VYBERTE SI REGION

Cestovky lákají klienty obchodů i předplatitele tisku

Praha - Konkurence na trhu se zájezdy nutí tuzemské cestovní kanceláře k vymýšlení nových marketingových aktivit. Nové klienty hledají například mezi zákazníky supermarketů, klienty pojišťoven a předplatiteli cestovatelských časopisů.

8.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Oslovení klientů partnerských společností prostřednictvím letákové kampaně nebo rozesíláním sdělení do jejich e-mailových schránek je nyní běžná praxe, uvedl mluvčí cestovní kanceláře Čedok Tomáš Brejcha.

Do makra

Nejčerstvější partnerství v minulých dnech navázala cestovní kancelář Fischer s tuzemskou pobočkou velkoobchodního řetězce Makro. Zákazníkům řetězce budou společnosti každý měsíc zasílat novou nabídku dovolených u moře, eurovíkendů, wellness pobytů a poznávacích cest, uvedl deník E15.

„Jde spíše o marketingovou akci, než o seriózní prodejní kanál. Letáčkem je možné upoutat pozornost na cestovní kancelář a klient si zpravidla na jejím základě vybere jiný zájezd z další nabídky cestovní kanceláře,“ uvedl k této formě získávání nových zákazníků marketingový ředitel kanceláře Exim Tours Stanislav Zíma. Exim podobnou spolupráci navázal vloni s řetězci Interspar a Kaufland a prý se touto formou prodalo jen pár desítek zájezdů.

Přímo k zákazníkovi

Cestovní kancelář Adventura se podle jejího majitele Petra Novotného snaží oslovovat vhodnou cílovou skupinu prostřednictvím databáze českých předplatitelů cestovatelského časopisu National Geographic. „Nejsme cestovka, která by byla masová,“ odmítl Novotný možnost budoucí spolupráce s některým z obchodních řetězců. Podle něj je pro společnost efektivnější zaměřit se přímo na potenciálního zákazníka, který je náročný a zcestovalý, než oslovovat široké procento populace.

Renesanci tradičních forem prodeje zájezdů potvrzuje Exim tours. „V poslední době nám výrazně stoupá množství zájezdů, které jsou prodané po telefonní lince, což je v období internetu poměrně zajímavé,“ řekl Zíma. To podle něj může být způsobeno zejména tím, že zkušení zaměstnanci dokážou během telefonního rozhovoru produkt vhodně popsat a vzbudit v zákazníkovi jistotu, že se ho rozhodne koupit.

Autor: ČTK

8.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Policie vyšetřuje učitele, který se ve škole zamykal s žáky

Šumperk – Nestandardní chování pedagoga v Základní škole Sluneční v Šumperku vyšetřují kriminalisté. Učitel se koncem minulého týdne zamkl s několika žáky čtvrté třídy v jedné z učeben. Co se za zavřenými dveřmi dělo, je nyní předmětem dohadů. Údajně si kantor na mobilní telefon fotografoval hochy vysvlečené v prádle. Později měl učitel vysvětlovat, že se jednalo o projekt do hodin anglického jazyka.

Pes vběhl na cizí pozemek, majitel mu ustřelil přirození. Teď jej soudí

Klatovsko – Nelehký úkol stojí před klatovským okresním soudem. Musí rozhodnout, zda je Zdeněk Skalický (53 let) nebezpečný pistolník, který ustřelil samonabíjecí pistolí psu přirození jen proto, že vběhl na jeho pozemek, nebo šlo jen o nešťastnou náhodu, když se chovatel snažil bránit své ovce před útočícím predátorem.

AKTUALIZOVÁNO

Trump pozval Zemana na návštěvu Bílého domu

Praha - Příští americký prezident Donald Trump pozval českého prezidenta Miloše Zemana k návštěvě Bílého domu. Řekl mu to v dnešním telefonickém rozhovoru, sdělil mluvčí Hradu Jiří Ovčáček. Návštěva by se mohla uskutečnit v dubnu příštího roku. Zeman zároveň Trumpa pozval na návštěvu České republiky, americký prezident pozvání přijal.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies