VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Promluvili prezidenti

Promluvili prezidenti

Miloš Zeman v Blesku a Václav Klaus na Primě řekli, co mají na srdci. Nebyli vystaveni těžkým, natož nepříjemným otázkám, což mohlo být z úcty k jejich šedinám, anebo proto, že prezident, natož bývalý prezident u nás nevládne a grilovat ho by nic moc neřešilo.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 83 PŘÍSPĚVKŮ

Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
Pavel Šimon (18722) 9.1.2017 reagovat
Asi i já nepřekvapím. Prezident Zeman veř. právní TV nemusí a Moravce už vůbec, neb ten odhalil mnohou jeho slabinu. Raději tedy bulvární Blesk, který mu přinese přes milion potencionálních voličů a nevadí, že jde jde o lidi s nízkým sebevědomím, intelektem apod. Každý hlas dobrý, že? Bývalý prezident Klaus také Moravce nemusí, neb ten na něho byl patřičně přidrzlý, rozuměj seběvědomý, a tak se Klaus uchýlil k pro něho přívětivější Primě. Zemana se vyplatí "žrát" těm, kteří ho vidí jako spasitele a
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
Pavel Šimon (18722) 9.1.2017 reagovat
novodobého tatíčka. Ti samí lidé už Klause nemusí. Jiní ho zase sledují, kterak už se nemusí vyjadřovat prezidentsky, ale člověka nad věcí. Škoda. Dnes by jistě např. lisabonskou smlouvu nepodepsal, ale jako prezident tak učinil, čímž i on je zodpovědný za bruselský úřednický marast, který tak sám často kritizuje. Půjdu na běžky a zdravím tak pozitivní lidičky. Pavel Śimon
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
k šimonovo komentu : šimone ,rudek z tebe jen prýští....já také důvodně považuji sledování OVM za ztrátu času...nedivím se osobnostem ,jimiž oba prezidenti bezesporu jsou ,že se nechtějí nechat využít v diskusi a vést ji podle jiných, než svých not.představ si šimone kudero ,že by každý měl intelekt na tvojí úrovni ...myslíš si ,že bychom létali do vesmíru nebo létali nadzvukovou rychlostí ?.považ zda by jsi neměl psát s trochou pokory a úcty k lidem...jsi téměř nic ,než shluk atomů držící pohromadě...
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
lidé s nízkým intelektem podle šimona rudka kudery : 1) INTELEKT... - měří se - IQ 0<20 idiocie (2-4 let) .. 20-49 imbecilita (6-8 let)... 50-69 debilita (10-12 let)... 70-79 hranice slabomyslnosti ... 80-89 podprůměr ... 90-109 průměr ... 110-119 nadprůměr.... 120-139 vysoká inteligence... 2) SEMZOTOMICKÉ .... 3) UMĚLECKÉ... 4) SOCIÁLNÍ...
Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Byl to Blesk kde otiskli LŽIINZERÁT podaný bývalým příslušníkem StB o jednání pana Schwarzenberga se Sudetskými Němci a i to přispělo k vítězství Zemana ve volbách. Navíc u bulváru nehrozí že se někdo zeptá na Peroutkův článek či telefonáty Forejta Bradymu. Popularita Blesku (bulváru) je v respektování nízkých pudů lůzy a právě ta tvoří většinu Zemanových voličů. Náprstek Viktor
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
file:///C:/Users/Kristina%20K%C5%99iklavov%C3%A1/Desktop/huge.gif
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
smích a zase smích....víťo....nediv se té hromadě uznání......to je pro vás ,pro celou satelitní smečku ,....co nemáte problémy s nízkým intelektem ..ale máte problémy s vaší hlavou a lůzou a jiné...smííííích
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Zdenek Nový (18693) 9.1.2017 reagovat
Svéprávný čtenář umí nahlídnout nejen do Blesku, svéprávný čtenář se zorientuje i v různých levicových, pravicových, Babišových a jiných novinách, svéprávný člověk pochopí i to, co mu chtějí namluvit veřejnoprávní média. Staré zatuchlé konzervy zvyklé na jediný správný zpravodajský proud to neumí a tak jenom tato "jiná, nepřátelská" média pomlouvají, jejich čtenáře podceňují a na případných diskuzích aktivně prs(t)kají. Asi z pos(r)lání...
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Zeman potřebuje otázky o tom jak byl přijat v Kremlu či Pekingu, jak kvalitní bylo včerejší jelítko a zda nebyla byla tlačenka příliš přeoctovaná. Zeptat se jak je to s Mynářovou prověrkou, Ovčáčkovým lhaním o počasí cestou na pohřeb do Blavy, hasiči se stříkačkami na hranicích ČR či kde je Peroutkův článek znamená upadnout do nemilosti a být označen za pražskou kavárnu. Trumpová má ráda jelita a Zeman nesnáší jiné otázky, než ty na které stačí Ovčáček. Náprstek Viktor
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Vojta Josef (18649) 9.1.2017 reagovat
Pane Náprstku, snad jediná poznámka. Pokud se neumíte smířit s vůlí většiny, snad abyste opět přešel na jasná a konkrétní hlášení. Útvar na toto byl již zřízen...
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Pavel Rychlý (18702) 9.1.2017 reagovat
Řekl bych pane Vojto, že si nezadáte s hercem Vojtou, který vyprávěné vtitpy vždycky hezky zVojtil. Nikdo nezpochybňuje výsledky voleb, které nota bene nebyly vůlí většiny voličské základny.(v přímé volbě bylo 8,5mil.oprávněných voličů). To však neznamená, že jeho buranství a prokazatelné lži nemohu kritizovat. Zřejmě patříte do fan klubu, ale pak se zase musíte vy smířit s tím, že ne všichni jsou podržhůlkové a čtveráčtí lokajové. C'est la vie!
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
5. prosince 2013 10:16, Právník Vladimír Zavadil dostal v kárném řízení pokutu 850 tisíc korun za inzerát proti prezidentskému kandidátovi Karlu Schwarzenbergovi. Nechal ho otisknout v průběhu prezidentské kampaně před druhým kolem volby. Pokutu uložila Zavadilovi Česká advokátní komora, která označila inzerát za neetický. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/pokuta-pro-pravnika (c) Za LEŽ o učitelce z Čimelic se Zeman dokonce OMLUVIL I tak se dají ovlivnit volby. Náprstek Viktor
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Miloš Rudek (18671) 9.1.2017 reagovat
Viktore, po několikátém odvolání pak tento advokát zaplatil jen symbolický zlomek původní částky, snad nějakých 20 tis., což vydělá za týden, ale pravděpodobnější je, že i to dostal z jistých zdrojů (kterým inzerát pomohl) refundováno i s návdavkem.
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Rudku podle mého není podstatné jak vysokou za tu lež dostal bývalý důstojník StB Zavadil pokutu. Postatné je že SOUD KONSTATOVAL ŽE ŠLO O LEŽ ale nepodařilo se PROKÁZAT do jaké míry to ovlivnilo výsledek voleb. Takže napsat že se Zeman dostal do funkce i díky LŽI je fakt potvrzený výrokem soudu (NSS). Náprstek Viktor
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Miloš Rudek (18671) 9.1.2017 reagovat
Ano, samozřejmě, ale i výsledek - konečná výše pokuty - je podle mne pozoru hodný. Aspoň v tomto případě se ukázalo, že pomáhá-li lež mocnému s vlivnému subjektu, je bez rizika.
Re: Pane Šimone, Zeman má paměť slona a nezapomíná.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
ku od tohoby snad měl být ten úřad pro odhalování desinformací. Další prezidentské volby jsou ještě daleko ale po internetu se již šíří lži o Horáčkovi. Včerejší LEŽ Zachovala o redaktorech NYT kteří prý SLAVILI havárii letadla s Alexandrovci je takovou malou ukázkou co všechno nás ještě čeká. Náprstek Viktor
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
Jiří Reddlich (18696) 9.1.2017 reagovat
Pěkný den, pane Šimone, formuloval jste to, podobně jako pan Náprstek celkem zřetelně. Příjemné sportování na běžkách. :-)
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
miroslav costmen (18648) 9.1.2017 reagovat
ambivalentní redlich pojmenoval.A co vlastní názor?
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
Jiří Reddlich (18696) 9.1.2017 reagovat
Kdo hledá, najde. Je to prosté, leč zbrklý úsudek je pro jednoduchou mysl ještě více schůdnější. Nechaje vás, pane costmene, mírumilovně propadnouti zpět pod hranici rozlišitelnosti, přeji vám stejně jednoduché a nenáročné, pěkné odpoledne. :-)
Re: Také I.H. nás nevystavil překvapivým sdělením
Pavel Šimon (18722) 9.1.2017 reagovat
Tedy řeknu vám pane Reddlichu, že ujet cca 80 km/den na kole jaro - podzim, žádný pro mne problém. Ujít v tomtéž období cca 15 km/den, taky žádný problém. Ale svižně běžet na běžkách 5 km/40min., to už pro mne problém byl. Už vím, co jsou to slavná Jágrova třísla. Zdraví Pavel Šimon
pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
pan ing.Zeman CSc.je dobrým prezidentem,jediným ,kterému poděkoval D.J.Trump...o našem zemánkovi se píše i ve světě ,např.to jaké má úvahy zde : http://www.zerohedge.com/news/2017-01-07/czech-government-fears-muslim-super-holocaust-urges-citizens-shoot-them-yourselves
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
antihavel antihavel (19100) 9.1.2017 reagovat
A to, že se o Něm píše v cizině, je podle tebe dobře, nebo špatně ?
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
antihavle ,podle mne dobře neboť již před časem jsem s humorem sobě vlastním napsal: ,,pan Zeman je světovou osobností "...píšou o něm a znají ho všade...zkrátka je ho dost...škoda ,že není mladší...i s panem Klausem...
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
antihavel antihavel (19100) 9.1.2017 reagovat
Ano, máš pravdu. M. Zeman se měl stát prezidentem již v r. 2003. To se však nestalo zradou poslanců ČSSD.
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
nelze jinak než plusovat antihavle...+
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
WIKIPEDIE Zero Hedge byla založena v roce 2009. [6]příspěvků na internetových stránkách jsou podepsány "Tyler Durden," charakter ve Chuck Palahniuk knihy a filmu Klub rváčů . V roce 2009, krátce poté, co blog byl založen, zpravodajství identifikoval Daniel Ivandjiiski, bulharský-narozený bývalý analytik (c) Kecy tetky Brecy. Náprstek Viktor
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
proč se s tebou víťo přít ..lépe ponožky si plíst...
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
úsměvné až obočí nadzdvihující jsou úvahy ,,našeho zemánka"v uvedeném linku...hezký den,koukám ,že rudkovi - kuderovi to sluší když nezmiňuje teroristické akce..brrrr
Re: pan Klaus byl dobrý prezident ,jeho tanečky s lisabonskou smlouvou ukázali jak byl nadčasově prozíravý...
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017 reagovat
Tvuj zemanek něch se mudruje, na Trumpa něma, Trump amerycky prezydent a světovy leader, ne jakysy přištipkař, vime?! Mueheheeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Neposlouchal jsem, bohužel/bohudík, ani jednoho.
antihavel antihavel (19100) 9.1.2017 reagovat
Vždy také záleží na položených otázkách, co z dotazovaných nakonec " vyleze ". Jen se Nám I. Hoffmane nesnaž podsunout, že by se V. Klaus mohl stát opět prezidentem.
oba dva jmenovaní prezidenti ,bývalý i stávající vědí,že...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
http://images2.fanpop.com/image/photos/12000000/Q-vs-Mankind-q-star-trek-12045646-640-614.jpg.....pan prezident ing.Zeman CSc. říká panu prof.ing. Klausovi CSc : „… Na planetě Zemi se stále stejně opakuje … Vzrůst populace, rozpad civilizace, války. My naši zemi neřídíme, ale udáváme ji náš směr … „
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Natož
Babičková Jana (18811) 9.1.2017 reagovat
Pane Hoffmane, nesouhlasím s Vašim použitým výrazem ""natož"". Poslechla jsem části rozhovoru z Lán. M. Zeman současný je odvar M. Zemana minulosti. MZ na velmi nepříjemné otázky (bulvární) odpovídal odevzdaně, vyváženě a nejedovatě. Opotřebovanost mysli? Nahlížím že nikoliv a že MZ přemýšlí o možnosti účastnit se klání o Hrad znovu. Ráda se budu mýlit. Ovšem za předpokladu, že moji krásnou vlast nebude zastupovat za hranicemi MH ... * * *
Re: Natož
Babičková Jana (18811) 9.1.2017 reagovat
Václav Klaus (pro mne) klasika. Opotřebovanost věkem se u něj nekoná. Dle mého s výhradou. Informace z rozhovoru s VK, co VK a jak VK povídal, jsou většinově uvedeny ""prý"". * * * Ale. Bab měla štěstí. O rozhovoru informovaly Parlamentní listy. Ty jsou zde na webu vzaty na milost, neb z PL se cituje a na PL se odkazuje. Mám tudíž šanci beztrestně si dovolit do třetice a to k ženské hamižné.
Re: Natož
Babičková Jana (18811) 9.1.2017 reagovat
Nečasové (Nagyové). Neb na PL (Parlamentní listy) byl vystaven i článek z KL (Krajské listy) obsahující otázku: Kdo je tajemný Giuseppe? Bab.
Re: Natož
Babičková Jana (18811) 9.1.2017 reagovat
PS.: S vnitřním pocitem, že nevím zda budu pochopena zjednoduším. Je pro mne důležitější vědět, že jsem se nemýlila v hodnocení osob JN a PN. Hamiža (i duševní) a slaboch... Neb se nemýlím i hodnocení ex. Všichni expremiéři jsou klasika. :-)
Klaus i Zeman mají své zásluhy i (oba prezidentské) období kdy zklamali.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Klaus se stal symbolem úspěšné (s vyjímkou ČLR kde byly jiné podmínky a více času nejúspěšnější v postkomunistických zemích) transformace naší ekonomiky z centrálního plánování na standartní tržní systém (což bylo dokončeno za vlád Zemana a Špidly) a Zeman dovedl naší zemi do NATO a jeho nástupce Špidla do EU. Jako prezidenti pak oba podlehli bludu o vlastní neomylnosti a Zeman natolik podléhá vábení svých našeptávačů a utřibradů že už často neví co sám říká. Ostuda s údajnou
Re: Klaus i Zeman mají své zásluhy i (oba prezidentské) období kdy zklamali.
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
nepřítomností Ruských vojáků na Ukrajině, rada v OSN aby se v Sýrii bojovalo proti IS, ostuda s Peroutkovým článkem i (ne)vyznamenání Bradyho, lži okolo pozdního příletu do Blavy či poklona Putinovi kterého předtím na schůzce V4 označil za agresora z něj udělaly šaška světového formátu. Jistě, za něco muhou i lidé z jeho nejbližšího okolí (ale ty si vybírá on a on za ně i nese odpovědnost). Náprstek Viktor
Re: Klaus i Zeman mají své zásluhy i (oba prezidentské) období kdy zklamali.
miroslav costmen (18648) 9.1.2017 reagovat
naše neziskovky v syrii a jinde v zemích válečného dění jsou převlečení zelení mužíčci.A naši dva stateční (slečna a její hoch) jsou na stravu v base u erdogana. Štětina a šwarci jako melouch se ukájejí v kyjevu.
Re: Klaus i Zeman mají své zásluhy i (oba prezidentské) období kdy zklamali.
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017 reagovat
A kaj se statečny hochu ukajiš ty? Tež v Syrii nebo na Syberii? A tež ze svoji divkou nebo sam? Typuju podle hňupovin, co semka pišeš, na to druhe, mueheheeeeee :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Zeman a Klaus - kdo je nemá rád, neposlouchá
Jiří Reddlich (18696) 9.1.2017 reagovat
"Kdo je nemá rád, neposlouchá, co říkají, neboť je ovlivněn tím, kdo mluví". Tak píše pan Hoffman. Jde to ale i bez panem Hoffmanem předpokládaného negativismu: není třeba naslouchat kory(to)fejům, pokud se činí zvěstovateli věcí, ke nimž lze dospět i selským, zdravým rozumem. O obou presidentech pan IH píše: "S oběma se už před časem veřejnost rozloučila, odepsala je z politického inventáře jako lidi, kteří už říct nemají co". Nepopírám, že oba staré pány příliš nerespektuji. ...
Re: Zeman a Klaus - kdo je nemá rád, neposlouchá
Jiří Reddlich (18696) 9.1.2017 reagovat
... Bez jakékoliv věkové diskriminace je ale tento můj nerespekt zmíněných pánů determinován jiným výrokem: „Odejděte včas, to jest hned, může vám být ještě poděkováno. Neučiníte-li tak sami, odejdete sice o něco později, ale odejdete stejně, jenže ne už důstojně, nýbrž jako komické figury“ (Miloš Kopecký, 5. 5. 1987). Momentální hlásání normálních, zdravých názorů už toho na jejich předchozím politickém působení moc nezmění. Přeji všem pěkný zimní den i celý týden. :-)
Re: Zeman a Klaus - kdo je nemá rád, neposlouchá
miroslav costmen (18648) 9.1.2017 reagovat
anticharta v ND byla v roce 1987 ?
Re: Zeman a Klaus - kdo je nemá rád, neposlouchá
miroslav costmen (18648) 9.1.2017 reagovat
tvrdím to stále a stále.Poťouchlý ambivalent nemá vlastní názor a schovávat se za miloše je pošetilé.Určitě by to dnes nemyslel na exprezidenta a tím více ne na prezidenta. Přeji ,bez dvojakosti,požehnaný den
Hádanka
Miloš Rudek (18671) 9.1.2017 reagovat
Už léta postrádám u komentářů IFH hloubku a úroveň. A ocenil bych, kdyby nám novinářská celebrita IFH sdělil svoje stanoviska například k migraci, ke stavu EU a či k našemu postavení ve světě. Třeba by tím inspiroval nejen svoje čtenáře a posluchače, ale politiky u moci, které dnes kritizuje. Ale to on ne a ne. Jaký je IFH novinář? A je jím vůbec? Není to jen "publicista"? Prý nemá názor, nepátrá, ale jen "nastoluje". Jestli někdo zná odpověď na tuto hádanku, ať ji sdělí. Podle mne i dnes nastolil
Re: Hádanka
Miloš Rudek (18671) 9.1.2017 reagovat
nastolil nostalgii po politicích minulosti: jedním bývalým komunistou s těsnými vazbami na autoritáře, zejména ty východní (a obklopující se dnes lidmi bez bezpečnostní prověrky), v druhém případě pak člověkem, který po polovině 80. let podal přihlášku do KSČ a nebylo mu z nějakého neznámého důvodu vyhověno, možná ze stejného, z jakého nebyl, na rozdíl od svých přátel, za bolševika obtěžován estébáky IFH. Jsou to hrozné úvahy, že? Dobrý den.
Re: Hádanka ...kdo je tento muž ,který si klade otázky kdo je IH ..zvláště když víme,že...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
opsáno - Josef Pánek (18676) 6.1.2016....Pane Miloši Rudku ,upozorňuji Vás na to, jestliže opakovaně bude Váš příspěvek obsahovat náznaky teroristických akcí,zde- Miloš Rudek (18671) dnes 08:14, 6.1.2016...podniknu takové kroky aby byla zjištěna Vaše internetová adresa připojení a následně jste se ze svého nebo svých textů zodpovídal u složek ,jež mají takové šetření v popisu práce .V dnešní pohnuté době jsou Vaše poznámky nejen nevhodné ale i postihované zákonem .
Re: Hádanka ...kdo je tento muž ,který si klade otázky kdo je IH ..zvláště když víme,že...
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
kudero ,IH nebyl obtěžován estébáky protože se kamárádil s horáčkem...ve svých pamětech píše : ,,měli snahu mne kontaktovat ,,styčné osoby " pod krycími jmény jak se mi představovali ,paleček,pavka a divín...nejvytrvalejší byl pavka ...nejdůslednější paleček..tito dva byli sto mne uštvat stejně jako jejich později založená satelitní smečka ..atd...konec citace...
Re: Hádanka ...kdo je tento muž ,který si klade otázky kdo je IH ..zvláště když víme,že...
Miloš Rudek (18671) 9.1.2017 reagovat
Nestrašte, jednejte! Budete muset odhalit svoji identitu a už se těším, jak vysvětlíte skutečnost, že jste vyhrožoval zastřelením vy mně, ne já vám. Jen do toho, anonyme.
Re: Hádanka ...kdo je tento muž ,který si klade otázky kdo je IH ..zvláště když víme,že...
Rudolf Enigma (18699) 9.1.2017 reagovat
Vaďuro, Folk pracoval a pracuje dobrovolně a z přesvědčení dodnes ve stejném dresu.
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
O HOFMANKOVEJ HAVĽOVSKEJ FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" aľebo KEĎ UŽ NEMÔŽU HAVĽOVSKÍ GLOBALISTI ZPOCHYBNIŤ KRITIKOV OBAMOVSKO-MERKEĽOVSKÉHO SVINSTVA FORMUĽOVANÍM VECNEJ KR ITIKY, oDVOLÁVAJÚ SA KU FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" KTORÉ BY MOHLI KLÁSŤ, KEBY VRAJ CHCELI :-
Martin Procházka (18802) 9.1.2017 reagovat
Ad "Nebyli vystaveni těžkým, natož nepříjemným otázkám, což mohlo být z úcty k jejich šedinám, anebo proto, že prezident, natož bývalý prezident u nás nevládne a grilovat ho by nic moc neřešilo.": je totiž otázne azda vôbec môžú egzistovať dáaké záhadné Hofmankové "ťažké otázočky", ktorými je podľa neho vraj možné zpochybniť Kláus-Zemanové starecké prezretie globalizačnej multi-culti špiny. Takúto fikciú Hofmankových "ťažkých otázok" si Havľovci predĺžujú nádej na prežitie ích ideológie.
Re: O HOFMANKOVEJ HAVĽOVSKEJ FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" aľebo KEĎ UŽ NEMÔŽU HAVĽOVSKÍ GLOBALISTI ZPOCHYBNIŤ KRITIKOV OBAMOVSKO-MERKEĽOVSKÉHO SVINSTVA FORMUĽOVANÍM VECNEJ KR ITIKY, oDVOLÁVAJÚ SA KU FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" KTORÉ BY MOHLI KLÁSŤ, KEBY VRAJ CHCEL
Martin Procházka (18802) 9.1.2017 reagovat
To vie každý chmuľo tára´t, že keby chcel tak by zpochybnil odpôrce teórie možného konštruovania perpétum móbile aľebo teórie kvadratúry kruhu apod. - "ŤAŽKÝMI OTÁZKAMI" - keby chcel. :-)
Re: O HOFMANKOVEJ HAVĽOVSKEJ FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" aľebo KEĎ UŽ NEMÔŽU HAVĽOVSKÍ GLOBALISTI ZPOCHYBNIŤ KRITIKOV OBAMOVSKO-MERKEĽOVSKÉHO SVINSTVA FORMUĽOVANÍM VECNEJ KR ITIKY, oDVOLÁVAJÚ SA KU FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" KTORÉ BY MOHLI KLÁSŤ, KEBY VRAJ CHCEL
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
veru tak,moj zlatý....posielam plusku
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: O HOFMANKOVEJ HAVĽOVSKEJ FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" aľebo KEĎ UŽ NEMÔŽU HAVĽOVSKÍ GLOBALISTI ZPOCHYBNIŤ KRITIKOV OBAMOVSKO-MERKEĽOVSKÉHO SVINSTVA FORMUĽOVANÍM VECNEJ KR ITIKY, oDVOLÁVAJÚ SA KU FIKCII "ŤAŽKÝCH OTÁZOK" KTORÉ BY MOHLI KLÁSŤ, KEBY VRAJ CHCEL
Martin Procházka (18802) 9.1.2017 reagovat
VŠAK ČO SA BOJÍŠ HOFMANKO A NEFORMUĽUJEŠ DÁAKÚ TAKÚ ŤAŽKÚ OTÁZKU KLÁUZOVI, KTORÚ BYS ZNEMOŽNIL JEHO VCLASTENECTVO NA STARÉ KOĽANÁ, KEBY SI CHCEL. :-)
Zpět k věci (a k imigraci). Vyhrávat bitvy které už skončily a vychovávat cizí děti dokáže každý (pravil klasik).
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Já si dovolím doplnit. Radit, ze země které se imigranti obloukem vyhybají, jak tu krizi řešit či jako prezident země která neposlala do Syrie ani jednoho vojáka, navrhovat v OSN boj proti IS i s pomocí dronů je spíše známkou senility než nějaké myšlenky obou politiků. Co by Zeman s Klausem dělali kdyby ČR měla pobřeží jako Řecko a Itálie či se na jejím území hybovaly desetitisíce migrantů bez dokladů (které není kam vracet) a další statisíce těch kteří se tam už narodili a mají občanství se asi nedovíme.
Re: Zpět k věci (a k imigraci). Vyhrávat bitvy které už skončily a vychovávat cizí děti dokáže každý (pravil klasik).
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Možná by stačilo se obou zeptat co chtějí dělat s asi 22000 muslimy kteří v ČR žijí jako (manželští i nemanželští) potomci teroristů (školených tu StB před r 1989) či rodilých Čechoslováků kteří k islámu konvertovali. A jsme zpět na začátku. Radit Francouzům, Belgičanům, Britům, Švédům či Němcům je jako radit sousedům jak vychovávat děti. Kdo viděl Chánov nebo Luník ví jak si ,,dokázali poradit" politici naši. Náprstek Viktor
JA TI POVIEM, ČO BY ROBILI: POSLALI BY PRVÚ LOĎ ODKIAĽ PRIŠLA A PREVAĎAČSKYM GANGOM BY UŽ NIKTO V ÁZII A AFRIKE NIGDY NEUVERIL, ŽE BY BYLO MOŽNÉ DOSTAŤ SA ZA PENIAZE DO EURÓPY
Martin Procházka (18802) 9.1.2017 reagovat
Tak to je jediný možný a odnepamäti osvedčený zpôsob "VÝCHOVY" zvierat, detí, zločincov aj potrúblych ľudí - žádúcie chovanie upevnovať odmeňovať, nežiadúce chovanie eliminovať a TRESTAŤ!
Re: Zpět k potomkům, které nemáš, jak to ruzumná příroda zařídila♀
Vávra aleš (18868) 9.1.2017 reagovat
Tobě by růžičková kapusta jistě prospěla. Je to asi poslední možnost vrátit se mezi soudně uvažující občanstvo
pořad moravce ovm ( o velkém mláceníprázdnéslámy)
miroslav costmen (18648) 9.1.2017 reagovat
nikdo .až na kohortu pomatenců okruhu Náprstka, nesleduje. Tudíž exprezident i současný prezident sdělují své názory na mediích s vysokou sledovaností.A mediatoři těchto medií jsou ,,páni novináři,,.
Re: pořad moravce ovm ( o velkém mláceníprázdnéslámy)
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017 reagovat
Vysoka sledovanost ty hňupe je na tych tvojich medyjach temu, bo Češi tam v reklamach sleduju kaj su větši slevy a ne kery z tych dvuch je věči cyp. Mueheheeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Ať žije prezident ČR Miloš Zeman!!
občan ČR (18715) 9.1.2017 reagovat
V příštích prezidentských volbách si zvolíme Miloše Zemana opět prezidentem ČR!
Re: Ať žije prezident ČR Miloš Zeman!!
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
jasňáky.....občane čr... ...plus...
Promluvili prezidenti
Rudolf Enigma (18699) 9.1.2017 reagovat
a já jsem je nesledoval. Od IFH se také nedozvím o čem promluvili. Jenom to, že byli vzati na milost. Vrátil jsem se ze svého zimního pobytu v Alpách, úlevně vzdálen toxickému vlivu komunistických pohrobků. Předně děkuji za přání k vánocům a do Nového roku. Myslím, že budeme potřebovat hodně sil ke vstřebání toho, co nás čeká.
Re: Promluvili prezidenti a váša bez chvástání a skromně♣♣♣
Vávra aleš (18868) 9.1.2017 reagovat
Kupte si spolu s dalšími NAPRDy pytel ružičkové kapusty a řádně ji vstřebejte. Potom se vám možná rozsvítí a začnete žít bez klávesnice. Zatím si říkejte, ať žije Babiš a žluč zvolna odteče.☻☻☻
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Promluvili prezidenti a váša bez chvástání a skromně♣♣♣
Rudolf Enigma (18699) 9.1.2017 reagovat
vidím Vaďuro, že už zase po vzoru soudružky Korabelnikové makáš na dvou počítačích. I kdybs makal na desíti, zase by to byly jen ty tvoje přiblblé plky. Na víc prostě nemáš. A k tomu babišovi! Samozřejmě, že jsi musel ocenit, jak ze sebe ten stbák zase udělal blbce, k potěše svých věrných, prohlášením, že on nevedel o tom anonymním webu ani slovo. Pak je ten idiot ovšem nesvéprávný.
Re: Promluvili prezidenti a váša bez chvástání a skromně♣♣♣
Rudolf Enigma (18699) 9.1.2017 reagovat
Regulovčík Valach dosáhl úspěchu. E.. Jankowski byl zcenzurován do mrtě:
Re: Promluvili prezidenti a váša bez chvástání a skromně♣♣♣
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017 reagovat
Čuj, Enygma, mi to něvadi, ja to tu tak važně něberu a kery to mjal přečitať, ten už se to přečital. A na světě je aspoň sranda, ni? Mueheheeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Re: Promluvili prezidenti a váša bez chvástání a skromně♣♣♣
Miroslav Valach (18838) 9.1.2017 reagovat
Kdybych skutečně byl regulovčíkem, a dal si tu práci, určitě bych se neobtěžoval s EJ. Když není důkaz, aspoň nějaká logika kdyby byla.
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
O čem to zítra nebude. Po páteční schůzce s šéfy tajných služeb Trump připustil že se Rusko i Čína
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
pokoušely pomocí kyberútoků ovlivnit výsledky voleb v USA. Trvá na tom že mít dobré vztahy s Ruskem je dobrou věcí ale také věří že za jeho vlády bude mít Kreml k USA daleko větší respekt než nyní. Erdogan musel pro zlepšení vzájemných vztahů Rusa nechat sestřelit, Trump zatím jen slibuje vytvoření týmu proti hakerským útokům. Byť jeho slova že ,,kde končí diplomacie musí přijít síla" stále platí. Uvidíme co na to Zachoval a Hoffman.
Re: O čem to zítra nebude. Po páteční schůzce s šéfy tajných služeb Trump připustil že se Rusko i Čína
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
Možná jsem nebyl daleko od pravdy když jsem napsal že Putin dobře věděl proč neodpověděl na vyhoštění svých diplomatů z USA stejným krokem. Případů kdy si Rusové utrhli svým lhaním studu před celým světem nebylo málo a Putin asi tušil že CIA, FBI i NSA nějaké důkazy mít budou a další KAL 007, srážku Kursku s ponorkou USA či nepřítomnost svých vojáků na Urajině si v současné situaci nemůže dovolit. Náprstek Viktor
Re: O čem to zítra nebude. Politici USA se setkali s prezidentkou Tchaj-wanu
Viktor Náprstek (18674) 9.1.2017 reagovat
"Čína musí pochopit, že my v Americe se sami rozhodujeme o tom, s jakými návštěvníky se setkáme," prohlásil neúspěšný kandidát z republikánských primárek, senátor Ted Cruz. Cruz po setkání uvedl, že s Cchaj diskutoval o možnosti posílení vzájemných vztahů. Tématem byly diplomatické výměny, ekonomické vztahy i prodej amerických zbraní Tchaj-wanu, dodal. S prezidentkou Tchaj-wanu si volal i Trump. Náprstek Viktor
psím lejnům se buď můžete vyhnout
chatrč bílá (29025) 9.1.2017 reagovat
nebo se jimi zašpinit....hezký večer....
Eduard Jankovski (18642) 9.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
A co je to spontánní řád lidské interakce a lidského světa,
Karel Janyška (35346) 9.1.2017 reagovat
víte, autore ? Pokud ano, pak to dejte nějak najevo, ne pomluvami... Dzp.
Ó panehavle děkuji ti ,že jsi dnes dopustil a dal ,že jsem si dnes
chatrč bílá (29025) 10.1.2017 reagovat
nepsal s psími lejny dál... ámen
úsměvné ..já nevím ,že máte takovou potřebu něco sdělovat a napadat toho ,kdo vás neosloví ,ať už to si ty klon ivan sat nebo rychlý ,či šimon ,či reddlich ,rudek,eguma a další ,
chatrč bílá (29025) 10.1.2017 reagovat
Edo00....nejlepší tvůj čitelnej příspěvek byl,když jsi psal ...nula ..od..nuly ...pojde, no a ty máš ve svém hezkém jméně hned dvě...asi si psal tenkrát o nich viď ?...... 9 x....... Eduard Jankovski (18642) včera 16:04 Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu..... Edo00...keep smiling ,moč a stolici...viděl jsi včera tu hromadu ,co se na vás vyvalila zpoza odkazu....hlavní je Edo00 se z toho nepodělat...včera s tebou obsah skla cvičil Edo00...zkus nějaký prášky..ahoj klone..

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies