VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Česká spořitelna spustí nový věrnostní program, největší v Česku

Praha - V Česku startuje dosud největší věrnostní program iBOD, spouští ho Česká spořitelna. Projektu se účastní 32 obchodníků, mezi nimi řetězec s elektronikou Datart, sportovní prodejny Sportisimo nebo hračkářství Bambule.

3.10.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Vít Śimánek

Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu. Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti Věrnostní program iBOD.

Program má být obdobou podobných velkých bonusových programů, jako jsou ve Velké Británii Nectar, který využívá 20 milionů Britů, či PayBack v Německu, ten má více než 26 milionů členů. V Česku si program klade za cíl oslovit většinu českých domácností.

Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou je možnost automatického sbírání bodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.

„Vybudovat kvalitní bonusový program bylo v našem zájmu již poměrně dlouhou dobu. Koaliční program iBOD je pro nás zajímavou a plnohodnotnou alternativou a věříme, že díky němu nabídneme našim zákazníkům víc, než bychom mohli prostřednictvím samostatného věrnostního systému," uvedla Jana Choroušová z řetězce Datart.

„Naši zákazníci u nás nakupují dárky pro své ratolesti a my chceme zase podarovat je za to, že si vybrali právě nás," dodal majitel hračkářství Bambule Jaroslav Novozámský.

V první fázi projekt napřímo osloví tři miliony českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Projekt provozuje společnost Věrnostní program iBOD, jejíž prvním akcionářem je Česká spořitelna. Akcionářská struktura se podle tiskové zprávy může rozšiřovat o další partnery programu.

Autor: ČTK

3.10.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Obyvatelé vchodu, kde hořelo, se ještě vrátit nesmějí. Čekají ale až je hasiči vyzvou, aby si mohli z bytů vzít aspoň pár věcí.
9

Požár paneláku v Jirkově: "Včera jsem se hroutila, dnes to beru s nadhledem"

Ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Kateřina Valachová.
AKTUALIZOVÁNO
15 17

Valachová chce maturitu SOŠ z matematiky do roka po gymnáziích

Doprava v Brně v roce 2050? Sdílení cest, o pětinu méně aut, tvrdí plán mobility

Pruhy v protisměru pro cyklisty v jednosměrkách? Rozšíření pěších zón? Přednost autobusů na křižovatkách? Tyto a desítky dalších návrhů ovlivňujících dopravu v Brně představil městský plán mobility do roku 2050. Do 30. dubna k němu lidé mohou zasílat připomínky.

Hitlerův telefon se na aukci prodal za téměř čtvrt milionu dolarů

Telefon nacistického vůdce Adolfa Hitlera se na dnešní aukci ve Spojených státech prodal za 243.000 dolarů (6,2 milionu Kč). Oznámil to aukční dům Alexander Historical Auctions. Vyvolávací cena činila 100.000 dolarů. Prodejní cena se nacházela zhruba v polovině předpokládaného rozpětí 200.000 až 300.000 dolarů, napsala agentura AFP.

Janeček: EET funguje, krácení tržeb je menší

Nejenom obchodníci, ale i berní úředníci finalizují přípravy před druhou vlnou EET. Jak říká v rozhovoru pro Deník šéf Generálního finančního ředitelství Martin Janeček, úředníci zohlední dobrou vůli podnikatele.

Nizozemský publicista: Wilders volby vyhrál už před hlasováním

Klíčovým úkolem pro nizozemské politiky by měla být snaha zasypat příkopy, které se mezi občany vytvářejí v souvislosti s březnovými parlamentními volbami. Myslí si to nizozemský učitel a publicista s tureckými kořeny Halil Karaaslan. Krajně pravicová Strana pro svobodu (PVV) Geerta Wilderse podle něj v zásadě vyhrála už před samotným hlasováním, neboť ostatním stranám dokázala vnutit svůj pohled na situaci v zemi a svou velmi vyhraněnou interpretaci problémů, s nimiž se teď Nizozemsko potýká.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies