v žádném případě vytvořit spirálu DNK a byl v prdeli, ještě spíš, než došlo k souloži jeho rpodičů. Místo propojení aminokyselin v řetězci Amin, Citin, Timin a to čtvrté si už nepamatuju, tak se tam navázány kationty H2S a CS2, což je sirovodík a sirouhlík, která jsou v záprtku vajíčka, které nemůžete dát ani do vajdlínu, když chcete dělat buchty.
Nebezpečný soucit
Sasin 16.3.2012 19:10 178.72.229.* reagovat
Dluhovej byznys roste. Všímejte jakej typ lidí na tom žije. Letos milion akcí a příští třeba dva miliony, to je růst o jakém se může zastupitelům jen zdát. Vydělají vymahači, právníci a soudci a něco zbyde i na zastupitele, kteří si z těch daní přihrají odměny. No prostě elita. Chybí už jen pár dotací a punc imunity. Vypadá to, že ta další generace bude mít už osobní vymahače hned jak vylezou ze škol do života. Podnikatel co přežije aspoň 5 let bez bankrotu, dostane kapitalistický diplom a exekuční řízení. Vedle kanclů premiérů budou mít mezinárodní vymahači po stolech splátkové kalendáře. Určitě nikdo neuhádne premiérské výmluvy při nesplácení. To nejsou moje dluhy, ale to lidi prožrali a lidi to dluží. Jsem jen plnili jejich vůli. Dyk jsem byl zvolen ve volbách. A vůlí občanů jsou samozřejmě reformy. Zatím se nezjistilo ani v průzkumech, že by si politické firmy snížily platy. Vypadá to spíš, že jim stále rostou.
Re: Nebezpečný soucit
bab 17.3.2012 07:19 85.71.70.* reagovat
Kolem Vás, pane Sasine, chodím po špičkách a potichounku. Zdravím. Bab.
Re: Re: Nebezpečný soucit
Sasin 17.3.2012 17:24 178.72.229.* reagovat
Zdravím paní Bab. Hördur Torfason Vezměme si přiklad z Islandu. www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cpb44MFoh4A#!
Re: Re: Re: Nebezpečný soucit
Sasin 17.3.2012 20:34 178.72.229.* reagovat
Hördur Torfason - projev v Praze : Holešovská výzva - speach at Prague for Holesov call. http://www.youtube.com/watch?v=mwz4CK17pAQ&feature=related
Re: Re: Re: Re: Nebezpečný soucit
bab 18.3.2012 17:15 85.71.70.* reagovat
Nebude to jednoduché, pane Sasine. Když i Kalousek obaluje svůj strach z vůle LIDu do narážek na "malíře pokojů". Bab.
Aeroflot
hudryper 16.3.2012 22:46 88.100.243.* reagovat
Costmen : Diskutujete dobře,často s Vámi souhlasím.Ale se vzpomínkami na Aeroflot po naší výhře s Rusáky na MS bych na vašem místě nepřeháněl. Jde totiž o to,že tu výlohu tenkrát rozbili a pak chodili po Václaváku s utrženou cedulí A|eroflotu estébáci z Krajské správy Praha.Byla to sice celkem dost průhledná provokace,ale opravdu statisícové davy nadšených Pražanů si toho nevšímaly a kolektivně se radovaly v improvizovaných scénkách na korbách náklaďáků.Samozřejmě že toho hned v dubnu využily"zdravé síly" a v následujícím měsíci potvrdily Husáka místo Dubčeka v čele KSČ a zbývalo už jenom pár měsíců do násilného potlačení demonstrací k prvnímu výročí 21.srpna s mrtvými,raněnými a mučenými.. Nastala normalizace,která s krátkou přestávkou v roce 1989-90 pokračuje ve své neoliberální podobě dodnes.
Re: Aeroflot
costmen 17.3.2012 07:43 85.71.159.* reagovat
pane H,děkuji za oslovení.Můj profesní život na stavbách mne naučil k jednoduchým větám a hlavně blbovzdorným příkazům. Ano ,u Aeroflotu byly dopředu navozeny dlažební kostky. Já se obávám ,že na dnešních protestech dojde k provokací ze strany ,, neoliber (z) dravých sil,,. Vajíčka to nebudou,jsou drahá. Na podiu se zjeví mediální kukačky.
Pěkně napsáno!
Jasna 17.3.2012 08:40 94.112.98.* reagovat
Pěkně napsáno! Zdravím z Brna.
Pěkně napsáno!
Jasna 17.3.2012 08:40 94.112.98.* reagovat
Pěkně napsáno! Zdravím z Brna.
Pěkně napsáno!
Jasna 17.3.2012 08:40 94.112.98.* reagovat
Pěkně napsáno! Zdravím z Brna.
Závěť
Mirka 17.3.2012 10:17 85.71.148.* reagovat
Pane Karle-i, zrovna se mi dostala do rukou ručně psaná závět mého pradědečka - sepsaná v prosinci roku 1888. To je počtení... Byl velkým sedlákem na dědině (Jižní Morava)a ve své závěti mezi jiným radí svým potomkům, jak hospodařit, jak s hospodářstvím naložit, co pronajmout, co zpeněžit. A uděluje rady i budoucím potomkům, podle něj ještě "dítkám nejsoucích dosud na tomto světě". Překládala jsem to z jazyka archaického do současného nejmíň dvě hodiny. Chudák pradědeček Karel, podivil by se, jak je dnes s jeho majetkem, a hlavně "polnostmi", nakládáno... Tím chci jen dodat, že obdivuji Vašeho syna, budoucího hospodáře. :-)
:-(
Mirka 17.3.2012 10:37 85.71.148.* reagovat
Co tím chtěl velevážený Pavka říci? Asi to nebude nic převratného a obejde se to bez dešifrovací mašinky. Nechám to koňovi. :-(
Re: :-(
Náprstek Viktor 17.3.2012 14:02 89.102.255.* reagovat
Dešifrovací mašinku, paní Mirko, tu člověk občas potřebuje. Aby pochopil rozdíl mezi zrušením odpočitatelné částky daňového základu z příjmu pracujícího důchodce a snížením důchodu o 24 000 Kč. Nebo rozdíl mezi vyučeným chemikem a člověkem který vystudoval VŠ chemicko-technologickou a pracoval jako vedoucí investičního odboru ve významném exportním podniku. Poslanec Jan Látka (ČSSD) (a Benda z ODS to potvrzuje) si stěžuje, že jim snížením platu a zdaněním náhrad klesly platy až o 20% (Týden.cz) Pan Sasin to považuje za zvýšení. Jen to vždy umět rozšifrovat, že. Náprstek Viktor
Re: Re: :-(
Zdeněk 17.3.2012 14:21 212.111.8.* reagovat
Pane Náprstku, měli byste se domluvit. Pan Rudek píše o člověku jako predátorovi, Vy jste se zas nejspíš narodil jako nevolník a kýval, když považujete odpočítatelnou položku z daňového základu jako dar státu. Chcete nám tady namluvit, že stát se akorát rozhodl vzít své peníze zpět. Já v tom vidím pořád "jenom" těch 24 tisíc. Jinak samozřejmě, snížení důchodu to není, to se týká jenom prdůchů a těch je mizivé (volební) procento. Takže, důchodcííí, klíííd. To jste pane Náprstku potřeboval uvést na pravou míru, že jo? Vždyť to by byla politická sebevražda. Ještě, aby se tak stalo nedopatřením!!!
Re: Re: Re: :-(
Náprstek Viktor 17.3.2012 15:37 89.102.255.* reagovat
Pane Zdeňku, o kolik korun (měsíčně) přijde učitelka pobírající strobní důchod a plat 20 000Kč hrubého, bude li zrušena možnost odpočtu 24 000Kč ze základu pro výpočet daně? Já jen, jetli oba víme o čem je řeč. Na odpověď se budu zítra těšit. Děkuji. Náprstek Viktor
Re: Re: Re: Re: :-(
costmen 17.3.2012 23:59 85.71.159.* reagovat
Ty vole Náprstku ,přijde přeci o 24.000 Kč
Re: Re: Re: Re: :-(
Zdeněk 18.3.2012 08:26 212.111.8.* reagovat
Pane Náprstku, napíšu, až mi tady veřejně slíbíte, že od tohoto důkazu zas neupláchnete jinam.
Re: Re: :-(
costmen 17.3.2012 14:29 85.71.159.* reagovat
kdyby Kalousek nebyl vyučený chemik a nepracoval jako investiční ( vedoucí ) technik ve významném exportním podniku ( samozřejmě musel být prověřen ) tak by Vám pane VN těch 24.000 kč nechal .
Pozdrav p. Nárstkovi
Mirka 17.3.2012 14:49 85.71.148.* reagovat
Zdravím hnidopicha Náprstka. Další objev. Že jste historik komunistických archiválií jsem věděla, ale že jste navíc i hnidopich, to jsem netušila. Odečtení 24 000Kč z Vašeho příjmu, a je jedno z čeho, je prašťt jak uhoď, provětrá Vaši peněženku tak jak tak. Však ono přijde i na důchod, zkrátí valorizace, už se na tom pracuje - pravil Nečas. Zato poplést si p. Náprstku jakéhosi Fuxu se spisovatelem Ladislavem Fuksem je opravdu objev. Ó Vy jedna liško mazaná(der Fuchs) : -) Jo, na svém bývalém pracovišti (velká továrna na zpracování plastů) jsem poznala spoustu vysokoškolsky vzdělaných chemiků, někteři byli dokonce i Csc. A jedni z nich působili na procovištích výzkumných,druzí na technologických a někteří dokonce i coby šéfové na úsecích ekonomických... A nebyli to jen samí géniové, zrovna tak jako Vámi adorovaný Ing. Miroslav Kalousek. Zdá se mi, že jeho ekonomická genialita se zatím nepotvrdila, spíš naopak. Ale buďte klidný, Vašeho idola Vám nikdo nebere. Krásný víkend. :-))
Re: Pozdrav p. Nárstkovi
IP 17.3.2012 20:14 85.70.185.* reagovat
Der Fuchs nebo Fox(Fire). :-)
Re: Re: Pozdrav p. Nárstkovi
costmen 17.3.2012 23:55 85.71.159.* reagovat
doplnit Liška ,fox,fuchs
Re: :-(
Pavka 18.3.2012 13:47 90.183.103.* reagovat
Spíše by to mělo platit pro tento váš příspěvek, co jste tím myslela, neboť nelze dovodit na který můj příspěvek reagujete a jde-li o neúmyslé opomenutí titulku, či spíše se jedná o záměr něco plácnout, hlavně negativně na jiného diskutujícího a nejlépe šifrovaně. Ve vašem případě paní Mirko, skvělý nápad poslední věty, nechat vše na koních a tak zanechat toho věčného nálepkování oponenta. Tím stoprocentně eliminujete zaplétání se do vlastních sítí drbů a možná se i ty koně vyrovnají s tématem daleko erudovaněji.
Re: Re: :-(
Mirka 18.3.2012 14:51 85.71.148.* reagovat
Vy dobře víte o co jde, Pavko. S těmi drby a kejvalství se Vám každopádně málokdo vyrovná, mne nevyjímaje. :-(
Enigma kdesi nahoře sítí smrad. Neřáchl sis po
Vaďura Otto 17.3.2012 12:18 85.161.52.* reagovat
hrachovisku Enigmo? Taky nám nemusíš úplně všechno hlásit.
Re: Stalo se :
Tom 17.3.2012 14:15 90.180.142.* reagovat
v pondělí v po desáté hodině se na Mostecku zřítil panelák, ve kterém bydlelo devatenáct cikánských rodin a jedna bílá rodina. Všeci cigáni zahynuli pod troskami, zatímco bílá rodina přežila. Pozástalí cigáni jsou proto velmi rozhořčeni a uspořádají demonstraci před Měst.úřadem a žádají vysvětlení, proč ty dojebaní gádžové přežili a oni ne. Šéf záchranného sboru je uklidňuje a vše vysvětluje : ,, My za to nemůžeme, oni byli v práci..." . Tom
Ano potřebujem ten strojek
Tom 17.3.2012 14:24 90.180.142.* reagovat
pane Náprstek a bylo by dobré tuto mašinkou dešifrovat, jak již jsem mockrát upozornil na vytunelované finance státu( t.j. 32 až 35 miliard Kč) típky z MUS za spolupráce kámoše Kalouska Štávy. Je záhadné, proč stát mešká a nejeví o ukradené prostředky prakticky žádný zájem. Co za tím vězí pane Náprstek. Nechce se někdo šábnout, nebo v tom lítají i někteří politici ? Asi obojí. Tom
Re: Ano potřebujem ten strojek
Náprstek Viktor 17.3.2012 14:51 89.102.255.* reagovat
K dešifrování , pane Tome, by v tomto případě stačilo uvést, kdy k provatizaci MUS (a vyvedení těch peněz) došlo, kdo byl tehdy za tu akci ve vládě odpovědný, a kam část těch peněz směřovala. Jenže to považujete za nedůležité, že. Náprstek Viktor
Re: Re: Ano potřebujem ten strojek
Dycka 17.3.2012 23:01 109.202.88.* reagovat
To sice důležité je ale mnohem důležitější je vědět proč to mělo být jako mnoho jiných případů i touto vládou zahráno do autu. Jen pro ujasnění to že se mnoho pisatelů trefuje do této vlády je proto že je teď u moci a do řešení opravdových problémů (i zděděných) se jí moc nechce. V tom je problém ne že je pravicová to je jen taková hůl na kritiky.
Re: Re: Ano potřebujem ten strojek
costmen 17.3.2012 23:51 85.71.159.* reagovat
pane VN Vy budete tak dlouho dešifrovat než zjistíte,že je vše v co jste věřil je v prdeli
Kdo za to může?
Mirka 17.3.2012 15:10 85.71.148.* reagovat
To je zajímavé, že odpovědi p. Náprstka se dají odhadnout předem. Za vše mohou komunisti, socialisti, evropský nepříznivý demografický vývoj v Evropě, občané-voliči (lid né, ten neexistuje, leda lumpen-lid) atd. Mne by zase zajímalo, kolik zmárněných dvanáctek je Náprstkova denní norma. :-))
Re: Kdo za to může?
Náprstek Viktor 17.3.2012 15:24 89.102.255.* reagovat
Každý, paní Mirko, může za to, za co nese odpovědnost. Za privatizaci MUS, s ní spojenou privatizaci Škody Plzeň a vyvedení těch peněz Kalousek vinu nenese. Vinu za průtahy úředníků na ministerstvu financí (a přehazování si toho problému se Státním zastupitelstvím), při možnosti přidat se k žalobě ve Švýcarsku, svůj podíl odpovědnosti má. Náprstek Viktor
Re: Re: Kdo za to může?
costmen 17.3.2012 23:53 85.71.159.* reagovat
ano můžete za to pane VN.Přisluhoval jste komoušům
Re: Re: Kdo za to může?
IP 18.3.2012 07:11 85.70.185.* reagovat
První věta hodná filozofa marxismu-leninismu (průprava se nezapře). Za co nese odpovědnost kupříkladu takový Vondra?
Ó
Tom 17.3.2012 15:32 109.80.107.* reagovat
to je pokrok pane Náprstek.Asi jste se musel hodně přemáhat! Tom
Re: Ó
Náprstek Viktor 17.3.2012 15:41 89.102.255.* reagovat
Zato Vy pane Tome jste se nepřemohl a vládu za které k privatizaci MUS (a vyvedení těch peněz) došlo neuvedl. Náprstek Viktor
Re: Re: Ó
Zdeněk 17.3.2012 15:43 212.111.8.* reagovat
Co se týče Kalouska, tak je to jedno. On podporoval všechny.
Re: Re: Ó
Tom 17.3.2012 17:07 109.80.107.* reagovat
já si myslím, že za vše může svatý Václav (Klaus) a politici s ním v té době ve vládě. Jinak dnešní problémy, snad musí řešit tato vláda a o tom to je pane Náprstek.Vracet se dvacet - třicet let zpátky, prostě jak se nám to hodí, je zcela nepřijatelné a nemravné. Tom
Re: Re: Ó
bab 18.3.2012 07:23 85.71.70.* reagovat
Celá kauza MUSu a přidruženého marazmu je zmapována na http://www.ceskapozice.cz/hot-top/mostecka-uhelna.
Re: Re: Re: Ó
bab 18.3.2012 07:25 85.71.70.* reagovat
Pane Náprstku, nastudujte si a dejte do souvislostí všechny dotčené instituce, všechny právně i morálně odpovědné, námi volené politiky i nevolené úředníky a dejte už konečně pokoj s vlastním selektivním a pochybným VÝKLADEM. Víte o pozadí, popředí či středu toho sajrajtu více, než já nebo kdokoliv z neúčastníků ?!?! Víte houby, zrovna jak já. Pokud mi najdete jiný relevantní odkaz, ráda budu studovat. Tady tvrdí většina, že za MUS i jiné všivárny jsou zodpovědní politici ZE VŠECH politických stran účastných na VLÁDNUTÍ v této zemi. Protože přímá odpovědnost se dokazuje těžko a morální je naprosto nevymahatelná. Bab.
Bych se picnul
Býk 17.3.2012 17:32 90.181.43.* reagovat
Tenhle pokec je dar z nebes. Buď to webmaster nezvládá, nebo to Deník koupil od Fujitsu&Drábek. Chtěl jsem něco napsat k nezničitelnému Kalouskovi ale peču na to.
Výstižné.
Kamil Kdosi 17.3.2012 22:26 85.162.255.* reagovat
Soucitný exekutor neexistuje. Takže vzít všem.
Výstižné.
Kamil Kdosi 17.3.2012 22:26 85.162.255.* reagovat
Soucitný exekutor neexistuje. Takže vzít všem.
Re: Výstižné.
costmen 17.3.2012 23:56 85.71.159.* reagovat
to zní jako útlocitný řezník
Malá poznámka ke smajlíkům.
Hadí oči 18.3.2012 03:39 89.176.146.* reagovat
Přemýšlel jsem, proč někteří klikají na toho šklebícího se smajlíka. Jako nejpravděpodobnější mě napadla možnost, že to ani tak není proto, že by se mnou nesouhlasili, neboť něco takového nebude možné, ale spíš to bude proto, že jsem prozradil něco, co mělo být do účinnosti zákona utajeno. Ze zkušenosti je můžu uklidnit, že většina připravovaných sviňáren nejen v těchto zákonech bude odhalena, až bude pro postižené osoby pozdě. Hajzlové jsou vždycky o krok dopředu. Typickými příklady je prošpikovaná naše ekonomika, rozvrácena tisíci vytunelovaných a gangsterskými falešnými konkurzy zlikvidovaných podniků (Zbrojovka Brno), přes funkční zemědělská družstva, drobné chovatele a pěstitele až po ty nejmenší živnostníky.
Re: Malá poznámka ke smajlíkům.
Hadí oči 18.3.2012 03:45 89.176.146.* reagovat
Kam se to zase přiřadilo? Psla jsem to jako reakci na příspěvek VIZ: costmen 16.03.2012 07:12 85.71.159.*
MUS - je velký kus
Mirka 18.3.2012 11:01 85.71.148.* reagovat
Z té kauzy MUS je nejzajímavější to zdržování šetření a marné urgence švýcarských soudů. a to je třeba se zaměřit, ne na nějaké přihlouplé pindy všeználka p. Náprstka.
Banky nám kradou duši
Sasin 18.3.2012 15:24 178.72.229.* reagovat
Rozhovor Jany Ciglerové s Jaroslavem Duškem. Ad " Musíte přece někde bydlet a nějak platit složenky, ne? Tahle planeta je postavená na tom, že tu všechno je. Člověk se narodí a planeta má pro něj všechno kompletně připravené. Ví to každé zvíře a každý hmyz. Ti nepotřebují peníze -na co? Normálně žijou. To my lidi hrajeme virtuální hru, že si všechno musíme koupit. " http://blog.bio.cz/banky-nam-kradou-dusi-rozhovor-jany-ciglerove-s-jaroslavem-duskem
Re: Banky nám kradou duši
bab 18.3.2012 16:59 85.71.70.* reagovat
Otázka :""Neseděl jste před lety sám v grantové komisi?"" Odpověď: ""Seděl. Byl jsem tam nominovaný. Tehdy se udělovaly granty tak, že grant tvořil polovinu peněz z rozpočtu. Druhou polovinu si muselo divadlo sehnat. Ptal jsem se, proč mají divadla shánět druhou polovinu. Řekli mi, že to je proto, aby se umělci naučili podnikat. Nechápal jsem to, podnikatele taky nikdo nenutí, aby uměli malovat nebo zpívat. Umělec je nepraktická bytost. Jak říká Samuel Beckett, být umělcem znamená selhat. A umění je věrnost tomu selhání. Takže se umělci učili švindlovat a vytvářeli si umělé náklady, aby do grantu vtěsnali i tu druhou polovinu. Tehdy jsem to vnitřně opustil. Odešel jsem z toho a založil si divadlo, na které jsem granty nemusel potřebovat."" Ano, návod na život, pro život, k životu. Bab.
Re: Banky nám kradou duši
bab 18.3.2012 17:02 85.71.70.* reagovat
Vybraná další otázka: ""A co říkají ti, kteří vás nechtějí oddělit od celku?"" Odpověď: ""Že vy jste ten celek. Že člověk je vším. Že nejde volit něco proti něčemu. Neexistují výhodné nabídky a neexistuje ani zisk, protože ten je vždycky na úkor někoho jiného. Celek jako takový vytváří harmonii, spolupracuje na mnoha úrovních, vyrovnává jemná napětí. Profitovat můžete doopravdy jen tehdy, když profitují všichni ostatní. Proto je klíčem k vlastní spokojenosti žít co možná nejvíc ve vědomí celku. Ale neberte mě moc vážně, ve skutečnosti nic nevím.""
Re: Banky nám kradou duši
bab 18.3.2012 17:04 85.71.70.* reagovat
A do třetice, pane Sasine. Otázka : "" Jak se to dá rozeznat?"" Odpověď: "" Snadno. Podle toho, jestli vás to odděluje od celku. Pokud vás to odděluje od jiných lidí, od jiných bytostí, od rostlin, zvířat, od matky Země, od galaxie. Jakmile někdo tvrdí, že jste vy nebo on lepší než ostatní, že tato cesta je lepší než jiná, že máte nějaká větší práva než jiní, tak vás obratně odděluje od celku. Takový člověk vás svede na dílčí slepou cestu labyrintem. Brána k manipulaci vede skrz oddělování lidí od těch druhých, od ostatních bytostí, od proudu života. Manipulátoři se lidem snaží namluvit, že ti druzí je ohrožují, potřebují vyvolat strach, aby pak mohli nabídnout naději. ""
Paní Mirko
Tom 18.3.2012 16:18 109.80.107.* reagovat
MUS je dobře zmapovaná a neměl by byt velký problém to dotáhnout do konce. Ale je tu ten problém jak s hospodářskou, tak i politickou kriminalitou a zodpovědností. Proto ty brzdy a o finance blok. ve Svajcu se zajíma pan kámoš Kalouska Stava. Proto ty průtahy a nezájem Min. financí. V návaznosti v tom buder lítat i M. Roman a tým kolem Koreckýho ze Skody Plzen a další típci i politici, kteří brali různé všimné do stranických kasiček. Jo to tvrdej propletenec, ale jít po stopě převodů financí, tak by bylo jasno. Někdo ty příkazy a pokyny dával, přeci banka sama o své vuli, nepřevede miliardy do zahraničí.
Re: Paní Mirko
IP 18.3.2012 16:47 85.70.185.* reagovat
Nezapomínejte Tome, že Romana instaloval Vladimír Špidla, socialista. Příslušník toho kmene, který rozhazoval pastelkové v době, kdy byl růst HDP celých 6 % a neusiloval o snížení deficitu státního rozpočtu. Naštěstí máme Miroslava Kalouska, který se snížením deficitu zabývá už tři roky. A to se tady najdou takoví, kteří tvrdí, že za nic nemůže, že se nesnaží. Má jen smůlu - dostal se do holportu se stranami, které mu furt hazí větve z růže šípkové pod nohy na kterých mu ještě okopávají kotníky. Už má modřiny až pod koleny.
Už se
Tom 18.3.2012 19:44 109.80.107.* reagovat
zase vracíte dvacet let nezpět a to není fer. Spidla nabo Sobotka, Paroubek, ale za nich takové průsery nebyly ani náhodou. Způsob rekultivace financí Kalouskem nemůže přinést nic dobrého. Pouze dožene inflaci do maxima a stát do recese, neboť se spousty podniku a podnikatelů na vše vyserou a pujdou na podporu a pár kaček navíc vydělaj načerno bokem. To je realita a nemluvě o podstatném nárůstu nezaměstnaných a nákladů na sociální výdajé. At to raději zabalí hned, než bude pozdě! To není ministr financí, ale hrobník, který pohřbí i chuť lidí k životu a k práci, prostě hovado, podporované stejným trotlem v podání pana Nečase. Lituji, ale tak to vidím já a málokdy se spletu. Tom
Kdo to kazí? Ponert patří do blázince !
Ptažák 19.3.2012 11:36 85.160.19.* reagovat
Proboha! Zbavte se Zdeňka Ponerta! Já toho hochštaplera znám od r. 1996 a nemohu o něm napsat nic pozitivního. Jako dnes ho vidím vystávat celé dny se svým taxíkem na Malém a Staroměstském náměstí v Praze. Upocený, v létě v kraťasech s nohou na volantu (sandále a ponožky), kouřil a koukal na televizi. Číhal na svého cizince. Když viděl cizince jak nesou velký nákup z některé prodejny s Českým křišťálem, vyrazil a vetřel se k nim, že jim pomůže a pak je vtáhl ho do svého smradlavého taxíku. Za celý den mu stačilo takto ulovit třeba jen jednoho hejla, odvézt ho na letiště a obrat ho o cca 2 tis. Kč . To mu na den stačilo. "Revolucionář" se z něho stal teprve potom, co mu magstrát sebral licenci za předražování, podvody a násilí při bitkách o místo ke stání svého taxíku! Takoví taxikáři udělali ČR hroznou ostudu! Asi mu od té doby kape na karbid. Tento člověk celé hnutí jen diskredituje! Distancujte se od něho! http://byznys.lidovky.cz/tri-kilometry-z a-400-korun-taxikar-obhajoval-cenu-kvali tou-sluzeb-php-/ln-doprava.asp?c=A091119 _094845_ln-doprava_abc http://www.youtube.com/watch?v=dMXUGvpQi70&feature=related Názor kolegy taxikáře: PRAŽSKÉ TAXI Ponert byl txikář, který protizákoně okrádal zahraniční turisty - Ponerte jsem taxikář a stydím se za tebe - díky sráčům jako jsi ty nás mají lidé všechny za zloděje - měli tě zavřít - škoda že se tak nestalo. A ostatním lidem chci říct, že poctivý taxikáři nemají a nikdy neměli s timto nepoctivcem nic společného!
eCMeLAGpsbHsBOfP
zPcCEXUNJC 24.3.2012 11:43 60.251.239.* reagovat
than done! Good luck on the weight loss! you'll get there. if you get a cchnae, check out my posts on losing weight. they totally are like yours! i can commensurate!My recent post []
eCMeLAGpsbHsBOfP
zPcCEXUNJC 24.3.2012 11:43 92.96.195.* reagovat
than done! Good luck on the weight loss! you'll get there. if you get a cchnae, check out my posts on losing weight. they totally are like yours! i can commensurate!My recent post []
eCMeLAGpsbHsBOfP
zPcCEXUNJC 24.3.2012 11:43 176.31.203.* reagovat
than done! Good luck on the weight loss! you'll get there. if you get a cchnae, check out my posts on losing weight. they totally are like yours! i can commensurate!My recent post []
O jakých nacistech tady píšete,to nevím,ale o nesamostatnosti
Karel 27.3.2012 20:00 90.176.43.* reagovat
se nedá hovořit v tomto samostatném osobním postoji 12 tiletého chlapce Uudam zpívá své zesnulé matce.. ( CZ titulky ) http://www.youtube.com/watch?v=EGdLNqUDVL8&feature=email Uudam - 12letý chlapec, který ztratil matku v Mongolsku při automobilové nehodě. Bylo mu 8 let. Ve věku 11 let, nešťastnou náhodou přišel i o druhého rodiče, když byl jeho otec zabit na cestě. Uudam se registroval do soutěže Čína má talent show 2011 aby uskutečnil svůj sen s písní "matka ve snu". Píseň je zpívána v mongolštině, takže ne každý může plně pochopit slova, ale emoce a vyjádřením emocí Uudam přivedl miliony posluchačů k slzám. Uudam řekl, že tuto píseň zpívá tolikrát, kolikrát si vzpomene na matku, a jeho matka si vždycky přála, aby seděla vedle něj...
Popálená Natálka zajistila finančně celou rodinu
Karel 27.3.2012 20:35 90.176.43.* reagovat
Popálená Natálka má ráda tatínka, kterého z vězení propustili jen díky milosti pana prezidenta. Popálená Natálka už nastoupila do školky. Zatím stále neví, co se jí stalo http://jdem.cz/tt5u5 Dcera klečela v plamenech, říká žena http://jdem.cz/hjvf9 Vypálený dům ve Vítkově zdědilo pár dní před útokem šest Němců http://jdem.cz/hjvq7 Pro Natálku zřídili další konto, peníze z něj dostane až v dospělosti http://jdem.cz/hjv77 Budišovští nemají s rodinou Natálky problém, s některými Romy však ano http://jdem.cz/hj4e2 CNN http://jdem.cz/hjve5 Přejeme uzdravení a lásku rodičů a odsuzujeme tento zločin, který nemusel být. Život se dá přece žít v poklidu. Otec Natálky byl odsouzen k ročnímu vězení za krádež a poškozování cizí věci. Pokud by prezident nezasáhl, musel by se Kudrik do vězení vrátit http://jdem.cz/t97s3

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005 - 2014, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz

Česko vítá jaro