VYBERTE SI REGION

Internetová bannerová reklama v květnu stoupla na 530 milionů korun

Praha - Internetová bannerová reklama v květnu stoupla proti předchozímu měsíci o 17 procent na 530 milionů korun v ceníkové hodnotě. Největším zadavatelem byl obchodník Internet Mall. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

14.6.2015 4
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK

V meziročním srovnání reklama naopak zaznamenala pokles o 14 procent. Za obchodníkem Internet Mall, který v květnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionu korun, se v žebříčku zadavatelů dále umístila Alza.cz s inzercí v hodnotě 13,1 milionu korun a za ní Česká spořitelna, která využila reklamní prostor v hodnotě 12,5 milionu korun.

Desítka největších provozovatelů vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 478 milionů korun, z toho nejvíce Seznam.cz se 188,6 milionu Kč.

Objem internetové inzerce loni podle dříve zveřejněných odhadů stoupl celkem o desetinu na 14,6 miliardy korun. Za nárůstem kromě bannerové inzerce byly zvýšené investice do vyhledávání a videoreklamy. Nejvyšší, dvojnásobný nárůst zaznamenaly programatické formy prodeje (RTB), tedy automatizovaný algoritmický způsob nákupu a prodeje online mediálního prostoru.

Autor: ČTK

14.6.2015 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ve Švýcarsku byl plně zprovozněn nejdelší železniční tunel světa

Erstfeld (Švýcarsko) - Nejdelší a nejhlubší železniční tunel na světě, vybudovaný ve Švýcarsku pod Alpami, byl dnes otevřen pro plný dopravní provoz. Gotthardský tunel, přezdívaný podle francouzské zkratky GBT, je dlouhý 57,1 kilometru a v některých místech je až 2,3 kilometru pod povrchem.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Sobotka: Přes návrhy změn by se měly firmy na EET nadále chystat

Praha - Přes návrhy změn v elektronické evidenci tržeb (EET), které projednává Poslanecká sněmovna, by se měli podnikatelé na její zavedení připravovat podle platného zákona. Norma jasně uvádí, koho se evidence tržeb týká. V pořadu Otázky Václava Moravce České televize to dnes uvedl premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). Podle něj se zdá, že návrhy z dílny ministerstva financí i koaličních lidovců nebudou schváleny. Byla by to nejlepší varianta, dodal premiér.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies