Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Google chce nabízet zákazníkům svých inzerentů taxi zdarma

Londýn - Americká technologická společnost Google má v plánu organizovat bezplatnou taxislužbu pro zákazníky restaurací, kin a dalších místních podniků, které si u firmy zadávají reklamu. Podle patentu, který Google nedávno získal, budou dopravu platit samy inzerující podniky, aby přilákaly více zákazníků. Napsal to na svém webu britský list Daily Mail.

26.1.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/archiv

Systém taxislužby zdarma má řídit firemní sotfware AdWords. V budoucnu by mohl přepravu zákazníků do inzerujících podniků zajišťovat sám Google svými plně automatizovanými vozy bez řidiče. Google v USA státech testuje auta bez řidiče již několik let.

Google předpokládá, že místní podniky budou do jeho systému zadávat mnohem více reklamy na své služby. Firma pak použije údajů o místech, kde se nacházejí její uživatelé, a další osobní informace a zobrazí příslušné reklamy potenciálním zákazníkům na chytrých telefonech. Reklamy v rámci služby taxi zdarma by mohly viset i na zastávkách vlaků a autobusů.

Uživatelé budou dostávat reklamy více vyhovující jejich preferencím, pokud umožní firmě využívat své údaje ze sociální sítě Google+. Budou tak moci kupříkladu zadat, jak velká je jejich skupina a co přesně požadují. Konečnou volba reklamní nabídky pak systém vybere na základě patentovaného algoritmu.

Pokud bude chtít například skupina přátel jít někde na večeři, přihlásí se někdo z nich do Google+ a uvede, kolik jich je a třeba i to, co chtějí jíst. Googe prohledá nabídky místních podniků, najde nejvhodnější a dodá kupon na bezplatnou jízdu taxíkem, uvedl list.

Autor: ČTK

26.1.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Peníze. Ilustrační foto.
15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Srážka auta s vlakem u Žerůtek skončila tragicky.
8

Tragické prázdniny. Na jihomoravských silnicích zemřelo už 17 lidí

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Zubní pohotovost? Na Vyškovsku stále v ohrožení. Lidé jezdí pro pomoc až do Brna

Nebudeme na pohotovosti sloužit, protože se nám to finančně nevyplatí, vyhrožovali na jaře zubaři ve Vyškově. Uskutečnila se dokonce schůzka mezi předsedou okresní stomatologické komory Jiřím Wolfem a vedením nemocnice.

VIDEO: V Indii zmodrali psi. Důvodem je průmyslový odpad v řece

Černí, hnědí, bílí, strakatí. Takové zbarvení vídáme u psů běžně. Na předměstí indického města Bombaj se ovšem objevili modří psi. Důvod? Za změnu jejich srsti totiž může po šetření případu jedna z továren, která vypouštěla do řeky Kasadi průmyslový odpad a barviva. Firmu už úřady zavřely.

Tuny drahocenného lithia chtějí brát z úpatí hory. Už za čtyři roky

Těžba vzácného kovu lithia na hoře Cínovci v Krušných Horách by mohla začít v roce 2021. V plánu to má alespoň česká firma Geomet, která zde provádí průzkumy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení