VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Čapek: Pro Raiffku je nejdůležitější spokojený klient

Praha - Zeptali jsme zástupce banky Raiffeisenbank, která se stala Nejvstřícnější bankou za I. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka Jiřího Čapka, výkonného ředitele pro oblast retail.

15.4.2010 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Jiří Sejkora

Gratulujeme Vám k zisku titulu Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle Vašeho názoru získala Raiffeisenbank důvěru porotců, veřejnosti i nezávislého serveru z jejichž hodnocení vyšla Raiffeisenbank celkově jako nejvstřícnější banka?
Jako pro banku inspirovanou klienty je pro nás vstřícnost vůči klientům hodně důležitá, proto se o ni maximálně snažíme. Banky jsou si hodně podobné v produktech a službách, které nabízejí. Ale my k tomu chceme přidat něco navíc – něco, co klient neočekává, když jde do banky, něco, co nepovažuje za samozřejmost. Je to celá řada drobností, která přispívá k tomu, že klient odchází z naší banky spokojen – ať už je to úsměv bankéře, pomoc klientovi v obtížných situacích (např. při ztrátě karty) nebo třeba to, že pobočku otevřeme pět minut před tím, než začne oficiální otevírací doba.

Na výsledcích hodnocení je zajímavé, že Raiffeisenbank ani u jedné z hodnotitelských skupin (odborná porota, veřejnost, server www.bankovnipoplatky.com) nebyla na prvním místě hodnocení. U všech skupin hodnotitelů skončila banka jako třetí nejlépe hodnocená banka. Celkově to však stačilo o necelé procento na získání titulu Nejvstřícnější banka. Hodnocení Raiffeisenbank tak bylo u všech skupin nejvyváženější. Berete tento stav jako výhodu, nebo vidíte i do budoucna prostor ke zlepšování?
Právě to nás těší nejvíce. Jsme rádi, že jsme uspěli jak u veřejnosti tak i u odborné poroty. Samozřejmě nejdůležitější pro nás je, jak nás vnímají naši klienti. Ale jsme rádi, že jsme dokázali o našem přístupu přesvědčit i odborníky.

Jaké konkrétní vstřícné kroky vůči klientům Raiffeisenbank rozhodli podle Vás o jejím nejlepším umístění v hodnocení OVB Vstřícné banky?
Kromě výše zmíněných nadstandardních kroků je to především kvalita a šíře našich služeb. Dlouhodobě se snažíme o to, nabízet výjimečné produkty, které jsou zároveň zajímavé i svou cenou. Chceme zvýhodňovat naše stávající klienty a nabízet jim různé věrnostní slevy. Jsme např. první a dosud jedinou bankou, která klientům platí za to, že u ní mají účet. Navíc je tento náš program provázán i s charitou a díky tomu už jsme vybraným charitativním organizacím přispěli částkou přes 600 tisíc korun. Pravidelně se našich klientů ptáme, co jim u nás chybí a co vadí, na základě těchto podnětů jsme i loni zrušili některé poplatky. Takže naší silnou stránkou je kombinace vysoké kvality, ojedinělých produktů a nízkých cen pro naše věrné klienty.

Kde vidíte rezervy banky a v čem by se měla zlepšit, aby si své postavení nejvstřícnější banky v České republice udržela i v dalších čtvrtletích?
Laťku jsme si nasadili hodně vysoko a budeme dělat vše pro to, abychom naší pozici dokázali obhájit. Budeme dále našim klientům naslouchat a snažit se i dále vylepšovat naše služby. Ještě více se zaměříme na kvalitu obsluhy a vstřícnost při obsluze našich klientů.

Z nezávislých průzkumů celoevropského indexu Trim opakovaně vyplývá, že naši klienti jsou nejspokojenější v České republice. Pro nás to znamená především to, že nesmíme polevit v naší práci a musíme i nadále naše služby posouvat dál.

Je spokojenost Vašich klientů zhmotněná i v hodnocení klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro Vás největší motivací?
Jednoznačně, nespokojení klienti nebudou mít žádný důvod u nás zůstávat.

Budete výsledky klientského ratingu bank i nadále sledovat?
Samozřejmě, kvalita služeb je naše důležitá priorita, proto nás bude i nadále zajímat, jak nás vnímá odborná i laická veřejnost.

15.4.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
EET ilustrační foto
5

Zmatení řezníci či pekaři. Nevědí, zda mají povinně dávat účtenky

Ilustrační foto.
6

Policie v Porsche. Muži zákona jezdí zabavenými auty

Pohledem Realistů: Naše ambice jsou realistické

V minulých dnech jsme začali s představováním naší strany. Máme za sebou Prahu, Ostravu a Brno, další místa nás čekají. Svým příznivcům i široké veřejnosti podrobně vysvětlujeme svá východiska, plány i cíle. I naše ambice. 

DOTYK.CZ

Evropa, daňový ráj to na pohled

Španělsko a další země EU by podle MMF hospodařily s přebytkem. Kdyby část jejich daní nemizela za hranicemi.

Deště a tající sníh zvedají na desítce mít v Česku hladiny toků

Povodňový stupeň pohotovosti dnes brzo ráno hlásily tři měřicí stanice, Dalečín a Veverská Bítýška na Svratce a Pertoltice na Liberecku na Panenském potoce. V některých případech za to může nahromaděný led. Vyplývá to z informací Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ).

Zákaz vjezdu starým autům. Brno zvažuje nízkoemisní zónu uvnitř velkého okruhu

Brno /INFOGRAFIKA, ANKETA/ – Změnit trasu při cestování po Brně budou muset řidiči starých automobilů pokud magistrát zavede nízkoemisní zóny. Jejich studii v úterý brněnští radní schválili. Auta s vysokým množstvím škodlivin ve výfukových plynech podle plánu čeká zákaz vjezdu do významné části města.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies