VYBERTE SI REGION

E-shopy stále častěji nabízejí zboží přes slevové vyhledávače

Praha - Internetové obchody stále častěji prodávají zlevněné zboží prostřednictvím slevových vyhledavačů, které jsou primárně zaměřené na nabídku slevových serverů. Na Skrz.cz tvoří zboží z e-shopů již pětinu nabídek.

21.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Taneček

Internetové obchody se slevou nejvíc nabízejí vybavení domácnosti a drobnou elektroniku. Nabízený sortiment se mění například v závislosti na ročním období, v létě jsou v nabídce hojně zastoupeny parfémy či turistické potřeby.

„Spolu s nabídkou slevových serverů jsme začali sledovat nejen akční zboží z e-shopů, ale také akční nabídky kamenných obchodů. Hlavním důvodem těchto změn je především stále větší poptávka po zlevněných produktech," uvedl ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.

„Pro nás je to zdroj návštěvnosti, protože tam chodí návštěvníci, kteří principiálně vyhledávají slevy. Je to šance je oslovit," uvedl marketingový ředitel obchodu Prodeti.cz Jan Davídek.

„Internetové obchody vede k uvedení nabídky na slevových agregátorech především silná konkurence," dodal ředitel marketingu e-shopu s vybavením pro dům a zahradu 4Home.cz. Obchod nabízí přes slevové vyhledavače hlavně bytový textil.

Slevové vyhledavače využívá pro prodej zlevněného zboží i Mall.cz. „Je to pro nás doplňkový způsob propagace, který je zajímavý z důvodu návštěvnosti vyhledavačů a také zacílení – o akcích se sem chodí informovat zákazníci, kteří jsou na internetu zvyklí a připravení nakupovat," potvrdila mluvčí e-shopu Michala Gregorová.

Podle ředitele Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jana Vetyšky jsou slevové vyhledávače dobrý nástroj pro výprodeje nebo pro zvýšení prodeje určitého výrobku. „Obecně jsem ale v otázce přínosu v propagaci a budování značky konkrétního e-shopu pomocí slevových vyhledávačů skeptický a tento způsob prodeje považuji za efektivní opravdu pouze v případě prodeje (doprodeje) jednoho konkrétního produktu," uvedl Vetyška.

Naopak ředitel Skrz.cz Petr Kováčik očekává, že se tento trend bude rozšiřovat. „Do budoucna očekáváme, že se e-shopy budou čím dál tím více rozhlížet, jak se vyhnout zaběhnutým cestám a budou hledat své zákazníky i jinde. Bude pro ně naprosto přirozené komunikovat akční nabídky nebo slevy přímo skrze vyhledávače slev," dodal Kováčik.

Autor: ČTK

21.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Věra Marešová u soudu.
3 20

Věra Marešová žádá odškodné čtyři miliony korun

Pouhé dva týdny po kolaudaci se na nové sportovní hale v České Třebové zřítila střecha.
5 11

Mohou za pád střechy lepené vazníky? Trosky haly prohledal soudní znalec

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Pátrání po školačce z Ústí pokračuje, kriminalisté potřebují záběry z kamer

Ústí nad Labem – Ústečtí kriminalisté zatím stále marně pátrají po pohřešované školačce Michaele Patricii Muzikářové z Klíše. S pomocí se nyní opět obrací na veřejnost.

Ze silnice mrazivé vězení, v Tunisku uvízlo v autech asi tisíc lidí

Mrazivé počasí netrápí pouze Evropu, ale i Afriku. Silné sněžení uvěznilo na severovýchodě Tuniska na silnicích kolem tisíce lidí. Sněhové jazyky zkomplikovaly dopravu na několika místech včetně hlavní dálnice v provincii Dženbúba. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies