VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Maďarská firma, která nabízí přes internet úklid, vstoupila na polský trh

Varšava - MyRendi, což je v Maďarsku největší internetová platforma nabízející úklidové služby, tento měsíc vstoupila na polský trh. Jeho potenciál se odhaduje na dvě miliardy zlotých (12,5 miliardy Kč), tvrdí tamní média. Podnik má podle svého zakladatele v plánu expandovat i na český a slovenský trh.

19.10.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: archiv Deníku

"Uklízečku si zamluvíš přes internet jako taxislužbu Uber. V maďarské firmě si vydělají alespoň o 40 procent více, než je průměr na trhu," napsal dnes polský list Gazeta Wyborcza. Průměrný výdělek v branži se nyní pohybuje kolem 2200 zlotých (13.800 Kč).

Službu MyRendi vymyslel Timur Csillik, když sám hledal uklízečku. Ptal se známých, aby mu doporučili důvěryhodnou osobu, ale ty buď neměly volno, anebo žádaly příliš mnoho peněz. Proto se rozhodl, že založí firmu, která bude fungovat jako spojovací článek mezi zákazníky a prověřenými uklízeči a uklízečkami.

Začínající firma působí teprve něco přes rok, ale už dominuje na maďarském trhu. "Od počátku rosteme o 50 procent měsíčně. Aktuálně máme přes 1000 zakázek měsíčně, ale za cíl jsme si dali obsluhovat 7,5 milionu domácností v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Česku, Slovensku a Slovinsku. Velikost evropského trhu dosahuje 400 miliard dolarů (9,8 bilionu Kč), proto budeme systematicky otvírat pobočky v dalších zemích. Polsko je první a největší trh, je to pro nás test i příprava na další rozvoj," citoval zakladatele firmy polský server Conowego.pl.

MyRandi zatím působí jen ve Varšavě, služby se ale chystá nabízet i v Krakově, Vratislavi, Poznani a v trojměstí Gdaňsk-Gdyně-Sopoty.

Cena úklidu závisí na velikosti bytu: do 65 metrů čtverečních se platí 90 zlotých (asi 560 Kč), do 90 metrů 120 zlotých (asi 750 Kč). Připlatit si je možné za umytí oken, praní nebo žehlení, podobně jako za čisticí prostředky. Uklízečku si lze objednat sedm dní v týdnu, její nástup na úklid ale musí být do 17:00, aby stačila uklidit do 23:00. Platit lze bankovním převodem, kartou či v hotovosti.

"V ceně je kompletní úklid bez časových omezení, s kterými bývá v branži problém. Hodně uklízeček bere peníze za hodinu, ale neodhadne práci správně a nakonec klient buď zaplatí víc, anebo má uklizeno jen částečně," řekl deníku ředitel polské filiálky MyRendi Marcin Nesterowicz.

Autor: ČTK

19.10.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Základní škola v Plánici, kde došlo k incidentu mezi učitelem a hajlujícím žákem.
38

Učitel neunesl hajlování romského žáka, teď má obavy z jeho rodiny

Silnice ze Lhenic do Prachatic. Víc se stojí než jede.
EXKLUZIVNĚ / AKTUALIZUJEME
184

Jižní Čechy trápí sněhová kalamita, tisíce domácností bez proudu

Opilý řidič kamionu jel po dálnici se třemi promile. Nemohl pak ani stát

/VIDEO/ Podivně jedoucího kamionu na dálnici D2 u Břeclavi ve směru na Brno si před pár dny všimla hlídka celníků. Kontrola potvrdila, že s řidičem není něco v pořádku. Přivolaní policisté z dálničního oddělení v Podivíně při dechové zkoušce opilému cizinci naměřili téměř tři promile alkoholu. „Čtyřicetiletý muž za volantem nebyl schopen ani sám chodit či stát, na zemi vsedě téměř usínal," popsal v pátek policejní mluvčí Pavel Šváb.

EXKLUZIVNĚ

Babiš vrací úder, píše poslancům. Bude jim to stačit?

Deník získal dopis, v němž se předseda hnutí ANO a donedávna majitel Agrofertu Andrej Babiš vyjadřuje ke svým finančním transakcím. Dnes ho odešle předsedovi sněmovny Janu Hamáčkovi.

Technologičtí giganti světa rostou. Giganticky

Čtyři internetoví giganti Google, Microsoft, Amazon a Alphabet, který spadá pod Google, zveřejnili své výsledky za první čtvrtletí 2017. Daří se všem. Budoucnost mají cloudové služby.

DOTYK.CZ

Hašek vysvětluje Bubníka: každý autor má svůj rukopis

Bývalý brankář a současný podnikatel Dominik Hašek obhajoval na facebookových stránkách svého nápoje Smarty Drink reklamu s nekrologem Augustina Bubníka.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies