VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Distributoři letáků do schránek budou měřit kvalitu peoplemetry

Praha - Distributoři letáků sdružení v Asociaci poštovních služeb budou měřit kvalitu roznášení reklamních materiálů do schránek prostřednictvím peoplemetrů. Chtějí tak snížit náklady a zároveň zvýšit standard distribuce. Uvedli to v tiskové zprávě. Česká pošta se zatím k projektu nepřidala.

8.7.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Pavel Kubeš

Asociace připravuje metodu podobnou měření čtenosti tisku či sledovanosti televizních pořadů. Na rozdíl od dosavadní praxe, kdy je především kontrolována úspěšnost jednotlivých distribučních vln, by výsledky připravovaného měření měly lépe reprezentovat celkovou úroveň kvality jednotlivých operátorů.

"V běžné praxi nyní kontroly probíhají souběžně jak ze strany klienta, tak dodavatelů, čímž dochází ke značnému navyšování nákladů na obou stranách," uvedl místopředseda asociace Petr Angelis. Nevýhodou současných metod je také diskutabilní objektivita a neporovnatelnost výsledků.

Novou metodiku měření kvality by ocenili jak samotní distributoři, tak i jejich klienti. V současnosti se kontroly kvality neadresné distribuce používají zejména k uplatnění sankcí vůči distributorovi. Zadavatelé však jako primární smysl měření kvality vidí dosažení požadované kvality a její další zvyšování. Kromě toho by nový systém měření kvality měl přinést podobný nezávislý standard, jako poskytují například peoplemetry na trhu televizní reklamy.

Ročně distributoři doručí do poštovních schránek kolem čtyř miliard letáků. Největšími hráči na trhu jsou Česká distribuční, Mediaservis a Česká pošta.

Autor: ČTK

8.7.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš.
17 11

Babiš opět zrušil návštěvu České televize. Mám důležitější věci, sdělil

Barbora Strýcová
11 6

Sprosté nadávky, výhrůžky. Strýcová odkryla druhou tvář tenisu

AUTOMIX.CZ

Hammond už zase řídí. Jeho nový stroj jezdí na elektřinu a má extra vychytávku

Od nehody Richarda Hammonda uplynuly dva týdny a slavný moderátor už je dávno doma. A dokonce zase řídí.

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

Majitelé čtyřkolek a terénních motorek přídělávají každoročně vrásky myslivcům i správcům lesů. Jejich hlučné stroje totiž plaší zveř a ničí lesní porosty a půdu. V boji proti jejich „řádění" jsou však lesníci i myslivci často bezmocní.

AKTUALIZOVÁNO

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Sobotní dopravní nehody si vyžádaly devět lidských životů, což je letos dosud nejvíce v jednom dni. Umírali při nich lidé v autech, motocyklisté, chodci i cyklisté. Dosud byl nejtragičtějším dnem na českých silnicích pátek 16. června, kdy zemřelo šest lidí. Vyplývá to z předběžných policejních statistik.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies