Spotřebitelé mohou hlasovat v rámci šestého ročníku ocenění GE Money Multiservis už jen dva týdny.

Lidl následuje se zhruba polovinou hlasů Kaufland a třetí je IKEA. Do první desítky se zatím vešli také například Baťa nebo řetězec benzinových stanic Shell. Zajímavostí je, že v aktuálních prvních dvaceti nejlépe známkovaných obchodech, je pouze jeden internetový obchod, a to na desátém místě Patro.

Hlasovat spotřebitelé mohou prostřednictvím internetu nebo SMS zpráv. Známkuje se jako ve škole. Dobré známky obchodníkům body přidávají, špatné známky naopak ubírají. Od začátku června již obchodníkům udělili 368 tisíc známek, z čehož 18 307 tvoří SMS hlasy, což je rekord.

Za každou udělenou známku věnuje GE Money Multiservis finanční příspěvek na projekt „ Bav se a pomáhej“ podporovaný Nadací Terezy Maxové. Každý hlasující se navíc zúčastní slosování o věcné ceny.

Silvie Třeslínová