Z reklamy a sponzoringu na kanálech ČT2 a ČT sport televize loni inkasovala zhruba 366 milionů korun, což je meziročně o deset procent více. Za nárůstem stojí mimo jiné významné sportovní podniky, zejména Olympijské hry v Riu.

Zvýšené příjmy Telexportu

Zbytek jsou příjmy Telexportu za prodej pořadů z produkce České televize jiným televizím. Příjmy Telexportu vzrostly o pětinu, mimo jiné díky úspěchu filmu Anděl páně 2, kde je ČT koproducent, který již vidělo 1,2 milionu lidí.

Příjmy z obchodní činnosti nedosahují ani deseti procent zhruba sedmimiliardového rozpočtu ČT.

Hlavním příjmem veřejnoprávní České televize jsou výnosy z koncesionářských poplatků.

Čtěte také:

Českou televizi chce řídit dvanáct lidí včetně současného šéfa Dvořáka
Česká televize ve zpravodajství o volbách prezidenta USA porušila zákon
Od ČNB po Českou televizi. Politici vymění vedení „nezávislých" institucí