VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Čapek: Pro Raiffku je nejdůležitější spokojený klient

Praha - Zeptali jsme zástupce banky Raiffeisenbank, která se stala Nejvstřícnější bankou za I. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka Jiřího Čapka, výkonného ředitele pro oblast retail.

15.4.2010 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Jiří Sejkora

Gratulujeme Vám k zisku titulu Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle Vašeho názoru získala Raiffeisenbank důvěru porotců, veřejnosti i nezávislého serveru z jejichž hodnocení vyšla Raiffeisenbank celkově jako nejvstřícnější banka?
Jako pro banku inspirovanou klienty je pro nás vstřícnost vůči klientům hodně důležitá, proto se o ni maximálně snažíme. Banky jsou si hodně podobné v produktech a službách, které nabízejí. Ale my k tomu chceme přidat něco navíc – něco, co klient neočekává, když jde do banky, něco, co nepovažuje za samozřejmost. Je to celá řada drobností, která přispívá k tomu, že klient odchází z naší banky spokojen – ať už je to úsměv bankéře, pomoc klientovi v obtížných situacích (např. při ztrátě karty) nebo třeba to, že pobočku otevřeme pět minut před tím, než začne oficiální otevírací doba.

Na výsledcích hodnocení je zajímavé, že Raiffeisenbank ani u jedné z hodnotitelských skupin (odborná porota, veřejnost, server www.bankovnipoplatky.com) nebyla na prvním místě hodnocení. U všech skupin hodnotitelů skončila banka jako třetí nejlépe hodnocená banka. Celkově to však stačilo o necelé procento na získání titulu Nejvstřícnější banka. Hodnocení Raiffeisenbank tak bylo u všech skupin nejvyváženější. Berete tento stav jako výhodu, nebo vidíte i do budoucna prostor ke zlepšování?
Právě to nás těší nejvíce. Jsme rádi, že jsme uspěli jak u veřejnosti tak i u odborné poroty. Samozřejmě nejdůležitější pro nás je, jak nás vnímají naši klienti. Ale jsme rádi, že jsme dokázali o našem přístupu přesvědčit i odborníky.

Jaké konkrétní vstřícné kroky vůči klientům Raiffeisenbank rozhodli podle Vás o jejím nejlepším umístění v hodnocení OVB Vstřícné banky?
Kromě výše zmíněných nadstandardních kroků je to především kvalita a šíře našich služeb. Dlouhodobě se snažíme o to, nabízet výjimečné produkty, které jsou zároveň zajímavé i svou cenou. Chceme zvýhodňovat naše stávající klienty a nabízet jim různé věrnostní slevy. Jsme např. první a dosud jedinou bankou, která klientům platí za to, že u ní mají účet. Navíc je tento náš program provázán i s charitou a díky tomu už jsme vybraným charitativním organizacím přispěli částkou přes 600 tisíc korun. Pravidelně se našich klientů ptáme, co jim u nás chybí a co vadí, na základě těchto podnětů jsme i loni zrušili některé poplatky. Takže naší silnou stránkou je kombinace vysoké kvality, ojedinělých produktů a nízkých cen pro naše věrné klienty.

Kde vidíte rezervy banky a v čem by se měla zlepšit, aby si své postavení nejvstřícnější banky v České republice udržela i v dalších čtvrtletích?
Laťku jsme si nasadili hodně vysoko a budeme dělat vše pro to, abychom naší pozici dokázali obhájit. Budeme dále našim klientům naslouchat a snažit se i dále vylepšovat naše služby. Ještě více se zaměříme na kvalitu obsluhy a vstřícnost při obsluze našich klientů.

Z nezávislých průzkumů celoevropského indexu Trim opakovaně vyplývá, že naši klienti jsou nejspokojenější v České republice. Pro nás to znamená především to, že nesmíme polevit v naší práci a musíme i nadále naše služby posouvat dál.

Je spokojenost Vašich klientů zhmotněná i v hodnocení klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro Vás největší motivací?
Jednoznačně, nespokojení klienti nebudou mít žádný důvod u nás zůstávat.

Budete výsledky klientského ratingu bank i nadále sledovat?
Samozřejmě, kvalita služeb je naše důležitá priorita, proto nás bude i nadále zajímat, jak nás vnímá odborná i laická veřejnost.

15.4.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Nepokoje v Paříži
AKTUALIZUJEME
5

Nepokoje v Paříži. Mladí se bouří proti Le Penové a Macronovi

Stíhací letoun F-35
2 5

Izrael nakupuje americké stíhačky F-35. Jako jediný vyvolený

Hákový kříž na ruce stál pokladní v Kauflandu místo

Obchodní řetězec Kaufland má problém. Způsobilo jej tetování prodavačky Miriam z obchodu v pražské Michli, které zachytil jeden ze všímavých zákazníků. Žena totiž měla na ruce vytetovaný hákový kříž. Obchod se s ní rozloučil a kvůli nacistickému symbolu dokonce zvažuje právní postih.

AUTOMIX.CZ

Nástupce Škody Yeti se ukázal na zatím nejlepších fotkách. Hraje si na Kodiaqa

Už minulý týden jsme si mohli prohlédnout video, které ukazovalo testovací prototyp nástupce Škody Yeti. Nyní se ale posuneme ještě dál, na internetu se totiž objevily kvalitní fotografie, které novinku ukazují mnohem lépe.

Více technologií, méně papírů. Farmy přebírá nová krev

Jejich předkové po roce 1989 dostali zpět pole, o něž je na 40 let připravili komunisté. Obnovili hospodářství a rozšiřovali je. Dnes otěže přebírá nová generace farmářů. Jak výměnu prožívá?

Hon na Medveděva. Premiér je na odstřel

Spolu s Putinem vždy Medveděv patřil k nejoblíbenějším ruským politikům. Teď jeho hvězda hasne. Možná proto, aby Putin za rok bezpečně vyhrál prezidentské volby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies