VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Česká televize zrušila tendr na prodej reklamy. Bylo málo zájemců

Praha – Česká televize (ČT) zrušila tendr na prodej reklamy, který vyhlásila loni na podzim. Přihlásila se do něj totiž pouze jedna společnost, a to Media Master, která reklamu v ČT prodává nyní. Informuje o tom deník E15. Dvouletá zakázka měla předpokládanou hodnotu 16 milionů korun.

9.1.2013
SDÍLEJ:

Česká televize, ilustrační fotoFoto: Deník/Martin Divíšek

"Ve lhůtě pro podání jsme obdrželi pouze jednu nabídku. V takovém případě v souladu se zákonem zadavatel obálku s nabídkou neotevírá a posléze zadávací řízení zruší," řekla deníku ředitelka komunikace a marketingu ČT Daniela Němcová. O dalším postupu se podle ní bude rozhodovat v nejbližší době.

Obchodní ředitel Media Masteru pro televize Josef Hladík potvrdil, že jedinou nabídku do tendru podala právě jeho firma. "Čekáme na postup ČT, podle toho se pak zařídíme. Náš zájem o spolupráci trvá i nadále," sdělil deníku Hladík.

Je to v posledních letech druhý tendr na prodej reklamy, který musela ČT zrušit. Generální ředitel Petr Dvořák loni v březnu zrušil pětiletou zakázku v předběžném objemu 195 miliónů korun, kterou původně vyhrála právě společnost Media Master. Důvodem zrušení byla změna v objemu zakázky kvůli omezení reklamy na ČT, která ji musela přestat vysílat na programech ČT1 a ČT24.

Autor: ČTK

9.1.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Barbora Strýcová
10 6

Sprosté nadávky, výhrůžky. Strýcová odkryla druhou tvář tenisu

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš.
11

Babiš už opět zrušil návštěvu České televize. Mám důležitější věci, sdělil

AUTOMIX.CZ

Hammond už zase řídí. Jeho nový stroj jezdí na elektřinu a má extra vychytávku

Od nehody Richarda Hammonda uplynuly dva týdny a slavný moderátor už je dávno doma. A dokonce zase řídí.

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

Majitelé čtyřkolek a terénních motorek přídělávají každoročně vrásky myslivcům i správcům lesů. Jejich hlučné stroje totiž plaší zveř a ničí lesní porosty a půdu. V boji proti jejich „řádění" jsou však lesníci i myslivci často bezmocní.

AKTUALIZOVÁNO

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Sobotní dopravní nehody si vyžádaly devět lidských životů, což je letos dosud nejvíce v jednom dni. Umírali při nich lidé v autech, motocyklisté, chodci i cyklisté. Dosud byl nejtragičtějším dnem na českých silnicích pátek 16. června, kdy zemřelo šest lidí. Vyplývá to z předběžných policejních statistik.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies