VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Čas Vánoc: Čas stresů a reklamací

Karlovy Vary - Obchodníci upozorňují, že u zakoupeného zboží je třeba si ověřit dobu spotřeby.

29.11.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Je to každý rok stejné. S blížícím se příchodem Vánoc pracují nervy všem. Obchodníkům i spotřebitelům. Obě strany jsou ve střehu a adventní pohoda jakoby zůstává pouze na televizní obrazovce. Stejně jako u zákazníka, který si místo báječného oběda vychutnal hádku s prodavačkou, u níž musel reklamovat zasmrádlé maso. Neuspěl.

„Maso zakoupila manželka v hypermarketu Interspar. Odvezla nákup domů a uložila do ledničky. Když po několika dnech vakuované maso rozbalila, bytem se nesl otřesný smrad. Přestože jsme měli účtenku, reklamaci nám prodavačka v obchodě vyřídit odmítla. Mlela cosi o špatném uskladnění a naší chybě,” líčil anabázi kvůli zasmrádlému masu zákazník.

Z hypermarketu tedy odjel s nepořízenou a maso skončilo v popelnici.

„Je to nehorázné. S masem jsme přece nic nedělali. Datum spotřeby jsme si ověřili, nic jsme nezanedbali. Zcela evidentně to naše chyba nebyla. Přesto nás de facto z obchodu vyhodila,” dodal nespokojený spotřebitel.

Na naši žádost ochotně celou stížnost prověřovala ředitelka karlovarského hypermarketu Interspar Michaela Thánová. Nevyloučila, že mohlo dojít k chybě, ale s problémem jinak nemohla udělat nic. Proč?

Záznam o reklamaci

Nespokojený zákazník, který uplatňoval reklamaci, si totiž nenechal vystavit záznam o reklamaci a celou záležitost řešil pouze přes reklamační oddělení.

"Každý spotřebitel, který si stěžuje na zakoupené zboží, by měl trvat na tom, aby s ním problém řešila kompetentní osoba, v tomto případě vedoucí směny. A také si vyžádat písemný zápis o reklamaci, v němž by měly být uvedeny všechny důležité skutečnosti včetně data zakoupeného zboží a další,” vysvětlila ředitelka. Tím se podle ní předejde problémům. Pokud je na vině prodejce, bude vše napraveno, pokud se mýlí zákazník, lze mu vše dokázat. „Zvlášť v této době, kdy jsou obchody plné zákazníků a prodavači se nezastaví,” zdůraznila ředitelka.

Autor: Ivana Kalinová

29.11.2011
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Generální ředitel České televize Petr Dvořák.
17 5

Kandidáti na šéfa České televize: Chceme více peněz

Příznivci fašistického diktátora Franka se typického pozdravu nezdávají ani v 21. století.
1 5

Hajlování i hymna fašistů: ve Španělsku pochovali Frankova ministra

VIDEO: Protest proti Babišovi. Klub okradených blokuje ministerstvo financí

Členové Klubu okradených zahájili dnes blokádu Ministerstva financí. Jejich protest se vztahuje k ministrovi financí Andreji Babišovi, jenž podle nich svými podvody okradl celou řadu jednotlivců.

Útoky na městské úředníky: Paní, která plive, pán, který vyhrožuje smrtí

Paní, která v rozčílení plive po lidech, nadávky nejhrubšího zrna či dokonce útok pěstmi, výhrůžky smrtí za to, že jisté dámě odmítli kopírovat její soukromé dokumenty. Vítejte v kancelářích a dalších prostorech k jednání s veřejností na místních radnicích a magistrátech.

AKTUALIZOVÁNO

Drábová zůstane zastupitelkou, rozhodli její kolegové. Nyní má slovo Chovanec

Středočeští radní na mimořádném jednání odmítli zbavit mandátu zastupitelky Danu Drábovou (STAN), která zároveň vykonává funkci předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost. Na neslučitelnost těchto funkcí před časem upozornil ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD).

Brambor v jižních Čechách postupně ubývá

Pranostika praví, že brambor vysazených na svatého Marka (25. dubna), bude při sklizni plná jamka. V jižních Čechách ale v současnosti osazují zemědělci jen část dřívějších ploch.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies