VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Automobilky loni zvýšily prodej ojetin o desítky procent

Praha – Programům automobilek pro prodej zánovních ojetin se zárukou se daří. Loni jejich prodeje vzrostly o desítky procent. Zřejmě nejlépe se vedlo Škodě Plus. Vyplývá to z informací firem. Vlastní prodejní značku pro ojetá auta má většina automobilek. Škoda Auto přišla s programem Škoda Plus v roce 2009. Loni téměř stovka prodejců Škody zahrnutá do programu prodala 21.200 vozů, což je meziroční nárůst o 31,5 procenta.

30.3.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Vít Šimánek

Nejprodávanějším vozem byla Octavia s podílem 27 procent. V rámci programu automobilka nabízí jednak vozy do 18 měsíců stáří s maximálně najetými 30.000 km, na které poskytuje plnou dvouletou záruku. Další kategorií jsou maximálně pět let staré škody i další značky se servisní knížkou.

Dovozce aut koncernu Volkswagen, společnost Porsche ČR, nabízí prodej ojetin pod značkou Das WeltAuto, která vznikla z původního programu auto-plus. Loni se v síti 38 prodejních míst prodalo 14.390 ojetých vozů, což představuje nárůst o téměř 16 procent. Koncesionáři značky Peugeot v rámci programu Vyzkoušené vozy loni prodali 505 aut, což je nárůst o 15 procent. Z toho bylo 90 procent peugeotů.

Loni spustila vlastní program prodeje použitých aut se zárukou pod označením i-best i česká pobočka Hyundai. Program pod názvem Ojeté vozy má i Renault, Citroen nabízí ojetiny pod značkou Select.

Na zánovní ojetá auta bez ohledu na značku se zaměřila i největší tuzemská skupina autobazarů AAA Auto. Pod značkou Mototechna za půl roku prodala 958 vozů s průměrnou cenou 243.174 korun. Nejpopulárnějšími značkami prodávaných zánovních vozů byly Škoda, Hyundai a Kia. Mototechna se letos rozšířila na Slovensko.

Dovoz ojetých aut do Česka se loni snížil o téměř šest procent na 124.343 vozů. Prodej nových aut stagnoval na přibližně 173.300 vozech.

Autor: ČTK

30.3.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační fotografie.
25

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Martin Kratochvíl.

Týdenní zkrat: Milionová milost

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

V Pákistánu vzplála nabouraná cisterna, nejméně 120 lidí přišlo o život

K tragédii došlo v Pákistánu, kde havarovala cisterna s palivem. Při nehodě zemřelo podle posledních informací přes 120 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky přidělávají vrásky myslivcům

Majitelé čtyřkolek a terénních motorek přídělávají každoročně vrásky myslivcům i správcům lesů. Jejich hlučné stroje totiž plaší zveř a ničí lesní porosty a půdu. V boji proti jejich „řádění" jsou však lesníci i myslivci často bezmocní.

Macron spojil se Schwarzeneggerem síly v boji proti změně klimatu

/VIDEO/ Slavný herec a bývalý kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger našel spojence v boji za záchranu klimatu: francouzského prezidenta Emmanuela Macrona. Oba si přejí zvrátit rozhodnutí odstoupit od klimatické dohody z Paříže, které nedávno učinil americký prezident Donald Trump.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies