VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kostelecké uzeniny chtějí výrazně rozšířit svou síť stánků s hotdogy

Praha – Řetězec stánků s hotdogy největšího tuzemského zpracovatele masa, Kosteleckých uzenin, s názvem Parky´s by se měl do dvou let rozšířit do 60 míst, řekla manažerka franšízinkového projektu Petra Dlouhá. Nové provozovny rychlého občerstvení by kromě vlakových a autobusových nádraží měly vznikat také v obchodních centrech či na náměstích větších měst. Rozšíří se do budoucna také jejich sortiment.

15.11.2014 2
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ČTK

V současnosti fungují stánky na šesti místech. Z toho na čtyřech nyní probíhají pilotní testy, kdy má provozovatel stánku uzavřenu s poskytovatelem jen krátkodobou smlouvu a sledují se každoměsíční výsledky. „Výstupem toho by mělo být, zda ten zákazník bude chtít přejít na klasickou franšízinkovou smlouvu," upřesnila Dlouhá.

V příštím týdnu otevřou Kostelecké uzeniny první stánek v obchodním centru. Pobočku na pražském Chodově bude provozovat firma napřímo sama. V současné době si mohou grilovaný párek v křupavé housce zakoupit například cestující na autobusovém nádraží Florenc či na kolínském nádraží.

„Během příštího roku bychom chtěli zprovoznit zhruba 40 provozoven, v dalším roce se chceme dostat na 60," popsala plány firmy Dlouhá. Má podle ní jít zejména o provozovny typu obchod v obchodě, ale také pevné i mobilní stánky a kiosky. „Kromě nádraží bychom se chtěli realizovat i v obchodních centrech a různých frekventovaných místech na náměstích ve větších městech, sportovních střediscích a podobně," upřesnila manažerka.

Pronájem stánku

Koncept funguje tak, že masokombinát pronajímá franšízantovi kompletní vybavení stánku a poskytuje mu potřebné zázemí včetně dodávek surovin. Provozovatel pak zpravidla odvádí poskytovateli dvě až osm procent obratu provozovny.

Základní nabídku stánků v současné době tvoří nabídka čtyř různých variant hotdogů, které se liší podle použitého druhu grilovaného párku, dochucovacích omáček a dalších přísad. Část surovin je od dodavatelů z mateřské skupiny Agrofert, část firma pořizuje externě. „My ten sortiment hodláme rozšiřovat, nehodláme zůstat jenom u hotdogů," podotkla Dlouhá s tím, že by se mělo jednat o produkty, které zatím v Česku nejsou běžně k prodeji. Dodavateli nápojů by měli být Rodinný pivovar Bernard a Kofola.

Kostelecké uzeniny vlastní Agrofert ministra financí Andreje Babiše (ANO). Firma je v posledních letech značně ztrátová, byť její roční ztráta v roce 2013 meziročně klesla ze 102 na 77 milionů korun. Generální ředitel firmy Jan Hanuš v červnovém rozhovoru pro deník E15 uvedl, že letos plánuje dostat podnik do zisku 25 milionů Kč.

Autor: ČTK

15.11.2014 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Zeman ve sněmovně. 21.2.2016
3 4

Nevěřte zeleným fanatikům, vyzval poslance Zeman

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies