O postup do užšího výběru bojovaly stovky přihlášených společností, například Barclays Commercial Bank či British Telecommunications. Porotci posuzovali jak úroveň péče o zákazníky, tak rovněž pracovní prostředí, technologické zabezpečení a zajištění samotných zaměstnanců kontaktních center.

„Tímto oceněním jsme se zařadili mezi evropskou špičku profesionálů v oblasti péče o zákazníka,“ uvedla k postupu do finále soutěže Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.

Call centrum působí ve dvou lokalitách, v Plzni a v Zábřehu na Moravě. Operátoři call centra denně odbaví v průměru 4500 telefonických požadavků. Zákaznických center je po republice rozmístěno 24 a zákazníci tam mohou vyřizovat požadavky s referenty osobně.

Finále soutěže, která tradičně zahajuje veletrh Call Centre Expo zaměřený právě na telefonická a zákaznická centra, se bude konat koncem září v Birminghamu.