VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Jakub Pavel: GE Money je výjimečně přímočarou bankou

Praha - Půjčka bez poplatků, odhady nemovitostí zdarma a mnoho dalšího přispělo k tomu, že GE Money Bank získala titul Nejvstřícnější banka.

28.7.2010 4
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Profimedia.cz

Zeptali jsme zástupce banky GE Money Bank, která se stala Nejvstřícnější bankou za II. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka pana Jakuba Pavla, customer value managera GE Money Bank:

Gratulujeme Vám k zisku titulu Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle Vašeho názoru získala GE Money Bank důvěru porotců, veřejnosti i nezávislého serveru z jejichž hodnocení vyšla Vaše banka celkově jako nejvstřícnější banka?

Tohoto ocenění si velice vážíme a jsme opravdu rádi, že naše usilovná snaha uspokojovat potřeby zákazníků přináší ovoce. Podle našeho názoru za tímto úspěchem stojí mnoho aktivit, které se týkají jak nabídky produktů, prodejní oblasti, ale i jiných směrů. Zmínil bych zejména naše produktové inovace, za které jsme byli oceněni i Zlatou korunou, např. za Internet banku vyhodnocenou zákazníky jako nejlepší na trhu. Snažíme se jít s dobou a přiblížit se našim klientům prostřednictvím nejnovějších trendů. V oblasti distribuční sítě například rozvíjíme síť mobilních bankéřů, instalujeme depozitní bankomaty, zavádíme naprosto nový a na tomto trhu ojedinělý design poboček, atd. využíváme přímé komunikace s klienty on-line a nově jsme s zastoupeni i na sociálních sítích (Facebook, Twitter). Podobných aktivit je spousta a není zde prostor je všechny vyjmenovat.

Jaké konkrétní kroky GE Money bank ve II. čtvrtletí vedly k zisku titulu? Jaká opatření v posledních měsících by jste označil jako velmi vstřícná či na našem trhu vyjímečná?

Ve druhém čtvrtletí proběhlo mnoho zajímavých kampaní a akcí. Za všechny jmenujme alespoň kampaň na osobní půjčku Expres bez poplatků za vedení či zřízení, kde klient mohl například oproti standardní nabídce např. u 100 tisícové půjčky na 60 měsíců ušetřit téměř čtyři tisíce korun. To, v kombinaci s našimi velmi konkurenceschopnými sazbami na osobních půjčkách, byla do značné míry na trhu ojedinělá nabídka. Dále např. u hypotečních úvěrů jsme odpouštěli poplatky za otevření a na některých pobočkách poskytovali odhady nemovitostí jako službu zdarma. V květnu jsme také na trh uvedli zcela nové a bezkonkurenční pojišťovací programy k platebním kartám. Od cestovního pojištění až po unikátní asistenční služby, díky nimž například za havárii vody v bytě nic neplatíte.

GE Money ve II. čtvrtletí překonala i nejvstřícnější banku I. čtvrtletí Raiffeisenbank a přeskočila i největší tuzemské banky. U poroty jste zabodovali svými bonusovými a zvýhodněnými akcemi, které měly logiku a šikovnými marketingovými kampaněmi. Budete tento směr a strategii i do budoucna rozvíjet?

Rozhodně ano, chystáme se např. ve druhé polovině letošního roku a v duchu naší strategie (a tím to určitě nekončí) výrazně vylepšit, rozšířit a zprůhlednit nabídky v některých klíčových produktových skupinách. Rádi bychom tyto změny doprovodili zvýhodněním pro klienty, kteří si tyto nové produkty na míru ušité zákaznickým segmentům budou chtít zřídit. V tuto chvíli nemůžeme sdělit více, ale rozhodně se o těchto nabídkách prostřednictvím marketingových kampaní klienti dozví.

Jak by se dle Vašeho názoru měla chovat nejvstřícnější banka, aby si i nadále uchovala důvěru svých klientů a titul nejvstřícnější banky si udržela i nadále? Které konkrétní kroky pro své současné i budoucí klienty v nejbližších měsících připravujete?

Určitě není náhoda, že jeden z klíčových cílů, tj. být jasně komunikující a výjimečně přímočarou bankou je přesně sladěný s cílem soutěže o nejvstřícnější banku. Tento trend se již nějakou dobu objevuje v naší komunikaci s mottem „Rozumíme si“. Jde nám o to, aby naše produkty byly pro klienty co nejjednodušší, nejsrozumitelnější a samozřejmě plnily jejich potřeby co nejlépe. Pokud jde o naše plány na nejbližší období, tak jsem se o nich zmínil již v předchozí odpovědi, ale jsou velmi zásadní a týkají se několik různých produktových skupin.

Je spokojenost Vašich klientů zhmotněná i v hodnocení klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro Vás největší motivací?

Takový výsledek je pro nás obrovskou motivací. Naším cílem je spokojený zákazník a pravidla této soutěže v sobě klíčové faktory klientské spokojenosti obsahují. My to vnímáme jako odměnu, ale zároveň i závazek do budoucna, protože se je velmi těžké udržet status nejvstřícnější banky v tak konkurenčním prostředí jaké na tomto trhu panuje.

Budete výsledky klientského ratingu bank i nadále sledovat?

Pro nás jsou samozřejmě průzkumy klientské spokojenosti jedním z nejdůležitějších vodítek pro směr budoucího vývoje, rozšiřování, či úpravy produktových nabídek, atd. Sledujeme je dlouhodobě a pravidelně a tak tomu bude i nadále. Udělení tohoto ocenění vyvolá ještě větší tlak a zaměření na zákaznickou spokojenost. Budeme se velmi snažit udržet si status nejvstřícnější banky co možná nejdéle.

www.vstricnabanka.cz

28.7.2010 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:
Andrej Babiš
AKTUALIZOVÁNO
35 10

Volby by vyhrálo ANO před komunisty, ČSSD a ODS ztratily

Petici, kterou sepsal  před dvěma týdny  Jiří Míka z Berouna,  už podepsaly tisíce lidí.
22 20

Pivaři chtějí výjimku ze zákona, sepsali petici

Ostravské moře? Jezero na haldě láká ke koupání

/FOTOGALERIE/ Čistá a teplá voda, žádné řasy a kameny, klid a pohoda. Za tím míří mládež z ostravského obvodu Jih na haldu v Hrabůvce, kde vzniklo po rekultivaci „ostravské moře". Pohyb tady nicméně společnost Vítkovice zapovídá.

Rusové nejvíc milují Stalina, Putin je historická osobnost číslo dva

Miliony mrtvých občanů, které za sebou zanechal diktátor Josif Stalin, nebrání Rusům, aby ho považovali za největší historickou osobnost svých dějin. 

Horáček chce pomoct s podpisy dalším kandidátům. Hilšer je pro, Drahoš proti

Prezidentský kandidát Michal Horáček chce otevřít své mobilní petiční stánky pro sběr podpisů také Marku Hilšerovi a Jiřímu Drahošovi. Věří, že tím přispěje ke zvýšení kvality demokratického prostředí. Ti se v názoru na jeho iniciativu liší. Zatímco Marek Hilšer krok přivítal, tým Jiřího Drahoše je z něj spíše v rozpacích.

Google ustoupil. Nebude číst emaily svých klientů

Společnost Google již dříve uvedla, že skenovala emaily osobních účtů na Gmailu, aby mohla lépe zacílit reklamy. Nyní se však rozhodla od tohoto kroku ustoupit. Reklama sice v emailu zůstane, ale bude založena na nastavitelných preferencích uživateů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies