VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boleslavská Škodovka stále nejvíce prodává oblíbenou Octavii

Mladá Boleslav, Praha - Nejprodávanější Škodovkou je stále octavia, jen loni si jich lidé koupili 390 tisíc. Zájem rostl ale také o fabie.

23.3.2012
SDÍLEJ:

Škoda Octavia Combi Scout s novou tváří.Foto: Škoda Auto/media

Za pozitivním vývojem odbytu značky Škoda, který automobilka představila ve středu na výroční tiskové konferenci v Praze, stojí především atraktivní modelová paleta.

„Naše vozy splňují nároky na kvalitní design, velkorysou nabídku prostoru, vysokou kvalitu, praktičnost, stejně jako požadavky na rodinnou přepravu a vynikající poměr ceny a nabízené hodnoty," řekl šéf mladoboleslavské automobilky Winfried Vahland.

Rostoucí poptávce se modely značky Škoda podle Vahlanda těší nejen mezi rodinami, ale také mezi podnikateli. V rámci fleetových zakázek prodala společnost v uplynulém roce více než 239 000 vozů, to představuje nárůst o 26,7 %.

Nejprodávanějším modelem značky ŠKODA byla i v roce 2011 Octavia. Modely Octavia jsou stabilní „páteří" prodejů značky – jejich odbyt loni vzrostl o 10,7 % na téměř 390 000 vozů. Na druhém místě žebříčku se umístila Fabia s 267 000 prodanými kusy (plus 16,5 %).

„Řada Superb v uplynulém roce poprvé prolomila hranici 100 000 vozů. Odbyt vlajkové lodi značky vzrostl o 18,1 % na téměř 117 000 vozů. Jen v Číně bylo prodáno 48 000 automobilů nejvyšší modelové řady Škoda,“ uvedl mluvčí firmy Jozef Baláž.

Největší růst mezi všemi modely značky ŠKODA zaznamenalo kompaktní SUV Yeti: více než 70 000 prodaných vozů v roce 2011 představovalo nárůst o 33,7 %. Automobilka pro příští léta u tohoto modelu počítá s ročním odbytovým potenciálem přes 100 000 vozů, v neposlední řadě i s ohledem na zahájení výroby modelů Yeti v Číně a Rusku v roce 2013.

O 11,4 % se zvýšil prodej modelu Roomster. Prodáno bylo zhruba 36 000 vozů.

Vynikající start zažily šestá a sedmá modelová řada značky ŠKODA: malý vůz Citigo a indický kompaktní sedan Rapid. Model Citigo měl svou prodejní premiéru koncem roku 2011 na domácím českém trhu, od května letošního roku bude uváděn v jednotlivých evropských zemích. ŠKODA Rapid, nabízená v Indii také od konce roku 2011, dobývá pro českou značku druhý největší segment indického trhu. Krátce po svém uvedení byl Rapid na subkontinentu oceněn titulem „Rodinné auto roku 2011“.

Autor: Pavel Svačina

23.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Vladimír Putin se ujal funkce prezidenta. Gratuluje mu jeho předchůdce Dmitrij Medveděv.
11

Hon na Medveděva. Premiér je na odstřel

Bohuslav Sobotka a Andrej Babiš.
EXKLUZIVNĚ
13 10

Sobotka jde Babišovi po krku. Chce vědět, jak získal Agrofert

Hledá se vrtulník pro českou armádu. Tiše

Po stíhačkách Gripen a obrněných transportérech Pandur jde o třetí největší armádní zakázku – tucet helikoptér za miliardy. Z favorita se údajně stal outsider a naopak. O co se hraje a jak to vypadá v místě, kde se vrtulník rodí?

Papež jede do Egypta. Povede dialog s muslimy

/VIDEO/ Mírotvorce papež František zítra započne dvoudenní návštěvu Egypta. Jeho příjezd inicioval egyptský prezident as-Sísí v návaznosti na nedávné bombové útoky vůči koptským křesťanským kostelům na severu země. František se setká i s koptským papežem. 

Překvapení se nekoná, Rada zvolila šéfem ČT opět Petra Dvořáka

Českou televizi povede od začátku října po dobu dalších šesti let opět její stávající ředitel Petr Dvořák. V druhém kole volby generálního ředitele veřejnoprávní televize získal od Rady České televize maximum patnácti možných hlasů.

Poslanci proberou změny v oddlužení, mají je víc zpřístupnit

Poslanci by měli ve čtvrtek začít debatu o změnách v oddlužení, jež je mají víc zpřístupnit. Proberou také výsledky prověrek stranických finančních zpráv za loňský rok, jak je provedl sněmovní kontrolní výbor. Na programu jsou ale především pravidelné interpelace na členy vlády.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies