VYBERTE SI REGION

Mezinárodní porota ocenila, jak ČEZ pečuje o zákazníky

Ostrava - Call centrum a zákaznická centra Skupiny ČEZ se dostala mezi tři nejlepší v Evropě. Rozhodla o tom mezinárodní porota v rámci soutěže European Contact Center Awards 2009.

6.8.2009 3
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK


O postup do užšího výběru bojovaly stovky přihlášených společností, například Barclays Commercial Bank či British Telecommunications. Porotci posuzovali jak úroveň péče o zákazníky, tak rovněž pracovní prostředí, technologické zabezpečení a zajištění samotných zaměstnanců kontaktních center.

„Tímto oceněním jsme se zařadili mezi evropskou špičku profesionálů v oblasti péče o zákazníka,“ uvedla k postupu do finále soutěže Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.

Call centrum působí ve dvou lokalitách, v Plzni a v Zábřehu na Moravě. Operátoři call centra denně odbaví v průměru 4500 telefonických požadavků. Zákaznických center je po republice rozmístěno 24 a zákazníci tam mohou vyřizovat požadavky s referenty osobně.

Finále soutěže, která tradičně zahajuje veletrh Call Centre Expo zaměřený právě na telefonická a zákaznická centra, se bude konat koncem září v Birminghamu.

Autor: Iva Havlíčková

6.8.2009 VSTUP DO DISKUSE 3
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Na soudní jednání ohledně sporu o nošení šátku dorazili i odpůrci islámu.
17 19

Vykázání veřejnosti i zpěv hymny: v Praze pokračuje soud proti hidžábu

Tesla Model S.
8

Majitel Tesly uvízl v poušti. Auto nestartovalo kvůli ztrátě mobilního signálu

Prezident Zeman se pozastavil nad rozsudkem v kauze Ratha

Praha - Prezident Miloš Zeman se pozastavil nad rozsudkem v korupční kauze bývalého středočeského hejtmana Davida Ratha. Když se u někoho najdou miliony korun v krabici od vína, diskuse o vině považuje za nepatřičné. Řekl to ve středu novým soudcům, které jmenoval na Pražském hradě.

Smrt Roma v žatecké pizzerii: Rodina podala stížnost na vyšetřování

Žatec, Louny - Pozůstalí jsou přesvědčeni, že policie nešetří případ dost důkladně. Prý kvůli drogám.

Miliardy za bahno. Opravdu lidem pomáhá?

Ani pití, ani lék. Do jaké škatulky patří lázeňské prameny, doposud nikdo v Česku nerozlouskl. Neví se ani, jestli a jak fungují. Pojišťovny přitom posílají na léčbu minerální vodou a rašelinou miliardy. Což se jim nelíbí. „Nejradši bychom výdaje na lázeňství škrtli," přiznal šéf Svazu zdravotních pojišťoven Ladislav Friedrich. To by se ale mohlo brzy změnit.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies