71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj
regionální Deník

Diskuse: Poslední týden

Ivan Hoffman

Poslední týden

Poslední necelý týden ve funkci prezidenta začne pro Václava Klause v podhradí, kde senátoři budou hlasovat, zda si na něj jako celek budou u Ústavního soudu stěžovat pro…

DISKUSE OBSAHUJE 108 PŘÍSPĚVKŮ

4.3.2013 04:50 88.83.240.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Ottošu. Né abys u tehoto stavnostního smutku, kdy nás opůšťá
Vaďura Otto 4.3.2013 04:50 88.83.240.* reagovat
hlava státu tadyk zasej zabředl do svojého pretoriánství a lůzovství a vylévál mu na hlavu kbelíky pomejí. Uvědom si, že nedávno převzal z rukou jednoho z nejvýznamnějších soudruhů ČSSR nejvyšší státní vyznamenání sousedního Slovenska. Co Ty jsi dostal od bývalých soudruhů? Odpovím za Tebe. Hovno. Tak si to Ty pretoriáne zvaž a s nejvyšší pečlivostí, která Ti není vlastní, čti pozorně níže položené příspěvky a všimni si jejich inteligence, přehledu a nezaujatosti. Budou psané osobami s nejvyššími morálními kredity a co slovo, to bude perla. A ne jako Ty, lůzo kabátnická. A koho jsi Ty Ottošu poslal ven z basy? Odpovím zase za Tebe. Nikoho. A on Ty darebáku Ottošu, přímo cítil s otci rodin za katrem, kteří se nemohli věnovat svým dětem a pustil jich tisíce aby mohli pracovat a slušně žít svůj plnohodnotný tržní život. A Ty jsi lůzo pretoriánská tak akorát lidi do base dostával, střílel jsi po nich na státních hranicích zadrátovaných proti imperialistům a kdoví jestli jsi ještě v 50.letech nevěšel nevině odsouzené lidi. O tom, že jsi v 50. letech naháněl lidi do JZD a kradl jim jejich pole, lesy a louky ani nepochybuju. Oprosti se Ottošu v tento smutečně slavnostní týden od lůzovství a pretoriánství a utírej slzu v oku stejně tak, jako ji budou utírat i zdejší myslitelé. ( Ottošu, za chvíli to začne tady. Uvidíš tů ládovačku)
Podmínka nutná, nikoliv dostačující
Jiří Vyleťal 4.3.2013 06:46 88.101.3.* reagovat
Je dobré si uvědomit, že Klaus neodchází proto, že by falešné hodnoty, které zosobňuje, česká společnost jako celek odmítla, ale proto, že podle zákona ve svém úřadě déle být nemůže. To, co se u nás za dlouhých 23 let Klausova panování etablovalo, tu bude dál. Ne proto, že Václav Klaus své vidění světa tak dokonale společnosti naordinoval – i když, pravda, jeho vliv na společenské dění značný byl – ale proto, že společnost se na žádných jiných ideálech, než představuje Klausovo klanění se bohu peněz, nebyla schopna shodnout. S odchodem Klause se to nejpodstatnější nemění. To se začne měnit až tehdy, když lidé začnou chápat, že nežijí sami sobě. Že dobře nám nebude až budeme mít všichni to, po čem toužíme, a tehdy, když ti druzí budou mít vše, co potřebují. Odchod Václava Klause z veřejného života může být nejvýše příspěvkem k vykročení na tuto cestu. Nutným, nikoliv dostačujícím. Váš Jiří Vyleťal
Znemožnění senátoři
Pavel Šimon 4.3.2013 07:34 95.173.218.* reagovat
Nejdříve tomu opravdu velkému počtu senátorů musel někdo (Wagnerová) vysvětlit, jaký je rozdíl mezi vlastizradou a velezradou. Zdá se, že už to rozpoznali. A tak se dnes budou znemožnovat napodruhé. Už dokonce "pochopili", že amnestie na velezradu nepostačí, protože prezident jen využil svého práva, tak k návrhu přiloupli ještě jiné pitomosti, jako např. otálení s podpisem tzv. Lisabonské smlouvy. Až historie bude muset psát, že nejen prezident, ale všichni ústavní činitelé, kteří podepsali jsou adepty na slůvko velezrada, přesněji vlastizrada. Možná bude historie milosrdná a zaznamená, že prezidenta k tomuto činu donutili. Osobně od prvopočátku právě tento podpis panu Klausovi vyčítám. Ale to není důležíté. Zdraví Pavel Šimon
Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
185 4.3.2013 07:50 85.70.185.* reagovat
Rád bych dnes učinil krátké prohlášení, k čemuž využívám skutečnosti, že téma Klaus mě nezajímá a už mě docela omrzela Hoffmanova averze vůči tomuto velkému českému politikovi přelomu tisíciletí. O víkendu jsem byl v dobré náladě a pěkně se mi tady relaxovalo, nicméně jeho závěr mě docela otrávil. Tohle přiznání pravděpodobně pana Divína potěší, zarmoutím ho však tím, že si uložím na nějaký čas půst od působení jeho duševních zvratků. Ubude mu tak sice jeden terč, kvůli kterému se musel vysilovat, nespat a měnit IP adresy, ale zároveň ztratí terč, kvůli kterému se rád vysiloval, nespal, zběsile klikal na smajly a mobilizoval všechnodobrařskou falangu k měnění IP adres. Členům jeho družstva sděluji, že neodcházím, jako někteří z nich v minulosti, abych se už "nikdy nevrátil", jen jsem přes noc ztratil trochu sitzfleisch a také získal job, který mě asi na čas víc vytíží. S návratem někdy počítám, že by se však psychotici, sociopaté a paranoici do té doby vyléčili, s tím ani náhodou. :-)))
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
rozkošná 4.3.2013 07:59 109.80.70.* reagovat
Stoosmdesátpětka si taky zařídí, aby to bylo podle ní. Ale na váš vkus elegantně. Dobré ráno.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
rozkošná 4.3.2013 08:01 109.80.70.* reagovat
A teď sedí u netu a čeká, do koho by se zase mohla začít trefovat.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
Rudek 4.3.2013 08:24 83.240.16.* reagovat
Už drahnou dobu hledám v příspěvcích pana Kulicha č. 185 nějakou logiku. Marně. Prezentoval se tu coby doktor psychologie, ovšem jeho styl a hlavně zacházení s psychiatrickými pojmy toto vzdělání zcela vylučuje. Jeho úkolem tu bylo denně "sejmout" diskutéry pravicového založení, což ovšem vedlo jen k radikalizaci postojů. Vítám tedy jeho odchod do (doufejme) užitečnějšího zaměstnání. Jistě to přispěje ke kultivaci blogu.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
Vaďura Otto 4.3.2013 08:27 88.83.240.* reagovat
Vidiš to Ottošu, sem Ti to psál už fčérá. Pan Rudek, to je osobnost. A nebójí sa. A nigdy sa nebál. Tady máš zářný příklad jak sa chovat.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
Zdeněk 4.3.2013 11:01 93.89.107.* reagovat
Pane Rudku, nejsem si jistý, že se tu "185" prezentoval jako doktor psychologie, jestli, tak okrajově, co mne ale udivuje je pravě vaše jistota, že tomu tak není a pátrám po důvodu, proč je to pro vás tak důležité. V každém případě vás beru s velkou rezervou, hovořit zde o diskutérech PRAVICOVÉHO smýšlení, tedy těch, kteří při každé zdejší praktické zkoušce z pravicovosti dopadli jak sedláci u Chlumce (vedle ostatních věcí především bolševický způsob prosazování názorů a závist), které pan "185" rozebral k nepříčetnosti, tak to jasně hovoří o vaší totální nezpusobilosti dělat nějaké objektivní hodnocení. Budu se těšit na jeho návrat.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
MP 4.3.2013 11:15 85.71.148.* reagovat
Zdeňku, naprostý souhlas. Ten pán, který tu vynáší tak jednoznačné soudy o druhých, se bohužel mýlí. Je to veskrze jen jeho subjektivní názor - a toho by si měl být vědom. Už i proto, že sám není uznávanou autortou - ani na tomto webu). :-(
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
bab 4.3.2013 21:10 90.177.195.* reagovat
Dobrý večer, pane Zdeňku, prezentoval se. Po ostré a neutuchají masáži. :-) Sem pochopila, že si dělá legraci. Dalších komentářů se zdržím. Taktéž dočasně. :-) Zdravím. Bab. P.S.: Pro v(f)šechny : Běžkování ... no běžkování, spíše opatrný pohyb, abych si neublížila. Ale, ač dopoledne bylo trochu zledovatělé, pohybovat se stopou i mimo stopu bez človíčků, v bleděmodru nad hlavou a s bílým pod nohama, je parádní očista. Co si přát víc...
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
Karel-i 4.3.2013 08:25 89.176.186.* reagovat
Stoosmdesátkopětko !!! Já se domnívám, že míříte do služeb na hrad !!!
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
Ale 4.3.2013 10:58 81.200.55.* reagovat
Vše dobré, přeji brzký návrat, nebo ten fáša nadobro propadne psychopatizmu.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
costmen 4.3.2013 11:37 85.71.159.* reagovat
nevím jak komu,ale budete mi chybět.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
MP 4.3.2013 13:58 85.71.148.* reagovat
Mně také... :-(
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
bab 4.3.2013 20:47 90.177.195.* reagovat
Dobrý večer, pane 185. V 7:50 byl ve vlaku jediný pár lyží běžek, ale stopa kolem rybníků a po pláních a lesem a kolem lesíků se mi odvděčila. :-) Takže s úsměvnou slzou v oku čtu Vaše dílčí loučení až navečer a budu se těšit napříště. :-) Ale nezdržovat se na jobu dlouho. Návratem zklamán jistě nebudete. :-) Bab.
Re: Státoprávní prohlášení u příležitosti odchodu zemského škůdce z funkce - po druhé :-)
bab 4.3.2013 20:55 90.177.195.* reagovat
Ještě dopoznámka. :-) O škodlivosti ješitných a sebestředných narcisů, co trpí občasnou velmi cílenou ztrátou paměti a přitom jsou velkými politiky, není na škodu chvílemi mluvit a psát. :-) Zdravím. Bab.
Velezrada
Rudek 4.3.2013 08:13 83.240.16.* reagovat
Je to až magické slovo: velezrada. Přísluší člověku, který zničil či se pokusil zničit stát, jeho územní celistvost či jeho struktury. Krátce poté, co se stal VK premiérem, tak spolu s Mečiarem způsobil masivní porušení celistvosti státu zvaného Československo. Osobně jej za tento čin chválím, ale ústavně soudním přezkumem tento krok, pokud vím, neprošel. Dodnes mu to nemůže hodně zejména starších lidí prominout a je pro ně velezrádcem. Co ale vadí i mně, tak to bylo jeho pohrdání Ústavou (naposled ústavním právem každého občana na řádný soudní proces, který byl amnestií s abolicemi znemožněn), ale např. neposlechnutím rozsudku Nejvyššího soudu o nečinností ve věci jmenování soudce, který si jeho kroky dovolil kritizovat. Přitom jej nemusel jmenovat, mohl taktéž nejmenovat, jenže by to musel zdůvodnit a kritika jeho majestátu by asi moc důvodně nezněla. To jsou jen dva z mnoha defektů VK. Prezident vystupoval jako panovník, který stojí nad zákony a soudy, což je v demokracii nepřípustné. Opravdová velezrada by jistě bylo i prokázání jeho spolupráce s ruskou rozvědkou. To se ovšem jen tak neprokáže, přestože jeho chování, zejména rozbíječská snaha směrem k EU, by tomu velice silně nasvědčovala. Před volbami VK a jeho rodina rozjeli nechutnou aktivitu při zjišťování minulosti otce a tchána Karla Sch. Ukázalo se, že v 90% šlo o lživé informace. Zároveň však však vyšla špína ohledně nacistické profesní kariéry tchána VK. Podrobnosti o životě otce VK přitom nejsou známy vůbec, a verze o Vjačeslavu Pružinském, kolující na internetu, znějí docela věrohodně, a byla by to záležitost s tím nejvyšším vyděračským potenciálem ze strany Ruska. // Patřím tu spolu s Eddanem k nejvytrvalejším kritikům politiky VK. Jeho skalní zastánce jsem se opakovaně ptal, co by ještě musel VK provést či co by se na něj muselo provalit, aby svůj idol opustili. Pokud nic takového neexistuje (a já se domnívám, že tomu tak u mnohých je), tak potom už nejde o politiku, ale o něco jako náboženskou sektu. Osobně tedy odchod VK vítám. Radost mi ovšem kalí osobnost toho nastupujícího. O jeho hostech na oslavě zvolení někdy příště. Přeji dobrý den.
Re: Velezrada
Pavel Šimon 4.3.2013 12:57 95.173.218.* reagovat
Pane Rudku, několik poznámek. Nevím zda si to uvědomujete, že na jedné straně tady hájíte parlamentní demokracii a na straně druhé jí pohrdáte. To v případě rozdělení Československa. Tehdy výsledky voleb dali politikům a to zejména těm slovenský mandát k rozdělení státu. Že to ti dva politici provedli bez problémů je spíše jejich zásluhou. Připomenu jen, že tehdy šla ODS do voleb s názorem, že podpoří jen funkční federaci. Nejste sám, kdo na to již zapomíná. Dále zmiňujte "nečinnost" Klause při jmenování ústavních soudců. V tom ale nejste sám a připojujete se ke lži těch politiků, kteří občanům vnucují tento názor. Každý ví, že návrhy prezidenta smetl Senát, resp. konkrétní senátoři. Nedůstojná vás pane Rudku je také zmínka o jakýchsi tajných jednání s ruskou rozvědkou, pochopitelně beu důkazů. Proč zrovna vy potřebujte plivat jedovaté sliny, to je mně záhadou. V jednom s vámi souhlasím. Nedůstojné bylo podle mne předvolební probírání rodiny Karla Schw., což se rodině Klausově vymstilo potom po vobách. Zdraví Pavel Šimon
Re: Velezrada
Pavka 4.3.2013 14:25 90.183.103.* reagovat
Pane Šimone, dovolím si upozornit, že v příspěvku pana Rudka o nečinnosti návrhu ústavních soudců, nepadlo ani slovo. Nejmenování toho čersvě vyštudovaného mladíka soudcem je jiná kauza a bohužel u tohoto stavu zůstalo dodnes. Toto skutečně neústavní jednání nevysvětlili ani dobře placení hradní kašpárci.
Re: Velezrada
Enigma 4.3.2013 17:41 85.71.138.* reagovat
Pane Pavko, senátor Antl ve 20ti minutách Radiožurnálu pět minut napadal to, že Klaus nejmenoval soudce ústavního soudu. To je jednak lež a přinejmenším zkreslení. Jmenoval a senát zamítl. Senát zamítl úmyslně, protože chtěl počkat na jmenování senátních soudců Zemanem a za jejich asistence. To je strategie levice. Urvat si ÚS. A pokrytci drzí ještě za to žalují z velezrady, že Klaus oslabil Ústavní soud. Naopak Ústavní soud odmítl stížnost V.Klause na Ivu Brožovou za nečinnost ve funkci předsedkyně Nejvyššího soudu. To jsou ty průtahy v šetření a souzení těch epimediálních kauz. Paradox doby je, že Iva Brožová kritizuje Klause za bránění korupčníků, aby byli odsouzeni. To vše přes amnestii. Pane Pavko je šílené, jak se socanovi páchajícímu další ostudu v mezinárodním měřítku za jeho sviňárny a vyřizování si účtů ještě tlaská.
Re: Velezrada
Pavka 4.3.2013 20:43 90.183.103.* reagovat
Pane Enigma jsem ten poslední, který by mohl komplexně hodnotit počínání V. Klause v jeho politické karieře, jak vidno i z mého předchozího vyjádření. V tomto případě jsem si pouze dovolil upozornit pana Šimona na malou nepřesnost, které se dopustil vůdči panu Rudkovi, který vyčítá V.K. jeho selektivní přístup ke jmenování soudců a to konkretně u osoby adepta Langera. Tady se přikláním k názoru pana Rudka, že ješitnost V.K. zastínila zavedené zvyklosti. Pokud se senátor Antl vyjadřoval k situaci podaných návrhů V.Klause na ústavní soudce vámi popisovaným způsobem, tak to také považuji přinejmenším za zkreslující. A to, že si socani osvojili zneužívat Ústavní soud, jenž hlavně na tuto hru přistoupil, je mi také proti srsti a doufám, že nedojde na hypotézu o levicové demontáži demokracie za aktivní podpory M.Zemana, při jeho nových návrzích k doplnění ústavních soudců. Bohužel stále je dostatečně početná klaka, která je schopna na populistické socanské a nebojím se říci mnohdy vlastizrádné konání , freneticky tleskat. Spravedlivé je si však přiznat, že lví podíl na této situaci má ta nedůslednost potřebných kroků pravice a její neschopnost tyto kroky řádně vysvětlit.
Re: Velezrada
Sasin 4.3.2013 21:27 178.72.229.* reagovat
Nedře vás to, když je Pavka za vámi ? Muheeeee
Re: Velezrada
Enigma 4.3.2013 17:28 85.71.138.* reagovat
Jak se máme pane Rudku vypořádat s tímto názorem Klause? Výňatek z rozhovoru v Právu."" Myslíte si, že lidé kolem Havla chtěli zavést jakousi vládu nevolených elit?"" "Jejich koncepce, která vznikla z hesel, která používali v souboji s komunistickým režimem – jako heslo občanské společnosti – to byl elitářský přístup, který nechtěl standardní parlamentní demokracii. A o to, že nechtěli politické strany, které ztotožňovali se stranou komunistickou, byl fatální střet počátku 90. let, který jsme dnes a denně prožívali. Dávalo se mi k dobru, že jsem prováděl ekonomickou transformaci, což je určitě pravda, ale myslím, že jsem také zásadním způsobem přispěl k vytvoření standardního politického schématu, tedy systému politických stran a elementární parlamentní demokracie. To byl krok, který nás strašně rychle a hned na počátku posunul kousek dál než všechny ostatní postkomunistické země. Tam byl tento nepřetržitý souboj. Úspěšnost byla v tom, že jsme tento systém zavedli. Druhá věc je, jak se systém vyvíjí či jak dobře fungují politické strany."
A Ottošu nemysli si, ža tady dneskaj něco okecáš.
Vaďura Otto 4.3.2013 08:15 88.83.240.* reagovat
A nedaj Bože, aby na Tebja moseli volat ludé pevných morálních zásad a kvalit ( tak jak to bylo v minulých debatát) zasej cencora. Podivaj sa Teho pretoriána a lůzu rozkošného. Toť kůsek nad Tebů. To je eště větší pretorián jak Ty a k srdci si nevezne nic. Tož tady cesta Ottošu nevede.
Re: A Ottošu nemysli si, ža tady dneskaj něco okecáš.
MP 4.3.2013 13:43 85.71.148.* reagovat
Pravda je, pane Vaďuro, že ten dotyčný pan Ottoš sama důstojnost opravdu néni... Teda - jako na příklad ten pán, co sa prézentuje hentam nad ním... Tak to teda, na mů dušu, ani náhodů.. :-(
Nekorektní Hoffman
Pavel Šimon 4.3.2013 08:15 95.173.218.* reagovat
Komentátor těžko kryje radost z odchodu jemu nenáviděného prezidenta. Snažil se o objektivitu, ale nekorektní byl minimálně ve dvou věcech. Není pravda, že byl Klaus mimořádně nepopulární. Naopak, za 10 let prezidentování byl v drtivé většině na čele průzkumů a výrazná změna nastala až nyní po amnestii, což jsou pouze 3 měsíce. A není (nebude) také pravda, že po tomto prezidentovi nebude nic moc vidět a to v kladném i záporném smyslu. To už ale nejde vyhodnotit nyní, to musíme nechat na historii. Pavel Šimon
Re: Nekorektní Hoffman
Zeb 4.3.2013 08:22 147.231.19.* reagovat
můžete vyjmenovat jaké pozitivní kroky tenhle pán za 10 let svého úřadu udělal doma a ve světě? Třeba si ho ještě na poslední chvíli začnu vážit................
Re: Nekorektní Hoffman
Pavel Šimon 4.3.2013 11:15 95.173.218.* reagovat
Pane (Zeb), to bych mohl, ale nevím komu a s tím mám problém, jak jistě víte. Pavel Šimon
Re: Nekorektní Hoffman
Zeb 4.3.2013 14:58 147.231.19.* reagovat
tak tohle je hodně laciný.............no, asi toho bude víc, co nevíte
Re: Nekorektní Hoffman
costmen 4.3.2013 11:41 85.71.159.* reagovat
klaus nikomu nezáviděl peníze.I tu penzi nechal havlovi.To havel nechal odbrat penzi husákovi jako bývalé hlavě státu.
Re: Nekorektní Hoffman
Zeb 4.3.2013 15:04 147.231.19.* reagovat
co je to za nesmysly, prezidenti si neurčují penzi, ani sobě, ani svým předchůdcům, ani následovníkům
Re: Nekorektní Hoffman
costmen 4.3.2013 17:33 85.71.159.* reagovat
vole,bylo to tak
Vezni si Ottošu příklad z pana Rudka. To je velikán myšlenek, charakteru
Vaďura Otto 4.3.2013 08:17 88.83.240.* reagovat
a pevných životních postojů. Uč sa od něho. Šak nebývá daleko a třebas ste z desátého kolena aj rodina.
Re: Vezni si Ottošu příklad z pana Rudka. To je velikán myšlenek, charakteru
MP 4.3.2013 10:55 85.71.148.* reagovat
Jsou mezi námi takoví, kteří mají tendenci vždy - a v každé době, přimknout se k "velikému tomu dubisku," k silnému jedinci, autoritě, ať už je jakkoliv mravně a morálně zdatná či nedostatečná. Hlavně že má moc a vliv... Bohužel, tak to je, a nic se s tím nedá dělat. Václav Klaus pro mne byl atoritou asi jen do r. 1993. Po jeho jedné (asociální) odpovědi invalidní paní v rozhlasovém Radioforu, a i později, když prohlásil, že nezná co jsou to špinavé peníze, jsem si o něm udělala úsudek, a ten trvá dodnes. (Pozdější jeho činy a názory mě utvrdily v tom, že byl správný). Proto, i přes jeho některé klady, si myslím, že nám, občanům ČR, chybět. nebude. Doufám, že po nové prezidentské inauguraci snad přijde k určité obrodě atmosféry v zemi, a skončí se klanění jedinému "zlatému teleti, " výkonu, penězům a majetku. To, že si nastávající prezident Miloš .Zeman nevzal zlaté pero, které mu bylo kdesi s poníženou úklonou nabízeno, dává naději, že si na budoucí podlézače a leštiče klik, jak tomu bylo u jeho předchůdce V.Klause, sám nepotrpí. Ach jo... Doufám, že aspoň to... :-(.
vzít
Zeb 4.3.2013 08:17 147.231.19.* reagovat
do svých řad zpět Otce zakladatele, to by bylo něco na způsob veřejné popravy ODS............... kdo by to před 20 lety řekl
podivaj sa Ottošu aj na průzkumy než něco napíšeš.
Vaďura Otto 4.3.2013 08:20 88.83.240.* reagovat
Ať vidíš jak máš mluvit.
A vyvaruj sa Ottošu teho, že jednů budeš rozkošný,
Vaďura Otto 4.3.2013 08:24 88.83.240.* reagovat
za chvílu hrozný a za další chvílu zase něco iného. To néni Ottošu obrázek o dobrém charakteru. To je eště víc pretoriánské a lůzovské.
Mé zraky upírají se k Vatikánu, ...
Eddan 4.3.2013 11:39 109.81.245.* reagovat
... tam se chystá něco daleko zajímavějšího, nežli odchod Klause a jeho kamarilly z Hradu. A co teprve v Německu? Tam včelka Mája v nové animované verzi zhubla a úvodní píseň již nebude zpívat pan Gott!!! Jak to praví Hogo Fogo v Koňské opeře: fraška života pádí jak zběsilá herka a publikum už pranic nezajímá zápletka prvního dějství... Pěkné pondělí a nezapomeňte - březen, měsíc (účetní) knihy!
Nechci soudit.
Srab 4.3.2013 13:32 85.71.109.* reagovat
Nechci soudit,protože to je úkol historie a životopisu republiky. Po výlevech některých senátorů se mi spíš chce zvracet. Rozhodně nepatřím do tábora milovníků a obránců Václava Klause a měl jsem a mám k němu hodně výhrad. Ty jsem i v dřívějších názorech popsal ale nikdy bych nečekal,že výzvu,kterou podepsalo asi 85 tisíc lidí,senátoři nakonec obrátí někam zcela jiným směrem. Všem kteří podepsali výzvu šlo o to aby bylo upozorněno na to,že Václav Klaus vyhlášením amnestie bez souhlasu ústavodárných orgánů, zavinil další nárůst zločinnosti a zavinil tak problémy dalším okradeným a poškozeným novými zločiny propuštěných zločinců,kterým se dílem pracovat nechce ale hlavně nemají kde se ucházet o práci,protože práce prostě není a asi dlouho nebude. Pak zejména omilostnil ty, kteří se podíleli na rozkradení miliard majetku republiky a tedy majetku všech s tím, že nikdo kdo měl v těchto majetcích podíl,či akcie, nedostane nic. Takže vlastně amnestií se zůčastnil osobně na dalším okradení řady prostých lidí. Dále šlo o povedenou kuponovou privatizaci-autor opět-Václav Klaus, která byla vlastně ještě v době jeho fungování jako přesedy vlády nebo ministra financí, prvním veřejným okradením široké veřejnosti,která v dobrém úmyslu zachránit republiku a samozřejmě také něco málo vydělat během roků následujích, oslyšela tuto akci. Poté byli majitelé rádi,když dostali alespoň něco málo za výkup kuponové knížky ,pokud něco vůbec dostali. Takže toto a pak ještě další kiksy,kterých se dopustil V.K. byly v podstatě motivy vedoucí k výzvě obyčejné lidi. Naopak, jeho postoje k Evropské Unii a k měnové unii já osobně a se mnou i řada dalších, bych podpořil,protože to je o něčem úplně jiném. Je to o naší národní svrchovanosti a právu rozhodovat sami o sobě. Takže tyto jeho přístupy na rozdíl od pánů senátorů,vidím jako jeho klady. Jeho kladem bylo, alespoň doufám, že se k EU nechoval jako podřízený. Nicméně tím nechci rozhodně snížit jeho podíl na okradení většiny obyvatel této země. Proto i velezrada je název nepatřičný a nevystihující. Za velezradu by bylo možné označit čin, který by bezprostředně ohrozil obranu země včetně vydání země eventuelnímu okupantovi. Nebo vyzrazení nějakého státního tajemství. Tomu,čeho se dopustil, se říká vlastizrada a zpronevěření se lidem mu svěřené důvěře, ve výkonu svých funkcí. Možné by bylo i spiknutí proti lidu. Nicméně si myslím,že se stejně za celou věcí zavřou dveře a stáhne roleta. Mělo by se ale udělat opatření aby již nemohl nikdy škodit. Tedy vydat pokud je to možné,nařízení,že už nikdy nesmí vykonávat žádnou politickou a veřejnou funkci.
Nic není věčné a i prezidenti odchází.
Pavka 4.3.2013 13:35 90.183.103.* reagovat
Dnes musím dát I.H. za pravdu a u prezidentů vzhledem k vážnosti úřadu je potřeba rozloučit se důstojně. Samozřejmě už nikdo nevezme prvenství svobodně zvoleného prezidenta V.Havlovi po dlouhotrvající diktatuře. Také však vše nevyšlo, jak by chtěl i když připraven na potopu, která pak nepřišla, zůstalo jen při vykasaných kalhotách na přehlídce. Ten druhý Václav už to měl těžší a vždy se jen bránil srovnávání a vyjmenovávat co vše udělal tak nevyzní, jak se spíše ptát co neudělal ač mohl. A ten lapsus s perem do tabulky k hodnocení nepatří, to pak platí říci, že se nestydíte, že se nestydíte, obzvláště, když mezinárodní letiště máme jen jedno. No a tomu ještě neinaugurovanému bylo dáno do vínku také už jedno prvenství, prvenství přímé volby. Jaký bude a i on jednou odejde ukáže ten čas i když hned na počátku schovávat svou lásku k alkoholu za podebraný palec u nohy, moc státnicky nezní. Uvidíme.
Tady aspoň vidíš Ottošu, jak velikání dnešní doby pan Rudek,
Vaďura Otto 4.3.2013 13:42 88.83.240.* reagovat
pan Pavka, pan Náprstek ( pan Enigma teda nééé, ten zavčas před tým bolševickým svrabem zdrhl) sů k Tebě ohleduplní. A při tem tady tolik roků trpěli a poctivě pracovali pod jhem takových komunistických darebáků jak jsi ty. Rovní, čeství, nebojácní, slušní a nikoliv shrbení tak jako Ty, Ty pretoriánská lůzo. Příkladů enom na temto webu je Ottošu tolik, že bys jich na prstech jednej ruky mohl spočítat a nemosíš chodit ani na iné weby. Di do sebja Ottošu a zpytuj svědomí.
Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Zdeněk 4.3.2013 14:13 93.89.107.* reagovat
...nemohlo by ke kritice jejich politických idolů dojít vlastně nikdy. Taková moderní sofistikovaná forma "držet hubu a krok" a tak ve funkčním období slýcháme: "Má na to právo. "Má mandát. Má pravomoce". V době odcházení se zas probudí slušné chování, které sami u jiných nedodržují: "Nekopat do mrtvol". No a argumentem pro pokojné dožití je okřídlené: "historie ukáže". Samozřejmě houby ukáže, když po státníkovi ani pes neštěkne. Proto říkám, nebrat umetáky samozřejmě vážně, ale jestli má dostávat politik po prackách, tak určitě ve funkci, protože později už to fakt nedohoníme.
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Pavka 4.3.2013 14:50 90.183.103.* reagovat
"Výsledek kritikovy práce (recenze) může být buď spíše příznivý, pozitivní, anebo naopak negativní, záporný. V obou případech však musí být zdůvodněný: hanopis nebo pomluva není kritika. Protože negativní kritiky jsou obecně častější, nabývá i slovo kritika někdy užší význam kritiky negativní. To však svádí k falešné představě, jako kdyby cílem kritiky mělo být odsuzovat a hanět." Toliko suše se praví na wikině. A tak jak rádoby se váš příspěvek tvářil kriticky, spíše naplňuje podstatu poslední věty.
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Pavel Šimon 4.3.2013 15:15 95.173.218.* reagovat
Pane Pavko, k vašemu prvnímu vstupu sděluji, že máte pravdu. Byl jsem nepozorný při čtení pana Rudka, což mě mrzí. Dopovím vaši reakci na pana Zdeňka, který se zachoval tak jak on nejlépe tady umí. Přesně jako SRAB (tak se i dnes nazval budějičák, jánošík, apod., což mě ovšem mrzí) ve svém dnešním vstupu. Pan Zdeněk vytrhl několik mých dnešních i předešlých slov a zabalil je nejen do uvozovek, ale i do psí kritiky (štěkání psa za plotem). Pane Zdeńku, opravdu vás nenutím a ani si sám nepřeji, abyste jakkoliv na mne reagoval. Prospěje to vám i zdejšímu ovzduší. V žádném případě na vaše dnešní případná slova, vedené přímo, nebo po vašem opět oklikou, nebudu reagovat. Pavel Šimon
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Zdeněk 4.3.2013 19:45 212.111.8.* reagovat
Jasně, pane Šimone! Mířil jsem sice výš, ale když si to takto vaším jedinečným JÁjovskym způsobem přisvojíte ("Pan Zdeněk vytrhl několik mých dnešních i předešlých slov..."), tak se klidně zařaďte.
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
MP 4.3.2013 14:52 85.71.148.* reagovat
Pane Zdeňku, HUMOR je nejlepší zbraň - i lék, toho se minulí, i ti dnešní papaláši odjakživa nejvíc báli. A máte pravdu, co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek. Pozdě bycha honiti. :-(
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Zeb 4.3.2013 15:09 147.231.19.* reagovat
..jo, jo v době útlaku, kdy slovo stálo kriminál, se to dá pochopit, každý není hrdina. V době, kdy jsou relativně svobodné časy je třeba nazvat neřádstvo neřádstvem, samozřejmě ovšem dotyčnému dokud je při životě a nikoli až když se nemůže bránit, to dělají zbabělci a skety
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
MP 4.3.2013 18:41 85.71.148.* reagovat
Přimaluješ nějakému (zvolenému) potentátovi fůsa - nebo tykadla - odmítneš za to sbírat na ulici psí exkrementy, a hybaj do kriminálu...
Re: Kdyby se různí přicmrndi, umetáci a klony vzali vážně...
Sasin 4.3.2013 16:55 178.72.229.* reagovat
Nedohoní se to ani kdyby historie ukázala, co nestihla zapomenout. Totality ale nedají na své idoly dopustit. Nakonec se vždy pyšní jejich sochami, sádrovými hlavami a jejich osobními postoji. Nemají čas se zajímat o skutečné lidi.
Euforie vzestupu
rozkošná 4.3.2013 15:13 109.80.70.* reagovat
Občane, uvědom si, že se víc vztahuješ k úřadu než k osobě. Funkce výkonného exprezidenta u nás zatím nemá valnou tradici. Pan Klaus nebude přednášet na své alma mater, bude předsedat vlastnímu institutu a přijímat pozvání, nabízené agenturou, zahraničních univerzit. To asi nebude učit svá vnoučata rozumět výtvarnému umění.
Re: Euforie vzestupu: Vidiš to Ottošu? Takto sa
Vaďura Otto 4.3.2013 15:25 88.83.240.* reagovat
trefuje hřebíček na hlavičku. Tak jak rozkošný. S citem, inteligencí, slušností a elánem. To sa hned pozná inteligentní nadstavba.
Re: Euforie vzestupu
Pavel Šimon 4.3.2013 15:36 95.173.218.* reagovat
Pane (paní) rozkošná, po delší době mně připadá, že by se snad na vás dnes dalo reagovat. Domnívám se, že pan prezident Klaus (V. Havel se rád nechal nazývati po prezidentování titulem prezident, ale pro mne bude současný prezident již "jen" občanem Klausem) se po ukončení mandátu bude skutečně věnovat přednáškám, ekonomice a společenským otázkám, ale současně bude shromažďovat politický potenciál k tomu, aby se opět profiloval pro početnou skupinu voličů. kterou zná. Líbí se mně názor Milana Knížáka, který V.K. přřknul stejně jako sobě určitou "názorovou osamělost". To je i moje krédo a ve svém životě vidím, kterak to na jednu stranu některým imponuje a mnohým to nekonečně vadí. To je dobře. To je osobní svoboda. Zdraví Pavel Šimon
Re: Euforie vzestupu
rozkošná 4.3.2013 18:22 109.80.70.* reagovat
Pane Šimone, je to prekérní situace, jste tvůrcem své značky, ale nejste jejím vlastníkem.
Re: Euforie vzestupu
Pavel Šimon 4.3.2013 19:33 95.173.217.* reagovat
Rozkošná, v tom se velmi mýlíte. Nemusím mít nic, ale na vlastní značce si zakládám. Tu mně nemůže vzít nikdo. Jen dodám, že ten dnešní den považuji z hlediska politiky za nejhorší za dobu po 17. 11. 1989. Ti podesaní se jednou budou stydět za své jméno i když to veřejně nepřiznají. Ale nenechte si mnou skazit dnešní večer. Zdraví Pavel Šimon
Re: Euforie vzestupu
rozkošná 4.3.2013 20:38 109.80.70.* reagovat
Pane Šimone, já si nemyslím, že bych chtěla působit na vaše podvědomí, které na rozdíl od milosrdného vědomí nechává jen ty příjemnější vzpomínky, ale může k tomu dojít.
Re: Euforie vzestupu
MP 4.3.2013 18:48 85.71.148.* reagovat
Milan Knižák = vzor? Cha, chá... Sebestřední nafoukanci bývají zpravila osamělí. Zeptejte se jeho bývalých žáků. Pýcha předchází pád. Člověka udivuje, jak jsou ta stará přísloví pravdivá.
Re: Euforie vzestupu
bab 5.3.2013 06:57 90.177.195.* reagovat
Pane Šimone, o osobní svobodě člověka rozhodují jiní. Jen o svobodě ducha člověka může rozhodnout každý jedinec sám za sebe a se všemi následky. Až toto pochopíte, tak pochopíte proč nějaká bab psala spíš o svobodě ducha než o o svobodě jedince moci rozhodovat. To pak přichází samo sebou. I očištění z pochopení přichází. A věcná připomínka k panu Knížákovi. Člověk stejného kadlubu odcházejícího pana prezidenta. Odcházení je vždy bolestivé... Bab.
Vidiš to Ottošu? Konstruktivní kritika, jak praví pan Pavka.
Vaďura Otto 4.3.2013 15:20 88.83.240.* reagovat
A né žádné hanobení. Komunisti Ti to tlůkli do hlavy furt. Že kritika konstruktivní. A nic sis z teho neodnésl. Na rozdíl od pana Pavky. A tady je právě to rozcestí pretoriána a myslitele. Ottošu. Z ničeho sis nevzál ponaučení. Ty ostaneš pretoriánem furt.
Klaus
Enigma 4.3.2013 15:25 85.71.138.* reagovat
by byl výborným presidentem, ale v jiném národě. Proč? Přečetl jsem si ty mantry o špinavých penězích a to rozkrádání. V Bulharsku si ten model půl státního,půl soukromého a pškně pomaličku vyzkoušeli. Dnes vřískají na náměstích. Měli holou prdel za socialismu a mají ji holou dodnes. A vždycky ji budou mít při své mentalitě holou. U nás polovina táhne na jednu stranu a má za to, že na tu správnou. Druhá poloviína táhne na opačnou stranu a má za to, že ta jejich je ta správná. Z toho vychází že tento národ je plný idiotů a dementů. Proč? To si myslí ti leví o těch pravých a praví o těch levých. Teď budete mít presidenta Miloše. Já vám ho přeji. A běda sakra ceknout. Jenom zpívat, "teď už máme co jsme chtěli"
Re: Klaus: Ottošu snaž sa a oprav pana Enigmu, že
Vaďura Otto 4.3.2013 15:30 88.83.240.* reagovat
s holou zadnicí. A rovněž mu sděl, že ty idioty a dementy mohl klidně nahradit třeba méně chápavými. Bylo by škoda Ottošu, aby zrovna on sklouzl po šikmé ploše jako Ty a zařadil se do Tvého štrůdlu pretoriánů a lůzy.
Re: Klaus: Ottošu snaž sa a oprav pana Enigmu, že
Enigma 4.3.2013 17:43 85.71.138.* reagovat
pane Vaďuro, jsme na dobré cestě, když vás osobně pobuřuje slovo prdel. Příště se polepším.
Re: Klaus a eniguma
Ale 4.3.2013 15:33 81.200.55.* reagovat
Takhle pěkně od plic to umí napsat fáša. Opovažte se ceknout a přijedu přímo z Roštína 274. Co si tak dát dovolenou místo »185«?
Re: Klaus
Sasin 4.3.2013 16:45 178.72.229.* reagovat
Nechce se mi ani věřit, že za všechno odříkání, které teprve začalo, budeme muset vděčit postavě a personě úřednické byrokracie, které se někteří odvažují přiznávat dokonce schopnosti hýbat celou společností nastavováním loutkovodičových provázků celé zdegemogratizované chobotnice.
Dal jsem si tu práci
Náprstek Viktor 4.3.2013 15:51 89.176.229.* reagovat
a vyhledal si, jak hodnotí Klause lidé u nás i v zahraničí. Jako ekonom který dokázal transformovat centrálně řízené hospodářství na funkční tržní ekonomiku a privatizovat státní sektor je odborníky dost ceněn. Mnoho lidí též ocenilo pokojný rozchod se Slovenskem a dobře provedenou měnovou odluku. Co se euroskepticismu týká už názor tak jednotný není. Je však pravda, že mnohé z toho zač byl Klaus kritizován se ukázalo jako pravda. Podstatně hůře je hodnocen jako politik a prezident. Tam je mu vyčítána jeho sebestřednost a příchylnost k východu (Rusku). Poslední období dost prohrál. Amnestie byla jen třešničkou na dortu jeho nepopularity a nemění na tom nic ani to, že mnohé mají na svědomí soudci. Jak jej hodnotí zavilí nepřátelé demokracie a svobodného trhu mě nezajímá. Náprstek Viktor
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu a nehleď teď jak puk.
Vaďura Otto 4.3.2013 16:09 88.83.240.* reagovat
A eště jednů si přečti, co napsál pan Náprstek. Co slovo to můdrosť, co věta to filosofická otázka nebo konstatování. A enom lůze jak si Ty , nedochází význam pokojného rozchodu se Slovenskem. Byt tam něgdo iný jak pan Klaus, tak už sa mobilisovalo, brůsili sa bajonety, fronta od Břeclavi po Karvinů, bratr by vraždíl bratra, bombardování, zákopy, znásilněné ženy. Gdyby Ti to pan Náprstek Ottošu nevysvětlíl, toš bys umřél v hlubokém omylu dějin svého vlastního národa.
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu a nehleď teď jak puk.
Náprstek Viktor 4.3.2013 16:33 89.176.229.* reagovat
Pane Vaďuro, překrucujete, jak píšu v úvodu, nejde o hodnocení moje ale o to, co jsem vygoogloval na stránkách našich a zahraničních médií. Citují tam průmyslníky, obchodníky a politiky. Za přečtení stojí i to, jak Klause hodnotí cizinci (Němci, Rakušané, Holanďanié, Italové, Korejci a Řek) podnikající u nás. Platí obecné pravidlo, že kdo je úspěšný chválí sebe, kdo ne, nadává na politiky. Náprstek Viktor
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu a nehleď teď jak puk.
Enigma 4.3.2013 17:02 85.71.138.* reagovat
Viktore, nechte to být. To nemá cenu.
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu a nehleď teď jak puk.
costmen 4.3.2013 17:35 85.71.159.* reagovat
NÁVRATE OPATRNĚ
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu a nehleď teď jak puk.
costmen 4.3.2013 17:40 85.71.159.* reagovat
a okopává řepu
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu gdybys víc googloval.
Vaďura Otto 4.3.2013 17:42 88.83.240.* reagovat
nemusel jsi zabřednout do takového množství omylů a balastu, ve kterém žiješ a Tvoje představy by se rozjasnily jak ranní obloha v červnu v 5:30 h při východu slunka. ( ale nesmí být pod mrakem). Ale protože negoogluješ, tak nic nevíš. Máš stále jenom v podvědomí přednášky lektorů z VUMLu a pretoriánsky Ti utíkají vysoké kvality našeho největšího ekonoma a pozdější, v úterý, končící hlavy státu. Ottošu už konečně pochop, že nejenom odchodem Klause ale i odchodem jeho nejbližších spolupracovníků na špičkové světové úrovni Hájka a Jakla, utrpí Miloš Zeman nesmírnou facku v podobě šmé a kulhajícího úřadu. Pan Enigma to popsal Ottošu naprosto polopatisticky, jasně a jednoduše, že by jsi to mohl pochopit i Ty, tápající a vrávorající občan, motající se bezradně v prostoru tržní ekonomiky.
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu gdybys víc googloval.
Náprstek Viktor 4.3.2013 17:52 89.176.229.* reagovat
Možná, pane Vaďuro, stačilo napsat: Sdružení Slovenských podnikatelů ocenilo ekonoma Klause a proto je Náprstek blbec. A bylo by jasno i bez hloupých berliček s VUMLem atd. Náprstek Viktor
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu gdybys víc googloval.
Vaďura Otto 4.3.2013 17:59 88.83.240.* reagovat
To bych si už nikdy snad nedovolil, protože bych nechtěl umřít jako největší pretorián a lůza.
Re: Dal jsem si tu práci: Ottošu gdybys víc googloval.
Sasin 4.3.2013 21:04 178.72.229.* reagovat
Minule jak jsem propagoval otázky pod lampou na STV2, se vyslovil představená podnikatelů Slovenska a jeho výrok, že se lze systémově vyhrabat z nesplatitelných dluhů řízenou inflací nebyl Klausovu tuneljugend příliš vzdálený. To ho ale neopravňovalo koulet očima nad vyjádřením ministra financí na otázku, kde jsou příčiny, že pré by to mohl říkat potichu až podruhé hodině ráno nebo lépe mezi druhou a čtvrtou. Pak diplomaticky žvatlal něco o ekonomice, to je podobné jako Klausova mantra o růstu a ták.
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 16:56 85.71.138.* reagovat
pane Náprstku, Klause v Čechách hodnotí takoví, kteří se ho vždycky báli a nosili uniformy generálů po bitvě, zatímco když se něco dělo byli zalezlí. Několik nepochopených manter:. "Špinavé peníze". Nemá smysl citovat, co tehdy ten Klaus řekl a co tím mínil. ŠPINAVÉ PENÍZE JSOU VŠECHNY PENÍZE MIMO OFICIELNÍ FIREMNÍ ÚČET. To platí dodnes a v daleko širším záběru šedé ekonomiky, pouze se to nedá přišít na triko Klausovi. A ti miliardáři jsou v rudých tričkách. Žabaři veksláci si je přinesli z totáče.. Ale byly to oficieně osoby s čistým trestním rejstříkem a tak měly oficielně právo se zařadit do privatizace. Útěk před právníky platí dodnes. Nic se nezměnilo, naopak Kmotři se usadili, těší se svobodě, prokurátoři nežalují, soudci nesoudí. Možná to ta amnestie konečně rozhýbe. Klaus byl PROTI kuponové privatizaci, ale byl přehlasován. Když už se to rozběhlo, tak to nesabotoval. KAŽDÝ DICK DOSTAL SVŮJ DESETINÁSOBEK. Ztratily se peníze Fondů. Zakladateli fondů byli STBáci. Máme jejich seznam. Stejně tak to bylo s rozdělením Československa a odluce měn. Klaus nebyl jediný politik v Česku! Ani monarcha s absolutní mocí .I když to tak podle některých kritiků vypadá.. Dokonce ho kritizují ti, kteří nekonali a konat měli. Kdo nic nedělá nic nepokazí. Klaus konal. Neměl žádný vzor, na který by se mohl obrátit. Tvořili na zelené louce. Ukázalo se dosud, že jeho obavy a kritika EU a Eurozóny byly oprávněné. Klaus konal protiústaně v případě pádu Topolánkovy vlády, Ustavení jakési úřednicko-politické oposmluvní nominační vlády, určení termínu voleb. To byla akce jednou ranou několik much. Zbavil se Topolánka, pomstil se zlomyslně EU a nechal levicového paroubka vládnout negací v parlamentu za pomoci přeběhlic. Druhý podraz byly rodinné nálety na Schwarzenberga. Tady s panem Šimonem souhlasím, že opravdové pohnutky neznáme. Jeho slavjanofilské vztahy s Ruskem se jeví podivně. Přesto jsem přesvědčen, že pokud se Klausovi a Zemanovi podaří rozjet obchod s Ruskou monarchií, pak český národ privykně. Posuzování amnestie servírované socpopulisty je nesmyslné. Ani na historii nemusíme čekat. Už dnes se ukazuje, že ta kritika není tak jednoznačná a už se cosi hýbe. Na všech frontách. A ty hororové scénáře.koho KLAUS pustil a omilostnil jsou nesmyslné ze samé podstayty. Nemůže být omilostněn někdo, kdo nebyl za deset let odsouzen. Ti oklamaní přišli o svoje peníze už dávno. Dnes je klamou a dojí jejich advokáti. Nedivil bych se, kdyby na náměstí vystoupil tykadlový Smetana a ten pistolník se závěrečným hodnocením Klause.
Re: Dal jsem si tu práci
Náprstek Viktor 4.3.2013 17:43 89.176.229.* reagovat
Pane Enigmo, připoměl jste mi něco. Hodnotit člověka (nejen politika) lze i podle množství lží které o něm šíří jeho odpůrci. Obecně platí že lidé lžou nemají li dost pravdivých argumentů. Špinavé peníze, být rychlejší než právníci, teď se zhasne a ..., vila ve Švýcarsku. Dalo by se pokračovat dlouho. Čím méně špatného kdo učinil, tím více lží je o něm šířeno. U skutečných grázlů stačí uvádět ověřenou pravdu. Náprstek Viktor
Re: Dal jsem si tu práci
MP 4.3.2013 17:54 85.71.148.* reagovat
Namísto vil ve Švýcarsku mé několik vil v Praze. To je rozumnější. Kdo by se mu o ty švýcarské vily až bude v důchodu staral?. V Praze se těch pár služebníčků vždycky najde. :-))
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 18:05 85.71.138.* reagovat
Paní Pantlíková, tento národ si musí uvědomit, že Klaus byl ten který jednal a věděl co a jak semusí udělat. Dnešní kritici, kteří si nejsou schopni udělat pořádek ve vlastní garáže si troufají Klause kritizovat za prealizaci přechodu od socializmu k funkčnímu tržnímu hospodářství. LID který z počátku věřil na každé Klausovo slovo začal být netrpělivý a poslouchal hlasy těch, kteří stáli neohroženě opodál všeho dění a "zabrali "až bylo téměř po všem.<K nim patří i Zeman s čistýma rukama v Bamberku. Český národ se nechá lehce zmanipulovat.
Re: Dal jsem si tu práci
MP 4.3.2013 18:12 85.71.148.* reagovat
Nepřu se s Vámi, pane Divíne z Roštína... Vy musíte mít přece vždycky pravdu -jako ten děda v pohádce, co šel na trh - a měnil měni, až vyměnil..
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 18:24 85.71.138.* reagovat
Vždycky, stejně jako ty vily v Praze. A to nejste žádná tetina, děvčico ze Zlína.
Re: Dal jsem si tu práci
MP 4.3.2013 18:52 85.71.148.* reagovat
Nejsem ze Zlína, jen tam bydlím. :-)))
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 19:42 85.71.138.* reagovat
Nejsem z Roštína, jenom tam bydlím.
Re: Dal jsem si tu práci
Vaďura Otto 4.3.2013 17:56 88.83.240.* reagovat
Ottošu Ty jsi takový hlupák a nemůžeš nikdy pochopit humanitu 1. muže s amnestií. Vždyť ti zavření a ti, kteří nestihli být ani za 10 let zavření, jsou vlastně Tví spoluobčané, lidé z masa, kostí a krve, narození jako Ty v důsledku milostných aktů svých rodičů. Akorát malým nedopatřením v jejich výchově, jim zapoměli jejich rodiče, vychovaní v komunistickém bezpráví a troufám si říci i teroru a totality říci, že krást a podvádět se nemá. A oni vlastně zaviněním od cizích osob ( jejich rodičů ) by měli pykat v base za jejich nezodpovědný způsob výchovy? 1. muž jim proto dal svobodu, protože za cizí lajdáctví není možné nikoho potrestat. Ottošu uvažuj, jinak se z toho pretoriánství a lůzovství nikdy nedostaneš.
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 18:19 85.71.138.* reagovat
pane Vaďura pochopil jste to dobře. Na to stačí selský rozum, že dokud nejste odsouzený, jste jenom obyčejný podezřelý. Já jenom nerozumím těm všem soudcům a advokátům, kteří deset let nenajdou svědka, který by usvědčil, nevyhodnotí stopy, u podvodů ty všechny transakce mezi kumpány a ty podezřelé jednoduše neodsoudí? Když dnes řvou, že už,už mohla spadnout klec a byli by do jednoho všichni zabásnuti. Peníze z těch skrýší pěkně na stůl a paní Marvanová to těm postiženým mohla rozdělit jak pionýrům polívku na pionýrském táboře. A do toho přijde ten Klaus s tou svojí vlastizrádnou amnestií a je vymalováno. Podezřelí budou volní. Né všeci, jak napřed bědovali hoši z epimedií, ale nekteří možná nakonec půjdou domů. U těch jsem pak zvědavý, jestli někoho napadne zeptat se těch podezřelých kde vzali na nové vily za desítky milionů. Jak to vidíte vy. Optá se jich někdo?
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 4.3.2013 18:21 85.71.138.* reagovat
A ještě něco. Kdo nakope do zadečku těm soudcům a prokurátorům? Že by to táhli s těma podezřelýma. Myslím zase nějaký Berka?
Re: Dal jsem si tu práci
Sasin 4.3.2013 21:10 178.72.229.* reagovat
Klausovi vrátil jeden vyznamenaný hrdina metál, že to od něj nechce, asi se mu to rozleželo v hlavě, ale jméno si nepamatuju.
Re: Dal jsem si tu práci
Enigma 5.3.2013 07:40 85.71.138.* reagovat
po té vrácené medaili si ho už budete pamatovat. Jeho jméno a jeho hrdinský čin po pěti letech vám budou epimedia chrlit každý den mnohokrát. Proto musela být ta medaile vrácena, včetně doslovného zdůvodnění.
Re: Dal jsem si tu práci
costmen 4.3.2013 18:24 85.71.159.* reagovat
když gruzie napadla rusko,napsal jsem klausovi své postoje.Opravdu mi odpvěděl a poděkoval prostřednictvím jakla.Kdyby jen to tak v mých očích je to CHLAP.
Re: Dal jsem si tu práci
Sasin 4.3.2013 21:12 178.72.229.* reagovat
Kdo, ten Jakl, knadidát na dalšího prediděňťa ? Muheeeee
Re: Dal jsem si tu práci
Vaďura Otto 5.3.2013 05:03 88.83.240.* reagovat
CHLAP S GULAMA.
Tak kolik ?!!!
Karel-i 4.3.2013 15:56 89.176.186.* reagovat
Já bych dal LID hlasovat, kolik by mu dal !!! Jeden, dva, tři, pět, deset let v teplákách o vodě a chlebu, bez pera a bez letušky !!!
Re: Tak kolik ?!!!
MP 4.3.2013 18:06 85.71.148.* reagovat
Dotaz s přímluvou:. A dovoll byste mu, aby měl na stěně aspoň vlastní potrét? Díky. . :-))
Ještě Klaus.
Náprstek Viktor 4.3.2013 16:20 89.176.229.* reagovat
Jakékoli srovnání je možné činit jen mezi srovnatelným. Porovnáme li (ekonomický) vývoj po roce 1990 u nás a v ostatních postkomunistických zemích, vyjde nám Klaus, který na tom má dost zásluhu, spíše kladně. Ne nadarmo byl teď oceněn Sdružením Slovenských podnikatelů. Jistě chyby se najít dají ale kdo není po bitvě generálem. Z mého hlediska byl Klaus jako ekonom velmi dobrý, jako politik podprůměrný. Politika je věcí kompromisů a ty mu nikdy moc nešly. Náprstek Viktor
Znovu opakuji
Sasin 4.3.2013 16:36 178.72.229.* reagovat
ostatním, že jenom asi desetina z vás je schopna bez Matrixu přežít. Doplním, že zbývajících 90% spotřeby dotují zatím rozvojové země díky švindlířskému systému a postupně toho nechávají. Mimochodem, prognostický ústav šlechtičen vyprodukoval odborníky, kteří ještě neřekli bývalému soběstačnému Československu poslední sbohem.
Re: Znovu opakuji
čtenářka 4.3.2013 20:15 93.99.128.* reagovat
''ostatním, že jenom asi desetina z vás je schopna bez Matrixu přežít.'' Prosím, mohl byste to připodobnění k Matrixu trochu rozvést, jak to myslíte, pane Sasine? Díky. (Ten film jsem neviděla a vysvětlení z Wikipedie mi nestačí.). http://cs.wikipedia.org/wiki/Matrix
Re: Znovu opakuji
Sasin 4.3.2013 20:56 178.72.229.* reagovat
Se omlouvám, ža nejednoznačnost, ale ani v Matrixu ji nelze nalézt a přesně popsat. Je to něco, co řídí obyvatele jako hodinky, kdy ráno vstanou a běží někam budovat stále klesající růst, řízený zákony, na které namají pražádný vliv včetně elektronického šmírování při nákupech potravin, které ani mnozí neví kde se berou jako že neví kde se na ně berou " peníze ", které už téměř nikdo nebere podle užitečnosti jeho " práce ". Při vypnutí Matrixu, a to příjde, se jim život zastaví přesně v momentě jako ručička na hodinkách. Film Matrix je pěkným zamyšlením nad podstatou člověků, kteří si myslí, že něco ve svém životě zásadního řídí. Vás taky zdravím.
Re: Znovu opakuji
čtenářka 4.3.2013 23:29 93.99.128.* reagovat
Děkuji za odpověď. On i takový film Sexmise pak po r. 1989 přestal být jen zábavnou ''fantazií'' a ukázal, že slepě věřit hlásanému dogmatu se nemá.
Re: Znovu opakuji
Sasin 5.3.2013 00:33 178.72.229.* reagovat
Domov aneb Kam směřuje naše cesta se jmenuje film, který těm, kteří chtějí, napoví mnohem víc. www.youtube.com/watch?v=Ii8O872bElM
a co tak
costmen 4.3.2013 17:38 85.71.159.* reagovat
domyslet ten krok ,,velezrady ,, co tady předvádí dýnstbýr.Je to útok na Zemana.
Re: a co tak
MP 4.3.2013 18:17 85.71.148.* reagovat
Myslím, že se z této tragédie brzy stane fraška. Škoda, že nemáme Haška. (Jaroslava), aby to zvěčnil. Bylo by to na Nobelovu cenu. :-))
Jak zrnka písku v ozubeném soukolí, máš Ottošu
Vaďura Otto 4.3.2013 18:24 88.83.240.* reagovat
v hlavě naskládanou komunistickou propagandu, která Ti nedovoluje pochopit zákonitosti zdravého vývoje a ocenit všechny, zdůzaňuji všechny kroky dnešního ( zatím ještě) prvního muže tohoto státu a lidivoda zdravé ekonomiky a nemůžeš proto pochopit jeho zásluhy na neoddiskutovatelném faktu, že dělat to kdokoliv jiný tak jsme v takové situaci, že i Albánie by se nám zdála sladkou Amerikou.
Re: Jak zrnka písku v ozubeném soukolí, máš Ottošu
Enigma 4.3.2013 18:27 85.71.138.* reagovat
Ale, nepodceňujte se tak, pane Vaďura. Ještě nedávno jste za Václavem Klausem stál a věděl jste proč. 185 se to sice nelíbilo, ale vy jste to napsal jasně.
Velezrada
Enigma 4.3.2013 18:35 85.71.138.* reagovat
""Praha - Jiří Dienstbier, Eliška Wagnerová a Miroslav Antl. Tito tři senátoři – právníci v pondělí přesvědčili potřebnou většinu svých kolegů, že prezident Václav Klaus porušil demokratický řád ČR, a proto by měl být pohnán před Ústavní soud (ÚS) pro velezradu. Z 68 přítomných členů horní komory bylo pro 38, proti 30. Ústavní žaloba prezidentu Klausovi vytýká pět skutků: * Novoroční amnestii, jmenovitě její článek II, podle něhož bylo zastaveno trestní stíhání trvající déle než 8 let, za něž trestní zákoník stanoví trest odnětí svobody nepřevyšující deset let (týká se to 327 skutků); * Nepodepsání evropského paktu stability, tzv. euroval od 5. června 2012 dodnes; * Čtyřleté otálení s podpisem evropské sociální charty, ačkoliv ho k tomu Senát dvakrát svým usnesením vyzval; * Nejmenování ústavních soudců po dobu jednoho roku a místopředsedy ÚS; * Bezdůvodné odmítnutí jmenovat soudcem soudního čekatele Petra Langera, ačkoliv k jednání ho vyzval Nejvyšší správní soud. Podle předsedy horní komory Milana Štěcha (ČSSD), jenž byl osobně proti žalobě, diskuse proběhla seriózně a bez emocí."" Ví někdo o co se vůbec jedná?
Re: Velezrada. Idu do šenklu. Tady sa dneskaj už nic
Vaďura Otto 4.3.2013 18:43 88.83.240.* reagovat
nového nemožu dovědět.
Re: Velezrada. Idu do šenklu. Tady sa dneskaj už nic
MP 4.3.2013 19:00 85.71.148.* reagovat
Dobré pořízení, p. Ottošu, a ščastný návrat. (Dodala bych něco k výše uvedenému - ovšem, kdyby se mi to chtělo číst. A na to nemám náladu). Dobrou noc.
Re: Velezrada
Sasin 4.3.2013 21:22 178.72.229.* reagovat
Připravte se Enigmo na to, že vaše jmění bude vysáto dluhovým uragánem, i to z Německa. Věřte tomu, že Klaus proti tomu neudělal ani to co by snad směl, páč viděl jen tak daleko jako jeho prognózy v socialistickém ústavu prognostických věd. Muheeeee
Už se těšíte na měnu ?
Sasin 4.3.2013 21:33 178.72.229.* reagovat
Bylo to před šedesáti lety. To není tak móc, co říkáte. Dýl to stejně nikdy nevydrželo nebo jo ? ? ?
11.3.2013 19:45 92.62.224.*
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005 - 2014, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz