Deník

OBRAZEM: Stopařův průvodce galaxií na jevišti

Polička - Galaktičtí stopaři v Poličce pověděli něco o tom, jak funguje vesmír, Země a vůbec.. A také o tom, že vesmír je vlastně naprosto prostým místem se stejnými problémy jako máme my? Ale populární oživené představení přineslo i vydařený skeč o tom, kterak se podařilo robotovi a velkému depresistovi Marvinovi přinutit velkou kosmickou loď k sebevraždě.

17.3.2016

Věra Hollá.Foto: Radim Hromádko

Herci Lukáš Hejlík, Pavel Oubram a Věra Hollá se znovu ponořili do látky, kterou už jednou na programu Listování měli – Stopařův průvodce galaxií. Kousek z dílny Douglase Noëla Adamse poprvé naživo před publikem zahráli v roce 2005, teď se postupně vracejí ke starým kouskům, jež už si své místo u diváků projektu Listování našly.

Kniha se v minulosti stala bestsellerem vyprávějícím groteskní příběh o zničení Země kvůli výstavbě intergalaktické dálnice, o dvou přátelích Arturovi a Fordovi, z něhož se vyklube mimozemšťan a o tom, že myši jsou vlastně nasazenými „agenty", kteří řídili do zániku naší planetu.

Autor: Bohuslav Stehno

17.3.2016 VSTUP DO DISKUSE

lezení ve Víru na Bystřicku

Nad přehradu se po ferratách dostanou i děti

Odjezd fanoušků Baníku z Ostravy se neobešel bez dohledu policistů.
AKTUALIZUJEME

Fanoušci Baníku vyrazili z Ostravy směr Brno. Policisté jsou ve střehu

Babišovu svatbu má na Čapím hnízdě rušit technoparty

Nerušenou zábavu hostů při veselce Andreje Babiše s jeho dlouholetou partnerkou Monikou v Čapím hnízdě v sobotu 29. července možná naruší další z takzvaných techoparty.

Před 41 lety se Zlaté piesky zalily krví. Došlo k nejhorší letecké havárii u nás

/VIDEO/ Pavol Hammel měl krušnou noc, slavilo se, pilo. Teď je kolem osmé ráno a on vláčně klimbá v odbavovací hale pražské Ruzyně. Pár kolemjdoucích ho poznává, je to frontman bigbítové kapely Prúdy, v roce 1976 dost populární. V 8:27 se zvedá dopravní letoun Iljušin Il 18-B z ruzyňské rampy, bez rockera na palubě. Alkoholové koma mu právě zachránilo život.

Konec jedné éry. Apple přestal prodávat legendární iPod nano a shuffle

Jedny z nejslavnějších produktů společnosti Apple pomalu končí. Apple totiž počínaje dneškem přestal na svých stránkách prodávat iPod shuffle a iPod nano. Z nabídky tak zůstal pouze iPod touch. Kalifornský gigant tak potvrdil, že o iPody již není příliš velký zájem, jelikož hudební přehrávače jsou již dostupné téměř v každém chytrém telefonu.

Velký objev? Astronomové zřejmě našli nový měsíc mimo naši sluneční soustavu

Tým amerických astronomů nejspíše objevil "kandidáta" na měsíc mimo sluneční soustavu. Těleso se svou hmotností a velikostí přibližuje planetě Neptun a krouží kolem planety velikosti Jupitera.