VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Vegany naštval výrok odborníka, Rostlinná strava je bezpečná, reagují

Vegany naštval výrok odborníka. Rostlinná strava je bezpečná, reagují

Česká veganská společnost se ozvala redakci Deníku v reakci na pondělní článek o veganství. Citovaný výrok odborníka, který považuje veganství za nezdravé až nebezpečné, je podle ní nesprávný. Cílem organizace je lepší informovanost lékařů.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 67 PŘÍSPĚVKŮ

Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Aspoň se dříve "eliminují" Pro Darwinovu cenu. Líto je mi jejich dětí, kteří tihle fanatici utrápí k smti.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
"Názorem Americké dietetické asociace je, že správně rozvržená vegetariánská i veganská strava je zdravá, nutričně vyvážená a může být zdravotně přínosná v prevenci i v léčbě různých onemocnění. Dobře rozvržená vegetariánská i veganská strava je vhodná pro všechna životní období, včetně těhotenství, kojení, dětství i dospívání." Academy of Nutrition and Dietetics Stanoviska dalších devíti relevantních odborných institucí: http://soucitne.cz/techto-10-vyznamnych-odbornych-instituci-schvaluje-veganstvi
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Každá liška si chválí svůj ocas a fanatiků; schovávajících se za asociace atp, se najde vždycky dost. To, že stravovací extremismus schovávají za idee a zuřivě brání, jen podtrhuje jeho nebezpečnost a irelevanci.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Václav Stropek: Jde o světově uznávané instituce. Pokud vložíte odkaz na obdobně relevantní stanoviska, můžeme o tom diskutovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
OSN je také "světově uznávané instituce" A má na účtu nevinné krve... Takže se oháníte vařečkou v zelí. A s fanatiky odmítám diskutovat. Bráním zdravý přirozený stav stravování.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Další fanatik...byla jste někdy v Americe ? Nejhorší je, když se někdo pokouší druhým vnucovat svou úchylku. Znám osobně několik makrobiotiků a veganů. Zajímá je pouze čistota vlastní moči. Vlastně se neumí bavit o ničem jiném, než o vlastním "lasu na krku"...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Byla jsem v Americe - jak to souvisí s tématem? Pokud máte vyloženou averzi proti Spojeným státům, vězte, že obdobná stanoviska vydaly i organizace z Velké Británie, Kanady či Austrálie...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Ne mám averzi k odkazům na studie, které nemají žádnou vypovídací hodnotu. Já bych Vás spíše odkázal na studie, které vypovídají o psychické závislosti na veganství...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Nehovořím o jednotlivých studiích, ale stanoviscích uznávaných institucí sdružující tisíce odborníků na výživu... Existují i poruchy příjmu potravy, které se veganstvím hezky maskují (např. anorexie či ortorexie), ale s etickým a racionálním veganstvím mnoho společného nemají.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
To si zcela jistě umíte odůvodnit, stejně jako 30ti kilogramová čtyřicátnice...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Jan Hlavačka (24059) 11.1.2017 reagovat
Jednu dobu jsem lítal s vegankou. Soulož s ní byla jako šukání žebříku, protivná byla jako pr*el, nemyslela na nic jiného než na žrádlo. Pochopitelně, protože ta její tráva neměla žádnou výživnou hodnotu, tak měla neustále hlad. No prostě kráva a to jsem měl kliku, že nepřežvykovala...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Pavel Novák (18654) 11.1.2017 reagovat
V bývalé práci byl jeden inženýr vegan. Ale jak dovedl ostatní doslova terorizovat,když ucítil,že se někde dělá maso. Dost lidí k vůli němu dávalo výpověď. Magor.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Idioti se holt najdou všude - mezi karnisty i mezi vegany...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Nově tito "sociální inženýři" nutí k veganství i domácí zvířata, zejména psy. Pejsek většinou uhyne, ale hrobeček má z lásky osypaný karfiólem...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Jistě, jako třeba Bramble (google: Bramble border collie) :)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
A ještě by mě zajímalo, kde přesně je podle Vás v článku něco vnucované. To, že ČVS zareagovala na mylné tvrzení o veganství znamená, že ho někomu vnucuje?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Stačí s lidmi vašeho ražení sdílet jedinkrát tabuli. Jste jako "svědci Jehovovi", jenom s posedlostí zdravým jídlem. Ortorexie, bigorexie a drunkorexie, choroby příbuzné z anorexií. Léčit lze, ale musíte si chorobu umět přiznat...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Já zdravým jídlem rozhodně posedlá nejsem. Považuji se za junk-food vegana :)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Klidně je nechte žít v tom přeludu, vytvořeném trávožravým mozkem.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Krásné dělení, máte to v občance ? Určitě se k tomu jednou sněmovna dopracuje a schválí...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nejlepší jsou brambory.
Jana Nováková (18778) 11.1.2017 reagovat
Pasírované přes prase.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nejlepší jsou brambory.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Opačně to jde taky...řekl bych, že nejhorší je žádné prase. Vzpomněl jsem si na své rande s makrobiotičkou. Na prvním (zároveň i posledním), mi při večeři strkala skleničku, abych jí druhý den přinesl k rozboru moč...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nejlepší jsou brambory.
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Makrobiotika však s etickým veganstvím vůbec nesouvisí...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nejlepší jsou brambory.
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Podobná závislost - sociální inženýrství pair exellence...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Děti
Vladimir Zdvihal (23884) 11.1.2017 reagovat
Děti by měly mít svobodu rozhodování.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
antihavel antihavel (19100) 11.1.2017 reagovat
Člověk je všežravec a podle toho by se měl chovat/stravovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Ano, zvláštní, že neexistuje druhý extrém od trávožroutů. Normální lidé se pohybují ve stravovacím průměru smíšené stravy. Fanatici pak v extrémech a ještě se chválí jak jsou lepší (prý zdravější) než ostatní. Dnes je ale taková doba, být "jiný" je "IN".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
Člověk je všežravec a podle toho by se měl chovat? Že je všežravec neznamená, že musí jíst všechno. Žirafu třeba nejspíš nejíte. Znamená to, že si prostě může vybrat, co mu vyhovuje, a co je pro něj přínosné. A pokud je veganská strava zdravá a přínosná, tak není důvod proč si jí nevybrat nebo se jí vyhýbat :).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Zaměňujete druhy masa za bezmasý extrém. Mícháte hrušky s jablky. Příznačné pro bezmasou abstinenci.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
Nezabíjet lidi okolo nás po úplně celý rok je taky extrémní. Bylo by fajn to povolit alespoň v neděli, pak už by to extrémní nebylo, co myslíte? Že se něco odlišuje od zaběhnutého normálu, ještě nutně nemusí znamenat, že je to extrémní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Srovnáváte vraždění lidí s chovem masa na potravu? Jste normální?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
Proč je tedy podle vás NEZABÍJENÍ zvířat extrémní?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
A masožravé rostliny odměníte DDT ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Děti
Lukáš Novosad (27066) 11.1.2017 reagovat
Děti nemají svobodu rozhodování i v mnoha jiných oblastech, jelikož se ještě samy zodpovědně rozhodnout nedovedou. Více o výchově k veganství zde: http://soucitne.cz/veganska-strava-pro-deti-neni-tyrani-vychova-ke-konzumaci-masa-je-ve-skutecnosti-extremnejsi
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Václav Stropek (19074) 11.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Poděkování
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
Děkuji za opravný článek. Myslím, že by se v takovém médiu neměly zbytečně šířit bludy a mýty :).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
A odkdy je blud většinový názor? Mezmasí fanatizmus vám až tak zakalil mysl?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
I když si většina lidí myslela, že je země placatá, na tvaru naší planety to nic nezměnilo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Ovšem odjakživa lidi věděli, že je příroda vyvinula jako všežravce. Tmářské argumenty jen podtrhují váš extrémizmus.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Lidské všežravectví není v rozporu s veganstvím. Jak ukazují populační studie a potvrzují stanoviska odborných dietetických organizací, má tato strava pro člověka i určité výhody v podobě menší pravdpodobnosti výskytu některých civilizačních nemocí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Což je váš vyfabulovaný nesmysl, který lze vyvrátit odlehle žijícími skupinami lidí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poděkování
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Tak to zkuste.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ta moje veganka, co jsem se s ní snažil žít
Jan Hlavačka (24059) 11.1.2017 reagovat
si nakonec svými raw srágorami dokonale zničila pajšl a skončila s vývodem. Pak se konečně probrala, ale to už jsem si našel normální ženskou...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ta moje veganka, co jsem se s ní snažil žít
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
raw je ničím neopodstatněný nesmysl, na tom se shodneme. Opět nic, co by souviselo s etickým veganstvím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
*****
Heinrich Rosenauer (18629) 11.1.2017 reagovat
Jj, jen začnou po pár měsících vypadat jak chodící mrtvoly. Ale jinak je to určitě báječné.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
V těchto dvou videích jsou samé mrtvoly :) https://www.youtube.com/watch?v=k7vpRU3RPSg https://www.youtube.com/watch?v=Pojj_A7SIr0
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
Kolik veganů jste opravdu naživo někdy viděl?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Osobně jich znám několik a pár to muselo vzdát ze zdravotních důvodů. Ostatní to teprve čeká.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Petr Havránek (35442) 11.1.2017 reagovat
No vidíte, já jich znám asi 120, a zatím to nevypadá, že by to někdo chtěl vzdát nebo měl zásadní zdravotní potíže. Jinak v Česku je několik desítek tisíc veganů a v Německu 900 tisíc, takže to nevypadá jako něco nezdravého a životu nebezpečného :)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
"Etika je bezhraničná odpovědnost vůči všemu živému", to asi znáte...Švýcaři mají důstojnost pozemských organismů dokonce uzákoněnou. V roce 2004 vstoupil v této alpské zemi v platnost zákon o genových technologiích. A ten jasně praví, že při zásazích do dědičné informace pro výzkumné účely musí být „vzata v potaz důstojnost organismu“...jak vidíte, jiní magoři Vám jdou naproti...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
g.cz/svetovy-rekord-vegan-se-12-minut-4-sekundy-nezminil-o-tom-ze-je-veganem
Heinrich Rosenauer (18629) 11.1.2017 reagovat
Světový rekord: Vegan se 12 minut a 4 sekundy nezmínil o tom, že je veganem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: g.cz/svetovy-rekord-vegan-se-12-minut-4-sekundy-nezminil-o-tom-ze-je-veganem
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Světový rekord, karnista vydržel 8 minut, aniž by neřekl tenhle otřepaný fórek! Dobrý (y)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: g.cz/svetovy-rekord-vegan-se-12-minut-4-sekundy-nezminil-o-tom-ze-je-veganem
Václav Stropek (19074) 11.1.2017 reagovat
Ano, mají neustálou potřebu se předvádět a "shánět ovečky" Sektářství jako vyšité.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: g.cz/svetovy-rekord-vegan-se-12-minut-4-sekundy-nezminil-o-tom-ze-je-veganem
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Legrace by tě přešla hnedle u společné tabule. Já si připadal, jako v pitevně...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
*****
Heinrich Rosenauer (18629) 11.1.2017 reagovat
Když se tu sešla celá veganská redakce soucitne.cz, tak mám dotaz. Polykají veganky (resp. vegani) při orálním sexu? A pokud ano, jak se vyrovnávají s faktem, že konzumují živočišný produkt??
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Ano, když chtějí, tak polykají. Jako vtip dobrý. Je-li to míněné vážně, definice veganství bude věřím dostatečným vysvětlením :) Veganství je způsob života, jehož snahou je v co největší možné a praktikovatelné míře vyloučit všechny formy využívaní zvířat a krutosti páchané na zvířatech kvůli jídlu, oblečení nebo jakémukoli jinému účelu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Heinrich Rosenauer (18629) 11.1.2017 reagovat
Z této definice tedy plyne, že konzumace člověka (nebo výroba stínítka na lampu z lidské kůže) je pro vegany přijatelná. :-P
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Lidé jsou také zvířata :)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Zajímal by mne názor zdejších veganů na přísun a integraci muslimů v Evropě. Prosím jasně a bez vytáček...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Viktor Wolf (20704) 12.1.2017 reagovat
Zklamu vás, vegany spojuje jen jejich etický postoj ke zneužívání zvířat, toť vše. Nemají žádnej společnej postoj k migrační krizi, islámu, ani k ničemu jinýmu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Tak to se ti povedlo.. Zadal jsem do vyhledavače : "může vegan polykat sperma ?"...a ejhle, velice se bavím !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
*****
Heinrich Rosenauer (18629) 11.1.2017 reagovat
„Vše, co se pohybuje a je živé, bude vám k jídlu, všechno vám dávám právě tak jako zelené rostliny.“ (Genesis 9,3) --- „Každý, kdo je čistý, smí jíst maso.“ (Leviticus 7,19b) --- Hospodin v Písmu jasně praví, že smíme jíst maso.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Jan Beran (35449) 11.1.2017 reagovat
Ovšem nám nic takového nepřikazuje. ;-) V Edenu navíc říká: "Aj, dal jsem vám všelikou bylinu, vydávající sémě, kteráž jest na tváři vší země, a všeliké stromoví, (na němž jest ovoce stromu), nesoucí símě; to bude vám za pokrm. (Gen 1:29-30)". Lidé dle Bible začali jíst ostatní zvířata až po pádu a odchodu z Ráje. Zvířata stvořená k jídlu nebyla, člověku bylo umožněno je jíst až potom, co zhřešil.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: *****
Vojta Josef (18649) 11.1.2017 reagovat
Vás se tady vyrojilo...nicméně, sperma, stejně jako mateřské mléko, je pro vegany v pořádku. Homosexualitu beru jako věc, která se může přihodit. Rozhodně .... Je to to samé jako s vegany, před každým názorem považují za nutné světu sdělit že jsou vegani/homosexuálové.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
děti vegané ??
Petr Pruner (18670) 11.1.2017 reagovat
Myslím, že uplatňování veganství na malých dětech by mělo být posuzováno jako trestný čin. Člověk je svou trávicí soustavou všežravec a tak by děti měly být krmeny.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: děti vegané ??
Tereza Vandrovcová (35371) 11.1.2017 reagovat
Dle všech světově uznávaných dietetických organizací je vyvážená veganská strava vhodná pro všechna životní období člověka včetně těhotenství, dětství, dospívání a stáří. Odkazy na tato stanoviska najdete v odkazu bit.ly/stanoviska-vegan
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Země je placatá
Pavel Novák (18654) 11.1.2017 reagovat
a lidi se živí kořínky a kopřivami z lesa.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
666
Radim Páleník (29734) 11.1.2017 reagovat
Ať si každej cháluje co chce. Zbytečná diskuze.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies