VYBRAT REGION
Zavřít mapu

E-shopy stále častěji nabízejí zboží přes slevové vyhledávače

Praha - Internetové obchody stále častěji prodávají zlevněné zboží prostřednictvím slevových vyhledavačů, které jsou primárně zaměřené na nabídku slevových serverů. Na Skrz.cz tvoří zboží z e-shopů již pětinu nabídek.

21.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Taneček

Internetové obchody se slevou nejvíc nabízejí vybavení domácnosti a drobnou elektroniku. Nabízený sortiment se mění například v závislosti na ročním období, v létě jsou v nabídce hojně zastoupeny parfémy či turistické potřeby.

„Spolu s nabídkou slevových serverů jsme začali sledovat nejen akční zboží z e-shopů, ale také akční nabídky kamenných obchodů. Hlavním důvodem těchto změn je především stále větší poptávka po zlevněných produktech," uvedl ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.

„Pro nás je to zdroj návštěvnosti, protože tam chodí návštěvníci, kteří principiálně vyhledávají slevy. Je to šance je oslovit," uvedl marketingový ředitel obchodu Prodeti.cz Jan Davídek.

„Internetové obchody vede k uvedení nabídky na slevových agregátorech především silná konkurence," dodal ředitel marketingu e-shopu s vybavením pro dům a zahradu 4Home.cz. Obchod nabízí přes slevové vyhledavače hlavně bytový textil.

Slevové vyhledavače využívá pro prodej zlevněného zboží i Mall.cz. „Je to pro nás doplňkový způsob propagace, který je zajímavý z důvodu návštěvnosti vyhledavačů a také zacílení – o akcích se sem chodí informovat zákazníci, kteří jsou na internetu zvyklí a připravení nakupovat," potvrdila mluvčí e-shopu Michala Gregorová.

Podle ředitele Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jana Vetyšky jsou slevové vyhledávače dobrý nástroj pro výprodeje nebo pro zvýšení prodeje určitého výrobku. „Obecně jsem ale v otázce přínosu v propagaci a budování značky konkrétního e-shopu pomocí slevových vyhledávačů skeptický a tento způsob prodeje považuji za efektivní opravdu pouze v případě prodeje (doprodeje) jednoho konkrétního produktu," uvedl Vetyška.

Naopak ředitel Skrz.cz Petr Kováčik očekává, že se tento trend bude rozšiřovat. „Do budoucna očekáváme, že se e-shopy budou čím dál tím více rozhlížet, jak se vyhnout zaběhnutým cestám a budou hledat své zákazníky i jinde. Bude pro ně naprosto přirozené komunikovat akční nabídky nebo slevy přímo skrze vyhledávače slev," dodal Kováčik.

Autor: ČTK

21.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Oslav sedmdesátého výročí položení základního kamene nové obce Lidice se zúčastnili vzácní hosté.
28 35

Prezident Miloš Zeman převzal symbolický klíč od obce Lidice

Slavia zvítězila nad Brnem 4:0 a mohla slavit titul
AKTUALIZOVÁNO
32

Slavia přerušila nadvládu Plzně. Titul slaví v Praze

Počítače zkolabovaly a zkolabovaly i British Airways. Nelétají.

Celosvětový výpadek firemních počítačových sítí způsobilo, že jedna z nejstarších světových leteckých společností British Airways (BA) přestalo dnes odbavovat lety na letištích v různých koutech světa. Výpadek se projevil i na linkách mezi Prahou a Londýnem.

Jsem prostě nejlepší. Donald Trump se před odletem ze summitu pochválil

Kdyby si americký prezident k projevu před americkými vojáky na základně Sigonella, kde se s nimi setkal, než nastoupil do letadla směr Washington, pustil známý hit českého zpěváka Leška Semelky „Jsi prostě nejlepší", byl by to stylový podkres jeho vystoupení.

Chiméra, nebo realita? Číňané chtějí zaplatit podmořský tunel na Krym

Okupace Krymu a sankce vůči Rusku asi jen tak neskončí. Lze to vyvozovat jednak ze závěrů summitu států G7, který skončil na Sicílii a jednak z toho, že se čínští investoři vážně zajímají o budování podmořské komunikace z Kerčského poloostrova na poloostrov krymský.

AKTUALIZOVÁNO

Čunek poražen. Bělobrádek obhájil křeslo předsedy

Předsedou KDU-ČSL bude i další dva roky Pavel Bělobrádek. Vicepremiér a úřadující předseda strany dnes na lidoveckém sjezdu v Praze porazil zlínského hejtmana Jiřího Čunka. Pro Bělobrádka hlasovalo 227 delegátů z 276 přítomných, získal tak 84 procent hlasů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies