Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

K zákazníkům budeme milejší, slibují aerolinky Ryanair

Dublin – Irská letecká společnost Ryanair dnes představila novou strategii, která má tomuto největšímu nízkonákladovému leteckému přepravci v Evropě pomoci odlákat další zákazníky dražší konkurenci. Ryanair ale také mimo jiné slíbil, že opustí kulturu „přísného" chování k zákazníkům a jeho zaměstnanci se nyní začnou chovat mile. Je to vůbec poprvé, co firma přiznala, že její chování k zákazníkům by se mohlo stát problémem.

20.9.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ČTK

„Měli bychom se snažit omezit věci, které zbytečně lidi štvou," prohlásil na valné hromadě akcionářů aerolinek generální ředitel Michael O'Leary, jehož citovala agentura Reuters. Odpovídal tak některým akcionářům, kteří si stěžovali, že zákaznické služby mají negativní dopady na tržby.

Hlasování čtenářů britského spotřebitelského časopisu Which? označilo tento týden Ryanair za nejhorší ze 100 značek, které působí na britském trhu.

Firma dnes přislíbila, že bude shovívavější při pokutování zákazníků za nadměrnou velikost zavazadla a přepracuje i způsob komunikace. Mimo jiné zmodernizuje internetové stránky, zřídí nový tým, který bude odpovídat na e-maily, a přestane pokutovat zákazníky, kteří budou mít příruční zavadla přesahující maximální velikost pouze o milimetry.

Růst firmy omezuje její pověstné špatné zacházení se zákazníky, stěžují si akcionáři

Posedlost Ryanairu nízkými náklady firmě umožnila stát se jednou z největších aerolinek na světě. Loni společnost přepravila na mezinárodních pravidelných letech více cestujících, než jakékoli jiné aerolinky. Akcionáři si ale stěžují, že další růst firmy omezuje její pověstné špatné zacházení se zákazníky.

„Viděl jsem lidi, kteří plakali u nástupních bran," řekl jeden ze soukromých akcionářů Owen O'Reilly. „Prostě je tam něco špatně a je to třeba řešit," dodal.

Ředitel Ryanairu O'Leary se léta posmíval stížnostem na zákaznický servis a upozorňoval na statistiky o růstu příjmů a včasných odletech. Teď ale přiznal, že konkurenti, například easyJet, založili strategii vztahu s veřejností na tom, že jejich zákaznický servis je považován za lepší, než servis Ryanairu. O'Leary však popřel, že současná změna kultury aerolinek je reakcí na konkurenční tlak.

Další ranou pro pověst firmy byly dnešní titulky listu Ireland's Daily Mail. List upozornil na případ jednoho chirurga z Dublinu, který musel zaplatit 188 eur (zhruba 4850 Kč) za to, že si potřeboval změnit dobu letu den poté, co celá jeho rodina zahynula při požáru v Anglii.

Autor: ČTK

20.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Dílčí výsledky houbařských výprav Jiřího Laštůvky z uplynulého týdne.
1 4

Hlinecký houbař nanosil za týden z lesa přes tisíc hřibů

Školačka pochází údajně z městečka Pulsnitz u Drážďan
15

Mezi džihádistkami chycenými v Mosulu je i šestnáctiletá Němka od Drážďan

Zeman bude do krajů nadále jezdit, podle Ovčáčka to není kampaň

/ANKETA/ Prezident Miloš Zeman bude v návštěvách krajů od září pokračovat, nejsou součástí předvolební kampaně, míní prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček. Zvážit cesty, případně zahrnout náklady na ně jako bezúplatné plnění do volebního limitu, by měl Zeman podle člena Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a politických hnutí Jana Outlého. Zeman bude v přímé volbě usilovat o znovuzvolení, limit nákladů pro každého kandidáta je 50 milionů korun.

AUTOMIX.CZ

Tohle nám nedělejte. 10 věcí, které spolehlivě naštvou každého nadšence do aut

Jste automobilový nadšenec? Potom jistě nemůžete vystát některé návyky, zlozvyky a názory, se kterými se občas setkáváte ze strany „neautařů“. V mnoha případech se sice jedná o malicherné drobnosti, ale sami víme, že pokud jde o naše plechové miláčky, není žádná drobnost dostatečně malá.

Parašutistka spadla na rodinný dům

Žena se zranila, ale byla při vědomí. K nehodě došlo v Nové Vsi na Plzeňsku.

Kláštery nabízejí poznání, odpočinek, ubytování i nové zážitky

Kláštery jako cíl výletů, seznámení s historií i nalezení chvíle klidu v uspěchaném světě prezentuje web Klášterní stezky. Vytvořili ho učitelé a studenti pražské pedagogické fakulty a zahrnuje podrobné informace o více než dvacítce klášterů v Čechách a na Moravě. Seznamuje s řeholním životem i s tím, jak církev postupně staleté objekty renovuje. Kláštery jsou stále více objevovanou skupinou památek, která láká zájemce o kulturu i milovníky technických či přírodních památek.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení