VYBERTE SI REGION

Čas Vánoc: Čas stresů a reklamací

Karlovy Vary - Obchodníci upozorňují, že u zakoupeného zboží je třeba si ověřit dobu spotřeby.

29.11.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Je to každý rok stejné. S blížícím se příchodem Vánoc pracují nervy všem. Obchodníkům i spotřebitelům. Obě strany jsou ve střehu a adventní pohoda jakoby zůstává pouze na televizní obrazovce. Stejně jako u zákazníka, který si místo báječného oběda vychutnal hádku s prodavačkou, u níž musel reklamovat zasmrádlé maso. Neuspěl.

„Maso zakoupila manželka v hypermarketu Interspar. Odvezla nákup domů a uložila do ledničky. Když po několika dnech vakuované maso rozbalila, bytem se nesl otřesný smrad. Přestože jsme měli účtenku, reklamaci nám prodavačka v obchodě vyřídit odmítla. Mlela cosi o špatném uskladnění a naší chybě,” líčil anabázi kvůli zasmrádlému masu zákazník.

Z hypermarketu tedy odjel s nepořízenou a maso skončilo v popelnici.

„Je to nehorázné. S masem jsme přece nic nedělali. Datum spotřeby jsme si ověřili, nic jsme nezanedbali. Zcela evidentně to naše chyba nebyla. Přesto nás de facto z obchodu vyhodila,” dodal nespokojený spotřebitel.

Na naši žádost ochotně celou stížnost prověřovala ředitelka karlovarského hypermarketu Interspar Michaela Thánová. Nevyloučila, že mohlo dojít k chybě, ale s problémem jinak nemohla udělat nic. Proč?

Záznam o reklamaci

Nespokojený zákazník, který uplatňoval reklamaci, si totiž nenechal vystavit záznam o reklamaci a celou záležitost řešil pouze přes reklamační oddělení.

"Každý spotřebitel, který si stěžuje na zakoupené zboží, by měl trvat na tom, aby s ním problém řešila kompetentní osoba, v tomto případě vedoucí směny. A také si vyžádat písemný zápis o reklamaci, v němž by měly být uvedeny všechny důležité skutečnosti včetně data zakoupeného zboží a další,” vysvětlila ředitelka. Tím se podle ní předejde problémům. Pokud je na vině prodejce, bude vše napraveno, pokud se mýlí zákazník, lze mu vše dokázat. „Zvlášť v této době, kdy jsou obchody plné zákazníků a prodavači se nezastaví,” zdůraznila ředitelka.

Autor: Ivana Kalinová

29.11.2011
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
6

Poslanec ANO navrhuje přísnější regulaci výstavby mešit

Automatické sněhové řetězy Gecko.

VIDEO: Automatické sněhové řetězy. Nový vynález pochází z Česka

Déčko může mít ze začátku jen dvě stanice. Sousedící

Praha /INFOGRAFIKA/ - Problémy s výkupem pozemků komplikují stavbu metra D. Dopravní podnik nyní vypracovává analýzu, v jakém pořadí by se měly stanice trasy budovat. V úvahu přichází i varianty, které nepočítají s tím, že by vozy z počátku jezdily až do Písnice.

AKTUALIZOVÁNO

V Itálii havaroval autobus s maďarskými školáky. Zemřelo 16 lidí

Při páteční nehodě autobusu s maďarskými školáky u Verony na severu Itálie zahynulo 16 lidí. Informovala o tom dnes italská záchranná služba, která původně hovořila o sedmi mrtvých. Autobus začal hořet na výjezdu z dálnice. Příčina nehody zatím není jasná, ale podle svědectví jiného řidiče mohl mít autobus problém s kolem.

Ze zavaleného hotelu v Itálii vytáhli další čtyři živé lidi

Z trosek lavinou zasypaného hotelu ve střední Itálii záchranáři v noci na dnešek vyprostili další čtyři živé lidi, což zvyšuje počet zachráněných na devět. Informovala o tom dnes italská záchranná služba. Pět lidí bylo vyproštěno už v pátek. Lavina na hotel, v němž bylo kolem 30 lidí, spadla ve středu krátce po zemětřesení, které zasáhlo střední Itálii.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies