Průměrná úroková sazba za všechny banky a všechna čtyři čtvrtletí přitom poklesla 
o 0,25 procentního bodu na 14,19 procenta. Z toho podle zakladatele portálu Patrika Nachera jasně vyplývá, že meziročně zlevnily úvěry v důsledku rušení poplatků. „Test spotřebitelských úvěrů a zveřejnění výsledků přiměly dvě banky změnit svoje procesy při tvoření nabídky pro klienty," dodal. U čtyř ze 14 testovaných bank byla nabídka úrokové sazby a výše RPSN stejná pro všechny čtyři klientské profily a v průběhu roku se tak neměnila (Air Bank, mBank, GE Money Bank a Poštovní spořitelna). Největší rozdíly mezi jednotlivými čtvrtletími v roce 2014 byly u Expobank (LBBW) a České spořitelny. Nacher podotkl, že i v roce 2014 byly banky, které měly inzerovanou sazbu na webu paradoxně vyšší než reálnou nabídku (Česká spořitelna, Raiffeisenbank).

Cílem testu bylo reálné porovnání neúčelových úvěrů. Hlavním důvodem projektu je podle Nachera to, že orientační sazby na webech bank neodpovídají skutečné hodnotě. Požadovaný úvěr činil 50 tisíc korun, jeho doba trvání byla pět let.