VYBERTE SI REGION

Cestovky lákají klienty obchodů i předplatitele tisku

Praha - Konkurence na trhu se zájezdy nutí tuzemské cestovní kanceláře k vymýšlení nových marketingových aktivit. Nové klienty hledají například mezi zákazníky supermarketů, klienty pojišťoven a předplatiteli cestovatelských časopisů.

8.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Oslovení klientů partnerských společností prostřednictvím letákové kampaně nebo rozesíláním sdělení do jejich e-mailových schránek je nyní běžná praxe, uvedl mluvčí cestovní kanceláře Čedok Tomáš Brejcha.

Do makra

Nejčerstvější partnerství v minulých dnech navázala cestovní kancelář Fischer s tuzemskou pobočkou velkoobchodního řetězce Makro. Zákazníkům řetězce budou společnosti každý měsíc zasílat novou nabídku dovolených u moře, eurovíkendů, wellness pobytů a poznávacích cest, uvedl deník E15.

„Jde spíše o marketingovou akci, než o seriózní prodejní kanál. Letáčkem je možné upoutat pozornost na cestovní kancelář a klient si zpravidla na jejím základě vybere jiný zájezd z další nabídky cestovní kanceláře,“ uvedl k této formě získávání nových zákazníků marketingový ředitel kanceláře Exim Tours Stanislav Zíma. Exim podobnou spolupráci navázal vloni s řetězci Interspar a Kaufland a prý se touto formou prodalo jen pár desítek zájezdů.

Přímo k zákazníkovi

Cestovní kancelář Adventura se podle jejího majitele Petra Novotného snaží oslovovat vhodnou cílovou skupinu prostřednictvím databáze českých předplatitelů cestovatelského časopisu National Geographic. „Nejsme cestovka, která by byla masová,“ odmítl Novotný možnost budoucí spolupráce s některým z obchodních řetězců. Podle něj je pro společnost efektivnější zaměřit se přímo na potenciálního zákazníka, který je náročný a zcestovalý, než oslovovat široké procento populace.

Renesanci tradičních forem prodeje zájezdů potvrzuje Exim tours. „V poslední době nám výrazně stoupá množství zájezdů, které jsou prodané po telefonní lince, což je v období internetu poměrně zajímavé,“ řekl Zíma. To podle něj může být způsobeno zejména tím, že zkušení zaměstnanci dokážou během telefonního rozhovoru produkt vhodně popsat a vzbudit v zákazníkovi jistotu, že se ho rozhodne koupit.

Autor: ČTK

8.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Banka UBS v Curychu. Ilustrační foto.

Kde nejlépe platí cizincům? Ve Švýcarsku. V Česku nemají smysl pro humor

Ilustrační foto.
8

Domácích zabijaček prasat ubývá

Udělal si fajn selfie. Ostatní mysleli, že je sebevrah

Ústí nad Labem – „Je tam sebevrah," ukazovali kolemjdoucí na oblouk Benešova mostu. Na místě svítily majáčky policie a hasičů, byla sobota asi osm hodin večer, provoz na mostě byl uzavřen policií a vypnuto trakční vedení trolejbusů.

Před rokem zemřel europoslanec KSČM Miloslav Ransdorf

Europoslanec KSČM Miloslav Ransdorf, který zemřel náhle před rokem, 22. ledna 2016, byl výrazným komunistickým politikem posledních 25 let. Nejprve zasedal ve Federálním shromáždění, poté byl poslancem Sněmovny a od roku 2004 vykonával mandát v Evropském parlamentu. Ransdorf byl znám svým intelektuálním rozhledem, který oceňovali i jeho političtí oponenti. Dožil se 62 let.

Konec twitteru na vnitru. Zaměstnanci retweetnuli nelichotivé foto z inaugurace

Americké ministerstvo vnitra dostalo pokyn uzavřít všechny své twitterové účty poté, co na jednom z nich jeho zaměstnanci retweetnuli nelichotivé porovnání fotek z inaugurace exprezidenta Baracka Obamy a nynějšího šéfa Bílého domu Donalda Trumpa. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies