VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Vyjasňuje se

Den Ivana Hoffmana: Vyjasňuje se

Delegáti sněmu Agrární komory nečekali, zda eventuelně neoslovit Andreje Babiše, jestli by se nestal jejich prezidentem, bude-li po eventuelním vyhazovu z vlády volný, a zvolili šéfem Zdeňka Jandejska. Mandát má o fous silnější než Sobotka v ČSSD a tak se s vervou pouští v čele zemědělců do boje proti dovozům zahraničních potravin za dumpingové ceny. Skvělý program! Dávno je na čase vyjasnit, zda tržní prostředí funguje tržně.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 191 PŘÍSPĚVKŮ

když máme takový hezký nadpis
chatrč bílá (29025) 17.3.2017 reagovat
tak se omlouvám všem jejichž jména jsem si na sebe bral , neviděl jsem v tom až takový rozdíl od vašich klonů....zdravím a přeji hezký den ,včera bylo na kole nádherně,páčko.
Re: když máme takový hezký nadpis
Eduard Jankovski (18642) 17.3.2017 reagovat
Čuj, hlisto uplavične, na tym kole to muselo ale dunět, co?! Dycki jak sy vjel na vymol, tuž to zaduněl ten vymol na cestě a hned na to zaduněl tvuj vymol, co ti přyroda vymlela v dutině lebečni. Četnik Alojz Funes by tě hned zavřel, že sy mimozemšťan, ani by na tebě němusel klopať, mueheheeeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Re: když máme takový hezký nadpis
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Dobré ráno Chatrči. To jste to tedy vyjasnil:-) a zamotal (nebo rozmotal?) mnohým hlavu. Tohle je na netu opravdu vzácné, jste formát a proto ode mně alespoň to nejjednodušší přání - krásné dny. Veronika
Re: když máme takový hezký nadpis
Eduard Jankovski (18642) 17.3.2017 reagovat
Vymol, co ma hlisto uplavične v dutině lebečni se němože zamotať ani rozmotať. ------ smíííííích ------- Ten se može akorat zasypať škvaru a zalet asfaltem. Mueheheeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Re: když máme takový hezký nadpis
Vojta Josef (18649) 19.3.2017 reagovat
Ty hlísto, úplavici způsobuje prvok, měňavka úplavičná...
Kočička a pejsek vařili dort a Hoffman namíchal komentář. Ale budiž, je jaro a svět hraje všemi barvami.
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
Přesvědčit okolní státy aby nepodporovaly svůj venkov a zemědělství bude těžší než přesvědčit vládu naší, aby nepodporovala daňové úlevy pro Čapí hnízda, Agrofert, nefachačenky a neplatiče nájemného a alimentů. Chtít aby politici zohlednili přání LIDU bude ještě těžší. Nájemník chce nižší a majitel vyšší činže, zemědělec chce víc za své produkty, prodavačka v marketu vyšší plat a zákazník nižší ceny potravin. Zanadávat na politiky si tak mohou všichni ať se stane cokoli.
Re: Kočička a pejsek vařili dort a Hoffman namíchal komentář. Ale budiž, je jaro a svět hraje všemi barvami.
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
Ještě zajímavější to bude s Turkem. Křivé šavle Turkům netřeba, Evropa si na sebe upletla bič nesmyslnými sociálními dávkami a líné socky z Afriky i blízkého východu se daly na pochod do ráje na zemi. Turek je na svém území zadržuje a živí a nechce to dělat zadarmo (my taky ne). Jak dlouho potrvá než si Evropa (místo mávání pádly na rybníčku) zvolí Švýcarskou cestu uvidíme. S komunisty i nacisty jsme si poradili, poradíme si i teď. Jen nám to dlouho trvá. Náprstek Viktor
Re: Kočička a pejsek vařili dort a
Vávra aleš (18868) 17.3.2017 reagovat
palečkův mozek se rozpadá stále rychleji kdoví, zda letošek přežije. S tím si neporadí ani Mudr Beneš.☻♣☻♣☻
Re: Kočička a pejsek vařili dort a
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
Za tento duchaplný příspěvek vám jitě Valach dá piškotek, Černá upeče dort z nenávisti ke Kalouskovi a Hoffman ukáže kozy. Není nad inteligentní příspěvky ochranky blokovaného Folka. Náprstek Viktor
Re: Kočička a pejsek vařili dort a
Miroslav Valach (18838) 18.3.2017 reagovat
jistě
Re: Kočička a pejsek vařili dort a
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
Promiňte pane Valachu. DUCHAPLNOSTI Naprstkova prvního i druhého příspěvku mne neustále nutí na ně myslet. Na ty DUCHAPLNOSTI. * * Naprstku, VŠECHNY vaše příspěvky jsou tak INTELIGENTNÍ a duchaplné, že by si s VÁMI poradila i ta koza a nejen u Hoffmanů.:-))) Vymýšlíte si, jako když tisklo RP. Nebo vysílala ČsT. * * * Na rozpacích jsem jen z toho, že svoje úchy*l*nosti vystavujete na odiv. Obzvlášť na internetu. S vámi si poradí jen jedna skupina z LIDí - lékaři. Bab.
Re: Kočička a pejsek vařili dort a
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
PS.: Pokud nastoupí "k obraně a službě vlasti" některý zbývající ze TŘÍ, platí pro ně to o exhibici.:-)))
Ivan
Jaroslav Ježek (23648) 17.3.2017 reagovat
by si měl zajít na oční, možná i na ORL
Re: Ivan to myslím dělá dobře. Nadávání na politiku a (některé) politiky
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
je celkem snadý způsob obživy. O zemědělcích a jedlících, majitelech domů i nájemnících jsem již psal tak pro změnu zmíním motoristy a chodce. Dá li politik přednost jedněm budou mu nadávat ti druzí. Chodec však občas něčím jede a motorista jde pěšky tak si (pod taktovkou laciných komentátorů) mohou na politiky zanadávat VŠICHNI. A stěžování a bědování Češi milují víc než pivo, v tom jsme MISTŘI SVĚTA. I Hoffman to pochopil a žije z toho jak socky z dávek. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Vávra aleš (18868) 17.3.2017 reagovat
Safra, safra to mě svědí ruka, ta by mlaskla a druhá o zeď.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
Ottíku, pan Jankovský by ti určitě upřesnil, kde tě to svědí, nebo koho to svědí! Hlavně nezapomínej nomenklaturní bolševiku k jakým koncům, pro vás, vedla ta poslední mlaskavá pendreková akce 17.listopadu 89 na Vaclaváku! Už ti snad otrnulo?
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
J. Šich (37343) 17.3.2017 reagovat
pí černá Černá nedá pokoj .
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Jsem blondýna :-)))) a jestli mi něco nedá pokoj, pak je to jaro.... "zas je tu jaro, je tu jaro, lidi šílí ...."
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Pí Č., jak už jsem dnes napsal, jaro v nedohlednu, šílí možná tak ptáci pindíci Ottík s Pepkem. A pokud jste opravdu "blondýna" s velkou botou, tak to pak vysvětluje mnohé!
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Nepovídejte?
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Jo, jo, je to tak :-) U nás byl dnes krásný den. Sluníčko svítilo, ptáci nezpívají, ale řvou, vítr skoro nefoukal a mě se všechno, co jsem začala, podařilo :-))) Hezký večer Pavle :-)
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Veroniko,já jsem reagoval na Šicha,asi se mi to špatně zařadili.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
oane Nováku, je správné, že jste pí černou upozorbnol na to, že příspěvek, který je v zákrytu s předešlým, není reakce na předešlý. Pí černá se zabývá mozky a syndromy neschopnosti pochopit text u oponentů a tak na prkotiny nemá čas. Jistěže jste předešel flusanci od pí černé, a hnedle byste byl bezmozek. Taková nehledí, že pane Nováku?
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
Pane Enigmo, všechny ŽENSKÝ na celém světě nemohou za jednu z vašich NEPOVEDENOSTÍ. Na chyby ve společném životě jsou vždy dva. A se stejnou odpovědností. Pokud jste byl takový "bu*zera*nt", jakým se mi zde jevíte (i se zpětnou platností) už 7 let, tak se vyhrocení vašeho manželského soužití, a dokonce ve vaší vlastní posteli, nedivím. Bab,
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
PS.: ÚTLOCITNÍ prominou. Občas mi nedá. To když smršť enigmových slovních PRŮJMŮ mi příliš zaneřádí kuchyň. Hanlivé pojmenování toho v růžovém jsem si osvojila s kluky na ulici. Bez vědomosti VÝZNAMU toho slova. Proti spoluobčanům v růžovém nic nemám, na jejich průvody hledím optikou karnevalů v Brazílii. Neb jsou to lidé jako my, jen jsou jiní. Jinakost s velkou pravděpodobností Enigma nesnáší, a tak proti JINAKOSTI (např. pretoriánů) bojuje. I zákeřně.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
PSI.: A včil si počkám na enigmovo poslední slovo. :-)))
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Vávra aleš (18868) 17.3.2017 reagovat
Nejsem sice Ottík, ale s listopadem 89 mám tolik společného, jako se zatýkáním Milady Horákové. To ti guru špion-amatér ještě nezavolal? Palečku tobě už načisto eblo♣♠♦♣
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Já jsem se přiznal a Vy mi přesto kradete identitu Otto Vaďury. Tatínek Vám vyhlásí válku...
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
No vidíte Aleši, a to by někteří chtěli, aby všichni měli zbraň. To by bylo krve ....
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Zapomněla jsem Vám říct Ahoj! :-)
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Vávra aleš (18868) 18.3.2017 reagovat
Zdravím Vás, máte pravdu, to by se asi ozývala střelba každou chvíli. Můj známý měl možnost, po ukončení práce u policie, si ponechat zbraň. Jak říkal, s radostí ji odevzdal protože by nějakou enigmu zastřelil a nestálo by to za to.☺ S tím p. Hoffmanem vše snad souvisí se změnou grafiky i když tzv. demokrati by ho rádi vyštípali, tak jako kdysi z rádia B. Tachecí a nakonec šla sama. Díky známostem dneska mlátí slámu na rádiu plus. Nenechte se otrávit ubožákama, mějte se fajn.♠♥
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Miroslav Valach (18838) 18.3.2017 reagovat
Pane Vávro, ta Tachecí ještě "dělá" na ČRo Plus. Včera vysílala rozhovor s Davidem Vávrou. Váhám, jestli si to poslechnu. Sklepák, takový vtipný, chytrý,
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ottíku, to jsi před časem popsal úplně stejně. Ještě pod Otto Vaďurou. Kdyby si v redakci dali práci spočítat si kolik příspěvků je k věci a kdo je napsal, dopadla by vaše sekta velmi špatně i s Hoffmanem. Zatím se potvrzuje, že účastníci diskuze Hoffmana vůbec nepotřebují. A že jste s Valachem neprotestovali, když po ostrém článku na Putina paní Rakušanová okamžitě skončila a Váňa dostal prostor i v sobotu.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
Enigmo, zda je pan Vávra pan Vávra nevím a je mi to (tak jako místní většině) jedno. Co vím ? Že nebudu nikdy pochybovat o tom, že VY pana Hoffmana potřebujete. :-) A nikdy nebudu pochybovat o tom, že byste ( po sečtení) dopadli jak sedláci u Chlumce právě vy TŘI.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
pokr. A k věci paní RAKUŠANOVÁ a pan HOFFMAN. Dovolím si vás upozornit, že jste velmi netaktní k paní Rakušanové. Bab si může dovolit o věku ženy mluvit, že. Pokud byste mínil neporozumět, dopředu vysvětlím. Paní Rakušanová je ročník 1947 (wiki). Minulý rok bylo paní Rakušanové 69 let. Důchodový věk že. Dovolím si spekulaci, která bude paní Rakušanovou CTÍT. Paní Rakušanová se s redakcí domluvila, aby její POSLEDNÍ komentář byl o SRPNU 1968... O Putinovi v komentáři nemá zmínku... Bab.
Re: Pan Hoffman to dělá dobře, proto mu zdejší NAPRDi nemůžou přijít na jméno♣☻☻
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
PS.: Enigmo, o Putinovi psala paní Rakušanová v předcházejícím sobotníku. A s koncem zvoncem: vaše spekulace a moje domněnky (může být i obráceně) jsou zde neprůkazné (nedokazující) a tudíž nejsou relevantní. Zloba závist a zášť vám tmí v hlavě čím dál tím víc...
Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 17.3.2017 reagovat
Ani "dnešní den“ IFH, není nijak oslňivý a těžko se dá k tomu zaujmout seriozní stanovisko, pokud jsou nám předhazovány dovozy dumpingových potravin ze zahraničí a pak zmatlat vyjasnění politiky tureckého půlměsíce s vydřenou prohrou Garbine M. jakoby neměl K. Plíškovou v oblibě. Přidávám se k doporučení pana Ježka, že by měl Ivan navštívit nejen oční, ORL, ale i jiné specialisty.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
Umi si někdo představit kolik by stály potraviny kdyby je nedržela na uzdě volná ruka trhu? Kdo si dnes ještě vzpomene jak ředitel Madety Ing. Teplý před pěti vyhrožoval máslem za 38 Kč a šéf Globusu Vyhnálek mu řekl že v SRN je máslo za 1.35 € a není problém ho dovážet? Náprstek Viktor
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Pan Náprstek neví, že máslo, teď se nebavím o polomásle z Polska, stojí přes 40,- Kč. A tak je to se všemi vašimi vědomostmi.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Pane Rychlý, jste ještě méně chápavý, než jsem se domníval. 6:7, 6:7, je skutečně vydřená prohra, stejně jako výhra a je to mezi řádky vzdaný hold Karolíně Plíškové - její šesté výhře v řadě na TOP hráčkou G.M. Tímto v semifinále...Jinak souhlasím a uvítal bych v komentáři jedno určité téma, nebo alespoň téma evidentně pilotní...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Viktor Náprstek (18674) 17.3.2017 reagovat
V době sporu o výkupní ceny mléka zemědělců s Madetou stálo máslo 24 - 26 Kč a probíralo se to i na této diskusi. Pamatujete si alespoň co jste měl včera k večeři? Jestli vás učí na pomocné Černá která už netuší kdo zavedl třetí pilíř, stanovil algoritmus pro zvyšování věku odchodu do důchodu a jak dlouho vládl Čalfa tak se nedivím že víte kulový. Náprstek Viktor
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Drahý pane Náprstku, spory o výkupní ceny se táhnou 20 let. Například v roce 2007 Madeta hrozila cenou 70 Kč za čtvrtku másla. Průměrná maloobchodní cena másla byla v roce 2012 35,84 Kč, v roce 2013 38,88 Kč, letos to je prozatím 43,31 Kč . Děláte chytráka a plácáte z cesty, jako vždy...můžete si to dohledat na ČSÚ...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Jako flašinet,stále jedno a to samé!
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Když už neví, jak okecat ty strašné krávoviny, tak spustí flašinet. Oprava, nikdy jej nevypíná...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
P.N.X, dovolil bych si to vaše „Jako flašinet,stále jedno a to samé!“ uvést na pravou míru. I flašinet obsahuje možnost volby z několika melodií, pouze klikou musíte točit stále stejně, protože by to jinak znělo falešně asi jako vy! Pro vás potměšily, je daleko výstižnější výraz zadrhnuté drážky gr.desky a vaši gramofonovou reakci, tak znám již dopředu.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Novák X (18634) 18.3.2017 reagovat
Tramtarará,Parych opět vytrubuje potměšile a falešně na starou trumpetu!
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
P.N.X, ve své reakci jste jen hezky potvrdil, jaký mám smysl pro anticipaci i když u vás to, až tak těžké není a zadrhnutá gr.deska se opravit už nedá. Jen potvrzujete, že starý pes se novým kouskům nenaučí.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Novák X (18634) 18.3.2017 reagovat
Ve vašem případě R. nemusím předvídat a vím,že od duševně pokřivené špíny nemohu nic jiného očekávat než napadání a zhovadilosti!
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
P.N.X, jak by řekl nejvyšší komoří její císařské milosti, necháváte ssebou jen cloumat prchlivostí! Prášky vám doporučovat nebudu, na to jsou tady jiní mastičkáři a magistři Kellyové.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Zdravím Vás Pavle. Mějte pochopení, on Pavka potměšil právě "anticipuje", t.j. duševní stav, který se objevuje, když se člověk ocitne před neznámou situací, v novém prostředí a provází jej fiziologické změny. U něj především na mozku, takže to dlouho trvat nebude. Má ho malinký, malilinkatý ...:-) Přeji hezký den, i když prší :-)
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
A zase a opět primářka píčerrná objevuje vadu na mozku u oponenta. Tato Milka fialová opravdu nic neumí. Dnes má službu.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
Flašinet má jeden váleček, zase žvaníte. Musel byste ho vyměnit, stejně jako mozek...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Nicko Pepku díky, že zase potvrzujete tu mou poznámku k PNX na jeho připomínku, že flašinet hraje něco pořád dokola.“I flašinet obsahuje možnost volby z několika melodií“ a záleželo tak na jeho mechanizmu. Jen ta řada koní se honí dokola, protože jsou dřevěný a nepomůže vám k tomu ani flaksa, nebo seno Babišokomanči.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
Ano, musíte spustit jiný váleček, zkuste si představit, jak se otáčí stále dokola. Zřejmě ani neznáte české přísloví "mele, jako flašinet"...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Nicko Pepku, já si ani nemusím nic představovat, abych viděl jak se vám protáčejí panenky zoufalou snahou vybřednout z té šlamastyky, když jsem vás nachychytal na hruškách. Pro změnu si představte zase vy co dělá váleček, když nikdo netočí klikou. Není pochyb, že jste zase pěkně vytočenej, krysáčku.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
No, na každou blbost skutečně reagovat nemusím...
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Pane Náprstku vždycky se bavím, když na vámi uvedený věcný poznatek či zkušenost nějakého okamžiku, vyrazí službu konající ze stádečka Passy Quik, aby svým rozhodným (ve slangu mariášníků) flekem RE-gatě žlutý potvrdili, jak jinak než z vyčtených údajů, správnost vašeho sdělení.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Pavle a Viktore, zásadní je, že tito závěšáčtí hafani pálí od boku a pointa napsaného jim uniká. V našem případě je pointa, že funguje neviditelná ruka trhu a přesná cena másla nehraje žádnou roli. Zmiňuji to proto, že takto pretoriáni vedou svůj třídní boj za každou cenu a odvádějí pozornost na odstavnou kolej.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Ano Rudo ten popis strategie "závěšáckých hafanů“ se svou zaslepeností třídního boje proti jednotlivcům bez ohledu na téma je přesný. Zcela zjevně se to podepsalo na odlivu většiny diskutérů jejichž snahou bylo se k tématu vyjádřit a proto možná i redakce vidí prostor na změnu, tak jak jsem popsal v reakci na paničku M.P. Dnes tady budou fňukat nad zapadající hvězdou IFH do průměru ostatních komentátorů, aniž by se zamysleli nad svou tunou másla na hlavě. A opravdu je jedno, zda je za 26Kč, nebo za 38Kč.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Snad jen drobné dokreslení k mému včerejšímu vstupu. Při pohledu z okna na novou a čistou sněhovou nadílku máme opravdu jasno, ale pohled do kuchyně IFH se moc nevyjasňuje a redakce pochopila, že hvězda IFH pomalu a jistě pohasíná, když už jen trvale komentuje komentáře a obšlahává kolegy. http://www.denik.cz/ekonomika/agrarni-komora-cr-ma-noveho-sefa-20170316.html Pak i kdybych měl stokrát hledat mezi řádky, tak sláva vítězi žádná a oslavovat prohru nemá logiku. Prohra je prostě prohra i když ta čest
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
poraženým poprávu náleží. Teď i já s trendem mistra nakousnu i další jablko a věru zapadající kometa na A.M. opravdu nemá: "Andrej Babiš svého času odmítl svléknout slipy. Teď je ale tak nahý, že je vidět na jeho politického pindíka. Není to pohled na spasitele.“ Všem přeji čistě bílý "nádherný" den, jaký máme my tady v podhůří Jeseníků.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vávra aleš (18868) 18.3.2017 reagovat
Na 13tiletého kluka dobrý, ale na 64letého důchodce, ubohé. Nechej pana Hoffmana na pokoji a raději dál podepisuj petice proti komunistům, i když už je pozdě. S tím jsi měl začít před 30lety, ale to ti strach nedovolil a dnes to nedoženeš, vlak je fuč. ♣♣♣♣☻☻☻
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ottíku, prosím, prosím, ukaž nám jak se má psát příspěvek, který by uspokojil všechny:, starší 13. let. Už jsi nic dlouhá léta nenapsal.
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Vávra aleš (18868) 18.3.2017 reagovat
Proč píšeš vášo NÁM, jsi snad nějaké blahorodí?? Nejsi! ♣♣♣Ostatně jsem se obracel na tvého poskoka. Drž dál službu u flašky a to ostatní taky drž!!!!!☺☺☺☻☻☻
Re: Předpověď na dnes odpoledne a víkend, je spíše zataženo a vyjasnění v nedohlednu.
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ale kdepak blahorodí Ottíku a s tím držením jsi zase ten starej, blbej Vaďura. Pojmenoval jsi to tehdy kolík.
Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Dobrý den. Mě se tahle konstrukce "sloupku" taky nelíbí. Nevím co Deník k téhle změně vedlo a čím hodlají "magnet" sloupku Ivana Hoffmana nahradit Protože ten ztrácí to, proč byl tak vyhledávaný. Tři nesouvisející témata na pár řádcích se nedají spojit bez toho, aby to nepůsobilo jako zprávy ve zkratce (ve smyslu "co se děje", nebo "o tom se mluví" ). To pochoduje k bulváru a zatím to drží jen autor. Ale čtenáři asi jsou ti poslední, kdo do toho Deníku mohou kecat. Bohužel.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Nemluvě o tom, že tenhle styl nedává prostor autorovi, aby rozvinul svůj charakteristický způsob psaní a dal tomu "svou duši".Kde jsou ty časy, kdy tu po ránu Bab "objevovala"skrytý, nebo vtipně naznačený význam události. A proto byl I.H. tak čtený a tištěnému Deníku určitě zajišťoval větší prodejnost***K Rychlému a spol. - s jejich "znalostmi,přehledem a schopnostmi" jsou to ti praví kritici.Jsem si téměř jistá, že pan Hoffman jim s návštěvou očního a ORL rád vyhoví, hned poté, co ty tři vyšetří psychiatr
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Pro informovanost sem dávám literární tvorbu největšího kritika všech a všeho - Pavky Rychlého: "Snahu vytlačit samozvaný IS společnými silami se zvrhnul ve zneužití Putina v podpoře spojence, zločince Asada, nikoliv proti teroristům, ale v potlačení Asadovy opozice v duchu, jak tady někdo už napsal...." No comment.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Vojta Josef (18649) 17.3.2017 reagovat
Dobrý večer, Veroniko, tak to já "da comment". To není text od Mitrofanova ?
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Zdravím pane Vojto. Já myslím, že ani Mitrofanov by si netroufl napsat, že Putin byl zneužit v podpoře zločince Asada , i když má v těch "zločincích" taky pěkný maglajz. Ale ten závěr... "jak tady už někdo napsal", to ano, to je dost podobné A.M. :-)))
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Vojto, dostáváte přednost, neb se prohřešuji. :-) Dobré ráno i Vám, Veru. * * * K AM jen připodotknu, že jsem kdysi dávno ráda četla jeho sloupky. Dnes už ne. Neb jak s jeho současnými úvahami (v duchu) polemizovat neumím. :-) * * * Veru, s úsporným formátem 3x a dost se popasovat, mi bude ještě dlouho trvat. :-) Zdravím fšechny SLUŠNÉ z LIDÍ. Bab.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Mitrofanova nečtu. Kdysi jsem jeho články vyhledávala. CO se s ním stalo, netuším. :-(
Re: Příspěvek výše je určen pro Janu B.
Černá Veronika (29345) 19.3.2017 reagovat
A tenhle pro Mirku :-) Mirko, ptáte se co se s A.M. stalo? Nic, tak jako po celý život - "kam vítr, tam plášť". Připomenu ještě jeho nechutné vyjádření po smrti Grosse "kdybych byl věřící, věřil bych v Boha ještě víc", to ukázalo jeho lidské "kvality". Nečtu ho už pár let, nenávisti je všude až moc. Obě Vás dámy zdravím a přeji hezkou neděli. ***Omlouvám se za určité nedostatky, ale bojuji vždy hlavně s tím, abych do příspěvku "nacpala" co chci a formality mi utíkají. :-)
Re: Příspěvek výše je určen pro Janu B.
Černá Veronika (29345) 19.3.2017 reagovat
Ale no tak .... příspěvek níže (ne výše) je určen pro Bab. To zdejší řazení mě vždycky přelstí :-))) Omluva.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 19.3.2017 reagovat
Vy jste si dala závazek třikrát a dost? Tak to číslo změňte, závazky už jsou prý projevem slabosti, dnes platí "já a dost" :-))) A k Mitrofanovi-je to takový režimní novinář. Po sametu obrátil od komunistů k socdem,pak se z něj stal Paroubko-, Gross- a Zemanobijec a s objektivitou měl vždycky problém. Ačkoliv vystudoval v Rusku (je Rus) je z něj skořápka plná nenávisti proti rodné zemi. Dnes sbírá ceny za protiruskou a proamerickou propagandu.
Re: Ke sloupku - mýma očima ♠♥♠
Vávra aleš (18868) 19.3.2017 reagovat
Naprosto souhlasím Veroniko, mám na něj stejný náhled. Prorežmní slouha, pro NAPRDy dobrý. Zdravím.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru. Nedala. :-) Když už, tak bych si "dala" Bobříka. Uvozovkový formát 3x a dost, který je naordinován (?) panu Hoffmanovi, je asi pokusem. Jakým a kam povede, je mi velkou neznámu a panu Hoffmanovi, dle mého, nesluší.A proto se musím srovnávat a popasovávat. :-) Nejsem příliš tvárná. * * * Zda je A. Mitrofanov režimní ? To by byla otázka do pranice. S pou:-). Jeho poslední tvář - zaťatá nenávist k Rusku - se projevila po Majdanu, pokud se nepletu. Nebo jinak, já jeho slova začala takto číst.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
A pro pana Vojtu. Kouzelné na Rychlém je především to, že si ten ťulík vybere POKAŽDÉ jen část obsahu "díla" AM, která jeho kloním schopnostem vyhovuje. Asi bejvalej zelenej mozek, co řval na poddůstojníky:-) Přestávám být udivena jeho schopností "plodit" myšlenkové zmetky.:-) Zdravím vás oba. Bab. PS.: Doufám, že se přijde rychle projevit. :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Jsem přesvědčen o tom, že pan Hoffman dostává prostoru na svoje propagandistické články až moc. Větší rozvinutí se na folkovinách by bylo více než trapné. Pro mně má tento Hoffmanův web zásadní smysl v tom, že v přímém přenosu mohu sledovat FOLKA a jeho družimu, jejich způsob myšlení, jejich reakce, hluchota a slepota před argumenty , jejich papouškování NÁZORŮ Filipa, Babiše, Zemana. Vždyť ta místní klaka, která si hraje na ty správné, přesně jako Babiš ukazuje na druhé. Vždyť je to sebranka starých
Re: Ke sloupku - mýma očima
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Vivat Enigma I !!! Karel-i 25.01.2011 13:44 89.176.186.* reagovat Pane Enigmo, i přes můj odlišný diskutabilní názor k některým tezím uveřejněným v příspěvcích dnes 12:47,12:49, 12:50, Vám uděluji rád dvě jedničky dvakrát podtržené. Jednu za hodněobsažnou věcnou a hutnou obsažnost a druhou za nezaplevelení současným všeobecným politickým marasmem. Zajímal by mne Váš názor, jaký politický systém podle Vás by těmto uvedeným tezím co nejvíce vyhovoval. Já toužím po takovém, co by umožňoval v čím dál víc dynam
Re: Ke sloupku - mýma očima
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
Asi píšete málo udání...
Re: Ke sloupku - mýma očima
Ladislav Dycka (18728) 18.3.2017 reagovat
Enigmo přestaňte opisovat z Rudého práva i když ty jejich metody tak milujete. Nebo se přestaňte hlásit k pravici které tady nejen Vy děláte ostudu a přispíváte k jejímu úpadku.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ládíku, děkuji za nahrávku. Přetiskl jsem Kájínkův pochvalný text z doby, kdy jsem byl ještě kandidát na pretoriána a Hoffmanův člověk. Tehdy užší výběr ÚVIFH Karel, Valach nade mnou drželi ochrannou ruku a Mirka a spol se mohli zbředit. " Jó, časy se měěěěěěěěěěěníííííííí!
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
Předběhnu pana Karla-i. ENIGMO, nahrál jste především mně.:-) Zase, a bez ostychu vytahujete, z ARCHIVU. Vaše vizitka. Vás upoutává kde co.:-) A můj tehdejší odhad, že jste fízl, bonzák a kádrovák, byl naprosto přesný. Víte, člověka poznám nejen stiskem ruky a pohledem očí. Člověka poznám i po řeči... Ať přímé či nepřímé. Z vás FALEŠ, LEŽ A PŘETVÁŘKA z obrazovky mého počítače čpěla i na dálku. Pokud jste byl nucen či naučen životem (i v Německu) předstírat, lhát a svoje ego potlačovat a z jakých důvodů
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
je mi lhostejné. Ale stejné praktiky uvádíte do života dodnes. Je to vaše vizitka a nic pěkného nenese. Nejsem si jista, že na vámi tenkrát někdo držel ochrannou ruku. To si asi vymýšlíte.:-) Tenkrát se ještě tady na webu SLUŠNĚ psalo a nejjedovatější byla bab.:-) A bab byla předmětem vašeho zájmu jen a jen proto, že to "byla ženská", co vám nefandila.:-) A nesedla si před vámi na zadek, že.:-) A nevyvolávala na vás obdivně "for president".
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
Tak si nefanděte, středobod světa nejste.:-) Vaše slova na adresu bab. Vy jste mi tenkrát taky nadával a tykal. :-) Ano, mění se. Ve vašem případě nikoliv ČASY se měěěnííí, ale ten, který předstíral, že je ČLOVĚK, se časem změnil ve z*ůdu. Karel-i jen a jen změnil NÁZOR na jednoho tvora. Bab.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
PS.: Karel-i změnil NÁZOR, enigmo. A to se v životě stává. Vás s velkou pravděpodobností toto poznání minulo. Jste středobod světa. :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 20.3.2017 reagovat
Jen se tu objevil, začal každému nadávat do komunistů - a kdoví do čeho ještě, (aniž by je vůbec znal), začal zákeřně špízovat v jejich minulosti, snažil se k nim dostat co nejblíže, aby toho následněš proti nim zneužil A našel živnou půdu u ostatních NAPRDů). .... Povedlo se mu. Od té doby pro mne přestal Divín jako slušný a korektní člověk existovat. Za to, že ho nikdo nemá rád si může sám, zrovna jako V.N., P.R., nakonec i P. Šimon a Kudera, kteří jim fandili. Naváhal ani lhát o I.H. Je to odporné.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 20.3.2017 reagovat
Jo, a kdyby se předešlém příspěvku o mně nezmínil, nezmínila bych se ani já o něm. Tento pán R.D. mi vinou svých odporných praktik, které do diskuze I.H. vnes,l vůbec nestojí za pozornost. A může si za to sám, zrovna jako jeho sateliti, V.N., P.R., P.Š. a M.K., kteří se bez váhání přiklonili na jeho stranu...
Re: Ke sloupku - mýma očima
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ptám se, jaká je to ubohá kariéra, krátce před penzí, psát jako bezvýznamný sloupkař, těch pár řádků protirežimní propagandy? Jak ho ta hodina páce za den může uživit? Jediné vysvětlení. Dnes je jisté, že FOLK je organizován v demoličním klubu. To jsou ty ProAlty, Ne Základnám, protikorupční revolucionáři ANOFert a snad nikdo nevěří, že tito lidé to všechno dělají z čistého přesvědčení a zadarmo. Hoffman se takto protloukal celý život. S kytarou u podchodu, později za zásluhy FOLKA protěžovaný človíček.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Ladislav Dycka (18728) 18.3.2017 reagovat
Není zač Rudánku časy a lidé se mění. Tvoje záliba ve spikleneckých teoriích a bolševické choutky navážet se do nepohodlných nejen z tebe udělaly tragikomickou figurku. Škoda protože ještě nedávno bych se pod řadou tvých tvrzení podepsal. Dnes už jsi nejen ty jen politováníhodný okopávač oponentů. Dobrou noc.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
:-(((
Re: Ke sloupku - mýma očima
Babičková Jana (18811) 20.3.2017 reagovat
Ptejte se, engmo, ptejte se. Ale nejpůvabnější jsou vaše okamžité závěry, co je jisté. :-) Pro mne je jisté, že jste nenávistný a zákeřný a navíc závistivý. Nýčkom budu čekat kyblík z obsahu vašeho zažívání.:-)))) Pochlubte se. Bab.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Dobrý podvečer Veroniko.Mě to připadá,že redakce uvažuje tento sloupek nahradit,zatím se o tom přímo nemluví a redakce bude dělat mrtvého brouka. Ty tak zvané vylepšení jsou k ničemu.Zdravím Vás. Pavel.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
Zdravím Vás Pavle.Ano, taky mám z toho divné pocity.Třeba je to nějaká "renovace" v duchu doby( vymyslel nějaký "novic" těsně po škole),co já vím, Třeba přestáváme chápat "nové trendy"...nevím. Já si myslím, že ten, kdo se na tomhle podepsal,asi nikdy nechápal (či ještě nepochopil), co dělá novináře. O Peroutkovi a Čapkovi umí asi napsat servilní článek, ale jak ovlivnili a definovali žurnalistiku, je pro něj věc neznámá. Jak by se mohl řídit nějakým odkazem? Už si občas říkám - "no tak já už se loučím.."
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
"co já vím, nevím, chápat, nechápal, nepochopil..." to je zase moje tvorba - taky ten pravý kritik :-( Psala jsem to naostro, tak se omlouvám. Naštěstí nejsem novinář.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Novák X (18634) 17.3.2017 reagovat
Veroniko,nespěchejte zatím s odchodem,-"plakat byl by dnes hřích". Uvidíte ja se to vyvrbí. Pěkný večer. Pavel.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Černá Veronika (29345) 17.3.2017 reagovat
To mě jen v poslední době někdy napadá. Ale kdybych se k tomu rozhodla, napíšu to bez "občas si říkám" :-) Zdravím.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
Myslím si, že se redakce Deníku tímto částečným znehodnocením Hoffmanových textů předčasně zapojila do volební kampaně - a komu fandí je mi jasné... Články novinářky Perknerové jsem si přečetla a nijak mě neoslnily, nic osobitého - ani originálního... A redakce neví, že i dobrý novinář potřebuje vlastní image? A pokud ji už získal, jako Ivan Hoffman, je potřeba ji podržet? Získává tím nejen on, ale i Deník. Pěkný víkend Vám přeji, přátelé, u nás hodně prší. :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Paničko M.P. budete se muset přihlásit na místo člena rady deníku.cz a třeba ty vaše hraběcí rady vezmou v úvahu. Asi mají důvod, proč změnit formát, ale rozhodně to nebude tím, "že se redakce Deníku tímto částečným znehodnocením Hoffmanových textů předčasně zapojila do volební kampaně - a komu fandí je mi jasné..“ Spíše tomu napomohli více zdejší nostalgici a lůza prezentující se přímo pohrdáním mistrových témat. Možná také to obnošené image "máničky Hoffmana se štěnětem“ už neodpovídá trendu doby.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
Neobtěžujte se, richlouši, vaše text n házím do koše... :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Prostoduchá paničko M.P. i když jste se obtěžovala ten můj text "hodit do koše," vám nic nepomůže a jen to ukazuje na nerudnost a tradiční zapšklost, která vás vede k takovému marnému počínání. Text je tam pořád a změnit to může jen admin z důvodů nevhodnosti, kterak uvádějí po smazání. Asi jste v tom dešti zmokla, ne?
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
Co si o mně myslíte, richlouši, je mi naprosto lhostejné . Znám vás a nic od vás nečekám - dávno jste ztratil kredit. A můžete si za to sám... :-/ A pan admin je zdvořilý a slušný člověk. Zdravím ho tímto :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Paničko M.P. na ty vaše předsevzetí, embargo, jste mi lhostejný, nebudu reagovat, při jejich nedodržování, jsem si už patřičně zvyknul. Je to jen úsměvné. A co si o vás myslím je už dávno vyjádřeno v přezdívce spojené s iniciálami M.P., což tak pěkně potvrzujete pavlačovým komolením mého jména. Od místních ochránců "dam" dostanete dozajista pochvalu, minimálně piškotek od pana Valacha. O tom, jak mě znáte a mém kreditu spíše vypovídá to větné spojení, "myslím si“ nebo pak expresivněji "víte kulový!“
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. VY mně ne oslovujete tak,jakjsem registrována - a začaljste s tím první... Richlouši. Neobtěžujte mně svými svůj kredit jste si svým nevhodným chováním ( a nejen ke mně) ničil sám. Dejte si odchod... :-(
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
Upřesnění předchozího: Díky. Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, Rychlý. . Vy mně nikdy neoslovujete tak, jak sem registrována - a začal jste s tím první, pavlačový richlouši. Neobtěžujte mně... Svůj kredit jste si svým nevhodným chováním (a nejen ke mně) zničil sám. Dejte si odchod.. Diskutujte s těmi, kterým nejste protivný...
Re: Ke sloupku - mýma očima
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Paničko M.P., vidíte a i ostatní, jak přiléhavě vám patří přídomek "panička". Co se týče hodnocení mého kreditu, tak to se rovná jedině významem titulní stránce Rudého Práva a ještě k tomu použitého. Pokud vám dělá komolení jmen takovou radost, tak si poslužte, je to o vás a váš kredit je mi teda totálně lhostejný. Až budete reagovat, nezapomeňte si utřít bradu a přestaňte nerudností koktat.
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Rypouši, richlouši sloní, až vy se polepšíte a nebudete sprostě a nechutně nadávat druhým, budu se tak chovat i já k vám... Pro mne Jste nechutný dě.ek, kteý dovede jen jedno, otravovat druhé. Podobná "nátura" nedávno otravovala lidi v trolejbuse a byla z něho striktně vykázána. Připomínáte mi ji... :-( Přeji hezkou neděli všem slušným lidem. :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Myslím, že si na to zvykneme, Veroniko... Možná to bude mít i nějaké výhody, uvidíme časem. Zdravím. :-)
Re: Ke sloupku - mýma očima
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Špatně zařazeno...
K prispevku ke sloupku - myma ocima
Jan Polák (18804) 18.3.2017 reagovat
to ma pani Cerna dobre protoze vsechno je z jeji palice a tedy i z jednech jejich oci ale proc u toho pouziva jina jmena je mi zahadou zdrava mysl to nechce pochopit
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
vaše "zdravá mysl" toho asi nechápe víc. První krok k poznání druhých je poznání sebe sama (taky z mé palice), tak začněte makat na sobě a já se pak třeba za čas budu cítit i poctěna tím, že jste našel zdroj mého myšlení. Asi na Vás moc složité vyjádření, co? Ale klidně se zeptejte. A k těm "jiným jménům" - která máte na mysli? Rychlého nebo Edu J.? A už vím, co vás plete - že má rychlouš spoustu mnou použitých slov v těch jeho slátaninách.
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Tak to fakt nejsem já, to je od něj jen malá soudružská zlodějna, aby mohl psát i bez mozku.Jak by napsal pan Vojta - příroda je mocná čarodějka (a já dodám -nechává přežít i tvory nedokonalé). I když svádět Rychlýho na přírodu, nevím...
Re: Nono pane Poláku,
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
bolševických kádrů, nomenklaturních papalášů, kteří při sobě drží jak sekundové lepidlo.
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Tady to vidíte pane Poláku - takhle byste mohl dopadnout jako Enigma, kdybyste ztratil sebekontrolu. Ten sám sobě říká bolševický kádr a prozrazuje nám efekt vteřinového lepidla mezi nimi. Ten ještě ani neví, že doba je jinde.
Re: Nono pane Poláku,
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Pí Č., zrovna na této ukázce demagogické fabulaci obraceče, předvádíte jak vy nejste schopna vnímat text, nebo jen předvádíte tu zákeřnost(což je pravděpodobnější) výpadu ze zálohy, jak už jsem napsal dříve. Což také vyplývá daleko jasněji i z příspěvku Černá Veronika (29345) dnes 11:25. Jen potvrzujete, jak napsal Ruda tu zavilost šakala třídního boje a chrstání kejdy na diskutéra. Je vám IFH za takové laskavosti vděčný?
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
I provokovat se musí umět, Pavko. Ale možná bys chtěl vysvětlit, proč Enigma začal větu s malým písmenem a napsal to ve druhém pádě. Vy jste fakt titáni ducha, to se hned tak ani na netu nevidí. A k tomu tvému "novému slovu" výše - jaké fyziologické změny ta "anticipace" u tebe vyvolala? Nescvrkl se ti mozek ještě víc, že ne? Snad jen zapomínáš - k zavilým šakalům ti totiž chybí hnojařský rychložír, ten fakt neměl chybu, absolvente VUMLu (to jsem si od tebe vypůjčila, sedí ti to). Tak! A už mě nebavíš.
Re: Nono pane Poláku,
Danka Pavelková (20335) 18.3.2017 reagovat
"Zavilí šakali vyli u Válkovy vily "... :-)))
Re: Nono pane Poláku,
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Pí Č., tady nejde o žádné provokace z mé strany, je to jen popis faktu vašeho působení tady u chudáka FOLKA. Ani se nedivím, že vás to připomínání vašich zákeřných výpadů, obracení textů a lží nebaví,(když nic jiného neumíte) ale je na to potřeba poukazovat stále, aby bylo mezi námi přáteli dostatečně "vyjasněno"! Přidám to vámi opomenuté HOWGH. :-DDD
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Přidám ještě jednu mimořádku. A čo je to také ten tvůj "fakt" Pavko, víš to? Ty jsi snad masochista, stejně jako naprstek. Jenže mě nebaví mazat si vás tu na chleba, já mám ráda pestrý a chutný jídelníček. Ty tvé marmelády Pavko jsou pořád stejné - laciné, zkažené a řídké jak tvá stolice. A když se řekne Howgh! tak se to musí taky dodržet, víš? Tak dodržuj, zvlášť když uvidíš mé jméno, protože tobě ten chleba nikdy nepodávám. Nudíš mne!
Re: Nono pane Poláku,
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Pí Č., a mohu hned předvést čo sa skrývá pod popisem faktu se kterým se tady u chudáka FOLKa předvádíte."A k tomu tvému "novému slovu" výše - jaké fyziologické změny ta "anticipace" u tebe vyvolala? Nescvrkl se ti mozek ještě víc, že ne?“ To jsou přesně ty zhovadilosti o kterých píše P.N.X, aniž bych cítil potřebu si někoho virtuálně mazat na chleba, jakožto sledovat, jak se tu snažíte klasicky šťárat klacíkem v hovínku. Mě zase pobavilo, jak takový popis faktu vás dovede rozžhavit pěkně do ruda.
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Nuda Pavko, nuda! Spočítej si negativní slova ve všech svých blábolech a hned uvidíš, kdo je tu rozzuřený do ruda. A teď ti zase předvedu co to znamená Howgh! :-)))))
Re: Nono pane Poláku,
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Ale naopak pí Č., začalo to být docela zábavné! Nepotřebuji vůbec počítat svoje negativní slova, když vy je máte přece spočítané, jako smajlíky a šklíbky na měsíce starých komentářích IFH, nehledě na to, že slova určitě byly zasazeny do toho správného rámce k tématu.Zcela potvrzujete můj popis faktu, že neumíte jinak než zaútočit zákeřně z boku s jediným cílem cáknout kejdu. "Černá Veronika (29345) dnes 15:42“ za použití třetí osoby. A k tomu zjištění není ani zapotřebí žádné anticipace, při stereotypnosti
Re: Nono pane Poláku,
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
se kterou se tady předvádíte. Pak opravdu není nudou sledovat, jak se drápete z jámy, kterou jste připravila jinému. Jak je to prosté milý Watsone.
Re: Nono pane Poláku,
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
já bych na úplné bláboly nereagoval. Pokud se pustíte s blbcem do zbytečné přestřelky, budete potom blbci oba...
Re: Nono pane Poláku,
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Nevím, jak dlouho tu jste, ale pamatujete si, že já bych snad s nimi v poslední době soutěžila v té jejich blbosti? A to mé jméno je sloupem pomalu v každém jejich cancu. Reakci si povoluji jen opravdu výjimečně, krátce a jen jako výstřelek. Ztráta času, zábava žádná. (Blba) ať otočíte jak chcete, zezadu i zepředu je to (blb).
Re: Nono pane Poláku,
Danka Pavelková (20335) 20.3.2017 reagovat
Před nedávnem se tu podobným způsobem producíroval jakýsi Kodet. Není to čistě náhodou stejná figurka?
Re: Hezký zbytek víkendu slušným diskutérům
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Páni, tahle diskuze je přímo atomovka. Myslí si někdo, že dospělý člověk může sám sebe prezentovat slovy: "Dobrý rozmar se vytratil, jak pára turbínou, myšáček má taky opět motolici a Kostík hází šavle na dřevěným kolotoči. :-DDD Ukázková parta frustrovaných nostalgiků."? To je tedy síla. Nemám ráda řeči o důstojnosti, ale zúčastňovat se něčeho podobného, už je pod lidskou důstojnost. Stačí první řádek příspěvků těch dvou individuí (E+R) a je každému jasné, proč sem lezou. Takže bye, bye.
Re: Nono pane Poláku,
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Pavka je "ozdoba " Rýmařova. Pomalu se kvůli tomu bl.ovi zprotiví i to město - i kdy za něho nemůže...
Re: Nono pane Poláku,
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
A zase se píčerrná vytasila s tím scvrklým mozkem. Myslíš soudružko, že tě někdo může brát vážně?
Re: Nono pane Poláku,
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
Když čtu ten Váš brek, tak jeden abonent určitě...
Re: Enigmo
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Těžko někdo může brát vážně starého člověka jako jste vy, ucmrndávajícího si do gatí při komolení jména, či urážení ženské. A Vás znovu žádám - nečtěte mě (já vás většinou neoslovuji), a pokud už si nemůžete pomoct, ignorujte mne stejně jako já vás. Nebudete si muset řešit dilema koho brát vážně. Ani jednou jsem vás neoslovila, vy mě napadáte když se bavím s těmi, kdo mi za reakci stojí. Všechny vaše plky tady jsou jen ataky na druhé, nebavíte mě a jste trapný. Howgh!
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Viktor Náprstek (18674) 18.3.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: K prispevku ke sloupku - myma ocima
Pavel Novák X (18634) 18.3.2017 reagovat
Pane Poláku jiná jména zde u příspěvků používá stále stejný darebák!
když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
porážka ve sportovním klání kde soupeři bojovali na dno svých sil je opravdu důstojné ocenit oba soupeře ,vyhrát může jen jeden.Volby v nl konané ve stínu brexitu byly o postavení nl v eu. Brusel si oddechl, odchod nl se nekoná ale je tu požadavek na změnu. Jakou změnu?kdo jim to povolí? Problém zůstal a ve formátu z bláta do louže.Vezmu-li 1 kč z tisícikoruny tak musím rozměnit!
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
rutte je také populista,ale je to náš populista.Vztahy mezi eu a tureckem se po volbách prohloubily a jsou v době ledové.Patová situace s tureckem,vízový režim nezrušen,3 mil uprchlíků je v turecku jako erdoganovo rukojmí.Tvrdé opatření od nato je nesmysl,jeden stát nato nebude tlačit na druhý stát nato.Tady to musí provést eu,
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
kaňka na sportu.cyklista edmondson si tajně píchal vitamínové injekce.Všichni to věděli a je-li to zde vyjasnění tak jen dobře.Plošný zákaz všem britským cyklistům by byl správný krok,jinak bude jen polojasno.
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
Viktor Náprstek (18674) 18.3.2017 reagovat
Costmene důvodem pro plošný zákaz startů Ruských sportovců nebylo použíti zakázaných látek jednotlivci ale kryti tohoto podvádění sportovnimi svazy a vysokými funkcionáři. Vyšetření a potrestání viníků požadoval nedávno i Putin. Přestaňte si lhát do vlastni kapsy. Náprstek Viktor
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
ruský svaz se vyjádřil o svých sportovcích,je proti honu na ruské sportovce,protože to má politický nátěr. nÁPRSTKU samozřejmě i ty dobře víš a znáš pozadí honu na ruské sportovce a musíš i ty odsoudit zákaz startu olympionyčky isinbajevové.Jeden britský cyklista astmatik s výjimkou používání zakázaných látek byl povýšen do stavu lordů.Nojmanová nespala v hotelu,měla svůj kyslíkový stan.
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
nÁPRSTKU upozorňuji na stav britské cyklistiky a tam to pořádně zapáchá.Ostatně armstrong to je dílo! Tak dobře ,tak zakázat start SKY! a tam jsou cyklisté globálního původu,takže potom celou cyklistiku.
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
pokřivená politika : ruský sportovec může startovat ale ne pod vlajkou ruské federace.
Re: když se hraje férplej není co vyjasňovat
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Omlouvám se, ale - politika je taková normálně (křivá), ale už je pokřivený i sport a to je smutné.
Dobrý den Veroniko ,děkuji za přání zde... včera 07:52....
chatrč bílá (29025) 18.3.2017 reagovat
rodí se nám ovečky tak nestíhám ,hezký den i když je podmračený.
Re: Dobrý den Veroniko ,děkuji za přání zde... včera 07:52....
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Rudá chajdičko a také, už tak bečíja, jako ty tady? Cha.bé, bé, bé, bé!
Re: Dobrý den Veroniko ,děkuji za přání zde... včera 07:52....
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Zdravím Vás Chatrči bílá. Tak ať se zadaří :-) I když si tak říkám, není "ovcí" v tomhle státě už dost? Promiňte, vím že ty vaše jsou v tom nevinně :-)
Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 18.3.2017 reagovat
sprostou lež o rodičích pana knížete Schwarzenberga (Babiš o Letech) a ubohou narážku že jedinou přednosti Kalouska je to že se mu na nic nepřišlo. Takové podrazy si může dovolit Černá (Kalousek a věk důchodu či třetí pilíř) nebo Zachoval když napsal že Topolánek nemá žádné vzdělání. Jenže Hoffman není nějaká hloupá drbna ale novinář a nositel Peroutkovy ceny! Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 18.3.2017 reagovat
Pane Náprstku, na to jak jste nepochopil rozdíl mezi "mohl se zeptat" a vaším "nerozhodovali" se celkem pamatuji. Dohledám později. Lhář jste Vy! A piškotek si račte dát sám.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
šwarcnberci měli svůj majetek v lesích a ty byly zničený polomy a neměli dostatek lesníků jak to zpracovat. Prostě bankrot,tak pozvali slováky a ti se museli plati a navíc byli ze slovenského štátu.Proto se starý šwarci domluvil s rajchsprotektorem a do tábora v letech stáhli cigány.Po zpracování polomů byli šupem posláni do koncetráku.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
naše šlechta,česká, měla majetky v sudetech proto stála při benešovi.Po mnichovu jim nikdo majetek v sudetech nevzal a tak se zklidnili.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 18.3.2017 reagovat
Pane Valachu Beneš po válce ocenil podporu kterou rodiče knížete Schwarzenberga poskytli Ceskoslovenskemu exilu. Nacisté jim za pročeský postoj uvalili nucenou správu na majetek. Před r 1948 NIKDO nevznesl nejmenší pochyby o jejich postojich za okupace. Majetek jim NEBYL zabaven dle Benešových dekretů ale az zvláštním zákonem (lex Schwarzenberg) z r 1947. Myslim že to syn občanů Slovenského státu dost přehnal. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
Naprstku, vaše vědomosti jsou jistě obdivuhodné, ale závěry z nich činěné jsou bezprecedentně (tím chci říci, že nemají obdobu mezi LIDem prostým (enigmu a rychlého nevyjímaje) výjimečné. LIDu prostému nelze rozumět vašim myšlenkovým pochodům, které vás neustále nutí zvracet vaše pohádky LIDem prostým, dospělým. Že vy máte rozbor DNA. Myšlenkový. Samozřejmě.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
vsuvka : před enigmou nepatří ( . Děkuji za vlídné pochopení..:-)
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
pokr. NÁPRSTKU, do možnosti vyjasňování (jak napsal IH) se vám zamotala paní Černá, pan Zachoval, Topolánek, Kalousek a Schwarzenberg. Exprezident Beneš. Dobře. Ale LEX,tak to je fakt úlet. Je třeba brát v úvahu všechny okolnosti a nedotýkat se, i JEN závanem VAŠICH slov zbytečných a ufňukaných vzpomínek na minulost, poslankyně Milady Horákové, která byla odporně nesmyslně popravena v roce 1950. Byla s těch poslanců, kteří se zákonem LEX souhlasili. Najděte si. Bab.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Babičková Jana (18811) 19.3.2017 reagovat
PS.: A slibuji vám, Naprstku, okopírování slov pana Hoffmana. To v případě, že pan Valach nebude stíhat. :-) * * * Pane Valachu, ráda jsem, oslovením Vás, odlehčila. Zdravím.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Trvám na tom že Topolánek bez nejnižšího vzdělání (Zachoval), třetí pilíř a zrušení hranice věku odchodu do důchodu hloupého Kalouska (Černá) jsou stejně hloupé pomluvy jako Hoffmanovo tvrzeni že rodiče pana knížete Schwarzenberga zneužívali vězně z Letů. I člověk méně gramotný si musí položit otázku proč do r 1948 nikdo proti Schwarzenbergum nic neměl. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Myslím že novinář formátu Hoffmana by měl vědět co byl a proč vznikl z. č. 143/1947 a proč komunistický ministr Nosek po osvobození nevznesl proti knížatum ze Schwarzenbergu žádné obvinění. V r 1945 byl viněn kde kdo (Vlasta Burian) ale oni ne. Ty lži se objevily až když pan kníže kandidoval na prezidenta. Už to by mělo varovat. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
miroslav costmen (18648) 19.3.2017 reagovat
v roce 1940 byl majetek swcharců nacisty konfiskován. Karel byl vroce 1960,v dospělém věku ,adoptován strýcem z hlubocké větve.A tím pádem přišla jeho sestřenice alžběta pezoldová o dědictví.Adopce podle rakouského práva!!Je v tom guláš a chamtivost knížete karla po majetku.České právo,rakouské právo, dědické nároky,vlastní a nevlastní sourozenci ale karel to má na háku,restituoval vše.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Tento spor (o K.Schwarzenbergovi) vedu s panem Náprstkem od komentáře Babiš o Letech ze 3.9.2016, teda on pan Náprstek si vede svou. Pro mne jde o příklad, evidentní „nepochopení“ smyslu slov. Hlavně kopat, kopat.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Již jsem jednou reagoval tímto textem - Pane Náprstku, IH napsal, že by KS mohl Babiše kompetentně informovat. Vy jste to dnes posunul na vykořisťování (dost nostalgický pojem), příště napíšete co? Okopíroval jste text, vyzvedl známá fakta o době války (nucená správa), a dál zase mlžíte. Oháníte se pojmy, tak jsem se zeptal. Snížíte se k mlčení, nebo spekulaci, hlavně nepochopte co pišu.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Babiš v Letech žvanil, IH napsal : "Nejlépe asi udělá, když si o Letech něco přečte. Začít může knihou Paula Polanského Tábor smrti Lety s předmluvou Petra Pitharta. Měl by dát řeč s Karlem Schwarzenbergem, kterému sice byly jen dva roky, když jeho tatínek využíval vězně z tohoto tábora na práci ve svých lesích, ale že nešlo o rekreaci, ví čestný předseda TOP 09 velmi dobře. "
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Nevím jaké škody by v polomem zasaženém lese nastaly, jak by se projevily v dlouhodobém stavu. Netvrdím, že si rodiče KS mohli diktovat podmínky. Říše si diktovala podmínky. IH právem předpokládal, že KS má k problému co říci.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Pane Valachu to obvinění rodičů pana knížete je stejně ubohe jako by někdo napsal že mistři a šéfové zbrojního průmyslu v protektorátu zneužívali dělníky k otrocke práci pro Řiši. Oba rodiče pracovali za války v ČKD a vim o čem mluvim. Schwarzenbergové měli uvalenou nucenou správu !! na majetek. Hoffman měl vážit slova. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Využívali a zneužívali je rozdíl. A ten problém s majetky zachovanými, zvelebenými, vybombardovanými za války přece byl a je. Později bolševici „využívali“ znárodněný majetek, někdo dostal v restituci paláce, někdo ojetý traktor. Dědovy nové stroje, na které babička šetřila, nám využil bolševik, a vyhodil do šrotu. Vojna není kojná ...
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
miroslav costmen (18648) 19.3.2017 reagovat
obávám se,že ta kniha se jmenuje : bouře
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Paní Babičková budu rád když kdykoli přispějete, na nejnutnější seznámení s tímto diskutovaným problémem určitě nemám čas, a pan Náprstek to valí. Metoda sněhové koule je asi z jiného oboru, ale zdá se mi výstižná. Poválečná vláda a šikana Vlasty Buriana. Práce v lese je těžká, a tehdy musela být zatraceně těžká, když neměli ani běžné zázemí, nopak bajojnet za zadkem. Pan Hoffman váží slova, a „využíval“ je vážné. A.Babiš provokoval, cílil na své publikum, ačkoli K. Schwarzenberga měl pod nosem.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Miroslav Valach (18838) 19.3.2017 reagovat
Třeba na něj nemá telefon, nebo nemá zájem. Vždyť nevědomost je síla.
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Danka Pavelková (20335) 19.3.2017 reagovat
Náprstku, Je nutné zde uvádět i a e- adrey? :-)))
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Vojta Josef (18649) 19.3.2017 reagovat
Možná by mu měl někdo říci, že z lze snadno z doručeného e-mailu získat celou IP adresu...
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Do českých továrnen (nejen v chemickém a zbrojnim průmyslu) bylo za protektorátu nasazeno mnoho lidi včetně cizinců a válečných zajatců. Vinit Čechy z ,,využívání vězňů ve svých továrnách" by bylo STEJNE hloupé jako to co vypotil Hoffman o rodičích Schwarzenberga nebo vinit Hoffmana z toho že jeho rodiče rozbili ČSR a přidali se k Hitlerovi. Novinář by si takové podlosti dovolit neměl. Náprstek Viktor
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Vávra aleš (18868) 19.3.2017 reagovat
Novinář jistě né, ale obecní blb tady může blábolit hlouposti od rána do noci. Ale kdo ví, možná samota tíží až mozku ublíží a takhle to dopadá. ◘♣♣◘
Re: Pan Hoffman se nestyděl napsat
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Pane Valachu, kdyby Hoffman napsal že NACISTE využívali vězně z tábora v Letech na práci i v lesích pana Schwarzenberga nedalo by se komentáři NIC vytknout. Jenže Hoffman to napsal tak, jako by lidé kterým byla na majetek uvalena nucená správa mohli rozhodovat o něčim nasazení na práci. Ve vašem věku musíte vědět že jde o sprostou lež. Náprstek Viktor
costmene troll při spatření Zemana u korunovačních klenotů
Viktor Náprstek (18674) 18.3.2017 reagovat
řekne že i Havel chlastal, při lapení Ratha s milony že i Kalousek kradl a jsou li přistiženi Rusové při podvodech napíše že podvádějí všichni. Budeme to nazývat trollenim. Náprstek Viktor
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Vávra aleš (18868) 18.3.2017 reagovat
Jo, jo, a ty atomové zbraně v Iráku se stále hledají, tak dobře je asi Punin poschovával.♣♣♣
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Ottíku, ty CHEMICKÉ zbraně se našly v Syrii. Asad je vypustil na začátku konfliktu na svoje obyvatele Alepa. A Syrie hraničí s Irákem! Však to Sadámovi trvalo skoro rok, než tam ty kontrolory pustil. Akorát, že jim nedal ty plány od těch bunkrů v poušti.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
asad je prezidentem iraku?Amíci si spletli syrii s irákem? Enigmo blbneš
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Rudolf Enigma (18699) 18.3.2017 reagovat
Košťálku neřeš to! Je to zbytečné.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
přestávám řešit tvoje výblitky,máš to pomotané.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Pavel Rychlý (18702) 18.3.2017 reagovat
Vidím, že těch vytočenejch, už tady je několik. Dobrý rozmar se vytratil, jak pára turbínou, myšáček má taky opět motolici a Kostík hází šavle na dřevěným kolotoči. :-DDD Ukázková parta frustrovaných nostalgiků.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
miroslav costmen (18648) 18.3.2017 reagovat
saddam pustil kontrolory do cizího srtátu ?
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Ladislav Dycka (18728) 18.3.2017 reagovat
Enigmo četl jsem ještě větší s prominutím vážně míněnou pitomost. Spojenci ty chemické zbraně našli ale nikomu to neřekli protože by je teroristi rozkradli. Myslím že tohle nepřekonáte. I když kdo ví.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Rudolf Enigma (18699) 19.3.2017 reagovat
Dycko, na tématu Sadam Husein a chemické zbraně se odhalí myšlení každého bolševika. U těch zarytců dostává přednost Sadám před USA. Sadám mluví pravdu, USA lžou. Sadám nepustil kontrolory celý rok do země, v klidu stěhoval přes hranice, do Syrie, zakopával v poušti a až byly zbraně ukryty, vpustil kontrolory, jejichž pohyb byl kontrolován. Zbraně se nenašly, tedy nebyly a nejsou. CIA lhali! Asád použil tyto zbraně, nikdo neví odkud se vzaly a bolševik je spokojený.
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Vávra aleš (18868) 19.3.2017 reagovat
Něco tak pitomého může stvořit jenom divín s naprosto rozpadlým myšlením. Hlavně, že má pocit svoji neskonalé pravdy. Tak končí dlouholetí opilci. Další udičky nenahazuj, kašlu na tebe Vášo.♣♣♣♣♣☻
Re: costmene troll už uvádí i svoji mailovou adresu, třeba se nějaká chytí♠♠♠
Ladislav Dycka (18728) 19.3.2017 reagovat
Škoda že jste o tom presidenta Bushe neinformoval dříve. Vláda USA už dávno přiznala že naletěla podvodníkovi a žádné chemické zbraně tam nebyly. Američané jsou ale na rozdíl od Vás frajeři a když se zmýlí tak to většinou přiznají. Vy ale zatloukáte až do vlastního zesměšnění.
Re: costmene troll při spatření Zemana u korunovačních klenotů
Vojta Josef (18649) 18.3.2017 reagovat
Koukám, že jsem přesně trefil, jak podobní tvoří svou e-mailovou adresu. Zkoušel jste se rozdvojit ? Vám by to nepomohlo, Váš psaný projev je jako když se kočky mrouskaj...
Hezký zbytek víkendu slušným diskutujícím
Černá Veronika (29345) 18.3.2017 reagovat
Páni, tak tahle diskuze je přímo atomovka. Myslí si někdo, že dospělý člověk může sám sebe prezentovat slovy: "Dobrý rozmar se vytratil, jak pára turbínou, myšáček má taky opět motolici a Kostík hází šavle na dřevěným kolotoči. :-DDD Ukázková parta frustrovaných nostalgiků." To je tedy síla. Nemám ráda řeči o důstojnosti, ale zúčastňovat se něčeho podobného, už je pod lidskou důstojnost. Stačí první řádek příspěvků těch dvou individuí a je každému jasné, proč sem lezou. Takže bye, bye.
Re: Hezký zbytek víkendu slušným diskutujícím
Vojta Josef (18649) 19.3.2017 reagovat
Myslím, že se u toho napájejí lahvovou desinou. Je to vidět...
Re: Hezký zbytek víkendu slušným diskutujícím
Jiří Sapík (18672) 19.3.2017 reagovat
Bye bye lze nejlíp udělat bez řečí nereagováním na nesmysly. (•◡•)
Re: Nikdo nejsme...
Černá Veronika (29345) 19.3.2017 reagovat
Nejste první pane Sapíku kdo mne tu kárá, zřejmě jste se rozhodli udělat ze mne "dokonalého" člověka právě teď a právě v téhle diskuzi:-). Nepochybuji o Vašich dobrých úmyslech, ale ...jak je to rčení? "Každý má právo na svých deset minut blbosti denně, jde o to, aby to nebylo déle". Pokud se vám zdá, že jsem čas nedodržela, tak vězte, že jsem to měla nastřádané (a přesně spočítané):-). Teď to asi začnu počítat vám, pánové:-)
Re: Nikdo nejsme...
Viktor Náprstek (18674) 19.3.2017 reagovat
Černá, jestli jste za 10 minut stačila spočítat obsah prkenic pověšených na zadních kapsách kmotrů ODS, zjistit že Čalfa vládl šest měsíců, Pitra v ČR neseděl, Kalousek zavedl třetí pilíř, zrušil věkový limit odchodu do důchodu a náprstek (vždy s malým) se ,,neštítil jim to podepsat" tak jste za deset minut stihla udělat v blbostech světový rekord. Náprstek Viktor
západní ukrajina volyňská oblast
miroslav costmen (18648) 29.3.2017 reagovat
polský konzulát v lucku byl dnes ráno ostřelován rpg. Teroristycký atak ,ale kdo? Mírumilovní banderovci se toho neodváží,takže opět kreml.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies