VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cestovky lákají klienty obchodů i předplatitele tisku

Praha - Konkurence na trhu se zájezdy nutí tuzemské cestovní kanceláře k vymýšlení nových marketingových aktivit. Nové klienty hledají například mezi zákazníky supermarketů, klienty pojišťoven a předplatiteli cestovatelských časopisů.

8.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Oslovení klientů partnerských společností prostřednictvím letákové kampaně nebo rozesíláním sdělení do jejich e-mailových schránek je nyní běžná praxe, uvedl mluvčí cestovní kanceláře Čedok Tomáš Brejcha.

Do makra

Nejčerstvější partnerství v minulých dnech navázala cestovní kancelář Fischer s tuzemskou pobočkou velkoobchodního řetězce Makro. Zákazníkům řetězce budou společnosti každý měsíc zasílat novou nabídku dovolených u moře, eurovíkendů, wellness pobytů a poznávacích cest, uvedl deník E15.

„Jde spíše o marketingovou akci, než o seriózní prodejní kanál. Letáčkem je možné upoutat pozornost na cestovní kancelář a klient si zpravidla na jejím základě vybere jiný zájezd z další nabídky cestovní kanceláře,“ uvedl k této formě získávání nových zákazníků marketingový ředitel kanceláře Exim Tours Stanislav Zíma. Exim podobnou spolupráci navázal vloni s řetězci Interspar a Kaufland a prý se touto formou prodalo jen pár desítek zájezdů.

Přímo k zákazníkovi

Cestovní kancelář Adventura se podle jejího majitele Petra Novotného snaží oslovovat vhodnou cílovou skupinu prostřednictvím databáze českých předplatitelů cestovatelského časopisu National Geographic. „Nejsme cestovka, která by byla masová,“ odmítl Novotný možnost budoucí spolupráce s některým z obchodních řetězců. Podle něj je pro společnost efektivnější zaměřit se přímo na potenciálního zákazníka, který je náročný a zcestovalý, než oslovovat široké procento populace.

Renesanci tradičních forem prodeje zájezdů potvrzuje Exim tours. „V poslední době nám výrazně stoupá množství zájezdů, které jsou prodané po telefonní lince, což je v období internetu poměrně zajímavé,“ řekl Zíma. To podle něj může být způsobeno zejména tím, že zkušení zaměstnanci dokážou během telefonního rozhovoru produkt vhodně popsat a vzbudit v zákazníkovi jistotu, že se ho rozhodne koupit.

Autor: ČTK

8.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Andrej Babiš
14 18

Babiš pro svou vizi marně hledá politické spojence

Útoky v Paříži
6

Atentátník z Champs-Élysées měl celý arzenál zbraní, chtěl válčit za IS

VIDEO: Řidiči v Nantes vyrazili do práce v sukních, kraťasy mít nesmějí

Nejen Českou republiku sužuje v těchto dnech vlna veder. S teplotami dokonce kolem 36 stupňů Celsia ve stínu se potýká například Paříž, která vyhlásila nouzový stav. Lépe na tom není ani další francouzské město Nantes. Tam vysoké teploty přiměly řidiče tramvají a autobusů k neobvyklému outfitu – do práce vyrazili v sukni.

EET platí od prosince a již mají nastat změny. Jaké? To ANO řekne příští týden

Hnutí ANO příští týden představí svůj volební program pro oblast daní. Na tiskové konferenci to dnes řekl předseda hnutí Andrej Babiš. ANO podle něj bude usilovat o snížení daní z příjmu fyzických osob nebo o úpravu pravidel pro elektronickou evidenci tržeb (EET). Podrobnosti k možným změnám daňových sazeb Babiš zatím nesdělil.

Prezident Zeman: Pokud prohraju volby, odejdu z politiky

Pokud prezident Miloš Zeman prohraje příští rok volby, odejde z politiky. Odjel by na Vysočinu a četl by si knihy v houpacím křesle. Zeman to řekl na dotaz diváka na dnešním Žofínském fóru v Praze. Současný prezident se uchází o druhé funkční období, patří mezi hlavní favority. Podle posledních průzkumů ale jeho protivníci získávají stále větší podporu.

Ukrást auto přes mobil? Data zneužívaly i autopůjčovny

Zanedlouho zřejmě odzvoní i klíčům od auta. Američan Charles Henderson svůj kabriolet díky moderním technologiím odemykal a startoval jen přes svůj chytrý telefon. Poté, co ho prodal, zjistil, že „chytrý" systém funguje dál a auto, které už není jeho, může přes mobil stále kontrolovat a jednoduše ho ukrást. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies