Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na ulici v Praze leží 150 tisíc korun. Lákají na půjčky

PRAHA - Banky používají pro oslovení klientů čím dál originálnější reklamnípřístupy. Novou kampaní chce GEMoney bank lidilákat na to, že si na peníze mohou skoro sáhnout přímo na ulici. Má oslovit především všechny, kteří si chtějí splnit svá přání pomocí půjčky.

20.6.2007
SDÍLEJ:

Foto: Ludvík Hradilek

Briliant, hotovost a zájezd - vše celkem za 150 tisíc korun v reklamních poutačích přímo uprostřed ulice - tak vypadá nová reklama GE.Reklamou spojenou se soutěží, jejímž cílem je propagovat spotřebitelské úvěry, se hodlá banka zviditelnit v centruhlavního města.V uliciNa příkopech proto byly instalovány na dvanáct dní reklamní tabule sobsahem, který mohou procházející vyhrát.

Podobnou reklamu nedávno zvolila síť obchodů s oblečením Kenvelo. Do poutačů vsadila džíny. Na pravé peníze v ulici ale Čechy zatím nelákal nikdo.

Čím originálnější, tím více upoutá

 

Atraktivních kampaní bankovních domů ale přibývá. GE není jediná, která s netradičním přístupem přišla. Vloni během roku hned dvakrát vystoupila s razantní marketingovou kampaní například Poštovní spořitelna, kterávyslala do ulicmenších měst své hlídky, aby přímo oslovila obyvatele a upozornila je na výhody svých bankovních služeb. Hlídky například informovaly lidi před pobočkami bank, které už byly zavřené, a upozorňovaly, že na poště je ještě otevřeno.

O tom, že reklama, zejména v médiích, není cizí ani GE Money není třeba příliš spekulovat.Bankajiž několikrát vyslala v reklamních spotechtisícikorunové bankovky, aby oslovily potenciální klienty - ať užohledně půjček, nebo běžných kont.

20.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Kim Čong-un a Donald Trump
4 11

USA popřely, že by vyhlásily KLDR válku. Jde o absurdní tvrzení, reagovaly

Místopředseda klubu ANO Radek Vondráček
4

ANO je premiant Rekonstrukce státu

DOTYK.CZ

Levi Strauss: modrá je dobrá, hlásil jeho vynález

Löb Strauss naplňoval stereotypy o židech. Byl podnikavý, v byznysu mazaný a nadevše dbal o svou značku. Německo-židovský imigrant, který v roce 1853 v San Francisku rozjel výrobu džín, skonal před 115 lety. Proč se džínám říká „džíny“? Proč je denim „denim“, a jak se Strauss k nesmrtelné džínovině dostal? Jednu z odpovědí podá i omyl jisté textilky v moravském Bruntále.  

Kominíků je dost. Pozor však na nájezdníky

/ROZHOVOR/ Lidé často ve víru letních radovánek zapomínají, že si do zimy musejí nechat vyčistit komín. Co mají dělat v případě, že se sazí chtějí zbavit až na poslední chvíli před začátkem topné sezony? Kde muže v černém najít, poradil kominický prezident Jaroslav Schön.

Polovina Čechů si pěstuje své plodiny. Vede Vysočina

/ANKETA/ Moderní doba Čechy nepřipravila o chuť pěstovat si vlastní plodiny. Jejich pěstování se věnují tři pětiny z nich. Vyplývá to z průzkumu, který vypracovala společnost Ipsos. Oslovila osm stovek respondentů.

Rybníků v zemi přibývá. Krčína ale překonáme stěží

/INFOGRAFIKA/ Vodní plochy v Česku se za poslední dvě desítky let rozrostly o 6,5 tisíce hektarů. Stát podporuje stavbu dalších nádrží, chce tak bojovat se suchem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení