„Lidl velice rychle expandoval a zaplnil mezery na trhu, navíc se mu podařilo přesvědčit, že nabízí opravdu nízké ceny,“ říká Tomáš Drtina, ředitel společnosti Incoma Research, která na soutěži spolupracuje s GE Money Multiservis. Podle Drtiny Lidlu velmi pomohli i samotní zákazníci, které dokázal zapojit do soutěže tak, aby posílali sms zprávy a účastnili se internetového hlasování. Díky tomu taky diskont získal zvláštní cenu veřejnosti.

GE Money a Incoma oceňovaly ještě v dalších podkategoriích. Například mezi hypermarkety zvítězilo Tesco a s minimálními odstupy následovaly Globus a Kaufland. U supermarketů zvítězil Albert, u drogérií zase Teta. Nejlepším prodejcem nábytku se v tomto roce stala Ikea.

„Během své šestileté existence se ocenění stalo významnou a prestižní událostí, pozorně sledovanou obchodníky, spotřebiteli i médii,“ komentoval uběhlý ročník generální ředitel společnosti GE Money Multiservis Charlie Coode. Podle něho o tom svědčí například rekordní počet sms zpráv, kterých zákazníci odeslali téměř 22 tisíc.