VYBERTE SI REGION

Diskuse: Trump: Spojené státy budou více respektovány všemi zeměmi i Ruskem

Trump: Spojené státy budou více respektovány všemi zeměmi i Ruskem

New York - Přízeň ruského prezidenta Vladimira Putina budoucí prezident USA nepovažuje za chybu, ale spíš za bonus. Donald Trump to dnes prohlásil na tiskové konferenci v New Yorku. Trump doufá, že se s šéfem Kremlu dohodne, zatím to ale neví. Rusko ale bude nyní Spojené státy respektovat víc, než za vlády kteréhokoli jiného amerického prezidenta.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 9 PŘÍSPĚVKŮ

Já myslím že ho volili občané USA ne ?! Nevěděl jsem že má Putin volební právo v Americe .A to že to zajímá celý svět, to si taky nejsem zrovna jistý...
Nečas (ex) Petr (18733) 11.1.2017 reagovat
pokud budou fungovat dobrý vztahy mezi oběma velmocemi, skončí další horečné zbrojení na obou stranách a bude to lepší pro celý svět. Je dobře , že Trump chce mít dobré vztahy s Ruskem. Konečně už končí Obama , kterej na poslední chvíli cpe do Polska tankové jednotky , kvůli neexistující Ruské hrozbě. Putin není takovej nýmand , aby chtěl napadnout nějaký stát , který je v NATO,,,,
Převzato ale pobavilo....
Nečas (ex) Petr (18733) 11.1.2017 reagovat
Mluvčí Kremlu Dimitrij Peskov pokládá telefon a říká Putinovi: ,,Pane prezidente, prý paní Obamová je těhotná..." Putin: ,,A obviňují z toho jenom mě, nebo celé Rusko?!
Re: Převzato ale pobavilo....
Milos Lukoil Zeman (24054) 11.1.2017 reagovat
Ano ano soudruzi ani se nedivim Polakum , ze chteji mit Amiky na svem uzemi. Ostatne Nemecti fasiste s komunistickym Rusakem a fasistickym Slovenskem zahajili 2. svetovou valku prepadem Polska.
Re: Převzato ale pobavilo....
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Penězovody vysychají...už vidím tu sluníčkovou armádu netáhel, jak se učí pracovním návykům...
Re: Převzato ale pobavilo....
Václav Stropek (19074) 12.1.2017 reagovat
Hůůů to bude kvikotu a hýkání o právech zaměstnanců...
Re: Převzato ale pobavilo....
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Tak nevím, křížit medvěda s opicí...
HEJ, TRÚMPKA VOLILI OBČANIA USA AĽE NEZABÚDAJTE, ŽE TO BOLI POMÝLENÍ VOLIČI OD RUSKÝCH TROLOV, NEZABÚDAJTE, ŽE RUSI SÚ MAJSTRI VO VEDENÍ HYBRÍDNYCH VOJEN
Martin Procházka (18802) 11.1.2017 reagovat
a podĺa 17 amerických tajných slúžb s rozpočtom cez 50 mld USD, tj. viac ako ruský rozpočet na obranu, sú príslušníci málo inteligentnej väčšina Američanov pod totáľnym vlivom rúskych médií typu Russia Today ai. spražených serverov. "AMERICKÁ ELITA" - celý politický establishment demokratov aj republikánov, tajné slúžby, globalisttická hospodárska lobby, univerzity, umelecký front - newyorsko-kalifornská kaviareň apod. s tým nič nenarobí, dokiaľ sa nobnoví nerovnosť váhy hlasov podĺa sociáľneho štatútu.
NO A ČO SA TÝKA TÝCH KOPROMÁTOV NA TRÚMPA,
Martin Procházka (18802) 11.1.2017 reagovat
tak vraj majú Rúsi videozáznamy z hoteľa, kde Trúmp bydlel v r. 2013, keď v Moskve robil porotca Miss World a z tých videozáznamov má byť zrejmé, že Trúmpko nestrávil noc na pokoju sám ale tiež nie zo ženú. Z teho je vidno akí sú tí Rusi madzaní, keď dávno pred tým než Trúmpa vôbec napadlo že by mohol kandidovať v dáakých voľbách a než to verejne vyhlásil, už si ho vytipovali ako svojho kandidáta a pripravili si na neho kompromát atď. atď.
Re: NO A ČO SA TÝKA TÝCH KOPROMÁTOV NA TRÚMPA,
Martin Procházka (18802) 11.1.2017 reagovat
Takú jasnovidnosťu áko Pútin nedšponovál ani náš Vácsľavko Hávoľko, a ten se predsa porád motal okoľo teho Dalajlámy...

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies