„Za první pololetí jsme zaznamenali růst tržeb o dvě celé a šest desetin procenta, přičemž přišlo i více nakupujících. Návštěvnost se v prvním pololetí loňského roku zvýšila o pět a půl procenta,“ uvedl marketingový manažer outletového centra David Bačovský.

Vedení obchodního centra si pochvaluje marketingovou akci nazvanou Magické pátky. „Tato naše nová aktivita, která je zaměřena na výhodnější nakupování ve vybraných pátečních dnech, nám přinesla nárůst počtu nakupujících téměř o devět procent,“ sdělil Bačovský.

O 18 % více

Nejvíce nakupujících si cestu do outletového centra našlo v prosinci. „V předvánoční době vzrostly tržby téměř o třináct procent. Stejně tak se významně zvýšila i návštěvnost. Ve srovnání s předchozím rokem přišlo skoro o osmnáct procent více nakupujících, přičemž návštěvníci outletového centra Freeport nejvíce nakupovali v obchodech Excalibur Freeshop a v sedmi obchodech světových značek,“ upřesnil manažer.

Na Vánoce lidé nakupovali především tradiční zimní zboží a dárky. „Návštěvníci centra Freeport nakupovali v tradičních obchodech, ale významný podíl tvoří také nové obchody. V předvánočním období se velmi dobře prodávaly například zimní bundy, lyže a vybavení na hory, luxusní spodní prádlo, značkové parfémy či exkluzivní čokoládové sety,“ přiblížil Bačovský.

Rozšířená nabídka

Známé obchodní centrum podle manažera stále vylepšuje mix značek a za posledních šest měsíců otevřelo šest zcela nových prodejen. „V současnosti naše centrum jedná s dalšími prestižními světovými značkami a v blízké době tak opět rozšíříme svoji nabídku,“ přislíbil manažer.

K pozitivnímu trendu také přispěly marketingové aktivity centra. Byla to například srpnová exkluzivní show pro širokou veřejnost Freeport módní show Znojmo 2011, kde vystoupila znovu po pěti letech v České republice světoznámá módní návrhářka Blanka Matragi. Internetová prezentace centra také znovu obhájila svoji první pozici v prestižní soutěži WebTop 100 v kategorii obchod,“ podotkl Bačovský.

Obchodní centrum Freeport se nachází na hraničním přechodu Hatě u Znojma. Návštěvníci Freeportu mají na výběr z více než dvou stovek světových značek v pětasedmdesáti obchodech. „Nízkých cen Freeport dosahuje tím, že obchody nabízejí zboží z dobíhajících kolekcí,“ informuje server outletového centra.