VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Internetové bankovnictví je podle analýzy důvodem ke změně banky

Praha – Forma internetového bankovnictví je pro uživatele jedním z významných důvodů ke změně banky. Rozhodující je rychlost, jednoduchost a bezpečnost obsluhy financí prostřednictvím internetu. Vyplývá to z analýzy více než 120.000 letošních příspěvků na sociálních sítích a ve webových diskuzích, kterou pro společnost Arbes technologies uskutečnila agentura Yeseter.

5.6.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Vít Šimánek

„K nejdůležitějším zjištěním tohoto výzkumu jednoznačně patří skutečnost, že forma internetového bankovnictví je pro mnohé zájemce stejně tak důležitým argumentem pro změnu banky, jako více viditelná výše poplatků," uvedl generální ředitel Arbes Technologies Jan Denemark. Z obou těchto důvodů jsou podle něj nyní upřednostňovány nově vznikající banky před zavedenými bankovními domy. Nové banky mají obvykle pružnější přístup a modernější podobu internetového bankovnictví.

Mezi bankami, které jsou v příspěvcích na webu nejčastěji spojovány s internetban­kingem, dominuje mBank, především díky diskuznímu fóru banky, které je mezi přispěvateli velmi populární. S velkým odstupem jsou zmiňovány Česká spořitelna, Komerční banka, Fio Banka, GE Money Bank, ČSOB nebo Air Bank. U České spořitelny, Komerční banky a GE Money bank je často o internetbankingu diskutováno v souvislosti se změnou banky.

Z kompletní skladby diskuzí ohledně portfolia bankovních produktů se na webu nejčastěji debatovalo o investičních produktech (24 procent), osobních účtech (20 procent), půjčkách a úvěrech (18 procent ) a o hypotékách (12 procent). Narůstající trend vykazují mobilní platby, které nyní zabírají pětinu spektra příspěvků na téma přímého bankovnictví.

Analýza sociálních sítí a webových diskuzí zkoumala od 1. ledna do 10. května 2014 celkem 126.096 příspěvků na téma bankovnictví, z toho 2522 příspěvků zaměřených na přímé bankovnictví. Za příspěvek byl považován článek na zpravodajském serveru, blog, diskusní příspěvek pod tímto článkem nebo blogem, zmínka na diskusním fóru, tweet z Twitteru, komentář na zdi sociální sítě Facebook nebo Google+.

Autor: ČTK

5.6.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Žižkovský vysílač v Praze
17

Nové televizní vysílání startuje od března

Sedmiramenný svícen, symbol židovství
DOTYK.CZ
7

Izraelci spočítali židy v okolí Trumpa. Na výročí šoa

AKTUALIZOVÁNO

Česko zasáhl silný vítr. Kácel stromy, ochromil dopravu, shazoval střechy

Předpověď meteorologů se vyplnila. Velmi silný vítr narušil železniční dopravu po celé České republice. Nejvíce pak v jižních Čechách. V Praze ničil také billboardy a shazoval plechy ze střech. Vítr by měl během dneška postupně slábnout. Výstraha platí v hlavním městě i ve většině krajů do dnešních 10:00.

Soud poslal muže, který chtěl k islamistům, na tři roky do vězení

Jan Silovský ze Spáleného Poříčí, který se chtěl přidat k teroristické organizaci Islámský stát, byl odsouzen za trestný čin podpora a propagace terorismu ve stadiu pokusu a soud mu vyměřil trest tři roky a tři měsíce v mírnějším typu věznice s dohledem.  

Plastové tašky už nebudou v obchodech zdarma. Sněmovna schválila novelu

Lidé zřejmě nebudou moci od příštího roku získat v obchodech zadarmo žádné plastové tašky, v nichž by si mohli odnést zboží. Bezplatné by mohly zůstat jen tenké sáčky, například na pečivo či masné výrobky. Sněmovna to dnes schválila v rámci novely o obalech, která má v návaznosti na předpisy EU omezit objem plastového odpadu.

Rodičům vadí povinná předškolní docházka

V názorech na novou povinnost nechat zapsat budoucí prvňáčky do mateřských škol se rodiče předškoláků a učitelé neshodnou. Stejně jako u další možnosti učit dítě doma, ale počítat s tím, že bude muset absolvovat přezkoušení, zda je stejně připravené jako jeho vrstevníci navštěvující školky. Povinná předškolní docházka začíná platit od září letošního roku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies