Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

E-shopy stále častěji nabízejí zboží přes slevové vyhledávače

Praha - Internetové obchody stále častěji prodávají zlevněné zboží prostřednictvím slevových vyhledavačů, které jsou primárně zaměřené na nabídku slevových serverů. Na Skrz.cz tvoří zboží z e-shopů již pětinu nabídek.

21.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Taneček

Internetové obchody se slevou nejvíc nabízejí vybavení domácnosti a drobnou elektroniku. Nabízený sortiment se mění například v závislosti na ročním období, v létě jsou v nabídce hojně zastoupeny parfémy či turistické potřeby.

„Spolu s nabídkou slevových serverů jsme začali sledovat nejen akční zboží z e-shopů, ale také akční nabídky kamenných obchodů. Hlavním důvodem těchto změn je především stále větší poptávka po zlevněných produktech," uvedl ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.

„Pro nás je to zdroj návštěvnosti, protože tam chodí návštěvníci, kteří principiálně vyhledávají slevy. Je to šance je oslovit," uvedl marketingový ředitel obchodu Prodeti.cz Jan Davídek.

„Internetové obchody vede k uvedení nabídky na slevových agregátorech především silná konkurence," dodal ředitel marketingu e-shopu s vybavením pro dům a zahradu 4Home.cz. Obchod nabízí přes slevové vyhledavače hlavně bytový textil.

Slevové vyhledavače využívá pro prodej zlevněného zboží i Mall.cz. „Je to pro nás doplňkový způsob propagace, který je zajímavý z důvodu návštěvnosti vyhledavačů a také zacílení – o akcích se sem chodí informovat zákazníci, kteří jsou na internetu zvyklí a připravení nakupovat," potvrdila mluvčí e-shopu Michala Gregorová.

Podle ředitele Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jana Vetyšky jsou slevové vyhledávače dobrý nástroj pro výprodeje nebo pro zvýšení prodeje určitého výrobku. „Obecně jsem ale v otázce přínosu v propagaci a budování značky konkrétního e-shopu pomocí slevových vyhledávačů skeptický a tento způsob prodeje považuji za efektivní opravdu pouze v případě prodeje (doprodeje) jednoho konkrétního produktu," uvedl Vetyška.

Naopak ředitel Skrz.cz Petr Kováčik očekává, že se tento trend bude rozšiřovat. „Do budoucna očekáváme, že se e-shopy budou čím dál tím více rozhlížet, jak se vyhnout zaběhnutým cestám a budou hledat své zákazníky i jinde. Bude pro ně naprosto přirozené komunikovat akční nabídky nebo slevy přímo skrze vyhledávače slev," dodal Kováčik.

Autor: ČTK

21.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Bohuslav Sobotka
2 5

Česko pomůže s migrační krizí, libyjskou pobřežní stráž podpoří 24 miliony

Francouzská vlády chce během tří let zdražit krabičku cigaret ze sedmi na deset eur.
1 10

Francouzi se bouří. Cigarety mají stát minimálně 10 eur

Němečtí novináři v uprchlické krizi selhali, říká studie

Vlivný německý Institut Otto Brennera prostudoval stovky novinových článků informujících o uprchlické vlně v letech 2015 a 2016. Závěr? Němečtí novináři selhali, papouškovali vládní politiky a dehonestovali kritiky.

Odklad části EET o devět měsíců? Vláda návrh KDU-ČSL a STAN zamítla

Návrh KDU-ČSL a Starostů na devítiměsíční odklad zavedení posledních dvou fází elektronické evidence tržeb (EET) vláda dnes odmítla. Vyplývá to z průběžných výsledků jednání kabinetu, který ČTK poskytl tiskový odbor Úřadu vlády. Pod návrhem je kromě jiných podepsaný lidovecký ministr zemědělství Marian Jurečka.

Nejen slunce, oči ohrožuje v létě i voda a nebezpečný prvok

Léto je spojeno s lákavou představou dovolené, lékaři ale upozorňují, že pro naše oči je to ale naopak období plné nástrah v podobě slunce, klimatizace i špinavé vody.

Smečka psů z domu hrůzy skončí v útulku. Pomoc potřebuje i sám majitel

/FOTOGALERIE/ Několik desítek dospělých psů a štěňat žije v centru Mladé Boleslavi v otřesných podmínkách. Ve velkém rodinném domě Na Kozině, který patří Václavu Hrbáčkovi, běhají zvířata mezi haldami odpadků. Do zadní části, kde mají přístřešek, se dá sotva projít.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení