VYBERTE SI REGION

Česká televize chystá nová studia v Hradci Králové a Českých Budějovicích

Praha - Česká televize (ČT) chystá nová studia v Hradci Králové a Českých Budějovicích. Budou sloužit jako samostatná odbavovací pracoviště pro regionální vysílání a doplní tak vysílání z Brna, Ostravy a Prahy. Studia budou fungovat od podzimu. Informovala o tom mluvčí ČT Alžběta Plívová.

8.3.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoAutor: Deník/Martin Divíšek

"Výstavba studií v Hradci Králové a v Českých Budějovicích souvisí s novou koncepcí regionálního zpravodajství v rámci celé republiky. Příspěvky z regionů jsou pro zpravodajství České televize jedním z pilířů veřejné služby, a tímto krokem je chceme i nadále posilovat a rozvíjet. Našim cílem je větší regionalizace zpravodajského vysílání a snaha o výrazně rychlejší řízení krajských redakcí," uvedl ředitel zpravodajství ČT Zdeněk Šámal.

Nová studia ČT využije pro regionální kontinuální vysílání na ČT24, bloky k aktuálním tématům do relace Události v regionech nebo pořad Týden v regionech. Televize rozšíří i zpravodajský tým. "Vznikne kompletní zpravodajský štáb i s moderátorem, editorem a s rozšířenou sekcí realizace, která se bude podílet na odbavování živého vysílání. V novém studiu chceme dát navíc příležitost i mladým, začínajícím novinářům. Také proto jsme navázali spolupráci s místními vysokými školami," sdělil vedoucí redaktor regionu Severovýchod Michal Klokočník.

Veřejnoprávní Česká televize letos hospodaří s vyrovnaným rozpočtem s příjmy a výdaji ve výši 6,952 miliardy korun.

Autor: ČTK

8.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Muž z Olomouce jezdil 27 let na padělaný řidičák. Odhalen byl až nyní

Sedmadvacet let jezdil s padělaným řidičským průkazem devětačtyřicetiletý muž z Olomouce. Doklady jiného člověka našel v roce 1989 a přizpůsobil je svým osobním údajům. Zkoušky v autoškole přitom sám nikdy nesložil.

Osmdesátiprocentní podíl českých potravin v obchodech? Požadavek mimo mísu

Dvě třetiny až 80 procent potravinářského zboží v obchodech má být české. Vláda to má zařídit. S tímto požadavkem přišla agrární a potravinářská lobby na agrosalonu Země živitelka. Nekonečný seriál o vyděračských obchodních řetězcích a nebohých dodavatelích se tímto definitivně zařadil mezi filmy pro pamětníky z éry bolševika.

Na školních potřebách vedou motivy z animovaných filmů

Praha - Nejpopulárnějšími motivy na školních potřebách zůstávají postavy z animovaných filmů. U dívek je to film Ledové království, seriál Winx či motiv sovy. Mezi nejprodávanější motivy pro kluky patří Mimoni, sága Star Wars, dinosauři, fotbal a auta. Rodiče letos mají větší zájem o kvalitní školní potřeby. V letošním roce také podstatně víc lidí nechává nákup na poslední chvíli, slevové akce v řetězcích na začátku září vrcholí a slevy dosahují desítek procent. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies