Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Češi si potrpí na kvalitní obsluhu a čisté hotely

Praha - Pro 14 procent respondentů nedávného průzkumu je nejdůležitějším hodnotící kritérium úroveň poskytovaného stravování.

30.3.2011 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK / Matej Slávik

Za nejdůležitější ukazatel kvality hotelu považuje 42 procent českých turistů přístup personálu. Necelá pětina Čechů při hodnocení hotelových služeb jako nejdůležitější uvedla čistotu a pořádek. Vyplývá to z průzkumu, který mezi svými zákazníky uskutečnil rezervační portál Hotel.cz.

"Ochotný a profesionální personál dokáže podle podle klientů vyrovnat případné drobné nedostatky v ubytování," uvedl manažer portálu Hotel.cz Milan Petr. Dodal, že čeští hosté jsou ochotni přehlédnout například menší pokoj.

Kvalitní služby personálu hosté nejčastěji hodnotí podle ochoty a schopnosti zaměstnanců zákazníkům poradit a pomoci při různých speciálních požadavcích. Jakékoliv nedostatky si turisté v dnešní době dokážou velmi jednoduše předat, a proto se kvalitní služby provozovatelům jednoznačně vyplatí, míní Petr.

Jídlo je důležité

Pokud by například provozovatel hotelu, či penzionu chtěl šetřit na snídaňovém menu, může počítat s jediným efektem. Host se k němu pravděpodobně nevrátí a ještě se o své špatné zkušenosti podělí s ostatními, podotkl Petr. Celkem 14 procent respondentů totiž jako nejdůležitější hodnotící kritérium uvedlo úroveň poskytovaného stravování.

Recenzní služby nabízí většina on-line rezervačních serverů a při výběru hotelu je podle turistické centrály CzechTourism v tuzemsku využívá stále více lidí.

Problematikou internetových recenzí hotelů se zabývá rovněž Asociace hotelů a restaurací(AHR), která plánuje spustit vlastní recenzní portál. "Setkali jsme se s jejich zneužitím v rámci konkurenčního boje," uvedl prezident AHR Václav Stárek. Právě stránky asociace by podle něj měly nabídnout transparentnější přístup. Například hodnocení nebude anonymní a provozovatelé hotelů budou mít možnost na ně reagovat.

Portál Hotel.cz nabízí ubytování ve více než 1700 tuzemských hotelech. V současné době nabízí téměř 20.000 hodnocení ubytovaných hostů.

Čtěte také: PRŮZKUM: Politici chtějí dle Čechů jen moc a majetek

Autor: ČTK

30.3.2011 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
7 18

Zdravotnictví čeká velký třesk. Síť nemocnic prořídne

Škody napáchané hurikánem Maria
11

Hurikán Maria ztrácí dech, i tak dnes může sfouknout Dominikánskou republiku

Autistů přibývá. Terapii musí rodiče platit sami

Rvalo mi to srdce, vzpomíná na období před dvěma lety Magdaléna Čížková. Její dcera Markétka byla dlouho vysněným dítětem, které dělalo rodině jen radost. Zvládala první slova, vesele ukazovala předměty, rozpoznávala zvířátka. Jenomže pak přišel zlom. „Najednou jako by nám oslepla a ohluchla,“ popisuje maminka.

DOTYK.CZ

Stephen King: do krále hororu se zakouslo děsivé dětství

/VIDEO/ Odmala ho pronásledoval strach ze znetvoření, pohřbu zaživa či zhoubného vlivu čísla 13. Jako kluk si sám naordinoval terapii, jednoduchou a účinnou: vypsat se ze svých obav a děsů. Mezi ty zapadal hrůzný nález mrtvé babičky anebo kamarád, před očima zmasakrovaný projíždějícím vlakem. Zrodil se král hororu, jenž dnes slaví 70 let.

Nejnebezpečnější přechod v metropoli? Najdete ho v Praze 2

/INFOGRAFIKA/ Pražský deník proto připravil výčet nejnebezpečnějších přechodů a křižovatek, kde nejčastěji docházelo ke střetům mezi vozidly a chodci.

AUTOMIX.CZ

Kolik stojí vlastnictví McLarenu F1? Tohoto majitele náklady donutily vůz prodat

Je jasné, že vlastnictví vzácného supersportu nepřináší jen radost. Péče o automobilový klenot totiž vyžaduje také spoustu peněz. Slavný McLaren F1 není výjimkou, což potvrzuje americký podnikatel, sběratel aut a dnes už bývalý majitel právě McLarenu F1, který prozradil, jaké náklady si tento vůz vyžádal.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení