VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ceny za kreativní reklamu získaly spoty T-Mobile i Škody

Praha – V soutěži o nejkreativnější českou reklamu Louskáček 2012 získala zlato například série vánočních televizních spotů firmy T-Mobile nebo motivační video Škody Auto pro uchazeče o práci.

21.3.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Divíšek Martin

Uvedl to v úterý server Marketing & Media. Celkem letos udělila porota sedm nejvyšších ocenění, v minulém roce rozdala zlatých Louskáčků 12.

V kategorii TV / Cinema získaly zlato hned dva navržení. Jedním z nich byly vánoční reklamy firmy T-Mobile Czech republic s Jakubem Kohák a Bolkem Bolívkou od agentury Saatchi & Saatchi. Druhé zlato dostal motivační spot společnosti Škoda Auto pro uchazeče o zaměstnání s názvem „Kam až Vás může životopis zavést“ od agentury Leagas Delaney Praha. Kampaň s ručně vytvořeným papírovým světem dostala i bronz za komunikační design a její rozhlasová verze získala stříbro.

Dobré hodnocení kampaně Budvaru

Velmi vysoko hodnotila porota také kampaň Budějovického Budvaru „Vítězná výzva“ od Kaspen/Jung von Matt. V kampani se společnost ptala fanoušků českého národního hokejového týmu, co udělají, když Češi vyhrají mistrovství světa. V kategorii On-line kampaní dostala Vítězná výzva zlato a celkově mezi kampaněmi dosáhla na stříbro.

Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 20. ročník. Soutěž v Česku každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, takže vítězné práce automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Autor: ČTK

21.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Výhled na České středohoří. Vzadu Milešovka
0 14

Obludné plány na zastavění vrcholu Milešovky šly k ledu

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies