VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kampaň farmáře z Netína se ujala

Žďársko - Téměř 150 vlastníků farem z celé České republiky. Z kraje Vysočina pak třináct a z okresu Žďár nad Sázavou šest. Právě tolik zemědělců využilo v průběhu uplynulých třinácti měsíců možnosti zapojit se do internetového projektu Najdi si svého farmáře, za kterým stojí František Němec z Netína na Žďársku.

20.3.2011
SDÍLEJ:

Farmář František Němec z Netína.Foto: Deník/Lucie Kubíková

A zatímco v databázi zaregistrovaní farmáři si tímto způsobem mohou zintenzivnit propagaci a tím vylepšit odbyt vlastních výrobků, koneční spotřebitelé pak snáze najít třeba přímého dodavatele biopotravin.

„Odezva ze strany farmářů mě samozřejmě potěšila a dalo by se říci, že jsem ji očekával. Na druhou stranu, v současné chvíli už ten zájem není takový, jako jsem zaznamenal v prvních několika měsících po spuštění databáze. Chybí peníze na další propagaci,“ nechal se slyšet František Němec, který před třemi roky získal titul Živnostník roku 2008 kraje Vysočina.

Zviditelnit výrobky

Rodina Němcova hospodaří na zhruba 150 hektarech zemědělské půdy a chová kolem 70 dojnic a 130 kusů mladého dobytka, přičemž návštěvnost jejich farmy ze strany kupujících se od spuštění kampaně podle slov Františka Němce zvýšila o desítky procent. „Asi nejmarkantnější je to nyní v případě mléka. Nárůst prodeje odhaduji tak o dvacet procent v porovnání s loňským rokem,“ dodává zemědělec.

Do projektu se na Žďársku zaregistrovala například také rodina Zoubkova z Kozlova na Velkomeziříčsku. Jak poznamenala Kamila Zoubková, k tomuto kroku se rozhodli z toho důvodu, že na trhu je stále více nekvalitních potravin a jejich farma, byť v malém, produkuje maso v bio kvalitě. „Takže dáváme šanci lidem, kteří chtějí jíst zdravé potraviny,“ uvedla Zoubková s tím, že asi čtyřicet procent zákazníků si jejich farmu našlo právě na portále www.najdisisvehofarmare.cz.

Spokojenost co se týká počtu odběratelů hlásí také Jana Kadeřávková z Agroekofarmy Kadeřávek ve Věcově na Novoměstsku. „Nabídka zapojení se do projektu nám přišla po e-mailu. Je to šance jak inzerovat zdarma a zviditelnit nejenom produkty, ale i možnost ubytování,“ sdělila Kadeřávková.

20.3.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Výhled na České středohoří. Vzadu Milešovka
0 14

Obludné plány na zastavění vrcholu Milešovky šly k ledu

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies