Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Čapek: Pro Raiffku je nejdůležitější spokojený klient

Praha - Zeptali jsme zástupce banky Raiffeisenbank, která se stala Nejvstřícnější bankou za I. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka Jiřího Čapka, výkonného ředitele pro oblast retail.

15.4.2010 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Jiří Sejkora

Gratulujeme Vám k zisku titulu Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle Vašeho názoru získala Raiffeisenbank důvěru porotců, veřejnosti i nezávislého serveru z jejichž hodnocení vyšla Raiffeisenbank celkově jako nejvstřícnější banka?
Jako pro banku inspirovanou klienty je pro nás vstřícnost vůči klientům hodně důležitá, proto se o ni maximálně snažíme. Banky jsou si hodně podobné v produktech a službách, které nabízejí. Ale my k tomu chceme přidat něco navíc – něco, co klient neočekává, když jde do banky, něco, co nepovažuje za samozřejmost. Je to celá řada drobností, která přispívá k tomu, že klient odchází z naší banky spokojen – ať už je to úsměv bankéře, pomoc klientovi v obtížných situacích (např. při ztrátě karty) nebo třeba to, že pobočku otevřeme pět minut před tím, než začne oficiální otevírací doba.

Na výsledcích hodnocení je zajímavé, že Raiffeisenbank ani u jedné z hodnotitelských skupin (odborná porota, veřejnost, server www.bankovnipoplatky.com) nebyla na prvním místě hodnocení. U všech skupin hodnotitelů skončila banka jako třetí nejlépe hodnocená banka. Celkově to však stačilo o necelé procento na získání titulu Nejvstřícnější banka. Hodnocení Raiffeisenbank tak bylo u všech skupin nejvyváženější. Berete tento stav jako výhodu, nebo vidíte i do budoucna prostor ke zlepšování?
Právě to nás těší nejvíce. Jsme rádi, že jsme uspěli jak u veřejnosti tak i u odborné poroty. Samozřejmě nejdůležitější pro nás je, jak nás vnímají naši klienti. Ale jsme rádi, že jsme dokázali o našem přístupu přesvědčit i odborníky.

Jaké konkrétní vstřícné kroky vůči klientům Raiffeisenbank rozhodli podle Vás o jejím nejlepším umístění v hodnocení OVB Vstřícné banky?
Kromě výše zmíněných nadstandardních kroků je to především kvalita a šíře našich služeb. Dlouhodobě se snažíme o to, nabízet výjimečné produkty, které jsou zároveň zajímavé i svou cenou. Chceme zvýhodňovat naše stávající klienty a nabízet jim různé věrnostní slevy. Jsme např. první a dosud jedinou bankou, která klientům platí za to, že u ní mají účet. Navíc je tento náš program provázán i s charitou a díky tomu už jsme vybraným charitativním organizacím přispěli částkou přes 600 tisíc korun. Pravidelně se našich klientů ptáme, co jim u nás chybí a co vadí, na základě těchto podnětů jsme i loni zrušili některé poplatky. Takže naší silnou stránkou je kombinace vysoké kvality, ojedinělých produktů a nízkých cen pro naše věrné klienty.

Kde vidíte rezervy banky a v čem by se měla zlepšit, aby si své postavení nejvstřícnější banky v České republice udržela i v dalších čtvrtletích?
Laťku jsme si nasadili hodně vysoko a budeme dělat vše pro to, abychom naší pozici dokázali obhájit. Budeme dále našim klientům naslouchat a snažit se i dále vylepšovat naše služby. Ještě více se zaměříme na kvalitu obsluhy a vstřícnost při obsluze našich klientů.

Z nezávislých průzkumů celoevropského indexu Trim opakovaně vyplývá, že naši klienti jsou nejspokojenější v České republice. Pro nás to znamená především to, že nesmíme polevit v naší práci a musíme i nadále naše služby posouvat dál.

Je spokojenost Vašich klientů zhmotněná i v hodnocení klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro Vás největší motivací?
Jednoznačně, nespokojení klienti nebudou mít žádný důvod u nás zůstávat.

Budete výsledky klientského ratingu bank i nadále sledovat?
Samozřejmě, kvalita služeb je naše důležitá priorita, proto nás bude i nadále zajímat, jak nás vnímá odborná i laická veřejnost.

15.4.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Modrý pes v Indii.

VIDEO: V Indii zmodrali psi. Důvodem je průmyslový odpad v řece

Rozsáhlé požáry v Chorvatsku.
1 7

Chorvatsko sužují požáry, v některých oblastech vybuchly staré miny

AKTUALIZOVÁNO

USA uvalily nové sankce na čínské i ruské firmy, za podporu KLDR

Desítky čínských a ruských subjektů budou zatíženy novými sankcemi, které na ně uvalily Spojené státy. Důvodem je jejich „podpora“ Severní Koreje. Konkrétně jejího jaderného programu, proti kterému USA dlouhodobě vystupují. Sankce se mají týkat jak firem, tak i jednotlivců.

Rozpočet není schopen pokrýt růst platů, říká Pilný

Návrh státního rozpočtu na rok 2018 za současné situace není schopen pokrýt požadavky na zvyšování platů ve státní správě. Ministerstvo financí přitom díky dobrému vývoji ekonomiky a výběru daní navýšilo příjmy rozpočtu proti květnovému návrhu o deset miliard korun. Novinářům to dnes řekl ministr financí Ivan Pilný.

Podvodníci tahají z lidí peníze přes sbírky

Na Berounsku řádí party podvodníků. Na důvěřivé lidi si vymýšlejí různé záminky, aby je okradli o peníze. Někdy se ani neštítí toho, schovávat se za charitativní sbírky.  

Tuny drahocenného lithia chtějí brát z úpatí hory. Už za čtyři roky

Těžba vzácného kovu lithia na hoře Cínovci v Krušných Horách by mohla začít v roce 2021. V plánu to má alespoň česká firma Geomet, která zde provádí průzkumy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení