VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Heineken ČR loni prodal 2,3 milionu hektolitrů piva a ciderů

Praha - Heineken ČR loni prodal 2,3 milionu hektolitrů piva a ciderů, nejprodávanější bylo pivo Krušovice. V roce 2014 prodal 2,24 milionu hektolitrů piva. Výroba ciderů začala loni, sdělil mluvčí společnosti Jiří Hauptmann. Meziroční srovnání prodeje piva bez ciderů společnost nezveřejnila. Pod Heineken ČR patří v tuzemsku pivovary Krušovice, Starobrno a Velké Březno.

8.3.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografie.Foto: DENÍK/Martin Divíšek

V tuzemsku Heineken ČR prodal 1,7 milionu hektolitrů piva. "Chceme hrát nadále klíčovou roli v rozvoji českého pivního trhu a jsem přesvědčená, že na to máme nejen kvalitní značky, ale především správné lidi, kteří stojí za jejich výrobou, rozvojem, prodejem a podporou," uvedla generální ředitelka společnosti Zuzana Železníková.

Heineken ČR nejvíce loni vyvážel do Švédska, Ruska, Rakouska, Německa na Slovensko, celkem 0,6 milionu hektolitrů piva. Úspěšná je v zahraničí hlavně značka Krušovice, dařilo se ale i těm dalším, což jsou Březňák, Zlatopramen a Starobrno.

Loňské investice do všech tří pivovarů činí desítky milionů korun, nejvíce, téměř 100 milionů korun, putovalo do krušovického pivovaru například na pořízení nové balicí linky plechovek a nové myčky lahví. V pivovaru Starobrno investice překročily 50 milionů korun, šlo například o nové, plně automatizované oddělení přetlačných tanků. Ve Velkém Březně investice přesáhly 12 milionů korun, vybudováno zde bylo například nové chlazení v oddělení ležáckého sklepa.

Informace o loňských výsledcích hospodaření společnost zatím nezveřejnila. Předloni jí ale meziročně více než pětkrát vzrostl zisk na 73,5 milionu korun. Obrat firmy naopak klesl o 1,8 procenta na 3,16 miliardy korun, celkové tržby dosáhly více než 3,2 miliardy korun.

Heineken je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Heineken ČR je v současnosti tuzemskou trojkou na trhu s pivem. Patří do ní značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák a nealkoholický Zlatopramen a Hostan. Loni mezi produkty přibyla značka Strongbow, jedná se o nejprodávanější značku cideru na světě.

Autor: ČTK

8.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Napadení seniora.
6

Mladý cizinec zkopal seniora na zastávce. Nechtěl se nechat okrást

František Rajtoral
AKTUALIZUJEME
1 10

Smutná zpráva. Fotbalista Rajtoral spáchal sebevraždu

Severokorejci: Jsme připraveni potopit americké lodě

Pchjongjang se dnes nechal slyšet, že je připraven potopit americkou loď, která demonstruje svoji vojenskou sílu u korejských břehů. K americké letadlové lodi u břehů Severní Korey se včera připojily dvě japonské, kvůli cvičení v západním Pacifiku. Japonsko má v Asii druhou největší ozbrojenou flotilu, hned po Číně.

Nelegální tunningový sraz: policie musela zasahovat

Kvílení pneumatik, řev trápených motorů a hlasitá muzika. V Mladé Boleslavi, na parkovišti marketů Obi a Albert v ulici Na Radouči, si dali nenahlášený sraz příznivci tunningu, aby se navzájem pochlubili svými vyšperkovanými vozy. 

AKTUALIZOVÁNO

Dobrá zpráva pro Pardubice: Hokejová extraliga je zachráněna

Obrovská radost, vyprodaná hala na nohou, potlesk na otevřené scéně. Tak končil poslední zápas hokejistů Dynama v sezoně. V posledním utkání baráže porazili Jihlavu a odvrátili hrozbu pádu do první ligy. Takže nejvyšší hokejová soutěž je zachráněna!

Akce Kulak, pak samota, vypráví pamětnice

Ze třiaosmdesátihektarového statku v Mistříně na Hodonínsku se museli přestěhovat za jeden den. V roce 1951 jim ho totiž vzali komunisté při akci Kulak. Při ní zabavovali majetek všem velkým statkářům, aby vytvořili státní hospodářství. „Bylo nás devět. Vojáci nás převezli na samotu u Jestřabice na Kroměřížsku, která měla jen jednu místnost," vzpomíná šestaosmdesátiletá Eliška Kolečkářová na dobu, kdy jí bylo osmnáct let. Jejího otce letos hodonínský okresní soud rehabilitoval a očistil jeho jméno.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies