Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Freeport v Hatích: více nakupujících i vyšší tržby

Chvalovice-Hatě – Desetitisíce zákazníků navštívily také loni první outletové centrum v České republice Freeport v Hatích u Znojma. Jedno z největších nákupních center v Evropě zaznamenalo další nárůst tržeb.

13.2.2012
SDÍLEJ:

Sídlo společnosti Freeport Leisure.Foto: Deník/Daniel Smola

„Za první pololetí jsme zaznamenali růst tržeb o dvě celé a šest desetin procenta, přičemž přišlo i více nakupujících. Návštěvnost se v prvním pololetí loňského roku zvýšila o pět a půl procenta,“ uvedl marketingový manažer outletového centra David Bačovský.

Vedení obchodního centra si pochvaluje marketingovou akci nazvanou Magické pátky. „Tato naše nová aktivita, která je zaměřena na výhodnější nakupování ve vybraných pátečních dnech, nám přinesla nárůst počtu nakupujících téměř o devět procent,“ sdělil Bačovský.

O 18 % více

Nejvíce nakupujících si cestu do outletového centra našlo v prosinci. „V předvánoční době vzrostly tržby téměř o třináct procent. Stejně tak se významně zvýšila i návštěvnost. Ve srovnání s předchozím rokem přišlo skoro o osmnáct procent více nakupujících, přičemž návštěvníci outletového centra Freeport nejvíce nakupovali v obchodech Excalibur Freeshop a v sedmi obchodech světových značek,“ upřesnil manažer.

Na Vánoce lidé nakupovali především tradiční zimní zboží a dárky. „Návštěvníci centra Freeport nakupovali v tradičních obchodech, ale významný podíl tvoří také nové obchody. V předvánočním období se velmi dobře prodávaly například zimní bundy, lyže a vybavení na hory, luxusní spodní prádlo, značkové parfémy či exkluzivní čokoládové sety,“ přiblížil Bačovský.

Rozšířená nabídka

Známé obchodní centrum podle manažera stále vylepšuje mix značek a za posledních šest měsíců otevřelo šest zcela nových prodejen. „V současnosti naše centrum jedná s dalšími prestižními světovými značkami a v blízké době tak opět rozšíříme svoji nabídku,“ přislíbil manažer.

K pozitivnímu trendu také přispěly marketingové aktivity centra. Byla to například srpnová exkluzivní show pro širokou veřejnost Freeport módní show Znojmo 2011, kde vystoupila znovu po pěti letech v České republice světoznámá módní návrhářka Blanka Matragi. Internetová prezentace centra také znovu obhájila svoji první pozici v prestižní soutěži WebTop 100 v kategorii obchod,“ podotkl Bačovský.

Obchodní centrum Freeport se nachází na hraničním přechodu Hatě u Znojma. Návštěvníci Freeportu mají na výběr z více než dvou stovek světových značek v pětasedmdesáti obchodech. „Nízkých cen Freeport dosahuje tím, že obchody nabízejí zboží z dobíhajících kolekcí,“ informuje server outletového centra.

Autor: Dalibor Krutiš

13.2.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Policisté na preventivní akci s chodci.
8

Nejen za tmy. Chodci musejí „svítit“ i přes den

Petra Erbanová
DOTYK.CZ
6

Kulka ze samopalu zasáhla koleno, se sportem byl nadobro konec

Fotbalový agent Zíka: Ovlivnění nominací? Blbost. Jarolím patří k nejlepším

/ROZHOVOR/ Bylo to vážné obvinění. Karel Jarolím si podle faktického předsedy fotbalové asociace nechal „radit“ při nominacích do národního týmu od agentů. Toto tvrzení Romana Berbra však vyvrací „třetí“ strana: významný agent Pavel Zíka.

Kontroverzní spot? Blok proti islamizaci tvrdí, že ČT narušuje přípravu voleb

/VIDEO/ Blok proti islamizaci (BPI) podal trestní oznámení na Českou televizi (ČT). Subjektu kandidujícímu ve sněmovních volbách vadí, že televize omezila počet politických stran zastoupených v závěrečné předvolební debatě. 

AKTUALIZOVÁNO

Změna v rakouských volbách. Sociální demokraté jsou nakonec druzí

Sociální demokracie poskočila v předčasných rakouských parlamentních volbách na druhé místo, ačkoliv se po neděli zdálo, že bude až třetí. Vyplývá to z předběžných konečných výsledků, které dnes v noci zveřejnilo rakouské ministerstvo vnitra. Změna nastala po započtení více než 750 tisíc korespondenčních hlasů.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení