Na druhém a třetím místě skončila GE Money Bank a Poštovní spořitelna.

Podle serveru za nepříliš příznivým výsledkem České spořitelny (ČS) může stát hned několik důvodů. „Hlavním z nich je zřejmě to, že ČS je největším peněžním ústavem pro drobnou klientelu, tak je samozřejmě pod největším drobnohledem. Zároveň pobočky navštěvuje relativně více klientů než je tomu u konkurence, navíc je zde vyšší poměr těch, kteří stále ještě nevyužívají internetbanking,“ informoval Vilém Nacher ze zmiňovaného serveru.

Podle něho může za dlouhou čekací dobu spořitelny i poměrně široký okruh služeb, z nichž některé musí být zpracovány „ručně“, tedy přímo úředníky.

Na opačné straně spektra, s nejkratší čekací dobou, se umístila mBank. Výsledek není nijak překvapivý, protože jde o internetovou banku, kde prakticky odpadá stání u přepážky.